Diskuse

Ford Focus už má český ceník. Kolik stojí sportovní ST-Line či luxusní Vignale?

10.4.2018

Modrý ovál dnes světu oficiálně představil čtvrtou generaci modelu Focus. Společně s podrobnými informacemi jsou venku i české ceny.

 

  • 20 Reagovat !

    foto Sumi2000

    Sumi2000 10.04.  19:20

    Active

    Zrovna to je hlavně zajímavé... ;-\
    Jinak ceny se daly čekat , žádná hitparáda..
  • 63 Reagovat !

    foto Frantizsekk

    Frantizsekk 10.04.  19:46

    No fuj.

    Minula generace se mi od zacatku nelibila, ale casem jsem si alespon zvykl. Fordy beztak mizi ze silnic rychle. Tato nova generace ma fantazie min nez hjundé. A zadny wow efekt. Zlate casy F I.
    Jednou za cas pusti ford na silnice neco opravdu pekneho. Ted se ceka.
    • 06 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 10.04.  20:35

      « Re: No fuj.

      uspech tu ale nejde popriet.... focus bude aj nadalej superseller... to auto bude urcite paradne ... dizajn je uz ale akysi mix europy a japonska...
      • 20 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 11.04.  17:21

        « Re: Re: No fuj.

        On je Focus bestseller? Jo, to bývávaly časy, psal se rok 2002... ;-)
    • 03 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 11.04.  12:03

      « Re: No fuj.

      " Fordy beztak mizi ze silnic rychle." Co tím chtěl básník říct?
  • 12 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 10.04.  20:03

    Prvni nastřel

    Tak ceny mi přijdou v pohodě jen nechapu proč nelze kombinovat vykonnějši 1.5EB s vybavou Titanium přitom u ST-Line ta možnost je. Podobně jako u Fiesty nelze ST-Line kombinovat s nejvykonnějši variantou 1.0EB.
  • 23 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 10.04.  20:17

    zboku

    na mna posobi akoby mal predny previs akysi "pridlhy" [odkaz] ... a aj tie predne svetla urcite mohli byt kusok mensie a nie taketo vyplestene okale... ono to na mna zboku posobi defakto ako nejaky japonec skor... ford si predstavujem kusok inak .. asi tak ako focus 2 alebo edge .... ale cielenie hlavne na cinu a globalne trhy fordu chapem ...tak asi aj preto takyto pokruteny a akysi rozplacnuty dizajn ;-\ ... ej fakt ze novy ceed tiez uz nie je velky fesak to je pravda ale vedla tohto focusa je za mna nadalej o citelny kus krajsi.. ale to je snad uz aj tipo...
    • 20 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 10.04.  21:12

      « Re: zboku

      Furt to tvoje: kusok, kusok, kus. :-)
    • 11 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 10.04.  21:19

      « Re: zboku

      Design bych asi zařadil do kategorie "nevyřadil by jej okamžitě z výběru." Takový žabák to je.
    • 21 Reagovat !

      foto RJ

      RJ 10.04.  21:36

      « Re: zboku

      Světla užší být nemůžou, protože se tam musí vejít klasická parabola. Full LED se moc v nižší střední zatím moc prodávat nebude..
    • 10 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 11.04.  12:07

      « Re: zboku

      Zrovna nový Fiat Tipo je moc hezké auto..hatchback i kombík ! ;-)
      Ceed se fakt moc nepovedl.. :no:
      Focus se mi pozdává lépe..ale čekal jsem víc.
      Ta Active verze ala crossover je dobrý nápad!
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 11.04.  23:53

        « Re: Re: zboku

        Přesně, Tipo je velmi sympatické již na první pohled, zejména příď je doslova parádní! :-) :yes: Podmínkou jsou ovšem alespoň šestnáctková kola, ovšem to dnes platí u všech modelů C segmentu.
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 12.04.  00:07

        « Re: Re: zboku

        Přesně, Tipo je velmi sympatické již na první pohled, zejména příď je doslova parádní! :-) :yes:
  • 77 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 10.04.  20:32

    Focus

    Je to pěkné, moderně vybavené, odlehčené, ale chybí pořádný poctivý 4 válcový benzín. Vždyť mluvímeo nižší střední.
    • 23 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 10.04.  20:47

      « Focus

      No právě = mluvíme o nižší střední = pravidla se změnila. Myslim výkony motorů :-)

      Díky za výjímky [odkaz]

      • 53 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 10.04.  21:46

        « Re: Focus

        No nejlepší jsou tady ti minusovači...ti asi vítají, že focus nemá pořádný motor a jen zkriplené. To musí být fakt zvláštní povahy, asi podobně zkriplené jako ty 2 - 3 válce.
        • 10 Reagovat !

          foto Jaros71

          Jaros71 11.04.  12:08

          « Re: Re: Focus

          Taky ty tříválce nemusím.. 8-s
          Zřejmě ideální bude nafta 2.0 Tdci..a s multilinkem!
          Milovníci benzínu asi půjdou třeba k Mazdě.
          • 01 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 11.04.  12:16

            « Re: Re: Focus

          • 10 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 11.04.  17:16

            « Re: Re: Re: Focus

            To sedí. Stejně to z bočního profilu vypadá jak M3 (má 2l 4válec) a ze předu jako i30, navíc v benzínu jen 3hrnky - ať si to nechají ;-)

            Ford jakoby nevěděl co má s Focusem dělat. Prodeje padají a padají, půl milionu prodaných aut v EU bylo naposled v roce 2002, 400tis v roce 2007 a 3G se sotva vydrápala v posledních 5ti letech přes 200tis ks ročně ;-)

            Tahle nová generace to taky nezachrání...
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 11.04.  23:55

      « Re: Focus

      Přesně, nenechat čtyřválcovou koncepci ani u té 1.5 je naprosto otřesné! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
  • 14 Reagovat !

    foto Josef-1

    Josef 1 10.04.  20:47

    Nesmutnětnější na tom Focusu je,

    že má zaslepenou spodní část otvoru v přední masce.
    Kdyby zaslepili horní část, tak má auto menší odpor cx.
    Tímto to auto naprosto znehodnotili a u mně má konečnou.

    Škoda má zaslepenou horní část.
    • 10 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 10.04.  21:06

      « Re: Nesmutnětnější na tom Focusu je,

      Hodnota cx je u sedanu 0.25 a u HB 0.273 a jinak už součastny focus ma aktivni mřižku chladiče, kde se od určite rychlosti uzavřou lamely a ma to podle info i novy model.
      • 40 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 10.04.  21:20

        « Re: Re: Nesmutnětnější na tom Focusu je,

        Aj na Volge 21 bola pred chladičom "aktívna" lamelová mriežka ;-)
        • 30 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 10.04.  21:29

          « Re: Re: Re: Nesmutnětnější na tom Focusu je,

          >:D >:D >:D :yes: Aktivní díky tvé ruce! >:D
    • 31 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 10.04.  21:07

      « Re: Nesmutnětnější na tom Focusu je,

      Přesně. Auto se zaslepenou dolní částí masky mi nesmí do baráku. Přes to vlak nejede.
      A ještě když nemá kryt motoru nastříkaný stříbrným lakem.
      • 21 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 10.04.  21:16

        « Re: Re: Nesmutnětnější na tom Focusu je,

        Karle, tie lamely sú až za mriežkou. Tak sa neboj, že bude mať ňufák ako vajce. ;-)
        • 30 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 10.04.  21:19

          « Re: Re: Re: Nesmutnětnější na tom Focusu je,

          >:D kdyť jsem si dělal srandu. Vybírat auto podle otvorů v mřížce chladiče?!
          • 20 Reagovat !

            foto tradon

            tradon 10.04.  21:24

            « Re: Re: Re: Re: Nesmutnětnější na tom Focusu je,

            Jo tak, malem jsem si uz zoufal, protoze moje Porsche fakt vpredu zadnou lamelu nema ... :-)
            • 30 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 10.04.  21:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nesmutnětnější na tom Focusu je,

              >:D no vidíš, kam se hrabe na škodu!
              A kdyby jen mřížky, voni tam žabaři nemají ani motor! >:-[]
      • 22 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.04.  21:22

        « Re: Re: Nesmutnětnější na tom Focusu je,

        :yes: >:-[]
  • 22 Reagovat !

    foto db

    db 10.04.  21:26

    no neviem... neviem...

    Iba trojvalcový benzínový motor a filter pevných častíc... nein, danke.
  • 10 Reagovat !

    foto db

    db 10.04.  21:28

    a nemal byť náhodou...

    ... aj hybrid?
  • 41 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 10.04.  21:30

    Aspoň něco

    Ta nabídka benzinových motorů výhradně jako tříválce je otřesná, ale potěší alespoň mechanická ručka u záklaní výbavy! :-)
    • 45 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 10.04.  21:48

      « Re: Aspoň něco

      Pár věcí skutečně potěší, ale motorově to je fakt slabota.
      • 34 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 10.04.  23:08

        « Re: Re: Aspoň něco

        Motorove koncime na 180 konich, to mi jako slabota nepripada. A odsoudit trivalec pouze z tveho neznalkovskeho principu neumim. Jsem rad, ze je vpredu pred predni napravou kompakltni a lehky motor, je mi ale lito te lesenovky vzadu. Asponze uz zjistili, ze existuji moderni automaty, ten petikvalt byl fakt slabota.
        • 62 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 10.04.  23:22

          « Re: Re: Re: Aspoň něco

          U Focusu to slabota je, zvláště když nenabízí 4 válec v benzínu. Mám docela slušnou zkušenost s ecoboosty, včetně tříválců, takže o neználkovství nemůže být řeč.
          • 16 Reagovat !

            foto MariAchi

            MariAchi 11.04.  08:54

            « Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

            Rozepis se o te zkusenosti, zejmena me zajima trivalec 1,5 - kolik jsi v nem nalital a jak se chova pri jizde? Jakou ma spotrebu pri rychle jizde a jakou pri jizde na spotrebu? A jak je hlasity? A ma nejakou vykonovou spicku? V jakem aute jsi s nim jezdil?
            V zadnem, ja vim, pro tebe je to trihrnek a tak je to automaticky fuj hnus. Stejne negativni zaujeti, jako mistr Machala, ktery tu nazvracel na BMW 118i, se kterym jsem v te dobe jezdil a jen jsem na ty lzi a vymysly nevericne koukal...
            Neznalkovstvi je v tvem pripade asi nejtrefnejsi termin, lepe te vystihnout nejde.

            Co se tyka mych zkusenosti:

            1,0 EB/92kW Focus: Motor na volnobeh a az do cca 3000 otacek velmi tichy, jestli je to tri, nebo vicevalec by nikdo nepoznal. Zatah slusny, ale az od cca 2100 otacek, do te doby je to hodne line. Zajimave, ze ve Fieste ST line ten motor tahl tak uz od nejakych 1700 otacek. Spotreba cca 6,5 v tom Focusu - zadny zazrak ani prusvih.

            1,5 EB/110 kW Grand C-Max: Opet velice tichy az do 3000 otacek, pak nastupuje jakysi brum, motor nezajimave vrci a u 6000 otacek najednou zvadne. Do te doby ma hezky linearni zatah bez jakekoliv spicky. Na muj vkus se roztahuje dost pomalu. Spotreba po tydnu jezdeni cca 8,2 - zase zadny zarak, ale ani prusvih na velke auto, ktere jezdilo celkem zatizene. Ten samy motor v S-Maxu s manualem pro me lepsi volba, nez stejne vykonny diesel s manualem.

            Ja se osobne trihrnku nebojim, jestli bude mit 1,5 takovy "vesely" prubeh vykonu a kroutaku, jako 1,0, a pritom bude lehci a mozna i s nizsi spotrebou, nemam namitek.

            Ale klidne si dal bojuj, mozna si dal budes pripadat jako echt petrolhead >:D
            • 21 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 11.04.  09:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

              1.5 EB - Měl jsem možnost srovnání se starší 1.6 EB a měl jsem stejný pocit, že novější jednapětka trochu trvá, než se roztáhne, kdežto 1.6, jakmile naleze do středních otáček, tak srdnatě táhne až do omezovače i s celkem hezkým zvukem na čtyřválec.

              Zajímalo by mne, kolik měl ten tvůj Cmax najeto ? Syrové auto? Nebo už zajetější ? Mám zkušenost z dvou 1.6EB, které se pořádně rozjeli až po 10 tis. km. Jeden se teda rozjel ve 20 tisících až tak ,že se mu upálil pístní kroužek, ale to je jiná story >:D Mnou zkoušená 1.5 měla asi 350 km najeto, navíc ji chybí ten "overboost", který dodává ještě výsledný kopanec.

              Spotřebu nekomentuju, já jezdim za hodně >:D

              P.s. BMW 1.5 3válec jsem taky jezdil a mimo klapotu v nejnižších otáčkách, bych mu absenci válce netipoval, rozhodně ne co do výkonu.

              • 01 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 11.04.  09:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                U jsem psal, že v mojem připadě byl 1.5EB do cca nějakych 5tkm umrtveny a lezly z něj i divne zvuky, zkušenosti jinych hovoři o cca 10tkm i vic, ja jsem holt prakticky nezajižděl. Jinak je to velice povedeny charakterni motor, ktery jde krasně za plynem až k 6000ot, kdy někde pře 4 500ot chyta druhy dech. Z těch menšich turbomotoru ma spolu s 1.6EB velice chytlavy a charakterni zvuk, zřejmě zvukovod, kde mi ani 1.6THP tak dobře neznila a oproti TSI je to hotovy balzam. A taky jsem ti už psal, že oproti 1.6EB i lepe jede podle všech dostupnych info jak dynamicky tak pružnosti. I naměřene hodnoty vykonu jsou u něj vyšši a kluk v polsku, ktery provadi chiptuning tak před zasahem maji podle něj všechny 1.5EB vykon mezi 170-180hp takže se ani nedivim, že jsou v některych testech zminky, že jede jako by měl snad 180 a někteři zmiňuji i 200hp. Naopak vykonnějši 134kw varianty jsou na tom jen nepatrně lepe a i samotni majitele po SW upravě na vykonnějši variantu tento zasah nedoporučuji. I kroutak ma oproti 1.6EB vyšši a to i přesto, že nema overboost. U 1.0EB je to na spodku slabši, předevšim jsou citlivějši rozjezdy a uvada kolem 5500ot a u něj mě překvapila kultivovanost hlavně na volnoběh, kdy vibrace ma ve focusu dokonce menši, prakticky nulove i oproti 1.2TSI. Stejně jako 1.5/1.6EB ma zajimavy charkteristicky zvuk, ale ne každemu se bude zamlouvat.
                • 10 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 11.04.  09:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                  Ano, psal, ale ty a teď se neuraž, trochu trpíš syndromem vlastní garáže, proto jsem se ptal na názor Mariachiho :). Jo, měření znám, ale neříkej mi, že ten overboost tam byl jen pro nic za nic, při předjíždění je to docela poznat. Musel bych se svézt se stejně zajetými auty, abych mohl posoudit. Krouťák má 1.5tka 240 NM, kdežto 1.6 240/270. Nebo něco změnili? Jestli ano, tak pak beru zpět.
                  • 01 Reagovat !

                    foto miromen

                    miromen 11.04.  09:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                    Stači si zajit na fordklub a sam uvidiš jak se věci maji. Jsou tam i grafy včetně zkušenosti. A třeba na strankach, kde se měři dynamika vychazi prostě ta 1.5 lepe než 1.6. Pokud si dobře vzpominam tak u těch změřenych 1.6 krouťak dosahuje maxima kolem cca 250Nm, kdežto u 1.5 je to někde mezi 260-270Nm a vykon maji kolem 160hp a 1.5 tak jak jsem psal.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 11.04.  10:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                      Počkej, kolik tedy má 1.5 a 1.6 ? Bavíme se o 1.6 110kw a 1.5 110 kw (150k), kdy obě mají 240NM, jen 1.6 má overboost. To co popisuješ jsou nějaké vyšší hodnoty.
                      • 01 Reagovat !

                        foto miromen

                        miromen 11.04.  10:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                        Ano však ja ti pišu, hodnoty realně naměřene a ne to co na papiře uvadi vyrobce. Jasně měřeni je hodně ovlivnitelne a ten vykon bude u každeho konkretniho kusu trochu jiny a taky zaleži za jakych podminek bude měřen, stejně tak jako měřeni dynamiky. Ale tohle jsou třeba poznatky toho polaka, ktery se věnuje fordum a jeho upravam dlouhodobě. Samozřejmě ma k dispozici i grafy a pravě u te 1.5 je často vykon naměřeny těch 170 i vic koni. Jo a ještě jeden poznatek, ktery z testu horkotěžko vyčteš a to, že jak 1.0EB tak 1.5EB maji dost přidušenou jedničku.S 1.6EB jsem jel jen jednou a už je to nějaka doba, ale něco mi řika, že u ni neni jednička tak přidušena, ale nevim to s jistotou.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 11.04.  10:41

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                          170k ? To je už trochu přitažené za vlasy ne? :-) Ale dobře, hádat se nechci, nepřeměřoval jsem. Kolik musí mít silnější 1.5/1.6 se 118 či 134kw ve skutečnosti >:D
                          • 01 Reagovat !

                            foto miromen

                            miromen 11.04.  10:50

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                            To už jsem ti taky psal, prostě ta silnějši varianta je podle zkušenosti zbytečny SW zasach a vyhozeni peněz. Když odhlednu od grafu tak přimo majitele pišou, že prakticky nepociťuji změny a když už tak se spiš jedna o placebo. Vim, že jeden majitel to připadnym zajemcum sam rozmlouva a doporučuje nějaky jiny zasach jako bluefin nebo mountune, ktery sam chce podsoupit.
              • 10 Reagovat !

                foto MariAchi

                MariAchi 11.04.  10:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                1,6 EB jsem sice jel, ale pamet mi uz neslouzi, no nevzpominam si na nejake negativni pocity (a 1,6EB ve FieSTe hodnotit nechci, to by bylo nefer :-) ).
                Ten C-Max mel najeto pres 10tkm, byla to predvadecka, to same i Focus, ten byl z pujcovny a mel pres 20tkm. Velice me prekvapilo, jak byl ten Focus tichy, to same prekvapeni v BMW 218i GT - ticho a zase ticho, nechapu, jak nekdo muze furt dokola pindat na trihrnek kvuli zvuku (to je vetsinou jediny realny argument odpurcu trihrnku, ze maj naprd zvuk), KDYZ NENI SLYSET 8-s
                • 01 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 11.04.  10:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                  Ano, souhlasim, mezi námi, i to "blbé" HTP je tiché.....Nedávno jsem v tom jel a nevědět to, tak mu tipnu 1.4 4válec (Fabie II). Mne osobně stávájící Ecoboost bude chybět, ale je to jen psychologické hledisko absence válce, narozdíl od některých to přiznám :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 11.04.  10:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                  Vnimani hluku a zvuku bude zřejmě dost individualni. Dost lidi lamentuje jek je pravě 1.0EB v otačkach chraplavy což samo neznamena, že je hlučny či nekultivovany. Navic jak se těžko shaněji nějake PR keci kolem fordu tak s timhle se docela ztotožňuji a jen dodam, že osobně bych tu zvukovou kulisu ještě vic podpořil minimalně u 1.5/1.6EB....

                  "„V současném Focusu zní zážehové motory velmi kultivovaně, ale chtěli jsme přidat dojem výkonu, namixovat kultivovanost se sportovním charakterem. Proto jsme k motoru přidali sympozér. Jedná se o zařízení, které sbírá tlakové pulsy ze sacího traktu, zesiluje je a přenáší do prostoru pro cestující. Výstup ze sympozéru lze naladit tak, aby zněl co nejpřirozeněji. Na jednu stranu chceme nízkou úroveň hluku při cestovním režimu jízdy, ale na druhé odměnit řidiče přímou zpětnou vazbou při akceleraci a zdůraznit sportovní charakter nového Focusu.“
                  "Nový Focus je zatím nejkultivovanější,“ řekl Dr. Hildebrandt. „Je tichý, když chcete, aby byl tichý, zároveň má však úžasně sportovní zvukový projev. Naším cílem je, aby řidič vystupoval z vozu po dlouhé cestě odpočatý, ale přitom si jízdu užil. Jsem přesvědčen, že v případě zcela nového Focusu se nám to podařilo."
              • 20 Reagovat !

                foto Jaros71

                Jaros71 11.04.  12:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                A počkej až tam BMW prdne dvouválec z motorky... >:D
                To bude jízda..
        • 31 Reagovat !

          foto kaa

          kaa 11.04.  07:22

          « Re: Re: Re: Aspoň něco

          A můžete tedy nám neználkům nastínit výhody tříválcových motorů?
          • 20 Reagovat !

            foto MariAchi

            MariAchi 11.04.  08:56

            « Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

            Uz se stalo, pokud nerozumis psanemu textu, pozadej nekoho, kdo to zvlada.
            • 42 Reagovat !

              foto Magister

              Magister 11.04.  09:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

              Já jsem žádné výhody neviděl. Je to dražší a víc to žere, méně vydrží. Takže, kde jsou ty výhody? Pěkně to rozebrali na autoforu v článku "Proč tříválec nemůže být opravdu dobrý motor? Toto jsou hlavní důvody".

              Zajímavostí je, že tyto paskvily jezdí jen v Evropě, tady projde pseudozeleným vše...a ty jsi zjevně jedním z nich. Nicméně ne každý je fanda nesmyslného downsizingu...
              • 22 Reagovat !

                foto MariAchi

                MariAchi 11.04.  10:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                Nejen "kaa", ale ani ty nerozumis psanemu textu, navic ti uplne unika realita zivota.
                Pseudozeleni neexistuji, fandda downsizingu tu neni nikdo, ani ja ne, jsem ten posledni, kdo by si koupil (klidne i dvakrat vykonnejsi) 2,0 turbo misto klidne slabsiho a vice napravu zatezujiciho V6, no fandove do spotrebu jsou vsichni kolem. I lide, kteri kupuji auta za bratru 2M+ se ptaji na spotrebu nejpozdeji ve treti vete.
                O kolik vic bude zrat 1,5R3 ve Fieste ST, pripadne ve Focusu, oproti predchudci se 4 valci, to nevis, nemuzes, zatim nejsou data, co se tyka vydrze tak to same - nikdo zatim nema relevantni data, tak nemel blbosti. Autoforum je uplne stejne zaujate proti trivalcum jako ty, proste ctyrhrnek je dobry, protoze ma ctyri valce, trihrnek je spatny, protoze ma jen tri. Hotovo konec. Me je takove detinsky zjednodusene videni sveta proste cizi, o aute uvazuji a hodnotim ho jako celek, kde motor je jen cast celku a tak z principu neumim napsat, ze trivalec je shunt jen kvuli poctu valcu.
              • 31 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 11.04.  10:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                Víš co je zajímavý ? Že ty paskvily, co jezdí v Evropě, jsou většinou o poznání rychlejší, než ty srovnatelné zastaralé atmosférické motorizace, které se prodávají jinde po světě. Možná tady nejezdí Fokus V6 (ostatně, kde ano), ale proti třeba obyčejným atmo 1.6 je litrový tříválec či jednapůllitrový tříválec luxusní motorizací a dvoulitr tu máme taky.

                mimochodem, než začneš tvrdit tyhle pitomosti, podívej se, jaký je základní Fokus v USA a jaký má motor.... budeš překvapen.
                • 10 Reagovat !

                  foto CHerokee

                  CHerokee 11.04.  15:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                  Až na to, že Corrola s 1,6 atmo je nejprodávanějším vozem na světě, teda teď až po Fordu F 150.A chtěl bych vidět, který tříhrnek podrží cenu a vydrží to, co právě atmosféra u Corroly. Ani ty litrové tříválce a ani Corrola není pro závodníky, ale kvalita, komfort a výdrž jsou přeci pro rodiny důležité. Takže ono to v důsledku není dobré pro nikoho, přesto nám to tady ekofašisé skrze šikanu automobilek tlačí.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 11.04.  16:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                    Nechceš si už ty profily sjednotit? Už poněkolikáté tu reaguje na střídačku za oba tvé nicky. Jak víš, že ten litr od Fordu nevydrží? Nikde není ani zmínka o masovych poruchách.
                    • 10 Reagovat !

                      foto miromen

                      miromen 11.04.  16:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                      Když jsem mu hodil odkaz na 2 rozebrane 1.0EB, kdy jeden měl najeto 240tkm a druhy 270tkm a němci zjistili, že jsou ty motory v naprostem pořadku tak mi na to odpověděl nějaky žvastem, že snad nahoda nebo tak něco. Sice nevim pod ktery nick to bylo, ale to je vlastně uplně jedno. Jinak je usměvne vytahovat "zdechlou" atmosferu v corolle oproti byť turbovanemu litru.
                    • 00 Reagovat !

                      foto kyklop

                      kyklop 11.04.  21:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                      Nechce a vôbec nemá s tým problém, že už sa x krát prestrelil Magister/Cherokee:-! . Presne tak, o litrových EB sa zatiaľ žiadne panické historky nešíria
              • 10 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 11.04.  11:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                K tvojej druhej vete - s čím tieto sú tieto turbá horšie. Dúfam, ze nemáš na mysly pôvodné atmo 1,4-2,0 ktoré nahradzujú. Taká atmosferická 1,6 EU6 je väčšinou fakt skvôst, cesť výnimkám, ktorý vrčí, hučí, žere a nejde >:D
            • 00 Reagovat !

              foto kaa

              kaa 11.04.  19:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

              Pořád tam nevidím v čem je lepší třívál oproti čtyřhrnku.
              Zatím to je jenom propaganda.
              • 00 Reagovat !

                foto MariAchi

                MariAchi 12.04.  14:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspoň něco

                No tak holt musis opravdu pozadat nekoho, kdo umi chapat psany text, opravdu nevim, jak ti mam vic pomoct.
  • 12 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 10.04.  21:31

    tříválcová patnáctistovka

    Není pane Kolmane náhodou čtyřválcová? Aspoň v současné generaci teda je. Ale třeba Ford jinak celkem povedený motor ještě vylepšil.
    • 40 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 10.04.  21:32

      « Re: tříválcová patnáctistovka

      Není.
      • 20 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 10.04.  21:50

        « Re: Re: tříválcová patnáctistovka

        V současné generaci myslím tím 2011-2018 určitě je.

        [odkaz]
        • 31 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 10.04.  21:51

          « Re: Re: Re: tříválcová patnáctistovka

          V té dnes prezentované už ne.
        • 30 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 10.04.  21:56

          « Re: Re: Re: tříválcová patnáctistovka

          A v nové bude tříválec, viz i druhá diskuze pod novým Focusem.
          • 20 Reagovat !

            foto Verny-2013

            Verny_2013 10.04.  22:13

            « Re: Re: Re: Re: tříválcová patnáctistovka

            Jo máte oba pravdu. Už jsem to našel. A jako bonus umí odpojovat jeden válec.
            • 21 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 10.04.  22:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: tříválcová patnáctistovka

              Další tříválcový model bude odpojovat 4 válce........... >:D >:D
            • 20 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 10.04.  22:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: tříválcová patnáctistovka

              Takže občas bude mít stejně válců jako třeba 1,5TSI. >:-[]
              • 10 Reagovat !

                foto Jaros71

                Jaros71 11.04.  12:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: tříválcová patnáctistovka

                Jenže naštěstí je 1.5 TSI čtyřválec..
            • 10 Reagovat !

              foto Jaros71

              Jaros71 11.04.  12:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: tříválcová patnáctistovka

              Je to náhradní motůrek do Babety? >:D
  • 01 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 10.04.  21:51

    Ceny

    Je fajn, že se importér poučil z Fiesty a zaváděcí ceny kombinuje se slevou, ne příplatkem za exkluzivitu. I když nějaké podbízení se taky nekoná. U té Fiesty je fajn, že za pár korun člověk přikoupí autoklimu nebo tempomat, to by pak Focus Trend Edition 92 kW byl zvažovatelný.
  • 30 Reagovat !

    foto removed

    removed 10.04.  22:03

    Jednadvatri

    Ad1. Design... u Fordu jsem to mel vzdycky tak, ze se mi zadny novy model nelibil, abych pak behem dvou let zcela obratil a nasel v designu Fordu zalibeni. A tento Focus tuto tradici drzi Ad2) proze jsem vyzkousel PSA rozdmychavanej puretech a vylozene zklamani se kupodivu nekonalo, nemusel by Fordi trivalec s vyssim objemem dopadnout spatne ( ale to je pouze predjimani, abych se vyhnul zarputile negaci trivalcovych kakofonii) Ad3) jsem rad, ze v nizsi tride zustane v nabidce mezi vsemi temi cross a SUV klasicky automobil, a bude-li se ford drzet tradice dnes uz docela vzacneho kvalitniho podvozku, urcite ho nezatratim.
    • 10 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 11.04.  12:15

      « Re: Jednadvatri

      Jenže tam dávají nově traverzu dozadu... 8-s :no:
      Jen lepší motorizyce má multilink..uff inspirace koncernem tady být nemusela!
      A cross verze Active si myslím , že je trefa do černého..pokud ji nepřepálí cenově!
    • 00 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 11.04.  20:25

      « Re: Jednadvatri

      Volal jsi mě?

      ;-)
  • 32 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 10.04.  22:22

    640kkč

    za patnáctistovku tříválec.........tomu říkám inflace......... >:-[]
    • 12 Reagovat !

      foto removed

      removed 10.04.  22:30

      « Re: 640kkč

      To vis dedku... pravnoucata na nas budou koukat s hubou dokoran, az jim budeme vypravet, ze za nasich casu motor v aute zabiral malem polovinu mista... a teprva jak budou koulet ocima, az jim budeme vysvetlovat, ze jsme ty stroje dokonce museli sami ridit...
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 11.04.  14:04

        « Re: Re: 640kkč

        Tak tak....pravnoučata nebudou mít ruce, protože je už nebudou potřebovat..... >:-[]
    • 11 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 10.04.  22:31

      « Re: 640kkč

      No pokud koukneš do ceniku tak těch 134kw mužeš mit od 540tkč.
    • 22 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 10.04.  22:51

      « Re: 640kkč

      Zkus to podle výkonu = a vyjde ti: navzdory trvalý inflaci.. >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto removed

        removed 10.04.  23:05

        « Re: Re: 640kkč

        Uz jsem myslel, ze tam to svoje obligatni " = " nedas...
        • 12 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 10.04.  23:11

          « Re: Re: Re: 640kkč

          To si nemyslel = ale usmyslel sis = to je častej velmi rozšířenej problém :-)

          To myslim obecně = abys tam zas něco nedomejšlel ;-)

          To co dneska auta nabízej za stejnou cenu [odkaz] když inflace fakt je = je přesně naopak = výjímečný :yes: :-!

          3 válce moc netěšej, ale podle testu Fiesty ST je 1.5 docela slušnej motor
          • 10 Reagovat !

            foto removed

            removed 10.04.  23:15

            « Re: Re: Re: Re: 640kkč

            Usmyslel jsem si, ze jdu radeji spat. Ale kdyz pouzijes =>, mozna ti z toho obcas i neco vyplyne...
          • 01 Reagovat !

            foto MariAchi

            MariAchi 11.04.  10:31

            « Re: Re: Re: Re: 640kkč

            Kde je test Fiesty ST 1,5?

            Edit:

            Kde = je test= FieSTy=1,5=?
            • 02 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 11.04.  11:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: 640kkč

              Nevymejšlej ;-)

              Když už tak: Kde je test = Fiesty ST? :-)

              Čet sem ho = ten motor asi nebude špatnej

              • 00 Reagovat !

                foto MariAchi

                MariAchi 11.04.  13:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 640kkč

                Ano, cetls ho ja vim, ty uz jsi vsechno videl, vsudes byl a kdes jeste nebyl, tam uz mas koupeny listek, ale...na to jak obvykle hazis odkazy na kdejakou pitomost, tak jsem cekal, ze pochopis, ze si chci ten test precist taky.
                Takze se opet ptam:
                Kde je test = Fiesty ST = 1,5 o kterem pises?
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 12.04.  08:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 640kkč

                  Sakra = jak to víš šmíráku! >:D

                  AutoTip 08/18 :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto MariAchi

                    MariAchi 12.04.  08:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 640kkč

                    Mozna jsem se blbe koukal, ale v tom Autotipu 08/18 je jen Fiesta 1,0 EB, ne 1,5 EB ST.
                    Jinymi slovy k motoru 1,5 EB mas stejne dat jako Magister/Cherokee = 0.
        • 01 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 11.04.  09:37

          « Re: Re: Re: 640kkč

          To rovná sa je v písanom texte absolútny nezmysel, nemá to žiadny logický, gramatický ani štylistický význam, len proste najväčší troll na tejto stránke chce byť zaujímavý.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 11.04.  09:32

        « Re: Re: 640kkč

        Výkon není všechno. Pro někoho je důležité chování a zvuk motoru....... ;-)
  • 13 Reagovat !

    foto netcar-xx

    netcar.xx 11.04.  09:23

    Základní výbava

    u Focusu se jmenuje Trend a u Volkswagenu se stejné výbavě říká V plné palbě :-)
    • 30 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 11.04.  12:18

      « Re: Základní výbava

      To jsou zase výplody.. >:D
      U VW se tomu říká Trendline..podobný základ za podobné love.
      V plné palbě je to jedině když jedeš kolem Donbas arény..vlevo rusové a vpravo ukrajinci..
      ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 11.04.  17:26

      « Re: Základní výbava

      Mrkni někdy na ceník Insignie a ono tě to přejde :-)
  • 00 Reagovat !

    foto shawt

    shawt 11.04.  15:46

    Podoba s i30 a hnus

    Interier hnusny tablet, jako v i30 a predni maska spodek, jako i30 fastback. PRedni svetla jsou hoodn hnusna, to rozsireni na boku vypada hnusne, cele je to nake hnusne ;-\
  • 10 Reagovat !

    foto JuckiCZ

    JuckiCZ 11.04.  18:15

    Cena

    To bylo keců, jak je Civic drahej a podívejme se na Focus.
    Civic comfort 430k stejně jako Focus Trend edition, v automatu Civic o 20k levnější.
    Civic vs Focus:
    multilink vs torzka
    vyhřívaná přední sedadla vs nic
    automatická klima vs manuální
    adaptivní tempomat vs žádný
    8 repro vs 6 repro
    Kufr 420-478 vs 375 l
    Ford má navíc kožený volant, display místo rádia.

    Tak co proti té Hondě všichni máte? Všichni píšou, jak je drahá a teď přijde Ford s torzkou, menší, hůř vybavenej a za stejný prachy a cena je v pořádku? Tohle neberu... :-/
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zničená Tomicová výhru Dvořáka nerozdýchala? Utekla, objevila se až na večírku

Zničená Tomicová výhru Dvořáka nerozdýchala? Utekla,…

Po čertech dobré výkony posadily na trůn nového krále StarDance, čerta Uriáše Jiřího Dvořáka (51). Zatímco…

Souboj mandarinky a pomeranče: Kdo je zdravější? Plus tip na zkrášlující masku!

Souboj mandarinky a pomeranče: Kdo je zdravější?…

Mandarinky patří k zimě, milujeme je, protože se na rozdíl od pomerančů dobře loupou. Víte ale, čím se liší od…

 

iSport.cz

Ledecká zazářila, ve Val Gardeně vyhrála druhý trénink sjezdu SP

Ledecká zazářila, ve Val Gardeně vyhrála druhý…

Překvapivá olympijská šampionka v superobřím slalomu Ester Ledecká vyhrála dnešní druhý trénink sjezdu Světového…

Sparta potvrdila: Rosický je sportovní ředitel, Ščasný zůstane koučem

Sparta potvrdila: Rosický je sportovní ředitel,…

Fotbalová Sparta potvrdila, že novým sportovním ředitelem je Tomáš Rosický. Potvrdily se tak informace deníku…

 

Reflex.cz

Česko bude na Valném shromáždění OSN hlasovat proti globálnímu paktu o migraci

Česko bude na Valném shromáždění OSN hlasovat proti…

Česko bude ve středu na Valném shromáždění OSN hlasovat proti globálnímu paktu o migraci. ČTK to sdělil ministr…

Zdanění církevních restitucí je právní a morální nehoráznost! Skončí Vojtěch Filip a další komunisté v pekle?

Zdanění církevních restitucí je právní a morální…

Jedním z ožehavých témat posledních měsíců, které se minulý týden opět vrátilo na pořad jednání sněmovny a na…