V minulosti vždy platilo, že sportovní výkonné motory provozované při vysoké zátěži mohou trpět zvýšenou spotřebou oleje. Týká se to i současného ostrého Fordu Focus RS, jak dokazuje interní informace Fordu.
jj, přesně
Shrnutí článku:
U vysokovýkonných motorů při opravdu extrémním zatížení může docházet ke (zvýšené) spotřebě oleje. Ovšem vozidlo je vybaveno senzory a mechanismy, jak toto signalizovat řidiči. I přesto je nutné množství oleje pravidelně kontrolovat a olej doplňovat. Samozřejmě je nutné použít předepsaný olej.
Hotovo.
Připomnělo mi to jeden takvej vtip od Pohlreicha v narážce na Babicu:
Když nemáte limetu, tak tam dejte citron a když nemáte ani citron, tak tam nedávejte nic. A proč ta pánvička vypadá takhle? Protože nic z těch ingrediencí co tam patří jsme nesehnali >:D
mam takovy pocit, ze jde o to si kopnout do FoFo RS. Mel problemy s tesnenim pod hlavou, tak sio kopneme jeste jednou a zkusime to se spotrebou oleje. Ukazte mi preplnovany hothatch, ktery si pri vysoke zatezi nezobne trochu toho oleje ?
Tak tak. Někdo někde v systému dodal na montážní linku Focusu velmi podobné (ale přece jen dostatečně jiné) těsnění pod hlavu pro Mustanga. A problémek byl na světě. :-!