Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus RS přijede do ČR v květnu: Nové foto a podrobné informace

Ford Focus RS se na scénu vrací po šestileté přestávce – tak dlouhá doba uplynula od ukončení výroby minulé generace. Ta nová je silnější a navzdory původním spekulací opět přichází s pohonem jen předních kol.
Zpět na článek
30. 1. 2009 10:52
30. 1. 2009 11:58
neregistrovaný "scape6"
30. 1. 2009 13:12
30. 1. 2009 14:04
neregistrovaný "babo"
30. 1. 2009 18:12
anonym
31. 1. 2009 01:11
neregistrovaný "JanMaj"
30. 1. 2009 13:33
neregistrovaný "RayBan"
30. 1. 2009 15:03
31. 1. 2009 01:13
neregistrovaný "JanMaj"
30. 1. 2009 13:44
neregistrovaný "maaara"
30. 1. 2009 13:54
30. 1. 2009 14:10
30. 1. 2009 14:13
neregistrovaný "RayBan"
30. 1. 2009 15:05
30. 1. 2009 14:16
30. 1. 2009 14:46
30. 1. 2009 14:52
30. 1. 2009 15:09
30. 1. 2009 16:13
30. 1. 2009 19:42
30. 1. 2009 20:32
30. 1. 2009 16:07
neregistrovaný "Valeres"
30. 1. 2009 16:09
30. 1. 2009 16:28
neregistrovaný "Valeres"
30. 1. 2009 19:04
30. 1. 2009 17:14
30. 1. 2009 19:01
30. 1. 2009 21:00
neregistrovaný "Valeres"
30. 1. 2009 18:19
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:18
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 00:03
30. 1. 2009 19:07
30. 1. 2009 20:24
neregistrovaný "yaroukh"
30. 1. 2009 21:21
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 22:29
neregistrovaný "yaroukh"
31. 1. 2009 10:41
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 17:23
neregistrovaný "yaroukh"
1. 2. 2009 10:38
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:20
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 10:42
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 17:26
neregistrovaný "yaroukh"
1. 2. 2009 10:39
neregistrovaný "507--"
1. 2. 2009 21:14
neregistrovaný "yaroukh"
30. 1. 2009 20:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 1. 2009 20:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 1. 2009 21:24
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:27
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 22:22
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
31. 1. 2009 01:21
neregistrovaný "JanMaj"
31. 1. 2009 10:43
neregistrovaný "507--"
1. 2. 2009 10:40
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:22
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:00
30. 1. 2009 21:23
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:20
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 22:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
31. 1. 2009 10:47
neregistrovaný "507--"
1. 2. 2009 21:16
neregistrovaný "yaroukh"
30. 1. 2009 20:39
30. 1. 2009 21:23
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 11:10
30. 1. 2009 21:17
30. 1. 2009 21:24
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 10:52
Posledni foto
Ty posledni zelene foto pred barakem, super prace :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
30. 1. 2009 10:55
Re: Posledni foto
Jj, parada :yes: Jen bych ho chtel jeste poradne videt v bile.
30. 1. 2009 11:01
Re: Posledni foto
Bilou ma prave Matthew W.
Staci toto [odkaz]
30. 1. 2009 14:14
Re: Posledni foto
Dalsi foto wallpaper [odkaz]
neregistrovaný "scape6"
30. 1. 2009 11:58
nadhera
Krasny prcek, u me naprosta jednicka mezi hot-hatchi, aspon ve vzhledu..
Rozbalit vlákno
0
30. 1. 2009 13:12
5.6 / 5.9 ?
V texte mate "zrychlení z 0 na 100 km/h trvá jen 5,9 s"
V tabulke je "Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,6"
Jedno z toho asi nemoze byt pravda...

No kazdopadne stovku pod 6 sekund, to uz je pekne ziva kara! Ale 75kg navyse oproti ST, to sa mi zda trochu vela. Vsak je to ten isty motor...
Rozbalit vlákno
6
30. 1. 2009 13:17
Re: 5.6 / 5.9 ?
Ta vaha neni tovarni udaj ale jen odhad z UK medii ;-)
neregistrovaný "babo"
30. 1. 2009 14:04
Re: 5.6 / 5.9 ?
niekto tvrdil, ze to bude o 100 az 150 menej ze? Takze to tak urcite bude :-O
30. 1. 2009 14:18
Re: 5.6 / 5.9 ?
Ty si toho tvrdil ;-)
anonym
30. 1. 2009 18:12
Re: 5.6 / 5.9 ?
hmotnost by měla být oficiální
30. 1. 2009 19:08
Re: 5.6 / 5.9 ?
Mela ale neni >:D
neregistrovaný "JanMaj"
31. 1. 2009 01:11
Re: 5.6 / 5.9 ?
Víš jaký je rozdíl mezi ST a RS?
neregistrovaný "RayBan"
30. 1. 2009 13:33
Takové Polo
dá i se základní motorizací Forda k snídani. A kdyby Polu náhodou odešel motor z toho návalu pod plynem, tak i u něj je servis zdarma.

Celých 8 let je servis u VW zdarma ... ;-)
Rozbalit vlákno
4
30. 1. 2009 13:49
Re: Takové Polo
Aha. Ted uz davaji u VW i poradny fet k autu aby prodali. >:D Doporucuji ti alespon rocni detox.
30. 1. 2009 15:03
Re: Takové Polo
nebuď vztahovačný. RayBan si dělá legraci z nejmenované koncernistu, který rozebíral nejmenovaný test nejmenovaného premianta střední třídy ;-)
30. 1. 2009 16:07
Re: Takové Polo
>:D Tak to ma RayBan stesti, jinak bych opravdu musel doporucit navstevu v patricnem ustavu, tak ji alespon doporocuji zpetne nejmenovanemu vyhulenemu koncernovemu mozku >:D
neregistrovaný "JanMaj"
31. 1. 2009 01:13
Re: Takové Polo
Přesně tak a takový VW Bora :yes:
neregistrovaný "maaara"
30. 1. 2009 13:44
Motor
Podle papírových údajů to vypadá, že ten motor bude skvělý. Možná teď když příjde konkurence z vlastních řad, tak i zarytým příznivcům STéčka dojde, že to auto vlastně není sporťák a ten motor z něho by se hodil stejně tak do dodávky jak do ST. St :no: RS :yes:
Rozbalit vlákno
11
30. 1. 2009 13:54
Re: Motor
Kategorie ST(XR) od prvniho Mondea ST je definovana Fordem jeko kategorie (GT). Jo ze si to nekteri pletu jeste dnes s RS. To je jen jejich problem.
30. 1. 2009 14:10
Re: Motor
Jj, je to tak. Jinak, neslysel nekdo nejake zvesti o novem Mondeu ST?
neregistrovaný "RayBan"
30. 1. 2009 14:13
Re: Motor
Zvěsti jsem slyšel - bude to šestikolka, vzadu dvě nápravy pro lepší přilnavost.
30. 1. 2009 14:16
Re: Motor
Stejne jako nova Fiesta ST snad tento rok. Eine sportliche ST-Variante ist für 2009 geplant.
30. 1. 2009 14:46
Re: mondeo ST
doufam ze ne s diesl. motorem...aspon se o tom minuly rok spekulovalo....
30. 1. 2009 14:52
Re: mondeo ST
Ano rikalo se to, ale rikalo se take ze bude benzin varianta k tomu dieslu.
30. 1. 2009 15:09
Re: mondeo ST
to by bylo myslím nejrozumnější. Ať si každý vybere co mu víc voní. Bylo by zbytečné přijít o značnou část potenciálních zákazníků, kteří by si benziňáka např. kvůli spotřebe nekoupili.
30. 1. 2009 16:13
Re: mondeo ST
Jedno ST Mondeo s naftou uz bylo, a prodavalo se take dobre.
Avatar - Ronault.
30. 1. 2009 19:42
Re: mondeo ST
Není náhodou GT Grand Tourismo? Protože jestli ano, tak v Focusu ST jakožto GT bych teda na nějaké dlouhé túry moc nechtěl. >:-[]
30. 1. 2009 20:32
Re: mondeo ST
Uplne v pohode.
Ano Grand tourers. V ST se prave daji delat i delsi tury uplne v pohode, je to relativne pohodle auto, jako +- vsechny ST. Pominuli spotrebu, ktera asi majitelum cestovnich naftaku pride jako necestovni. >:D
neregistrovaný "Valeres"
30. 1. 2009 16:07
Focus RS
Fandim kazdemu autu takoveto kategorie. Ale uz jsem ve Focus RS moc neveril, zvlast v dnesni pro automobilni prumysl kriticke dobe - snad tenhle model Fordu nezlomi vaz.

Jinak skoda ze to neni ctyrkolka, kdyby oprasili a inovovali pohon z Cossworthu...ale to je jina pohadka :no: :'-(
Rozbalit vlákno
6
30. 1. 2009 16:09
Re: Focus RS
Mel by byt v pristi generaci. To same by to chtelo do Mondea.
neregistrovaný "Valeres"
30. 1. 2009 16:28
Re: Focus RS
jestli nejaka pristi generace bude....bude zalezet na prodejich, dle meho nebude. Automobilky pomalu ale jiste opousti tento segment trhu, kde je jen omezeny okruh potencialnich kupcu:-(
30. 1. 2009 19:04
Re: Focus RS
To se rikalo i tomto RS, a vidis sam ;-) Uvedom si ze Fordy RS je velka tradice, vetsi a delsi nez treba tradice STi nebo EVO, toho se Ford nevzda.
30. 1. 2009 17:14
Re: Focus RS
Suhlasim stebou, 4x4 to by bola parada. Ale vezmime si to tak: ktory konkurent vyzera lepsie? Podla mna je to najkrajsi Hot-Hatch ktory sa da momentalne kupit.
30. 1. 2009 19:01
Re: Focus RS
To jiste, a navic verze 4x4 by nebyla tak obratna.
neregistrovaný "Valeres"
30. 1. 2009 21:00
Re: Focus RS
tak design je krasna vec, ale pokud kupuji takove auto, zalezi na jinych vecech...

4x4 mene obratna??? ;-)
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 18:19
ZÚFALOSŤ
300 koní a... ... ... 440Nm na... ... ... prednej náprave... >:D >:D Tak toto je na mokrý handry pre ľudí z Fordu. >:D >:D 8-s :-! :no:
Rozbalit vlákno
43
30. 1. 2009 19:07
Re: ZÚFALOSŤ
ZÚFALOSŤ je to co si napsal ;-)
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:18
Re: ZÚFALOSŤ
Ešte mi snáď povieš, že ten Focus RS so 440Nm na prednej nárpave strčí FERRARI do kapsy. >:D
31. 1. 2009 00:03
Re: ZÚFALOSŤ
Preco by mal strkat ferrari? Staci ze si hravo poradi s S3, mazda 3 mps, astra OPC, golf gti/r32 apodobne. :-!
30. 1. 2009 19:07
Re: ZÚFALOSŤ
Myslis,ze inzenyri z Teamu RS nevedi, co delaji? Doufejme, ze si nektery z nich tvuj prispevek precte a do budoucna se pouci.
neregistrovaný "yaroukh"
30. 1. 2009 20:24
Re: ZÚFALOSŤ
Nj, uplně to vidim, jak sjíždí z linky první RS, když tu se hlavní inženýr plácne do čela: "Kur\/a chlapi, dyť my sme udělali náhon jenom na předek!"
30. 1. 2009 20:38
Re: ZÚFALOSŤ
>:D >:D Tak zpet a do vecera ho tam mame i se zadkem.

Kdyz si clovek porovna vahu Escortu RS Cosworth a soucasneho ST tak je jasne ze 4x4 fak do soucasneho Focusu s T5 nejde.
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:21
Re: ZÚFALOSŤ
Tak ako je to s tou Alfou jaroukhu?
neregistrovaný "yaroukh"
30. 1. 2009 22:29
Re: ZÚFALOSŤ
Alfa mě nezajímá. 1) Ford dělá podvozky o třídu lepší než konkurence i na sériovkách. 2) Tohle je RS. Tohle je RS. Tohle je RS. (Srovnání s Alfou Romeo 159 mi přijde totálně cwazy.)
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 10:41
Re: ZÚFALOSŤ
Myslel som to, že ľudia z Alfy hovorili, že ich 159 bude kvalitou a podzvozkom lepšia než BMW 3. A je? Keď si si tak istý, že to ľudia z automobiliek hovoria.
31. 1. 2009 14:28
Re: ZÚFALOSŤ
No u Fordu srovnavaji Focuse RS zase jen dalsimi Fordy RS. To je ten zasadni rozdil. Nejake hloupe srovnavani s BMW 3 to nemaji zapotrebi, nepotrebuji si neco hloupe dokazavat jako nekteri Italove nebo Frantici (Laguna GT atd.) ;-)
To je rozdil mezi prezentaci Alfy a Fordu.
neregistrovaný "yaroukh"
31. 1. 2009 17:23
Re: ZÚFALOSŤ
OMG to je analogie jak noha. Co má 159 společného s Focusem RS? 8-s
neregistrovaný "507--"
1. 2. 2009 10:38
Re: ZÚFALOSŤ
Asi nevieš chápať v kontexte. Prečítaj si to ešte raz.
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:20
Re: ZÚFALOSŤ
Takých rečí tu bolo. Pozri sa na Alfu Romeo 159. Tá malal vraj BMW 3 tromfnúť ako podvozkom, tak aj kalitou.
31. 1. 2009 02:26
Re: ZÚFALOSŤ
Bez urazky. Ford neni Alfa.
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 10:42
Re: ZÚFALOSŤ
Já hovorím o tom, že ak ľudai z Fordu vedia čo robia, tí z Alfy Romeo už nie. Chápte to v kontexte, nie len vidíte tam Alfa a hneď si myslíte, že robím test 147 vs Focus.
neregistrovaný "yaroukh"
31. 1. 2009 17:26
Re: ZÚFALOSŤ
Zpochybňuješ RS snad nejhloupějším způsobem, který lze vymyslet - odkazem na nesplněné sliby Alfy Romeo o její 159.
A o příspěvek dál už to skoro popíráš.
neregistrovaný "507--"
1. 2. 2009 10:39
Re: ZÚFALOSŤ
Yaroukh, ty mi chceš povedať, že v prípade jednej značky manageri vedia o čom hovoria, ale v tej druhej už nie?
neregistrovaný "yaroukh"
1. 2. 2009 21:14
Re: ZÚFALOSŤ
Cokoli.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 1. 2009 20:08
Re: ZÚFALOSŤ
Uvidíme, jak bude krásně drťit Golfa... ;-)

Golf GTI je sice vyvážený kompakt, ale mezi elitu v podobě Méganu R26R a Focusu RS se asi zatím nedostane, nebo snad ano?
30. 1. 2009 20:40
Re: ZÚFALOSŤ
Jedine ze by do Golfu dali zase dva motory >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 1. 2009 20:44
Re: ZÚFALOSŤ
Snad né TDi... >:-[]

Golf je sice vyvážený, ale sportovec sáhne po RS, nebo po Méganu R26R (těším se na duel :-) )
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:24
Re: ZÚFALOSŤ
Športovec siahne po Mégane RS, Civic Type-R, Focusu RS a... GOLFU GTI ty neználek.
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:27
Re: ZÚFALOSŤ
A potvrdzuješ tu s voje nevedomsoti, keď podľa teba športovec siahne len po tom najvýkonnnejšom. To potom neviem, ako sa mohli a môžu predávať LOTUS-y.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 1. 2009 22:22
Re: ZÚFALOSŤ
Ale no tak. Netrvdím, že Golf VI. bude špatný, ale dokáže zajet na severní smyčce historický rekord mezi předokolkami? Sice je R26R byl v omezené sérii, ale byl v prodeji.
neregistrovaný "JanMaj"
31. 1. 2009 01:21
Re: ZÚFALOSŤ
Tak byl, nebo je?
31. 1. 2009 02:07
Re: ZÚFALOSŤ
Uz byl, a posel >:D sorry dosel (450 kusu R26R).
31. 1. 2009 02:15
Re: ZÚFALOSŤ
Dobry Lotus nebo Caterham vazi polovicku co bezny hot-hatch (GTi).
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 10:43
Re: ZÚFALOSŤ
No a? Neporovnávam ho s HOT-HATCH. Vieš niečo pochopiť v kontexte? Hovoril som o pomere hmotnosť/výkon a nie o Lotus vs HOT-HATCH.
31. 1. 2009 14:21
Re: ZÚFALOSŤ
Ja taky hovorim vseobecne o pomeru hmotnost/vykon ;-)
neregistrovaný "507--"
1. 2. 2009 10:40
Re: ZÚFALOSŤ
:-O
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:22
Re: ZÚFALOSŤ
Myslím, že kvalita auta sa nehodnotí podľa toho, ako zrýchľuje na rovinke. Inak neviem, načo by GOLFU boli dva motory a ako hovoríš, s nimi by sa vyrovnal špičkám.
31. 1. 2009 02:23
Re: ZÚFALOSŤ
Mas pravdu kvalita auta se nehodnoti jen podle vykonu motoru. Ja to rikam porad. >:D

To byla jen narazka na jeden stary project tuningu Golfu s dvema motory V6. Asi neznas ze, to uz je kupu let. >:D
30. 1. 2009 21:00
Re: ZÚFALOSŤ
Ono RS u Fordu je trochu o necem jinem. Napriklad Sierra RS Cosworth (o RS 500 nemluve) z roku 1986 ma vyssi vykon nez dnesni Golf GTI...
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:23
Re: ZÚFALOSŤ
A na okruhu ho aj dnes predbehne! :-!
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:20
Re: ZÚFALOSŤ
A čo je GOLF GTI keď nie ELITA?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 1. 2009 22:19
Re: ZÚFALOSŤ
Já ten příspěvek napsal spíše na základě Golfu V.
o kvalitách Golfu kultu GTi nepochybuji, ale nevím, jeslti bude tak zběsilý, jako RS (nebo R26R). Každopádně to bude rychlý, vyvážený kompakt.
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 10:47
Re: ZÚFALOSŤ
Avantime Avantime odkedy je zběsilý ELITA?
neregistrovaný "yaroukh"
1. 2. 2009 21:16
Re: ZÚFALOSŤ
U hot-hatchů? Plus-mínus odjakživa.
30. 1. 2009 20:39
Re: ZÚFALOSŤ
Myslim ze mokry hadr tu niekto potrebuje, ale ludia od Fordu asi nie...

Mimochodom, M3/MPS (hovorim o Mazde3, aby si sa zas nesplietol) mala 263 koni a 380Nm... tiez na prednej naprave. A bolo to dobre ovladatelne auto, s pozitivnymi recenziami (edmunds.com, alebo car-and-driver casak). Neobavam sa, ze by 40 koni navyse FocusRS nezvladol. Najma ked ma nepochybne este lepsie naladeny podvozok, ako ostre modely Mazdy na tej istej platforme...
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:23
Re: ZÚFALOSŤ
No uveidíme Teddy. Mazda 3MPS je dobré auto, ale čo tých 440Nm(!) na prednej náprave? Tu nejde len o kone.
31. 1. 2009 11:10
Re: ZÚFALOSŤ
Ziadnych 440Nm na prednej naprave. Nezabudaj, ze sprevodovanim sa krutiaci moment nezachovava...

Uz by si to konecne mali vsetci uvedomit, ze krutiaci moment po sprevodovani, to je nieco podobne ako sila na dvojramennej pake.
30. 1. 2009 21:17
Re: ZÚFALOSŤ
Hele, že ty toho zelenýho rákosníčka Deadlifta škádlíš, co?
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 21:24
Re: ZÚFALOSŤ
>:D
30. 1. 2009 21:24
Samej odborník...
Deadlifta nepočítám, ten má místo končetin nápravy z Forda, ale chtěl bych vidět, komu by se v tom nechtělo protáhnout třeba "devítku" z Liběchova na Dubou... ;-) :-O
Rozbalit vlákno
0