Ford Fiesta na českém trhu: Ceny startují na 259.990,-Kč

Ford Fiesta na českém trhu: Ceny startují na 259.990,-Kč

 
 

Nová Fiesta již figuruje v cenících českého Fordu a lze ji objednávat. Základní cena byla stanovena na 260 tisíc, pětidveřový Ford Fiesta Titanium je v rámci zaváděcí nabídky k dispozici už za 299.990,- Kč.

Na českém trhu se Fiesta bude prodávat s tří- nebo pětidveřovou karoserií, ve čtyřech stupních výbavy, se třemi zážehovými a dvěma vznětovými pohonnými jednotkami. Všechny motory jsou spojeny s manuální pětistupňovou převodovkou, k dispozici však je i automatická čtyřstupňová převodovka pro vozy vybavené motorem 1.4 Duratec (71 kW) za příplatek 30 tisíc korun. V nabídce momentálně není nejsilnější zážehový motor 1,6 TI-VCT ani úsporná verze EcoNetic. Minimálně naftová jedna-šestka s nízkou spotřebou k nám během následujících měsíců dorazí.

V oficiálním ceníku začíná cena třídveřové Fiesty s motorem 1.25 (44 kW) ve výbavě Ambiente částkou 259.990,- Kč, pětidveřový model stojí 274.990,- Kč. Ve standardní výbavě je základního provedení jsou čelní airbagy pro řidiče a spolujezdce, ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly, centrální zamykání, elektrický posilovač řízení s variabilním účinkem, rádio s CD přehrávačem a dvěma reproduktory nebo elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka. Za vše ostatní se platí navíc, a tak kdo chce automobil s "evropskou" výbavou, zřejmě zvolí vyšší stupně výbavy.

Nepřehlédněte
Ford Fiesta: První jízdní dojmy

S příplatkem 20 tisíc se v hierarchii Fordu posunete k druhé výbavě Trend, ale zůstane vám základní čtyřválec se 44 kW. Bez příplatku ale máte navíc kliky dveří v barvě karoserie, vyhřívání vnějších zpětných zrcátek, elektrické ovládání předních oken, 4 reproduktory, ovládání audia na volantu a vstup pro připojení externího přehrávače, dálkové ovládání pro centrální zamykání a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. Kdo chce s touto výbavou silnější motor, dostane se na necelých 318 tisíc (60 kW), resp. na 337 tisíc (71 kW). To už jsme ale prakticky v revíru podstatně většího Focusu.

Pro Fiestu Trend se musí připlácet za boční airbagy (6.900,-Kč, včetně kolenního pro řidiče), případně za kombinaci bočních a hlavových (+15.900,-Kč, včetně kolenního pro řidiče), kdo chce ESP musí připlatit 19.900,-Kč. Absentuje i klimatizace (+25.000,-Kč) a palubní počítač (5.000,-Kč). Zákazníci ale i v této třídě dnes už mnohdy trvají na klimatizaci, a tak takoví zřejmě zakotví ve výbavách Ghia Titanium.

Ford Fiesta 5D - přehled benzinových motorizací
Motor1,25 (44 kW)1,25 (60 kW)1,4 (A)1,6 TI-VCT
Zdvihový objem [cm3]1242124213881596
Válce/ventily4/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]44/600060/580071/575088/6000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]109/3600114/4200128/4200152/4050
Max. rychlost [km/h]152168175 (166)193
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,913,312,2 (13,9)9,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,45,75,7 (6,5)5,9
Ceny Ambiente [Kč]274.990,----
Ceny Trend [Kč]294.990,-317.990,-336.990,--
Ceny Ghia [Kč]334.990,-357.990,-376.990,--
Ceny Titanium (akční) [Kč]299.990,----
Ceny Titanium [Kč]334.990,-357.990,-376.990,--

Ceny obou nejvyšších stupňů (o 30 tisíc více než úroveň Trend) se neliší, výbava také ne, rozdíly jsou hlavně ve stylistických detailech. Ghia má standardně vše co má Trend, ale navíc přední mlhové světlomety, manuálně regulovanou klimatizaci, palubní počítač, kožený tříramenný volant a hlavici řadicí páky, boční airbagy a kolenní airbag pro řidiče, ocelová kola s pneumatikami 195/50 R15 a 6 reproduktorů. Zvýhodněná zaváděcí nabídka za necelých tři sta tisíc korun znamená úsporu proti standardnímu ceníku v řádu 35 tisíc korun a platí pro základní motorizaci 1,25 (44 kW).

Ford Fiesta - přehled naftových motorizací
Motor1,4 TDCi1,6 TDCi1,6 TDCi EcoNetic
Zdvihový objem [cm3]139815601560
Válce/ventily4/24/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]50/400066/400066/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]160/1750204/1750204/1750
Max. rychlost [km/h]162175-
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,911,9-
Komb. spotřeba [l/100 km]4,24,23,7
Ceny Ambiente [Kč]---
Ceny Trend [Kč]364.990,---
Ceny Ghia [Kč]404.990,---
Ceny Titanium [Kč]404.990,-429.990,--

Metalické laky pořídíte za 10.500,-Kč, tříletou záruku si Ford cení na 2.975,-Kč (do 60.000 km), čtyřletou na 5.900,-Kč (do 100.000 km), pětiletou na 6.900,-Kč (do 120.000 km) a sedmiletou na 8.600,-Kč (do 150.000 km).

Prodej nového Fordu Fiesta začíná u autorizovaných partnerů Ford dnes, tj. 22.10.2008.

Spolupracujeme s TipCars.com
Světová banka pomáhá za zvláštních okolností Trumpovi Světová banka pomáhá za zvláštních okolností Trumpovi

Podivný vztah dcery Donalda Trumpa Ivanky a ředitele…

Nejvyšší soud bude řešit Rathovy odposlechy. Připomeňte si celou kauzu Nejvyšší soud bude řešit Rathovy odposlechy. Připomeňte si celou kauzu

Korupční aféra bývalého ministra zdravotnictví Davida…

Český Robert Bosch roste, do dvou let přijme dalších 650 lidí Český Robert Bosch roste, do dvou let přijme dalších 650 lidí

Českobudějovická firma Robert Bosch, která patří do…

Spolana přestane používat jedovatou rtuť až na podzim Spolana přestane používat jedovatou rtuť až na podzim

Neratovická Spolana může používat amalgámovou elektrolýzu…

 
 

Přidat názorDiskuse: Ford Fiesta na českém trhu: Ceny startují…







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Škoda pečuje také o superb. Má lepší navigaci a masážní sedačku Škoda pečuje také o superb. Má lepší navigaci a masážní sedačku

Škoda připravila pro svoji vlajkovou loď nové prvky do…

30 ostrých hatchbacků minulosti, po kterých se nám stýská... 30 ostrých hatchbacků minulosti, po kterých se nám stýská...

Moderní doba nahrává velkým a těžkopádným čtyřkolkám a…

 




Ojetý Ford Fiesta 6. generace (CB1/CCN): Proč je tak drahý? Ojetý Ford Fiesta 6. generace (CB1/CCN): Proč je tak drahý?

Že nejsou ojeté polo či fabia levné, na to jsme si už…

Tohle je nová generace Fordu Fiesta. Zatím jako speciál pro WRC Tohle je nová generace Fordu Fiesta. Zatím jako speciál pro WRC

Ford pracuje na nové generace fiesty, která bude…

 



 
GTI Treffen Wörthersee 2017: Prohlédněte si to nejlepší ze srazu na počest Golfu GTI!

GTI Treffen Wörthersee 2017: Prohlédněte si to nejlepší ze srazu na počest Golfu GTI!

Včera

O uplynulém víkendu proběhl u rakouského jezera Wörthersee již 36. ročník legendárního srazu. Podívejte se, jak to tam vypadalo!




Blesk.cz

Macron vytáhl na Putina gaye i chemické zbraně. „Mluvili jsme otevřeně“

Macron vytáhl na Putina gaye i chemické zbraně.…

Stav francouzsko-ruských vztahů byl dnes hlavním tématem rozhovorů francouzského a ruského prezidenta ve…

Češi vzali Dešťovku útokem: Za jeden den si řekli skoro o 60 milionů

Češi vzali Dešťovku útokem: Za jeden den si řekli…

Od dnešního spuštění programu Dešťovka do zhruba 17:00 přijal Státní fond životního prostředí (SFŽP) 1215…

 

iSport.cz

Wolfsburg zůstává v bundeslize. Baráž s Braunschweigem zvládl

Wolfsburg zůstává v bundeslize. Baráž s…

Fotbalisté Wolfsburgu se udrželi v bundeslize. Po domácí výhře 1:0 nad Braunschweigem zvítězili v barážové…

V lize končí ePojisteni.cz! Tvrdík varuje, že podporu stáhne i CEFC

V lize končí ePojisteni.cz! Tvrdík varuje, že…

V názvu fotbalové ligy dojde k další změně. Firma ePojisteni.cz se jako titulární sponzor rozhodla nevyužít…

 

Reflex.cz

Do Botswany za krokodýly: Když se páří čtvrttunoví predátoři, je třeba mít se na pozoru!

Do Botswany za krokodýly: Když se páří čtvrttunoví…

Botswanské léto se zbavuje posledního listí a vše začíná žloutnout. Příroda se mění a smutný pohled na…

Češi zabodovali v Cannes. Hlavní cenu v jedné z kategorií si odváží film Lerd

Češi zabodovali v Cannes. Hlavní cenu v jedné z…

Nový film režiséra Mohammeda Rasoulofa, v Cannes již oceněném Cenou za nejlepší režii v roce 2011 za film…