Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus Combi: Malé Mondeo s novými motory

Čtyř- a pětidveřový Focus viděli už návštěvníci lednového Detroitu, a tak Ford do Ženevy veze praktickou verzi kombi.
Zpět na článek
1. 3. 2010 20:28
1. 3. 2010 20:33
1. 3. 2010 20:36
1. 3. 2010 22:36
2. 3. 2010 13:05
8. 3. 2010 15:52
neregistrovaný "adalbert"
1. 3. 2010 20:43
1. 3. 2010 20:49
1. 3. 2010 20:51
1. 3. 2010 21:02
1. 3. 2010 22:26
2. 3. 2010 00:24
2. 3. 2010 08:29
8. 3. 2010 15:56
neregistrovaný "adalbert"
1. 3. 2010 22:29
1. 3. 2010 23:08
1. 3. 2010 23:30
1. 3. 2010 23:57
2. 3. 2010 08:32
2. 3. 2010 20:39
2. 3. 2010 06:04
2. 3. 2010 08:35
2. 3. 2010 15:20
1. 3. 2010 20:49
1. 3. 2010 21:22
1. 3. 2010 21:30
1. 3. 2010 21:36
1. 3. 2010 21:46
1. 3. 2010 22:00
2. 3. 2010 06:06
2. 3. 2010 06:35
2. 3. 2010 08:40
2. 3. 2010 08:50
2. 3. 2010 11:14
2. 3. 2010 11:50
2. 3. 2010 11:59
2. 3. 2010 14:48
2. 3. 2010 17:10
2. 3. 2010 12:04
2. 3. 2010 12:07
2. 3. 2010 12:37
2. 3. 2010 12:52
2. 3. 2010 12:56
2. 3. 2010 13:06
2. 3. 2010 13:35
2. 3. 2010 13:53
2. 3. 2010 15:26
8. 3. 2010 16:08
neregistrovaný "adalbert"
2. 3. 2010 08:28
2. 3. 2010 09:27
2. 3. 2010 11:14
2. 3. 2010 11:15
2. 3. 2010 13:22
2. 3. 2010 11:11
2. 3. 2010 11:30
2. 3. 2010 11:37
2. 3. 2010 11:44
2. 3. 2010 11:54
1. 3. 2010 23:04
2. 3. 2010 08:36
2. 3. 2010 11:16
2. 3. 2010 16:32
2. 3. 2010 17:11
2. 3. 2010 21:02
1. 3. 2010 21:05
neregistrovaný "Oplik1.3"
1. 3. 2010 21:17
1. 3. 2010 21:35
2. 3. 2010 16:07
2. 3. 2010 21:08
1. 3. 2010 21:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 22:32
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 22:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 22:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 3. 2010 16:26
neregistrovaný "adalbert"
2. 3. 2010 16:02
neregistrovaný "soukon"
1. 3. 2010 23:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 21:39
1. 3. 2010 21:59
1. 3. 2010 22:35
1. 3. 2010 22:36
1. 3. 2010 22:51
1. 3. 2010 22:45
2. 3. 2010 11:24
2. 3. 2010 15:16
2. 3. 2010 10:24
2. 3. 2010 08:22
2. 3. 2010 08:24
2. 3. 2010 08:58
2. 3. 2010 11:27
2. 3. 2010 21:43
2. 3. 2010 15:50
1. 3. 2010 22:19
1. 3. 2010 22:22
1. 3. 2010 22:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 22:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 23:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 3. 2010 00:28
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 3. 2010 00:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 3. 2010 17:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 3. 2010 00:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 22:38
2. 3. 2010 06:54
2. 3. 2010 08:09
2. 3. 2010 09:14
2. 3. 2010 11:55
2. 3. 2010 21:25
2. 3. 2010 13:39
neregistrovaný "Alexx11"
2. 3. 2010 10:51
neregistrovaný "Alexx11"
2. 3. 2010 10:18
2. 3. 2010 10:43
2. 3. 2010 11:09
2. 3. 2010 11:17
2. 3. 2010 14:50
2. 3. 2010 14:50
2. 3. 2010 16:28
3. 3. 2010 07:11
2. 3. 2010 11:16
2. 3. 2010 16:30
2. 3. 2010 13:55
neregistrovaný "Alexx11"
2. 3. 2010 16:13
2. 3. 2010 14:32
2. 3. 2010 15:57
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
8. 3. 2010 16:58
neregistrovaný "adalbert"
3. 3. 2010 14:27
3. 3. 2010 20:19
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
1. 3. 2010 20:28
Velký facelift
Jako celek slušný, záď velmi dobrá, jen ten vnitřek... ;-\ Hifi věž od Alienware... 8-s
Rozbalit vlákno
5
1. 3. 2010 20:37
Re: Velký facelift
tak tak.. nejako som od fordu cakal ovela viac. toto mi pripada naozaj ako z hrackarne...
2. 3. 2010 08:45
Re: Velký facelift
Přesně to jsem chtěl napsat, navíc jsem nepřítel velkých a mnoha displejů, dělá mi to problémy s orientací (sexuální mám snad OK). Nic se asi nemá přehánět, tohle je velká pouť jako v Bibione. :-O
Avatar - manitou
2. 3. 2010 09:16
Re: Velký facelift
Pro konzervy co se bojí displejů a poutí v Bibione je tu SeniorWagen z Wolfsburgu ;-)
Avatar - Ronault.
2. 3. 2010 20:01
Re: Velký facelift
Ten seniorwagen ale pořád vypadá jako Wagen uvnitř a ne jak pouťová atrakce, to se mu musí nechat.
1. 3. 2010 20:33
Interiér
Je to možná pouze můj dojem, ale noé interiéry jsou fakt hnusné. A hlavně teda palubky.
Za exteriér je za jedna.
Rozbalit vlákno
5
1. 3. 2010 20:36
Re: Interiér
Interiéry jsou COOL a IN, akorát nevim jestli mysleli i na lidi s věkem nad 15 ;-)
Avatar - manitou
1. 3. 2010 22:36
Re: Interiér
Ale jo, jen to chce vyzkoušet, usednout, nehádat jen z fotek, já myslím, že naživo to bude ok. Na druhou stranu tomáš jedno, auta z Vlkohradu mají zase VOPRUZ a OUT a nad 70 ;-)
2. 3. 2010 13:05
Re: Interiér
VW je středoproud, které osloví mladé i staré, takže nějaká zmínka pouze o seniorech je mimo mísu... pak už jedině, že poslední VW v kterém si seděl je Vento ;-)
Občas nenadchne, nikdy neurazí, ale rozhodně se nemá za co stydět. Navíc po 10 letech vypadá pořád dobře, což je obrovská deviza Das Auto.

VOPRUZ a OUT nad 70? Toyota
neregistrovaný "adalbert"
8. 3. 2010 15:52
Re: Interiér
Taky se u něj snadno nepozná, že jezdíte v autě 3 generace starém ... >:D
Avatar - pumpkin
1. 3. 2010 20:41
Priveľa kinetiky škodí
Ten predný nárazník je taká malá tragédia. Ak dobre vidím je to len také fake nasávanie čo pôsobí dosť lacno. Bočný profil vyzerá celkom fajn, aj keď na niektorých foto pôsobia bočné okná úzko a kolesá až moc veľké. Ale to zrejme treba vidieť naživo. Zadné partie sú v pohode, to sa však nedá povedať o interiéri. Na mňa pôsobí preplácane, chladno a neútulne. Takže z nového Focusu mám zatiaľ zmiešané pocity. Zlatý Megane Grandtour...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - woody-alien
1. 3. 2010 21:50
Re: Priveľa kinetiky škodí
Souhlas. Přední nárazník mě neskutečně dráždí, z boku a zezadu celkem bez připomínek. Interiér znovu rozpaky, přeplácané, kýčovité, bez náznaku elegance. Focus mám velmi rád, tohle se ale nepovedlo. Stejný případ (aspoň pro mě) jako s C-Maxem. ;-\
1. 3. 2010 22:50
Re: Priveľa kinetiky škodí
Přesně tak. Interiér efektní, dobrý tak na fotky do katalogu, prvoplánový. Po týdnu, pokud si to auto koupíš tě začne srt. Ford spolu Peugeotem a dnes i Citroenem dělá asi nejhorší interiéry. Jsou jako z nějaké počítačové hry nebo hračkárny.
1. 3. 2010 20:43
ale ale
copak to tady čtu o interiérech? jo když to neuspává (jako někde) tak je to najednou napi..? Interiér je super, odmyslete si některé odlesky z promofotek a bude vypadat skvěle.
Je interiér aktuálního střihu. Za mě :yes:

Akorát kombík u mě neuspěje, jsem zvědavý na hatch a 4-door pokud bude
Rozbalit vlákno
21
1. 3. 2010 20:49
Re: ale ale
:yes: :yes:

"jsem zvědavý na hatch a 4-door pokud bude"...
Čtyř- a pětidveřový Focus viděli už návštěvníci lednového Detroitu. ;-)
1. 3. 2010 20:51
Re: ale ale
právě jsem našel [odkaz] hatch je teda velký sci-fi! celek vnějšku a vnitřku pasuje jak pr... na hrnec, prostě top notch
1. 3. 2010 21:02
Re: ale ale
Proste top-hot-hatch, me se velmi libi.
[odkaz]
1. 3. 2010 21:10
Re: ale ale
Víš, s těma interiérama... říká se tomu vkus. Ale to ty neřeš. U Fordu to taky neřešej. Nejlíp to vystihl RS tím Alienwarem...
Avatar - manitou
1. 3. 2010 22:26
Re: ale ale
Co člověk to jiný vkus. Ten tvůj naštěstí není směrodatný :-!
1. 3. 2010 23:12
Re: ale ale
U vkusu ale nejde o směrodatnost (tam vyhrává masa), nýbrž o úroveň. Někdo má vkus pokleslejší a někdo zase vytříbenější. Někdo má radši Evu a Vaška a někdo Brahmse. Samozřejmě můžeš prohlásit, že co člověk, to jiný vkus, a že ten Brahms není směrodatný. Ano, ale koho zajímá směrodatnost? Ten rozdíl v úrovni tu zůstane, i kdyby ses třeba stavěl na hlavu. Logicky ho budou vidět spíš ti lidé s Brahmsem, zatímco ti druzí ho budou vehementně popírat.
2. 3. 2010 00:24
Re: ale ale
Problém nastává když si někdo s tím pokleslejším namlouvá, že zrovna on má ten vytříbený, třeba jako si Salieri myslel o Mozartovi, že je to jen idiot co géniovi nebude nic vysvětlovat.....
neregistrovaný "adalbert"
8. 3. 2010 15:56
Re: ale ale
Souhlasím - Salieri = Golf, Focus = Mozart !!! >:-[] >:-[] >:-[]
1. 3. 2010 22:29
Re: ale ale
příteli, zajímala by mě, vzhledem k tomu že v profilu máš, jako svůj dreamcar tohle [odkaz]
[odkaz] - tedy znalec - tvá představa pojetí interiéru sportkombi v roce 2010 >:D

prosím Tě, měj trochu soudnosti, a vkus druhých radši nekomentuj :-!
1. 3. 2010 23:08
Re: ale ale
V cerveny auto jak pro PASAKA a jeste bilej kozich ti k tomu pridaj za ty prachy >:-[]
1. 3. 2010 23:23
Re: ale ale
Hoši, hoši, neupadejte ještě i pod svoji běžnou úroveň. Ano, mám tu jako dreamcar RR Drophead Coupe. Myslel jsem, že i běžný český puberťák chápe, že to je vůz v úplně jiné lize než nějaké "sportkombi" od Fordu, a že tedy mluví i úplně jiným designovým jazykem. Že je to design mnohem kvalitnější, nadčasovější a hodnotnější než ten z toho fordího spotřebáku, to snad uzná každý trošku zralejší člověk. Ostatně podívejte se na [odkaz]

Myslím, že jedna každá ta teaková lamela má v sobě víc klasy než celý vnitřek focusu dohromady. A kdyby vám náhodou takové auto někdo věnoval nebo třeba jen půjčil na víkend, tak radostí třikrát oběhnete panelák a na svou zaparkovanou fiestu si ten víkend ani nevzpomenete. Jen upřímnost.
1. 3. 2010 23:30
Re: ale ale
třeba David Backham by mi ho mohl půjčit, pokecali bychom nad Colou light o fotbale a zajedli to Nutelou ze stříbrných lžiček na teakovým stole v kufru Dropheada ne? Dík nechci.

Btw. je mi třicet ty puberto, jestli tobě 34, tak to vidím na předčasnou krizi středního věku....
1. 3. 2010 23:36
Re: ale ale
Ne, já se cejtim právě na svůj věk, ale tvoje názory jsou jaksi duchem mladší... to já ale neřeším, to je tvůj boj. Nějaký konkrétní argument by nebyl - postavit se tak nějak chlapsky k tomu, co jsem napsal, a pěkně logicky to vyvrátit?
1. 3. 2010 23:57
Re: ale ale
moje názory tj. že interiér Focusu náramně sedí k jeho zevnějšku? Ty jsou duchem mladší? To si děláš legraci, ses tady jako pasoval do role nějakýho arbitra designu nebo co? Tvůj vkus je vidět na těch dvou obrázcích co jsem poslal, na každém z nich najdu dvojnásob věcí co mě iritují než na celém interiéru Focusu. To že jsi stanovil, že to je bezpochyby kvalitnější ti mám vyvracet? Tak to se prober, to je zase tvůj boj. Ale z fotbalisty neuděláš galeristu tím, že ho posadíš do RR :-!
Avatar - manitou
2. 3. 2010 08:32
Re: ale ale
Výstižné :yes: Ještě, že jsem to nemusel psát já ;-)
1. 3. 2010 23:31
Re: ale ale
A ještě abych konkrétně zodpověděl tvou humornou výzvu. Jak tu správně napsal RS, Ford pojal vnitřek focusu jako Alienware svoje bedny. Pouťová atrakce, chceš-li. No a mně a dalším konzervativnějším uživatelům by třeba víc vyhovovalo pojetí Lian Li, abych zůstal u těch PC skříní. Najdi si sám, co to znamená, ten rozdíl zaznamenáš asi i ty. To první chtějí 17letí řízci, to druhé řízci 34letí.
2. 3. 2010 06:04
Re: ale ale
Hohooo mohu smele rici, ze jsem vkusny clovek :-) neb jedine skrine, ktere kupuji k PC jsou od LianLi... aktualne PCQ-07 a do obyvaku k TV PC-V351...
Kazdopadne musim take smele rici... Design noveho FoFo se mi libi... a moc (byt ten interier neni salek meho caje, coz samozrejme neni ani ten z tveho snu o RR)
Avatar - manitou
2. 3. 2010 08:35
Re: ale ale
Dobrý aten interiér tě dostane až naživo, když jseš ten vkusný člověk ;-)
2. 3. 2010 15:20
Re: ale ale
Pokud máš vkus a současně kroupy máš na stole iMac nebo MacBook Pro a neřešíš ani Alienware ani Lian Li.
Avatar - pocitac
1. 3. 2010 20:49
focus
Ty kluci v tom Německu to nějak nezvládají. U VW je to design jak pro dědky a u Fordu zase jako pro puberťáky, jediný kdo dneska umí dělat pěknej, dospělej design v této třídě jsou snad už jenom Francouzi. Jinak nový Fokus vypadá víc korejsky než kdejakej Korejec :no: Jediné co chválím jsou motory, na rozdíl od VW kde začínají na 1,2TSI u aut nižší střední >:D , Ford má jako základní přeplňovanou motorizaci alespoň 1,6 :yes:
Rozbalit vlákno
42
1. 3. 2010 21:22
Re: focus
Opět u tebe zvítězila rychlá myšlenka nad zdravým rozumem? >:D

Zde u Focusu se jedná o doplnění benzínové turbo 1.6, nikoli o nový základ. ;-)
Málo přemýšlíš, děláš moc chyb, pak to není ani vtipné, ani pravdivé, prostě jen další tvůj blaf.
Avatar - pocitac
1. 3. 2010 21:30
Re: focus
základní přeplňovanou motorizaci - ne základní motorizaci ;-)
1. 3. 2010 21:36
Re: focus
A četl sis ten článek? Jdou prý zvěsti o nějakém přeplňovaném třívalci. to bude určitě pro tebe bomba.
Mimochodem nevidím na tom nic špatného, že VW začíná na 1.2 TSI, když má k dispozici i 1.4 TSI, 1.8 TSI a 2.0 TSI. ;-)
Avatar - pocitac
1. 3. 2010 21:46
Re: focus
Promiň, ale dávat do auta velikosti a váhy Golfa motor 1,2 byť s turbem, je možná dobré z marketingového hlediska, ale v praxi to bude hrůza – životnost, jízda, spotřeba… :no: Jen se mi líbí, že u Fordu „mají rozum“ a začínají s 1,6T. S tím tříválcem – nevěřím, že ho dají do Focuse, ale pokud ano, tak jsou to stejní blázni. :*)
Avatar - miromen
1. 3. 2010 22:00
Re: focus
Ja musim byt ale * že jsem objednal Golfa s 1.2 tsi. Prvni si ten motor vyzkoušej a pak teprve serviruj takova prohlašeni.
[odkaz]
[odkaz]
1. 3. 2010 23:48
Re: focus
Kašli na praktické zkušenosti, takový pocitac a další weboví diskutéři to prostě vědí líp...
2. 3. 2010 06:06
Re: focus
Na auto.cz uz je test 1.2TSI taky... ten motor se mi zamlouva.
Avatar - miromen
2. 3. 2010 06:35
Re: focus
Však je v druhem odkazu. Ja jsem jel s timto motorem v Golfu a opravdu mě velmi mile překvapil. Ve srovnani s 1.4 TSI neni do cca 130 km/h znatelny rozdil dale jen minimalni. 1.2 TSI mužu porovnat s benzimovou 1.8 v jedničkovem Focusu ktereho jsem vlastnil cca 4 roky a TSI jede lip. Prostě tento motor mě dostal. Puvodně jsem chtěl 1.4 TSI ale v mem připadě kdy povětšinou budeme jezdit ve 2 je připlatek za 1.4 TSI zbytečny a ja si za ty prachy radši pořidil větši vybavu.
Avatar - manitou
2. 3. 2010 08:40
Re: focus
V žádném případě nehodlám hanit tvoji volbu, za prvé je to každého věc, za druhé jsem ten motor ve spojení s golfem nejel a za třetí je ta smršť kolem motorů trochu ujetá neb třeba zatím nikdo nic neví o té životnosti (i kdyžv servisech už u 1,4 tsi přiznávají jisté problémy s hlavou). Co ale hodlám hanit je tvoje srovnávání staršího atmosférického motoru 1,8 s nejnovějším přeplňovaným. Soudnost, pane, chce to soudnost ;-)
Avatar - miromen
2. 3. 2010 08:50
Re: focus
Ja jen nazorně napsal jak ta 1.2 TSI zhruba jede tak nevim proč to haněni. Ja bych se o tom ani nějak nezminil ale když nejen zde čtu jaka je ta 1.2 plečka hodici se akorat do Foxe apod. od lidi kteři jen teoretizuji.

PS: je mi jasne že nelze adekvatně srovnavat atmo vs turbobenzin
2. 3. 2010 11:14
Re: focus
Každý nový motor je testován. S každým se v několika vozech najede min 500 tis km. Všechny motory musí vydržet, ať jde o jakoukoli automobilku, nároky jsou +/- stejné. Psát tu něco o možných problémech s životností, mi přijde dosti úchylné.Pokud se o turbomotor člověk dovede starat, těch 300-400 tis. musí bez větších oprav vydržet.
Avatar - manitou
2. 3. 2010 11:50
Re: focus
Jestli čteš správně, tak vidíš co jsem napsal. Že nehodnotím, právě proto, že ukáže až provoz. Testování i při sebelepším plánování všeho prostě nedokáže nahradit tisíce řidičů s tisíci různými styly řízení, tísíce různých povrchů, tisíce různých paliv, tisíce ...
2. 3. 2010 11:59
Re: focus
A je na tvém místě vhodné, abys to vzpomínal, když k tomu nemáš sebemenší reálný podnět?

Je jasné, že ten motor si koupí i vymaštěnci, kteří budou jezdit stylem: nasednutí - plný plyn - plné brzy - plný plyn - vysednutí. A pak budou nadávat, že jim odešlo turbo a že celý VW je na houby.
Avatar - jazva
2. 3. 2010 14:48
Re: focus
"nasednutí - plný plyn - plné brzdy - plný plyn - vysednutí" no skôr vypadnutie, keď máš stále plný plyn... >:-[] ;-)
2. 3. 2010 12:04
Re: focus
jojo, o turbomotory na jihu Španělska bych se nebál, ale tady je 4 měsíce zima, a lidi jsou tak drzý že jezděj s turbomotory jenom 10-20km do práce a na nákupy, a dovolej si klidně celý ty 4 měsíce nejezdit na delší trasy - těm to taky vydrží 300-400? nebo spíš 30-40?
2. 3. 2010 12:07
Re: focus
Pokud budou jezdit na nákupy, tak si asi nezvolí ne zrovna nejlevnější a ne zrovna základní motorizaci.

PS: Testuje se po celé Evropě a motor musí být odladěn univerzálně. Už to nebude tak choulostivé, jak to bývalo, ale pořád to logicky bude náchylnější než obyčejná atmosféra.
2. 3. 2010 12:37
Re: focus
já vím jak se testuje, spolužák z gymplu byl dokonce šéf zkušebny v Kvasinách...
...akorát lidi jaksi jezděj jinak než se testuje ;-)
2. 3. 2010 12:52
Re: focus
Holt se lidi budou muset naučit jezdit jinak, páč se brzy díky downsizingu snad žádná solidní atmosféra nebude dát koupit.
2. 3. 2010 12:56
Re: focus
těžko říct, to je asi boj s větrnými mlýny. Já mám rád techniku takže to beru na úrovni trápení zvířátek :-! Ale zase znám lidi, co jsou rádi že najdou kam se leje voda do ostřikovačů - co po takových chtít. Tady tahá za kratší konec lana výrobce, a je jeho starost a by se jim to turbo vysr...až po ujetí 100k
2. 3. 2010 13:06
Re: focus
Lidi by se měli naučit číst manuály i u tak jednoznačných věcí, které osobně "zaručeně znají".
2. 3. 2010 13:35
Re: focus
Podle mě downsizing trend přejde. Sice to ještě chvíli potrvá, ale přispějou k tomu sami němci co ho vymysleli. Jak odešli z vlády Schroederovi socani dostávají prostor seriózní studie. A aktuálně se řeší plakety, Umweltsteuer a filtry pevných částic - zjišťuje se, že miliary Eur se nesmyslně vyhodily za něco co nefunguje. A ten samý případ je downsizing a turbo - protože v okamžiku kdy tomu dáš čočku to není ani úsporné, ani ekologické
2. 3. 2010 13:53
Re: focus
Dřív než jim to dojde, budou všci stejně jezdit na elektřinu.
2. 3. 2010 15:26
Re: focus
Mám stejný názor ta turbománie nemůže trvat věčně.
neregistrovaný "adalbert"
8. 3. 2010 16:08
Re: focus
Nevím nevím ... s fordí benzinovou 1,8 v Mondeu jsem ujel přes 170 tisíc a jediná větší oprava byla předepsaná výměna rozvodového řemene, s Volvem 2,4 D jsem při stejném režimu jízdy (spíš lehčím, protože jsem ho málokdy nakládal až po střechu, jako ten Ford, děti odrostly a už s námi nejezdí) ve 130 tisích měnil na motoru skoro všechno (turbo, EG ventil, regulaci podtlaku, řídící jednotku). Bral jsem kvalitní naftu, všechen servis dle předpisu ... no asi jsem se špatně staral ...
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 08:28
Re: focus
"servíruji" přesně taková prohlášení, jaké tady servírují jiní diskutující na jiné značky ... jinak, že sis objednal 1,2 do Golfa je tvoje rozhodnutí, necháš si to dva - tři roky a budeš možná spokojený, pak s tím rychle do bazaru a jednou si třeba objednáš auto s odpovídajícím motorem ;-) Jéje, 1,2? tak do Foxu...
2. 3. 2010 09:27
Re: focus
Z čeho soudíš, že ta 1,2 bude/je nedostatečná ?
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 11:14
Re: focus
Ze zkušeností... V historii automobilismu to není rozhodně žádná novinka, spíš naopak. Přeplňované maloobjemové motory už tady byly, jsou a budou. Ale asi ještě nikdy jsem neviděl takový nepoměr mezi váhou vozu a objemem motoru. Z dlouhodobého hlediska se všechny „poddimenzované kombinace“ propadly do černých zákoutí autobazarů, zarostlých, rezivějících vrakovišť a staly se zlatým dolem automechaniků – obávám se, že 1,2TSI s cca 1,2 tunovým autem bude mít stejný osud.
2. 3. 2010 11:15
Re: focus
Zrovna u tebe o zkušenostech dosti silně pochybuji. >:D
2. 3. 2010 13:22
Re: focus
A neni to spíš o poměru váha/výkon, než objem motoru/váha ? A nemyslím si, že by na trhu kdy v minulosti byli maloobjemové turbo-benzíny v takové míře v jaké se objevují dnes.
2. 3. 2010 11:11
Re: focus
Tys vobjednal Golfa? No kam to napsat! >:D :yes:
Avatar - miromen
2. 3. 2010 11:30
Re: focus
Až tak hluboce jsem klesl. >:-[]
2. 3. 2010 11:37
Re: focus
A jak to vyšlo cenově? Bylo to tak strašný oproti konkurenci, jak je tu obvyklé tvrdit?
Avatar - miromen
2. 3. 2010 11:44
Re: focus
No už jsem psal jinde ale Z 505 na 430 ale pomohla znamost. Musim uznat že Golf nabizi komplexnost kterou v teto třidě podle mych představ nikdo nenabizi. Focus v poho ale ohrana pisnička MOTORY.
1. 3. 2010 22:46
Re: focus
Němci a Italové mají u mě design za 1 ... Němci navíc jednoznačně vedou v kvalitě ... do Fordů hodně mluví Ameeriika, takže kvalita aut jde dolůů - pokud jde jen o design=z Francie beru Renault a Citroen - Peugeot design je fuuj. :-)
Avatar - manitou
1. 3. 2010 23:04
Re: focus
Pán je zřejmě znalec, přesněji tedy znalec povídaček starý Blažkový ;-)
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 08:36
Re: focus
Máš to chlapče nějak popletený? Prakticky cokoliv, co jsem si v posledních letech koupil Německého byl pěnkej křáp. Takže mé zkušenosti s Německou "kvalitou" ? - Přemrštěná cena – kvalita nízká. :no:
2. 3. 2010 11:16
Re: focus
Nelži tu. ;-)

PS: Já vím, ty žiješ ve světě, kde Whirlpool je italská značka. >:D
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 16:32
Re: focus
Je to má zkušenost... a nežiji ve světě kde Německé = kvalitní, Italské = nekvalitní, Francouzi - ti umění jenom víno atd.. Je ale docela smutné, že právě kolem značky VW se v ČECHÁCH shromažďuje největší procento arogantních, sebestředních a pohrdavých jedinců, kteří rádi podobné bláboly rozšiřují a to nejen na internetu.
2. 3. 2010 17:11
Re: focus
Pokaždé co sem napíšeš, tak se dobře bavím. Tebe člověk přece nemůže brát vůbec vážně. ;-)
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 21:02
Re: focus
to je dobře, berme to tady s Francouzským nadhledem a smyslem pro humor ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
1. 3. 2010 21:05
focus
příspěvek houně, stokrát napsáno sockovozy, co tím přispívatel vlastně chtěl říct???? :no:
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2010 21:17
Boční profil
Ten boční profil jsem už někde viděl. >:-[]

[odkaz]

Interiér zajímavý, ale přiliš členitý. Velmi futuristický. Určitě se někomu bude líbit. >:-[]

Nové motory cením, oživění benzínové palety chybělo.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - pocitac
1. 3. 2010 21:34
Re: Boční profil
no, kde jinde by se Němci měli inspirovat >:D
Avatar - pocitac
1. 3. 2010 21:48
Re: Boční profil
Německá divize Ford?
1. 3. 2010 22:18
Re: Boční profil
Je to globální auto.
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 16:34
Re: Boční profil
jj, globální auto, aha ;-)
1. 3. 2010 22:17
Re: Boční profil
Ten boční profil jsem už někde viděl. A bylo rozhodně tříve u Fordu!
[odkaz]
[odkaz]
2. 3. 2010 11:17
Re: Boční profil
Zameř se na zadní část. Lampy, C sloupek, okno... ;-)
2. 3. 2010 16:04
Re: Boční profil
To jsem udělal no a? S tvým závěrem to nekoresponduje.
2. 3. 2010 17:12
Re: Boční profil
Zadní boční partie není nepodobná cépětce. A je mi zcela jsneé, že ty budeš tvrdit opak. Neočekávm to ani od tebe. ;-)
Avatar - Ronault.
2. 3. 2010 21:05
Re: Boční profil
Mně to připomíná Ford Model T, ty čtyři kola... to je prostě jasný odkaz >:D
Avatar - manitou
1. 3. 2010 21:17
MAJSTRŠTYK
Jo tak takhle nějak si představuji kombi v nižší střední. Dokonalý kukuč, vynikající motory, konečně dvojspojka. O jízdních vlastnostech snad nemusíme pochybovat. A ty co tu brečí nad interiérem, tisíc lidí, tisíc názorů, navíc - nemusíte si fíka kupovat ! Jen jsem pak zvědav, jak se budete před zvracejícím sousedem holedbat jak úžasný interiér máte ve svém, jinak naprosto škaredém vozítku s příšerným motorem a děsnými vlastnostmi podvozku >:-[] VIVAT FOCUS III :yes:
Rozbalit vlákno
2
1. 3. 2010 23:47
Re: MAJSTRŠTYK
To ovšem vycházíš z předpokladu, že každý, komu se nelíbí Focus III, musí jezdit ve škaredém vozítku s příšerným motorem... Co když ti lidé mají auto o dvě třídy výš s motorem přes 200 kW? Blbý, co?
Avatar - manitou
2. 3. 2010 08:44
Re: MAJSTRŠTYK
Ale prdlačky, psal jsem to jako reakci na to, že to auto rozmáznou jen kvůli tomu, že zrovinka ten interiér se netrefil do vkusu toho kterého vkusného člověka. Auto se snad hodnotí komplexně. K čemu mi bude úžasný interiér, když to auto bude na silnici za stát za starou bačkoru. Hochu, chce to číst mezi řádky ;-)
Avatar - Emel
1. 3. 2010 21:35
Paráda
Nádhera, s 1.6 turbem by to mohl být příští rodinný vůz. Karoserie má to lepší z Mondea i z Focusu.

Interiér je taky super, líbí se mi přechody palubky do dveří, volant, přístrojovka, i to co je vidět ze sedaček. Snad jen ty výdechy a joystick na středovém panelu chtějí trošku zvyku... no, uvidíme, jak to bude vypadat v nějaké základní verzi, bez navigace a na nějakých 16".
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ronault.
2. 3. 2010 21:08
Re: Paráda
Pořád hrozně >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 21:36
Estetické TÁPÁNÍ
S dovolením navazuji na kolegu o pár diskusních okének výše a konstatuji, že se Renault Megane Grandtour o své designové prvenství, tedy v rámci segmentu kompaktních kombi, bát nemusí.

Autoři exteriéru se až příliš inspirovaly Mondeem, čímž značným způsobem utrpěla osobitost modelové řady. Nejsem proti unifikacím za účelem vizuální jednoty modelů, ale nesmí se to přehánět. To potom hraničí s podezdřením z nedostatku nápaditosti či odvahy jít jinou cestou a pokusit se najít nové řešení.
Rozbalit vlákno
93
Avatar - manitou
1. 3. 2010 21:54
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Renault ? Sníš ? ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 22:32
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Nemám s ním problém ;-)
Avatar - Emel
1. 3. 2010 22:33
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Jistá podobnost s Meganem tu je, hlavně v bočním profilu stoupající zádě a klesající horní linky oken. Megane těží jakýsi nekombíkovský šmrnc z více skloněných pátých dveří, Focus sází více na klasiku a zřejmě nabídne lepší prostor. Počkám si na osobní prohlídku, zatím mi z toho ale o chlup lépe vychází Focus... tedy za předpokladu, že 1.6 turbo nebude zásadně dražší, než 1.4TCe.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 22:34
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Nepřemýšlel jsem nad podobností dvou kombíků, nicméně to nevylučuji.
Avatar - manitou
1. 3. 2010 22:49
Re: Estetické TÁPÁNÍ
No nevím, jestli zrovna tyhle dva mají něco společného. Spíše jen drobnosti, vidím nebetyčně více rozdílů. Vycházím tedy z předpokladu, že každý výrobce cílí na jiné zákazníky. A samozřejmě musíme počkat opravdu na samostatnou reálnou zevrubnou prohlídku. Včetně vyzkoušení motoru. Největší rozdíly budou v jízdních vlastnostech, komfortu, agilitě. Tuším. Tam bude megane pozadu. A ta cena, to bude při současném výprodeji u Renaultu, pro fordisty docela vořech ;-)
1. 3. 2010 22:50
Re: Estetické TÁPÁNÍ
když vynecháš subjektivní design, tak objektivně Mégane NIKDY neměl, nemá a nebude mít na podvozek Focusu
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 22:53
Re: Estetické TÁPÁNÍ
A divize RenaultSport?

Běžné Renaulty jdou zcela jinou cestou.
2. 3. 2010 01:34
Re: Estetické TÁPÁNÍ
A divize RenaultSport? Jen velmi limitovaná kopie tradičnější divize Ford Team RS.
Avatar - Ronault.
2. 3. 2010 21:13
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Deathlifte... Můj milý deathlifte... Nemám ti tady opět vypsat letopočty kdy Ford zakládal svou sportovní divizi a kdy Renault? Těch 25 let rozdílu pro Renault (50. léta) je setsakramentský argument proti tvému nařčení "kopie" :no: :no: :no: :no: :no:
1. 3. 2010 22:59
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Renault má jiné priority než sportovní jízdu pro každého. A pak je tu bezkonkurenční RenaultSport.
2. 3. 2010 01:30
Re: Estetické TÁPÁNÍ
>:D >:D "bezkonkurenční" >:D >:D Ano Renault má jiné priority než sportovní jízdu pro každého.

Malé a nebo velmi limitované počty kusů Renault Sport na pořadník jako u DS3R je jen marketingová poza.
2. 3. 2010 11:18
Re: Estetické TÁPÁNÍ
To nemění nic na tom, že jsou to pořád leší sportovní vozítka než jakýkoli Ford. ;-)
2. 3. 2010 16:10
Re: Estetické TÁPÁNÍ
To nejsou, leda ve tvých snech. ;-)
2. 3. 2010 17:15
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Bohužel Lifte, ruku na srdce. Twingo RS, Clio RS, Megan RS (R26), možná ještě i Laguna GT, to jsou opravdový sportovní auta. Ford má možná tak to RSko, který stejně neda R26ku, jinak čistej průstřel. ;-)
2. 3. 2010 17:29
Re: Estetické TÁPÁNÍ
prosím Tě, to co jsi vypsal kromě R26 jsou leda hračky pro děcka. Laguna GT :-( a sportovní, jak to můžeš vůbec dát do kupy na stránku?
2. 3. 2010 18:49
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Maličké Clio RS s dvěmasty koňma jako dětská hračka rozhodně nevypadá. Kdo má víc? A podvozkově na tom není vůbec zle.
Ad Laguna - sice sporťák není, ale její podvozek musím ocenit.

Sice to jsou tvrdě naladěný auta s poměrně jednoduchým podvozkem, ale na okruhu dokáží vypálit rybník i jiným borcům. ;-)
2. 3. 2010 21:05
Re: Estetické TÁPÁNÍ
já bych s tím pro vlastní bezpečnost na okruh radši nelez :-!
Avatar - Ronault.
2. 3. 2010 21:14
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Naštěstí tě taky nikdo nenutí, ještě bys tam udělal svými řidičskými schopnostmi ostudu >:-[]
2. 3. 2010 23:15
Re: Estetické TÁPÁNÍ
jo, tak ten byl dobrej, to si nechám hodit na helmu :-!
2. 3. 2010 17:30
Re: Estetické TÁPÁNÍ
R26 bych neargumentoval, to není auto na normální provoz. Takhle bych mohl do placu hodit Focus WRC, kterej taky můžeš koupit, ikdyž za cenu 4 Astonů ;-)
2. 3. 2010 17:34
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Zapomněl jsi třeba na Mustang Shelby GT, Ford GT...ale je fakt, že to už je jiná liga :-)
2. 3. 2010 18:49
Re: Estetické TÁPÁNÍ
No to jsem teda zapomněl. Abychom se nedostali za chvíli k monopostům. >:D :yes:
2. 3. 2010 19:28
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Tys začal o opravdových sportovních autech a jmenoval jsi mimojiné Twingo RS, tak jsem ti dal příklad co si pod "opravdovým sportovním autem" představuju já ;-)

K monopostům sme se už dostali, protože oproti tebou jmenovaným Renaultům Shelby monopost je >:D
Avatar - Ronault.
2. 3. 2010 21:23
Re: Estetické TÁPÁNÍ
:yes: V Fiftgearu bylo pěkné video jak Clio RS bez problémů zvládá o dost silnější Focus RS
2. 3. 2010 22:41
Re: Estetické TÁPÁNÍ
LOL

a) byla to hodně zatáčkovitá cesta, kde jeli max. cca 180 km/h (do této rychlosti se Focus začíná teprve rozjíždět ;-) )

B) Clio se ho drželo zuby nehty
2. 3. 2010 23:16
Re: Estetické TÁPÁNÍ
to měřili čas za jak dlouho projede myčku?
Avatar - white label
1. 3. 2010 23:10
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Podvozek Focusu je povedený, ale dnes nijak zvlášť nevyčnívá nad špičku své třídy, to jen někteří pisálci přiživují podobná klišé, aby nezklamali očekávání svých dlouholetých čtenářů, kteří podle toho (zase na oplátku) ihned poznají kvalitního motožurnalistu...
A podobné klišé koluje i v současnosti např. o magické zpětné vazbě řízení BMW... Doby kdy bylo BMW především "sportovní" a MB zase naopak především luxusní jsou dávno pryč... Dnes musí umět oba "všechno" i za cenu oboustranně větších kompromisů...
Dnes auta ve stejných třídách (i cenových), "jezdí a zatáčí" (v 90%) tak podobně až stejně, jako nikdy před tím...
1. 3. 2010 23:19
Re: Estetické TÁPÁNÍ
hoši hoši, všem třem Vám to řeknu najednou, na zadní nápravě to nemá prachsprostá vlečná ramena, a na předku to má zatím nepřekonané RevoKnukle jako FoFo RS. To nebude trošku lepší, to bude o dva světy lepší. Pro řidiče lahůdka, né nějaka přitvrdlá ____ bez zpětné vazby a torque steerem jako krá..

a to nemluvím (jak jste mě chytli za slovo) ani o žádné sportovní verzi ta ještě dost v budoucnosti, ale o běžném autě
1. 3. 2010 23:44
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Já mám pocit, žes to teď všem třem, ale potažmu i celému světu, dokonale nandal...
2. 3. 2010 00:00
Re: Estetické TÁPÁNÍ
to nebyl účel někomu to nandat, klídek dědo. S white labelem diskutujeme poměrně často, a všechny tři reakce byly na stejné brdo. To ti tvůj vytříbený vkus pro detail neprozradil?
Avatar - white label
1. 3. 2010 23:45
Re: Estetické TÁPÁNÍ
V principu velmi podobný systém jako RevoKnukle má i Renault.
Ale dobrá, zůstaňme u běžných verzí. V čem má tedy např. podstatně lepší konstrukční předpoklady (co se týče podvozku) současný běžný! Focus, proti běžnému současnému Golfu?
2. 3. 2010 00:03
Re: Estetické TÁPÁNÍ
nojo, to jsi to vzal rychlou zkratkou od Renaultu ke Golfu >:D odpověď je taková že běžný Focus proti běžnému Golfu kromě Revo nic? Nebo nic moc? Ale to je dost zjednodušené. Skutečnost je taková, že x maličkostí z toho dělají příjemné auto u kterého při řízení řidiče nic neštve - a to není dneska málo.
Avatar - white label
2. 3. 2010 00:09
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Tím chceš "říct", že RevoKnukle mají úplně všechny Focusy, včetně běžných verzí, které teď řešíme...?
2. 3. 2010 00:12
Re: Estetické TÁPÁNÍ
no ano, ten co se tady řeší = tj. obyčejný kombík to dostane

...ale současná jezdící gen to samozřejmě retroaktivně nemá
Avatar - white label
2. 3. 2010 00:25
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Ale já psal přece jasně o současnosti (testy z budoucnosti opravdu neznám), ne o tom co bude mít za rok Focus III, nebo za dva Golf VII a jak se to projeví v "praxi".
Prostě současný běžný Focus nemá (v souvislosti s konstrukcí podvozku), proti běžnému Golfu, žádné "eso v rukávu". Ale "klišé" zůstává a z údajných, tajemných "X maličkostí" je tu už (hlavně ze zvyku) tradičně "zásadní" rozdíl...
A velmi podobné je to i u těch současných BMW/MB...
2. 3. 2010 00:49
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Jaký klišé proboha? Pocit z řízení a nastavení auta je daný přesně těmi maličkostmi = např. dost lidí si vykuchá všechna gumová uložení a nahradí je jinýma aby měli větší přesnost = [odkaz] holt nemůžu za to, že Ford pocitově nastaví podvozek tak, že mi vyhovuje, zatímco VW to neumí. Ale to nastavení je přesně z tuhosti pružin, tuhostí ve zkrutu stabilizátoru, tvrdostí gumových obložení a geometrií.
Avatar - white label
2. 3. 2010 00:56
Re: Estetické TÁPÁNÍ
add odkaz - ...jsem netušil. že sériový Focus 1,6 je podobný "performance" ... ;-) >:-[]
Já třeba mezi zákl. Golfem a Focusem ten podstatný rozdíl (v podvozku) "nevidím/necítím", je otázka jestli ho tam spíš já vidět nechci, nebo ty jej tam naopak jsně vidíš za každou cenu a třeba částečně i ze zvyku... :-)

P.S. Že tobě něco vyhovuje víc než mně a naopak, je běžné a přirozené, ale není to automaticky obecně směrodatné...
2. 3. 2010 01:07
Re: Estetické TÁPÁNÍ
zajímavý, podle mě když u jednoho auta máš cit v řízení a u druhýho ne, tak asi nebudou kvalitativně stejně dobrý? A jet v autě bez zpětné vazby je otrava, ať je to performance nebo není.
Avatar - manitou
2. 3. 2010 09:02
Re: Estetické TÁPÁNÍ
:yes:
jako když hrách na stěnu ...
2. 3. 2010 09:10
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Tomu sa hovorí placebo efekt ...
Avatar - miromen
2. 3. 2010 09:13
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Tomu se řika HYDRAULIKA vs ELEKTRO.
2. 3. 2010 11:21
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Proč otrava? Ne každý má potřebu mít pořád roztřesený ruce. :-!
2. 3. 2010 12:14
Re: Estetické TÁPÁNÍ
jasně, stačí zout devatenáctky a dát si sedmnáctky, ale to bysme byli houby lourajda co? >:D
neregistrovaný "adalbert"
8. 3. 2010 16:26
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Nechci se hádat, seděl jsem v RS jen jeden den a asi 1000 kilometrů a neměl jsem čas to zkoumat, ale myslím, že i RS má elektro.
Nicméně přesné, bez mrtvého chodu a nepřeposilované. Ale skutečná zpětná vazba se pozná až na okruhu nebo na náledí.
2. 3. 2010 11:12
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Už dost let to má Clio a Megane z RenaultSportu. Jen ten název jim tam chybí.
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 09:03
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Sním či bdím, příspěvek, se kterým můžu souhlasit. Jen bych nezapomněl zdůraznit, že stejná klišé, platí také pro VW (kvalitní interiéry, ergonomie ovladačů, přesné řazení atd...)
2. 3. 2010 11:22
Re: Estetické TÁPÁNÍ
To nejsou klišé, to je realita. Mrkni na hodnocení v testech třeba zde na auto.cz do kolonek interiér, řazení apod. ;-)
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 16:39
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Hele, není to trochu jednostranný pohled ;-) . Když si budu celý život vozit zadek v VW a pak půjdu testovat nový model VW, tak budu asi hodně objektivní ... samozřejmě, že je to klišééééé ;-)
2. 3. 2010 17:22
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Jenže interiéry VW prostě umí a pozná to i slepej a hluchej. Stačí je totiž vyzkoušet. ;-)
2. 3. 2010 17:37
Re: Estetické TÁPÁNÍ
ideální je si přečíst vypečenej příspěvek majitele Passatu CC na moje.auto.cz - člověk by hned letěl na nákup :-!
2. 3. 2010 18:53
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Z toho bych nějaký dalekosáhlý závěry tedy nedělal. Hold jeden z prvních kusů, stane se.
2. 3. 2010 19:18
Re: Estetické TÁPÁNÍ
a chudák majitel dostal hned dva po sobě, ještě že nevěřím na náhody
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 21:12
Re: Estetické TÁPÁNÍ
je to klišé, prostě je to klišé... není třeba nic číst, stačí se podívat, zkusit, srovnat... v rámci tříd je to srovnané tak, že rozdíly v kvalitě může hledat jen snílek, zoufalec nebo velmi silný "detailofil" ovlivněný zalíbením v konkrétní značce ;-)
2. 3. 2010 22:07
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Rozdíly v kvalitě jsou a dost podstatné. Ale musíš vědět co to ta kvalita je. A napovím, není to jen spolehlivost.
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 23:10
Re: Estetické TÁPÁNÍ
A jak tu „kvalitu“ hodnotíš? Podle tvého subjektivního názoru, nebo věříš PR článkům v novinách a na internetu, nebo snad podle „objektivních“ testů. A na jaké části a vlastnosti auta se tvé hodnocení kvality zaměřuje? Objektivně je ta „kvalita“, o které píšeš a většina majitelů VW jenom sní, velmi obtížně měřitelná... je to klišé.
Avatar - white label
2. 3. 2010 23:22
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Kvalita interiéru klišé není, stačí si jen sednout např. do Focusu a potom do Golfu...
2. 3. 2010 19:09
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Nemůže vyčnívat nad špičku když je to špička.
2. 3. 2010 09:08
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Chvalabohu! A ani by som nechcel aby to malo podobný podvozok. Mám Megane predchádzajúcej generácie a vyberal som si ho PRÁVE pre jeho POHODLNÝ podvozok. Pri ceste do práce a inde nejazdím rely ale pohodlne cestujem.
Avatar - miromen
2. 3. 2010 09:20
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Jenže bohužel novy Megan neni ani komfortni ani nějak zvlašť dobře nejezdi prostě podvozkovych kvalit Fordu a VW nedosahuje.
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 09:33
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Asi máš pravdu, když porovnáváš jen podvozky. Jen pro doplnění zkusím tedy vyjádřit jejich kvality v dané třídě v procentech. Megane 91%, Golf 92%, Focus 93,5% pak jsou asi i lepší, které mají 95%, nejhorší podvozek v dané třídě by dostal tak 90%. Páni, to jsou rozdíly. A poslední procento, 99% zákazníků, žádný rozdíl nepozná. ;-)
Avatar - miromen
2. 3. 2010 09:37
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Bohužel ja to poznam takže jsem chudak ktery patři do toho 1%. A jak pišeš řeč je jen o podvozku s kterym ja spojuji ještě řizeni,řazeni a manevrovatelnost(ovladani).
2. 3. 2010 11:00
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Asi patříš mezi to 1%, co si o těch autech jenom čte. Nebo trávíš čas na předváděčkách ?
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 11:03
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Nejsi chudák, jen asi dáváš jízdní vlastnosti a pocit řidiče na první místo a hledáš v nich ty nejdrobnější nuance. Pak bych ti ale doporučil nekupovat nižší střední, která dnes plní funkci rodinného auta, a poohlídnout se po jiném segmentu. ;-)
2. 3. 2010 11:28
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Já se fakt musím smát, není to tak dávno, co tu Mirek brojil proti všemu od VW a nebral si vůbec servítky. Rok s rokem se sešel, Mirek se rozhodl koupit káru a po projití všech možných autosalonů zakotvil u VW...

Jak to kdesi psal GTI, když dojde na lámání "nápravy" a člověk vezme rozum a své těžce vydělané peníze do hrsti, s největší pravděpodobností skončí u toho nejdotaženějšího auta bez kompromisů... u Golfu potažmo VW.
Avatar - miromen
2. 3. 2010 11:38
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Ale no tak žadne brojeni nebylo. Nebo bylo ? >:D Prostě jak pišeš prošel jsem spousty salonu a projel dost aut ne jen ty salonove nato abych se rozhodl tak jak jsem se rozhod. Musim ale řict že vyběr je dnes opravdu těžky ale nakonec rozhodla cena knk. sleva na auto do vyroby 75 tkč.
2. 3. 2010 11:40
Re: Estetické TÁPÁNÍ
No vidíš, jak si šikovný, uhádal jsi pěknou slevičku, Tak se to dělá. ;-) :yes:
Avatar - miromen
2. 3. 2010 11:49
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Jo dik moc ale to neznamena že si hned zajdu koupit polep na zadni okno NO FEAR. Ještě mě S E R E to že VW teď tu masku cpe na všechny sve modely. >:D
2. 3. 2010 11:56
Re: Estetické TÁPÁNÍ
To by mi nevadilo, větší problém pro mne, že máš moc blízko do Polska, a že máš příliš exponované auto. Takže být na tvém místě, tak nebudu klidně spát. >:-[]
Avatar - miromen
2. 3. 2010 12:02
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Tak nemam žadne GTI tak snad bude klid. Spiše mam strach o rcd 510 s Dynaudiem ale bude to pojištěne s 5% spoluučasti a ještě zvažuji EUROGAP.
2. 3. 2010 12:11
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Nikomu nepřeju nic zlého, ale ze zkušeností vždy počítám s tou nejhorší variantou a pokud nenastane, mám důvod k bezmezné radosti. Hlavně nedávat možnosti chmatákům. >:D ;-)
Avatar - Ronault.
2. 3. 2010 21:35
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Máš si zajít auto koupit na Bludovičák (víš kdo tam prodává auta ;-) ) a nemusel by ses bát, sousede >:-[]
Avatar - miromen
2. 3. 2010 22:10
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Ale neřikej že jsi z HAVRU. No to mě ..... Na Bludovičaku jsem u kosočtverce byl ale......
2. 3. 2010 11:31
Re: Estetické TÁPÁNÍ
No ... neviem ako Golf, ale mám skúsenosti s Octaviou II (pred faceliftom) - a ďakujem za môj Megane. Tak niečo nepohodlné a tvrdé som ešte neskúsil ...
2. 3. 2010 11:38
Re: Estetické TÁPÁNÍ
>:D
Vždycky to zůstane jen u těch měkkejch sedaček. A co jinak, co tam ještě máš? Nic? To je normální. ;-)
2. 3. 2010 13:21
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Čo by som mal kde mať? Ak sa pýtaš na dôvody prečo som ho kúpil je to jednoduché: nenudný dizajn, spústa odkládacích miest (ešte aj v lakťových opierkach na dverách, pod nohami vodiča a spolujazdca), slušný kufor (Grandtour), dobrá výbava ...
2. 3. 2010 17:23
Re: Estetické TÁPÁNÍ
No já vím, pivo z Lidlu není taky špatný. :-!
2. 3. 2010 19:12
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Na viac nemáš? Slabota ... >:-[]
3. 3. 2010 10:36
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Víc není potřeba. ;-)
Avatar - miromen
2. 3. 2010 11:39
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Tak Megan II je opravdu komfortni znam ale běž projet noveho a docela se budeš divit.
2. 3. 2010 13:24
Re: Estetické TÁPÁNÍ
No ... to bude asi tým "trendy" naháňaním sa za "športovými" jazdnými vlastnosťami. Kur ... a, kto ich potrebuje?! 5%, alebo 10% vodičov? Prečo ich potom vyrábajú všetky? Keby som si mohol vybrať pohodlný/športový podvozok nepoviem ani slovo, ale dnes začínajú byť všetky autá (česť výnimkám) tuhé ako doska ...
neregistrovaný "soukon"
2. 3. 2010 16:02
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Vijímky se najdou Třeba C5 nová C3............ :-)
2. 3. 2010 12:33
Re: Estetické TÁPÁNÍ
moderní podvozek jako májí Focusy a Golfy může být měkký, jenže do Méganu zapomněli dát jaksi moderní zadní nápravu, takže charakter z toho nevykřešou ani nevymodlí. A protože zadní náprava hmotnost v zatáčce neudrží, musí přitvrdit přední - to je lehce pochopitelný konstrukční limit (za který ty neváháš děkovat) >:-[]
2. 3. 2010 13:18
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Podvozok Golfov a Focusov síce môže byť mäkký ... ale nie je, to je ten problém >:D
Naproti tomu Megane podľa teba má tvrdú prednú nápravu ... lenže nemá, to je ten problém >:D
Jediné čo sa mu dá vytýkať (z môjho pohľadu) je horšie odhlučnenie prednej nápravy (trochu buchoce) - ale to bude vekom (236 000 km).
2. 3. 2010 13:31
Re: Estetické TÁPÁNÍ
ježíši, vždyť to není vůbec tak složité, auta jdou osadit vším možným od stavitelných podvozků přes magnetoreologické a za pár tisíc řekněme 20-30 můžeš mít podvozek dle svého gusta.
Ale tu nápravu jednoduše nevykucháš a nevyměníš. To je pointa. Jinak moje 1. auto byl R19, druhé Mégane I dCi a až třetí Mondeo V6. Nemám potřebu ti ho hanět, ale když jsem pročítal informace o novém, přesně jsem skončil u té zadní nápravy - dál mě to auto nezajímá.
3. 3. 2010 00:07
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Lenže si uvedom, že väčšina vodičov (vrátane mňa) ti prdí na to aká je kde náprava. Ak by sa zachovali vlastnosti, ktoré od auta požadujem (pohodlie), nech sú tam bárs aj pevné nápravy z traktora. Technická úroveň auta vpodstate zaujíma len vodičov, čo sa v jazdení vyžívajú ... To je to isté ako s počítačmi - obyčajným userom je jedno čo je v krabici, hlavne, že to ide - to len hráči a koumáci stále niečo vymieňajú, taktujú, ladia a podobne - a baví ich to.
3. 3. 2010 00:29
Re: Estetické TÁPÁNÍ
tak si kup šestsettrojku, očividně pro Tebe nejlepší volba

je sice hezký že víš co potřebuješ (pohodlí) ale nevíš co je k tomu potřeba - potom logicky nedostaneš to o čem nevíš že vlastně chceš. Auto na podvozku začíná, a pokud je podvozek os_anej je to jenom naleštěná krabice na kolečkách. Ale jak píšeš, je vás většina, takže není kumšt vám prodat nalejštěnej prd.
3. 3. 2010 07:02
Re: Estetické TÁPÁNÍ
Stále to berieš moc "autofilsky" ... Z tvojho pohľadu je to o.k. - ale len pre teba a ľudí, ktorí majú autá radi. Pre ostatných nákup auta prebieha jednoducho odlišne - pozriem ako vyzerá, vyskúšam ho a keď mi "sedí", tak ho beriem. Neriešim zavesenie náprav, variabilné/nevariabilné časovanie ventilov, bi-, tri, quatro turbo a podobne.
8. 3. 2010 14:32
Re: Estetické TÁPÁNÍ
nojo, proti tomu jednoduše NIC.
Avatar - pumpkin
1. 3. 2010 23:25
Re: Estetické TÁPÁNÍ
tak tak :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 23:26
Re: Estetické TÁPÁNÍ
:yes:
1. 3. 2010 21:39
FOCUS
Velmi rozpačité dojmy. Všechno (tedy zejména příď) zachraňuje dobře zvládnutá zadní střešní partie, linie střechy a oken je v mainstreamu velmi zřetelným počinem, a k pochvale je to, že je to kombi, nikoliv hra na kombi. Vnitřek (odtušuji) v místech horní hrany přístrojovky celý obšitý kůží, doufejme, že tam nebude v základu koženka, nýbrž měkčený plast. Jinak kokpit je pro mne nepřijatelný absolutně a z jakéhokoliv pohledového úhlu.

Tak mi vytanuje na mysl kontrastní a překrásná karoserie kombi (včetně dokonalého vnitřku) Škody Octavie. V této souvislosti poklekněme a vzdejme hold prvotřídní práci Mladé Boleslavi :yes: Kdybych měl dnes večer volit kombi v kompaktech, pak automaticky beru samozřejmě Mladou Boleslav, pak Golfa a... pak už vlastně...nic. Ano, nic.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - manitou
1. 3. 2010 21:59
Re: FOCUS
Jaxem psal, tisíc lidí, tisíc chutí. Ovšem uznej, že takovej plejstešn v Civicu >:-[]
1. 3. 2010 22:35
Re: FOCUS
to je lepší reklama než kdyby od Fordu zase hlásali že koupí Focusu neutrpí zákazník Škodu :-!
Avatar - Rysguf.
1. 3. 2010 22:36
Re: FOCUS
Pockajme si na Astru Sports Tourer, tam pri ockavanom dizajne interieru Focusu by mohla svojim "konzervativnym" interierom po nom prebrat stafetu prenasledovatela VW. :-)
Avatar - sargis
1. 3. 2010 22:51
Re: FOCUS
Kombi novej Astry je uz na nete...a vyzera lepsie ako tento Focus...ale ludia povedia, ze Focus jazdi lepsie:)..a podla fotiek si myslim, ze bude mat aj vacsi kufor...
Avatar - Emel
1. 3. 2010 22:45
Re: FOCUS
Zkus si zakrýt horní část středového panelu... zbude ti krásný volant (kam se hrabe ten nový bazmek v Octavii), velmi dobře vypadající řadička i ruční brzda, palubní deska plynule navazující na dveře (hurá!). Velmi dobře vypadá i ovládání klimatizace (částečně skryté za řadící pákou), snad jen ten dekl díry po spínací skříňce mohl vypadat lépe - naštěstí ale není na očích (kam se strká karta, že by mohla zůstat v kapse?). Jo, madla dveří preferuju vpředu šikmo, ale to je detail.
1. 3. 2010 23:41
Re: FOCUS
No jo ale když oni si lidi asi nechtěj zakrývat horní část středového panelu pokaždé, když se chtěj podívat na svoje auto... Jestli v tom nebude zakopanej pes?
Avatar - Emel
2. 3. 2010 15:16
Re: FOCUS
Uvidíme, ten prvek je kontroverzní a třeba to naživo bude vypadat lépe. Nebo to tam v nějaké nižší výbavě nebude vůbec.
2. 3. 2010 10:24
Re: FOCUS
No a když to překryješ celý plachtou, tak je to bezkonkurenčně nejhezčí interiér napříč všem třídám >:D ;-)
Avatar - iudex
2. 3. 2010 08:22
Re: FOCUS
No toho Golfa v kombíku dávas na druhé miesto iba zo zvyku a z tradície, sám ale nemozes verit tomu, ze dizajn Variantu je nieco, na com moze so zálubou spocinút zrak. V rámci nizsej strednej nie je vela áut, u ktorých sa tak lísi dojem z krátkej verzie a kombi: vyvázený, elegantný, kompaktný strih karosérie krátkeho Golfa vs. pretiahnutý neforemný zadok Variantu so svetlami siahajúcimi az kdesi k zadným kolesám. 8-s
Avatar - KANKUNEN
2. 3. 2010 08:58
Re: FOCUS
Octa má navíc nakládací hranu, nemá rovnou podlahu. Záď je zkosená tak, že je to skoro liftback. Jinak super.
2. 3. 2010 11:27
Re: FOCUS
Nedělám to ze zvyku, opravdu cením kombi golf.
Avatar - Ronault.
2. 3. 2010 21:43
Re: FOCUS
Golf je moc podařený v Hatch... tří i pětidveřový, ale kombi bohužel mé sympatie nemá. Při koupí Golfu Variant bych dlouho přemýšlel, proč jsem si tohle auto koupil, když existuje Octavia Combi. Jinak přiřazuju Megane Grandtoure a Kia Ceed je pro mne v kombíku taky velmi přijatelná.
Ad. tápání... Ford tápe a tápat bude, protože od dob prvního a bravurního dodnes nestárnoucího Focusu nepředvedl po stránce designu nic, co by stálo o zapsání do dějin designu.
2. 3. 2010 15:50
Re: FOCUS
Octavia kombi. Škoda slov.
Avatar - manitou
1. 3. 2010 22:19
LEGENDA
Pamatuji jak vyjela první generace - naprostá bomba, převratný design, obzvláště zadní partie. Prostě zcela jiný "kousek" v šedé konkurenci. Nejdříve mě bylo líto, že takové legendární jméno jako Escort mizí, ale nakonec mi bylo líto spíše konkurence. V druhé generaci se trochu přeci jen uhladil a tím nechtěně dal konkurenci zase šanci, ale pro mne byla i druhá generace v době představení dokonalá. A teď i ta trojka, zase se mi líbí, je povedená. Není to ani litovaný šedý vlk a není to ani unavená astra. Je prostě šmrncovní, moderní a zase lídrem v segmentu. Sice je škoda, že zmizely horní lampy, ale nejde mít něco pořád stejné 35 let. ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - VelkejChytrák
2. 3. 2010 22:37
Re: LEGENDA
No, podívej se na FoFo I dnes. Ubohoý. A interiér? Směšný. Na to, jak bude působit interiér fofo II za deset let, se bojim pomyslet.
Avatar - Matt26
1. 3. 2010 22:30
Božský interiér
Dávno som nevidel nič tak krásneho a originálneho... Bez kopírovania, ergonomické i estetické riešenia...užasný volant aj kaplička prístrojov. No proste paráda. Exteriér je už poslabší, hlavne ten zadok :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 22:31
Nový SHARAN...
Přátelé, před chvílí jsem viděl první fotografie nového Sharanu. Mnozí budou mile překvapení svěží, byť konzervativní vizáží, jiní zůstanou chladní a bez emocí... Každopádně je to VW dle typického současného designového jazyka značky.
Rozbalit vlákno
24
1. 3. 2010 22:48
Re: Nový SHARAN...
měli by sem přidat smajlíky ROFL :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 22:53
Re: Nový SHARAN...
Nerozumím.
1. 3. 2010 23:25
Re: Nový SHARAN...
to nevadí >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 3. 2010 23:26
Re: Nový SHARAN...
Ale přesto bych to rád pochopil ;-)
1. 3. 2010 23:43
Re: Nový SHARAN...
No to on by asi rád zpětně pochopil i Me2d, ale pokaždý to holt nevyjde...
2. 3. 2010 00:05
Re: Nový SHARAN...
někdo něco bere osobně? :-! - jednoduše příště nikomu netlač vkus a věk, potom nebude mít potřebu s tebou polemizovat ;-)
2. 3. 2010 00:10
Re: Nový SHARAN...
Dobře, pro ty neodbytné. Pokud nasílu natlačíš do diskuze zejména o designu Fordu, offtopic zmínku o VW paskvilu bůhvíčeho s buhvíčím ale hlavně s neuměle naroubovaným xichtem Golfa, současně to označíš jako svěží vizáž, tak se na to nedá napsat nic jiného než ROFL = Rolling On (the) Floor Laughing.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 3. 2010 00:28
Re: Nový SHARAN...
Zřejmě jsi nový Sharan ještě neviděl. Osobně ho považuji za, byť stále konzervativní, ale i přesto svěží automobil. Touto cestou se vydaly všechny nové Volkswageny. Jsou stále věcné a konkrétní, ale líbivé a poměrně svěží.
Avatar - white label
2. 3. 2010 00:45
Re: Nový SHARAN...
Souhlas...
Navíc design Fordu (viz Focus III) má do "příkladného" designu poněkud daleko, po této stránce to už ani zdaleka není 3dveř. HB Focusu I. generace...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 3. 2010 00:56
Re: Nový SHARAN...
První Focus byl z hlediska exteriéru v určité míře průkopnický. Díky němu pronikla mezi kompakty hravost a kreativita, což působilo v porovnání s konkurencí svěže. O něco méně to však přišlo vhod v interiéru...

Styl New Edge byl hravý a rozpustilý, ovšem minulou generací Mondea byl dotažen do určitého řádu a pravidel. Někteří lidé to uvítali, ovšem např. v druhé generaci Fordu Ka jim onen uvolněný duch chyběl...

Poté přišlo menší bezpráví v podobě Focusu II, po kterém jsme čekali něco jiného, lepšího. Nxní máme kinetický design, jenž trpí nižší nadčasovostí... a prostřednictvím Focusu bylo jeho dávkování přehnané a smutně se divím, jakého kompaktního Fordu jsme se dočkali.
Avatar - white label
2. 3. 2010 01:02
Re: Nový SHARAN...
Ano, vidím to velmi podobně... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 3. 2010 17:24
Re: Nový SHARAN...
:yes:
Avatar - Ronault.
2. 3. 2010 21:46
Re: Nový SHARAN...
Souhlas, chlape :yes:
2. 3. 2010 01:01
Re: Nový SHARAN...
Sharan jsem viděl z Tvého linku.
Zajímá mě nějaký Sharan? Ne.
Je snad Sharan etalon designu? Ne.
Je Sharan něco jiného než miliontá variace na předek z Golfa? Ne.
Podle mě, jediný auto kterýmu ten předek sluší je Amarok. Ani tomu Touaregu to moc nesluší.
2. 3. 2010 11:32
Re: Nový SHARAN...
A je důležitý názor někoho, kdo není zákazníkem? Ne. :-!
2. 3. 2010 12:24
Re: Nový SHARAN...
někdy je opravdu super něčím nebýt :-!
2. 3. 2010 12:28
Re: Nový SHARAN...
To si piš. Komunismus tu nemáme, takže si můžeš dokonce i beztrestně vybrat. ;-)
2. 3. 2010 16:07
Re: Nový SHARAN...
Takže automobilkám nejde o to získávat nové zákazníky?
2. 3. 2010 17:25
Re: Nový SHARAN...
Když někdo neuvažuje nad tím, že koupí MPV, tak ho žádná automobilka nepřesvědčí. ;-)
2. 3. 2010 19:07
Re: Nový SHARAN...
Taky pravda.
Avatar - pumpkin
1. 3. 2010 23:29
Re: Nový SHARAN...
nerozumiem prečo sa o ňom redakcia ešte nezmienila... no nič.
Je decentný, nová charakteristická maska VW pôsobí nenásilne. Uhladený konzervatívny dizajn vydrží snáď aj ďalších 15 rokov.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 3. 2010 00:24
Re: Nový SHARAN...
Nadčasový určitě bude, akorát si nejsem jist kompozicí zadních lamp do zádě... jinak jsem spokojen. Trvanlivý velkoprostorový Volkswagen se jistě neztratí. Dokonce si myslím, že celé modelové portfolio pomalu, ale jistě nachází svou tvář.
1. 3. 2010 22:38
Hmmmm.
Dříve jsem měl Fordy rád - dnešní design a kvalita se mi však vůbec nelíbí. :'-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
1. 3. 2010 23:39
Zaujímavý dizajn
Dávno ma žiadna prístrojovka nezaujala tak ako u tohto auta. Nie že by som ňou bol nadšený, ale určite prináša niečo nové. Dokonca aj ostré hrany, ktoré inak nemám rád v interiéri, tu nepôsobia rušivo a celkovo to pôsobí harmonickým dojmom - určite lepšie než francúzi alebo Mercedes v céčku a éčku.
Ani exteriéru sa nedá moc vyčítať. Určite to však nebude auto pre konzervatívnejších zákazníkov - skôr pre mladších do 35 - 40 rokov.
Zdá sa mi, že pekné interiéry už vedia robiť len Nemci (vrátane Škodovky) a pár japonských automobiliek.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
2. 3. 2010 06:54
Turbobenzín
Ten kdo zažil v praxi turbobenzín a rád šlape na plyn, brzy pochopí, že si měl koupit raději atmosféru nebo naftu. Chce to totiž hodně vzduchu a hodně benzínu.
Jinak Fiesta jasně ukazuje, že lidi nechtějí jen klasickou šedou klasiku. Na klasiku je VW.
Rozbalit vlákno
1
2. 3. 2010 16:16
Re: Turbobenzín
"Menší šestnáctistovka bude k dispozici ve dvou provedeních - 150 a 180 koní. Dvoulitr bude mít výkon ještě vyšší. Klidnější jezdec může sáhnout po modernizovaných šestnáctistovkách o výkonu 105 a 125 koní."
[odkaz]
2. 3. 2010 07:48
Důstojný protivník
Opět důstojný protivník Golfu. Interiér OK - prostě je Ford zase svůj. Nemusí přece všichni kopírovat VW. Jediný co mě moc neladí jsou neuvěřitelně kýčovitý zadní lampy přetažený do boku - tenhle virus od Renaultu přeskočil bohužel i na Golf Variant.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 09:19
Re: Důstojný protivník
Promiň, ale přirovnávat jeden z nejkrásnějších kombíků v této třídě Renault Megane k "ošklivému káčátku" - Golf Variant ??? To nemyslíš vážně. ;-)
2. 3. 2010 10:26
Re: Důstojný protivník
Megane je pěkný jenom z dálky, z blízka ta nalepená světla vypadají minimálně podivně.
2. 3. 2010 11:27
Re: Důstojný protivník
Tos napsal pěkně, Megane je pěkný opravdu jen z dálky. Jen bych tu dálku upřesnil tak na 1000 metrů, čím blíž k němu jsi, tak je to jen horší.
:-)
Avatar - Ronault.
2. 3. 2010 21:50
Re: Důstojný protivník
Proč si prostě do nicku nenapíšeš "Mám rád Fordy a nemám rád Renaulty"? Víš kolik tvých příspěvků by ti to ušetřilo a kolik času bys mohl přeorientovat do jiných činností? Pouvažuj o tom ;-)
2. 3. 2010 22:45
Re: Důstojný protivník
>:D Od tebe to sedí...
Avatar - Ronault.
3. 3. 2010 13:55
Re: Důstojný protivník
Já tady nepíšu podobné příspěvky jako ty nahoře :no:
3. 3. 2010 14:05
Re: Důstojný protivník
1. Jako první jsem nenapsal, že je megane pěknej jenom z dálky...

2. Podívej se, co jsi předvedl na této diskuzi ty ;-)
2. 3. 2010 13:57
Re: Důstojný protivník
To si nemyslím. Mně se zdá pěkný jak Renault Megane, tak Golf. Každému podle jeho kapsy a chuti. :-)
2. 3. 2010 13:59
Re: Důstojný protivník
Golf je však kvalitativně o mnoho dál. :-)
Ten interiér je prostě bomba v nižší střední
(pokud pomineme luxusní trio - MB, BMW a Audi). :-)
Avatar - pocitac
2. 3. 2010 21:17
Re: Důstojný protivník
další kvalitář ;-)
Avatar - www.skodaoctavia.cz
3. 3. 2010 16:10
Re: Důstojný protivník
Ten interiér je úžasný. Fakt pecka :yes:
2. 3. 2010 08:09
Interiér
Čtu tady stejný plačky nad interiérem jako u Fiesty, ale prodeje hovoří jasně, Fiesta je leader. Holt všichni majitelé Fiest nemají vytříbený vkus jako zdejší designéři na auto.cz :-)

Focus díky absenci 3-dvéřového modelu asi nenapodobí prvenství Fiesty, ale na top3 dosáhne určitě.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - manitou
2. 3. 2010 09:14
Re: Interiér
Myslí, že te 3D hatch ještě dorazí, spíše jsem zvědav jak CC ;-)
2. 3. 2010 11:31
Re: Interiér
3D Focus nebude. Bude ale jiný kupé, nejspíš konkurence pro Rocco. Mohli by oživit Capri ;-)
Avatar - manitou
2. 3. 2010 11:55
Re: Interiér
to spíše pumu :yes:
2. 3. 2010 13:54
Re: Interiér
Capri je legenda, Puma vůbec. >:-[]
2. 3. 2010 16:27
Re: Interiér
Zdroj? 3-door Focus dle mě bude, třeba jako nová verze RS.
[odkaz]
5-door bude asi ST/SVT/FPV.
2. 3. 2010 16:57
Re: Interiér
Necháme se překvapit. Každopádně bych byl jednoznačně pro kupé, u 5D nemůžu překousnou ty "francouzské" zadní světla, kterých by se asi 3D nezbavil...
Avatar - strýček BOB
2. 3. 2010 09:27
Opravdu povedený automobil
Interiér vytvářel někdo nadrogovaný. Nebýt znaku na kapotě, tak má člověk dojem, že se dívá na novou kreaci inženýrů z Koreje. Tato kára bude vyčpělá a okoukaná sotva se zavřou vrata autosalonu v Ženevě. Ve Vlkohradu bouchají lahve se šampaňským, právě sledujete kladivo na G VI a připravovaný G VII. Spěte sladce bankrotáři z Fordu :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - manitou
2. 3. 2010 09:42
Re: Opravdu povedený automobil
Předchozí příspěvek vytvářel někdo nadrogovaný. Nebýt podpisu, tak má člověk dojem, že se dívá na novou kreaci inženýrů z Koreje. Tento názor bude vyčpělý a okoukaný sotva ho dočteš do konce. Ve Vlkohradu bouchají hlavami o stěnu, právě sledujete kladivo na G VI a připravovaný G VII. Spěte sladce vlkohradští ;-)
2. 3. 2010 10:31
Re: Opravdu povedený automobil
:-) nemusím souhlasit s obsahem Tvého příspěvku, ale pobavil mě! >:D :yes:
Avatar - manitou
2. 3. 2010 10:41
Re: Opravdu povedený automobil
Alespoň něco ;-)
2. 3. 2010 11:20
Re: Opravdu povedený automobil
Strejda BOB si naběhl :-)
neregistrovaný "Alexx11"
2. 3. 2010 13:39
Re: Opravdu povedený automobil
nech si pozrie www.auto2.hu a uvidí kvalitu VW audi R8 s vilomeným zadným kolesom po6500km pri 5km rýchlosti vo švajčiarsku aj foto
neregistrovaný "Alexx11"
2. 3. 2010 10:51
Re: Opravdu povedený automobil
no už VW - G V,VI, VII. VIII, IX , X,do dvoch rokov a stále prídu nato že ešte všetko na ho.
Avatar - Blue Sun
2. 3. 2010 10:18
..
Inu, zkrátka současný Ford, se vším všudy.
Radši Mégane.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - manitou
2. 3. 2010 10:43
Re: ..
že by byla prioritou pouze cena ;-)
Avatar - Blue Sun
2. 3. 2010 11:09
Re: ..
Cena? Ne, proč?
Mým prioritám nemůžeš ty rozumět. Ovšem kinetické fordy s šílenými interiéry v nich nemají své místo.
2. 3. 2010 14:50
Re: ..
Aspoň s podobným názorom nie som sám. ;-)
2. 3. 2010 14:50
Re: ..
Určite. Jak rozdielna je príjemná atmosféra v interiéri Meganu voči tomuto high-tech maskovanému strašidlu. :-|
2. 3. 2010 16:28
Re: ..
Megane je asi hezčí. Ale bál bych se s ním narozdíl od Focuse vzdálit se příliš od servisu, stejně tak jako třeba s Fiatem.
Uvidíme jaká bude cenová politika
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2010 07:11
Re: ..
Blbost. Pohádky starýho zbrojnoše.
2. 3. 2010 11:16
Tož tak
Jediné co se mi nepozdává jsou ty kravské imitace děr na předním nárazníku. Interiér je v pohodě. Takový beztlačítkový INFINTI FX. Podobné řeči se vedly u Fiesty a nějak prodeje neutrpěly. Jsou to stejné sranda důvody, jak měkké plasty.
Rozbalit vlákno
1
2. 3. 2010 13:51
Nechápu.
Jak se tohle auto může tolika lidem líbit - vždyť je hrozné! :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Alexx11"
2. 3. 2010 13:55
Re: Nechápu.
viď. každý má iný vkus :-!
2. 3. 2010 16:13
Re: Nechápu.
Souhasím nemůže se líbit někomu kdo má nick Ich liebe Das Auto
2. 3. 2010 14:25
FOCUS, toho času třetí
Focus první generace vyvolal pozdvižení. Vnesl do nižší střední třídy neotřelý a neopakovatelný design, skvělé jízdní vlastnosti a futuristický (byť ne nejkvalitnější interiér), slušné zážehové motory (po FL i vznětové) a na rozdíl od Escortu také spolehlivost. S odstupem času a s přihlédnutím k době vzniku tedy něco, co konkurence doháněla až s další generací svých modelů a někteří dodnes nedohonili.
Druhá generace jakoby vylekaná progresivností té první se snažila zvážnět, připodobnit se ke Golfu a nabídla konzervativnější design, vyspělejší naftové jednotky o něco kvalitnější interiér...a to samozřejmě nemohlo býti hodno jména předchůdce.
Zatímco všichni konkurenti vystačí během svého života s kosmetickými změnami, Ford musel přijít téměř s půlgeneračním skokem, aby dokázal eliminovat škody napáchané přílišnou konzervativností. Tou konzervativností, která každého majitele první generace musela nalomit, zda-li má koupit FF II., nebo G V., který se podvozkově dotáhl a nabízel stejnou dávku "tvarové odvázanosti", ta má však u VW velmi hluboké kořeny.

Zatímco tu jedni Focus, toho času třetí generace vynášejí do nebes a druzí srážejí (což značí to, že je blíže ke kořenům zakladatele rodu), já nechci posuzovat, jestli je krásný nebo ne.
Myslím, že je dostatečně daleko druhé generaci a naopak blíže té první, aby se zařadil po bok Fiesty, která je i přes dramatičtější design nejprodávanější ve třídě a je tvarově svébytná. Spíš než podobnost v rámci nižší střední shledávám snahu přiblížit se právě k Fiestě a také snahu o odstranění z mého pohledu nepěkného a plastikového interiéru. Domnívám se, že FF III. míří tam, kde trůnil FF I., tedy do prémiových výšin třídy (nemyslím cenu, ale faktické zhodnocení všech vlastností). To je to místo, kde druhá generace nesídlila dlouho, neboť ji výrazné zlepšení konkurence pasovalo na vůz s výborným jménem, ale kromě podvozku, řízení a pár motorů také naprosto běžný...
Domnívám se tedy, že nová generace si své jméno opravdu zaslouží a bude vnímána lépe než jen jako dříč s upracovanou tváří právě končícího modelu.
Rozbalit vlákno
5
2. 3. 2010 14:48
Re: FOCUS, toho času třetí
Exteriér ťažko hodnotiť, ako celok mi nepripadá byť zlý, hoci pár detailov jeho hodnoty zráža trochu dole.
Naproti tomu interiér na mňa pôsobí vyslovene odpudivo, nie je tam nič, čo by sa mi páčilo. ;-\
V tom prípade môže byť toto auto sebelepšie, ale na tom, že je odpudivé to nič nezmení. Sorry.
2. 3. 2010 14:58
Re: FOCUS, toho času třetí
Mě se neomlouvej :-) . Fordí interiéry jsou vždy rozporuplné, ale tento, stejně jako ten Fiestí a Mondeozní na mě působí dobře. Navíc fotky jsou pěkná věc, ale až pocit po usednutí a ujetí aspoň pár desítek km napoví ;-)
2. 3. 2010 16:34
Re: FOCUS, toho času třetí
:yes: :yes: :yes:
3. 3. 2010 06:50
Re: FOCUS, toho času třetí
Každý má rád niečo iné. Ja nemusím riadiace panely a´la Star Trek. ja chcem obývačku. :-) ;-)
Avatar - manitou
2. 3. 2010 21:35
Re: FOCUS, toho času třetí
Krásně si to napsal, souhlasím do písmenka. U té II. mě nadchly pouze dva motory 1.6 TDCI 80 kW a hlavně 1.6 Ti-VCT. :yes:
Avatar - lango
2. 3. 2010 14:32
No nevím
Myslím si že s focusem už to nemá moc společného : záď je buď s-MAX nebo Galaxy interier je fajn ale jsem zvědav na koleno vždy mi vadil středový tunel:)
Předek jen lehounce změnily spíše do mondea:(
Doufám že tam nedají ten ošklivý interier z GHIA umělé dřevo DĚS.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
2. 3. 2010 15:57
Dotřetice toho nejlepšího
Konečně jsem na něj našetřil. Moje vstupenka do 21. století automobilismu. Psal se rok 2001 a já koupil své první moderní auto. Jetou třídveřovou 1.6, krále doby. Nemělo zrovna moc výbavy a ani motor nebyl zrovna výkonný. Přesto na něj nezapomenu. Jezdil jsem ho 4 roky. Na kolech z Escortu RS 2000, se světle zelenou metalízou vypadal... k sežrání. Po pár jízdách s mým kouskem si ho koupili i rodiče - 1.8 TDCi Ghia. Konkurence pro toto kombi v jízdních vlastnostech neexistovala. A co víc, do minulého podzimu jezdilo bez sebemenší poruchy. Ve 230 tis. odešly budíky. To byla prví a zatím jediná závada.
Před třemi roky jsem dostal možnost vybrat si služebák. Focus II combi, bez delšího váhání. Už mírně přesluhuje. Jak už je zvykem, bez závady.
Focus III bych rád proháněl jako jeho nástupce. Vypadá slušně, i když i mě vadí pár věcí jako zadní lampy, nebo ty divné trojúhelníky na masce. Modlím se za ještě lepší jízdní vlastnosti. Věřím také ve zlepšení dieselů. Kdo sedne do focusu pochopí, že vzhled je až na druhém místě. Focus je pro mě kolegou. Autem za slušné peníze, které naložíte po okraj vysoce variabilního zavazadelníku a proženete zatáčkou s lehkostí (snad už konečně přicházejícího) jarního vánku. Navíc se za dobrou páči umí odvděčit spolehlivostí starých žigulů.

Karty jsou rozdány, kostky jsou vrženy. Auto je hotové. A já věřím, že Ford má pod rukou královské oko a macháčka.
Rozbalit vlákno
2
2. 3. 2010 16:38
Re: Dotřetice toho nejlepšího
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "adalbert"
8. 3. 2010 16:58
Re: Dotřetice toho nejlepšího
Taky se těším!
Jsem zaujatý fordista z jednoho jediného důvodu - všechny Fordy jedou tam, kam otočíte volantem. A to, překvapivě, spousta aut neumí. Mimo premivou třídu (a z ní hlavně BMW), Subaru a pár upravených speciálů to nikdo tak dobře, jako Ford neumí. A u Forda to dostanete už v základu, bez příplatků!
2. 3. 2010 16:24
Nejošklivější Spolehlivec
Zvenku říkám ano. Zevnitř je to děs, vypadá to jako levná minvěž Aiwa ze začátku 90. let (středová konzola). Ale ruku na srdce: zajímá tohle někoho, kdo ví, že Focus je etalon třídy už přes deset let ? Já asi zaskočím pro elegantnější výprodejový FF2 s osvědčeným 1.6 Ti-VCT benzinem. Trochu se bojím, co přinese Fordu downsizing co se týče spolehlivosti a hlavně ceny.
Rozbalit vlákno
3
2. 3. 2010 16:40
Re: Nejošklivější Spolehlivec
1.6 Ti-VCT dál bude...
"Klidnější jezdec může sáhnout po modernizovaných šestnáctistovkách o výkonu 105 a 125 koní." ;-)
[odkaz]
3. 3. 2010 10:01
Re: Nejošklivější Spolehlivec
Jsem spíš chudý než klidnější jezdec. Prostě mám spočítáno, že se nevyplatí investovat do turbobenzinu (+ cca 40 tisíc) nebo nafty. Když už na to někdo má, t-benzin je aspoň legrace, diesel je v nižší střední prohra vždycky, pokud nenajedeš přes 25 tisíc km/rok. Jakej máš názor na 1.6 Ti-VCT ?
Avatar - Emel
3. 3. 2010 11:16
Re: Nejošklivější Spolehlivec
S 1.6TDCI není problém jezdit za 5,xx, s 1.6 benzínem budeš pravděpodobně přes 7. To máš rozdíl nějakých 0,70 Kč na km, návratnost 40.000 investice je po 57.000km... to není zase tolik, není to ale ani málo.
3. 3. 2010 14:27
garbage
Found On Road Dead {Ford}
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
3. 3. 2010 20:19
Re: garbage
He flew from his brand new Kia Venga. His safety-belt had toren while he crashed.