Severoamerický Ford představil lehkou modernizaci užitkové řady E-Series, která se prakticky nedotkla exteriéru, ale přináší přepracovaný interiér a nové prvky výbavy.
VW transporter 2.5 TDI ma pri polovicnim zatizeni a konstatni rychlosti 90 kmh spotrebu 6,5 litru. Ve meste je to pak 10,6. S automatem je to 12,9 ve meste. Ford 4,6L ma ve meste udavanu spotrebu cca 15, na dalnici cca 12 litru na 100 km. To je rozdil 2 litry ve meste, takze fakt nevim kde je ten propastny rozdil. A hlavne - phm jsou jenom jedna z mnoha polozek ktere tvori TCO.
Rozdil je pak u plneho zatizeni jasny - kym fordik si to bez problemu vali temer na volnobehu, tak VW jak v benzinu tak i v dizlu se musi docela snazit...
konečně udělali něco s tím interiérem, který př uvedení tohoto provedení vypadal jako z auta o mnoho let staršího - byť ještě bych něco provedl s tím volantem - z funkčního hlediska k němu nemám výhrad ale na pohled ... docela bych se s tím povozil , asi to bude hodně zajímavé svezení ... jak by to asi obstálo v pozávodění s českým bezmozkovým dodávkářem ?? :-):yes:
Přesně moje slova: mohli dát volant podobný tomu ze současné řady F. Tenhle dvouramenný byl v F kdysi strašně dávno....Ale design exteriéru je cool. Nejhezčí dodávka. Závodění? Jako edice Need For Speed: Dodávka pro street hovádka >:D