Také mám pocit že v této subkategorii začíná být poněkud těsno. Jsem zvědav kdo si ukousne největší dílek koláče. Osobně je mi zatím nejsympatičtější Renault Captur, bohužel automat hodlají montovat pouze k dieselu.
Panebože, co to ten Ford poslední dobou dělá. To auto je trochu disharmoní, hlavně ta obrovská tlama ve předu vs zadek 8-s .Přijde mi, že je vysoké 2m, ale široké tak tak 1,5m [odkaz] [odkaz] . A ani interiér teda není nic moc, až na ten volant, ten se mi líbí [odkaz] . Ale abych jenom nekritizoval, z určitých úhlů to vypadá vcelku fešně [odkaz] . Alespoň má svůj styl, to se mu upřít nedá.
ale na prve a druhe focusy, stare Ka-cka, fiesty sa dalo aspon pozerat... ale ten novy B-max, focus a aj toto cudo tzv ecosport to uz je aj na mna silna kava .. :-(
Děsné...!! :no::no:
U Forda se definitivně pomátli..
Po nepovedeném faceliftu Fiesty je tady další hrůza..! :-!
Ještě tak nová Kuga je celkem na SUV Ok..
Naopak. Tohle je levný Ford a nástupce dalšího levného Fordu - Fordu Fusion. Ona i ta anténa nad čelním sklem jasně ukazuje, že tento fordík míří mezi Dacie. I ta cena bude podobná.
Design Fordu mě poslední roky nechává naprosto chlapným. Přestože dříve jsem automobilce fandil, už mě ale nebaví koukat na ty podivné tlamy a zběsile ostré hrany. Za mě k Fordu míří :no:
Celkovo je tento typ áut nezmysel. Auto, ktoré má trošku terénne ambície by malo v základe ponúkať 4x4 za nízku cenu. Na jazdenie po meste to nemá zmysel. A ten kufor je malý. Takéto auto je vhodné iba pre jednotlivcov alebo bezdetné rodiny, ktoré majú chatu na horách. Aj tak je to zbytočne malé a drahé.
vedla captura a 2008micky to vyzera ako nejaky indicky papamobil ... totalny des.... spolu s Bmaxom zatial najvacsia zruda co vysla s dielne fordu za poslednych 15 rokov :yes:
V brazíli se dost prodávaj Fiaty, takže nevím, jestli jim tam z toho taky nebude trochu šoufl... A co se týká Indie - tak Hindustan Ambassador je proti tomuhle "jako BMW".
Pokud bude cena nastavená jako u Dacie Duster (kterou se inspiroval) či mírně dražší, tak by se tento zjev (holt je vidět pro jaký trh byl tvořen) mohl prodávat relativně dobře. Pokud cena bude na úrovni třeba Mokky, což s největší pravděpodobností bude, tak se na našich silnicích bude objevovat jen zřítka.
A ten název EcoSport co to je? Je to eklogický vůz nebo je to snad sportovní automobil a nakonec se dozvíme, že to není ani jedno ani druhé, ale jen nesmysl 8-s . Ach jo
myslím, že v zahraničním tisku před rokem ten název EcoSport ,byl vysvětlen jako -ekologicy ekonomicky za sportem, jako ze je to male auto co stoji malo penez malo sezere a ma nizke naklady a dojedes s nim i do hor za turistikou atd :))
Diky za vysvetlenou, :yes:
ale kdyz vidim v nazvu sport tak to ve me evokuje sportovni jizdu [proste takouvou toyotku GT 86], kdyz eco tak si predstavim hybrid. Ford, se mi zda, se veze na vlne modernich slovicek. V posledni dobe se vsechno jmenuje eco a sport se taky objevuje vsude, tak si Ford rekl proc to nespojit a je z toho takovy paskvil.
Neblazni, snad nechces rict, ze se ti tohle libi. Uz kdyz jsem videl foto studie tak jsem si rikal , ze to jiste Ford nemuze myslet vazne. Ten vysokej predek je prisernej, to napojeni na kastli, no jednim slovem hnus. Uz jsem dlouho nevidel nic horsiho ;-) To se mi Fordy docela libi.
PS: Dle tvych ostatnich reakci asi doslo k nepochopeni meho usmevu a palce nahoru za souhlas s Mariachim. Jen trochu nesouhlas s tou IX35. Ikdyz IX35 by na predku take melo zapracovat po vzoru Santa fe.
Design Fordu je otázkou vkusu... Mne dizajnová línia Fordu páči... Vlastním Focus III a spokojnosť... Takisto je pre mňa v pohode i B-max a i Ecosport...
Mají ve Fordu i nějaké designery? Předek to má jak Dodge Ram a uvnitř se krčí litrový tříhrnek? SUV vyšší jako širší? Bez čtyřkolky? Bez zvýšeného podvozku? No, to je trhák. Jo a název EcoSport, to je vrchol newspeaku! Od jisté doby si nic, co má v názvu Eco nekupuju!!!
Tesat do kamene. Tohle je tak otřesné, že nemůžu věřit vlastním očím. Ta masa plechu nad předními koly, předek úplně rovný a vysoký snad 2 metry, no fuj. K tomu extrémně položené přední okno. Proti tomuhle patvaru je i Duster krasavec. Modlím se, aby Taiguna VW moc nedomrvil a vyráběl ho pokud možno stejně jako vypadá studie.