Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo – Divoká změť genů
85
/
95
Prohlédnout znovu
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo – Divoká změť genů
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo – Divoká změť genů
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel se drží osvědčené klasiky otevírání kufru nahoru – vyšší postavy by si ale měly dát pozor, protože víko se zvedá jen do výšky 184 cm.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Jednoduše tvarovaná palubní deska těží z příkladného rozvržení ovladačů – středová obrazovka je ideálně v zorném poli řidiče, materiály a zpracování výborné a přístroje přehledné.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Řazení fordu se vyznačuje krátkými a přesnými drahami. Páka je ale umístěna zbytečně nízko.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.
|
acz
Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.
|
acz
Řidič si však za volantem připadá, jako by seděl na kozlíku.
|
acz
Ecosport na délku měří jen 4096 mm. Ani proto nepřekvapí, že prostorem v podélném směru za opelem lehce ztrácí, ale i tak nabídne před koleny slušnou porci volného místa. Vzadu se nám také zamlouvají dlouhé sedáky, které dobře podepírají stehna.
|
acz
Pochvalu si zaslouží i rozměry a tvar sedadel v přední části.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ecosport nabídne šuplík pod sedadlem spolujezdce nebo přihrádky vedle zadního sedáku. V ní své místo nalezl i konektor, jenž lze použít na dobíjení mobilů a tabletů.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Tuhý a pevný podvozek zvládne i náročnější terén, tlumiče si poradí i s velkými hrboly, ale i na hladké silnici drobně poskakuje. Stabilizace při slalomu zasahuje intenzivně.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Velikostí patří kufr do průměru.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Přeplňovaný litrový tříválec se usadil v mnoha modelech Fordu a také v ecosportu odvádí dobrou práci. Vzhledem k výkonu 92 kW bychom u něj očekávali snad trochu lepší dynamiku.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Pneumatiky v testu: Vredestein Sportrack 205/50 R17
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Specialitou ecosportu je otevírání pátých dveří do boku, což může být v některých případech výhoda, ale negativa převažují. Ford dostal toto řešení kvůli tomu, že případné rezervní kolo je umístěno na nich.
|
acz
Analogové přístroje s rámováním jsou dobře čitelné. Také s jeho interiérem jsme spokojeni. Škoda drobných ergonomických nedostatků.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Palubní deska crosslandu svým tvarem odráží aktuální styl Opelu a nám se líbí její vlnité linie.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel ale bohužel zdědil i nepříliš povedené řazení. Alespoň že hlavice je blízko volantu.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Pozice za volantem se nám líbila, protože se blíží běžným osobním vozům, přední sedadla by mohla být širší.
|
acz
Dostatek místa před koleny a nad hlavou – to jsou hlavní přednosti Opelu Crossland X. Usadit do druhé řady trojici dospělých cestujících nebude ani v jeho případě jednoduché – ztěžuje ho i nepraktické uchycení prostředního pásu do střechy.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Silný benzinový crossland již můžete mít od výbavy Enjoy. Proti fordu je výrazně chudší, ale v příplatkových prvcích najdete dokonce i indukční dobíjení mobilů nebo průhledový displej.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Silný benzinový crossland již můžete mít od výbavy Enjoy. Proti fordu je výrazně chudší, ale v příplatkových prvcích najdete dokonce i indukční dobíjení mobilů nebo průhledový displej.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Dlouhá loketní opěrka sice zvyšuje řidičovo pohodlí, ale abyste se dostali do schránky pod ní, musíte ji vyklopit nahoru.
|
acz
Výhrady máme k výplním zadních dveří. Titěrná opěrka je nepoužitelná a cestující má loket spíše v prohlubni sloužící i jako madlo.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Crossland nás potěšil plavnější jízdou na pěkné vozovce a zahanbit se nedá ani mezi kužely. Na větších nerovnostech ale rány procházejí celým vozem.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Kufr crosslandu se nám zamlouvá pravidelným tvarem s rovnými boky, a hlavně objemem 410 litrů, což je jedna z nejlepších hodnot v segmentu.
|
acz
Příplatkové náhradní kolo se vejde pod podlahu.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Dvanáctistovka s výkonem 96 kW vznikla v projekčních kancelářích francouzského koncernu PSA a crossland ji sdílí s konstrukčně shodným Citroënem C3 Aircross. Síly má na rozdávání.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T001 215/50 R18
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Britové nasadili starému Defenderu elektromotory přímo do kol. V každém rohu je 649 Nm
Beutler (1943–1987): Příběh dvou bratrů ze švýcarského Thunu
Kvalifikaci na GP Číny ovládl Max Verstappen. Za jezdci Red Bullu odstartuje Alonso
Honda má novou značku elektromobilů pro Čínu. Je to Ye
Pokud si na rozbité silnici zničíte auto, škodu vám zaplatí. Ale ne automaticky
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?