Omylem natankovaný benzin do vozu se vznětovým motorem může znamenat vážné poškození motoru a opravu v řádu mnoha desítek tisíc korun. Ford of Europe nyní přichází s řešením, které dokáže podobným přehmatům zabránit.
Každej správnej VWkovboj nosil kolt nízko a u pasu. Když ho vytáh´(myslím ten kolt) celej saloon ztichl a čekal, kde se u stolu uvolní jedno místo... Ale, že by si takovejhle VWkovboj splet´ kolta s párátkem... tak s tím jsem se nesetkal ;-):yes:
:-) aj dennu nielen nocnu.
A tychto nazorov, ze vacsina ludi ma jedno auto alebo jedno cokolvek_ine (dopln podla potreby) myslim uz bolo dost. Realita je vsak trochu ina. Vynechajuc skutocnost (pre niekoho nepochopitelnu), ze clovek moze mat aj viac ako jedno auto, existuju situacie kedy si aj diskutujuci z auto.cz mozu zivo predstavit, ze firma vlastni niekolko vozidiel a nie vsetky tankuju rovnake palivo. Odhliadnuc od faktu, ze nie v kazdej takejto organizacii je zauzivane pravidlo 1 clovek jazdi iba jednym autom vyskytuju sa v zivote cloveka situacie, kedy jeden model auta vhodny na jednu cinnost zameni s inym modelom autom vhodnym na cinnost inu. S prekvapenim aj citatel auto.cz zistuje, ze existuju jedinci, ktori pri presune vozidlom maju moznost vyberu, vulgo pouzivaju sedu koru mozgovu a vyberaju vozidlo podla ucelu pouzitia.
Vynechajuc vyssie uvedene aj pre fanatickych uctievacov nemenovanej plastovej znacky z krajiny vychadzajuceho socializmu hrdiacej sa nazvom ludove vozidlo moze byt lahko predstavitelne, ze existuju jedinci, ktori nerozmyslaju celu dobu jazdy nad tym v akom vozidle sedia (citaj, ci vozidlo tankuje benzin (a aky benzin) alebo naftu) a nesustreduju sa iba na ukon tankovania. Aj ked uvedena abstrakcia moze byt narocna, po takomto dusevnom vypätí mozeme pripustit, ze zariadenie popisovane v clanku pravdepodobne bude prijemnym spestrenim zivota nocnych straznikov na parkovisku odcudzenych vozidiel.
proto, že moderní vznětové agregáty se svými projevy prakticky vyrovnávají tichým a vyváženým zážehovým motorům
Tak jestli někdo podle zvukového projevu nepozná benzín od dieselu, tak by měl spíš zamířit na ušní, než k pumpě...
No jo chlape, ale nezapomeň na to, že ne každý má přehled o autech a zajímá se o ně. Znám několik lidí, kteří skutečně neví, s jakým autem jezdí a nepoznají, jestli jezdí na diesel nebo benzin. Většinou se teda jedná o ženský, ale takovej strejček, který jezdil 20 roků se 120 a pak si sedne do nějakýho slušnějšího dieslu a bude si myslet, že jede bůhví čím...
Díky Fordu člověk vlastně u benzinky nemusí přemýšlet...I když natankovat do FSIčka natural 91 asi taky nebude to pravé... ;-)
Je pekne hrat machra, ale ne vzdycky je to poznat. Skodovacky-VW diesel poznas na 50m. Mozna i na vic. Ale posledne jsem zahledl neco.......tusim, ze to byla Honda....a bez pohledu na oznaceni motorizace jsem si fakt nebyl jisty. Dokonce ani kdyz odfrcel pryc, tak nebylo slyset zadne chrochtani. Proste Zvuk na 95% jako benzinak.
se nikdy nespletete, pac narozdil od kultivovanych dieselu jinych znacek je zvukovy projev tak traktorovity... A do traktoru se benzin prece neleje. P.S.: I kdyz Lones by mozna nejakej kousek za velkou louzi nasel
u poloauta 1.9 diesel jsem měl strach při 2500 že mi ten motor protrhne bubínky a vyskočí z auta... A pak je krásný vidět chrochty jezdit s benzínem... rozsah čřazení a provozu 1000-2000 otáček a naházený kvalty 1-2-3-4-5 asi tak po 5 vteřinách a po 25 ujetejch metrech... >:D >:D si toho někdy všimněte... na jedničku to je jen asi 5 metrů... a hned dvojku a to stejný.... >:D >:D a pak když jedou s benzínem tak ty ventily se můžou umlátit a motor skuhrá jak nikdy.... úděsnej pohled..!! :no:
toz to ja si myslim, ze to zase tak dobry napad neni. co kdyz me treba dojde nafta? to pak budu muset mit specialni kanystrik delany presne na moji nadrz? ne tohle je dalsi blbost pro NEmozky. doufam, ze za to fordik dostane nejaky ten bodik u crashtestu - sice je to trochu bizardni, ale me zase prijde bizardni hodnotit bezpecnost auta i podle signalizace zaplych bezpecnostnich pasu... clovek by mel vic myslet. a kdyz nekdo ani nevi, co se do jeho auta lije, tak at radsi ani netahne na silnici.. protoze takovy jouda nebo nejaka pipka, co jeste nikdy netankovala a jezdi autem kazdy den do prace (jednu znam), na silnici urcite nepatri. to jsou takove ty typy ala "levy pruh", 45 km/h at se deje cokoli a naperou to do tebe na prvnim semaforu... diky forde za vynalez pro * - my ostatni, co jezdime, to nepotrebujeme...
Jsou tu vazne lidi co jezdi kazdou chvili s jinym autem a jso ponekud roztrziti coz neni totez jako blbi. Taky sem se nad tim "problemem" a vymyslel sem ze by stacilo neco jako ze by nadrz byla zamek a cerpaci pistole klic - stacily by 2 vystupky, pro kazdy druh paliva v jine poloze - tankovani z kanystru by to nijak neomezilo. Problem je ze by se musel vytvorit standart, vsichni vyrobci aut a prodejci paliv by se museli dohodnout...
Nebezpečí záměny paliva je mimochodem stále aktuálnější i pr
Tento vrcholne sprosty vyrok by som si vazne odpustil, ja ten traktor pocujem nielen u FOrda ci VW, ale aj uMercedesu alebo BMW, alebo dokonca u Japoncov. A pre debilov tiez existujeu nalepky "Only Diesel" niektory si myslia ze je to pre paradu. Je to potrebne a je to tam z praktickych dovodov. Avsak ten system je rozhodne dobry, lebo blbcom ocividne "Only diesel" ako nalepka nestaci.