Ford Fiesta na českém trhu: Ceny startují na 259.990,-Kč

Ford Fiesta na českém trhu: Ceny startují na 259.990,-Kč

 
 

Nová Fiesta již figuruje v cenících českého Fordu a lze ji objednávat. Základní cena byla stanovena na 260 tisíc, pětidveřový Ford Fiesta Titanium je v rámci zaváděcí nabídky k dispozici už za 299.990,- Kč.

Na českém trhu se Fiesta bude prodávat s tří- nebo pětidveřovou karoserií, ve čtyřech stupních výbavy, se třemi zážehovými a dvěma vznětovými pohonnými jednotkami. Všechny motory jsou spojeny s manuální pětistupňovou převodovkou, k dispozici však je i automatická čtyřstupňová převodovka pro vozy vybavené motorem 1.4 Duratec (71 kW) za příplatek 30 tisíc korun. V nabídce momentálně není nejsilnější zážehový motor 1,6 TI-VCT ani úsporná verze EcoNetic. Minimálně naftová jedna-šestka s nízkou spotřebou k nám během následujících měsíců dorazí.

V oficiálním ceníku začíná cena třídveřové Fiesty s motorem 1.25 (44 kW) ve výbavě Ambiente částkou 259.990,- Kč, pětidveřový model stojí 274.990,- Kč. Ve standardní výbavě je základního provedení jsou čelní airbagy pro řidiče a spolujezdce, ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly, centrální zamykání, elektrický posilovač řízení s variabilním účinkem, rádio s CD přehrávačem a dvěma reproduktory nebo elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka. Za vše ostatní se platí navíc, a tak kdo chce automobil s "evropskou" výbavou, zřejmě zvolí vyšší stupně výbavy.

Nepřehlédněte
Ford Fiesta: První jízdní dojmy

S příplatkem 20 tisíc se v hierarchii Fordu posunete k druhé výbavě Trend, ale zůstane vám základní čtyřválec se 44 kW. Bez příplatku ale máte navíc kliky dveří v barvě karoserie, vyhřívání vnějších zpětných zrcátek, elektrické ovládání předních oken, 4 reproduktory, ovládání audia na volantu a vstup pro připojení externího přehrávače, dálkové ovládání pro centrální zamykání a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. Kdo chce s touto výbavou silnější motor, dostane se na necelých 318 tisíc (60 kW), resp. na 337 tisíc (71 kW). To už jsme ale prakticky v revíru podstatně většího Focusu.

Pro Fiestu Trend se musí připlácet za boční airbagy (6.900,-Kč, včetně kolenního pro řidiče), případně za kombinaci bočních a hlavových (+15.900,-Kč, včetně kolenního pro řidiče), kdo chce ESP musí připlatit 19.900,-Kč. Absentuje i klimatizace (+25.000,-Kč) a palubní počítač (5.000,-Kč). Zákazníci ale i v této třídě dnes už mnohdy trvají na klimatizaci, a tak takoví zřejmě zakotví ve výbavách Ghia Titanium.

Ford Fiesta 5D - přehled benzinových motorizací
Motor1,25 (44 kW)1,25 (60 kW)1,4 (A)1,6 TI-VCT
Zdvihový objem [cm3]1242124213881596
Válce/ventily4/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]44/600060/580071/575088/6000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]109/3600114/4200128/4200152/4050
Max. rychlost [km/h]152168175 (166)193
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,913,312,2 (13,9)9,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,45,75,7 (6,5)5,9
Ceny Ambiente [Kč]274.990,----
Ceny Trend [Kč]294.990,-317.990,-336.990,--
Ceny Ghia [Kč]334.990,-357.990,-376.990,--
Ceny Titanium (akční) [Kč]299.990,----
Ceny Titanium [Kč]334.990,-357.990,-376.990,--

Ceny obou nejvyšších stupňů (o 30 tisíc více než úroveň Trend) se neliší, výbava také ne, rozdíly jsou hlavně ve stylistických detailech. Ghia má standardně vše co má Trend, ale navíc přední mlhové světlomety, manuálně regulovanou klimatizaci, palubní počítač, kožený tříramenný volant a hlavici řadicí páky, boční airbagy a kolenní airbag pro řidiče, ocelová kola s pneumatikami 195/50 R15 a 6 reproduktorů. Zvýhodněná zaváděcí nabídka za necelých tři sta tisíc korun znamená úsporu proti standardnímu ceníku v řádu 35 tisíc korun a platí pro základní motorizaci 1,25 (44 kW).

Ford Fiesta - přehled naftových motorizací
Motor1,4 TDCi1,6 TDCi1,6 TDCi EcoNetic
Zdvihový objem [cm3]139815601560
Válce/ventily4/24/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]50/400066/400066/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]160/1750204/1750204/1750
Max. rychlost [km/h]162175-
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,911,9-
Komb. spotřeba [l/100 km]4,24,23,7
Ceny Ambiente [Kč]---
Ceny Trend [Kč]364.990,---
Ceny Ghia [Kč]404.990,---
Ceny Titanium [Kč]404.990,-429.990,--

Metalické laky pořídíte za 10.500,-Kč, tříletou záruku si Ford cení na 2.975,-Kč (do 60.000 km), čtyřletou na 5.900,-Kč (do 100.000 km), pětiletou na 6.900,-Kč (do 120.000 km) a sedmiletou na 8.600,-Kč (do 150.000 km).

Prodej nového Fordu Fiesta začíná u autorizovaných partnerů Ford dnes, tj. 22.10.2008.

Spolupracujeme s TipCars.com
Trump: Rusko by nám mělo víc pomáhat v tlaku na KLDR Trump: Rusko by nám mělo víc pomáhat v tlaku na KLDR

Rusko by mělo Spojeným státům více pomáhat ve snaze…

V Praze chybí stále více bytů, situace se ještě zhorší V Praze chybí stále více bytů, situace se ještě zhorší

Počet chybějících bytů v Praze se za poslední tři roky…

Babiš se dalších vln EET jen tak nevzdá Babiš se dalších vln EET jen tak nevzdá

Vláda Andreje Babiše (ANO) v souvislosti s dnešním…

Poslanci chtějí v rozpočtu změny za téměř 100 miliard Poslanci chtějí v rozpočtu změny za téměř 100 miliard

Poslanci v druhém čtení návrhu státního rozpočtu navrhli…

 
 

Přidat názorDiskuse: Ford Fiesta na českém trhu: Ceny startují…







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Scénáristé The Grand Tour jsou geniální. Takto využili Hammondovy těžké nehody Scénáristé The Grand Tour jsou geniální. Takto využili Hammondovy těžké nehody

První díl nové série The Grand Tour nasadil laťku vysoko.…

Poprvé za volantem nového Mercedesu G. Další inspirace třídou S... Poprvé za volantem nového Mercedesu G. Další inspirace třídou S...

Od roku 1979 nabízí Mercedes-Benz svůj ultimativní…

 



Ojetý Ford Fiesta 6. generace (CB1/CCN): Proč je tak drahý? Ojetý Ford Fiesta 6. generace (CB1/CCN): Proč je tak drahý?

Že nejsou ojeté polo či fabia levné, na to jsme si už…

Tohle je nová generace Fordu Fiesta. Zatím jako speciál pro WRC Tohle je nová generace Fordu Fiesta. Zatím jako speciál pro WRC

Ford pracuje na nové generace fiesty, která bude…

 



 
Škoda Kodiaq 2.0 TDI 110 kW AT 4x4 vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI 140 kW AT 4x4  – Cena za půl sekundy

Škoda Kodiaq 2.0 TDI 110 kW AT 4x4 vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI 140 kW AT 4x4 – Cena za půl sekundy

Dnes 18:42

Postavili jsem proti sobě dva exempláře Kodiaqu s 2.0 TDI se 110 a 140 kW. Má slabší verze vůbec nějakou šanci?




Blesk.cz

Senátor McCain musel do nemocnice. Léčba nádoru mozku má vedlejší účinky

Senátor McCain musel do nemocnice. Léčba nádoru…

Léčba republikánského senátora Spojených států Johna McCaina, který trpí mimořádně zhoubným nádorem na mozku,…

Ondráček šéfem komise pro kontrolu GIBS není. Horáček na to dohlédl

Ondráček šéfem komise pro kontrolu GIBS není.…

Představa komunisty Zdeňka Ondráčka v čele kontrolní komise pro Generální inspekci bezpečnostních sborů opět…

 

iSport.cz

RENTGEN SPECIÁL: Jak útočí Liberec? Obránce centruje, obránce zakončuje

RENTGEN SPECIÁL: Jak útočí Liberec? Obránce…

Šestnáct podzimních kol HET ligy je minulostí a fotbaloví redaktoři deníku Sport, kteří se podílejí na…

Trpišovský do Slavie? ROZBUŠKA. Jak se může změnit mapa ligových trenérů

Trpišovský do Slavie? ROZBUŠKA. Jak se může změnit…

Jindřich Trpišovský podepíše smlouvu se Slavií. Tahle věc je totálně na spadnutí a nic kromě dohody majitelů…

 

Reflex.cz

Rozhovor: František Kinský, zpovědník šlechticů

Rozhovor: František Kinský, zpovědník šlechticů

Dokumentární cyklus Modrá krev patřil každý jarní týden mezi nejpopulárnější programy na ČT2 se sledovaností…

O čem sním, když náhodou spím: Proč nemá Česko pořádné železnice a silnice jsou hrozné

O čem sním, když náhodou spím: Proč nemá Česko…

V roce 2011 se objevily zprávy, že kolem roku 2016 budeme jezdit vlakem z Prahy do Plzně díky novým železničním…