EcoSport, to je ako Sport Diesel. Snad nazivo bude lepsie posobit, inak nevidim najmensi dovod to kupit. Taketo iracionalne auta (male & drahe) musia posobit na emocie - myslim pozitivne, aby si ich niekto kupil. Kuga MK1 mala svoje chyby, ale lakala aspon dizajnom.
suhlasim, male auto ak chce uspiet musi pridat nieco "navyse" a zvacsa ide o dizajn ktory by mal zaujat, byt napadity a zaroven funkcny a reprezentatvny, bohuzial ecosport v eu asi vela vody nenamuti, jeho domovom je brazilia a aj dizajn viac sedi juznej amerike ako europe, ten interier fordov inak totalny pinball, ako v nejakej videohre, ergonomia dizajnerom vela nehovori, kolesa jak na furiku snad uz aj male jimny ma vacsie , cele to auto na mna posobi ako nejaky transformer , ako keby sa dalo nejako poskladat na nieco ine napriklad na vznasadlo alebo ponorku, ale mozno je to len moj dojem ale vazne to na mna posobi ako keby to auto malo schopnost menit sa na nieco ine, tie tvary karoserie su des a hruza
brazilsky dizajn je svojsky a toto by v eu asi tiez neuspelo [odkaz] pritom v brazilii je to hit. Ecosport budu v juznej merike milovat, dizajn presne zapada brazilcanom na ich velku * :yes:
Tož toď tuto klingonskou obludku s megabradavicí na prdélce nám "modří" servírujou do Evropy málem na zlatým podnose, ve střední třídě jim to však jaksi skřípe. Tož že by se tutoho (v EU) prodalo ročné více jak Mondea (anebo to stávající je tu takový evergreen), snad probůh není Evropa už tak dekadentně zvrhlá :-!
bych to na prodej pouze v západní Evropě, tam se 500 kusů prodalo za pár hodin. Nejlepší a nejchytřejší Evropané z Čech a ze Slovenska takové plečky nekupují, jsou zvyklí kupovat pouze drahé vozy vyšších tříd a samozřejmě také luxusní limuzíny. Ne náhodou skladba vozového parku ČR je shodná s Monakem. ;-)
No hlavne že ten tvoj Citron prešpikovaný elektronikou bude vrchol spoľahlivosti. Keď to bude jazdiť tak výborne ako Fordy jazdia tak to môže vyzerať aj ako T34 skrížená s Tatrovkou a tí čo radi jazdia si to kúpia. Tí čo na auto radšej pozerajú v garáži isto nie.
Tak jestli tímto šíleným paskvilem chtějí ohromit Evropany, tak se asi u Fordu dost spletli. Každopádně ale s EcoSportem (to je ale stupidní jméno, že?) získali nelichotivou cenu "nejvyšší čumák na trhu" :-(:no:
Jo to jméno se k autu dost nehodí. Cena zmiňovaná v článku 550tis Kč je také dost mimo mísu ;-) Pokud by to bylo za 4x4, ještě bychom mohli přimhouřit oko, ale za předokolku s tříválcem? Hmmm to je mazec >:D
EcoSport som mal možnosť si trochu preliezť a pri exteriéri by som ešte prižmúril oko, ale vo vnútri je to desné. Tvrdé nekvalitné plasty s mizerným spracovaním. Cítil som sa ako v desaťročnom Daihatsu Terios + ten šibnutý dizajn forďáckych prístrojoviek.
Pýtali za to 18 500 eur. Nie, ďakujem pekne. Sú tu oveľa rozumnejšie alternatívy.
to je ale obluda. Ty proporce snad nemyslí vážně, to je vrchol nevkusu. Ohromná masa plechu, předek jak z Tatrovky a mini kolečka k tomu. Jak je možné, že tak velká značka pošle na trh takové zvěrstvo? Duster od "podřadné" Dacie je 100x líp proporčně vyvážený než tohle a vsadím se, že i praktičtější.
..to je zlo pod modrým oválem, designově vzato EcoSport úplná příšera jak někdo psal vhodná např. pro brazilský či indický trh, kde se líbí zjevně něco jiného.. ale chtít to prodávat tady a za ty peníze.. jak mám Ford rád, tak tohle jsou zbytečné přešlapy.
Zřejmě by bylo lepší navázat na Fusion, dát mu "dnešní" forďácké kudrlinky ať má šanci uspět i na západě a ne pouštět se do pokusů podobného rázu.. mnozí tu tušíme, jak velký bude EcoSport propadák, o zmíněné ceně pak nemůže být vůbec řeč.
A opět souhlas s některými - EcoSport??? S tím názvem bych navrhovatele i se skupinou, co ho schválila, poslal někam, na druhou stranu B-C-S-Max taky nejsou žádné perly... asi stejní géniové 8-s
Len si spomeň alebo nájde čo stál Fusion niekde na začiatku jeho predaja, resp. ešte uprostred jeho životného cyklu. Predajným hitom sa stal až na konci svojho života, keď sa predával za naozaj ľudové ceny, pri ktorých mu zákazníci odpustili aj obmedzenú ponuku motorov, prevodoviek a interiéru z tvrdého plastu. Ale podobne to je aj u iných značiek a ich modelov takže by som z toho nerobil veľkú vedu. Čecháček alebo Slováček si to nekúpi, lebo to nemá 500 l kufor, nemá 1,9 TDI, nežerie 4 litre a nemá lacné náhradné diely. >:D
A ještě si ten designovej skvost promítni do těch rozměrů...Kdyby to mělo 5 metrů a 2 tuny, možná by to nějak okecali, ale tyhle monstrózní tvary, gril jako kráva, kapota ve výšce vhodné pro ochranu vzrostlého slona - a to všechno na takovém prdítku....no prostě libůstka. >:D [odkaz]