Diskuse

Ford Focus RS: V Česku od 915.900 Kč

16.9.2015

O Fordu Focus RS již víme mnohé, kupříkladu že má výkon 350 koní, točivý moment 470 N.m a chytrý pohon všech kol. Až ve Frankfurtu však automobilka zveřejnila údaje o dynamice vozu či českou cenu.

 

  • 12 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 16.09.2015  11:08

    Další karosářské verze

    Nemá Ford v plánu rozšířit RS i na jiné varianty? Ostrý kombík by byl fajn, ale asi nereálný, ale co třeba sedan? Impreza by mohla mít konkurenta :-)
    • 21 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 16.09.2015  11:12

      « Re: Další karosářské verze

      ST kombi je Ti málo ostré? ;-) Obávam sa skôr, že na takéto auto nie je trh, už pri ST predpokladám vyšší podiel predajov dízlu než benzínu.
      Inak skôr než na nové modely by sa mohol Ford sústrediť na uvedenie už avizovaných verzií na trh, tomu Focusu RS to tiež trvá dosť dlho, predstavený bol pred polrokom a nie je isté, či v salónoch vôbec ešte tento rok bude.
      • 21 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 16.09.2015  11:16

        « Re: Re: Další karosářské verze

        Ale ano, ST je super tah, byl logický vzhledem k tomu, že koncern sbírá prodeje naftovými eresami a Golfem GTD, či Leony ST Cupra. Sedan od FoFo RS by však mohl být zajímavý, třeba právě pro to USA, kde ostré 4x4 sedany celkem kupují, viz to Subaru WRX STI. A já bych si přál, aby ten Ecoboost narvali do Mondea :D:D
        • 60 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 16.09.2015  11:21

          « Re: Re: Re: Další karosářské verze

          Uprimne receno nechapu, ze v Mondeu jeste neni. Byl by to aktualni kral nepremiove stredni tridy jak vykonem tak objemem (kdyz nepocitam dosluhujici insignii). Je to skoda videt takto dobra auta jako mondeo zabijena neschopnosti automobilky je dodat na trh vcas, je dodat s motorama ktere automobilka ma k dispozici a ktere se tam vlezou. Mazde to lze vycitat tezko, evropsky trh je pro ni spis okrajovy, tyto premotorovane verze jsou pak okrajovou casti okrajoveho trhu. Navic nevim o tom ze by takovy motor mela ready. Ale mondeo? Skoda. ;-\
          • 22 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 16.09.2015  11:23

            « Re: Re: Re: Re: Další karosářské verze

            Ano, ani by nemusel mít 350 koníků, i s 300 by to byla pecka + 4x4, které do Modndea konečně začnou montovat. Třeba se dočkáme s faceliftem :-) Věřím, že by se prodávat mohlo, koncern na takový motor v Passatu nemá odpověď a třeba by je to nakoplo zařadit silnější motory z Audi ;)
            • 10 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 16.09.2015  11:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Další karosářské verze

              Koncern taky ladi svuj 2L na 300-310k a zrovna tak jej kombinuje s 4x4, tak s tim ze by koncern nemel odpoved bych spis nesouhlasil. Pak je otazka kdo ma jakou rezervu, kam az se da jit, a ktery motor bude prijemnejsi/pouzitelnejsi.
              Obycejne bych se takoveho motoru, tak silne foukaneho relativne maloobjemaku v tak velkem a tezkem aute jako passat/mondeo bal, ale v testu mustangu vysel onen ecoboost skvele a to i spotrebou, proto mi jeho nenasazeni do ted nedava smysl. Nasadit jej pri faceliftu je sice pekne, ale ten kdo chtel rychle mondeo do ted to mel resit leasingem passat? Pri FL meli motoru pridat par kw a onen facelift-efekt by tam byl, takto si jen ochuzuji sve vlastni prodeje.
              • 20 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.09.2015  11:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další karosářské verze

                Ano, takový motor má, ale do Passatu ho zatím nedává ;) A pokud Ford nebude podlazovat, tak s 350ti koníky by takové STčko, nebo Vignale bylo sakra rychlým vozem.
                • 02 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 16.09.2015  11:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další karosářské verze

                  No to zcela jiste. Problem je jen ten podminovaci spusob co pri psani o rychlem mondeu furt musime pouzivat. >:D
                  • 01 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 16.09.2015  11:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další karosářské verze

                    >:-[] :yes:
            • 12 Reagovat !

              foto AUDIRS6

              AUDIRS6 16.09.2015  12:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Další karosářské verze

              Z Audi... :-)
              Ak nemyslis 2.0 TFSi, ktora ma aktualne max. 310 PS ( ale dala by sa vyhonit aj vyssie ), tak uz by sa dopredu z oficialne existujucich motrov zmestil len R5 2.5 TFSi, ale to je motor domestikovany Quattrom GmbH, teda pre modely Audi RS a smitec ;-) Takze na nejake pouzitie vo VW mozeme zabudnut.
              Z existujucej cerstvo uvedenej Bentaygy W12 je ale uz v stadiu testovania ( a to hodne dlho ) nova VR6 3.0 TSI. To by bol ten spravny motor. Len kedy...? :-!
          • 30 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 16.09.2015  12:00

            « Re: Re: Re: Re: Další karosářské verze

            niekde uz som videl clanok aj so spy-fotkami Mondea ST... ;-)
        • 40 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 16.09.2015  11:22

          « Re: Re: Re: Další karosářské verze

          No nejaké avízo o Mondeu ST som už zaregistroval, údajne by mohlo prísť s faceliftom a motorom práve z FRS, akurát podladeným. To by bola paráda, posledné Mondeo ST220 bolo výborné auto a dodnes sa mi páči. Také Mondeo ST 4x4 2,3Ecoboost s cca. 300k znie lákavo. :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 16.09.2015  11:24

            « Re: Re: Re: Re: Další karosářské verze

            Přesně jsem to napsal výše, než jsem si přečetl tvůj koment >:D
    • 10 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 16.09.2015  14:11

      « Další karosářské verze

      Nesmysl. Dělat takovýho skoro soutěžáka pro fajnšmekry v kombíku? Jaký by to mělo smysl? To auto není na normální civilní ježdění do krámu a zpátky, ale pro nadšence. Pokud někdo chce stěhovat supr rychle ledničku tak existuje výrazně civilnější ST.
      • 30 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 16.09.2015  16:21

        « Re: Další karosářské verze

        Taky si myslim, ze ST v kombajsu je lepsi volba, nez prznit RS.
        • 10 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 17.09.2015  09:22

          « Re: Re: Další karosářské verze

          Ač názorově velice nejednotní jsme se koukám jednou shodli ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 17.09.2015  13:41

            « Re: Re: Re: Další karosářské verze

            V tomto ohledu s tebou rozhodně souhlasím i já.
  • 61 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.09.2015  11:09

    Paráda

    Parádne parametre: výkon, krútiak, maximálka, zrýchlenie, všetko super. Teraz už len tá cena na našich trhoch a nech už je konečne v predaji. A tiež som zvedavý na porovnávačky s konkurenciou.
    • 51 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 16.09.2015  11:26

      « Re: Paráda

      Jestli trefí cenu kolem míče nebo 40kEUR, tak by to mohla být i prodejně úspěšná ikona. Ať už je tady! ;-)
      • 32 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 16.09.2015  13:14

        « Cena

        Tak už článok updatovali o cenu a 915 tisíc je nečakane dobrá cena. Nielenže je pod milión (čo sa tak nejak čakalo), ale je nižšia, ako cena slabšieho Golfu R (935t za 3dv. 954 za 5dv).
        Bravo Ford! :yes:
        • 31 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.09.2015  13:58

          « Re: Cena

          To je nášvih! Opravdu výborně vybalancovaný :yes: ;-)
          • 22 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 16.09.2015  14:36

            « Re: Re: Cena

            350 koní hlboko pod miliónom? Kto by to bol pred pár rokmi povedal...
            • 21 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 16.09.2015  14:42

              « Re: Re: Re: Cena

              Přesně to jsem vypsal dole. Moc mě zajímá jak se to bude chovat na silnicích...

              P.S.: přemýšleli jsme jak tě dostat na party. Vzhledem k tomu, jak jsme si jisti, že budeš nadšenej si můžeš vybrat, zda-li zádům ulevíš od hranic v německým nebo anglickým autě. Celá zadní sedačka pro tebe >:-[]
        • 21 Reagovat !

          foto boost-

          boost. 16.09.2015  14:06

          « Re: Cena

          Jo, cena nastavená pěkně. Tak už aby tady byl,trvá jim to nějak dlouho.
    • 31 Reagovat !

      foto white-label

      white label 16.09.2015  12:00

      « Re: Paráda

      Ta původní ocelově modrá je povedená, ale ta bazénová modř je hrozná, mohli přidat úplně jinou barvu.
      Jinak to vypadá, že informace o GR420 ve Frankfurtu byly jen novinářskou kachnou. :no:
      A co BMW M2, o té tu zatím žádný článek nevidím.
      • 11 Reagovat !

        foto Ondrej-Chamilla

        Ondřej Chamilla 16.09.2015  12:25

        « Re: Re: Paráda

        BMW M2 se má podle nejnovějších informací nakonec představit až na jaře...
        • 20 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 16.09.2015  12:29

          « Re: Re: Re: Paráda

          Predstavit nebo jit do prodeje? Kdyz puvodne planovany prodej byl na konec tohoto roku tak posunout predstaveni az na jaro pristiho roku posune prodej na kdy, na leto 2016? 8-s
          • 11 Reagovat !

            foto Ondrej-Chamilla

            Ondřej Chamilla 16.09.2015  13:17

            « Re: Re: Re: Re: Paráda

            Představit...
          • 21 Reagovat !

            foto boost-

            boost. 16.09.2015  13:26

            « Re: Paráda

            Dealeři tvrdí lidem delivery jejich auta bude na jaře. Na fóru jsem se dočetl, že M2 má být ukázána v říjnu při DTM. Víc jsem to nastudoval.
        • 22 Reagovat !

          foto AUDIRS6

          AUDIRS6 16.09.2015  12:35

          « Re: Re: Re: Paráda

          Takze to preto skolaboval sef BMW Harald Krüger ?
          [odkaz]
          lebo nemaju co poriadne na IAA ukazat ? ;-\
          • 21 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 16.09.2015  12:39

            « Re: Re: Re: Re: Paráda

            Ale prosím tě...nebreptej. Co nová X1, 7er? ;-)
            • 13 Reagovat !

              foto AUDIRS6

              AUDIRS6 16.09.2015  12:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

              >:D >:D >:D >:D
              No, zatial je tu akosi "ticho" o ich novinkach...mozno preto. ;-)
              • 31 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 16.09.2015  13:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                Tak nejdřív se musíme pobavit nad budoucími novinkami domácího výrobce, když ve Frankfurtu nic nemá ;-)
              • 11 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 16.09.2015  14:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                Ty seš tady novej? >:D
                Tady se to jmenuje "U koncernu" >:-[]

                Facelift 3vý řady, nová 7ma o který se sice psalo ale až tady byla představená verze 740d a xd 320 PS 680 Nm 0-100 za 5,2 s spotřeba 4,9 l, koncept 3.0 CSL Hommage R, nová generace X1 nebo nový modely 330e 252 PS 420 Nm a 225xe sou proti invazi novinek od Škodovky typu Monte Carlo pro Rapid nebo Sup Green Line úplný prd >:D
                • 10 Reagovat !

                  foto MariAchi

                  MariAchi 16.09.2015  16:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                  Presne tak >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto AUDIRS6

                  AUDIRS6 16.09.2015  17:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                  A helemese >:D
                  Tak som ta nejako z doupěte vylakal >:-[]
                  Ako sorry, ale fakt si myslis, ze by sa nieco z toho chytalo na Rapid Monte Carlo ? >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 16.09.2015  18:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                    Kdo by se zajímal o novinky BMW když je tu Rapid v nový výbavě >:-[]
                  • 10 Reagovat !

                    foto fOE

                    fOE 16.09.2015  19:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                    Dostals me. >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto woody-alien

                    woody-alien 16.09.2015  20:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda

                    >:D :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 16.09.2015  12:40

        « Re: Re: Paráda

        Ano, obojí je po indicku...nechali to na indy ;-)
  • 62 Reagovat !

    foto fOE

    fOE 16.09.2015  11:12

    Kdo ma problem?

    Vsichni, vsichni maji problem! A45 AMG, Golf R, Civic Type R...
    Parametry vs. cena vypadaji vskutku zajimave! Bude to prodejni trhak? Doufame! Co me trochu desi je doporucene otacky pro prerazeni, ktere evokuji posledni petivalcovy Focus ST s silnym stredem, ale zadnou spickou (?)

    Chtel jsem to nahore napsat normalne, ale nechal jsem se ztrhnout v posledni dobe tak popularnimi, jako z Blesku vystrizenymi, nadpisy s vykricnikem nebo otaznikem! Je to pecka psat tahke!(+video)
    • 51 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 16.09.2015  11:18

      « Re: Kdo ma problem?

      >:D No není to skvělé? Je to skvělé! A to se vyplatí!
    • 10 Reagovat !

      foto TeeJay

      TeeJay 16.09.2015  13:59

      « Re: Kdo ma problem?

      To je přece naprosto jasné, že ten motor bude dělaný na střed, všichni to tak dnes mají (s výjimkou CTR), z uživatelského hlediska je to nejlepší možné řešení.

      Parametry se povedly, cena se taky povedla, teď ještě co váha. Ta čtyřkolka má být údajně nějaká hodně lehká, takže by FRS mohl být váhově tak někde na půl cesty mezi CTR a ostatními čtyřkolkami, řekněme +50 až +70 kg oproti FWD..
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 16.09.2015  14:10

        « Re: Re: Kdo ma problem?

        Myslím, že tak jasný to zase není...takže bych si počkal do projetí ;-)
        • 12 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 16.09.2015  14:20

          « Re: Re: Re: Kdo ma problem?

          Co bys čekal od Hondaře >:D Ten má jasno hned, že motor Focusu nebude dosahovat "kvalit" motoru v CTR :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Individualita

            Individualita 16.09.2015  14:21

            « Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

            Tak ona obě ta auta budou stát za hřích. Nemůžu se dočkat podrobných testů a srovnání ve světě :-)
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 16.09.2015  14:23

            « Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

            Třeba i ne, ale že bych si to troufal tvrdit už předem... Notabene, Honda je spíš činná na okruzích, kde jsou výkonový špičky posazený výš a jinak. Ford zase ve WRC, tam se to lifruje odspodu ;-) . Takže žádná křeč...
            • 11 Reagovat !

              foto Provocateur

              Provocateur 16.09.2015  14:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

              Však já to taky nezpochybňuji, jen se bavím jeho jasnovidectvím :-) Závodními auty bych se zas už tolik neřídil, přece jen už tam auto s objemem nad 1,6 l bohužel nenajdeš.
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 16.09.2015  14:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                Jistě, souhlas. Jen, že i kdyby FFRS dalo důraz na střed, dá se to otočit na závodní geny ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Provocateur

                  Provocateur 16.09.2015  14:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                  To jistě, ale pro někoho jsou závodní geny jen když auto vytočíš k 8 tisícům :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 16.09.2015  14:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                    To je samosebou to nej...a Hondař, Mazdař (pokud se budu držet tematicky značek) by mohl jít ještě o kousek výš...ten pravověrnej, leštící motorový klenoty z minulosti ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto TeeJay

                TeeJay 16.09.2015  15:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                Jasnovidectví? Kdybys nebyl jen plácal, ale o auta a jejich techniku se trošku zajímal, nevypustil bys něco takového vůbec z klávesnice. Podívej se na technická data naprosto "středového" A 45 AMG. To je náhodička, což? >:D
                • 02 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 16.09.2015  15:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                  Když jsi s autem nejel, pak to vidím na jasnovidectví, nebo věštění z koule...v lepším případě křišťálový >:-[]
                  • 11 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 16.09.2015  15:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                    Což u TeeJaye není nic nového... přeci by Ford nemohl být lepší než Honda !! Vždyť se tu někdo z Honda klubu nedávno pral za to, že Accord je konkurentem BMW >:D Tak jakýpak Ford >:D
                    • 11 Reagovat !

                      foto TeeJay

                      TeeJay 16.09.2015  15:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                      Střílíš krásně, ale mimo terč. Vrať se ještě jednou k tomu prvnímu souvětí mého příspěvku a přečti si jeho druhou větu.

                      Nebo to mám chápat tak, že klientela turbených hatchů (nejen) Fordu teď pase po otáčkách? >:D Tak v tom případě je mi líto, už papírové hodnoty ukazují, že FRS nebude auto pro vás. ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Provocateur

                  Provocateur 16.09.2015  15:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                  No já nevím, kdo tady prorokoval rapidní narůst prodejů Civiců v Evropě s nástupem kombi :-)
                  • 11 Reagovat !

                    foto TeeJay

                    TeeJay 16.09.2015  15:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                    To se ovšem už bavíme o obchodu, ne o technice. ;-)
                    • 13 Reagovat !

                      foto Provocateur

                      Provocateur 16.09.2015  15:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                      Já myslel, že jsi jasnovidec v každým oboru >:D
                      • 20 Reagovat !

                        foto TeeJay

                        TeeJay 16.09.2015  15:29

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                        Ne, jen přes techniku. U CTR mi to do puntíku vyšlo, musím se pochválit. :yes: :-)
                        • 10 Reagovat !

                          foto Provocateur

                          Provocateur 16.09.2015  15:36

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                          Aha, to si budu pamatovat :-)

                          Jak jsem psal v 14:37, nijak nezpochybňuji, že to tak nebude, ale prostě mě pobavilo to tvoje "To je přece naprosto jasné". Takových naprosto jasných věcí jsi tady už napsal hodně a ne vždy to vyšlo >:D
        • 21 Reagovat !

          foto TeeJay

          TeeJay 16.09.2015  14:59

          « Re: Re: Re: Kdo ma problem?

          Co ti na tom není jasný? Pokud výrobce doporučuje řadit pod 6000, znamená to, že dále zátah motoru stagnuje nebo, což je pravděpodobnější, klesá. A tato situace trvá těch zbývajících 900 otáček.

          Dalším vodítkem je maximum točivého momentu už od 2000, stolová hora od 2000 do 4400 jasně ukazuje na důraz na střed. Jasno bychom měli, kdybychom znali otáčky při maximálním výkonu, s ohledem na oficiální informace bude peakovat tak v těch 5800, jestli ne v 5500 jako v Mustangu.

          A posledním vodítkem je hodnota točivého momentu. S hodnotou masakrálních 470 Nm při plné akceleraci a výkonu 350 k tam nebude nic, co by tu špičku alespoň vzdáleně připomínalo.
          • 20 Reagovat !

            foto Mino21

            Mino21 16.09.2015  15:25

            « Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

            Moc tomu nerozumím, oháníš se tu otáčkami, výkonem a momentem, ale píšeš, jako bys vůbec nevěděl, co je co. Ten zátah klesá už od 4400 otáček, protože právě tam končí maximum točivého momentu (víš co je moment a co výkon?). Takže žádné že "pravděpodobně od 6000 stagnuje nebo klesá". On klesá dle papírových specifikací už mnohem dříve, od těch 4400. Ale patrně od těch 4400 do 6000 klesá jen pomalu a pak už to jde dolů a dolů.
            • 20 Reagovat !

              foto TeeJay

              TeeJay 16.09.2015  15:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

              Pokouším se to laicky vysvětlit někomu, kdo doufá u motoru s těmito parametry ve "špičku". Do těch 5900 bude mít ještě smysl to točit, s ohledem na těch 470 Nm to asi bude padat docela rychle. Místo navážení se do mě bys mohl těm expertům odporně vysvětlit, jaký to bude motorářský Everest až k vwomezovači. 8-s
              • 10 Reagovat !

                foto Mino21

                Mino21 16.09.2015  16:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                Tak když už někomu laicky něco vysvětluješ, tak bys mu taky nemusel podávat zavádějící informace, nemyslíš? BTW. Kdyby to mělo nejvyšší výkon 258kW při těch 5900 otáčkách, pořád by tam bylo 418Nm, což by bylo dost slušné a bez nějakého výraznějího chcípání (-12% momentu na 1500 otáčkách, BTW, CTR umře o 16% momentu na 2000 otáčkách, takže v podstatě stejný pokles, je pravda, že u CTR je ta mírná forma poklesu o 500 otáček delší). Takže turbo použitelné od 2000 do 6000 by nebylo až tak moc středové.
    • 12 Reagovat !

      foto Provocateur

      Provocateur 16.09.2015  14:18

      « Re: Kdo ma problem?

      Jen aby neměli problém i zákazníci s designem Focusu RS :-)
      Cena je sice více než dobrá, ale hodně bych přemýšlel dát přes 900 tis. Kč za auto s tak oškliivými zadními světly. V dnešní době rozhodují ve výběru aut i jen drobné detaily (pominu-li fanatiky jednotlivých zanček).
      • 21 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 16.09.2015  14:20

        « Re: Re: Kdo ma problem?

        Na zadní světla se bude koukat přes 90% ostatních >:-[] A mě nepřijdou vyloženě odpudivá, spíš jen nezvládnutá
        • 10 Reagovat !

          foto boost-

          boost. 16.09.2015  14:22

          « Re: Kdo ma problem?

          Já jsem si na Focus celkem zvyknul. Zvyknout se dá skoro na všechno, a navíc, furt lepší než CTR.
          • 10 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 16.09.2015  14:24

            « Re: Re: Kdo ma problem?

            JJ, po agresivně celistvý studii už neštěkne ani pes a zůstala sériovka, která prostě mohla vypadat líp.
        • 00 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 16.09.2015  14:27

          « Re: Re: Re: Kdo ma problem?

          Co se týče ostatních, tak bych uvedené procento klidně ještě zvýšil. Ale co se týče mě, ne vždy parkuji zádí ke zdi, takže často jdu k autu i zezadu :-)
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 16.09.2015  14:32

            « Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

            To chápu, pak ti v případě koupě nezbyde než vzít v červený, kde se to sleje dohromady >:-[]
            • 10 Reagovat !

              foto Provocateur

              Provocateur 16.09.2015  14:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

              Červený HH mi přijde ulítlej (až na výjimku - Leon). To už by mi přišlo lepší vzít modrou (ale tu klasickou eResáckou, ne světlou ala Polestar), koupit stejně barevnou pásku a trochu si se světly "pohrát" >:D
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 16.09.2015  14:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                Dnes ráno jsem zaparkoval vedle fest mračený OII, vepředu i vzadu. Opravdu umělec, ale i tak se to dá řešit >:-[]
                • 10 Reagovat !

                  foto Provocateur

                  Provocateur 16.09.2015  15:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                  Takových "tunerů" je u nás spousta, takže čerpat by určitě bylo kde >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Covenant

                Covenant 16.09.2015  21:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                No proto >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 16.09.2015  20:26

            « Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

            Tak si musíš koupit hezký boty a koukat na ně. ;-) Je ovšem pravdou, že Ford ti někdy nedá odpočinout ani uvnitř >:-[] , ale počítám, že u RS na to při jízdě zapomeneš.
      • 01 Reagovat !

        foto Individualita

        Individualita 16.09.2015  14:23

        « Re: Re: Kdo ma problem?

        Tohle auto na zadní světla nejezdí ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 16.09.2015  14:33

          « Re: Re: Re: Kdo ma problem?

          To jistě nejezdí, ale auto za tyhle peníze by se mi už mělo i líbit. Nebo přesněji nemělo by mě na něm nic odpuzovat ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 16.09.2015  14:34

        « Re: Re: Kdo ma problem?

        Tiež z jeho dizajnu nehíkam, ale toto je liga, kde sa na vizáž až tak nepozerá, dôležité sú schopnosti. Ostatne Civic type R, WRX STi sú príkladom toho, že tieto autá sa kupujú napriek ich dizajnu, nie pre neho.
        • 00 Reagovat !

          foto Individualita

          Individualita 16.09.2015  14:36

          « Re: Re: Re: Kdo ma problem?

          Což nejvíc potvrzuje Prius >:D
        • 01 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.09.2015  14:37

          « Re: Re: Re: Kdo ma problem?

          Jsem v menšině, mě se FoFo po FL jednoduše líbí ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 16.09.2015  14:49

            « Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

            Aj mne sa bežný FF páči, teda v kombíku, hatchu zozadu stále na chuť prísť neviem. A RS je už pomerne expresívny, takže platí to, čo som napísal: nie kvôli dizajnu, ale kvôli schopnostiam.
          • 00 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 16.09.2015  15:40

            « Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

            ale nie si sám, keď tie zadné zoštíhlili, sú ok, teraz je celý fofík ok
        • 30 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 16.09.2015  14:43

          « Re: Re: Re: Kdo ma problem?

          Ano, u WRX STi to často platilo. Ale taky to bylo dáno tím, že spoustu let měl jen jednoho konkurenta a rozhodovala často jen náklonost ke značce. V dnešní době už je konkurence daleko větší a rozhoduje více faktorů.

          BTW. Současné STi vypadá dobře. Sice nemá design nad kterým bych padnul na zadek, ale zas mi u něj nic neruší jako u RS nebo CTR.
          • 10 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 16.09.2015  14:47

            « Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

            Máš pravdu, posledné STi sa už dá označiť za pekné. U neho je skôr problém to, ako píšeš, teda že má oproti minulosti podstatne väčšiu konkurenciu, keď medzigeneračne sa posúvalo len málo, kdežto konkurencia išla výkonovo veľkými skokmi vpred.
            • 30 Reagovat !

              foto Provocateur

              Provocateur 16.09.2015  14:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

              Svět se obrací naruby. Zatímco dříve Subaru převyšovalo ostatní v této kategorii výkonem, dnes je to designem :-)
          • 11 Reagovat !

            foto Xylo

            Xylo 16.09.2015  14:54

            « Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

            Jezdil jsem WRX s posledním 2.0 motorem a musím říct, že pro mě zůstává asi tím nejlepším autem na zážitky .... Bohužel se s takovým autem prostě nedá jezdit bezpečně (rozuměj pomalu) a pořád hrozí nějaký průser, a to nemyslím jenom čistírna papírů. Dobře se na tyhle auta kouká, dobře se o nich kecá, ale moc jich nejezdí, protože v dnešním provozu je to prostě o hubu. Troufnu si prorokovat, že příští rok se prodá v ČR určitě víc Priusů než RS/ST Fordů ....
            • 00 Reagovat !

              foto Provocateur

              Provocateur 16.09.2015  15:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

              Proč by nešlo jezdit bezpečně? Kdo má potřebu to drtit, tak (ten rozumnější) to vezme někam na uzavřenou trať. A v dnešním provozu je o hubu jen vyjet na silnici s libovolným autem :-)

              A záleží taky na podmínkách, třeba v zimě se dokážeš zabavit v STi i v rámci rychlostních limitů...
              • 20 Reagovat !

                foto Xylo

                Xylo 16.09.2015  15:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                Asi ten rozumnější jo, ale já prostě nějak v limitech jezdit nedokázal .... to je koneckonců i důvod, proč jsem přestal jezdit i na motorkách ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Provocateur

                  Provocateur 16.09.2015  15:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                  Tak to je asi problém každýho, kdo má STi (na chvíli) půjčený. Vlastníci to mají asi už časem trochu jinak... :-)
                  • 30 Reagovat !

                    foto Xylo

                    Xylo 16.09.2015  16:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                    No to nevím, já ho měl 11 měsíců, než jsem zjistil, že pokud chci přežít, musí jít do světa ...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Provocateur

                      Provocateur 17.09.2015  01:17

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

                      To už pak záleží na majiteli jak se s ním dokáže srovnat ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 16.09.2015  19:25

        « Re: Re: Kdo ma problem?

        Mě se naopak nejen zadni světla ale cela zadnice velmi libi. A HB jako celek po FL vypada za mě vyborně. Jednoznačně nejvyvaženějši karosařske provedeni což ovšem plati pro všechny generace Focusu
      • 30 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 16.09.2015  20:20

        « Re: Re: Kdo ma problem?

        Hele, já na ta světla nadávám od začátku (a dost se divím, že s tím při F/L něco neudělali), ale ta cena je tak dobrá, že se mi přímo před očima měněj k lepšímu. >:-[] ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto AUDIRS6

          AUDIRS6 16.09.2015  20:22

          « Re: Re: Re: Kdo ma problem?

          hmm, co tak ? :-O
          uz nestaci tych 220 ci 230 PS na predku ? Pankovi sa zachcelo 350 vo "ford-quattre" ? >:D
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 16.09.2015  20:34

            « Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

            Myslím, že ne. Věřím, že i míň než polovina koní než má FFRS, ale na zadku a v "lehké váze" mi bude k zábavě stačit. Pokud se do toho teda vejdu. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto AUDIRS6

              AUDIRS6 16.09.2015  20:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

              no joo, Mia je VEC ! :-! :yes:
              Hmm, som zvedavy, ako sa ale rozhodnes ohladom motora v nej... ;-)
              Lebo ked ju, tak aj s tymi dlhodebatovanymi Recarami, a teda s 2.0...atd... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 16.09.2015  22:19

          « Re: Re: Re: Kdo ma problem?

          S těmi zadními světly to mám úplně stejně...
        • 00 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 17.09.2015  01:14

          « Re: Re: Re: Kdo ma problem?

          No, aby se začla líbit mně, tak by RS muselo stát ještě o 100 tis. míň >:D Za tuto cenu bych dlouho přemýšlel. Na druhou stranu jsou auta (např. CTR), o kterých bych i přes dobrou cenu kvůli jejich designu ani nepřemýšlel :-)
    • 20 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 16.09.2015  15:57

      « Re: Kdo ma problem?

      Mercedes je o půl sekundy rychlejší, ale taky dražší. Zas je luxusnější, tam bych problém neviděl. Spíše Golf R. Na druhé straně u Forda za tyto peníze raději Mustanga s V8.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 16.09.2015  18:13

        « Re: Re: Kdo ma problem?

        AMG MB nedostaneš s manuálem... :-!
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 16.09.2015  18:38

        « Re: Re: Kdo ma problem?

        Mustang V8 pro spoustu lidí lepší než jakýkoliv HH. A Focus RS k dnešku jednoznačně nej value 4 money ze všech!!! HH čtyřkolek na trhu ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto Bully-

          Bully_ 16.09.2015  18:45

          « Re: Re: Re: Kdo ma problem?

          Mustang s FoFo RS si konkurovat nebudou, jsou urceny pro jine kupce. Mustang je +- neprakticke auto pro volny cas, imageovka (navic pro drtivou vetsinu zemi je zvlast V8 zatizeny likvidacnimi danemi, pojistenim a dalsimi poplatky). Zatimco FoFo RS se da porad pouzit i na to normalni dojizdeni do prace a jako vsechny HH nakonec i jako prakticke rodinne auto s naklady v rozumne cenove hladine.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 17.09.2015  03:22

            « Re: Re: Re: Re: Kdo ma problem?

            Já to chápu, ale Magister musí do opozice, kvůli ohrožení postavení A AMG ;-)
  • 22 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 16.09.2015  14:07

    hatchback za milion

    otazne je ci uz radsej takuto mastnu sumu neinvestovat do skutocneho praveho sportiaka ..... za 900 tisic mame nadherny Zetkovy nissan alebo genesis coupe s 3,8 litrovou paradou pod kapotou ..... nejak si neviem predstavit dat milion ( aj keby som ho mal ) do nejakeho defakto "tuctoveho hatchu" alebo teda do focusa hoci bude mat aj 500 koni... ale mozno som len "moc konzervativny" ;-) .... a nepozeram sa na veci zo spravneho pohladu automobiloveho fajnsmekra .... uznavam... je to mozne ;-) :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto Individualita

      Individualita 16.09.2015  14:13

      « Re: hatchback za milion

      Tohle je o úhlu pohledu. Já smýšlím podobně a za tyto peníze bych koupil MX-5 v plné palbě a ještě by mi zbylo.

      Na druhou stranu tohle bude jízdně asi hooodně slušné auto, jak už tradice velí. A za to se taky platí.
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 16.09.2015  14:15

        « Re: Re: hatchback za milion

        Kde by jsi před dekádou sehnal auto s podobnými parametry pod mega. Přes všechny nářky není zase tak špatně, jak tu někteří vypisují.
        • 10 Reagovat !

          foto Individualita

          Individualita 16.09.2015  14:20

          « Re: Re: Re: hatchback za milion

          Souhlas a o tom to je. Jen každý preferuje něco jiného za své peníze viz. Toper.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 16.09.2015  14:25

            « Re: Re: Re: Re: hatchback za milion

            Vůbec to nezpochybňuju, jinak bysme všichni jezdili ve stejných autech. Topper má oproti nám ještě výhodu Jahodovýho vrchu u baráku a i za ním se to dá skvěle brousit ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 16.09.2015  14:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: hatchback za milion

              myslis cestu na jahodnu? ono je to ozaj pekna okrska... aj relly sa na nej jazdi....
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 16.09.2015  14:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hatchback za milion

                Už od přejezdu toho dětskýho vláčku a pak klidně celá štreka na Spiš. Vyjma Krompachů tam nepotkávám příliš často ani hlídky. Moc hezká cesta :yes:
                • 10 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 16.09.2015  14:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hatchback za milion

                  detsky vlacik je uplne dole na Alpinke ano..... odtial to potom stupa... cestou je priehrada ruzin.... a potom dalej az po krompachy ... cele je to jedna velka rychlostna skuska... moc pekna cesta ano :yes:
                  • 10 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 16.09.2015  14:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hatchback za milion

                    Však mě stála letos už pár mm vzorku!
                    • 10 Reagovat !

                      foto H-K-svwet

                      H/K_svwet 16.09.2015  14:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hatchback za milion

                      tak to si sem jazdil castejsie.... rodina? dovolenka? kazdopadne vitaj v "divocine" >:D :yes:

                      ak chces tip na dychvyrazajucu horsku okrsku a nadherne scenerie skus cestu cez uhornianske sedlo ak dakedy pojdes na vych. slovensko :yes:

                      cestu cez uhornu najdes aj v top 5 najkrajsich ciest slovenska ... niekde som videl clanok .... ;-) tusim autobild .. neviem
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 16.09.2015  15:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hatchback za milion

                        OK, díky za tip.
                        • 10 Reagovat !

                          foto H-K-svwet

                          H/K_svwet 16.09.2015  15:06

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hatchback za milion

                          takychto chutoviek je tu plno...... mne sa najviac paci v poslednej dobe cesta od jasova cez medzev a stos potom hore okolo kupelov stos cez tie pokrutene serpentiny az po smolnik.... ta cesta je uzasna... len to chce uz slusne vykonne auto... inak sa bude clovek viac trapit ako uzivat si tie serpentiny .... ;-)
                          • 10 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 16.09.2015  15:12

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hatchback za milion

                            To už mám trochu mimo cestu...jednou jsem jel přes Gelnicu, taky pěkná cesta (až na pár opravdu rozbitých úseků), ale chytit defekt bych tam nechtěl. Mám obavu, že by si mě místní rozebrali i s orgány >:D
                            • 10 Reagovat !

                              foto H-K-svwet

                              H/K_svwet 16.09.2015  15:13

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hatchback za milion

                              jo to by si mozno prisel aj o auto ;-) ... srandujem... ale vazne by to nechcel nikto z nas zazit... to je jasne...

                              gelnica je v druhej doline ako krompachy cize ci uz odbocis v jaklovciach smerom na krompachy alebo na gelnicu... scenerie a cesty su v oboch pripadoch uzasne a to uz dole od detskeho vlacika od KE ... cele je to fakt moc hornate a fajn pre tych kto rad jazdi mimo dialnic a chce si fakt zasoferovat ..... ale kamarata som viezol minule a skoro hodil sablu dole jahodnou .... aj priatelke ked ideme z margecian kde mame znamych byva vzdy zle smerom dole v tych zatackach ked sa vraciame do ke.... co uz...
                              • 20 Reagovat !

                                foto webpaja

                                webpaja 16.09.2015  15:27

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hatchback za milion

                                Vždyť tam na východě žádnou dálnici nemáte. Doufám, že dodrží otevření tří úseků do Prešova do konce roku. :-)
                                • 10 Reagovat !

                                  foto H-K-svwet

                                  H/K_svwet 16.09.2015  15:27

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hatchback za milion

                                  medzi presovom a kosicami je ... aj ked furt tam daco robia.... neskutocna dialnica.... aj teraz tam robia nejaky privadzac dialnicny medzi dedinami.... ja neviem ale hadam polka dialnice smerom od ke je 80tka.... v nedelu som nou siel... sam seba sa pytam... k comu mam tu dialnicnu nalepku .. ale tak co narobime... ;-)

                                  tusim v novembri maju otvarat jeden usek uz dalej od presova ... tiez verim ze to pojde ... hlavne tu hornatu levocu obist nejakym obchvatom je uz vazne potrebne ..... tam sa cestou do tatier vzdy najviac zdrzime... inak by sa dali KE-tatry spravit mozno aj za menej ako 2 hodky ... a to aj na beznom aute beznou rodinnou rychlostou
                • 10 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 16.09.2015  15:51

                  « Re: hatchback za milion

                  Ak budes mat nabuduce cas zahni v Spisskej dolava smerom na Roznavu a potom pri schadzani kopca do prava cez Mlynky na Dobsinu. Tam polozili novy asfalt,sice uzka ale perfektne tocena cesta. Pre Jaga na suchu to bude super. A potom z Dobs.kopca doprava na Brezno cez telgart je tiez fajn trasa. Menej kvalitny asfalt ale pre vodica s dobrym autom dokopy nirvana. :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto H-K-svwet

                    H/K_svwet 16.09.2015  16:03

                    « Re: Re: hatchback za milion

                    roznava je neskutocna.... posadena tak ze z kazdej strany je kopec....v sobotu sme boli na brzotinskych skalach a potom aj dalej za roznavou... najprv chutovka a to priesmyk soroska od kosic.... a potom dalej za roznavou uz len same zvlnene cesty ... ale neskutocne plavne a zaujimave.... viacero usekov v smere od ke na roznavu je ale este stale v oprave... a su tam docasne semafory na cestach ktore dost zdrzuju ... ked sa tieto useky uz porobia.. tak to bude .. sofersky raj :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 16.09.2015  14:24

        « Re: Re: hatchback za milion

        mne by postacil warm hatch ktory bude vhodny na kazdy den.... povedzme nieco ako megane GT...... tymto okruhovym z generacie na generaciu vykonnejsim specialom posadenych do karoserie hatch moc neviem prist na chut.... navyse o vysokej cene a nevhodnosti pouzitia na bezny den v realnej doprave ani nehovorim ...

        mazda MX5 samozrejme aj u mna vyhrava... alebo nejaky seriozny sportiak ....... a este bude aj na dovolenku okolo sveta :yes: ... nejak ma ten naslapany focus nechava chladnym ... ziadna emocia nic sa nekona... nic v zlom... auta mam rad ale taketo "super" masiny idu mimo mna ... bohuzial
    • 11 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 16.09.2015  14:14

      « Re: hatchback za milion

      Hrušky a jabka. 5D hatchback a relativně malé kupé. Chápeš?
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 16.09.2015  14:52

      « Re: hatchback za milion

      To je trochu něco jiného ne? Nissan i Genesis jsou RWD, navíc coupé a navíc Hyundai se tu ani neprodává, jak tak projíždím stránky hyundaie.

      Tohle je ostrý HH s náhonem na všechny 4 a troufnu si říct, že bude o dost rychlejší ve všech ohledech, než Hyundai a i než Nissan, hlavně na okrsce. Někdo chce GTčko, nědko chce závoďák.
    • 10 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 16.09.2015  15:04

      « Re: hatchback za milion

      Prodeje M135, tedy HB za milion, hodne prekonali prvotni odhady a plany BMW. Tolik k te neprodejnosti milionovych HB. V mnohem je to prave dokonale auto. Dokonale na kazdy den, dokonale na vikend. Z toho uhlu pohledu to neni "az milion", ale "jen milion". ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 16.09.2015  16:00

        « Re: Re: hatchback za milion

        na druhé straně přijdeš na showroom a za stejné peníze bude mustang s 5,0 V8, tak není co řešit. Akorát doma bude kravál, že to má málo dveří. >:D
      • 01 Reagovat !

        foto Individualita

        Individualita 16.09.2015  16:00

        « Re: Re: hatchback za milion

        To je sice pravda, ale ne každý dá milion za Forda, když ho může dát za BMW...
        • 20 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 16.09.2015  16:10

          « Re: Re: Re: hatchback za milion

          No, aby to BMW nebyla holota tak taky neskoncis na tom milionu. Navic oblibenost 4x4 taky hraje do karet fordu (dalsi penize navic u BMW).
          Sam jsem zvedav kolik se FF RS proda.
          • 10 Reagovat !

            foto Individualita

            Individualita 17.09.2015  08:46

            « Re: Re: Re: Re: hatchback za milion

            Myslím to tak, že většina lidí co dá za auto podobného rázu tyhle peníze, ho raději dá za značku. Vždycky to tak fungovalo a těžko se to hned tak změní. Já neříkám, že je to dobře nebo špatně ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto vanos

            vanos 17.09.2015  17:58

            « Re: Re: Re: hatchback za milion

            Absence automatu ucini z tohoto Fordu alespon v kontinentalni Evrope velmi okrajovou zalezitost.
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 16.09.2015  18:23

    Šulek

    Všiml jsem si, že na některých fotografiích chybí na difuzoru dříve prodiskutovávaný šulek. Nebo je to jen část tažného zařízení za příplatek? :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Provocateur

      Provocateur 16.09.2015  18:36

      « Re: Šulek

      To je mlhovka, ty šulku >:D Ale za příplatek asi evidentně bude, teda pokud vůbec :-)
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 16.09.2015  22:04

        « Re: Re: Šulek

        Mlhovka jako šulek........tady někdo mlží... ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 16.09.2015  23:40

        « Re: Re: Šulek

        Zadní mlhovka určitě za příplatek nebude, v EU je povinná. Ale některé vozy v galerii jsou ve specifikaci pro USA.
        • 00 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 17.09.2015  01:22

          « Re: Re: Re: Šulek

          Myslel jsem za příplatek mlhovku uprostřed po vzoru F1. Jinak klasicky v zadních světlech.
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 17.09.2015  10:44

            « Re: Re: Re: Re: Šulek

            Nejsem z toho moudrý. Jestli je to opravdu povinná mlhovka, tak šikovnějšího šulka opravdu nemohli vymyslet. ;-\
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Většina Čechů umírá v nemocnici, muži i na ulici. Doma skoná jen pětina lidí

Většina Čechů umírá v nemocnici, muži i na ulici.…

Většina Čechů by svůj poslední den nejraději prožila v klidu domova, ale ve skutečnosti se toto přání „splní“…

Peklo na D1: Filmaři Honza a Honza tu strávili 13,5 hodiny! „Hodně aut zhaslo, čekáme na vlky...“

Peklo na D1: Filmaři Honza a Honza tu strávili 13,5…

„Začíná tu být tma, hodně aut zhaslo. Čekáme na vlky.“ Tuhle lehce humornou zprávu posílali mobilem domů ve…

 

iSport.cz

Vary sklízí chválu za bruslivý hokej. Sičák vypráví, jak zkušení hráči působí na mladé

Vary sklízí chválu za bruslivý hokej. Sičák vypráví,…

Měli leštit extraligovou podlahu. Ať už podle finanční síly, nebo z pozice naivního nováčka. Jenže karlovarští…

Penaltová liga! V Česku jede na rekord, králem je Slavia. Pomáhá video?

Penaltová liga! V Česku jede na rekord, králem je…

Velká jízda Slavie a Plzně, další sparťanské trápení, sedmnáctigólová show boleslavského čarostřelce Nikolaje…

 

Reflex.cz

Děti bohatých Íránců pobuřují chudé krajany. Předvádějí se na Instagramu, zatímco země trpí pod sankcemi

Děti bohatých Íránců pobuřují chudé krajany.…

Zatímco Írán byl poměrně tvrdě zasažen sankcemi, které na něj uvalily Spojené státy, děti zazobaných obyvatel…

Babiš by měl přijít o dotace z jiného důvodu než kvůli střetu zájmů. Tady jde o mnohem víc

Babiš by měl přijít o dotace z jiného důvodu než…

Ačkoli se na první pohled týká verdikt Evropského parlamentu o „zastavení“ dotací pro společnost Agrofert z…