Ve dvou ze tří kategorií MPV se tentokrát nic podstatného neudálo. Mezi středními ovšem došlo k zemětřesení. Jinak se až čtvrtá příčka Renaultu Scénic nazvat nedá, konkurence od Fordu, Citroënu a Peugeotu byla prostě lepší.
Je Pravda, že Smax a Galaxy se vždycky prodávali dobře. Mě se moc nezamlouvají uvnitř. Máme Galaxy jako služební a ty jejich všudy přítomné stříbrné plasty jsou děsné. A benzínový dvoulitr s pětistupňovou manuální převodovkou je taky poměrně špatná volba. Ale jinak super.
Myslím, že kartama zamává Sharan, až se dostane do prodeje. Ale uvidíme.
Jinak Cmax je dost překvapující. Na druhou stranu i přes své první místo má meziroční pokles, takže to nebude úspěch v navíšení prodeje, ale spíše v poklesu prodeje té kategorie a konkurentů.
J epravda, že ani ten pětimístný není žádné terno. Ale ten sedmimístný je opravdu krok mimo. Vypadá jak nafouknutý kombík, nebo tak neco. Se to nedá ani nijak zařadit.
Asi před měsícem natáčel Ford v Červené Vodě reklamu na nový C-Max. Musel jsem tam čekat 15minut než se vypromenádovali abych mohl projet. Z toho co jsem viděl vypadá velmi dobře. Byl v té jejich křiklavé zelené snad na 18" kolech, k tomu ještě jeden bledě modrý a moc mu to slušelo :yes:
Tak to vidím, že teraz je najlepší čas kúpiť si C-Max; a ľudia to tak podľa predajov i berú. Mnohí neprekúsli nový dizajn Focusu III a jeho súrodenca C-Maxu, naopak súčasný C-Max je momentálne asi to najvyváženejšie z Fordovej dizajnovej školy. Naviac na konci kariéry C-Maxu sa dá kúpiť za výbornú cenu.
Jo za 320 000,- v podobné výbavě nic jiného nejde koupit. Ford přešel na cenovou politiku Renaultu a na prodejích je to znát. V ČR to ani jinak nejde. Firmy nakupují jen Škodovku a VW a kdo chce prodávat musí s cenama dolů. Jinak dopadne jak Japonci.