Nyní je to za příplatek modní crossover.
Dřív takto vč zvedlé světlé výšky vypadaly téměř všechny auta !
Za mne dobrý.. :yes:
AUTO VYPADÁ LÉPE než normální Fiesta.
Problém je u každé nové Fiesty vyšší cena a chybí klasická atmosfera do města.
Pidi motůrek tříválec je na prd.
mne sa tiež s plastami nepáči, fiesta má skôr elegantno športový dizajn, príde mi ako voľakedy nepekná oplastovaná altea. Taký špicatý zobák nemá ten správny kros look.
Osobně se mi Fiesta moc nelíbí..ale zvykám si ;-)
Tahle cross verze mi naopak přijde lepší než standart.
Je blbuvzdorná do města >:D
Oplastování na blatnících SUPER !
Zvedlý podvozek SUPER !
Konečně se lépe zaparkuje u zvedlých obrubníků ve městě :yes:
Vyšší cena? Ta už není tak SUPER ;-)
Ale za image skoro SUV si lidi rádi připlatí.. :-)
Mně se na běžné Fiestě (a nejen na ní, prostě nemám rád lesklý dekory) nelíbí ta rádoby chromovaná maska chladiče, tahle černá je mnohem hezčí No a když srovnám Fiestu Active a Ford EcoSport tak Fiesta hraje úplně jinou ligu. Mít v garáži dosluhujícího Fusiona (který ze začátku kariéry taky stál nesmysl a po slevách se o něj důchodci prali jak o máslo v Kauflandu) tak z EcoSportu nadšenej nejsem ale Fiestu Active bych si jako náhradu dovedl představit.
Tušim, že zde na Auto.cz ještě neproběhlo podrobnějši info o ST...
[odkaz]
""Zajímavé řešení najdeme i vzadu, kam inženýři nasadili speciální pružiny zpevňující zadní vlečenou nápravu v příčném směru. Podobnou věc například Opel řeší za pomoci mechanismu nazývaného Wattův přímovod, jenže ten znamená hmotnost navíc. Ford uvádí, že ve srovnání s tímto konvenčním řešením přináší jeho nové zadní pružiny úsporu 10 kg."
Proc myslis? Minule ST na tom bylo i u nas prodejne slusne. A nove by melo byt lepsi prakticky ve vsem, byt se tu najdou mudrcove, kteri udou brblat na trihrnkem, to ale podle me neni minus, spis plus. Otazkou je ejn jestli to Ford - jak ma ve zvyku - nezabije cenou.
Vie mi niekto vysvetliť, prečo je nová generácia Fiesty tak ukrutne drahá? Základný ecoboost začína cez 14 000 eur a výbavové kombinácie tomu tiež nepomáhajú- najlacnejšia varianta s volantom v koži je topová Titanium za +-17 000.
Je fiesta najlepšie auto v segmente, alebo len vo forde fičia na niečom silnom?
fordy su u nas hodne drahe... uz bracha ked pozeral v r 2011 predosly focus po facelifte tak stal zaklad 16 tisic... s 1,6 durateqom s euro 4.... pritom auris alebo lancer si mal so silnejsou modeernejsou 1,6tku v tom case od 14 tisic... a boli to uz euro 5 motory... ja napriklad u nas ani tie predosle fiesty ( obzvlast tie po facelifte s tym kaprovitym faceom ) nikde moc nevidim... su proste drahe a k tomu vsetko mali 3 valce az na zakladnu atmo ... ford ma proste u nas cenovky ako zo zleho sna.. asi aj preto taku kugu nikde nevidim.. ani mondeo.. o sucasnom Kacku ani nehovorim.. to som snad videl len raz kdesi nahodne ... a ten velky edge som tiez videl asi len dva tri krat pritom sorento alebo touarega vidim skoro kazdy den.. ale tak je to ich vec... cenovu politiku u nas maju proste hodne zvlastnu... a tak aj potom vyzeraju predaje fordu u nas... na uliciach ich je coraz menej no .. naopak pribudaju hodne suzuki kie toyoty co vidim u nas .. ale mne je to vlastne jedno... lebo aj tak ford siel vzdy mimo mna ...
Ze vraj preto, lebo sa rozhodli predavat 100 aut so ziskom 50tisicKc namiesto 5tisic aut so ziskom 1000 Kc. Otazka je len ta, ci sa mi podari predat tych 100 aut so ziskom 50tisic Kc >:D