Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Explorer oficiálně v Evropě

Populární americké SUV se představilo na právě skončeném moskevském autosalonu
Zpět na článek
4. 9. 2006 12:39
neregistrovaný "Pierro"
4. 9. 2006 12:46
neregistrovaný "Lovap"
4. 9. 2006 17:55
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 12:50
neregistrovaný "Bart"
4. 9. 2006 17:12
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 9. 2006 18:29
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 18:42
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:47
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 18:52
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:54
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 19:52
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 9. 2006 22:35
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 18:00
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:31
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 18:35
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 18:36
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:38
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:42
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 18:50
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:02
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:03
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:14
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:23
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:19
neregistrovaný "Ricardo"
4. 9. 2006 19:32
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:56
neregistrovaný "Ricardo"
4. 9. 2006 20:03
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:17
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:55
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 9. 2006 21:22
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:36
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:41
neregistrovaný "Lancer"
4. 9. 2006 18:55
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:09
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:42
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 19:00
neregistrovaný "Esevenoo"
9. 8. 2007 03:49
neregistrovaný "majitel expl."
4. 9. 2006 18:37
neregistrovaný "Lancer"
4. 9. 2006 18:41
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:45
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 19:02
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:11
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 19:18
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:57
neregistrovaný "Lancer"
4. 9. 2006 20:15
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 12:59
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 13:03
neregistrovaný "Pierro"
4. 9. 2006 13:42
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 13:43
neregistrovaný "Pierro"
4. 9. 2006 14:03
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 14:46
neregistrovaný "Pierro"
4. 9. 2006 15:11
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 13:16
neregistrovaný "Lovap"
4. 9. 2006 14:06
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 14:34
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
4. 9. 2006 15:34
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 18:03
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 00:10
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 17:17
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 14:48
neregistrovaný "Pierro"
4. 9. 2006 15:57
neregistrovaný "Clayton"
4. 9. 2006 17:56
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 00:14
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 09:52
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 17:07
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 17:08
neregistrovaný "Vašek"
4. 9. 2006 17:59
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 00:18
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 09:50
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 19:11
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:16
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:20
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 19:34
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:35
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:42
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:44
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:50
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 19:52
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 19:59
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 20:06
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 21:18
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 00:42
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 09:54
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 00:42
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 00:46
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 21:28
neregistrovaný "mišo"
5. 9. 2006 22:05
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:37
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:43
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:53
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:03
neregistrovaný "Ricardo"
4. 9. 2006 20:08
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 20:13
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:58
4. 9. 2006 20:02
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:15
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:26
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:08
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 20:20
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 20:29
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:23
neregistrovaný "Ricardo"
4. 9. 2006 20:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 20:06
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 21:18
neregistrovaný "bingo"
4. 9. 2006 21:27
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 20:44
neregistrovaný "Ricardo"
5. 9. 2006 00:40
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 00:48
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 21:47
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 22:45
neregistrovaný "Honýsek"
5. 9. 2006 09:45
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 12:25
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 13:53
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 14:55
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 15:44
neregistrovaný "Esevenoo"
6. 9. 2006 00:01
neregistrovaný "Dan"
9. 12. 2008 16:06
neregistrovaný "andypapo"
29. 12. 2007 14:39
neregistrovaný "é."
neregistrovaný "Pierro"
4. 9. 2006 12:39
bez titulku
Vzkaz pro soudruhy z Ameriky - tuhle fordí obludu si nechte doma :-! v evropě to bude propadák :-! :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lovap"
4. 9. 2006 12:46
To trvalo...
Konečne sa amíci rozhúpali a doviezli to. Už prvá generácia bola fajn a táto je tiež O.K. Len sa mi zdá, že predfaceliftovaná verzia bola krajšia.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 17:55
Re: To trvalo...
JJ, tato verze se mi zdá poněkud usedlá ... i když pořád originálnější než celá Evropa. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 19:02
Re: To trvalo...
:-) :yes:
neregistrovaný "Bart"
4. 9. 2006 12:50
humus
K cemu auto se skoro petilitrovym benzinovym osmivalcem? A pritom bych se vsadil, ze ho podvozkove porazi i Golf IV :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
41
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 9. 2006 17:12
Re: humus
A nepripadas si hloupe, kdyz srovnavas SUV s Golfem?
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 18:29
Re: humus
Vůbec ne, já srovnávám použitelnost aut napříč kategoriemi... A tendle mamut je pro mě hodně blízko u nuly...
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:42
Re: humus
Tak to si v něm nikdy nejel, a nepoužíval si ho v "ostrem nasazení", bez těchto zkuseností nemůžeš posuzovat užitečnost jakéhokoli auta.
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 18:47
Re: humus
No tak pravdou je, že konkrétně Explorer jsem nejel. Jel jsem jen krátce Fronteru po Praze a to mi stačilo. I když uznávám, že to je už trošku starší generace a Praha určitě není plné nasazení (no, i když...) ;-)
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:52
Re: humus
Bohužel, manželky podnikatelů tě o té využitelnosti ve městě přesvědčí >:D já jízdu jen po městě v SUV odmítám ... A jinak - frontera není špatná, ale mám SUV podobného stáří, právě Expla, a ta Frontera se mi zdá bytelnější, ale neohrabanější, víc do terénu ... ;-)
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 18:54
Re: humus
jo, to vidím stejně - jak ty manželky 8-s tak to zaměření :-)
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 9. 2006 19:52
Re: humus
az v tom Golfu odvezes tolik, co v Exploreru, prihlas se; nebo az s nim projedes tam, co s Explorerem
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 22:35
Re: humus
Tak průchodnost je bez debat, tu já ale nepotřebuju. A že bych v Exploreru odvezl o moc víc věcí, než v mým kombíku, to upřímně pochybuju! A hlavně - určitě bych s ním nemohl jezdit za necelých šest litrů na 100km... :no:
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:00
Re: humus
Hmm, kdyby chtěli američani po Exploreru aby kosil zatáčky jako Golf pak věř, že by měl i podvozek těchto kvalit. Ovšem toto auto je dělané s jiným zaměřením než Golf. Proto jsou tato dvě auta neporovnatelná.
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 18:31
Re: humus
To je jasný. Mě ale stejně nikdo nepřesvědčí, že to je auto, který ani 99% Amíků nevyužije. Je to prostě o "pocitu". Moje holka má na takovýdle auta dobrou hlášku - ten majitel si tím asi holt něco kompenzuje... 8-s
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 18:35
Re: humus
Ja bych nepausalizoval. Takhle jednoducha optika na vlastnictvi auta pouzit nejde. To bysme pak podle tohodle navodu brzo zjistili, ze zdejsi nejvetsi bejk jezdi Picantem >:-[] Tim netvrdim, ze na vlasnictvi SUV neco divnyho nebude;-)
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:36
Re: humus
A co je na něm divného? ;-)
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:38
Re: humus
Jinak mě nezajímají názory, proč např. ty nejezdíš SUV, ale proč si myslíš že je na tom něco divného jezdit SUV? Rád se, jako starý SUVista, poučím. :-!
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 18:42
Re: humus
Tak za prve, byl tam smajlik tak neni treba se tak moc certit;-) A za druhy, znam dost lidi s SUV, vcetne jednoho velmi blizkeho pribuzneho a vetsina z nich ma neco "divnyho" v povaze. Skutecne bude mezi majiteli SUV velmi pocetna skupina lidi, ktery si tak trochu honi triko. Ber to jen jako muj pohled na vec, nemusi to nutne byt pravda! No a ja se taky zeptam. Co tebe vede k vlastnictvi SUV? Je to jako u ostatnich, kterych kdyz se zeptam tak prvni vec je, ze mluvi neco o vetsi bezpecnosti?
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:50
Re: humus
Hej, ja se nečertím ;-). Vím, že se od tebe dozvím, na rozdíl od jiných v téhle diskuzi, něco kloudného. Jinak pocit bezpečí - kdybych po něm extrémě toužil, koupím si např. MB-S. Jinak ale při srážce má těžší a vyšší auto výhodu, ale pokud má špatně navrženou např. palubní desku, nepomůže mu to. S tím honění trika - bohužel, musím dát za pravdu, když vidím z Touarega (samo že v základu) vystupovat teplákovou "Adidas-Vietnam" rodinu, nakopal bych je do zadnice. Nicméně, a já v to věřím, jezdí ve většině SUV normální lidi - na ulici si jich navšimneš, prostě normální slušní vkusní lidi. Bohužel těch pár prasat, hovad, ***** ... kazí SUV jméno. Jinak já osobně jezdím se SUV i do středně těžkého terénu (říkal soused - prodavač Nissanů :-))pravideln… každý týden (skoro) na víkend, a tam i z5 vezu plný kufr - zatížení 100 - 500 kg ... takže si troufám říct že možnosti mého vozu využívám velice. ;-)
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:02
Re: humus
:yes: :yes: :yes: Jsi jeden z toho mala "normalnich", GRATULUJU!!!! Neni co dodat!
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:03
Re: humus
Pokud si to normální nemyslel ironicky, tak děkuju. ;-)
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:14
Re: humus
Ne, ne, myslel jsem to pozitivne!!!
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:23
Re: humus
;-)
neregistrovaný "Ricardo"
4. 9. 2006 19:19
Re: humus
Na vlastnictví suv nevidím nic špatného, auto jako každý jiný. Pokud odpovídá potřebám majitele tak prosím.
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:32
Re: humus
Jak rikas. S tim naprosto souhlasim.
neregistrovaný "Ricardo"
4. 9. 2006 19:56
Re: humus
Suv totiž patří do té nevděčné skupiny co přitahuje zájem lidí s "divnou povahou", stejně jako třeba značky BMW, Mercedes, nabízí se říct i VW >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:03
Re: humus
:-) Jo, tak nejak. I kdyz u kategorie SUV to jde napric znackama a vyskyt je velmi vysoky.
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 20:17
Re: humus
Jj je to smutné, ale je to tak. :-| Proč ti mafiání ve filmech nejezdí Fábiema, kruci? >:D >:D Ať mají vesničtí zbohatlící nějaký vzor ...
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 9. 2006 19:55
Re: humus
dobre zes to napsal - rad bych videl, jak dlouho by tam Bart jezdil s Golfem :no:
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 21:22
Re: humus
nj viz níže, kamarád s Berlingem chtěl přijet a ustřelil si o kámen tuším výfuk. ...
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:36
Re: humus
Heh, neříkám že to amíci využijí na 100% ale - využiváš Golf IV (pokud ho máš, jinak dosaď cokoli jiného) na 100%? ;-) Jinak - když z toho má majitel dobrý pocit, který si obvykle tvrdě zaplatí penězi, které si obvykle ještě tvrději vydělal - pak mu je jedno názor takových jakom jsi ty. ;-) A do třetice - na mne spíš působíš ty, jako někdo, kdo si něco kompenzuje ... radši nebudu říkat co ...
neregistrovaný "Lancer"
4. 9. 2006 18:41
Re: humus
No, tvrde vydelano... Ja myslim, ze pokud vemu v uvahu jeho cenu v USA a pripoctu tamni kupni silu, tak je Explorer pro amíky neco jako Fabia pro nas. Akorat ma decentne vetsi spotrebu a emise...
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:55
Re: humus
Nj v USA je to jinak ... ale tady v Evropě to zas bude stát 1,3M 8-s :-( :'-( ... a ty emise jsou přímo úměrné možnostem auta oproti zmiňované Fabii.
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:09
Re: humus
Byl bych ale radši, aby byly lepší - a kdyby se tu prodával Explorer hybrid ... jo, to by bylo něco ... jenže on jaksi neexistuje. Černá tečka pro high-tech Ford ... :'-( ;-\
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 18:42
Re: humus
No tak já svý auto využívám dost a taky jsem si ho kupoval dle svých potřeb. Neboli vím, že často vozím dvě kola = kombík, jezdím větší vzdálenosti = diesel... atd. Kdybych často tahal třítunovou jachtu, pořídím si něco, co jí utáhne, to je bez debaty. Ale upřímně - kolik z těch, co maj tydle V8 mastodonty, tahá těžký přívěsy? A hlavně, jak už jsem napsal nahoře, s takovýmdle autem si na silnici moc zábavy neužiješ a to je pro mě dost důležitý...
P.S.: docela by mě zajímalo, co si svým názorem kompenzuju, ty jeden Freude...
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:00
Re: humus
JJ, kupoval si podle svých potřeb - to je dobře. :yes: Já sem taky kupoval podle svých potřeb - ne až tak časté ježdění a požitek z motoru = benzín. Hodně prostoru - kombi/MPV/SUV. Ale terén - pak jedině SUV/off - ale off je pure terrain = žádné poholí na silnici. Co mi zbylo? SUV. >:D P.S.: Nic osobního, ale z mé vlastní zkušenosti nadávají na SUV většinou lidé, pro které je SUV jen nedosažitelným snem (nebo nační můrou >:D ), a nikdy v něm nejeli.
neregistrovaný "majitel expl."
9. 8. 2007 03:49
Re: humus
tvoje holka patří mezi ty co nas před tebou pomluvají, ale bez tebe, nám v Expl. dobrovolně roztáhnou nohy.
neregistrovaný "Lancer"
4. 9. 2006 18:37
Re: humus
Smim se jen tak pro zajimavost bez jakekoliv narazky zeptat, jake je vlastne to "zamereni" tohoto vozu? Protoze odvest dite ze skolky umi i ten Golf...
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:41
Re: humus
JJ ale ten Golf tě určitě neprotáhne středné těžkým terénem a nenaložíš do něl cca 600 litrů (dle evropských norem) nákladu. ;-)
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 18:45
Re: humus
No a jsme zase u toho - kolikrát za rok se potřebuješ protáhnout středně těžkým terénem? A když už to někdo opravdu potřebuje, jsou pro to i rozumnější auta, který ti tvejch 600l odvezou... ;-)
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:02
Re: humus
Já většinou každý týden až 14 dní zaplním celých 600 litrů - a Berlingo je OK auto do doby, než ztratí nějaký spodní podvozkový díl v terénu (byl jsem toho svědkem).
neregistrovaný "Bárt"
4. 9. 2006 19:11
Re: humus
OK, přesvědčil jsi mě, tvoříš to jedno procento vlastníků, který ho maj, protože ho opravdu potřebujou :yes: A není to myšleno ironicky :-)
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:18
Re: humus
Právě si mi zvedl seběvědomí >:D >:D No, teď vážně, díky. Nejsem proti, aby si manažer koupil SUV, ale sám se ochuzuje o ten pocit si k němu koupit chatu a pohrát si s vozem i v terénu ... a ještě trávit čas v přírodě. ;-) P.S.1: Vysočina rules >:D ;-) P.S.2: A jinak znám ještě další 2 lidi, co použíjají své X-traily stejně jako já. Bohužel znám 10 dalších lidí, co používají SUV jako vyšší střední (nebo dokonce jako minivozy - vozí ratolestí po koníčcích) ... ;-\ :-(
neregistrovaný "Lancer"
4. 9. 2006 19:57
Re: humus
Pak jsi me taktez presvedcil. Ja proste rad pouzivam veci na to, k cemu jsou urceny. Kdyz nekdo bydli na vysocine, tak mam pro SUV 100% pochopeni, ale na vozeni deti do skoly znudenymi manzelkami by SUV byt nemely. A kdyby to byl diesel nebo hybrid, tak jeste lip... :yes:
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 20:15
Re: humus
Ok, jen malé upřesnění - na vysočině nebydlím, jen tam skoro každý týden dojíždím na chatu a užívám si přírodu. Navíc si odtud pro vlastní potřebu dovážím vodu na pití, která deklasulje Brněnskou vodu na stoku. A když je moje auto v Brně, tak většinou zaparkované u domu, a po městě jezdím MHD. ;-)
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 12:59
Text článku
mi přijde trochu zmatený.. vypadá to, že část textu chybí (že by v redakci řádili nějaký záškodní trpaslíci? ;-) ).. Ford Explorer byl patrně oficiálně uveden na ruský trh, kam se zatím dovážel pouze cestou individuálních importů.. prodeje 60,000 a 120,000 se vztahují k ruskému trhu.. tohle auto je typickou "amerikou" se všemi svými plusy a mínusy, IMHO nemá v Evropě moc šancí na úspěch (a taky ho sem patrně ofiko vozit nebudou), zejména bez dieselu.. navíc mám pocit, že Ford nebude chtít riskovat svou zlepšující se pověst a kvalitu touhle americkou zastaralou, houpající se, nebrzdící, žravou a lacině zbouchanou plechovkou (jinka nic proti US cars)
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Pierro"
4. 9. 2006 13:03
Re: Text článku
Zdar kovboji ;-)
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 13:42
Re: Text článku
Zdar. Už trénuješ plašení Passatů? >:D ;-)
neregistrovaný "Pierro"
4. 9. 2006 13:43
Re: Text článku
hlavně těch vytuněnejch >:-[] :-! >:D
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 14:03
Re: Text článku
jj, ty mám taky "nejraději", zejména výtvory typu "cigoš vekslák komediant" tuzing paket.. většinou je to tak, že na takovémto autě není nejhorší samotnej tuzing, nýbrž jeho majitel >:-[]
neregistrovaný "Pierro"
4. 9. 2006 14:46
Re: Text článku
Svatá pravda. Auta dělaj lidi, ale u jejich majitelů je to mnohdy i naopak. >:-[] já jsem na tuzing jako pes a tohle kurvení aut prostě neuznávám. Ale Tome ruku na srdce - většinou ofiko designové prvky (ať už sportovní nebo lexusní) bývají i hezké a elegantní. Ten passat v origo úpravě "sport" je fakt tragedie a vrchol kýčařství. To snad i ten Jarda Bertoňák s Banglovic jorkšírem by to sbouchali lépe.... >:-[]
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 15:11
Re: Text článku
Tuningu jsem nikdy úplně na chuť nepřišel.. přesto ho snesu ve dvou případech a) vkusný nepřeplácaný profesionální tuning provený zkušeným úpravcem a b) "tovární tuning" poskytovaný automobilkou, např. S line, M paket, AMG apod.. tento typ se mi docela líbí (záleží ale na konkrétním modelu).. naopak težce nesnáším tzv. vesnický tuzing, kdy si borec na svůj starej křáp přidělá žehlící prkno, které 1. vypadá naprosto hnusně, 2. když za ním jedu tak se bojím, aby mu z něj něco neupadlo, 3. když je to fakt masér, tak se mu podaří křídlem vytvořit takový přítlak, že se mu zbortí zadek auta (dobře mu tak >:-[] )
neregistrovaný "Lovap"
4. 9. 2006 13:16
Re: Text článku
No neviem, minulú gen. oficiálne dovážali. Mohli by aj túto. Asi by ju však museli (tak ako minulú gen.) upraviť - brzdy, podvozok.
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 14:06
Re: Text článku
Do kterých zemí ji ofiko dováželi? Nepleteš si to s Maverickem? Nejdnalo se o individuální import s pomocí oficiálního dealera?
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
4. 9. 2006 14:34
Re: Text článku
Minulá generace byla jeden čas v oficiální nabídce i v ČR, na www.auto.cz dokonce najdete test. Mám dokonce mlhavý pocit, že jsem minulého Explorera kdysi zahlédl v barvách PČR, ale to je jen spekulace. Doufám, že text aktuality není příliš zavádějící.
neregistrovaný "Tom"
4. 9. 2006 15:34
Re: Text článku
Děkuji za informace. O oficiálním dovozu jsem neměl potuchy, alespoň jsem si rozšířil obzor ;-) Přesto si myslím, že nového Explorera ofiko dovážet nebudou (maximálně tak formou individuální objednávky u oficiálního dealera.. btw shodou okolností se ke mě dostala informace, že podobným způsobem snad půjde v budoucnu pořídit Toyota Camry). Explorer podle mě nezapadá do současné nabídky, naopak jsem přesvědčen, že se v Evropě časem objeví nový crossover Ford Edge [odkaz] Text aktuality - v prvním odtavci ve druhé větě "Nová generace se oficiálně představila na evropské půdě, aby podpořila utěšeně rostoucí prodeje modrých oválů na tamějším perspektivním trhu - letos se očekává cca 120 tisíc prodaných aut, tedy dvakrát tolik než vloni." by patrně bylo dobré přdat informaci, že byla představena na ruském autosalonu, aby tak podpořila prodeje na ruském trhu.. text je trochu zavádějicí (i když nepochybuji, že to většina čtenářů nějak přelouská) ;-)
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 18:03
Re: Text článku
Ted Edge vypadá velmi pěkně, snad ho budou dovážet i sem. ;-)
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 00:10
Re: Text článku
jj, mě se Edge taky líbí. Mazda co nevidět "přiveze" CX-7, tak že předpokládám, že Ford někdy v budoucnosti Edge
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 17:17
Re: Text článku
Ano, s tou policií ČR to je pravda, na internetu koluje fotografie FE 98' v barvách PČR.
neregistrovaný "Pierro"
4. 9. 2006 14:48
Re: Text článku
Lovape omyl - ano dovážela se nýbrž ne jako standard. nabídka importéra FMC. Byla dovážena formou individuálních objednávek a většina prodaných vozů byla dovezena tondou charouzem ;-)
neregistrovaný "Clayton"
4. 9. 2006 15:57
Re: Text článku
není to pravda, Ford Explorer se od roku 1998 zhruba do roku 2002 dovážel zcela oficiálně v Evropské verzi. Musím to vědět, sám jsem jednoho měl :-) Evropskou verzi poznáte podle zadních dveří, kam se vešla tabulka na SPZ standardních evropských rozměrů. Prodával se po celé Evropě, u nás jej ve své flotile používal např. Oskar nebo Coca Cola. Dokud se oficiálně prodával, měl jej jako služební auto i ředitel českého Fordu.
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 17:56
Re: Text článku
Hmm ... zajímavý soud auta - jel si v tom někdy???
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 00:14
Re: Text článku
Jo, sice jen kousek, ale jel. V porovnání s evropskými SUV musím na daném soudu trvat. Jednalo se o US verzi, evropská verze může být trochu o něčem jiném (i když si myslím, že v tom zas tak velký rozdíl nebude) ;-)
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 09:52
Re: Text článku
Hmm, zajímavé - tak buď jsi zvyklý na dokonalé podvozky od BMW nebo od tohoto vozu čekáš něco jiného, než na co byl stavěn. ;-) Neříkám, že má nejlepší vlastnosti ve třídě, ale někteří by se divili že převrátit ho je těžší než se zdá ...
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 17:07
Nevím...
Hmm tak tedy nevím jaký by tu měl úspěch, kdyby se dovážel. Minulé, oficiálně dovážené generace se tuším moc neprodalo, hmm, no aspoň jsem v něčem unikátní. :-) Jinak, jak bylo napsánu výše, bez dieselu to, podle mě, ani nebudou propagovat, jen individuální objednávky a dovoz. Každopádně - kdo chce exotiku, kdo se chce uvolnit od něměckého těžkopádného kamnového stereotypu, nebo od chcíplé korejské "SUV" (pardon SUV, že jsem mezi vás zařadil i korejce) šedě, má cestu do autosalonu Ford otevřenou. A btw - možnost volby - jedna z nejsladších vlastností našá doby. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vašek"
4. 9. 2006 17:08
Proč jenom benzíny
Zajímalo by mě proč pro evropu nepřipraví nějaký pořádnej diesel. Kdo si asi tak koupí tak žravej motor, jedině snad ten komu nezáleží na spotřebě. Kdyby tam však nacpali nějakej diesl od Volva, kterej patří pod Forda tak by to bylo fajn. S benzínem ani za darmo !! :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 17:59
Re: Proč jenom benzíny
Nj, souhlas, ale já v tom vídím snahu Fordu prodávat něco exotického - kdyby chtěli s Ex dělat konkurenci Evropě i Asii, to si piš že by tam byl D5. ;-) Bez toho D5 to opravdu zůstane jen, na našich silnicích, exotický carryall.
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 00:18
Re: Proč jenom benzíny
Nesouhlas. Žádná snaha o exotiku, pravděpodobně normální kalkul. Předpokládané prodeje IMHO nejsou dost velké na to, aby se vůbec vyplatilo implementovat diesel pod kapotu.. dieselu by se naopak mohla dočkat Mazda CX-7 a případně i Ford Edge..
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 09:50
Re: Proč jenom benzíny
Tome, tady se dostáváme do začarovaného kruhu - Explorer se nebude prodávat bez dieslu, a diesel se tam nevyplatí hodit. S tím já nesouhlasím. Kdyby chtěl Ford udělat attack na Evropu, byly by tady mediální kampaně, cenové zvýhodnění, a právě D5. Podle mě to zůstane jako minulá generace - třešnička na dortu s modrým oválem. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 19:06
Zaměření, zaujetí
Kdo si stěžuje, že majitel supersportu v životě nejel na okruhu? Kdo si stěžuje, že majitel pětimístného Golfu 99% najezdil po silnicích sám, 4 místa nevyužitá? Ovšem ostře sledovaná SUV smí jezdit jen 100% využívaná po 100% času? :-) :no: :no: :no: Co je proboha komu potom, jestli mám na svém stole jednu nebo dvě tiskárny? Jestli chrápu na palandě nebo na letišti? Jestli poctivě čistím zuby manuálně nebo plundruje přírodní zdroje elektrickým kartáčkem? Melouni všech zemí (zvenku zelení, uvnitř rudí), trhněte si.
Rozbalit vlákno
29
4. 9. 2006 19:10
Re: Zaměření, zaujetí
>:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:11
Re: Zaměření, zaujetí
>:D >:D :yes: :yes: Pravda. 100%. Bez příměsí.
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:16
Re: Zaměření, zaujetí
Dovolil bych si jednu poznamku. Srovnavat SUV a supersport je jaksi mimo. Supersporty se nepouzivaji k dennimu jezdeni, narozdil od SUV. Take jejich pocet je v porovnani s SUV zanedbatelny. To jen na okraj;-)
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:20
Re: Zaměření, zaujetí
:yes: Ano. Proto bych použil to další přirovnání s Golfem. >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 19:27
Re: Zaměření, zaujetí
>:D Asi tak. A já navíc nevidím rozdíl mezi chlápkem, co si žehlí ego na Václaváku v Land Rover Range Rover a tím o palác vedle, který si ho žehlí v Aston Martin. Obojí jsem viděl na vlastní oči a je to naprosto adekvátní a srovnatelné. Jediný rozdíl je, že dnes je módní být sportovní a každý je hrooozný závodník a skvěle to s tím autem umí. >:-[]
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:34
Re: Zaměření, zaujetí
Jo, a každý si chce užívat s autem "žábavu", a jak to auto není "žábavné", tak je out. >:D Jinak s tím Astonem a Rangem - souhlas. A jinak zábava se na našich silnicích praktukuje neustále - takový závod kamionů do kopce na kterékoli okresce, když jedeš proti nim ... hotová komedie. Pak se ti hodí terénní vlastnosti tvého vozu když s ním poletíš do příkopu. >:D
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:35
Re: Zaměření, zaujetí
Rozdil tam bude. Ten co prijel s RR s nim bude jezdit cely den. Zatimco ten co prijel AM s nim pojede jen do kanclu a zpet a odpoledne si v garazi vyzvedne svuj H2 a bude jezdit po normalnich pojizdkach;-) I kdyz kdo ma AM asi nebude mit H2:-)
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:42
Re: Zaměření, zaujetí
Myslím, že tohle je čistě věc názoru, a jí si zase myslím, že i s Astonem lze jezdit jako s čímkoli jiným. :-) Ne teda po našich silnicích ... ;-\
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:44
Re: Zaměření, zaujetí
To sem napsal neobratně - prostě s AM lze jezdit IMHO každodenní rutinu - pokud máš na benzín což u supersportů předpokládá automaticky.
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:50
Re: Zaměření, zaujetí
Jo AM neni ten spravny pripad supersportu. Je opravdu pouzitelny na kazdy den;-) Znam jednoho majitele a ten ho pouziva tak nejak pro radost, jinak jezdi "obycejnejsim" autem;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 19:45
Re: Zaměření, zaujetí
Jsi si jistý tou poslední větou? :-) Jinak já nemám nic proti vážně míněné ekologii, která začíná u osobní zodpovědnosti. Avšak zdá se mi nanejvýš podezřelé, když není jasně stanovaná kvóta na osobní spotřebu benzínu, nýbrž se cejchuje podle toho, JAK ten svůj benzín projedeš. Zda rychle nebo pomalu. Zda ve vysokých V4 hothatch otáčkách nebo v nízkých V8 otáčkách. To mi přijde vážně divné. :-O Asi jako, kdo šňupe je feťák, kdo si píchá, je čistej. >:-[]
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:52
Re: Zaměření, zaujetí
Rad bych byl;-) U majitele AM bych misto H2 cekal spis toho RR;-) Za osobni zodpovednost :yes: , presne tak to myslim! A to ostatni zni sice jako nocni mura, nicmene v blizke budoucnosti ne nerealna:-(
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 19:56
Re: Zaměření, zaujetí
Zbohatlíci často překvapí nesourodou směsí vozového parku. ;-) Jinak myslím, že jsme dosáhli shody. :yes:
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:59
Re: Zaměření, zaujetí
Nemyslim, ze jsme byli ve sporu! To bylo jen dopresneni;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 20:02
Re: Zaměření, zaujetí
Dole teď hájím modrý ovál proti Tomovi a očekávám tvojí podporu. >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:06
Re: Zaměření, zaujetí
Tak ti nevim, jestli jsem mam jeste neco psat. Zdejsi vseznalek, od vseho mam klice a vsude jsem byl aspon 3x , mi to pekne nandal:-)A k TTTomovi. Vazne mas pocit, ze nekde nenajde tabulku, kde bude TTT zase o kus prede vsema?:-)
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 21:18
Re: Zaměření, zaujetí
njn, TTT je prostě cifršpion, a tabulky nade vše ... i nad realitu ... ;-)
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 00:42
Re: Zaměření, zaujetí
Velký bratr Tě stále pozoruje, nezapomínej na to! >:-[] ;-)
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 09:54
Re: Zaměření, zaujetí
>:-[] ;-)
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 00:42
Re: Zaměření, zaujetí
>:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 00:46
Re: Zaměření, zaujetí
Ford je mi z US koncernů nejsympatičtější, nyní u mě má "dobu hájení", páč je na tom fakt špatně (čísla raději ukazovat ani nebudu).. a navíc nemám ve zvyku kopat do mrtvol ;-)
neregistrovaný "mišo"
5. 9. 2006 21:28
Re: Zaměření, zaujetí
cau Lones, pravdu mas, ja ked som mal LHS chryslera, vacsinu casu, ak som isiel kludne, sa v priemere otacky nedostali nad 2000/min. a spotreba bola pri 3,5 V6 okolo 8-9 litrov. ked ides po dialnici s golfom 1,6 (co je menej ako polovicny objem oproti chrysleru) tak neviem, ci sa do 7-8 litrov spotreby zmestis...vies, velmi radi tu pisu ludia o amerikach, ale ma to jeden hacik...nikdy sa v nich neviezli... :no:
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 22:05
Re: Zaměření, zaujetí
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:37
Re: Zaměření, zaujetí
Jo a jeste neco, to o te modnosti sedi, nicmene to nijak nepopira to o tech poctech, co jsem psal vyse;-)
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 19:43
Re: Zaměření, zaujetí
>:D Aston Martin si nahraď Golfem a platí to. >:D
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 19:53
Re: Zaměření, zaujetí
AM si Golfem NIKDY, opakuji NIKDY nenahradim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)
neregistrovaný "Ricardo"
4. 9. 2006 20:03
Re: Zaměření, zaujetí
:yes:
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 20:08
Re: Zaměření, zaujetí
Myslel sem to jinak, ale už to nezachráním. >:D Ale v tomto případě samozřejmě :yes: ;-)
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:13
Re: Zaměření, zaujetí
:-)
4. 9. 2006 19:58
MATES V AGÓNII
Byly doby, kdy jsme tu matesovi baštili, že má navždy v srdci Jaguar, ostrovní tradice, zelenou barvu... jo... tady to vidíš... jedna odhalená platonická přepážka v X-type, a zbyde než kyselost zeleného jablka na patře... Jak to čtu, hodil přes palubu i Astona... Jak, že s Astonem nebude člověk jezdit? No, nakonec ho chápu... když tu mates neudržel milovníka Jaguaru, kdo by mu mohl věřit milovníka Astona. Ale sakra... snad ještě máme rádi matese... přece ho nenecháme padnout. Toho Jaguarfarizeje mu přece prominem. Proto volám, křičím - zachraňte vojína matese... vždyť on už zatracuje i SUV... je v posledním stádiu agónie zvané - Fordem Focus do ráje... no... to jsou konce...
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:02
Re: MATES V AGÓNII
No ty jsi se nam s prvnim dnem ve skole pekne pozvracel!! :yes: Copak bylo ve skolni jidelne? Nech si vymenit software v ty veci, kterou mas nahore na krku, aby ti do nej neprselo. Nejak spatne ti to preklada. Ty GTI, cti ty prispevky pozorne a vickrat. A taky v nich nehledej zadny jinotaje. Zbytecne ze zebe delas vetsiho blBce nez opravdu jsi.
4. 9. 2006 20:08
Re: MATES V AGÓNII
Hele, matesi... chápu tě... a myslím, že je nás tu dost, co do tebe vidíme a nijak ti to nezazlíváme... naopak. Tak do mě nekopej.
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:15
Re: MATES V AGÓNII
Kdybych si do tebe chtel kopnout, tak bych to udelal jinak a bylo by to tak snadny! Jen se ti snazim pomoct. Zdas se mi nejaky krecovity, tak nejak z formy. Jestli ty sis neukous vetsi sousto nez sezvejkas. Mozna proto to caste nutkani ke zvraceni ve tvych textech :-!
4. 9. 2006 20:23
Re: MATES V AGÓNII
Jaké sousto? jaké křeče? Uklidni se. Proč bys do mně kopal? Vždyť já tu biju na poplach ku tvé pomoci? Jen si tu přestal být chápán, jako opravdový fanda na Jaguary... no bože, to je tedy trága... Tak klid... tohle tu ustojíš. I přede mnou :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:26
Re: MATES V AGÓNII
Ja nevim, ty jsi psal o kopani. Ja ti jen pisu, ze do tebe nekopu:-) Ty se ztracis sam ve svych textech a neudrzis to ani v jedne odpovedi >:-[] Bravo!!! Traga, GTI, traga to opravdu je. Co s tebou chlape je, prechod?
4. 9. 2006 20:43
Re: MATES V AGÓNII
Jistě, kopeš tu do mně, píšeš o mě nadávky... A já jen slušně píši. Konečně ses usmál, já už měl z těch tvejch černejch brejlí obavu, že tě to odhalené jaguarovské farizejství, kterým ses tu prezentoval měsíce, co měsíce, roky... sebralo přes míru. A to bych nechtěl. Tak fajn - BRAVO MATES :yes: :yes:
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 20:08
Re: MATES V AGÓNII
Opovažuji se nesouhlasit. :no:
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 20:20
Re: MATES V AGÓNII
Mates nezatracuje SUV, zatracuje pouze určité procento jejich uživatelů. ;-)
4. 9. 2006 20:24
Re: MATES V AGÓNII
Jo, jo, pochopil jsem to tak, že píšem o velkém SUV a tedy že zatracuje velká SUV...
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2006 20:29
Re: MATES V AGÓNII
To je presne co jsem ti rikal. Nehledej v prispevcich jinotaje! Cti je a klidne vickrat. A kdyz ti neco neni jasny, tak se zeptej. Treba ja se pokusim ti to vysvetlit. Nebudu se chovat dle tveho vzoru, kdy ty na prosbu o vyjasneni obsahu prispevku reagujes jen snuskou kydu o nicem. GTI jsem na tom o poznani lip nez ty. Nebud tak krecovity, uvolni se, zajdi k lekari, pohovor s prateli (mas-li nejake).... Relaxuj!
4. 9. 2006 20:35
Re: MATES V AGÓNII
Kam to pořád ujíždíš? Lékař, přátelé, pohovor... tebe něco žere, matesi... myslím, že vím, co to je. Ale to sem snad nepatří...
neregistrovaný "Ricardo"
4. 9. 2006 20:23
Re: MATES V AGÓNII
No asi se vším ne?
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 9. 2006 20:01
Pro Toma JD Power
Ještě pro Toma, který zaštíten vítězstvím Toyoty v JDPA blahosklonně odplivává někam dolů na "špatně smontovaný poruchový Explorer". Podle Vehicle Dependability Study 2005 je Ford Explorer srovnatelný kvalitou s Toyotou (tabulka dole, mid-size SUV, třetí řádek vpravo dole, pekelný kníže >:-[] : [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 20:06
Re: Pro Toma JD Power
A ještě dodám, že za 8 let mi na Exploreru odešla pouze baterka (a to včera) >:D . (nepočítám výměny oleje atd.)
neregistrovaný "bingo"
4. 9. 2006 21:18
Re: Pro Toma JD Power
Spatne znameni ;-)
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 21:27
Re: Pro Toma JD Power
Nestraš 8-s >:D ;-).
neregistrovaný "Ricardo"
4. 9. 2006 20:44
Re: Pro Toma JD Power
Některým lidem některé věci nevymluvíš...
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 00:40
Re: Pro Toma JD Power
Brácho, já to chápu.. prázdniny skončili, první den ve škole, to je nápor na psychiku, chápu že se to na Tobě podepsalo a tak si odskočil sem na server >:-[] ;-) Protože chápu tvé trauma, budu šlechetný a nevyužiji tu smeč na kterou jsi mi právě nalil.. byl by to totiž masakr, mučení jehňátek a další ošklivé věci ;-) Doufám, že druhý den ve škole již pro Tebe nebude tak krutý, a proto až si ještě jednou přečteš co jsem napsal "americkou zastaralou, houpající se, nebrzdící, žravou a lacině zbouchanou plechovkou", možná brácho zjistíš, že jsem nepsal vůbec, opakuji vůbec nic o spolehlivosti >:D :-! ;-) Výraz lacině zbouchaný měl charakterizovat kvalitu dílenského zpracování, lícování jednotlivých dílů, vzhled interiéru apod. Ten zbytek charakterizoval můj pocit z US verze Exploreru, který bych přirovnal k již zlidovělé "cihle na kolech" ;-) P.S. tahle studie JDP a konkrétněji ta tabulka patří k mým neoblíbenjším, tak že bacha na nalejvání na smeče (hraji pravidleně dvakrát týdně tenis, navíc mám téměř dva metry, tak že fakt bacha páč mě fakt nepřelobuješ >:-[] ;-) ) P.P.S. nejedná se o útok na Ameriku ani na Tebe, jen jsem si dovolil napsat svůj názor na Explorer ;-)
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 00:48
Re: Pro Toma JD Power
Sorry, fakt sorry.. nemohu si nedloubnout >:-[] ;-) Výjimka opět potvrzuje pravidlo ;-)
4. 9. 2006 21:31
CHTĚL BYCH BÝT MENŠÍ
a ještě menší... zajímavé... jaké odmítavé reakce tu vždy vyvolává pořádná kára. Zajímavější je to o to, že tu snad až na výjimky píšou chlapi... jsem přesvědčen ovšem, ža tyhle negativní soudy píší zásadně ti, kteří vlastní auto menší... Podivnej komplex... že by národ Picantů? Nikoliv... to jen problém na křižovatce, když ti kovboj v Exploreru kontroluje jak máš vysunutou anténu a ty mu lížeš vejfuk... vím, to je problém... známej i z běžného života... Tak s tím se prostě musíš vyrovnat sám. Protože jsem se ještě nesetkal s tím, že by si chtěl někdo honit ego Explorerem. Nikoliv... Explorera a podobné dinosaury si kupují rozhodní lidé, kteří jednak na to maj finance, jednak ví, jak to auto využít. A že jezdi i po Praze? No... a to jako se má po Praze jezdit čím? Koloběžkou? Tak pochopme tu známou pravdu... na silnici jsi tím, čím jedeš. To platí dokonale. Nechme každého jezdit v tom, v čem jezdí. Nekopejme do Picantů, nekopejme do Explorerů, a už vůbec nehledejme podivné motivace těch, co si tahle auta kupují. BRAVO AUTA :yes: P.S. Co bys raději, Picanta nebo Explorera?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Esevenoo"
4. 9. 2006 21:47
Re: CHTĚL BYCH BÝT MENŠÍ
Oboje. ;-) Jinak pěkně napsáno, i když bohužel nemohu, už z vlastní zkušenosti, souhlasit s tím honěním trika. Jak jsem psal výše, ti lidé, kteří si se SUVem něco dokazuji, kazí SUVům obraz. Jinak ale :yes:.
4. 9. 2006 21:51
Re: CHTĚL BYCH BÝT MENŠÍ
:yes:
neregistrovaný "Honýsek"
4. 9. 2006 22:45
Proč ne pořádné SUV?
Fakticky mě irituje názor typu: "Na co kupovat SUV, když jedu mimo silnici dvakrát do roka?" Potom už se můžeme bavit i o tom, proč kupovat dům se třemi koupelnami, čtyřmi pokoji, když člověku stačí jeden pokoj a jedna koupelna, maximálně druhý pokoj pro manželku? Pokud si vydělám dostatek peněz, proč bych si nemohl koupit třeba 10 Explorerů a jezdit si s nimi jenom po silnicích? A že v něm pojedu jen já sám? No a co je komu po tom? Do naší pracovní dodávky jsme si taky pořídili motor o výkonu 115 kW i když by samozřejmě "stačil" podstatně menší s 80-ti kW...
Rozbalit vlákno
2
4. 9. 2006 22:50
Re: Proč ne pořádné SUV?
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 09:45
Re: Proč ne pořádné SUV?
Takových free-minderů víc, a naše krásná republika se zbaví ošklivých šrámů z minulých let. :yes: :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 12:25
bez titulku
Další nevkusný velkooběmový traktor obalený tunou chromu. Vzkaz pro Američany: tuhle obludu si nechte doma a příjďte se podívat do Evropy jak má vypadat auto. Teda pokud se nechcete dále zabíjet v těhle zrůdách. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 13:53
Re: bez titulku
No, já být tebou, dávám si pozor, aby tvou Fabii/Octavii/Picanto/Thalii nesejmul majitel SUV. Aby ses pak nedivil, kdo koho zabije ... :no: :no: :no:
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 14:55
Re: bez titulku
Narážel jsem na příspěvek, který najdeš pod odkazem "aférou s častým převracením" v tomto článku. A co se týče tohoto vozu, tak bych byl opatrný se zařazování do kategorie SUV. Podle mě je to ochromovaný traktor s klasicky kyčovitým pojetím amerických pick-upů :no:
neregistrovaný "Esevenoo"
5. 9. 2006 15:44
Re: bez titulku
>:D >:D >:D S tím převracením: 1. Bohužel, Amíci jsou leví, já s Explem jezdím už 8 let, párkrát sem musel udělat velmi ostrý úhybný manévr a vždy bylo auto 100% ovladatelné. A že při převrácení v tom chcípaj - když sou líní zapínat pásy, tak ať! Ten chrom uznávám, ale slovo "kýč" je v tomto případě pojem nešikovný. Toleruji, že se ti Expl nelíbí, ale kýč, to už je moc, to si říkej s kamarády u piva na Matějské. Traktor - LOL, bez komentáře, stejně si v tom nejel. A když se do SUV řadí každá Kia, tak co?????? Nebo ty si snad myslíš že je Kia Sportage víc SUV než Expl????? ;-\ 8-s :no: :no:
neregistrovaný "Dan"
6. 9. 2006 00:01
bez titulku
Som v USA uz nejaky cas, viem porovnat kadeco pricom USA nezeriem so vsetkym co tu je. Ale ked vidim vyplody uboziakov typu TOMA a spol, nemam slov.Neviem ci sa smiat, alebo ich lutovat.Nie som fanda Us aut,sam mam Hondu Accord EX. A ktora napr. urcite prezije ktorykolvek europsky PSA vytvor./Pricom ide o rovnaku triedu aut,nejdem to stavat k Mercedes ci BMW/ Ale osobne si myslim, ze prave tento Explorer je fakt vydarene auto. Aspon designovo urcite. Kazdemu sa paci nieco ine a je kazdeho osobnou vecou ake auto si kupi a naco ho pouziva. O tom ake ma byt poriadne auto maju najviac reci prave ti,ktori neboli dalej nez za humnami a zavidia tym co si mozu dovolit viac.Odsudzovat vsetko japonske ci americke je primitivne a ubohe.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "andypapo"
9. 12. 2008 16:06
Re: bez titulku
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "é."
29. 12. 2007 14:39
*
*
Rozbalit vlákno
0