Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Focus Champions Edition: Nové akční ceny od 321.150 Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (20)
Ford i v letošním roce nabízí Focus v akčním provedení Champions Edition za zvýhodněné ceny. Narozdíl od loňského roku jsou nyní k dispozici jen benzinové motory a kombi je za přípatek.

Ford Focus Champions Edition je k dispozici jako pětidveřový hatchback nebo kombi. Paleta pohonných jednotek pro tuto edici obsahuje atmosférické zážehové čtyřválce 1,6 Ti-VCT a přeplňované tříválce 1,0 EcoBoost ve spojení s výbavou Trend a přeplňovaný čtyřválec 1,6 EcoBoost o výkonu 110 kW je pouze ve spojení s výbavou Titanium.

Zájemci o Focus Champions Edition s pětidveřovou karoserií mohou tedy vybírat ze tří motorů a pěti různých výkonů od 63 do 110 kW. V případě kombi chybí v nabídce základní motorizace 1,6 Ti-VCT (63 kW).

Základní provedení Trend obsahuje ESP, čelní boční a stropní airbagy, manuální klimatizaci, rádio s CD přehrávačem, šest reproduktorů a vstup pro USB, elektricky ovládaná přední okna i vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, palubní počítač s informačním systéme ECOmode a kožený volant stavitelný ve čtyřech směrech.

Verze Titanium je v rámci akční nabídky Champions Edition sice k dispozici jen s motorem 1,6 EcoBoost (110 kW), ale za cenu 451.150 Kč je mimo jiné standardně vybavena automatickou dvouzónovou klimatizací s automatickou regulací teploty, bluetooth handsfree s hlasovým ovládáním, startovací tlačítko, tempomat a nastavitelný omezovač rychlosti, asistent pro rozjezd do svahu, elektricky ovládaná přední i zadní okna, přední mlhová světla, zadní LED světla a 16palcová litá kola.

Z bohaté nabídky příplatkové výbavy představují jedny z nejzajímavějších možností dva pakety pro verzi Trend. První z nich s označením Comfort za 16.900 Kč obsahuje automatickou dvouzónovou klimatizaci, přední mlhová světla, automatické stěrače s dešťovým senzorem, vnitřní zpětné zrcátko s automatický zatmíváním a zpožděné zhasínání předních světlometů. Druhý pod označením Top Plus ukrývá 16palcová litá kola, přední mlhová světla, prémiové provedení středové konzole a velurové koberce za 19.900 Kč.

Ford Focus Champions Edition - technická data a ceny
Motor1,6 Ti-VCT1,6 Ti-VCT1,0 EcoBoost1,0 EcoBoost1,6 EcoBoost
Převodovka5M5M5M6M6M
Zdvihový objem [cm3]159615969999991596
Válce/ventily4/44/43/43/44/4
Největší výkon [kW/min-1]63/600077/600074/600092/6000110/5700
Největší toč. mom. [Nm/min-1]141/2500150/4000-4500170/1500170/1500240/1900
Max. rychlost [km/h]170187185193210
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,912,312,511,38,6
Komb. spotřeba [l/100 km]5,95,94,85,06,0
Cena Trend [Kč]321.150331.150341.150361.150-
Cena Titanium [Kč]----451.150

Ceny uvedené v tabulce platí pro pětidveřový hatchback a za karoserii typu kombi se připlácí 20.000 Kč.

V ceníku z loňského podzimu a zimy bylo kombi v rámci Champions Edition za stejnou cenu jako hatchback a součástí této akční nabídky byl i čtyřdveřový sedan a všechny dostupné zážehové i vznětové motorizace. V letošním roce je ovšem pětidveřový Focus Champions Edition s výbavou Trend levnější o 8.840 až 16.840 Kč a s výbavou Titanium o 26.540 Kč.

Ceny končící 150 symbolizují letošní výročí narození Henryho Forda.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (20)
21. 1. 2013 08:37
Re: Focus - Octavia III
S Fábií rozhodně ne. Focus je přece jenom auto... :-)
Ale tou cenou zatím moc nepřesvědčili, aspoň mě ne.
20. 1. 2013 12:19
Re: Focus versus Golf
To víš on už vidí prognózu jak je oktávka celosvětově v top 10 takže už to můžou vlastně všichni zabalit. ;-)
20. 1. 2013 09:39
Re: Focus versus Golf
A preto je focus 2. najpredávanejšie auto sveta >:D
[odkaz]
19. 1. 2013 21:50
Re: Bravo...Fiat
Fiat motory vzdy vedel, bohuzial o podvozkoch sa to povedat neda, takze ostane len v druhej lige s PSA a Renaultom a aj tu prehra, lebo nema kombi. Skoda, lebo ma pekny dizajn, zaujimave motory, ale hekticky vyvoj za myslim 28 tyzdnov a mala platforma Punta. Na druhu stranu spolahlivost asi nadpriemerna, v Autotipe skoncil ako Honda Accord.
19. 1. 2013 18:50
Re: Bravo...Fiat
Ty otáčky opravdu souhlasí. 6q ale slabšímu motoru pomůže jiným způsobem. Co se týče spotřeby, nedokážu tak exaktně porovnat. Pouze osobní zkušenost s Bravem 1,4 mi dovolí tvrdit, že spotřeba se pohybuje mezi 5,8 - 6,3. Chorvatsko a zpět po dálnicích(135/ německo 150) plus cca 150km mimo dálnice ve 4 os. znamená odběr cca 6 l/100km.