Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Fiesta RS Concept: Logický krok

Máte malou garáž a vaše Fiesta XR2i už má svoje roky? Nezoufejte, v blízké budoucnosti budete mít na výběr hned dvě alternativy.
Zpět na článek
8. 3. 2004 13:35
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 3. 2004 14:17
neregistrovaný "Dinar"
17. 3. 2004 12:40
neregistrovaný "Pavel"
17. 3. 2004 12:58
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 3. 2004 13:51
neregistrovaný "HUFUH"
8. 3. 2004 14:17
neregistrovaný "Svoboda"
8. 3. 2004 14:26
neregistrovaný "Baldi"
8. 3. 2004 16:22
neregistrovaný "virtual"
9. 3. 2004 20:57
neregistrovaný "Z"
8. 3. 2004 16:24
neregistrovaný "rsd"
9. 3. 2004 09:28
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
8. 3. 2004 17:35
neregistrovaný "dzonek"
8. 3. 2004 17:57
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2004 18:42
neregistrovaný "Boss"
9. 3. 2004 13:43
neregistrovaný "Kuba2k"
11. 3. 2004 00:55
neregistrovaný "lyžař - zabiják"
9. 3. 2004 09:30
neregistrovaný "driverr"
9. 3. 2004 11:34
neregistrovaný "magic"
9. 3. 2004 12:35
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
9. 3. 2004 13:22
neregistrovaný "Kuba2k"
11. 3. 2004 15:57
neregistrovaný "magic"
9. 3. 2004 15:47
neregistrovaný "us"
12. 6. 2004 19:57
neregistrovaný "pulse"
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 3. 2004 13:35
"nulovy prostor"?
... tak to tunery silne podcenujete - Fiesta totiz porad nema to nejdulezitejsi: EFEKTNI MRACITKA a MODRE DIODY ! :o)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Dinar"
8. 3. 2004 14:17
Re: "nulovy prostor"?
Zapomnels na modre neony pod prahy a falesne nasavaci otvory na kapote...:-)
neregistrovaný "Pavel"
17. 3. 2004 12:40
Re: "nulovy prostor"?
Veškerá diskuze kterou zde vedete je naprosto ujetá. Např. proč vozidlo typu RS by mělo mít velký prostor a už vůbec nechápu k čemu falešné nasávací otvory na kapotě a nějaké podsvícení podvozku se kterým by jste měli problémy s policií. Podle mě tento vůz je naprosto bez chyby a veškeré tuningové úpravy navíc jsou zcela zbytečné.
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 3. 2004 12:58
Re: "nulovy prostor"?
poposedni si :o)
neregistrovaný "HUFUH"
8. 3. 2004 13:51
lemy nad kolama ...
... mi pripdaj moc velky :( ... jinak se mi to auto libi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Svoboda"
8. 3. 2004 14:17
Re: lemy nad kolama ...
Dokonce mi připomínají polštář od vznášedla :o( jinka to bude pěkné brko
neregistrovaný "Baldi"
8. 3. 2004 14:26
bez titulku
Bravo Ford, pekná práca. Škoda by mohla ísť na doučovanie.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "virtual"
8. 3. 2004 16:22
bez titulku
haha, takovy vykon na tak male auto - tak jedine pro sebevraha nakupni taska s timhle vykonem je fakt pojizdna rakev...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Z"
9. 3. 2004 20:57
Re: bez titulku
A co je potom [odkaz] :-P
neregistrovaný "rsd"
8. 3. 2004 16:24
...tak to snad ne pane autore!
nechci nějak shazovat jinak docela vydařený článek, ale podle tvaru řadící páky se opravdu nedá ani v nejmenším spekulovat o sekvenční převodovce!!!! Je vidět , že autor nikdy sekvenční převodovku neviděl, protože na fotografii je jasně vidět na páce kulisa!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
9. 3. 2004 09:28
Re: ...tak to snad ne pane autore!
Máte pravdu, podle šikmé fotky interiéru je vše jasné, jenže já při psaní článku měl k dispozici jen boční a na ní ta páka tak vypadá. O autě je totiž k dispozici takřka nulové množství informací.
neregistrovaný "dzonek"
8. 3. 2004 17:35
bez titulku
Pěkný auto akorát lemy kolem kol jsou na můj vkus moc už velký a celý vzhled to kazí. Jinak motor je velmi povedený určitě to bude slidní brko. Taková malá žaba a takovej výkon. Interiér mě taky příjemě překvapil.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2004 17:57
Proste mazel!!!
Koupim to zene na nakupy. Moc jich sice nepriveze, ale jen co ji po tydnu seberou papiry, tak tim budu s "velkym sebezaprenim" jezdit ja
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Boss"
8. 3. 2004 18:42
bez titulku
Zas takovy delo to asi nebude kdyz to ma kilo za 7s... to je dost slaby... na tohle bych teprve nalepil ST180... Ale RS!? Ten by mel mit prece kilo aspon pod 6s! A COSWORTH !! To bude teprve strelka aúúú... =)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kuba2k"
9. 3. 2004 13:43
Re: bez titulku
Vem to takhle, Skodovka lepi RS na 130k diesel

Prosim, nemohl by nekdo vyridit Skodovce, ze takhle ma vypadat auto s nalepkou RS?
neregistrovaný "lyžař - zabiják"
11. 3. 2004 00:55
Re: bez titulku
neregistrovaný "driverr"
9. 3. 2004 09:30
jaká sekvenční převodovka???...co to je za blbost!
Podle tvaru řadičky by to sekvenčka mohla bejt, ale kdyby se autor článku na obrázek trochu líp podíval, tak uvidí že to má pedál spojky a na tý řadičce je nakreslená kulisa řazení!!!!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "magic"
9. 3. 2004 11:34
Re: jaká sekvenční převodovka???...co to je za blbost!
Tak pedal spojky maji i WRC, podle toho nepoznas nic. Mel bych vuci autorovi uplne jine vyhrady (zna zrychleni z 0 na 100, ale nezna system pohonu; usuzuje na sekvencni prevodovku a Ford zadnou komercni verzi nema, atd). Dale mi neni uplne jasny pojem "brzdice s keramickou povrchovou upravou". Pomineme-li tedy, ze clanek je zcela irelevantni, protoze vychazi z autorovych predpokladu a ne z faktu.
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
9. 3. 2004 12:35
Re: jaká sekvenční převodovka???...co to je za blbost!
Pokud jste četl můj příspěvek k diskuzi výše, tak v něm píšu, že o vozu nejsou k dispozici prakticky žádné informace - oficiální tisková zpráva zatím neexistuje. Mnoho novinek - stejně jako ostatní motoristické magazíny - představujeme s předstihem v zájmu vaší brzké informovanosti o tom, co se chystá, byť za cenu neúplných informací, někdy nahrazených autorovými dohady, které obvykle zřetelně v textu odlišujeme od faktů.
Argumentujete tím, že Ford žádnou komerční verzi sekvenční převodovky nemá, to ale přeci nemusí znamenat, že nějakou v nejbližší době nechystá, ostatně zkušeností ze závodů má více než dost. Fakt, že RS má zjevně ručně řazenou převodovku, jsem již uznal, viz minulý příspěvek.
"Brzdiče s keramickou povrchovou úpravou" je doslovný překlad z té trochy textu, kterou jsme o autě sehnali. Nemyslím, že je na této sentenci něco nepochopitelného, povrchová úprava může napodobovat různé materiály, stejně dobře jako keramiku.
Zkuste specifikovat to "atd. atd.", budí to totiž dojem, že jste v mém článku našel spoustu dalších chyb.
neregistrovaný "Kuba2k"
9. 3. 2004 13:22
Re: jaká sekvenční převodovka???...co to je za blbost!
Musim se zastat autora - auto ma opravdu brzdice s keramickou povrchovou upravou. Ze si to nekdo plete s keramickymi kotouci je uz neco jineho. Stejna povrchova uprava je i na koncovce vyfuku.
Prevodovka - Ford ma sekvenci, treba v te Fieste JWRC jedna je ;-)
Oficialni tiskova zprava zatim neni, ale existuje rozhovor s Jostem Capitem...
Although the project is still in its early stages of development and public reaction will help determine its progress, power output for a production model of the front-wheel-drive Fiesta RS Concept would be in excess of 180PS , with a target zero-to-60mph figure of around 7 seconds.
“We aren't going to finalise technical specifications until we hear the feedback from potential customers,” said Ford TeamRS Director, Jost Capito. “But, we're fully aware of the performance expectations for this type of vehicle and what our RS customers expect. As we look to fine-tune the concept we'll make sure we don't disappoint them.”

Under the bonnet, the Fiesta RS Concept's engine is derived from the 2.0-litre Duratec HE engine that is a mainstay of the Mondeo range. Ford engineers, led by Leo Roeks of TeamRS, have created the 150PS version for Fiesta ST and they believe a 180PS plus variant would be the entry level target for a production version of the Fiesta RS Concept. Roeks also believes that the concept's dynamic capabilities would allow aftermarket tuners to derive even more powerful versions.
neregistrovaný "magic"
11. 3. 2004 15:57
Re: jaká sekvenční převodovka???...co to je za blbost!
Co se tyka te sekvence - Fiat potreboval k vyvoji a hlavne odzkouseni Selespeedu tak dlouhou dobu, ze se to logicky proflaklo uz dlouho pred jejim oficialnim predstavenim. Pochybuji, ze by tomu u Fordu bylo jinak, spis se domnivam, ze - alespon u nas - naopak (jeste by nebyla ani v pocitaci a uz by to pisalci uvadeli jako nepochybny fakt). Tento neopravneny dohad, svedcici o zjevne zaujatosti mne nastval, nikoliv prehlednuti nejakeho detajlu na radici pace - to se muze stat kazdemu. Tu samou vyhradu mam k jizdnim vykonum a celkove stylizaci clanku; opet je zde zjevny predpoklad, ze neco musi byt super, aniz by k tomu opravnoval jakykoliv fakticky udaj (usporadani hnacich skupin, kinematika, rizeni, atd). Absolutni hodnota maxima vykonove krivky je prilis nevystizna pro takovy predpoklad. Tolik vyhrady. V otazce onech "brzdicu" - tedy trmenu - se nejednalo o rypani, ale spis o dotaz s urcitou davkou pochybnosti; myslim si, ze by bylo vhodne u takovychto "malickosti" uvest, zda se jedna o pouhou imitaci na klasickych plovoucich jednopistkovych trmenech, nebo o nejakou skutecne funkcni zalezitost napr. na vicepistkovych pevnych trmenech, prispivajici k vetsi odolnosti vuci teplotam, zlepsujici odvod tepla, zvysujici zivotnost, atd. Rovnez by stalo v takovem pripade za uvedeni, o jaky druh keramiky se jedna.
Pro Kubu2k: WRC a JWRC pouzivaji zcela odlisny system prevodovek, nez jsou komercni automaty s moznosti pseudosekvencniho razeni. Na soutezni prevodovky jsou kladeny zcela jine pozadavky, tudiz jejich montaz do bezneho osobniho automobilu by byla velmi problematickym resenim.
neregistrovaný "us"
9. 3. 2004 15:47
bez titulku
Sorry, ale todlencto je peknej hnus, boze, ty spojlery tam snad lepili kanagonem nebo cim, vzdyt to vypada opravdu k zbliti Jenom kola jsou hezky, aspon ze neco
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pulse"
12. 6. 2004 19:57
Re: bez titulku
Pokud vim tak zatim jsou vsechny informace v fazi predpokladu RS ma by mozna za 2 roky,nejdrive v nem mel byt 1.6turbo jako v RallyeConceptu soucasne JWRC tet se mluvi o 2.0 180k ale mozna tam bude nakonec 2.0 s turbem 200k v kazdem pripade jsem rad ze type-r bude mit nejakou konkerenci.7s na 100km/h mi pride celkem v pohode type-r je jenom 4s lepsi.