Diskuse

Ford Focus 2008: ceny na českém trhu

22.12.2007

Dealeři již přijímají objednávky na inovovaný Ford Focus modelového roku 2008. První cena třídveřového modelu činí 416.990,-Kč. Standardem řady je nyní stabilizační systém.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Emilka" [194.145.182.XXX] 22.12.2007  08:28

    bez rádia

    Focus bez rádia v základu ... je to blbost ale ostuda
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [78.98.10.XXX] 22.12.2007  10:42

      « Re: bez rádia

      Emilka, ty si žena, že? Máš tam ESP a to ti môže zachrániť život. Alebo niekomu inému keby si to nezvládla ty. A to si treba vážiť. To už je naozaj špička. Toto je už nejaká výbava. Nie rádio, ktoré ťa bude rušiť. Ale ako som to napísal, kto chce byť IN a v predajoch vedľa takého prúdu ako je VW GOLF, inak to ani nejde.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.12.2007  14:14

        « Re: Re: bez rádia

        to je sice hezke ze tam dali esp ale stejne si to vyberou zpatky na radiu (a za CD tolik penez je sranda. dnes je standard MP3 neli USB). ty si jako pri jizde zpivas jo?
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "RBK" [89.176.205.XXX] 22.12.2007  14:22

        « Re: Re: bez rádia

        ESP bych zrovna jako vyhodu nevidel, to uz bych radeji to radio ;)
        ESP te muze za urcitych podminek i zabit (viz. statistiky za roky 2000 az 2005 zverejnene v magazinu MOTOR-KRITIK). ESP totiz neni zadny "inteligentni system" ktery cloveku pomaha zvladnout slozite situace. Je to jen databaze ruznych nastaveni brzdoveho systemu, ze ktere pocitac podle udaju z cidel ABS vybira vhodnou kombinaci brzdneho ucinku. Prvni systemy mely k dispozici radove tisice brzdnych kombinaci, dnes uz bezna auta maji kolem stovek tisic brzdnych kombinaci.
        Nicmene pokud se mezi nimi nenajde zadna vhodna pro danou situaci, tak proste "sahne pro tu nejblizsi vedle" a nestesti muze byt na svete.

        Pekny priklad byl zdokumentovan, tusim v roce 2005 kdy jedna nejmenovana nemecka TV stanice delala reportaz o provozu na dalnicich a kamera zachatila zburu nove BMW 5, jak dela hodiny na rovnem useku pri ustalene 110 Km rychlosti. Vysetrovanim se zjistilo, ze za nehodu muze ESP, auto totiz najelo jednim kolem do kaluze. ESP se spletlo a prodce "zaduplo" druhe predni kolo.

        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.12.2007  14:32

          « Re: Re: Re: bez rádia

          tak to se může stát jenom německému autu, hold kvalita je kvalita >:D ale ted vážně, nemůžeš zase tvrdit že esp je škodlivé. možná nějakou havárku sem tam způsobí ale kolik jich taky zabrání? to máš jako airbagy, taky tě může zabít, i když si připoután, ale taky máš obrovskou šanci že to při havárce přežiješ. jinak pro ty co by reagovali, airbagy mám, pasy zapínam a na esp nedám dopustit, i když mi zareagovalo zatim jen 2x
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Kvasoň" [88.102.6.XXX] 22.12.2007  23:01

          « Re: Re: Re: bez rádia

          Ahaaa... tak to bude stejné s tím poutáním se v autě. Jen protože tě připoutání v jednom z X případů může zabít, tak se projistotu nebudeš poutat že? Jen do toho... já budu patřit k těm staromódním, kterým ESP dobře slouží...
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "prasatko" [88.101.24.XXX] 23.12.2007  23:25

          « Re: Re: Re: bez rádia

          ESP má svoje opodstatnění. Má pomáhat především lidem, kteří se zřídka kdy dostanou do mezních situací, vypořádat se z fyzikou vozu (lidem, kteří nemají na řízení cit, nebo nemají zkušenosti a pod.) Nevymysleli ho proto, že vás může zabít...Takhle by se potom dalo dívat skoro na všechno...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "__Teddy__" [62.47.18.XXX] 22.12.2007  21:57

      « Re: bez rádia

      Videl si, ake autoradio ma sucacny Focus???
      To ze si novy budes moct kupit bez autoradia povazujem za vyhodu. Lebo tie, ktore tam Ford montuje uz zo 10 rokov, su otrasne, zastarale, a drahe. Museli si ich nechat vyrobit u Sony snad miliony kusov do zasoby, ked ich teraz montuju do vsetkych modelov...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Hannu" [82.150.162.XXX] 22.12.2007  22:34

        « Re: Re: bez rádia

        Tak Ti nevim, ale to 2DIN SONY s lesklým černým povrchem co mám v Mondeu vypadá bezvadně a hraje velmi obstojně. To že jsou sériovky od automobilek drahý je známý fakt, většinou ovšem vítězí design (viz. právě můj případ). Není to zas jedna z kritik za každou cenu?
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "skip" [84.42.140.XXX] 22.12.2007  08:51

    Hmm.. to je síla

    To se tedy dovozce předvedl. Koruna proti Euru za půl roku posílila skoro o 10%, čekal bych, že Ford spíš zlevní, už jen s ohledem na konkurenci jako Ceed. Ten možná nemá tak dobrý podvozek, ale s lepší výbavou i motorem (1.6CVVT vs. 1.6 Ti-VCT) je o 100 tisíc levnější a to podle mě kvalitativnímu rozdílu už neodpovídá. Uvidíme, jestli budou akční nabídky, pokud možno na něco jiného než slabou 1.6 74 kW...

    Asi holt bude potřeba si pro Focus zajet do Německa, tam se dají najít ceny výrazně rozumnější, konečně máme Schengen, záruky jsou Evropské a nikomu nic nebrání si udělat výlet kousek za hranice a ušetřit. Snad to čeští importéři časem pochopí.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "bingo." [88.146.10.XXX] 22.12.2007  10:24

      « Re: Hmm.. to je síla

      Nevim, jestli akcni nabidce, ktera trva v kuse 2 roky, rikat "akcni nabidka" :-) Proste prijde jeste jeden cenik, normalni, za ktery se to bude prodavat, bohuzel opet zrejme jen na neco. Celkove je to ale ujeta politika. Asi to ma podporit dojem neodolatelne vyhodnosti "akcni nabidky", ale vzhledem k cenam konkurence netusim, na koho to muze fungovat.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [212.80.95.XXX] 22.12.2007  15:51

        « Re: Re: Hmm.. to je síla

        ujetá politika? no je fakt, že ostatním v prodejích Ford ujel; takhle jsi to myslel?
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "bingo." [88.146.10.XXX] 22.12.2007  18:59

          « Re: Re: Re: Hmm.. to je síla

          Ne, kdyz mam vedle sebe 2 roky jeden cenik s vysokou cenou a druhy "akcni" s cenou o ctvrtinu nizsi, tak na co je ten prvni? Nekdo si to za nej koupi? A jeste vydavat novy s mirnymi zmenami, no proste fraska. Prodeje jim dela ta permanentni akce. S timhle oficialnim cenikem bez slev prodaji fakt jen fandovi do forda.
    • 00 Reagovat !

      foto marianek

      marianek 22.12.2007  10:27

      « Re: Hmm.. to je síla

      Na nakupu v zahranici jen usetris a doprejes si jeste lepsi sluzby. Moc doporucuji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Sparrow" [88.101.245.XXX] 22.12.2007  10:27

    Kdy bude ST?

    Pánové, nevím jak vy, ale já pořád čekám na "ST" (300 nebo dokonce 350?)
    • 00 Reagovat !

      foto lucas-

      lucas. 22.12.2007  10:58

      « Re: Kdy bude ST?

      Preco ST? Caka sa predsa na RS >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Well-being

      Well-being 22.12.2007  11:55

      « Re: Kdy bude ST?

      Tak tak, to bude zážitek prohánět se s estéčkem 50, 90 a někde až 130 km/hod. Au, jééééé ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Ivan." [83.240.16.XXX] 22.12.2007  10:31

    výbava

    Zajímalo by mne, jestli se bude (v ČR) Focus stále nejvíce prodávat jen s manuální klimou a nelakovanými zrcátky (roce 2008!).
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Pepis" [84.42.198.XXX] 22.12.2007  11:29

      « Re: výbava

      Co je podle tebe spatne na manualni klimatizaci a nelakovanych zrcatkach?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [78.98.10.XXX] 22.12.2007  11:31

        « Re: Re: výbava

        :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "No tohle ...." [213.220.240.XXX] 22.12.2007  14:11

        « Re: Re: výbava

        Manuální klima je v podstatě jen studený větrák, kdo cestuje denně, tak ví. Lakovaná zrcátka je jen parádička, ale budiž.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.12.2007  14:16

          « Re: Re: Re: výbava

          jo presne automaticka klima je automaticka klima a kdo rika ze je to stejne tak s autom,atickou jeste nejel. a ty plastova cerna zrcatka te vylozene oznacuji za nejslabsi model. nevim proc to dneska jeste delaji. to musi stat opravdu hodne penez te trochy barvy... :no:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [77.48.27.XXX] 23.12.2007  07:31

            « Re: Re: Re: Re: výbava

            ja myslim že na naše silnice je i toho nejslabšího modelu fokusu škoda ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Pepis" [84.42.198.XXX] 22.12.2007  14:56

          « Re: Re: Re: výbava

          Ja prave vim. Kdo tohle rika, neumi si klimatizaci nastavit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [78.98.10.XXX] 22.12.2007  10:38

    GOLFOŽOLDNIER

    No kto chce byť na špici a to aj v predajoch vedľa takého velikána ako je Golf ani nemohol inak.
  • 00 Reagovat !

    foto donPedro

    donPedro 22.12.2007  12:34

    Cena za facelift

    se mi zdá býti příliš vysoká. A to hnedle 2x: 1) je přece jen trochen výše než by bylo ("díky" Ceedům) zdrávo - ale jak je již i zmíněno výše, akční doba si žádá i akční akční ceníky, tedy uvidíme ... 2) nová přední světla jsou hezká, ale chromovaný knírek a upadlá spodní čelist (copyright GTI) na vzhledu zrovna moc nepřidali, aneb matematicky :yes: + :no: :no: = :no: Zas je tady ale v základu ono ESP, takže suma sumárum zůstává Focus stále velkým hráčem v nižší střední. Tož tak.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "No tohle ...." [213.220.240.XXX] 22.12.2007  14:06

    DRAHÝ FACELIFT

    Současný Focus 1,6 Gold Colection 5D je za 379.900 Kč, kdežto nový Focus 1,6 ve stejné výbavě Trend 5D stojí 497.990 Kč, což je rozdíl 118.000 Kč !!! Za stabilizaci, která jinak stojí 19.900 Kč a lehký facelift je to EXTRA hodně ... Nechápu, zvlášť, když koruna posiluje ...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Symson" [84.47.85.XXX] 22.12.2007  14:10

      « Re: DRAHÝ FACELIFT

      Skutočne by som chcel vedieť, či si tento maximálne stupidný príspevok písal so všetkou vážnostou.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "No tohle ...." [213.220.240.XXX] 22.12.2007  14:14

        « Re: Re: DRAHÝ FACELIFT

        Ano, psal - ty nemumíš počítat ?
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "pifko" [89.102.40.XXX] 22.12.2007  19:00

        « Re: Re: DRAHÝ FACELIFT

        stupidní tady je někdo jinej. dát kupříklad 461 kCZK za přefouknutou těžkou mrchu s obstarožním motorem 1.6 74 kw, se kterým to auto má dynamiku asi jako fábie s HTP, bez klimy a bez rádia, to může opravdu jen inteligent. navíc je to auto hnusný zvenku a bohužel i zevnitř, takto útrpný interiér, to se hned tak nevidí. je nutno ovšem dodat, že interiér stál za prd i v předchozí verzi, ale ta byla aspoň hezká zvenku a dodneška se na ní dá koukat.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Hannu" [82.150.162.XXX] 22.12.2007  22:40

          « Re: Re: Re: DRAHÝ FACELIFT

          No bodejď...a všichni tady jste taky hnusný...a smrdíte...jo a Ford je blbej a neumí vyrábět auta...a ještě jeden pádnej argument voe voe: nejlepčí je vytůněný Fáčko...nebo Oktáfka... Tak a teď to máte...a přeju pitomý Vánoce...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [91.127.213.XXX] 22.12.2007  23:11

          « Re: Re: Re: DRAHÝ FACELIFT

          voe díval ses nekdy do zrcadla na svuj utrpny zjev...?
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Kubus" [84.42.189.XXX] 23.12.2007  10:49

          « Re: Re: Re: DRAHÝ FACELIFT

          hmm asi nekdo jeste nevyrostl z dob komunismu a je podle nej nejhezcim autem jak v exterieru tak v interieru klaická Škoda 120. Myslim ze interier u novyho focusu je hodně povedenej, akorat ta cena mi přijde docela přestřelená. Doufám, že pujde dolu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.12.2007  14:12

      « Re: DRAHÝ FACELIFT

      tak tak. je to drahe a vybava za tech 420tisic teda hodne slaba. to se jako chlubi tim ze ma jednotlacitkovy dojezd u strany ridice? ja mam ceeda za ty prachy a ma to vsude a i esp s tcs atd. takze u me si to focus posr...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "No tohle ...." [213.220.240.XXX] 22.12.2007  14:15

        « Re: Re: DRAHÝ FACELIFT

        Ceed má moře místa pro posádku, dobrá nabídka. Mít v nabídce 5-st. automat, tak neváhám.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.12.2007  14:18

          « Re: Re: Re: DRAHÝ FACELIFT

          jo ten automat je jen 4stupnovy to je fakt ale ja na to moc nejsem a davam prednost manualu, i kdyz i tam by se stupen navic hodil.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Symson" [84.47.85.XXX] 22.12.2007  14:44

      « No tohle.... -Tak toto je expert!

      :no: :no: :no:
      No tohle...., vy sa robíte sprostým? Tak sa nerobte! Gold Colection je podľa vás to isté ako Trend? Tak to vy potom NEVIETE ČÍTAT!!! :no: :no: :no:
      Ďalšia vec, pán 12ročný, starý focus už chcú predať, aby mohli začať predávať nový, tak dali zľavu. Plus si prirátajte, že je to akčná výbava. Preto lacnejšia. Dôkaz, že autám sa nerozumiete. Neviete, že akčné výbavy môžu mať aj radikálne zľavy. Napr. u vás stojí Thalia len 169 000!! To len tak na okraj.
      Ale čo ma zaujímava najviac, ako môže byť Gold a Trend to isté???? Odkiaľ sta to zobrali??????? :-O :-O :-O :no: :no: :no: :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "No tohle ...." [213.220.240.XXX] 22.12.2007  15:30

        « Re: No tohle.... -Tak toto je expert!

        Z www.ford.cz .... Pro nevěřícího Symsona: stačí zavolat třeba Ford Charouz a řekne ti, že mimo zmíněné ESP je Gold a nový Trend totožný >:D P.S: Goldy už jsou vyprodány a nové Focusy budou až v růběhu února.
        • 00 Reagovat !

          foto Deadlift

          Deadlift 22.12.2007  16:53

          « Re: Re: No tohle.... -Tak toto je expert!

          Vyprodány? Focus Gold Collection pořád je k mání!
          [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [91.127.38.XXX] 23.12.2007  13:20

        « Re: No tohle.... -Tak toto je expert!

        Zmizni, Daniel... ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.12.2007  14:20

    ale vypada lépe

    jinak ale musíte lidi uznat že vypadá lépe. ta příd auto opticky hodně omladila. zád se mi už moc nezdá, čekal sem něco více a nejen čiré světla :'-(
    ale jinak dobré. až bude zase za 400tisic s dobrou vybavou a lepším motorem než ted tak by se o něm dalo uvažovat
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "udo" [213.151.217.XXX] 22.12.2007  18:25

    MIX

    Sice su to len predsudky a cisto emocionalna zalezitost, ale ked vidim tych korejcov zavadzat na ceste, chce sa mi grcat... ako reakcia na ceed, ci ako sa to vola... A este to dostali aj nasi policajti, uz sa tesim jak ma v tom budu "honit" :-)

    A tie povery o pasoch a airbagoch si treba vyskusat na vlastnej kozi... Absolvoval som celny naraz v 80ke vo Forde bez pasov a s airbagom - s usmevom som sa z toho vraku vyplazil bez skrabanca. V citroene boli vsetci krvavi ako na zabijacke (a navyse ozrati). A potom totalku na Mondeu v 120ke s rovnakym vysledkom... Nechcel by som to zazit v korejcovi.

    BTW... pre toho, kto nevie jazdit, je zbytocny akykolvek system. To plati samozrejme aj pre mna :-)))
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.12.2007  19:27

      « Re: MIX

      ...a ted¨ tu o červené karkulce...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "udo" [213.151.217.XXX] 22.12.2007  19:40

        « Re: MIX

        ...nemozem za to, ze veris len tomu, co pisu v novinach ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [78.98.243.XXX] 24.12.2007  01:01

      « Re: MIX

      Tak to by som chcel vidieť, čelný náraz v 80-tke, ak auto oproti išlo čo len 40, tak už nežiješ, hoci by ten Ford mal hoci 10 hviezdičiek, fyzika nepustí, minimálne by si mal zlomené väzy, také rozprávky nehovor ani po 5-tich pivách, aj tak Ti nik neuverí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "revoltar" [82.100.1.XXX] 22.12.2007  19:18

    Předražené a málo vybavené

    Jinou značku seženu v té velikosti a kvalitě o třetinu levněji (to už nemluvím o takové Kie ceed)a s lepší standardní výbavou. Vyhřívaná zrcátka mají dnes ve standardu i mnohem levnejší auta, např. Seat Ibisa. :-(
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Pepis" [84.42.198.XXX] 22.12.2007  19:36

      « Re: Předražené a málo vybavené

      Ibisa je dost dobra kara.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [89.176.127.XXX] 23.12.2007  14:19

        « Re: Předražené a málo vybavené

        >:D >:D >:D >:D
        "tak dobře" >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [89.185.238.XXX] 23.12.2007  18:04

        « Re: Re: Předražené a málo vybavené

        že váháš třeba ta s HTP ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "dronte.mauricijsky" [212.67.81.XXX] 25.12.2007  12:30

        « Re: Re: Předražené a málo vybavené

        Teda já znám jen Seat Ibiza...
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Pepis" [84.42.198.XXX] 25.12.2007  14:31

          « Re: Re: Re: Předražené a málo vybavené

          Vzdyt rikam, ze je Ibisa super brko >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ber" [89.176.207.XXX] 22.12.2007  19:30

    Cena

    Je to o nicem, dokud nebude zase dlouhodoba akcni nabidka. Jako je collection. Stejne se soukrome i do firem prodavalo jenom to- bylo to moc vyhodne.Zbytek je uz zase moc drahej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "udo" [213.151.217.XXX] 22.12.2007  19:47

    Prodrazene...

    Kupme si vsetci tu najlacnejsiu verziu, alebo hned KIJU, lebo je najlacnejsia, preco sa miesto obeda nechodime napast, aj to je najlacnejsie...?
    Keby tak rozmyslal kazdy, chodime este na mamutoch.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "skip" [84.42.140.XXX] 22.12.2007  23:30

      « Re: Prodrazene...

      Ne, já jen přemýšlím, co navíc dostanu za svých vydřených 100 tisíc, které si u Focusu oproti Ceedu připlatím, a moc toho nenacházím. Možná o kousek lepší plasty v interiéru, o něco lepší podvozek a řazení. Ale taky třeba o 5 let kratší záruku.. tak teda fakt nevím. To přece není otázka toho, co je nejlevnější, ale toho, za co má vydělané smysl peníze dávat a za co už ne.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [77.48.27.XXX] 23.12.2007  07:46

        « Re: Re: Prodrazene...

        sory do mělo byt k tomu nad tebou
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [77.48.27.XXX] 23.12.2007  07:45

      « Re: Prodrazene...

      mysliš si že když si budeš hrat na tipka kterej muže zaplatit vic než musí za stejnou kvalitu tak budeš vypadat drsně?
  • 00 Reagovat !

    foto tudydudy

    tudydudy 22.12.2007  21:35

    Radio s CD prehravacem....

    ..dosud jsem nemel zkusenosti,ale uz jsem je tak nak nabyl-ono,kdyz se u Fordu rekne ze prehrava MP3,ono to skutecne prehrava pouze MP3 a to i CD????(tak aspon nabyto z S-Maxu).....
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "frenk01" [62.77.119.XXX] 23.12.2007  00:40

    stejně se velký počet lidí podřídí příplatku

    :-! :-! A je to tak. Nic jinýho než audiA4 bych si nepořídil :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Wolfsteen" [77.48.179.XXX] 23.12.2007  09:04

    Palubní pc

    Ještě by mě zajímalo, jestli palubní pc má už ve standardu i okamžitou spotřebu? :-|
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "tomm2" [88.100.75.XXX] 23.12.2007  11:13

    drahé

    Bez akčních nabídek bude za tuto cenu neprodejné,ford jen zkouší co vydržíme.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [83.240.83.XXX] 23.12.2007  11:21

      « Re: drahé

      jo, do roka je to tady pod 400t
      • 00 Reagovat !

        foto philcol

        philcol 23.12.2007  12:20

        « Re: Re: drahé

        Mám informace, že to bude už snad v lednu nebo v únoru a bude se to hodně blížit Collectionu
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "kluboš" [85.160.27.XXX] 23.12.2007  11:33

    1,4

    Největší tragédií v základu bych viděl 1,4 motor 59 kW. Za ty peníze dostat takovéhle chrastítko je větší ostuda, než od škodovek HTP. Mám ho ve Fusionu, tak vím o čem mluvím, jenže Fusion beru jako nákupní tašku (i když velmi šikovnou).
    • 00 Reagovat !

      foto philcol

      philcol 23.12.2007  12:24

      « 1,4

      Docela jsem o něm přemýšlel (jednou jsem v něm i jel), tak mě zajímá - Je to opravdu taková tragédie? Dá se s tím vyjet na dálnici?
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "kluboš" [85.160.18.XXX] 23.12.2007  19:58

        « 1,4

        Na dalnici muzes vyjet s cimkoliv, dokonce i s trabantem.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Rayne8" [78.156.135.XXX] 23.12.2007  17:27

      « Re: 1,4

      Tak to se pekne mylis!Srovnavat motor HTTP napr. z Fabky s motorem u Focusu muze napsat fakt jen "*" !Neni to sice zadna slava 1,4 (59 kW) ,ale spatny to taky neni. FABIA 1,2 HTTP to je hruza ,jenze je pravda ,ze Fabia patri uplne jinam nez Focus , ale 1.9 TDI tky neni zadnej zazrak!!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.160.18.XXX] 23.12.2007  20:06

        « Re: Re: 1,4

        No promin jestli jsem te urazil, muhehehe. Fusion s tim motorem jezdi asi tak stejne jako 50 kW MPi Felicie (z ni jsem presed). Fabie 47 kW (mam neco najezdeno) se drzi tesne v zavesu. Proste ten motor neni buhvico, pro Fusiona dobrej, ale ve Focusu je to trapas. A za tim si stojim, naprdel ti pak da kdejaky suzuki a jina drobotina :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Rayne8" [78.156.135.XXX] 23.12.2007  21:42

          « Re: Re: Re: 1,4

          My mame Focuse I 1.4 (55 kw) a zda se mi ,ze je motor celkem slusny k objemu.V pohode zvladne predjet Fabii a kde jakou podobnou s prominutim havet >:D ,takze zadnej problem nevidim.Vykon bych prirovnal k 1.9 TDI i kdyz se bude spousta lidi hadat ;-) ,ale souhlasim s tim ,ze na Focuse vcetne naseho je to celkem malo (chteli jsme 1.6 ,ale bohuzel nebyl k mani)!!
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Rayne8" [78.156.135.XXX] 23.12.2007  21:47

            « Re: Re: Re: Re: 1,4

            mrkni na tohle:
            youtube.com/watch?v=Fr2oRjE0ctU&featur…
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "kluboš" [85.160.6.XXX] 24.12.2007  00:47

            « Re: Re: Re: Re: 1,4

            No jo ty si zkratka chces obhajit svoje. Nema smysl s tebou debatovat.
  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 23.12.2007  14:00

    To je doba

    Lidé při výběru auta slyší na "nejlepší podvozek", které auto má nejlepší podvozek? Focus. Ano, četli to v novinách. Novinář dostal auto v Alpách a honil ho po sempertinách, bez tašky v kufru a bez manželky. No a podle článku zajde pán do obchodu pro Focus. Pán však jezdí do 100ky a co by doopravdy ocenil je komfort jízdy po našich nevyžehlených cestách. Tam rozhodně Focus mezi premianty nepatří. Neskutečné je, že lepší filtrování nerovností zažiješ u Peugeotu Partner.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [89.176.127.XXX] 23.12.2007  14:22

      « Re: To je doba

      Mám pro tebe tip na novoroční předsevzetí: Řekni drogám jasné NE!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "játra" [194.212.22.XXX] 23.12.2007  21:06

      « Re: To je doba

      Francouzi všeobecně vždy byli měkčí a ještě i dnes ve většině případů jsou. Pokud chceš žehličku nerovností, potom si kup auto s co nejměkčím podvozkem popř. obrovským rozvorem. Pokud bys četl, zjistil bys, že redaktor jasně psal v diskusi, že ne všechny silnice v testovací destinaci byly uhlazené jako ty uvedené v článku. Jistěže Focus není nejměkčí auto ve třídě, ale to ani nechce být. Ovšem o zuby v něm nepřijdeš ani na našich silnicích, podvozek byl a je dokonale vylazen a na chválu pějící ze všech stran a testů mohou podobně jako ty reagovat jen škarohlídi..
      Ovšem pokud chceš žehličku nerovností, jdi do vyšší třídy a nejlépe k Francouzům. Sice zažiješ nepřesné řazení, což budeš dělat zřejmě častěji než vybírat díry a někde i nekomunikativní řízení, ale to už je o tom, co kdo vlastně chce. Na ježdění s manželkou do obchodu a zpět do 50km/h ti postačí bohatě podstatně menší a levnější auto.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "prasatko" [88.101.24.XXX] 23.12.2007  23:22

      « Re: To je doba

      Pokud chce pán komfortní svezení ať si nekupuje Focuse. Dnešní nabýdka nových vozů je více než široká. A pokud si přečte článek o tom, že Focus prokázal na serpentýnách v alpách dobré jízdní vlastnosti a podvozek, tak si přečte i o jiných vozech. No a pokud ne, tak je to jeho chyba. V dnešní době internetu trestuhodná. Já bych kupoval Focuse, protože mě řízení baví. Ve francouzským autě bych se utrápil (pokud by to nebylo nové Clio sport... ;-))
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "P_B" [195.168.239.XXX] 23.12.2007  15:17

    Re-import

    mrk sem

    eurocars-berlin.de/eu-fahrzeug-focus-5… />
    v SR alebo v CR by som si fakt kupil len tu KIU. Inak nemam chut tym tuzemskym importerom pchat moje prachy do vrecak.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "maximalista" [78.98.203.XXX] 23.12.2007  17:43

    Dobrá cena

    Dobrá cena. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Ada je zase tady" [89.102.197.XXX] 23.12.2007  18:12

    Zaměřený Ford

    Focus znamená zaměřit se. Proto se ptám, na koho asi je zaměřen nový Ford? Na běžného spotřebitele, který auto za 2 - 3 roky odveze do bazaru? A co s tím vozem potom? Nebo jde o kvalitní vozy s dlouhou dobou života? Už to není jako Ford escort nur fur export? A tak se ptám: už jeho diesely konečně vydrží bez problému 300 tis km jako TDI v koncernových vozech? A už je k dispozici také ve verzi 4 motion? Ne? No tak to má asi Ford u některých zákazníků zase smůlu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "játra" [194.212.22.XXX] 23.12.2007  21:11

      « Re: Zaměřený Ford

      Hroznou smůlu :-) Focus je tak prodělečný model, že se Henry v hrobě obrací >:D
      Nicméně se určitě najde pár záíkazníků, kteří si vyberou jinde :-) a to je dobře, nechtěl bych mít stejné auto jako všichni kolem :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.207.18.XXX] 23.12.2007  21:32

      « Re: Zaměřený Ford

      No jo. Koncern vydrží 300 tis, ale mezi tím 3*a4* turbo, sem tam nějakej združenej vstřikovač a podbně. Prober se. Co platilo pro první slabý 1.9 TDI, už pro ty s vyhoněným výkonem dávno neplatí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Gold" [85.70.244.XXX] 23.12.2007  18:17

    Proč nadáváte na ceny?

    Vraťte se deset let nazpátek. Co jste si za tyto peníze koupili? Jak byla auta vybavená ve standardu? Vy si myslíte, že výrobce spasí těch pár stovek objednávek za rok z ČR?
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Symsom" [84.47.87.XXX] 23.12.2007  21:06

    SNAŽÍ SA

    ESP v základe. A k tomu taká cena. K tomu 5hviezdičiek za bezpečnosť. To ale nieje všetko. Bezpečné auto je to, ktoré ochráni vašu chrbticu pri náraze zozadu. No a vysvedčenie "DOBRÝ", teda nejlepšie možné hovorí za všetko. Nuž to byť IN a v móde vedľa takého elegána ako je VOLKSWAGEN GOLF nieje jednoduché, tak sa snaží. A snaží sa poctivo. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "játra" [194.212.22.XXX] 23.12.2007  21:14

      « Re: SNAŽÍ SA

      Golf je možná elegán, ale spousta jeho obhájců, kteří ho obvykle ani nevlastní, jsou kašpaři. A to čest výjimkám.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Symsom" [84.47.87.XXX] 23.12.2007  21:27

        « Re: Re: SNAŽÍ SA

        Nemyslel som teraz elegána len vzhľadom. Ale hlavne zato aký je. Aký je to etalon. Idol automobiliek. A vlastnenie? Nato, aby som ho pochválil ho musím vlastniť??? To potom, aby som povedal, že Ferrari Enzo je dobré ho musím vlastniť? Aston Martin DB9 tiež? A čo Bentley... 8-s 8-s 8-s 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Pepis" [84.42.198.XXX] 23.12.2007  21:50

          « Re: Re: Re: SNAŽÍ SA

          Golf je idol mozna v Nemecku ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Symsom" [84.47.87.XXX] 23.12.2007  22:14

            « Re: Re: Re: Re: SNAŽÍ SA

            Celoeuropsky besteler. Prejavuje sa to predajmi. Možno chceš povedať, že u vás je idol Fabia.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "játra" [194.212.22.XXX] 23.12.2007  23:41

          « Re: Re: Re: SNAŽÍ SA

          A já snad napsal elegán jen vzhledem? Protože pokud jde o vzhled Golfu, je to konzervativec jako víno, což ostatně skoro všechny VW.
          Idol automobilek? To rozhodně ne, Focus i Golf jsou sice ve stejné třídě, ale útočí trochu jinými zbraněmi, každý má půdu pod nohama někde jinde a tam kde staví Golf na prestiži, historickém hledisku a puncu kvality, tam musí Focus zabrat jinde, ať už jde o nový design, perfektní podvozek nebo požitek z jízdy zajišťující jedno z nejkomunikativnějších řízení vůbec a nadále trvající image jednoho z nejspolehlivějších aut ve třídě. Golf není snad v ničem z výše uvedeného výrazně horší, ale tak už to dnes je, ani Focus nezaostává a pokud někdo řekně nejkvalitnější materiály jsou v Golfu, pak ve Focusu jsou možná o 0,0nic horší, což je stále perfektní. Komu se co líbí je pak věc další, ty interiéry jsou nesmírně odlišné a to je jenom dobře. Tak to mezi těmi největšími rivaly v dané třídě má být, ovšem mluvit o tom, že je idol jeden pro druhého či naopak, to je trošku mimo. Konečným a nejdůležitějším výsledkem všeho je počet prodaných aut popř. pro automobilky zisk, v Německu se jistě prodá více Golfů, ale podívej se do Británie a některých dalších zemí včetně naší, v GB Focus vévodí a Golf nenajdeš nikde na předních příčkách.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Zrout007" [83.69.52.XXX] 23.12.2007  22:43

    Zakladni motor

    U diskuze o nove fabii dost lidi kritizuje Skodu za motor 1,4 kvuli vykonu "pouze" 63 kW. Cekam kdy se nekdo vysmeje Fordu. Nebo je in pomlouvat jen domaci automobilku?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "prasatko" [88.101.24.XXX] 23.12.2007  23:17

      « Re: Zakladni motor

      To se nedá takhle bagazelizovat. VW a tedy i škoda teď zažívá období recese míněno tím, že je na štíru s kvalitou a nemám kloudný motor (např. jak je tomu u nabídek fabie). Nabídka je sice široká, ale i tak je hrozně těžké si vybrat...Motory jsou buďto slabé, nebo moc drahé, nebo mají moc vysokou spotřebu, případně kombinace výše uvedeného...U Fordu, chcete-li přímo u Focusu jde rozumně vybírat řekněme z poloviny jednotek...U Fabie ne, ale tyhle dva modely se nedají dost dobře porovnávat...Jde o jinou třídu...
  • 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 23.12.2007  22:45

    Moc peněz

    Za první jakž takž rozumné auto pro rodinu (5D Trend s 1,6) půl milionu? To je sakra předražené, za to se dá koupit nejen Ceed nebo Megane, ale za podobné peníze je už třeba i Laguna II. Facelift se povedl, ale s cenou musí dealeři něco udělat, jinak se to neprodá. Protože upřímně řečeno, ta 1,6 taky žádný zázrak není a sportovní podvozek + ESP to nezachrání.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nová funkce YouTube vám připomene, abyste si dali pauzu

Nová funkce YouTube vám připomene, abyste si dali pauzu

Google na své letošní vývojářské konferenci kladl velký důraz na digitální závislost a zdraví uživatelů.     

„Matka všech bouřek“ udeřila v Británii: 15 tisíc blesků a kolaps na letišti

„Matka všech bouřek“ udeřila v Británii: 15 tisíc…

Británie zažila v noci na neděli velmi silnou bouři, během níž podle meteorologů uhodilo přes 15 tisíc blesků.…

 

iSport.cz

Hráčem sezony v HET lize je Kopic, osobností Baroš, koučem Jílek

Hráčem sezony v HET lize je Kopic, osobností Baroš,…

Nejlepším hráčem uplynulé sezony první fotbalové ligy se poprvé stal záložník Jan Kopic, který si připsal…

Proč utíká Ronaldo z Realu? Prý žárlí na Messiho, Ramos žádá vysvětlení

Proč utíká Ronaldo z Realu? Prý žárlí na Messiho,…

Nezaskočil tím jen fanoušky, ale i své nejbližší. Prohlášení Cristiana Ronalda po třetím triumfu v Lize mistrů…

 

Reflex.cz

Josefa Klímu navrhli poslanci na státní vyznamenání. Ten je ale od prezidenta nechce

Josefa Klímu navrhli poslanci na státní vyznamenání.…

Novinář a spisovatel Josef Klíma by od prezidenta Miloše Zemana nepřijal státní vyznamenání, na které ho navrhli…

Dva muži, granát a atentát, který psal dějiny. Bez Heydrichovy smrti by Československo zaniklo

Dva muži, granát a atentát, který psal dějiny. Bez…

Dva muži, samopal stengun, bomba a auto s třetím nejmocnějším nacistou říše – tak vypadalo ráno 27. května 1942…