Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus ST 2008 na českém trhu od 769.990,-Kč

Ceny nového Focusu ST se nemění, nabídka příplatkové výbavy se ale rozšířila.
Zpět na článek
6. 1. 2008 07:55
6. 1. 2008 11:38
anonym
6. 1. 2008 11:57
neregistrovaný "Pepis"
6. 1. 2008 12:55
6. 1. 2008 13:15
neregistrovaný "x"
6. 1. 2008 13:30
neregistrovaný "Valeres"
6. 1. 2008 16:09
anonym
7. 1. 2008 20:49
8. 1. 2008 00:04
anonym
7. 1. 2008 20:47
6. 1. 2008 10:37
neregistrovaný "RS 2000"
6. 1. 2008 12:09
neregistrovaný "Valeres"
6. 1. 2008 15:14
neregistrovaný "Andres"
6. 1. 2008 16:12
anonym
6. 1. 2008 23:14
anonym
6. 1. 2008 23:15
anonym
6. 1. 2008 11:38
neregistrovaný "x"
6. 1. 2008 12:07
neregistrovaný "Valeres"
6. 1. 2008 13:35
neregistrovaný "XF"
6. 1. 2008 13:59
neregistrovaný "Krokouš"
6. 1. 2008 15:35
neregistrovaný "skip"
6. 1. 2008 16:33
anonym
6. 1. 2008 17:33
neregistrovaný "Krokouš"
6. 1. 2008 17:50
neregistrovaný "Krokouš"
6. 1. 2008 21:49
neregistrovaný "kodlias"
6. 1. 2008 22:30
neregistrovaný "Krokouš"
7. 1. 2008 21:30
anonym
6. 1. 2008 17:01
neregistrovaný "x"
6. 1. 2008 21:12
neregistrovaný "desmosan"
6. 1. 2008 07:55
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
9
anonym
6. 1. 2008 11:38
Re: nejlepsi
průměrný se přiblížil nadprůměrným... ;-)
neregistrovaný "Pepis"
6. 1. 2008 11:57
Re: nejlepsi
Kdo je podle tebe nadprumerny?
6. 1. 2008 12:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "x"
6. 1. 2008 13:15
Re: nejlepsi
Mazda
neregistrovaný "Valeres"
6. 1. 2008 13:30
Re: nejlepsi
Mazda 3 MPS, Opel Astra OPC, Renault Megane R26...je jich vic vytecnych, nejde rici ze jeden je nejlepsi
anonym
6. 1. 2008 16:09
Re: nejlepsi
Leda na nerealnem okrohu, kor tady v CR mame silnice jak na okruhu ze, Focus je civilni vytez pro deni sport na blbe silnici, ostani tak na machrovani na Masarikac krom MPS.
Avatar - Charger
7. 1. 2008 20:49
Re: nejlepsi
ale jinak zdravý jo? R26 že je na machrování na Masarykáči? asi těžko
anonym
8. 1. 2008 00:04
Re: nejlepsi
R26 nejvic >:D
Avatar - Charger
7. 1. 2008 20:47
Re: nejlepsi
Reanult R26 a Clio 197, Golf GTI je tak na stejno, jinak nikdo
neregistrovaný "RS 2000"
6. 1. 2008 10:37
navyseni vykonu
a kde je to slibovane navyseni vykonu na 191Kw a 400Nm to cesky trh nenabidne :-(
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Valeres"
6. 1. 2008 12:09
Re: navyseni vykonu
To snad ma byt az u Focusu RS ne?? A ten ma prijit v roce 2009 nebo na konci 2008, pokud se nepletu
6. 1. 2008 12:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Andres"
6. 1. 2008 15:14
Re: navyseni vykonu
RS bude předokolka s výkonem 280 PS. Nevim co je to popadlo kluky ušatý...
anonym
6. 1. 2008 16:12
Re: navyseni vykonu
Ne Focus RS II bude 4x4 inline V6 350PS info primo z tovarny. >:D Ford RS bylo vzdy nekopromisni auto 280 koni ma dnes kazdy ST/GT hatch.
6. 1. 2008 18:41
Re: navyseni vykonu
Myslim,ze se stejnym postojem k veci,jako mas ty k 280koni,muzou konstrukteri pristoupit ke 1000konim........(dyt to ma dnes jiz tolik rozsirene a jeste vic proflakle Bugatti Veyron,kdejaky,,Koenissegg",......
anonym
6. 1. 2008 23:14
Re: navyseni vykonu
Mluvim stredni n. tride na supersportu za 20 melou ty retardo.
Nic na tom nemi fakt ze Focus RS je RS ne stredni GT. A tech 350 koni proste mit bude.
anonym
6. 1. 2008 23:15
Re: navyseni vykonu
Mluvim stredni n. tride ne o supersportu za 20 melou ty retardo.
Nic na tom nememi fakt ze Focus RS je RS/skora racing ne stredni GT. A tech 350 koni proste mit bude.
neregistrovaný "x"
6. 1. 2008 11:38
výstražný světla ?
"Překročí-li intenzita brzdění hodnotu decelerace 6-7 m/s2, což představuje 60-70 procent maximálního brzdného účinku, dojde k samočinné aktivaci výstražných světel."

Tzn že člověk si koupí sportovní auto a pak když ho bude chtít prohnat tak v každé zatáčce bude jako vánoční stromeček... ???
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Valeres"
6. 1. 2008 12:07
Re: výstražný světla ?
No na dalnici je to hodne uzitecna vec, ale je fakt ze do sportovniho auta to moc nepasuje, resp. by to melo byt nejakym zpusobem deaktivovatelny ;-\
Avatar - SpiderJ
6. 1. 2008 18:09
Re: výstražný světla ?
Mno... už to vidím.... sraz Focusářů jak se prohání zatáčkami.. A pak: "Woe, vidělsi? Sem tomu dal..Mě to voe blikalo skoro pětkrát..." >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "XF"
6. 1. 2008 13:35
GTI, OPC
Sedel som v ňom. A čo? Volant určite nie je ten športový ako ten v GOLFE GTI. A to ešte nehovorím o sedadlách. Tie v GOLFE, to sú sedadlá F1 v aute c segmentu. Tie opierky golfa... :-) A vhľadovo na Astru má dosť ťažko. Teraz sa to ešte zhoršilo.
Jediný dôvod prečo si kúpiť-PODVOZOK.
Ale chcem aj športový vzhľad a pripomienky, že ide športové náčinie.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Krokouš"
6. 1. 2008 13:59
Re: GTI, OPC
OPC je moc tvrdá na to aby se dala taky denně používat a Golf je už pěkně dlouho vzhledově nudnej a podvozkově je horší než ST. Sice ti můžou jeho sedadla připomínat ty z F1 při silné dávce fantazie, ale ty v ST jsou pro mě ideální kompromis mezi sportovním vzhledem, pohodlím a dostatečným konaktem s vozem. A že by volant nevypadal dost sportovně? No nevím, zkus si někdy do nějakýho ST taky sednout.
Nedá se říct který z těchto aut je nejlepší, záleží na vkusu a na tom co očekáváš. Čím je ale ST určitě výjímečné mezi ostatními je podovzek, motor a zvuk pětiválce (a jeho přívod do kabiny). A to jsou dost silné argumenty oproti např, vzhledu jehož hodnocení je vždy subjektivní.
neregistrovaný "skip"
6. 1. 2008 15:35
Re: GTI, OPC
:yes: :yes: Přesně tak, Recara ve Focusu jsou skvělá, podvozek geniální - ale podle mě je hlavní síla ST právě v tom, že se dá naprosto pohodlně používat na každodenní ježdění na českých silnicích, na rozdíl právě třeba od OPC.
anonym
6. 1. 2008 16:33
Re: GTI, OPC
Recara? Sú mäkké. :-|
neregistrovaný "Krokouš"
6. 1. 2008 17:33
Re: GTI, OPC
Jestli spíš nejseš měkkej ty :-) To ti pak budou měkký všechny sedačky.
neregistrovaný "Krokouš"
6. 1. 2008 17:50
Re: GTI, OPC
Navic ten dotyčnej ("XF") evidentně mluvil o verzi Golf GTI R32 soudě podle jeho uchvácení těma sedačkama. Jenže R32 stojí v základu 995 000. Jenže to už je taky 4x4 takže to je spíš konkurence budoucímu RS. R32 se ale bohužel v provozu velmi těžko rozpozná od běžného Golfa. ST je odlišeno mnohem víc a to i přesto, že jsou změněny pouze tvary nárazníků. Nejvíc je ale září ta oranžová metalíza kterou lze požídit pouze na verzi ST.
neregistrovaný "kodlias"
6. 1. 2008 21:49
Re: GTI, OPC
Golf R32 je 4x4???
neregistrovaný "Krokouš"
6. 1. 2008 22:30
Re: GTI, OPC
No ne tak úplně, zadek se připojuje známou spojkou haldex která jak psali tady v testu umí trochu potrápit při vyrovnávání nedotáčivého smyku. Tvrdá torsen mezinápravová "špéra" by se tam asi hodila víc no.
anonym
7. 1. 2008 21:30
Re: GTI, OPC
GTI. ;-)
neregistrovaný "x"
6. 1. 2008 17:01
Re: GTI, OPC
vidíš, ty hodnotíš podle vzhledu, já bych hodnotil podle jízdních vlastností...
neregistrovaný "desmosan"
6. 1. 2008 21:12
Electric White
Osobně jsem velmi zvědav, jak bude vypadat Focus ST s lakem Electric White. To je lak, který Focusu ST podle mě chyběl. White is new pink! >:D
Rozbalit vlákno
0