Ford Falcon: nová generace oblíbeného australského modelu
Australský Ford Falcon přichází se zcela novým designem karoserie i interiéru a oproti předchozí generaci byl přepracován i podvozek a pohonné jednotky. Zákazníci budou moci vybírat z šestiválcových a osmiválcových motorů pohánějících kola zadní nápravy. Nový Falcon bude nabízen ve třech řadách výbavy, kterými jsou základní XT, luxusní G Series a sportovní XR.
Nabídka pohonných jednotek obsahuje zážehový řadový šestiválec o objemu 4,0 litry, poskytující výkon 195 kW (261 k) při 6000 ot./min. a točivý moment 391 Nm při 3250 ot./min. Tento motor bude k dispozici také v úpravě pro spalování zemního plynu a v takovém případě podává výkon 156 kW (209 k) při 4750 ot./min. a točivý moment 371 Nm při 3250 ot./min. Čtyřlitrový řadový šestiválec bude v nabídce i s přeplňováním turbodmychadlem, s nímž dosáhne výkonu 279 kW (362 k) při 5250 ot./min. a točivého momentu 533 Nm v rozmezí od 2000 do 4750 ot./min. Pouze pro sportovní verze sedanu Falcon a pick-upu Ute je určen osmiválec Boss 290 V8, který z objemu 5,4 litru poskytuje výkon 290 kW (388 k) při 5750 ot./min. a točivý moment 520 Nm při 4750 ot./min.
Síla motorů je přenášena na kola zadní nápravy jednou ze čtyř převodovek. Pouze pro modely s motorem na zemní plyn je určena čtyřstupňová automatická převodovka s možností sekvenčního řazení. Ostatní modely jsou vybavovány pětistupňovými a šestistupňovými automatickými převodovkami s možností sekvenčního řazení. Pouze pro sportovně zaměřené modely XR6, XR6 Turbo a XR8 je určena šestistupňová manuální převodovka Tremec.
Součástí standardní výbavy jsou čelní airbagy řidiče a předního spolujezdce, boční a hlavové airbagy, systémy ABS, EBD, EBA, DSC a TC. V nabídce výbavy je samozřejmě audio systém s přehrávačem CD, automatická klimatizace, navigační systém nebo parkovací asistent s kamerou, která sleduje prostor za vozem.