Klídek, na živo to auto vypadá líp než na fotkách. Tedy ze předu se mi subjektivně v reálu líbí, zadek už tak slavný není, zvláště ta světla přpomínají mořské plody. Jinak je to moderní auto na špici nižší střední jak technikou, tak jízdními vlastnostmi. Jen ten design mohl být trochu lepší .... od focusu se to totiž očekávalo...
Taky už mě unavuje,když tady polovina lidí tvrdí že je hnusnej a že by si ho nikdy nekoupili.Pánové navštivte autosalon naživo vypadá rozhodně líp a svezdte se v něm nejlíp s 1,6 ecobuřtem a pak tady poreferujte,jestli vám nedojdou slova a pak srovnávejte. >:D
Nevím, jestli jsi natolik automobilově vzdělán abys dokázal rozlišit, který auto spadá do kterého segmentu trhu. Ono jak tak koukám, tak máš problém rozlišit už naprostý základ jako B-segment a C-segment čili jinými slovy kompakt a subkompakt. Pokud tady vedeme diskuzi o Focusu, tak asi nemá smysl jej srovnávat s 207 nebo autobusem, i když asi nebudeš evidentně souhlasit.
A když zůstaneme v nižší střední třídě, jestli ti tedy ten pojem něco říká, tak Focus moc konkurentů v ošklivosti nemá. Marně pátrám, které auto nabízí na jednom modelu více kýčových prvků jako Focus...?
Hele ty francouzskej vševěde.Motáš sem segmenty,protože ti docházej argumenty.Proč bych nemohl srovnávat P207 s focusem co se týče designu?Mají společnou velkou tlamu,kterou si u focusu kritizoval a na focusu ve skutečnosti nevypadá tak velká jako na fotkách.Kritizuješ to co si ani ve skutečnosti neviděl a jdeš jenom ze stádem.Takže ještě jednou obhlídni ho zblízka svez se v tom pokud vůbec víš co je to volant a pak nám tady kritizuj,jestli vůbec budeš mít co >:-[] .
Asi žiješ v bludech, ale nikde jsem nekritizoval velkou tlamu Focusu, pokud ano, najdi to. Buď exaktní. Kritizuji id samého počátku na přídi Focusu umělé vstupy vzduchu na nárazníku, což dělá z Focusu kýč, stejně jako třeba otvory pod světly Kugy, nebo chromované doplňky kolem blinkrů Mondea, které vypadají jak z nabídky tuzingových dílů na benzínce. Stejně tak kritizuji zadní světla Focusu, které jsou tvarově překombinované až působí násilně. Samozřejmě, nemůžu Fordu popřít snahu o proporční vyrovnanost, to ano, ale to je asi tak jediné, co překombinovaný styl Fordu šlechtí a jasně se dokazuje, že globální design není pro Evropana oku lahodící.
Pokud budu chtít srovnávat něco s Focusem, tak po designové stránce jedině 308, která ač má velkou přední masku, tak při globálním pohledu, např. profil či čelně bokem, jasně dává najevo, že P308 jde formou plastických tvarů, zdůrazňuje zlomy a plochy a vše spolu zapadá bez nutných levných ozdobenin. Po faceliftu 308 navíc nemohou být pochyby i pro ty, co jim velká maska nelahodí.
Chce to trochu zapnout závity, umět se vyjadřovat a myšlenku lépe uchopit.
Za toho vševěda díky, necítím se až tak znalý, ovšem potěší to. ;-)
Na začátku jsem ti napsal, že jsem nového Focusa na živo viděl, což dnes už není žádný problém, na prodejnách je. Tak nevím, co řešíš. Pokud nejsi schopen rozebrat svůj názor, tak opravdu raději konči. 8-s
Žil byl, za 3,5 řekama a 3,5 horama, jeden kouzelný princ. Jmenoval se Focus. Měl rodokmen až do doby velkého třesku. Všichni jeho předkové byli též z modrého oválu.
Jeho pověst se nesla celým časoprostorem - dokonce i tím, co ještě nevznikl nebo už dokonce zanikl. Denně naběhal 100 km, vypil lékaři doporučovaných 3,5l kapaliny, všechny ochránil pěti hvězdičkami.
Využíval obnovitelné zdroje energie, CO2 vypouštěl jen do balńků. Jeho životním posláním byla ekologie a světový mír.
Jaké nastalo překvapení, když tahle vlídná slova sudiček nevyšla a narodil se hrbatý dyzlektik, dyzgrafik, 4% nátury, který nebyl podobný nejenže na tatínka, ale ani na maminku, který denně nabelhal 10 schodů k lednici, aby tam do sebe nalil 3,5 bečky a jehož ochanářské schopnosti byly ve hvězdách. Jeho posláním byly nekrologie a světový mor. Prostě se nepovedl.
Nebo že by sudičky měly přecijen pravdu, protože dobruslily až z ... ;-) ?
Docela mě vždy pobaví, jak výrobci u tzv. eko modelů "objeví Ameriku".
Tak třeba zjistili, že lepší aerodynamika snižuje spotřebu. Jaká to novinka! Proč ale potom neudělají aerodynamičtější svoje modely už v základu? Skutečně těch pár plastů na zakrytí podvozku a poklice bez děr tolik stojí? A proč už konečně nezačnou zakrývat zadní kola z boku úplně? Citroeny toto používaly hlavně kvůli slepšení aerodynamiky, ne kvůli designu. Mimochodem, i hodně vyklenuté blatníky zhoršují aerodynamiku.