Diskuse

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI – Kapesní bundesliga

8.6.2018

Dva němečtí klasikové třídy malých vozů soupeří přes čtyřicet let. Teď si to poprvé rozdají nedávno omlazené manšafty vyzbrojené tříválcovými motůrky.

 

  • 35 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 08.06.  08:33

    Svět je ještě v pořádku

    VW vyhrálo = i když mě zmátlo že jen o 0,4 = a v pružnosti a komfortu dostalo pěkně na

    Ale eště víc mě ve stejnym SM zmátlo srovnání Golfu a Pažouta 308 = kde vyhrál Pažout 1.5 BlueHDI :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 08.06.  09:12

      « Re: Svět je ještě v pořádku

      No... je to vítězství o kufr... ;-\ >:-[]
      • 14 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 08.06.  09:19

        « Re: Re: Svět je ještě v pořádku

        No = je to = velmi překvapivé = vítězství

        Jedno jestli o kufr nebo.. ;-)

        Neřikej že tě to nešoklo! >:-[]
      • 51 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 08.06.  09:57

        « Re: Re: Svět je ještě v pořádku

        Aspoň to tam jasne napísali: máme nastavené kritériá tak, že boduje praktická stránka auta, v tom je Polo jasne lepšie. Ale komu na tom až tak nezáleží a preferuje jazdné vlastnosti, z testu rovnako jasne vyplýva, že Fiesta je lepšou voľbou. Takže ja v tom problém nevidím. Sám by som dlho rozmýšľal, ktoré z týchto dvoch vziať: jazdné vlastnosti, motor a podvozok sú u mňa veľmi dôležité, ale so 193 cm potrebujem aj primeraný priestor a tiež preferujem dospelé interiéry pred "veselými a hravými". Takže by to bolo u mňa rovnako tesné a rozhodol by subjektívny pocit z auta naživo.
        • 11 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 08.06.  12:35

          « Re: Re: Re: Svět je ještě v pořádku

          :yes:
        • 31 Reagovat !

          foto Kajmos

          Kajmos 08.06.  13:04

          « Re: Re: Re: Svět je ještě v pořádku

          Člověk nesmí koukat na jejich hodnocení, protože to je dělané na míru VW nebo Škodě. Je nutno číst mezi řádky a vzít si to své. Pak z toho leckdy vyjde, že vítěz je pro mě auto o ničem a poražený jest vítězem.
        • 25 Reagovat !

          foto Petrko

          Petrko 08.06.  13:37

          « Re: Re: Re: Svět je ještě v pořádku

          Pakliže máš 193 cm a lovíš ve vodách supermini není s tebou něco v pořádku.
          • 90 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 08.06.  13:45

            « Re: Re: Re: Re: Svět je ještě v pořádku

            Tak holt nie všetci sú milionári, čo sa vozia v Q7, mnohým musí stačiť aj ten subkompakt.
          • 50 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 08.06.  14:00

            « Re: Re: Re: Re: Svět je ještě v pořádku

            Co má výška společného s budgetem na auto a pořádkem v daném člověku?
          • 10 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 08.06.  21:35

            « Re: Re: Re: Svět je ještě v pořádku

            iudexovi se totiž do města s tímhle moc nechce. A po pravdě, ani se nedivím. :-!
            [odkaz]
  • 91 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 08.06.  08:33

    Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

    se stejným výkonem by se hodila do těch aut ještě víc. Bez tříválcového brumlání, bez mrtvolnosti nad volnoběhem, bez natahovaných kvaltů, aby to nežralo.
    • 63 Reagovat !

      foto carver11

      carver11 08.06.  08:59

      « Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

      Jedna vec su normy, ktore tie atmosfery jednoducho vytlacili, druha vec, ze realne to nebude uz ono. Okrajovym zaujemcom o "zabavne zvezenie" (vsetkym piatim na celom ceskom a slovenskom trhu) mozno uteka nostalgicka slza, ale drviva vacsina ludi, co si kupia take auto, poskuluje po uzivatelskej privetivosti a tu s atmosferickym motorom, nota bene podladenym, jednoducho nemozno dosiahnut.

      Silne pochybujem, ze atmosfera bude uspornejsia, pri tlaceni na pilu to bude len uhucane, ale do poslednej tretiny otackoveho pola sa zas pozru len ti piati kupujuci, co som spomenul vyssie. To je prave to jedine pasmo, kde sa bude dat dosiahnut ten rovnaky vykon, co spominas. 1.6 nebude ani hmotnostne na tom o tolko lepsie, nez trojvalec.
      • 34 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 08.06.  09:04

        « Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

        Viz [odkaz] ne úplně souhlasim. Uživatelská přívětivost jak tomu řikáš = je spíš naopak vyšší a spotřeba při vyšší spolehlivosti = zjednodušeně stejná

        • 25 Reagovat !

          foto carver11

          carver11 08.06.  09:36

          « Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

          Vyssia spolahlivost u malych benzinov, kde cielovka najazdi do 15 rocne, mi nepride az taka vyznamna, ale to je vedlajsie a nehadam sa, ze cim viac ficur, tym vyssia naklonnost k problemom.

          Prave ta uzivatelska privetivost pre tu Toyotu zas nevychadza nejako ruzovo. Kruciaci moment 160Nm dosahuje pri 6400 otackach...kto to bude kedy takto tocit? Kolko som ja zene musel vysvetlovat, ze moze v pripade potreby yamahacku 1.25ku vo Fieste predoslej generacie tocit po obmedzovac, ze nech sa neboji. Uplne sa to vylucuje s cielovou skupinou, ktoru spominaju v tom teste.

          A 7 a pol litra pri sviznejsej jazde mi nepride tiez uplne terno, aj ked je urcite pravda, ze ta Toyota ma nejake kilo (alebo aj 100) navyse.

          Edit: Vykon pri 6400, Nm pri 4400.
          • 10 Reagovat !

            foto Niemand

            Niemand 08.06.  10:55

            « Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

            To je podštvorcový motor zo starej školy, ktorý navrhli tak pred 10 rokmi. Aktuálny motor je 1,5 v Yarise s dlhým zdvihom a veľmi plochou momentovou krivkou. Na vrchol sa vykašli ak máš 80% v skoro celom využiteľnom spektre otáčok. Pocitovo ide o 20 koni slabší motor(1,5 vs 1,6) výrazne lepšie. Práve preto, že je silný medzi 1000 a 2000. Tam majú aj male turbá problémy. Spotrebu v porovnaní s testovým polom som linkol nižšie. Podla nemeckého ADACu je na tom lepšie Yaris.
      • 60 Reagovat !

        foto Magister

        Magister 08.06.  09:50

        « Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

        Průměrné stáří aut v ČR je více jak 14 let. Takže Na kvalitě a výdrži záleží. Ten 3 hrnek je katastrofa pro rodiny, které na auto dlouho šetří.
        • 21 Reagovat !

          foto carver11

          carver11 08.06.  10:09

          « Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

          Jednak sa nemusime bavit o tom, ci cesky respektive slovensky trh je smerodajny, jednak vek aut je v tomto pripade menej podstatny ako najazd. A tie setriace rodiny, co potom s tym chodia 15 kilometrov denne a raz za rok na dovolenku, najazdia kolko? 8, 10 tisic km rocne? za 14 rokov to je do 150 tisic kilometrov, to hadam zvladne kazdy motor bez ohladu na technicke riesenie.

          Aby bolo jasne, nesnazim sa obhajovat "ekologicke" pohnutky EU ani automobiliek, ale je nejaka evolucia aj technicka aj politicka a v svetle sucasnych predpisov nie su male oturbene motory az taky krok vedla, pretoze minimalne na poli jazdnych vlastnosti su na tom lepsie, nez tie atmosfery. Ze je to krok dozadu ohladom spolahlivosti, mozno plati na trhu, kde priemerny vek auta je 14 rokov, nie v Nemecku ci Frnancuzsku (9), a median je tipujem este nizsie.
          • 02 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 08.06.  10:11

            « Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

            No to bohužel neni český a slovenský trh = to je celá postsovětská říše. A samozřejmě chudá neni jenom tak
          • 30 Reagovat !

            foto Niemand

            Niemand 08.06.  11:00

            « Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

            Nájazd je len jedna vec. Vačší problém je, že tie motory nie sú tak blbovzorné. A veľa ludi vie o motore to len to na aké palivo beží.
      • 60 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 08.06.  10:47

        « Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

        Užívateľská prívetivosť u malého turba? To nehrozí. Na voľnobeh sa to klepe. Nad voľnobehom pri poháňaní treba dávať pozor aby to nezdochlo. Výhody sa dostavia naozaj len na diaľnici. Ale väčšina ľudí nekupuje prcka kvôli diaľniciam. A spotreba? Turbo nezvyšuje účinnosť. Len sa vývoju malých turbomotorov venuje viac pozornosti. Ale dobrá atmosféra nemá problém.
        [odkaz]
        A na porovnanie to testované polo na rovnakej trase pri rovnakých pravidlách jazdy
        [odkaz]
        Okrem mierne nižšej spotreby má Yaris aj všetky merané emisie násobne nižšie. A oveľa príjemnejší prejav medzi 1000 a 2000 otáčok, kde je záťah lineárny, nemá to sklon zdochnúť a ani pri podtočení neroztrasie celé auto.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 08.06.  11:16

          « Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

          Chtělo by to i srovnání pružnosti atd...
        • 10 Reagovat !

          foto Magister

          Magister 08.06.  12:05

          « Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

          Dobře napsáno. Výrobci tříválců lidem do hlavy v Evropě bijou mnoho nepravd v souladu s pseudoekopropagandou.
          • 12 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 08.06.  13:33

            « Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

            Fakt už nechápu, nejde o eko, jde o náklady a o to, že tříválec stačí na běžný pohyb malých aut, či nižší střední.
            • 10 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 08.06.  16:01

              « Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

              Stačí nám žít v pralese nebo na stromě, ale proč bychom se tam měli vracet. Proč by se měl člověk spokojit s malým kriplem? Navíc když to není ekonomicky výhodnější.
              • 12 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 08.06.  16:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                Ale to se pleteš = je to ekonomicky výhodnější = pro výrobce >:-[]

                Nemyslim že šel vývoj až tak rychle = ale dnešní 3válce maj výkon nedávnejch 2litrů = možná ten vývoj pro někoho moc rychle šel ;-)

                Tim nechci říct že mám rád oturbovaný krabice od mlíka = viz Toyota 4válce za stejnou cenu furt eště dou vyrábět

                • 21 Reagovat !

                  foto CHerokee

                  CHerokee 08.06.  17:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                  Copak nějaký litr jede stejně dobře a kultivovaně a zní jako 2,0 Twin Spark v Alfě 156?

                  Takto to poměřovat nejde. Ty litry nejsou ani uživatelštější, ani levnější a méně vydrží. 2,0 dnes mají i 300 koní...to je vývoj.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 08.06.  19:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                    Tak to poměřovat musíš. Tak to je celou historii aut. Zmenšuje se objem i počet válců = který dává stejnej výkon

                    Když si zmínil tu Alfu = 140kW který dával V6 2,5 benzín = dá dneska s prstem v nose R4 v naftě. Vrchol v tý Alfě byl V6 3,2 = jeho výkon dneska s prstem v nose dá čtyřválec dvoulitr = v Oktě nebo Supu nebo 1.7 v Giuliettě. 200kW má 1.6 v Pažoutech atd. atp.

                    Eště Alfa = 510 koní co má dnešní Giulia z V6 = byl eště nedávno vrchol nejlepších V8 a vlastně i V12

                    • 10 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 08.06.  20:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                      Ono to ale přece není jen o hodnotách výkonu, ale i požitku z jízdy s tímto motorem. A v tom je Busso opravdu nepřekonatelné a dvoulitrový Twin Spark ve své kategorii vlastně taky... :-)
                      • 01 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 08.06.  20:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                        Jo to asi byl = ale nic to nemění na skutečnosti že totéž už dávno zvládá třeba 1,8 TBi [odkaz]

                        Něco jako požitek je okrajová záležitost = a pro takový opravdový nadšence který to nejen řikaj ale i fakt kupujou = tu vždycky bude nějaký Toybaru apod.

                        Zbylejch já nevim 90% stejně jezdí jen přemisťovadlem = a menší lehčí motor umožňuje jinou konstrukci celýho vozu
                        • 00 Reagovat !

                          foto CHerokee

                          CHerokee 08.06.  22:51

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                          Nejde přece o to, co zvládá. Nejprodávanější sporťák na světě je mustang, za ním kousek v závěru Camaro.... tedy 5 litr a 6,2 litr. A ne nějaký 400 koňový 4 hrnek na steroidech. Nejprodávanější auto na světě je Ford F150, kde se žádné malinké motory nedávají. Šílený downsizing - jeho extrémní podoba, tedy tříválce jsou opravdu jen záležitostí části Evropy. Poblázněné Evropy...v tomto směru.
                          • 00 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 08.06.  22:55

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                            Do F-150 nejdou žádné malé motory? Já měl za to, že tam dávají i 2,3EB?
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 08.06.  23:03

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                              VIděl si F-150 někdy naživo? R4 se tam vejde do přihrádky :-)
                          • 10 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 08.06.  23:06

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                            To se mýlíš = tohle neni o Evropě

                            Zkus se podívat po ostatních kontinentech = to co dáváš za příklad = je spíš takovej příklad výjímky z běžnejch standardů :-|

                            Samozřejmě de o to co zvládá = prostě kdysi si na výkon x potřeboval V8, pak stačil 6tiválec, pak 4válec. Ty zřejmě pracuješ s tim na co seš vzhledem ke svýmu věku zvyklej

                            Ale to prostě končí = uvidíme jak dlouho vydrží v Mustangu a Camaru V8. V běžnejch i dražších autech už sou spíš výjímkou a lepší už to nebude
              • 00 Reagovat !

                foto Reco

                Reco 09.06.  14:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                Mal som predchadzajuce auto atmo 1.6. Neslo a zralo. Dnes mam moderny trojvalec z pralesa. Vyssi vykon, viac dynamiky, znacne nizsia spotreba a hej aj zvuk ma lepsi. Ak je to ten prales alebo strom, tak volim cestu na strome v pralese.
        • 10 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 08.06.  12:28

          « Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

          Souhlasím, že při poskakování po městě je více user friendly atmosféra. Ale s tou dálnicí přeháníš, výhody turba jsou znát při každém vyjetí za město.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 08.06.  13:32

            « Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

            Na průtazích, při potřebě rychlého, ale klidného zařazení se do pruhu...
            • 10 Reagovat !

              foto Niemand

              Niemand 08.06.  14:56

              « Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

              To by platilo keby to na turbách nehnali do extrému s dlhými prevodmi. Pokojne sa môžeš dostať na diaľničný privádzač. Zaradená 6 podla šípok, 1600 otáčok a po šliapnutí na plyn sa nič nestane.
          • 00 Reagovat !

            foto Niemand

            Niemand 08.06.  14:54

            « Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

            Kde presne? Ak mám male auto a chem byť rýchli tak si kúpim hotdačo. Ale ako presúvadlo s tým nik moc nepredbieha lebo vie, že na 10 km okresiek kým vojde do mesta predbehnutím dvoch aut nič neušetri a ak už potrebujem predbehnúť viem si podradiť pred predbiehaním. A pri stovke na 6 naozaj otáčky nie sú tak vysoko, aby to hučalo. Na spotrebe neušetríš nič. A kvôli extremne dlhým prevodom musím aj na malom turbe často radiť, lebo v obci sa tie trojvalce na 5/6 vždy klepú.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 08.06.  18:31

              « Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

              Kde? Všude. Např. jedu po serpentinách s naloženým autem a necítím změnu v dynamice, auto pořád táhne aniž bych ho pořád týral na dvojku. Ne každý, kdo se nechce kochat šedesát obec neobec, má na hotdačo.

              Dlouhé převody mají své nevýhody, to ano, a s malým turbem jezdím v obci většinou na 3. Spotřeba silnějšího 1.0 TSI je úžasná (bez přehánění), ale s nejmodernějšími atmosférami nemohu srovnávat.
              • 10 Reagovat !

                foto Niemand

                Niemand 08.06.  21:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                Autá A/B segmentu nie sú prevažne využívane na dojazd do mesta s jedným človekom na palube. A tam vážne atmosféra nie je obmedzujúca. Radím medzi 5-6(obec/vonku) a nestáva sa, že by som bol prvý v kolóne. Skoro vždy je tam dáky moták a predbiehanie je tu v špičke rizikové aj s 200 koňovím autom.
                Ak jazdíš často serpentíny a držíš motor v stredných otáčkach tak má turbo výhody v pružnosti. Ale na mojej bežnej trase sú otáčky väčšinou medzi 1500-2500. Kde to je z turbom nič, alebo kopanec. A kvôli dlhým prevodom by som radil raz toľko, aby sa to v obci neklepalo.
                Ak si si pozrel ten Adac ecotest, tak to TSI nie je vôbec eko. Možno ľudia žiadajú ten turbo lag a pocit dielovej sily keď sa preberie. A pre automobilku bude takýto 70 kilový motorček určite výrobne lacnejší.
    • 14 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 08.06.  09:02

      « Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

      Nojo = ale to tady nabízí asi už jen [odkaz]
      • 12 Reagovat !

        foto car

        car 08.06.  09:06

        « Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

        Jen otázka:hned na úvod se píše dva němečtí klasikové..i když víme,že Ford je americká značka.Je tedy možné při testu i30 a Octavie říct-..dva čeští klasikové?
        • 11 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 08.06.  09:14

          « Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

          Tak s přimhouřením oka je evropský Ford sídlem v Německu. Takže možná takhle ?
          • 20 Reagovat !

            foto car

            car 08.06.  09:38

            « Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

            ..ale za domácího ho berou i v UK..těžko říct
            • 20 Reagovat !

              foto mrazik

              mrazik 08.06.  10:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

              O rivalite mezi Ford Germany a Ford UK y se dali napsat knihy. Zejmena co se tyka Ford Performance atd.
    • 32 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 08.06.  09:39

      « Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

      Mame v rodině předchozi Ibizu 1.4 což na tuhle třidu neni žadny podmirak a to nechceš. Jak ma ten motor sympaticky zvuk tak to neplati v hornim spektru otaček kdy se změni na utrapeny až nelibozvučny. Aby to auto jelo tak je potřeba motor točit, ale problem je v tom, že pravě v těch hornich otačkach už to jen huči a nic se neděje prostě uvada. Když jsem viděl hodnoceni 1.5 u Yarise nebo Jazzu, kde dle popisu je to same tak jsem si pravě tu Ibizu vybavil. Zazvonil zvonec a atmosferam je konec.
      • 60 Reagovat !

        foto Magister

        Magister 08.06.  09:48

        « Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

        A proto má nejprodávanější auto na světě stále atmosféru že? ...viz Toyota Corrola výše. To jen hloupí Evropané si myslí, že zachrání ledního medvěda, když si koupí nepovedený pseudoekologický tříhrnek.
        • 34 Reagovat !

          foto Honza-M-

          Honza M. 08.06.  09:55

          « Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

          V čem je 1.0 EB nepovedený?
          • 40 Reagovat !

            foto Magister

            Magister 08.06.  10:09

            « Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

            O nevýhodách 3 válců bylo napsáno mnoho. Proč vznikly - bo evropské normy. Nikde jinde se neprosazují. Nevznikly přirozeným vývojem. Když si usekneš ruku, taky nebudeš lépe pracovat ;-).
            • 12 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 08.06.  10:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

              Proč se používají třeba v JPN?
              • 21 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 08.06.  10:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                Protože tam mají daňový zvýhodnění do objemu 0,6 litru nebo kolika = a do těch jejich Kei Cars = je to v pohodě
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 08.06.  10:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                  Však toto jsou malá auta do města. Yaris používá tříválec taky a že by byl horší než stejně objemné čtyřválce se říct nedá. Naopak i přes absenci síly se aspoň hezky vytáčí.
                  • 30 Reagovat !

                    foto Magister

                    Magister 08.06.  12:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                    Tak zrovna Toyota, Mazda tříválcům neholdují, že? Kei Cars jsou něco jiného, vynuceno malým prostorem k životu. Jsou to zase jiné motory, které jsou specifické pro jejich zvláštní trh. Japonsko není argument, ale to sám víš.
                    • 30 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 08.06.  12:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                      Yaris má co?
                      • 01 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 08.06.  13:12

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                        Dva různý 4válce 1,5 = hybrid což je pohon ze starejch Prius a novej hodně zajímavej 1,5 VVT-iE

                        Plus základ pro chudý a nenáročný = tříválec Daihatsu co je i v trojčatech z Kolína
                        • 10 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 08.06.  13:31

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                          Ano, má tříválec v portfoliu a proč ne? Motor se krásně točí a funguje dobře. Chybí mu jen trocha výkonu navíc.
                          • 10 Reagovat !

                            foto CHerokee

                            CHerokee 08.06.  16:03

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                            Ty ty tříválece prodáváš, že tu furt píšeš jak se krásně točí? Chápu, že se kolem kšeftu taky musíš točit. :-)
                            • 11 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 08.06.  16:06

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                              Tuhle byl v SM 3stránkovej materiál a zpětný hodnocení za 5 let prej nejspolehlivějšího malýho motoru = 1,2 PureTECH

                              Babička ho má = a musim uznat že ve dvou to dovede docela jet i do kopce. Eště jí neni ani 80 = takže minulej tejden ho testovala na německý dálnici = a tachometrovejch 170 km/h prej v pohodě :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 08.06.  19:29

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                              Běž do paďous ty petrolheade. Ještě nedávno byl nejlepší sporták GLA se čtyřhrnkem. Taky mám doma V8, ale nemám problém přiznat, že tříválce umí fungovat a R4 mi u malých aut vůbec nechybí.
                              • 00 Reagovat !

                                foto CHerokee

                                CHerokee 08.06.  22:54

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                                Nic takového jsem netvrdil. Já ten 3 válec doma měl, teda manželka. A není to nic jiného než z nouze ctnost.
                                • 10 Reagovat !

                                  foto webpaja

                                  webpaja 09.06.  06:14

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                                  Meleš se tu jako nudle v bandě, nevrš tu trapnosti a neshazuj se sám před sebou. Nestojí mi za to jít do starších diskuzích s glarifikací GLA a pak najednou obrat :-!

                                  Take it easy, neznáš víc než jednu projížďku a honíš si tu ego Mustangy, Camary apod.

                                  Jsi v diskuzi o městských autech chlapče.
        • 03 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 08.06.  09:55

          « Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

          A tebe tohle jako zajima ? :-O
          Mě ne, takže ja si ji rozhodně nekoupim, ty si jich mužeš klidně koupit do zasob kolik chceš.
      • 03 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 08.06.  10:01

        « Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

        Súhlasím. Mal som atmo 1,6ku 100k a bolo to ako píšeš: aby to išlo, bolo to treba stále točiť, dole to bolo mŕtve, naopak hore to už síce trocha išlo, ale bolo to veľmi hlučné a užrané. A to bolo Euro 4, pri Euro 6c si to ani nechcem predstaviť.
        • 11 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 08.06.  10:10

          « Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

          Ta 1.4 v Ibize je tušim Euro 5 možna dokonce i 6 a nahoře je to prostě mrtve. Spotřebu moc neřešim, ale nějak užrana mi ta 1.4 nepřišla. Ale prostě tohle bych v autě nechtěl to určitě raději i podměrečny turbobenzin. Ja znam vyhody i nevyhody jak atmosfer tak turbobenzinu a už delši dobu bych se k atmosfeře určitě nepřiklonil v těchto třidach a vykonech.
        • 43 Reagovat !

          foto Magister

          Magister 08.06.  10:11

          « Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

          Ale tak to je to samé jako MX_5, BRZ. Menší atmosféry je třeba točit. Ale je třeba v ucpaných městech točit? Není. Myslím, že pro lidi, co potřebují, aby jim auto dlouho vydrželo, protože ho splácí roky, je lepší ta atmosféra. Třeba ta zmíněná Corrola, která přežije 3,4 ty tříhrnky za sebou.
          • 30 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 08.06.  10:25

            « Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

            Na BRZ má člověk trochu jiné požadavky než na základní Fiestu.
          • 04 Reagovat !

            foto XTad

            XTad 08.06.  12:37

            « Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

            Samozrejme, ze je třeba v ucpanych mestech tocit. Například při rychlych rozjezdech od semaforu (aby projelo co nejvíce aut) atd. Zoufale ctyrvalcove atmosfery potrebuji mit rozjezdove otáčky alespoň 2500, coz uz znamena mixeroidni kraval a občas i smrad spojky. Při nižších otáčkách se tresou a nejedou. A basneni o projevu mezi 1000 a 2000 otáček... Mozna na jednicku, nebo dvojku, na další prevody jsou ty motory akorát podtocene a nepředvedou nic, narozdil od litrových turbo trivalcu, které v těchto otáčkách mají plny tocivy moment.
            • 52 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.06.  13:05

              « Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

              Přesně obráceně znalče = rozjezd na každym semaforu je lepší s atmosférou

              O tom je třeba 1.5 VVT-iE

              Nevím proč si lidi představuju opak
      • 10 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 08.06.  11:10

        « Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

        Ten motor bol už v tom čase konštrukčne zastaralí len priškrtený novšou EURO normou. 1,5 v Yarise navrhnutý na to aby išiel od spodu a ten rozdiel fakt výrazný, do 2000 otáčok sa mu žiadny oturbený trojhrnec nevyrovná o zastarel 1,4 ani nehovorím. Daňou za to je práve nechuť k vytáčaniu.
    • 21 Reagovat !

      foto mrazik

      mrazik 08.06.  10:05

      « Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

      Mozna pokud by to byla 1.6 EURO1 maximalne 2, pak uz i atmosfera je utlumena az prilis. Pred 6 lety jsme zkouseli Yaris 1.33 a byla to bida az do 4500 ot/min, pak se motor probudil a konecne to jelo, jinak to byla mrtvola.
      Takze i kdyz trivalec turbo bude nad volnobehem mrtvolnejsi, stale bude odvadet lepsi vykony nez atmosfera.
      P.S. Nakonec jsme skoncili u Jazz 1.4
      • 11 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 08.06.  11:05

        « Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

        No a súčasná 1,5 je presný opak tej 1,33 nemá zmysel isť nad 4500. Mal som možnosť porovnania takže som presadol z jedného do druhého a ten záber medzi 1000 a 2000 ma úplne zarazil. Ale v diskusii tu zas lamentujú, že je to mrvte vo vyšších otáčkach.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 08.06.  11:17

          « Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

          Jasně, ale srovnáváš s nijak úžasnou 1,33.
          • 33 Reagovat !

            foto Magister

            Magister 08.06.  12:13

            « Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

            Podle kritéria. Které TSI vydrží tolik jako Yaris...poptej se třeba techniků na STK. Žádný.
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 08.06.  12:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

              Taky jezdí o několik tříd lépe. Až technici z STK budou schopni porovnat 1,2T od Toyoty, pak prosím.
              • 02 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 08.06.  13:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                Jak to myslíš?
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 08.06.  13:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                  Až bude v provozu několik let, teď ještě nedoběhly ani první 4 roky. Přeplňování u malých motorů mi přijde mnohem lepší než u velkých ;-)
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 08.06.  14:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                    Po 4 letech už se spíš ví = to už sou auta který najedou slušnou porci km. Tuhle sem čet bilanci po pěti letech 1.2 PureTECH = prej král spolehlivosti malejch motorů

                    Opačnej extrém kterej sem měl už za vyřešenej [odkaz]

                    Přeplňování u malejch motorů dává pocit rozdílu = ale zas tak pozitivně ho nevidim. Od Toyoty sem jel třema malejma čtyřválcema = 1,6 atmo, 1,8 hybrid i 1,2T a jako drtivej vítěz mi přijde 1,8 atmo + elektromotor = pro celkový ježdění. Je fakt že bych na to koukal možná jinak brát to na ježdění třeba i do Chorvatska apod.

                    • 01 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 08.06.  14:58

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                      Měl jsem na firmě dvě TSI, obě zcela bez problémů. Ježděno více lidmi a jeden zrovna žádný řidič není. Tatínek teď prodává Yeti s TSI, kde proběhla výměna na náklady výrobce (tady byl problém spíš počáteční přístup, než začal mediální humbuk) a od té doby taky OK.
                    • 20 Reagovat !

                      foto twistedTSD

                      twistedTSD 08.06.  18:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                      Narychlo jsem to proletěl a nevidím tam nic nového, prostě EA111. Jinak ani 1.0 Ecoboost by neměl být žádnou kasičkou na prachy. Naopak kdo si místo něj koupil "poctivý" přeplňovaný čtyřválec, často zaplakal.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 08.06.  19:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                        Tos špatně pochopil = nebo tys věděl = že to dál pokračuje?

                        Když sem u toho pokračování [odkaz]
                        • 00 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 09.06.  06:17

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                          Aspoň to nedávej od zlodějů a vykrádačů cizích článků. Ten web se stal ostudou pro všechny co mají rádi auta. Některé články jsem poslal do BMW pro jejich lživost.

                          Dobytek co tento web plní kradenými články a videi by měl na dlouho skončit za katrem.

                          Jistě jsou originální a důvěryhodné zdroje.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 09.06.  08:24

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

                            No to je ten vtip = sou to převzatý články = z relativně solidních světovejch webů nejvíc asi z [odkaz]
                            Bez uvedení zdroje je to teda ubohý [odkaz] o tom žádná

                            Slušně to poslední dobou dělá [odkaz]

                            Tvá definice "ten web se stal ostudou pro všechny co mají rádi auta" mi asi nejvíc sedí na "největší jízdu na webu"

            • 20 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 09.06.  11:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

              Odkedy rieši stk výdrž motorov? Dík za odpoveď
        • 40 Reagovat !

          foto rokyta-p

          rokyta.p 08.06.  13:37

          « Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

          Nová atmo 1.5 je OK motor (pro Yaris) :yes:
          • 10 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 08.06.  16:06

            « Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

            Taky myslím. A bude to určitě držák, stejně jako 1,6 ve zmíněné Corrole.
            • 02 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.06.  16:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Myslete si co chcete, ale podladěná atmo 1,6ka

              Ten 1,5 VVT-iE je hodně zajímavej! Do malýho auta pro příměstskej provoz = možná nejlepší motor na světě
  • 11 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 08.06.  09:53

    Očekavane

    Co se vzhledu tyče tak fiesta nejen interierem, ale i exterierem vypada moderněji a svěžeji i přesto, že je to pouha evoluce. Co považuji za špatny krok je provedeni zadnich svitilen, ktere bych tipoval pravě na nějaky ten VW. Nejen originalnějši, ale i libivějši provedeni měla za mě předchozi fiesta. Polo zepředu na mě pusobi zastarale a jak už jsem jednou uvaděl přijde mi jak facelift oplu astra f.
    Jinak dle testu stejne nebo podobně jak u předchudcu až na prostornost a tak nějak jsem tohle očekaval. Polo bych si dokazal představi pouze ve verzi GTI, kde by to snad mohlo fungovat.
  • 00 Reagovat !

    foto SR20

    SR20 08.06.  09:55

    Fajn malé autá.

    Presne medzi týmito dvoma + i20 a Ibizou si vyberám, chcem niečo na Mesto/okresky, občas diaľnica.
    Motor má neočaril ani jeden. Hodil by sa do toho starý (2000) Honda 1,5 vtec-e 84kw. Ten ťahal v 1150kg Civicu od voľnobehu až do obmedzovača pri reálnej spotrebe do 6 litrov. Ale zjavne emisné normy nepustia, moderné benzíny pôsobia akoby mali zátky vo výfukoch...
    • 20 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 08.06.  11:23

      « Re: Fajn malé autá.

      Letos na podzim bude Polo s 1,5 TSi. To by mělo zaplnit mezeru mezi tříválcem a GTi. Volba pro toho kdo nechce tříválec ale nepotřebuje GTI.
      • 21 Reagovat !

        foto Magister

        Magister 08.06.  12:15

        « Re: Re: Fajn malé autá.

        Tež myslím, že v Polu to bude dobrá kompromisní volba na krátké i delší cestování.
        • 10 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 08.06.  20:44

          « Re: Re: Re: Fajn malé autá.

          Až na to, že ta 1.5 TSI bude určitě k mání jen v kombinaci s vrcholnou výbavou Hihgline, která cenu této motorizace vystřelí někam k půl milionu... :-( :'-( :-O 8-s :no:
          • 00 Reagovat !

            foto Verny-2013

            Verny_2013 11.06.  08:36

            « Re: Re: Re: Re: Fajn malé autá.

            Jo levný to nebude. Ibiza FR s tímto motorem stojí 410 tis, Polo bude odhadem o 20Tis dražší. Ale K Highline už moc věcí dokupovat nemusíš. Takže finál 430-440 Tis.
  • 21 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 08.06.  10:22

    ČR a SR jsou dále...

    ...než aby nutně obyvatelé používali auta třídy supermini na rodinné cestování. U Freie mě nepřekvapuje, že Polo považuje za hezčí, reálně to u většiny lidí bude jinak.
    Těžko se mi rozeznává nová generace od té předchozí a Fiesta má alespoň šmrnc a změnu na zádi.
    U prcků preferuji hravost a snadné ovládání.

    K motorům...instalaci točivých a živých tříválců vidím jako jednoznačné pozitivum. Dopovány tyrbem předvádí velmi solidní výkony, kdy utrápené jednačtyřky nebo i jednašestky zůstanou žrát prach u cesty.

    Jen jsou obě novinky dost drahé a tak se nedá očekávat, že by u nás výrazně prodejně vedly nad mnohem levnější korejskou nebo francouzskou konkurencí.
    • 11 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 08.06.  12:16

      « Re: ČR a SR jsou dále...

      Já zase nemám rád křečovitě hravá a "funky" malá auta, preferuji dospělost a vyváženost.

      Ceny jsou vysoké, ale Fiesta má aspoň sympatické ceny příplatků. Polo se zaškrtnutím pár příplatků dovede pěkně prodražit.
    • 30 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 08.06.  12:41

      « Re: ČR a SR jsou dále...

      Tak to já se počítám zřejmě k menšině - Polo se mi jednoznačně líbí víc. Jak zvenku, tak ještě víc uvnitř. I když moje srdce bije víc pro Ford, auta pod Mondeem nejsou vzhledově můj šálek.
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 08.06.  13:55

        « Re: Re: ČR a SR jsou dále...

        Zvonku je to u mňa remíza, Fiesta je nápaditejšia, Polo pôsobí dospelejšie, ale v "nefarbe" aj fádnejšie, potrebuje tú promo oranžovú, aby vyzeralo. Zvnútra je to už ale o ligu ďalej. Zatiaľ som vo Fieste nesedel, ale z množstva YT videí akú takú predstavu mám, Polo som sedel a naozaj pôsobí hodnotne ako autá o triedu vyššie. Rovnako ako kolega twistedTSD nemusím "hravé" interiéry, aj keď je auto malé, chcem, aby pôsobilo ako auto, nie ako hračka, preto ma ďaleko viac oslovuje dospelý interiér Pola.
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 08.06.  14:21

          « Re: Re: Re: ČR a SR jsou dále...

          Ja jsem seděl ve vybavě buď titanium nebo st line a už tohle je velice dobre na tuto třidu a když si vezmu, že ma ford v nabidce ještě Vignale tak v tehle třidě zřejmě bezkonkurenčni. Jinak ja nemam problem ani s interierem pola ani fiesty jen je vidět, že polo je prostě zastancem archaičtějšich tvaru, kdežto fiesta spiš vyznava modernějši styl. A třeba jak tu pada něco o hravějšich interierech tak zde mě napada třeba C3, ktere vypada velice zajimavě, ale spiš to vidim pro něžnějši pohlavi.
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 08.06.  18:48

          « Re: Re: Re: ČR a SR jsou dále...

          Na mě udělal interiér Pola velký dojem celkovou prostorností, ergonomií i designem. Tak nějak má člověk pocit, že je vnitřek výborně rozvržený. Škoda, že je na něm vidět katování kostů.
        • 00 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 08.06.  21:21

          « Re: Re: Re: ČR a SR jsou dále...

          Ja mel fiestu ted par dni pucenou, tenhle moturek s automatem za bratru 21tis E cenikova cena, a ze bych se v tom citil nejak nepatricne nebo zzenstile, to ani omylem. Nopak, proti minule generaci tam vidim posun k dospelosti, jen na tridu minu takovy adekvatni. Mini jsou realne auta pro 1-2 lidi, takze vic nez mista na kolena vzadu me zajimaji sedadla vepredu a i kdyz jsem, no, prostorove narocnejsi >:D , tak jsem problem nemel. Celkove velice fajn, az na cenu, a automat (ten to zabijel).
          Jinak podvozek a rizeni mi neprislo tak fajn jako v minule generaci, ale tu uz musim hodne lovit z pameti tak jsem si to treba trosku prikraslil. ;-)
  • 24 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 08.06.  10:33

    druhe auto

    Chvalabohu zijeme v regione, kde sa taketo auta pouzivaju iba ako druhe auta v rodine pre zeny, (a toppera). Ako druhe auto do rodiny, preco nie, ked si predstavim ako taha manzelkin G VI 1,4 tak mi je do placu, hned by som ho menil za male turbo.
    Predstavte si ze zijete v Dansku, kde musia taketo auta pouzivat ako jedine v rodine,a aj tak stoja nad 40tisic euro.
    • 01 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 08.06.  10:47

      « Re: druhe auto

      Zdanění aut v Dánsku je šílený = ale i tam si můžeš koupit pořádný auto

      V pár státech po světě sem byl = v Dánsku sem se líbil možná úplně nejlíp :yes: :-)
      • 21 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 08.06.  10:55

        « Re: Re: druhe auto

        Mě se líbilo v hodně státech na dovolené, ale ve většině bych žít nechtěl ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 08.06.  11:00

          « Re: Re: Re: druhe auto

          Mě se líbilo taky na hodně míst = ale zrovna to Dánsko bych snad i na život. I když ten jazyk.. :-)

          • 13 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 08.06.  11:12

            « Re: Re: Re: Re: druhe auto

            Pro mě Norsko a upřímně Karibik...už kvůli přírodě.

            Ale je tam bída...amíci jsou stejná verbeš jako bolševici.
            • 21 Reagovat !

              foto Londonbridge

              Londonbridge 08.06.  12:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: druhe auto

              Novy Zealand je fajn... nezasmetene malo aut tam stretnes okrem par miest. Auckland by som si vedel predstavit... >:D
              • 11 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 08.06.  13:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: druhe auto

                :yes: :-)
              • 00 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 09.06.  14:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: druhe auto

                moje vysnene lokality: novy zeland, kanadsky yukon, argentinska patagonia, island, kamcatka, australsky queensland .... hlavne cim dalej od preludnenia ;-)
    • 110 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 08.06.  12:44

      « Re: druhe auto

      Je nutný rejpat do mladýho kluka za to, že má malý auto? Zaslouží si to určitě za svou grafomanii, ale tohle je hloupý. A dvojnásob od někoho, kdo si jako první nový auto sám koupil Clio. :no:
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 08.06.  18:36

        « Re: Re: druhe auto

        to bolo trefne .. teda hlavne s tym cliom ;-) ... vikino je fajn ..... len mozno chcel dat najavo nam vsetkym ze sa ma lepsie ako vacsina z nas >:D ... ale ja osobne sa nestazujem .... aneb ako to povedal ten herec ( boze ako sa vola.. hral tam s janzurovou ) vo filme co je doma to se pocita, panove .... teda jak povedal tej "teticke" z ameriky... hlad mame malokdy >:D ;-)
    • 90 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 08.06.  13:41

      « Re: druhe auto

      Topper si narozdíl od mnoha hujdařů koupil auto s rozvahou a dle svých možností, za to má u mě :yes:
      • 60 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 08.06.  13:57

        « Re: Re: druhe auto

        Presne tak, radšej nové Polo ako olietaný 15-ročný Passat.
        • 00 Reagovat !

          foto Londonbridge

          Londonbridge 08.06.  14:36

          « Re: Re: Re: druhe auto

          Nove je nove... Ja som kupoval pred par rokmi Fiestu ako druhe auto 1.6 Tdci aj ked ta cena okolo 18 000 eur a to este nebola Titanium v plnke tam by to vystrelilo v pohode na 22 000 eur... radsej berem teraz predvadzacie vozidla tam ta cena prijemne klesne a ma to nabehane par tisic mil.
          • 00 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 08.06.  20:11

            « Re: Re: Re: Re: druhe auto

            ja sa priznavam otvorene ze 18 tisic by som za male auto nedal nikdy ... v tejto cene mas povedzme uz zakladneho kaskaja alebo 4x4 vitaru .. alebo krasnu mazdu 3 hatch s 2.0 motorom ... ale aj moj kamarat kedysi kupoval citroen C3 1,6hdi 80kw v plnke za cenu uz celkom schopneho golfa ... su proste take typy ludi co chcu male ale naslapane auto... v poho.. sranda :-) :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Londonbridge

              Londonbridge 09.06.  12:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: druhe auto

              Uz ani ja...Fiesta dobre vyzera a dobre jazdi , ale ako vravim v UK v pohode atakuje ceny okolo 20 000 a ked zoberes to najlepsie vystrelis na 25 000 eur. nevidim tam tie peniaze ten interier a priestor zaostava za tou cenovkou. Zalezi ako to zobereme za 25 000 libier viem kupit predvadzacie Mondeo slusne vybavene a bude mat nalietanych do 5 000 mil....
              • 00 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 09.06.  13:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: druhe auto

                tam maju ine ceny... chapem .. ale aj ine platy tam su zrejme ze jo ;-) ....

                u nas su auta stale pomerne drahe vzhladom k platom..... ked zvazis ake ceny aut su v nemecku a ake tam ma clovek platy... ach jo... ale zase stale sme na tom lepsie ako vacsina sveta ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Londonbridge

                  Londonbridge 09.06.  15:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: druhe auto

                  Zalezi nemyslim ze uz dnes v CR a SR ludia zarabaju 500 eur ako volakedy...Ja berem auta ako spotrebny material presuvadlo z bodu A do bodu B a kedze ako majitel firmy by som nemal jazdit na horsom aute ako robotnici tak som to riesil Mercedesom je to rana istoty a samozrejme su take alebo onake auta klienti su radi ak im pred domom zastanem z len menej horsim alebo aspon rovnocennym autom. Take nepisane pravidla ale funguju... >:D
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 08.06.  19:24

          « Re: Re: Re: druhe auto

          v zime na novy rok ma caka uz prva prehliadka po 2 rokoch ( kedze 30 tisic neprekonam a vztahuje sa to na cas alebo kilometre ) .... fakt nove je nove... preto som jazdenku ani nechcel lebo v danej nasetrenej sume som mal uz na nove auto.. hoci male ale nove ... mam stale pred sebou vyse 3 a pol roka zaruky... zadne sedacky su snad este aj vonave ... fakt uplne ze ako nove... sedelo sa tam snad 10 krat .. aj ked obcas tam hadzem aj nakup dozadu miesto do kufra >:D ( je to rychlejsie ) ..... ale na predne kde sa casto sedi som uz radsej kupil "ochranu" .... asi som to mal spravit uz skor ale nevadi... inak neskutocne leti ten cas .. este len "vcera" som siel po auto a dnes uz ho mam skoro rok a pol ... ( to aby clovek uz pomaly zacal opat setrit na nove ;-) .. to je proste masaker no )
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 09.06.  22:49

            « Re: Re: Re: Re: druhe auto

            olej by som menil radšej asi po roku ako každé dva.
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 08.06.  18:23

        « Re: Re: druhe auto

        vikino len sranduje ako vzdy >:D .. vidno ze je tiez z ke ako ja .. my vychodnari sme raz taki....... ale ok dik pajo... vies ze teba si tu vazim a to vas tu takych nie je vela.... v mojom pripade pre dvoch relativne mladych ludi .. s najazdom 8 tisic rocne mi ani nejake bmw 3 alebo sportage vlastne ani netreba .... jasne casom clovek bude asi chciet uz nieco vacsie a silnejsie .. cas nejde zastavit a auta rychlo starnu dnes... ( paci sa mi SUV eclipse cross ... uplne o nom snivam >:D ) ale momentalne by som to ani nevyuzil... uplne som spokojny s tym co mam... auto sluzi zatial super... mam nieco cez 11 a pol tisic ... ale hlavne mi robi radost a aj o tom to je ... a mam v nom nove sedo-sive ( aby moc nesvietili ) ochranne autotricka vpredu na sedackach... akurat dnes poobede som ich nahodil ... kusok vacsia babracka to nakoniec bola ako som cakal ale su tam >:D ... ak bude cas doplnim do svojej foto-galerie :yes:

        edit 9.6. - "ochrana" nasadena [odkaz] --- moc pekne to fakt nie je ale ucel to splni :*)
  • 54 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 08.06.  12:10

    motor bez turba uz nechci

    Za posledních pár let jsem najezdil v moderních autech dost abych mohl porovnat. A chcíplé a líné atmosferické benzínové 1,6 a užrané dvoulitry už bych nikdy nechtěl.
    V životě jsem nejezdil s autem co zrychluje na 100 za 8s, sbírá se od 1500 otáček a při normální jízdě žere 6,2 l. Až s golfem TSI.

    Dokonce i ten litr v polu je lepší než kdejaká starší atmosfera. A spotřeba jako u dieselu. 5,5 litru pořád. Prostě Super. Jen ten specifický zvuk, který sice není rušivý, ale nám co jsme začínali na wartburzích, vůbec nejde do uší.

    • 31 Reagovat !

      foto Magister

      Magister 08.06.  12:18

      « Re: motor bez turba uz nechci

      A co teprve až zkusíš i jiné značky a auta, co zrychlují za 7,6,5,4 sekundy na 100 a jsou podsttaně řidičtější... Někdy je lepší nevědět...
      • 61 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 08.06.  12:22

        « Re: Re: motor bez turba uz nechci

        Za ty same peníze a se vším co od Golfu vyžaduje? Těch zase tolik nebude, viď? ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto rokyta-p

        rokyta.p 08.06.  13:39

        « Re: Re: motor bez turba uz nechci

        63 amg a tak jj :-)
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 08.06.  14:00

        « Re: Re: motor bez turba uz nechci

        Zase si nedočítal do konca, je tam "žere 6,2 l". Ktoráže to poctivá veľkoobjemová Amerika žerie toľko? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 08.06.  14:35

          « Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

          CTS-V? :-) Ale je to při volnoběhu na hodinu
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 08.06.  14:41

            « Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

            Btw. pozrel si v garáži pod sukne?
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 08.06.  14:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

              Ne, dnes...uživatelka dnes dostane briefing na ovládání, tak to prozkoumám ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 08.06.  15:31

            « Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

            Bez zapnuej klimatizácie >:D
          • 00 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 08.06.  21:23

            « Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

            >:D
      • 11 Reagovat !

        foto chytrak1

        chytrak1 08.06.  15:14

        « Re: Re: motor bez turba uz nechci

        Já sem chytrak a ty si děsně chytrej. Ale číst neumíš.:-O
        Jistě že jsem jezdil autama co zrychlujou líp než to co jsem napsal, ale tady je to diskuze pod článkem o normálních autech s výkonem 70kw+. Tedy univerzální použití. A srovnávám to s tím co se nabízelo dřív, na což tu někteří teoretici vzpomínají jako starý dobry motory. Prdlajs. Malý turbomotory jsou super. A troufám si tvrdit, že je umí VW nejlíp. Nicméně i některá konkurence je umí velmi dobře - viz fiesta v testu.
        • 01 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 08.06.  15:26

          « Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

          V čem nejlíp? Lepší spotřeba lepší pružnost nižší k tomu 6 vs 5 stupňová převodovka. Motor Fordu = podle testu = zabírá plynuleji. Tak sakra = v čem líp? :-)

          To nemluvim o [odkaz]

          Stejnej Svět motorů udělal docela zajímavý srovnání benzínovej Golf 1,5 TSI vs naftovej P308 1,5 BlueHDI. Lepší motor vyšel ten o docela masivních 140 000 kč levnější = naftovej pažout :yes: >:D
          • 10 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 08.06.  15:30

            « Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

            Neměl bys spíš zvracet, malý auto pod 3,5t a nafta?
            • 01 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.06.  15:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

              Tenhle motůrek tu opakovaně chválim = dokonce je tam patentovaná vychytávka o který ani MT nevěděl. Že to je, teda brzo bude asi ekonomickej nesmysl = to je jiná věc. Jakmile zrušíš dotaci na naftu = pude to myslim relativně rychle ;-)

              Ale viz tohle srovnání = furt eště se to vejde = že naftová 1,5 je lepší než benzínová je dobrej fór. A brutal fór je = že je docela výrazně levnější

              K tvýmu nevtípku = nafta obecně má smysl pro velký SUV = jednoznačně až od 3,5t. To sem nevymyslel já = ale čest pár výjímkám = ať týhle od Pažoutu nebo Hondě a hodně zajímavý sou podle mě nový nafty Mercedesu

              Ale jinak [odkaz] + [odkaz] + nejaktuálnějš [odkaz]
              • 10 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 08.06.  15:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                To samozřejmě není překvapení.
                Jeden by myslel, že když je pro někoho nafta špatně, tak asi proto, že zlá jedovatá nafta. A vono ne. Vona je špatně, jenom pokud není od Peugeotu nebo od Toyoty. Když se Peugeotu povede, tak to pak jo, to je náhle fajn i do městských autíček. :yes:
                • 01 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 08.06.  15:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                  To = ani nevim jak okomentovat >:-[]

                  Takže se nejdřív zeptám: Co že to "samozřejmě neni překvapení"?

                  Nevim kde začít vysvětlovat = co je z toho větší blbost. Tak snad jen = nižší střední třída = teda Golf a Pažout 308 = teda medium cars = teda segment C = fakt nejsou městský autíčka :-)

                  A neřikej že tebe nešoklo = že v Světě motorů vyhrál Pažout nad Golfem ;-)

                  Větší šok je už jen cenový srovnání = rozdíl 140t. ve prospěch nafty = to je fakt údaj co šokuje

                  A vypad ti tam ten Mercedes = nový R4 i R6 = sou skvělý naftový motory :yes: :-)

                  A teď speciálně pro tebe = DSG v Golfu v testu škubalo = no věřil bys tomu?
                  A 8st. HDM Aisin = byl prej jasně lepší = no tomu bych věřil ;-)
                  • 20 Reagovat !

                    foto twistedTSD

                    twistedTSD 08.06.  23:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                    Kde ses dočetl o jasně lepším Aisinu? Já jen, že ten Peugeot byl testován v manuálu. :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 08.06.  23:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                      Jako fakt? To bránění svwýho = je místy až neskutečný
                      Až najdeš text "Co ty cuky?" o 8st. HDM = dej vědět :-)

                      Ale prej už je to po 15 letech ladění s DirektSchaltGetriebe [odkaz] celkově lepší než to v minulejch pětiletkách bejvalo

                      Co řikáš na obří homologační problémy VW [odkaz]
                      • 00 Reagovat !

                        foto twistedTSD

                        twistedTSD 09.06.  01:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                        Sorry, ale tohle na mě vůbec nezkoušej. :-) Ptám se, kde se tam píše o Aisinu, který ani nebyl testován. O cukání při rozjezdech tam píšou, to ano.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 09.06.  08:34

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                          Sorry ale tohle ani nezkoušej :-)

                          Zatimco o škubátoru najdeš zmínky nebo odstavce v nesčetně testech, že je HDM i po 15 letech ladění Direkt Schalt Getriebe lepší máš relativně slušně shrnuto v tom [odkaz]

                          Sou samozřejmě i podrobný srovnávací testy jen převodovek = včetně spolehlivosti = radši je nečti >:-[]

                          Mrzí mě že potřebuješ potisící napsanou kritiku škubání DSG a pochvalu 8st. HDM automatu napsanou vedle sebe

                          Zkus si to představit z různejch textů = a zkombinovat to v hlavě = to dáš :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 09.06.  08:55

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                            "A teď speciálně pro tebe = DSG v Golfu v testu škubalo = no věřil bys tomu?
                            A 8st. HDM Aisin = byl prej jasně lepší = no tomu bych věřil"

                            Ulhaná ubohá překrucovačská bezpáteřní trosko.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 09.06.  09:15

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                              Hele Karle = tohle nehraj = takhle hloupej = neni nikdo na světě = ani ty :-!

                              DSG je po 15 letech ladění tak moc špatný = že mu tady věnovali celej odstavec = takový shrnutí = kde popíraj celý tvý popírání ;-)

                              Že se s tim některý ultraextrémisti = co sou většinou pěkně drzý a donekonečna furt a furt urážej = nejsou schopný srovnat = to je po tolika opakováních = fakt smutný

                              Jinak viz já 08:34 = závěrečnej řádek ;-)

                              Hele fakt věříš = že to je překroucení = že 8s. HDM funguje jasně líp? Seber koule = a odpověz = bezpáteřníku :-)

                              A eště jednou = speciálně pro tebe = i v tomhle testu DSG škubalo = no věřil bys tomu? :-|
                              • 00 Reagovat !

                                foto -Karel-

                                _Karel_ 09.06.  09:46

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                                Ze staré známosti - řeč není o tom, která převodovka je lepší. Řeč je o tom, že jsi napsal - "v tom testu DSG škubala a HDM byla lepší". A tom testu tedy údajně HDM vůbec nebyla.
                                Nějaký obecný pindy si nech od cesty. Normální člověk by napsal "spletl jsem se, v testu opravdu o HDM nepíší". Hamuna to uboze okecá. :no: :no:
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 09.06.  09:51

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                                  Normální = oblíbená definice: Takovej jako já ;-)

                                  Víš ono je to eště horší = ale jak chceš teď jen tvrdý fakta = obě převodovky v 308, manuál i automat = sou lepší než DSG v dražšim Golfu

                                  • 00 Reagovat !

                                    foto twistedTSD

                                    twistedTSD 09.06.  11:31

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                                    Jistě uznáš, že tvé tvrzení bylo zavádějící. Ale whatever, jestli to bereš takhle, tak připomínám, že podobnou porci kritiky v testu schytal i ten manuál. :-)
                                    • 01 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 09.06.  12:03

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                                      Jestli to zavádějící nebere jako synonymum mylný = tak jasně že jo

                                      Ale jinak viz já 9:51 = uznáš? ;-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto twistedTSD

                                        twistedTSD 09.06.  13:13

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                                        Pokud jde o srovnání automatů, na to nemám dost zkušeností. O EAT8 jsem psal v jiné diskusi, že mi v extrému přišel takový pomalejší. Jinak jsem mu asi neměl co vytknout.
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 09.06.  13:34

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor bez turba uz nechci

                                          Souhlasim

                                          Bacha jen Aisin EAT8 je zavádějící = tohle je levná převodovka pro FWD = je jich o dost víc [odkaz]

                                          Doporučuju video [odkaz]
  • 44 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 08.06.  13:16

    A znova

    dookola ten istý folklór : 3 valce sú na guvno ,turbá sú na guvno.
    Ja tu asi začnem tak isto asi vykrikovať že R4 sú zlé a poriadny motor je od 6 valcov. Aj v meste bude príjemnejší a kultivovanejší.
    Áno diskusie sú od slova diskutovať,ale dookola tý istý kričia to isté - zaujimalo by v čom reálne jazdia. Dúfam že nič menšie ako V8,ideál V12.
    Na pár R3 som sa zviezol a do mesta,či okolo komína môže byť.
    Zdar a pekný wíkend.
  • 00 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 08.06.  13:22

    Polo na 15 kach

    Jazdil som v Pole 1.0tsi 85kw so 7st DSG a pohon fungoval prijemme, neprislo mi to hlucne od motora, pokial to nieje v Eco tak to radi normalne...

    Na 15 kach je to zbytocne tvrde a uskakane, vysoky profil, male kolesa a drnca to, nepochopitelne... inac Polo je fakt velke z vnutra a to aj v zadu... tazko tiez chapem ako tak vysoka vybava + dsg v malom aute moze skoncit na 15 kach komicky vyzerajucich a jazdne nepresvedcivych
    • 01 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 08.06.  16:24

      « Re: Polo na 15 kach

      nove polo uz potrebuje aspon 16tky bez debaty... kedze je to uz vcelku "velke auto" ... ja na predoslom mam 15tky disky a pneu s profilom 185/60 a v podstate tiez mi nepridu nejak velke tie disky .. ale este su tak akurat a aj vizualne sa to este da si myslim ( tu neplanujem nic menit .. a vyhovujee mi aj ten "komfortny" profil pneu na nasich cestach ) ... ale na novom vacsom pole uz 15tky posobia fakt male a aj na novom riu ... tu rozhodne aspon 16tky ked uz clovek kupuje tieto najnovsie male velke auta .. tak nech to aj nejako vyzera pekne uz ;-) :yes:
      • 01 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 08.06.  16:48

        « Re: Re: Polo na 15 kach

        16˝ mívaly eště nedávno vozy střední třídy = ty výkonnější >:D

        Ian Callum chtěl na Jag I-Pace [odkaz] kola 23˝ :yes: ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 08.06.  16:49

          « Re: Re: Re: Polo na 15 kach

          16tky som dnes videl na forde cougar ;-) a docela male mi prisli
          • 01 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 08.06.  17:02

            « Re: Re: Re: Re: Polo na 15 kach

            Nojo = dnes! Když si ho vybavuju z mládí = měl ho šéf servisu kousek od nás = tak tehdy mi to přišlo super ;-)

            Je fakt že 17˝ sou dneska na hybridnim Aurisu :-)
            • 01 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 08.06.  17:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Polo na 15 kach

              auta sa zvacsuju tak aj kola sa zvacsuju .... aj S klada mala kedysi 16tky v zaklade ... a predstav si ju na 16takch v zaklade dnes ... pruser ze >:D

              rover mini aj maluchy mali kedysi dokonca 12tky kola ... dnes uz take hadam ani nie su :-) ... ked si predstavim ze na felde aj 14tky vyzerali ok a dnes sa na fabii 15tky zdaju male tak dalsi dovod na zamyslenie kam tie auta smeruju svojimi rozmermi a hlavne aj vyskou a pontonom kasne.... a aj take 17tky na CLA medvedi dokonca posobia tak male ze ich skoro tam ani nevidiet ... tam to chce aspon 19tky... ale to je fakt auto ktore hodne trpi na male kola .... pritom 19tky aj na velkom a vysokom sportage uz vyzeraju hodne dobre ....

              ja sa obavam ze casom budu fakt vsade uz velke kola aspon 16tky-17tky... proste prejde sa na nejaky vacsi standard a mensie kola postupne zmiznu... ved dnes 15tky obuva uz citigo ... pritom na 206tke S16 kedysi 15tky to boli proste uz pecka kola ze .. vsetko sa meni... ach jo... inak tie spominane 16tky na cougare to mame priamo v areali takyto kusok u nas... ma dokonca aj zakrytovane sruby ... cele to ma prekryte kovovym krytom akoby ... ono kola mal docela balony len tie samotne disky mi na cougar prisli vo velkosti 16 palcov ako male.... ved dnes to maju fabie sranda

              ako top model aurisu je jasne ze do hybridu nedaju nejake 15tky ako v zakladnom ceede :-) ... dokonca jedno biele polo ako moje u nas kusok dalej vidim.. ale ma 16tky .. sakra.. a ten vizulny rozdiel je uz fakt citelny... doslova na tych kolach stoji rozkrocene ... moje je pritom stale akoby kusok ucupene s nohami spolu >:D
  • 10 Reagovat !

    foto Bobanus

    Bobanus 08.06.  13:49

    Pěkná recenze!

    Fajn recenze, rozhodně jsem nepociťoval, že by VW group tlačil na autora článku :yes: Z pohledu praktického je lepší volba v interiéru větší Polo, ale za sebe musím říct, pokud jezdí člověk denně do práce, rozhoduje právě komfort, tj. odhlučnění, sedadla, podvozek, lehká spojka a menší kufr už tak člověk neřeší :-) Z tohoto pohledu bych bral raději Fiestu, která navíc za mě boduje i spolehlivostí Ecoboostu 1.0.
    Co mě trochu děsí je trend VW Group dělat tenké dveře, nevěřím na zázraky, kus pořádného plechu a výztuh ve Fiestě ochrání lépe...
  • 10 Reagovat !

    foto planeta

    planeta 08.06.  14:06

    test aut tu


    Polo
    [odkaz]

    Fiesta
    [odkaz]

    a moj favorit
    Jazz
    [odkaz]

    ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 08.06.  14:34

      « Re: test aut tu

      V čem je tento španělský server lepší, důvěryhodnější než Svět Notorů?
      • 10 Reagovat !

        foto Simpanz

        Šimpanz 08.06.  20:16

        « Re: Re: test aut tu

        Možná v tom, že je lepší schopnost auta zatáčet exaktně změřit podle jednotné metodiky než o nich pindat a popisovat subjektivní dojmy v několika odstavcích.
        • 02 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 08.06.  20:27

          « Re: Re: Re: test aut tu

          Nechci ti brát iluze = ale i českej SM měří = mám po ruce srovnávací test Golfu a 308

          Naměřená dynamika 0-20; 0-40; 0-60; 0-80; 0-100; 0-120; 0-140
          Pružnost 60-100 a 80-120 na IV, V, VI a VII
          Samozřejmě spotřeba = město, dálnice, okreska

          Taky otáčky při 130 km/h. Samozřejmě brzdná dráha a skutečná rychlost při tachometrovejch 50, 90 a 130

          Tentokrát mě fakt dostali = jednu kapitolu nazvali "Co ty cuky?" = asi speciál pro Karla = o DSG
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 08.06.  23:00

            « Re: Re: Re: Re: test aut tu

            No já nemám DSG z Golfu. A přestaň mě laskavě přesvědčovat, že moje převodovka cuká, já tě taky nepřesvědčuju, že tvůj Auris jezdí za 12l.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.06.  23:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: test aut tu

              To je ten problém = převodovka DSG cuká = viz i tenhle test, kde tomu je fakt věnovaná samostatná kapitola. Neni důležitý jestli tvuj jeden kus ne = problém sou ty ostatní

              A Auris nejezdí za 12 = rekord mám 10 >:D
              Studenej motor krátká trasa klima naplno :-)

              Jinak fakt dlouhodobej průměr 4,6 = ale chvilku mi trvalo se to naučit. Tuhle sem měl 3,3 = ale to bejvá náhoda, to úmyslně nedáš = to se to prostě musí sejít

              Viz německý testy Audi = DSG cuká i tam. Jestli tobě ne = buď rád
              Ale neřikej = že to DSG převodovky nedělaj
          • 00 Reagovat !

            foto Simpanz

            Šimpanz 08.06.  23:15

            « Re: Re: Re: Re: test aut tu

            A jak to souvisí s měřením losího testu nebo slalomu?
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 08.06.  15:40

    nova fiesta

    PS: tych 269L objem kufra pri fieste v tabulke nie je preklep? mne to pride akosi malo

    PS: podla mna zadne svetla na vysku sedeli fieste a tomuto jej tvaru kasne viacej.... teraz je to zozadu uz take nijake ( videl som v reale novu festu a nesedelo mi to moc ) .. rovnako aj nove polo mi zozadu nepride tak dobre zvladnute ako to predosle .. ) je to akoby proporcne divne to siroke veko kufra kontra tie malicke svetla ) .. a aj kam sa mu podeli cervene odrazky vzadu v narazniku? ja ich na predoslom pole mam a sedia mi tam ... ved je to teraz "in" ci nie? maju ich snad vsetci dnes uz .... co sa deje... setri sa alebo je to naznak opat nejakej novej mody minimalizacie u vw? .... :*)

    u vw sa mi paci novy T-roc aj arteon ci touareg ale vizaz noveho pola aj jeho motorizacie su pre mna priznam sa docela slusnym sklamanim ... ach jo ;-\ ... do buducna teda by to asi chcelo uz rovno golfa potom ( uz len nieco vyhrat >:D ) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Londonbridge

      Londonbridge 08.06.  17:15

      « Re: nova fiesta

      Fiesta ma najmensi kufor v triede. Par krat som s nou bol nakupovat a je to na par igelitiek a WC papier ,prasok na pranie uz musis dat na zadne sedadla. Ak je napr.4 clenna rodinka a chce s tym urobit vacsi tyzdnovy nakup tak zasypu aj zadne sedadla tak ze na nakup odporucam aby v zadu nikto nesedel... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 08.06.  17:55

        « Re: Re: nova fiesta

        ale aj tak sa mi to zda malo.. ved uz felda mala 272 litrov.... 269 litrov vo vyse 4m dlhom hatchi to sa vobec da takto "dobabrat" ? tam aspon 300L proste musi byt.. nie je mozne ... ved ja mam papierovych 280 ked dam dole dvojite dno a aj tak sa mi zda ze je to tak akurat... dokonca mam pocit ze aj ta felda bola vacsia v tomto hoc papier tvrdi inak

        PS: uz takych 251L ma 3,6m dlhe mini auto i10.... takze fiesta proste musi mat logicky podstatne viac .. aspon 300 urcite :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 08.06.  19:39

          « Re: Re: Re: nova fiesta

          Ako dobabrať? Prečo má byť v malom kompakte kufor prioritou? To nie je auto určené pre 5-člennú rodinu na nákupy a dovolenky. Ford uprednostnil plastické tvary a štýl, Fiesta sa dozadu viditeľne zužuje. Plus možno iný tvar podbehov, zadné sedadlá o kúštik viac vzadu, podlaha trošičku vyššie, plató máličko nižšie, o chlp hlbší nárazník alebo menší zadný previs... možností je veľa. 30 litrov v kufri, to je záležitosť rádovo centimetrov, a niektoré autá majú kufor väčší len papierovo, možno aj to tvoje Polo... Podľa teba čím dlhšie auto, tým musí mať väčší kufor?
          • 00 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 08.06.  20:22

            « Re: Re: Re: Re: nova fiesta

            250-260L maju dnes uz miniauta ( i10, picanto, citigo ) ... ktore su o 40cm kratsie od fiesty.... netvrdim ze u maleho auta je kufor priorita... ale male auto s kufrom miniata mi pride uz kusok zvlastne ( rovnaky problem v reale som mal s predoslym swiftom.. auto kasnou objemne jak balvan ale kufor jak v pande ... tam nedas do neho ani koleso z feldy ).... jasne ved ja tiez nemam velky kufor... ale ked to moje ma udajnych 280L ( fakt ziadna slava v reale ... mam citak ze ma oblbli >:D .... ale na nakupy postaci ) tak potom 269 bude v takomto uz docela velkom aute doslova slabucke
            • 12 Reagovat !

              foto traveldrive

              traveldrive 08.06.  22:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

              Ty si fakt trúbka. Kúp si kombíka.
              • 10 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 08.06.  22:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

                rada jak bejk... pan je znalec ;-)
                • 01 Reagovat !

                  foto traveldrive

                  traveldrive 09.06.  20:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

                  Tak si ešte raz prečítaj, čo som napísal, a pokús sa to najprv pochopiť.
                  • 01 Reagovat !

                    foto miromen

                    miromen 09.06.  21:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

                    H/K je butatót o kterem plati to o koze a petrželi.
                    • 20 Reagovat !

                      foto rohYpnol

                      rohYpnol 10.06.  14:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

                      Fiesta je uvnitř malá, v kufru taktéž. jestli to vadí nebo nevadí, je otázkou preferencí. Většině to nejspíš vadí, protože trend ve třídě je jasný.
                      • 00 Reagovat !

                        foto miromen

                        miromen 10.06.  14:58

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

                        Ano je mala a svou malosti bez problemu zapada do segmentu B. Takže nevim jaky je ten jasny trend ve třidě, ale evidentně je většina vyrobcu, kteři je pokladaji jako městske a přiměstske vozitka a jako druhe či třeti auto do rodiny, připadně pro duchodce pro dojižděni za nakupy.
                        • 00 Reagovat !

                          foto rohYpnol

                          rohYpnol 12.06.  16:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

                          ano, svou malostí úspěšně zapadne na dno prostornosti ve třídě segmentu B. Což sice může někomu stačit, ale nepochybně to není tím, čím by se Ford měl chlubit.
                          • 00 Reagovat !

                            foto miromen

                            miromen 12.06.  16:45

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

                            Opravdu na dno ? Tak to maš važně chaby přehled.
                            • 00 Reagovat !

                              foto rohYpnol

                              rohYpnol 12.06.  17:43

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

                              Jmenuj mi míň prostorné konkurenty :-! :-!
                  • 10 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 10.06.  14:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

                    připomínka k malému kufru je zcela na místě.
                    • 00 Reagovat !

                      foto miromen

                      miromen 10.06.  15:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

                      To, že si někdo koupi auto a nevyhovuje mu velikost neni problem auta, ale "hloupost" samotneho majitele. Takže pro kufr plati to same co pro vnitřni prostornost.
                      • 00 Reagovat !

                        foto rohYpnol

                        rohYpnol 12.06.  16:07

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

                        Ty se už prosím tě vzbuď z toho tvého modrého snu...

                        Vnějšími rozměry je Ford v rámci třídy porovnatelný, vnitřní prostorností je o třídu níž. Proč by si kvůli tomu měl brát zákazník o třídu větší auto??? Jiní nabídnou více, tak to zkrátka je. To není hlozupostí zákazníků, to je neschopností Fordu :-!
                        • 00 Reagovat !

                          foto miromen

                          miromen 12.06.  16:33

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

                          To je pohled konstruktera nebo naprosteho lajka s jednoduchym pohledem...tipuji za B.
                          • 00 Reagovat !

                            foto rohYpnol

                            rohYpnol 12.06.  16:40

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

                            Život s tvým omezeným pohledem musí být skvělý >:-[] 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto rohYpnol

              rohYpnol 10.06.  14:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: nova fiesta

              nic si z toho nedělej. Zcela souhlasím . Kufr Fisety je malý, stejně jako Fiesta uvnitř. O tom není pochyb.
  • 23 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 08.06.  16:07

    jelimani v diskuzích

    paní rovnátková a dvojjediný ostravák ostravský... zavřete je do klece, oba, pak bude na světě líp...
    • 02 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 08.06.  16:09

      « Re: jelimani v diskuzích

      Ten [odkaz] byl náhodou výbornej = smál sem se skoro celej film :yes: >:D

      Ale je sranda = že si myslíš že tohle píše holka = eště větší sranda by asi bylo osobní setkání >:-[]
  • 04 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 08.06.  20:58

    Dal bych přednost Ibize

    Myslím, že ideální řešení dilematu jestli zábavná Fiesta, nebo superprostorné Polo je nová Ibiza - designově zdaleka ne tak upjatá jako VW (a možná ještě pohlednější než Fiesta), jízdně podobně zábavná jako Fiesta a zároveň srovnatelně (tedy nadprůměrně) prostorná, jako Polo (stejná nejmodernější platforma MQBAO). :-) :yes:
    • 01 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 08.06.  22:56

      « Re: Dal bych přednost Ibize

      Ibiza je stejně nezábavná jízdně jako Polo. Technicky to jsou klony. Já bych hlavně nevybíral tříválec, což Fiestu diskvalifikuje. A to Fiestu mám v garáži. Naštěstí s rozuným počtem válců.
      • 21 Reagovat !

        foto mrazik

        mrazik 09.06.  07:43

        « Re: Re: Dal bych přednost Ibize

        Jasne, do maleho auta nejlepe V8 s kompresorem, cokoli mensiho nedava smysl
      • 10 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 09.06.  21:15

        « Re: Re: Dal bych přednost Ibize

        Nemáš vůbec pravdu, Ibiza má tužší podvozek a je celkově jízdně pevnější a agilnější. :-) :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto praptak

        praptak 10.06.  15:30

        « Re: Re: Dal bych přednost Ibize

        Není pravda, Fiesta se dá pořídit s atmosférickým čtyřválcem.
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 11.06.  11:54

          « Re: Re: Re: Dal bych přednost Ibize

          Není to náhodou tříválec?
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 11.06.  12:12

            « Re: Re: Re: Re: Dal bych přednost Ibize

            Je = pro čtyřválce musíš k Toyotě
    • 02 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 09.06.  08:16

      « Re: Dal bych přednost Ibize

      Tak ty davaš přednost takove te spodině a lowendu.
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 09.06.  21:17

        « Re: Re: Dal bych přednost Ibize

        >:D >:D >:D Zkus si prohlédnout a projet se s takovým Sanderem, abys pochopil, co je to opravdový "lowend"!, ty "spodino"! >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 09.06.  11:44

      « Re: Dal bych přednost Ibize

      Vybírat mezi Ibizou a Polem by pro mě bylo další dilema. Ibiza může být po dorovnání výbav snad ještě dražší než Polo, na kterém se mi navíc líbí inovativnější palubní deska z kvalitnějších materiálů. Takhle od stolu tedy nevím. :-)
      • 11 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 09.06.  16:24

        « Re: Re: Dal bych přednost Ibize

        nadšení z Ibizy moc nechápu. Ibiza ok, ale Polo na mě ve všech rovinách působí hodnotnějším, vyváženějším a dospělejším dojmem.
    • 00 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 09.06.  15:04

      « Re: Dal bych přednost Ibize

      Něco na tom je, i někteří Britové to vidí jako ty
      [odkaz]
  • 20 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 09.06.  16:22

    Nečekaně racionální závěr

    Fiesta FL potřebovala jako sůl a musím uznat, že jí to posunulo o hodně výš. Bohužel, cenově ji to doslova vystřelilo na měsíc >:-[]

    Celkově ale musím souhlasit, Polo je ve srovnání s Fiestou nastavená úplně jinak a uvnitř je to auto o třídu větší. Fiestě totiž zůstal základ a nectnost/vlastnost předchůdce - a to stísněný interiér.

    Kdo hledá auto pro dva a je menšího vzrůstu, může si dát i Fisetu, pro všechny ostatní je Polo lepší volbou.

    Mimochodem, příliš nesdílím nadšení z nové Ibizy. Není špatná, ale jen dokud ji nesrovnám s novým Polem. Nové Polo je pro mě králem třídy, posunulo se o hodně výš, má šmrnc, není to nudné das Auto.

    Fiesta dobré, ale králem třídy je Polo :-! :-!
    • 20 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 09.06.  21:19

      « Re: Nečekaně racionální závěr

      Já bych v této třídě naopak volil Ibizu, nejlépe 1.5 TSI. :-) Inu každý podle svého gusta, a tak je to správně! ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 10.06.  13:56

        « Re: Re: Nečekaně racionální závěr

        Nic naplat, ibiza mi přijde jako bezcharakterní klon Pola. Taková podivná splácanina. Ale samozřejmě, 100 lidí, 100 chutí ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 10.06.  14:22

          « Re: Re: Re: Nečekaně racionální závěr

          Dle testů je bezcharakterní právě to Polo. :-) Mně se Ibiza líbí a v této cenové hladině by rozhodně byla v top 3 výběru. Její největší fail je sociální interiér levnějších verzí (Reference je na blití) a celkově divný systém výbav.
          • 10 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 10.06.  14:48

            « Re: Re: Re: Re: Nečekaně racionální závěr

            Ano, co se týká Ibizy, jsem asi vyjímka. Proto jsem psal, že to nadšení z ní moc nechápu ;-)
            Polo taky potřebuje lepší výbavu, ale ani v základu to není tragedie.

            Mě na nové ibize vadí, že je na mě až příliš Volkswagen a zevnitř mi až příliš připomíná spíš Fabii. Určitě mi to nevadí z pohledu výsledku, ale vadí mi to z pohledu charakteru Ibizy. Ibiza byla vždy docela "svá", dnes mi přijde až příliš "das Auto".

            Zatímco Polo je podle mě přesně takové, jak očekávám. Proto z těch dvou mám výběr jasný - Polo. Vlastně i z pohledu Fabie. Polo se posunulo o dost dál, Fabia zůstala na ocet.
    • 03 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 09.06.  21:38

      « Re: Nečekaně racionální závěr

      Jako řidič s nižšimi naroky se ani nedivim, že polo považuješ ze nějakeho krale u ktereho se naplno projevila usedlost a konzervatismus. U pola jako jedinou zajimavou verzi vidim akroat tak samotne GTI jinak dost nezajimave auto o to vic, když je tu pravě fiesta, ktera opět ukazuje jak se to ma dělat za pohybu. Opět stejny nesmysl v podobě, kdo nema prostor jako momentalně koncern tak je stisněny. Trochu se prober. V předni časti ve fiestě to určitě neni jen pro osoby nižšiho vzrustu, nevim kde si na to přišel. Zrovna zde u fiesty nastala změna v tom, že v horni polovině je interier podstatně širši a stejně jako u předchoziho pola už neni třeba hlava v bliskosti sloupku. Jinak věc, ktere bych si ani nevšim, ale docela mě zarazila a to u fiesty komfort a přijemnost posazu v zadni časti. Tohle třeba pravě koncern nebo takovi japonci nenabidnou ani o segment vyše.
      • 11 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 10.06.  13:53

        « Re: Re: Nečekaně racionální závěr

        Vylez už z toho svého akvária a podívej se kolem sebe >:-[] 8-s Polo je jízdně velmi dobré, a to bez ohledu na to, jestli je Fiesta ještě lepší nebo ne.

        A jestli Fiesta těm možná 5% řidičů, kteří dokážou docenit ten rozdíl nabídne o něco lepší požitek z jízdy, prosím. Ale většině je tohle absolutně jedno.

        A to se nebavíme o tom, co se snažíš tu nemístně podsouvat, tedy o nějakých řidičích s nižšími nároky. Pokud bychom se tu bavili o vozech pro zábavu (kupé/kabrio/hot hatch atp.), tak nepochybně nějaký pocit z řízení dostane úplně jiný význam.

        Ale tady? Tady se bavíme o normálních (u nás bohužel i často rodinných) vozech, které stráví většinu času poposkakováním v kolonách v příměstském provozu. tak tady neplácej nesmysly na téma řidičů s nižšími nároky 8-s :-! :-!
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 10.06.  14:53

          « Re: Re: Re: Nečekaně racionální závěr

          Mě je absolutně uplně jedno co si kdo koupi a na zakladě čeho. Ja řešim auta a z předchozich generaci vim jak se to mělo. A jizdni projev byl zasadně rozdilny. A stejně jako dnes se o polu psalo, že je to pologolf a že je teměř na jeho urovni a byl to holy nesmysl. To, že koncern udělal auta, ktere se daji v ramci B segmentu použit i jako levnějši rodinna auta je jejich věcm stejně jako to, že ford udělal klasicke auto B segmentu ne pro rodinne učely jako řada dalšich.
          • 00 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 12.06.  16:09

            « Re: Re: Re: Re: Nečekaně racionální závěr

            ano, ve třídě malých vozů jsou různé přístupy. A C3, Fabia, Polo, Ibiza, Corsa, Punto s prostorností problém nemají. Ford ano.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 12.06.  16:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nečekaně racionální závěr

              Tak sam napišeš, že ve třidě malych a ja jen dodam, že nejen tam jsou ruzne přistupy. Někdo děla "papiraky" jiny polokrabicoidni modely někdo poctivějši a jini vic odrbavaji.
              • 00 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 12.06.  16:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nečekaně racionální závěr

                což nemá naprosto žádnou spojitost s prostorností, že >:-[] >:-[] :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 12.06.  16:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nečekaně racionální závěr

                  Pravě si mě přesvědčil o nevědomosti.
                  • 00 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 12.06.  17:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nečekaně racionální závěr

                    Jistě - nejde udělat pevné, bezpečné a prostorné auto, které neplýtvá místem.
  • 00 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 11.06.  11:42

    dobrý výber

    Super, že 2 dobré autá sú tak rozdielne, každý má čo chce, ja by som bral fiestu. Len na nekonečnú tému atmo/turbo chcem povedať, že pokiaľ vidím parametre tu testovaných áut, tak môj svišť 1,2 66 kw je na tom rovnako aj v dynamike aj v spotrebe. Asi aj vďaka mušej váhe, ale to je mi jedno. Myslím, že do mesta a okolia je to vhodnejšia alternatíva. Protestuje až od tisíc dolu (omyl sa stane), od tisíc hore sa na dvojke trojke pozbiera, od 1500 ťahá dobre, na križovatke rozhodne nie som brzdou ako tu niekto písal nezmysly, ak dám občas detskú súťaž, tak zatopím hockomu. Nedostatok výkonu a pružnosti by sa mohol prejaviť iba na diaľnici alebo s plnou náložou, ale to sa asi nik nediví. Mám z neho lepší pocit ako som mal zo staršej atmo 1,6/100 k vo fokusoch.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Jiřina Bohdalová kvůli padělaným obrazům přišla o miliony: Dostane někdy peníze zpátky?

Jiřina Bohdalová kvůli padělaným obrazům přišla o…

Herečka Jiřina Bohdalová a další podvedení už doufali, že dostanou své peníze zpátky. Nakonec ale vše dopadlo…

Přijdou Korejci o monopol? OLED panely do smartphonů chtějí vyrábět nejméně další dvě firmy

Přijdou Korejci o monopol? OLED panely do smartphonů…

Smartphony s OLED panelem mají zatím stále status prémiových zařízení. Je to proto, že OLED displeje jsou dražší…

 

iSport.cz

Nesundal ho! Slovák Čikoš bizarně přišel o zápas a teď baví svět

Nesundal ho! Slovák Čikoš bizarně přišel o zápas a…

Bizarní důvod mělo zpoždění výkopu pátečního zápasu maďarské fotbalové ligy mezi Debrecínem a MTK Budapešť.…

Proč Slavia prohrála? Mizerný poločas i slabší forma hlavních opor

Proč Slavia prohrála? Mizerný poločas i slabší forma…

Slavia poprvé v lize ztratila body, když na domácí půdě podlehla aktivnímu Jablonci. Ve hře „sešívaných“ šlo…

 

Reflex.cz

Zemřel Michal Maudr alias DJ Loutka, jeden z nejznámějších českých DJ

Zemřel Michal Maudr alias DJ Loutka, jeden z…

Ve věku padesáti jednoho roku ze včerejška na dnešek odešel Michal Maudr, širšímu publiku známý jako DJ Loutka.…

Manželé Foitovi: Odjeli do Afriky na devět měsíců a vrátili se po jedenadvaceti letech

Manželé Foitovi: Odjeli do Afriky na devět měsíců a…

Osud je vrtkavý a neštěstí nechodí po horách, ale po lidech. Když se manželé Foitovi v roce 1947 chystali na…