Ford Focus první generace byl v Británii vyhlášen nejlepším ojetým autem uplynulého desetiletí. V jednotlivých segmentech byly kromě Focusu vybrány Ford Ka, VW Passat, Audi A3 a BMW X5.
Hmm, takže Audi A3 je manažerským vozem... Moje Mondeo je potom co? Řidičskou limuzínou??? >:D
Jinak chválím Focus, první generaci jsem čtyři roky kočíroval a bylo to (vztaženo na velikost a cenu) opravdu fajnový auto :yes:
Možná špatný překlad, přece každý ví,že A3 není...
Ale je to konečně fuk,je to názor britů a co my s tím zde? Prostě další článeček před koncem roku.Neřešit. :-!
focus a golf? 8-s , focus je dílo samo o sobě, většího mrzáka auto snad neznám, neříkám že nemá dobrej podvozek ale moje skušenost sním je věčně v servisu (fordem tam a vlakem zpátky) a jeden nekonečnej problém, např v 60 000 výměna polomotoru atd... Podotykám auto kupované nové, naštěstí né mnou (táta), v něčem co má přední náhon bych nejezdil (mimo new fiat 500, ten se mi fakt líbí:-)), eště že už je ten sr.áč z domu, nahradil ho opel na kterýho všichni plyvou, najeto 70 000 bez jakékoliv poruchy, jednom se dělala geometrie...
a fiat? ten si žije vlastním životem v překrásné itálii, angláni je nemají rádi tak je přece nebudou vychvalovat
no nechci ho moc obhajovat ale spatnou zkusenost s focusama ma spousta lidi. z mych znamych kdo ho mel, ten ho nakonec prodal. tresnicka na dortu byla, kdyz ani "technici" ve fordu nedokazali odstranit cukani volantu a doporucili se auta zbavit.
Tak Focus ziskal dalši oceněni. A že jich už ma např. jeden Francouzsky automagazin vyhlasil Focuse jako nejlepši auto minuleho stoleti před BMW M3 v poměru vykon/cena. Na tohle dilo muže byt Ford opravdu hrdy a v tomhe s Anglany souhlasim a myslim že Focus by zviťezil nejen tam ale i na většině stareho kontinentu. :yes:
Tak si zajeď do GB a pak do I.V každé zemi preferují něco jiného,ale totéž platí pro F atd...je to k nepochopení?Snad ne.
Jo, proč zrovna Fiat? Důvod tvého "problému" je v čem?
Nebo, že bych si zajel do Albánie?... Nemusím nikam jezdit, abych uměl definovat nejlepší ojetinu desetiletí. Nahoře jsem to snad napsal dostatečně pochopitelně.
Ten fiat je tam proto, že ačkoliv se soustřeďuje na auta cenově přístupná, neboduje ani jako mistr ojetin...
Ano, je pravda že ty si snadno utváříš definitivní názory, aniž by ses šel na danou věc podívat naživo nebo ji vyzkoušel, stačí ti načtená moudra, nejlépe marketingová prohlášení koncernu VW... :no:
Presne to som chcel napisat.
V UK je Ford to, co Skoda v CZ. Podobne sa da povedat o Fiate v I, Renaulte vo F a VW v D.
V CR/SR su ludia, ktori by si nikdy nekupili Forda, pretoze podla nich je nekvalitny a Skoda je the best.
Pridete do UK a kazdy hovori na Skodu, ze by si ju nikdy nekupili, lebo je to nekvalitna znacka z vychodneho bloku a radsej si kupia Forda akoze defacto domacu znacku. Takze asi tak. Ludom chyba nadhlad.
Fiata bych viděl jako vítěze kategorie největší kus auta (nejen, ale i po stránce rozměrů) za peníze: Croma. Tak prostorné, fantasticky pohodlné a bezpečné auto za takovou cenu člověk jinde nekoupí.
na ojetiny zadny imperativy neplati. vysledek techhle anket je jen statistika. v ojetinach je ring volnej. kazdej si ulovi svyho kapra at je to stara omega nebo levnej scenik kvuli rodine, anebo fiat bravo levnejsi nez stejne stary punto. nahodou fiaty jako ojetiny jsou supr. a peugeoty a alfy a audiny a jakykoli dalsi rakety.. - a hlavne auta co spalujou benzin.
Možná jsi měl smůlu na kus popř. předešlého majitele. Známá měla Ka koupené jako nové, jezdila s ním osm nebo dokonce deset roků skoro denně a jediný velký problém byla rez v posledních letech.
dalsi 12 rocny odbornik aha ho >:D z coho si taky podrazdeny? ha? cakal si pod stromcekom na vianoce play station 3 a v skrini si nasiel zatial len papuce? smutne >:-[]
Vsade sa najdu taketo vynimky. Kto znicil motor v 60.000, ze nemenil olej, alebo odtrhol olejovu vanu, to hovori samo za seba.
Dalsi priklad je geometria pred 70.000km. Mali by ste spolu s otcom zajst do autoskoly, lebo jablko nepadlo daleko od stromu.
1. auto dostává co potřebuje (jsem člověk z oboru, autoelektrikář, takže vím co auto chce a co potřebuje), polomotor se dával kvuly výrobní vadě, ale že byla po záruce tak se snáma nikdo nebavil, soused s mondeem 2001kou měl ten sám problém s převodovkou, prostě odešla po záruce.
2. geoška se dělá minimálně 2x do roka, na svym ju dělám tak 3x (ikdyž je pravda že u mercedesu se nedělá zrovna snadno, má stavitelnou i zadní), neříkám že každej focus je špatnej, ale z tohodle kusu se nám ford zhnusil tak že si ho už nikdy nekoupíme...
Geometria 2x do roka? No mozno na speciale pre dakar.
Vyrobne vady existuju vsade tam, kde su vo vyrobnom procese ludia. Pocul som o Mondeu, ktoremu zabudli dat piestne kruzky na motor vo vyrobe. Samozrejme sa to ale prejavilo hned po par km este v zaruke
Tvoje příspěvky jsou opravdu velkej piece of S.H.I.T. a doporučuju ti přispívat na seznamcézet, kde jako diskutér najdeš prostředí, který ti bude mnohem víc intelektuálně sedět 8-s Tady zbytečně přepínáš svoje mozkový závity a stejně jseš jenom za vola ;-)
Focus dobrá volba.. ale pak jsem nestačil věřit svým očím. Ka... no, dejme tomu, nepříliš spolehlivé ani praktické auto, ale proč ne. Pak A3 jako manažerský vůz... i to se dá. Ale SEAT, to je po sympatických začátcích s účastí v rallye tápání desetiletí, ze současných modelů lze za sportoví označit maximálně tak Ibizu a jasně rozpoznatelný designový jazyk skončil výrobou historického Audi. Třeba se Škodou a její modelovou řadou se to nedá srovnat... nebo nakonec i s Kiou. :no: