Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus ST: Nové kladivo na scéně (další fotografie)

Vše důležité o novém Fordu Focus jsme vám již napsali, teď čekáme na dvě věci. Kdy můžou zákazníci začít s podepisováním objednávek a jak vypadá vrcholný model ST. To druhé už víte.
Zpět na článek
9. 11. 2007 07:33
neregistrovaný "em.tom"
9. 11. 2007 09:32
anonym
9. 11. 2007 08:08
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
9. 11. 2007 15:05
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
9. 11. 2007 09:48
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 13:12
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 1. 2008 15:48
neregistrovaný "Lol"
9. 11. 2007 08:24
neregistrovaný "Krabatt"
9. 11. 2007 09:18
neregistrovaný "Krabatt"
9. 11. 2007 17:18
neregistrovaný "jozef77"
9. 11. 2007 17:23
neregistrovaný "Pepis"
9. 11. 2007 10:21
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 10:30
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 17:10
anonym
9. 11. 2007 22:27
neregistrovaný "mananasek"
9. 11. 2007 17:15
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 09:47
anonym
9. 11. 2007 10:28
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 11:23
anonym
9. 11. 2007 11:22
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 13:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 11. 2007 15:59
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:06
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:11
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:18
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 12:43
anonym
10. 11. 2007 13:38
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 13:10
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 11. 2007 13:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 11. 2007 16:01
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:41
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:53
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:02
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:05
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:10
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 12:47
anonym
10. 11. 2007 13:40
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:38
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:42
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:17
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:37
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:44
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:59
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 22:05
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 11:06
neregistrovaný ""Valeres"
9. 11. 2007 08:21
neregistrovaný "IDDQD"
9. 11. 2007 08:41
9. 11. 2007 09:19
anonym
9. 11. 2007 09:23
neregistrovaný "Pepis"
9. 11. 2007 09:48
anonym
9. 11. 2007 11:48
anonym
9. 11. 2007 12:14
neregistrovaný "astony"
9. 11. 2007 16:02
9. 11. 2007 16:14
neregistrovaný "memec(clio197)"
9. 11. 2007 16:21
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:22
9. 11. 2007 16:45
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 09:51
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 11:45
anonym
9. 11. 2007 12:18
neregistrovaný "játra"
9. 11. 2007 16:01
9. 11. 2007 17:35
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:39
9. 11. 2007 17:41
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 22:46
anonym
9. 11. 2007 16:03
neregistrovaný "Jan|"
12. 11. 2007 12:06
anonym
9. 11. 2007 09:38
neregistrovaný "Kyle"
9. 11. 2007 09:53
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 10:09
anonym
9. 11. 2007 10:13
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 11:56
anonym
9. 11. 2007 16:06
10. 11. 2007 16:35
9. 11. 2007 10:09
anonym
9. 11. 2007 10:10
neregistrovaný "Kyle"
9. 11. 2007 10:15
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 10:17
neregistrovaný "jarjarbinks"
9. 11. 2007 10:23
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 10:28
9. 11. 2007 13:47
9. 11. 2007 15:32
9. 11. 2007 16:09
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 10:59
neregistrovaný "yaroukh"
9. 11. 2007 18:01
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 18:24
neregistrovaný "yaroukh"
9. 11. 2007 18:28
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 11:13
neregistrovaný "bestdrifter"
9. 11. 2007 11:24
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 11:26
9. 11. 2007 16:12
9. 11. 2007 12:24
neregistrovaný "játra"
9. 11. 2007 16:12
9. 11. 2007 15:02
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:09
9. 11. 2007 12:52
neregistrovaný "Osmodiar"
9. 11. 2007 15:01
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 14:44
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 14:58
neregistrovaný "Turbomotor"
9. 11. 2007 15:04
neregistrovaný "Level5"
9. 11. 2007 15:28
neregistrovaný "Jan|"
30. 1. 2008 16:32
neregistrovaný "Lol"
9. 11. 2007 15:20
9. 11. 2007 16:18
neregistrovaný "memec(clio197)"
9. 11. 2007 16:53
9. 11. 2007 17:36
9. 11. 2007 18:58
9. 11. 2007 18:28
neregistrovaný "UK"
9. 11. 2007 18:31
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 21:17
neregistrovaný "Pepis"
9. 11. 2007 21:20
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 22:02
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 22:47
neregistrovaný "Alessio."
9. 11. 2007 23:43
10. 11. 2007 12:32
neregistrovaný "Alessio."
10. 11. 2007 13:36
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 14:57
neregistrovaný "yaroukh"
10. 11. 2007 16:11
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 10:10
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 14:56
neregistrovaný "yaroukh"
10. 11. 2007 16:09
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 20:53
neregistrovaný "Sondron"
9. 11. 2007 23:29
neregistrovaný "JohnyM"
10. 11. 2007 11:08
neregistrovaný "Jan|"
22. 11. 2007 14:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 11. 2007 06:40
KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Zde mame adepta na bitvu o postaveni nejvyssi. HOTHATCH musi dostat sveho vladce. Konkurence je vysoka a hlavne prichazi silny bojovnik IMPREZA STI. Kdo nakonec prevezme zezlo? Focus ST? Impreza STI?, Golf GTI?, 3MPS?, Astra OPC?? Ze by kral ABARTH? Ma nekdo cerneho kone, ktereho bych opomnel?
Rozbalit vlákno
99
neregistrovaný "em.tom"
9. 11. 2007 07:33
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
No, on to není zrovna hatch, ale klidně bych jako konkurenta viděl nové EVO X, přestože je z trochu jiné kategorie.
9. 11. 2007 08:04
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Myslim, ze ST je bliz k HATCH nez k sedanum. Ale jako nazor to beru.
anonym
9. 11. 2007 09:32
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
em.tom poukazoval na EVO X ze to 'neni zrovna hatch'... nie na ST ktory je jasny hatch..
9. 11. 2007 09:40
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
:-)
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
9. 11. 2007 08:08
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
No, doplnil by som síce trochu drahšiu, ale predsa konkurenciu :-) Audi S3, 130i, C30 T5, Leon Cupra, Octavia RS, Civic Type - R, ...
9. 11. 2007 08:13
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
I kdyz nejsem fandou tohoto segmentu je zde pekne dusno. Libi se mi vyvazena konkurence.
Avatar - VDC
9. 11. 2007 09:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
9. 11. 2007 15:05
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
No, najskôr ma napadlo S3 a 130i, potom ešte C30 T5 to platilo pre ne, no a potom, ako som dopísal, tak ma napadli ďalšie, tak som ich k tomu pripísal :-)
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 09:48
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Octavia RS? vtipálku... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 11. 2007 13:12
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
všichni zapomínáte na mégana
neregistrovaný "Lol"
30. 1. 2008 15:48
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
A to je kto? >:-[]
neregistrovaný "Krabatt"
9. 11. 2007 08:24
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Jakoby to nebylo úplně jedno... Tyhle příspěvky nemají jiný smysl než se donekonečna vracet ke zbytečnému tlachání fanoušků různých značek, kteří si už dávno všechno řekli. Pokud je některé z těch aut nekorunovaným králem, pak je to vždycko to, které prodalo nejvíce kusů, protože zisk je jediné hledisko, o které automobilkám jde.
9. 11. 2007 08:40
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
To je pravda, ale co se tyce kvality jizdniho pozitku o coz v teto kategorii jde predevsim, auto, ktereho se proda nejvice kusu nemusi zakonite to nejlepsi. Musis brat v potaz to, ze lidi jsou jenom Hloupe stado, ktere se da manipulovat vychytralymi marketingovymi triky.
neregistrovaný "Krabatt"
9. 11. 2007 09:18
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
S tím nemohu moc souhlasit. Takové paušalizování "lidi jsou jenom hloupé stádo" je vždycky ještě hloupějším povyšováním se nad jiné stylem "já přece do toho stáda nepatřím". Jediný rozdíl mezi Tebou a tím stádem je ten, že se možná o auta zajímáš a rozhoduje u Tebe více hledisek, než u běžného smrtelníka. Ten vidí na prvním místě cenu, na druhém velikost kufru a na třetí možná design nebo spotřebu. Rozhodně už ho moc nezajímá, že z nuly na sto zvládne akcelerovat o půl sekundy dřív. A proto se domnívám, že ani automobilku neuspojí fakt, že mají nejlepší vůz, jen se neprodává tak dobře jako jiná značka.

Dnes vládne tak velká konkurence, že dobrý marketing prostě je nezbytnou součástí tvořící úspěch vozu. Příkladem budiž Kia. Ještě před pár lety by po ní v Evropě neštěkl ani pes a dnes? Líbivý vzhled, nevtíravá reklama, 7-letá záruka, nízká cena = dennodenně vidím kamiony naložené Ceedy a lidi je kupují jako rohlíky. A oba určitě víme, že Ceed zdaleka není nejlepší vůz na trhu. Proto jsem tu uvedl, že podstatná je úspěšnost prodejů, protože ostatní aspekty nejde zcela relevantně posoudit. Jak tu uvedl Marianek, nějaké měření na okruhu je sice hezká věc, ale nikdy se neuskuteční tak, aby bylo průkazné, za stejných podmínek a ideálně v jeden den.
Avatar - STi (Modo Team)
9. 11. 2007 09:44
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
S tebou také souhlasím,ale to bychom museli na auta nahlížet jinak, obyčejně. :'-( Ale jelikož tu většina lidí auty žije, baví je řídit a užívat si to,je proto důležité vědět co auto umí kromě velikosti kufru.Ale jinak máš pravdu,že hlavním úspěchem automobilky jsou prodeje ;-)
9. 11. 2007 15:21
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
O tom, ze hlavnim uspechem automobilky jsou prodeje, o tom zadna, ale pak-li, ze se chceme bavit o tom, ktery vuz je nejkvalitnejsi nebo ktery z dane kategorie ma nejlepsi jizdni vlastnosti atp. pak jsou prodeje naprosto irelevantni cislo a o kvalite daneho vozu nema naprosto zadnou vypovidajici hodnotu.
9. 11. 2007 15:16
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
No, mam na to jiny nazor. Bohuzel, mozna se povysuju nad ostatni, ale je to tak. Ty i ja vime o autech vic, nez Franta Pepa z kocourkova a proto se v tomto ohledu mame pravo povysovat - to je ten fakt, jak i ty jsi spravne poznamenal, kterym se lisime od toho stada. Jakkoli je to sobecke, nebo namyslene, je to proste tvrdy fakt. A troufam si tvrdit, ze tech lidi, kteri o autech nevi nic je daleko min, nez tech co vedi alespon neco a dokazi si takova auta vybirat.

Je fakt ktery poprit nemuzu - proti Argumentu: Auto teto kategorie z pravidla nekupuje clovek, ktery o autech nic nevi; nemam co rict, cimz si sam sobe vyvracim co jsem napsal prve, ale obecne si stojim za svym lide jsou hloupe stado, bohuzel realita zivota me o tom tisickrat uz presvedcila.
9. 11. 2007 16:48
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Otřesnější příspěvek, pokud ho tedy myslíš opravdu vážně 8-s jsem na auto.cz zatím nikdy nečetl :no: :no: :no: :no: :no:

P.S. Kdyby tu byl blíjící smajlík, pobliji ti i krk :no: :no: :no:
neregistrovaný "jozef77"
9. 11. 2007 17:18
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Ty si nezvykneš prečítať svoje príspevky? ;-)
10. 11. 2007 15:33
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
No jo, ja to chapu :-) svoje prispevky radej necte, pac by tu samou pitomost, co vyplodil tady musel napsat pod vsechny ty svoje lzi a nesmysly...
neregistrovaný "Pepis"
9. 11. 2007 17:23
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Skoda ze tu na tebe neni pr.el :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
10. 11. 2007 15:29
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Tak zrovna od tebe si tehle reakci vazim. Fakt nekecam ....
:yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D
laskave se odmlc, kdyz se bavi lide schopni vyslechnout si cizi nazory. A to svoje: "S tebou se bavit nebudu, je to pod moji uroven." pouze dokazuje to, jaka lidska spina jsi ty sam.
9. 11. 2007 08:41
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Spis jsem myslel, ktere auto bude ba okruhu nejrychlejsi. V teto tride me osobne cisla prodeju nezajimaji.
Avatar - STi (Modo Team)
9. 11. 2007 09:07
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Ani okruh není zcela exaktní veličina,ale jestliže by jsme vzali srovnatelné podmínky pro všechna tato auta (hlavně stejný řidič),bude králem nové STi.Dle mého názoru do této kategorie ani nelze počítat,protože ubráním kufru se sice změnilo v hatch,ale výkony (a náklady) jsou stále nad úrovní klasických hothatchů.Pro STi je nadále jediný konkurent EVO,ikdyž to hatch není.
BTW.pro mne je tedy v kategorii hothatch zatím stále králem 130i,ikdyž je cenově vysoko.
9. 11. 2007 09:16
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
STI je na stejnem okruhu se stejnym ridicem rychlejsi nez Golf R32(6?). A ty se jiz srovnat daji i podle tvych kriterii.
Avatar - STi (Modo Team)
9. 11. 2007 09:27
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Teď nevím,jestli se ptáš,nebo konstatuješ.STi bude za těchto podmínek na okruhu výrazně rychlejší a mimo to v testu hothatchů (jakkoli byl subjektivní,okruh jeli všechna auta stejný) R32 na okruhu zrovna nazářil,ani časově.A to se mi celkem R32 líbí.
9. 11. 2007 09:30
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
To bylo konstatovani. Jen jsem si nebyl jist nazvem R32.
Avatar - STi (Modo Team)
9. 11. 2007 09:37
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Golf R32 je sice čtyřkolka s výkonem 250koní a cenou poblíž STi,ale stejně se srovnávat nedaj.Je to stále "jen" rychlé auto,kdežto STi a EVO jsou polozávidní auta,jak vlastnostmi,tak provozními náklady.Jediné,co je z nových hothatchů blízko těmto původně rally speciálům je nová Audi S3 (2.0turbo, 265PS, 4x4, cena cca 1.2mil),ale přesto je pro jiné zákazníky.
Avatar - KANKUNEN
9. 11. 2007 10:14
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Pro mě je to jasné, výkonný turbomotor musí přenášet výkon na všechna kola. Okruk a letiště je jedna věc, ale reál je taky déšť, sníh a ostré vracáky a pomalé odbočení. Jak je rychlé auto na Severní smyčce na suchém asfaltu není až tak důležité při bleskovém předjíždění v horách na krátké rovince.
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 10:21
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
pohon všech kol je většinou nuda...existují i vyjímky, ale vždycky se půjdu radši projet v zadohrabu než v čtyřkolce...na mokru když umíš šlapat na plyn tak až takový rozdíl není a sníh nepadá až tak často aby to pro mě mělo smysl...
9. 11. 2007 10:26
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Budes-li pouzivat hothatch na okruhu, kde je riziko nehody minimalni zadokolka je samozrejme co do "vyradeni" nejlepsi. Mnozi ale take "zavodi" na verejnych komunikacich a potom bych kvuli bezpecnosti doporucil 4x4.
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 10:30
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
s tím sice nesouhlasím, ale většina lidí to tak asi bude vidět :-)
9. 11. 2007 10:32
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Jak to vidis ty?
Avatar - Charger
9. 11. 2007 15:56
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Podle mě je to tak že pro řidiče který neumí jet správně rychle je lepší ten pohon všech kol, ale pro ty co opravdu za volantem umí je to iritující protože pohon všech kol zvyšuje hmotnost, nedotáčivost a na úplném limitu je zákeřnější...
anonym
9. 11. 2007 17:10
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Hm a kdo jezdi na uplnem limitu? A kdo vubec jezdi tak, ze vyuziva potencial sveho vozu aspon z 80%? Kolik je takovych lidi?
Avatar - Charger
9. 11. 2007 17:13
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
píšu- ti co to umí- nadšenci kteří vstávají v šest ráno aby mohli na volné silnici protáhnou své auto..
neregistrovaný "mananasek"
9. 11. 2007 22:27
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
to já po ránu radši protáhnu svou manželku >:-[]
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:15
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Pro zábavu je proste lepší mít zadokolku. Bmw 1- :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Charger
9. 11. 2007 17:17
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
to nepochybně- jsem velký fanda zadokolek, ale 130i mě nepřesvědčila- navíc by to chtělo samosvor
anonym
9. 11. 2007 09:47
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Král je jen jeden- Megane R26 :-!
9. 11. 2007 10:22
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
To je take nazor. Chces jeste napsat proc?
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 10:28
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
výborný a silný motor, skvělé jízdní vlastnosti, famozní trakce díky samosvoru a moře zábavy a rychlosti (na zatáčkovité silnici rychlejší než 265¨konové Audi S3)
9. 11. 2007 10:31
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Doufam, ze mluvis z vlastnich zkusenosti.
Avatar - Ghostyx
9. 11. 2007 11:08
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Ma pravdu je to neskutecne zabavna kara, jel jsem v tom na okruhu a muzu potvrdit, i kdyz se to na prvni pohled nekomu nezda, ze docela hrave pokori sve konkurenty vcetne ST... ;-)
9. 11. 2007 11:12
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
:yes:
anonym
9. 11. 2007 11:23
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
:yes:
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 11:22
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
rád bych, ale tohle auto je u nás vzácnější než většina dnešní produkce ferrari...ale je toze zdroje kterému věřím
9. 11. 2007 15:08
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Jen přidám, že v technické sekci jednoho anglického okruhu byl R26 dokonce rychlejší než 911 GT3! (test zveřejněn v Carauto)
Avatar - Charger
9. 11. 2007 15:49
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
ano vím- četl jsem ;-) je to úctyhodné na Megane..
Avatar - Ghostyx
9. 11. 2007 11:04
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 11. 2007 13:13
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
konečně někdo inteligentní :-)
Avatar - Charger
9. 11. 2007 15:52
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
;-)
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 15:59
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Ha! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Ty šes vtipálek... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:04
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
běž si brečet na jiný píseček..tohle je fakt- Megane nejlíp vystihuje podstatu Hothatchů. Nezpochybnitelný fakt- tak jakože jedna + jedna jsou dva....
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:06
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
A co GTI a Civic Typer-R??? Podle tebe nejsou tohle auta která nejlíp vystihují podstatu HotHatchů??? :-O
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:08
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
to jsou famozní auta a velmi dobré Hothatche- ale vždy se najde někdo lepší
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:11
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
No právě! A tohle jsou tí nelepší. :yes:
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:15
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
>:D no...zkusils to >:D až na to že golf GTI je moc krotký a Civic (ten nejnovější) se podvozkově neumí srovnat s nerovnostma (hlavně urpstřed zatáčky) a chybí mu točivý moment...(ten starší type R se mi líbil víc)
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:18
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Teba snad nenapadlo že opravdová sportovní vozy mají tvrdý podvozek??? Jo Megane je špička. Ale tohle jsou dva vládci. :yes:

A NIKTO JINY!
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:21
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
I tvrdý podvozek se musí umět vyrovnat s nerovnostma (a automobilky dokazují že to jde)...tihle dva jsou proti R26 s jeho polozávodníma tlumičema, samosvorným diferenciálem a 230 konovým motorem jenom dvakrát luhovaným čajem...
anonym
10. 11. 2007 12:43
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
ani jeden,ani z desetinky nemá na mégana
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 13:38
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: "Bez komentáre"
10. 11. 2007 10:12
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
No tak asi takhle: Megane R26 dobrý,ale co na to VW Golf GTI z 30 letý edice k založení značky GTI (myslim že výkonově na tom jsou stejně a s agilitou bych tipoval že také(ale nejel sem v tom, nemohu porovnávat) a pak je tu pro mě jěště nejvetší želízko v ohni, i když ne tak často vídané: Audi S3, nehledě na to, že má asi o 30-40 koní víc než Megane, tak to auto samo o sobě je úžasný, motor, podvozek řízení myslim že absolutně krásný...To je pro mě kapku podceňovaný a ne tak masově rozšířený leader třídy... Co si o tom myslíte?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 11. 2007 13:10
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
opoměl jsi krále!!!!!!Mégane R26 sport F1 team,který v celkovém klání trumfne i porsche 911 GT3
9. 11. 2007 13:13
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Moje opomneni potvrzuje fakt, jak je tento segment plny. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 11. 2007 13:18
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
plný je,ale ne každé auto je skutečně tak dobré,jako Mégane.Nezapomenu na Carauto,kde byl test snad všech hothatchů-Mégane celou konkurenci rozdupal.Druhé bylo Audi S3,třetí Renault Clio sport(nejlepší auto třídy)
Skvělý Renault-Double :yes: :yes: :yes: :yes:
9. 11. 2007 13:28
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Deja-vu.....pripada mi, ze.....hmmmm.....jako bych slysel GTIho.....jenom....hmmmm......ve francouzskem provedeni.
Avantime, test hothatchu jsem necetl. Nevim, jak jsem jiz napsal, nejsem fanouskem tohoto segmentu. Zde me zajima pouze kdo si jak v teto nabite konkurenci vede. Kdo je v cem lepsi, rozdily mezi jednotlivymi modely, technicke rozdily atd., atd... Jde pouze o odnoz v nizsi stredni. Image zde nehraje roli, rozdily jsou pouze technickeho charakteru.
Avatar - Charger
9. 11. 2007 15:54
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
no tu GT3 sice netrumfnul- to už by musel být velký zázrak, ale v některých věcech (hlavně zatáčení) byl stejně dobrý nebo lepší a souhlasím že ostatní hothatche jsou proti R26 bezmocné
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:01
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
To ví přece každý! ;-\ Tohoto vozů se může bát i Enzo Ferrari!! Jediný opravdový konkurent je jen McLaren F1. I Buggati je k smíchu. :no:
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:05
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
tys to vůbec nepochopil- jde o to jak zatáčí! né o to jak zrychluje nebo jak je vyjímečné...
9. 11. 2007 16:21
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Jak psali v testu GT3 vs R26. 911 byla v technické pasáži díky příplatkovému rámu tuhá, což způsobovalo v zatáčkách nedotáčivost. Zároveň je velice náročná na řízení. Sám autor tvrdil, že do řízení dal maximum, přesto byl schopný využít 70% jejího potenciálu. Z testu hlavně plynulo, že R26 je snadno ovladatelná a velice přístupná, přesto zábavná a dostatečně rychlá. I GT3 je úžasně rychlá, ale také 4x dražší, ale znamená to, že je i 4x lepší?
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:28
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Ano, v tom se ukazuje jak skvělým autem je R26..zejména když GT3 je považovaná za jedno z nejlepších sportovních všech dob
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:41
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Už mi je jasné proč se jedeš z R26 porat. :-! Auto snů. Víš i ja mám auto snů ale jsem i objektivný.
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:51
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
já jsem taky objektivní- mám to podložené plno odborníky že R26 je opravdu to nejlepší v segmentu
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:53
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Nebudu ze sebe dělat vOla. R 26 je opravdu jedno z nejlepších. Bylo to i na Prime. Ten AUTOSALON. Suhlas. Je to špička.

Ale v čem pak tak vyniká aby byl nejlepší?
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:59
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Nemyslím si že ze sebe děláš vola ;-) V čem je nejlepší? Nájezdy do zatáček, výjezdy ze zatáček, trakce (díky samosvoru) a samozřejmě rychlost..ale je toho víc a má i nedostatky
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:02
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Končím. Tedy ne s diskusii celkem. Ale neřídil jsem a proto nechci už o tom tak říkat.
Ale podle mně je jízda s Type-R zábavnejší.
Avatar - Charger
9. 11. 2007 17:04
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Ok- každý má jiný názor....v Type R je božský hlavně ten motor..škoda že se uchýlili k jednoduchému zadnímu zavěšení
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:05
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Jen taká otázka. Co myslíš kde je největší zábava? ;-)
Avatar - Charger
9. 11. 2007 17:06
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
jako ze všech prodávaných aut?
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:10
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
S dobrým sportem má být zábava. Tak Type-R nebo ten R26?
Avatar - Charger
9. 11. 2007 17:12
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
R26- je to prostě preciznější řidičský nástroj i když nemá tak porno vysokootáčkový motor...ale starší Type R bych taky bral- ten nový mě nebere
Avatar - Charger
9. 11. 2007 17:16
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
ale kdyby šlo o všechny hothatche tak jako jednoznačně nejzábavnější říkám clio 182 trophy...škoda že jich renault vyrobil jenom 550 a z toho 500 s pravostranným řízením
anonym
10. 11. 2007 12:47
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
mě se zdá,že v autosalonu na primě Renaulty nemají rádi....ale mégana zcela zaslouženě vychválili
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 13:40
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Přesně! Jsou to ubožáci který si řeknu svůj názor. To se mi líbi. Ale něco maximálne zkritizovat nebo maximálne vychválit. :no: :no: :no:

I když tam RS vychválili zaslouženě. :-O :yes:
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:38
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
Chceš mi říci že R26 nestojí ani milion?
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:41
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
jedna firma ho vozí z německa a prodává nové se zárukou za 650tis. českých...
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:42
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
A oficialní cena?
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:56
Re: KDO BUDE KRALEM HOTHATCH
u nás se oficiálně neprodává, ale v okolních státech má cenu kolem 700 tisíc + je známé že se dá lehce vyjednat sleva
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:17
Re: R26 Vs. R32!
A není lepší zrovnávat Mégane s R32? Jako konkurenta pro GTI bych videl RS. :-!
Avatar - Charger
9. 11. 2007 17:18
Re: R26 Vs. R32!
To si nemyslím..podle mě jsou ty auta charakterově úplně jinde...
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:37
Re: R26 Vs. R32!
Já hlavně chápu že i Type-R má naprosto svělé jízdní vlastnosti... :-O :-!
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:42
Re: R26 Vs. R32!
no hladkém asfaltu ano..jinak ne- ono ta zadní jednoduchá náprava ani nejde vyladit na dobré vedení stopy a zároven aby se uměla přenést vyrovnaně přes nerovnosti...jinak za ten motor to ale Type R musí většina lidí odpustit :yes:
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:44
Re: R26 Vs. R32!
Našel jsem jeden zásadní handicap. Interiér. Téměř vůbec není sportovní.
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:55
Re: R26 Vs. R32!
no jestli tohle je zásadní handicap tak je to ještě v pohodě >:D ;-) no interiér není nic extra, Golf má lepší, ale že by byl nějak mín sportovní..to hlavní co ke sportovní jízdě potřebuješ tam má správně (volant, pedály, sedačka, řadička) a některé z těchto věcí jsou dokonce lepší než u ostatních (hlavně ty Recara)
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:59
Re: R26 Vs. R32!
To jsem měl dát do příspevku. Sedadla.

Ale co přístrojovka? Nebo ten sametový volant a la GTI. :-)
Avatar - Charger
9. 11. 2007 17:02
Re: R26 Vs. R32!
přístrojovka nic moc, volant taky ne, ale je stejný jako v normálním meganu RS a ten se mi skvěl držel..ale interiér je jedna z největších slabin, ale zase není nijak moc špatný- obyčejný interiér prostě
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 22:05
Re: R26 Vs. R32!
90 příspěvků!!!

Tak tady je i GTI 0! Neuveřitelný příspěvek!!!

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný ""Valeres"
10. 11. 2007 11:06
Re: R26 Vs. R32!
No Imprezu STI bych vubec nepocital mezi HH....do tohoto proudu se spis zaradi Impreza WRX, byt bude mit porad velkou vyhodu v pohonu 4x4, ale STI bude zase o 2 tridy vys. Konkurovat si STI bude opet pouze s Evem a pripadne, pokud to vyjde, s Focusem RS
neregistrovaný "IDDQD"
9. 11. 2007 08:21
Hezké
:yes: (hodně hezké)
Rozbalit vlákno
1
9. 11. 2007 08:41
Re: Hezké
Ac fordum neholduju, tak STcko vypada fakt dobre.. :yes:
anonym
9. 11. 2007 09:19
sra..ky
nacipovat auto a pridat par doplnkou moze kazdy.....toto su len nacipovane sracky za ktore zaplatis neskutocne peniaze, zbytocny segment......hlavne co sa tyka jazdnych vlastnosti a rychlosti :no:
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Pepis"
9. 11. 2007 09:23
Re: sra..ky
Svez se a uvidis, cipe ;-)
anonym
9. 11. 2007 09:48
Re: sra..ky
Jazdne vlastnosti co su zle? >:D
anonym
9. 11. 2007 11:48
Re: sra..ky
nehovorim ze su zle, kazdy focus ma rovnake jazdne vlasnosti, keby si v obyc. ser. vymenil tlmice nacipoval motor tak mas to same a usetrene prachy o to my ide ze si myslite ze tie auta su neviem jake ale su to len nacipovane seriovky tak sa stoho nezblaznite >:D
neregistrovaný "astony"
9. 11. 2007 12:14
Re: sra..ky
>:D :no: :no:
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:02
Re: sra..ky
ty si úplně totálně mimo..je mi tě líto :no:
neregistrovaný "memec(clio197)"
9. 11. 2007 16:14
Re: sra..ky
Mal by si si prelepit paskou hubu a kupit sedu mozgovu kôru. :no: :no: :no: ;-\
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:21
Re: sra..ky
Máš rozvrh? Pak jsi di skontrolovat úlohy a dej si nějaké kakao. Jen né tak aby si tady zase blinkal...
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:45
Re: sra..ky
;-) :yes:
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 09:51
Re: sra..ky
idiot promluvil....vůbec tomu neorzumíš tak se do toho neplet- Hothatch natrhne na zatáčkovité silnici * i daleko dražším a výkonějším autům
anonym
9. 11. 2007 11:45
Re: sra..ky
tod som nedavno videl jak auto co vyzeralo ako fabia rozmetala ferari 430.....tak neviem ci nejake nacipovana sracka by mu stacila, bolo to prerobene auto nejakym sportovym tymom a kastli to malo s fabie, dokonca na zrychlenie nechalo za sebou motorku Suzuky s obj. 1000, takze take auta su sportove nie toto co je nacipove a ma par kridel a dalsie hovadiny aby vyzeralo ze je to rychle...***...hlavne ze ty tomu rozumies a jazdis Favoritom
neregistrovaný "játra"
9. 11. 2007 12:18
Re: sra..ky
To má s fábií společného opravdu mnoho - masku, přední a zadní světla :-) Jedná se o speciál Brisk, kdybys byl čtenářem auto.cz, věděl bys o něm mnohé, ale každopádně ti stačí si to tu dohledat. Je to rallyový speciál, pohon 4x4 a v podstatě je to wrc a věř, že každé wrcčko by tohle Ferrari na rozjezd dalo.
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:01
Re: sra..ky
ty jsi dobré jelito- to byl závodní speciál který má stejně koní jak F430 ale nižší hmotnost>:D navíc ti ve ferrari se neuměli pořádně rozjet (ale i tak by byl Brisk rychlejší). Hothatche nevypadají že mají být rychlé- v přímce moc rychlé nejsou, dokonce ani nejsou načipované, ale jsou velmi sportovní a v zatáčkách toho dokážou víc než leckterý supersport...sportovnost auta se neurčuje podle výkonu ignorante!
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:35
Re: sra..ky
Ty seš tak neuvěřitelně tupej!!!!! >:D >:D >:D
Co příspěvek to se směju. Vím proč si pod anonymem. ;-) Hele doufám že když si konečně skončil tak si deláš úlohy. Ale udělej pořádne aby si z násobilky do 10 neměl 5!

Jinak čučím jak veliká diskuse se od tebe rozvinula... :-O :-O :-O
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 17:41
Re: sra..ky
;-)
anonym
9. 11. 2007 22:46
Re: sra..ky
o to slo *** >:D
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:03
Re: sra..ky
Sr@čkový je tvůj příspěvek.
anonym
12. 11. 2007 12:06
Re: sra..ky
ty nemas zadnej ,tak vyliz mamce cus >:D
neregistrovaný "Kyle"
9. 11. 2007 09:38
awd
MOžná pěkný, ale ať to zvenku vypadá jak chce, já auto řídím a nečumím na něj. Klidně ať si vypadá jak krabice od bot... Jak to není čtyřkolka, pro mě jako by neexistovalo.
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 09:53
Re: awd
tak tohle nikdy nepochopím..jak kdyby byl pohon všech kol něco co udělá z auta lepší auto... 8-s
anonym
9. 11. 2007 10:09
Re: awd
A ne? Minimálně bezpečnější a pro obyčejné lidi "nezávodníky" je to rozhodně příjemnější volba.
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 10:13
Re: awd
Ok, příjemnějšá volba pro obyčejné lidi asi ano, ale lepší auto to pro nadšené řidiče obvykle není
anonym
9. 11. 2007 11:56
Re: awd
No, já už vyrostl, když jsem byl maldý, tak mě splašený auta bavily a měl jsem tu čest s nimi jezdit. Nyní už vyznávám jiné hodnoty, v autě se potřebuju cítit dobře za každého počasí a chci si v něm také odpočinout. Čekám, že za mě vyřeší nepříjemné situace. Prostě pracující unavený člověk, který za volantem chce přemýšlet i o jiných věcech než o adhezi, zrychlení a odstředivé síle. Tohle ale pod článek o Focusu ST asi nepatří...
10. 11. 2007 16:35
Re: awd
A proto třeba WRC je AWD....No nevim, ale přenášet víc jak 250 koní jen dopředu a pak víc jak 300-350 koní jen dozadu...Nic moc, ikdyž vzadu je to o něčem jiném,ale jen předokolka- e-e!
anonym
9. 11. 2007 10:09
Re: awd
A ne? Minimálně bezpečnější a pro obyčejné lidi "nezávodníky", je to rozhodně příjemnější volba.
neregistrovaný "Kyle"
9. 11. 2007 10:10
Re: awd
Nic ve zlým, ale nedá se s tím pořádně driftovat, je to jen takový zvláštní, umrněný pohazování zadkem v zatáčce. Je to stejný, jako kdyby ženská házela zadkem jen kvůli tomu, že má vykloubený kyčle.
A na sněhu si s tím pořádně nevrkneš :-(
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 10:15
Re: awd
no a? proč driftovat s rodinným Hatchaem? a s pohonem všech kol snad dokážeš něco víc než jen umrněné pohazování zadku? (na suchu)
neregistrovaný "jarjarbinks"
9. 11. 2007 10:17
Re: awd
to by mě zajímalo jakou čtyřkolku bych si měl vybrat místo stčka, golf je staršný auto už od pohledu, audi A3 je zastaralý a divně uhlazený, jediný co bych bral je BMW 1 a to není zase čtyřkolka - s tím v zimě budu na tom ještě hůř než s předokolkou, a nic jiného co by mělo 4x4 mě nenapadá - krom subaru ale to je taková divná značka - jsem evropan :-(
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 10:23
Re: awd
navác STi není ani hothatch v pravém slova smyslu..je to prostě rally auto na silnice
9. 11. 2007 10:28
Re: awd
Kámo promiň, ale ty vůbec nemáš tušení, o čem mluvíš... >:D
Avatar - STi (Modo Team)
9. 11. 2007 10:53
Re: awd
Konečně člověk,který mluví ze zkušenosti ;-) Jinak Radku neměníš stále ještě názor na nové STi?Mě se snad začíná i líbit,vypadá menší než to tvoje a já rád malý rychlý auta.Škoda těch bezrámových oken,no.
Jinak sem se projel v ještě šílenějšim STi než máš ty (to už je so říct,ne?) a bylo to na mě moc,myslíš,že tvoje je tak akorát :yes:
9. 11. 2007 13:47
Re: awd
Co to bylo zač? Kdo to má? Co v tom má? :-)
Avatar - STi (Modo Team)
9. 11. 2007 15:10
Re: awd
No auto stává velmi často kousek od Potrefené Husy na Vinohradské ulici,je to mého kamaráda.Koupil to od prvního majitele,který auto proslavil na sprintech (mimoto prý taky několikrát poslal do příkopu).Je to model 2005-6 celé černé i s kolama,bez znaků, nějaké úpravy jsou dělané v Německu přímo u Prodrive, podvozek Bilstein, blowoff a já nevim co všechno.Prý to má 405PS, 550Nm a velmi zkrácené řazení.Je to šílenost jak řikám,tvoje bylo použitelnější :yes:
9. 11. 2007 15:32
Re: awd
Tak černou neznám... Jinak zhruba do 2 let plánuju 560 koní... >:-[]
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 16:09
Re: awd
Slyšel si o zábave díky pohonu vzadu nebo vpředu?
neregistrovaný "yaroukh"
9. 11. 2007 10:59
CC je ztracený
Zadní půlka CC je zboku divná, přerostlá, moc dlouhá. Hádám, že to s faceliftem nespraví.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 18:01
Re: CC je ztracený
A co to ten CC je??
neregistrovaný "yaroukh"
9. 11. 2007 18:24
Re: CC je ztracený
8-s
Ford Focus Coupé-Cabrio
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 18:28
Re: CC je ztracený
Co hned takové grimasy??? ;-\

Sohlasím s tebou. Ale na to je třeba opravdu hodně a Hóódně dobrých designerů a ing aby dokázali z cabrioletu udělat pěkný auto.
Jinak to zas není až tak špatné. Vždyť kufr 534l je u cabrioletu jiste důležitý. :-!
Avatar - da_b0mb
9. 11. 2007 11:02
Tak tenhle pomeranc
...ma stavu. Facelift predni masky se vazne povedl. Skoda zadni partie, ta mi prijde porad trosku nudna. Velkou roli hraje taky barva, tu oranzovou zeru ;-) Jsem rad, ze na nej nemam, byl by to boj, kterej HH si vybrat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bestdrifter"
9. 11. 2007 11:13
***
Teda, jak nejsem příznivcem evropských vozů a skopčáky přímo nesnášim, tak musim uznat, že ten focus se fakt poved. A ve verzi ST je přímo dokonalej.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "charger.er"
9. 11. 2007 11:24
Re: ***
Ford není německý ani evrpský ;-)
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:12
Re: ***
to vím- na to jsem nereagoval ;-)
neregistrovaný "játra"
9. 11. 2007 12:24
Re: ***
Pokud hledíš na historické hledisko, pak je americký, ale tyhle 2 divize jsou jaksi mimo sebe a až poslední dobou začínají slaďovat...a nutno dodat, že americká s evropskou a ještě nutno dodat, že evropské se vede daleko lépe a ještě jedna věc - Ford Europe vyrábí skutečně evropská auta, kdežto americkej dělá úplně něco jiného.
Avatar - Charger
9. 11. 2007 16:12
Re: ***
ano, to já všechno vím- jen jsem pokuzaoval na obecné přesvědčení (učí to i ve škole v zeměpise!) že Ford je německá značka ;-)
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 15:02
Re: ***
Uč se chlapče uč! ;-)
9. 11. 2007 12:27
POMERANČOVÝ POKUS II
No, zatím jsem ho na silnici v téhle barvě nikdy neviděl. Jen u prodejce. Neumím si ani představit, že to jde, si koupit takovouto barvu. Ale možná, že tomu vůbec nerozumím. Na ST postrádám lehkost tahů, záď je nepřijatelná zcela. Ještě stále bych v tomto segmentu bez váhání bral jedině GOLF GTI v antracitu.

Již jsme tu o tom mnohokrát psali, nehledej krále HH. Staň se v nějakém Hothatchi králem ty sám. GTIčko a ST jsou auta, která asi nejvíce odráží pojem HH na každý den. Bestie v podobě OPC je jiná káva, zrovna tak jako Megane či Type-R.

Z hlediska image, vítězí v Evropě zakladatel těchto rychlých kompaktů, totiž GTIčko. Nepřekonatelný šmrnc, takřka civilní vizáž, připepřená jen lehkými vizuálními úpravami... Nic pro kolotočáře.

Držím ti palce, aby ses jednou v nějakém hothatchi ocitnul za volantem. Za volantem, který ti bude patřit :yes: Neboť rozdíl mezi verzí HH a verzí jaksi civilní, základní, je jako mezi lehkovzdušným balónem a raketoplánem.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Osmodiar"
9. 11. 2007 12:52
Re: POMERANČOVÝ FOCUS II+
Pominu standardní GTIho vyumělkovaný patetický styl (pardon, prostě se mi nelíbí, obsah je naopak relevantní) a zaměřím se na barvu. Souhlasim s tím, že ta barva je pěst na oko. To k tomu ale patří, GTI (to auto ;-) ) nevyčnívá vzhedově skoro vůbec, nemá styl, myslim si. A potkávám pravidelně 2 ST - oba jsou oranžády. Jsou pěkný, každý si jich všimne, ale taky si pamatuje vše co na silnici udělá. To může mrzet. A pokud jde o tvary, no, GTI mi přijde trochu vágní. Dostaneš standardní tvary a nějakej ten prožek k tomu. Fordy jsem nikdy moc nemusel, ale nový Mondeo a i facelift ST se mi libí a na zákazníka platí. A kdo je král HH? Každý, dokud ho nepředjede o auto tězší Merc S :-)
9. 11. 2007 16:44
Re: POMERANČOVÝ FOCUS II+
:-) :yes:
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 15:01
Re: POMERANČOVÝ FOCUS II+
A Civic Type-R nebo Bmw 3? I tohle jsou králové š***k. ;-)
9. 11. 2007 16:55
Re: POMERANČOVÝ FOCUS II+
BMW 3 není hothatch. Type-R je hothatch z Civicu, velmi ostré náčiní, pro každodenní život těžko k upotřebení.
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 14:44
Kinetika násilne vtlačená do New Edge
Tohle má být spotovní design? >:D Když jsem to videl tak mi to připomína náklaďák. ;-\ Jestli je nové Mondeo povedené tak tohle je hrozný. :no: Nechápu proč do povedeného New Edge tlačí Kinetický design. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Turbomotor"
9. 11. 2007 14:58
Pche.
Nová Fabie RS ho utře jak zpocený vokno!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Level5"
9. 11. 2007 15:04
Re: Pche.
Jo a já sem papež ;-) ty si asi STčko neviděl nebo jenom hodně z dálky viď ;-)
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 15:28
Re: Pche.
Takový turbo videl přeci jen Porsche 911 Turbo.

Ve svých snů tedy samožrejmne! >:D
neregistrovaný "Lol"
30. 1. 2008 16:32
Re: Pche.
No myslim ze urcite s tym cipnutym 1.9 TDI ... to nebude ziadna pracicka proti 2.5T od Volva. Len vedierko a metlicku na sadze >:-[]
9. 11. 2007 15:20
mňam
no když si vzpomenu na jízdu s prvním RS tak mi běhá ještě teď mráz po zádech ... a toohle vypadá mooc krásně a určitě to pojede jak pila ... mim oto ford umí auta která je nádhera řídit tak já si myslím že mám jasno v tomhle segmentu co bych volil :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "memec(clio197)"
9. 11. 2007 16:18
Samsing prfekt!
Us sa tesim jak bude vyzerat dalsi Focus ST , bo tento vyzera fakt "prfekt"!
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2007 16:53
NICE ONE
Nádherné ST!!! Pre mňa jednoznačná krása. GTI: pre mňa je tá zadná časť práve super. VW GTI je fajn kára (interiér krajší) ale ST je moja šálka brazílskej oranžovej kávy :yes:
Rozbalit vlákno
2
9. 11. 2007 18:58
Re: NICE ONE
Zadní část je super, jen s jednou výtkou a sice místo dvou koncovek výfuku, bych dal jednu silnou rouru, jako od kamen po vzoru WRC... To by mělo koule!
neregistrovaný "UK"
9. 11. 2007 18:28
Velky vyber
Tato trieda je fakt naplnena dobrimi autami.Je tam z coho vyberat.Nudne GTi uz nie je nudne od kedy prisli s novym turbo motorom.Impreza je zohavena ale stale rychla.Honda je Honda a vie to aj bez turba.Opel ma pod kapotov stado zdivenych mustangov ktore treba vediet skrotit.Renault tam ma tiez schopne auto.EVO X bi som sem neplietol nie je to hatch a je svojimi schopnostami o triedu vyzsie./Test uz bude zanedlho/...
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 18:31
Re: Velky vyber
Již bol! A kdo vyhrál? No přeci Typer-R a GTI!!!

Pak Focus ST. Říkali že se do nejlepších tesne nevešl.
neregistrovaný "Pepis"
9. 11. 2007 21:17
Re: Velky vyber
Kde bol?
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 21:20
Re: Velky vyber
Auto Motor a Sport. ;-)
Avatar - Charger
9. 11. 2007 21:57
Re: Velky vyber
já zas četl test myslím 14 hothatchů v carautu a pořadí bylo 1.Megane R26 2.Clio 197 3.Audi S3 a pak myslím golf GTI, Focus ST a Civic Type R..a myslím že tady těch šest je absolutní hothatch špička
neregistrovaný "Jan|"
9. 11. 2007 22:02
Re: Velky vyber
A je to AUTOCAR!!! >:D >:D >:D
Hele dva nejprodávanější-Auto Magazín a Auto Motor a Šport. Obidva vyčítali že S3 je málo zábavní auto a že ho tedy do skupiny těch nejlepších vylučují. A je to AUTOCAR!!! >:D

Jo novináři někdy říkají jeden opak druhého. Ale když říkají dva to stejný... :-! Jasně S3 je špička. Ale před Typer-R??? 8-s
neregistrovaný "Alessio."
9. 11. 2007 22:47
Re: Velky vyber
Danieli, proč se nepodepisuješ svým jménem? Vidíš, že tě vždycky stejně poznáme... ;-)
9. 11. 2007 23:43
Re: Velky vyber
Fakt je to on? Já na něj pod lagunou reaguju a musel jsem to tam ukončit. Takové bláboly se jen tak na diskuzi nenajdou...
neregistrovaný "Alessio."
10. 11. 2007 12:32
Re: Velky vyber
Já mylím že jo. Společnou mají minimálně kadenci příspěvků, jejich kvalitu a počet použitých smajlíků na článek. >:D
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 13:36
Re: Velky vyber
Já že mám mnoho smajlíků? A kolik jich má být? 0,5?
neregistrovaný "yaroukh"
10. 11. 2007 14:57
Re: Velky vyber
No rozhodně by jich nemělo být větší než malé mužství!
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 16:11
Re: Velky vyber
Tři smajlíci v celém příspěvků. To je mužství??? Raději se uč do školy. ;-)
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 10:10
Re: Velky vyber
I kdyby to tak bylo tak ten kdo se nepodepisuje pod svým jménem si TY. Ester teď Alessio... >:D
neregistrovaný "yaroukh"
10. 11. 2007 14:56
Re: Velky vyber
to sis popletl, Ester jsem já >:D
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 16:09
Re: Velky vyber
Takže si Alessio yaroukh i Alessio >:D
neregistrovaný "Sondron"
9. 11. 2007 20:53
Peknej kousek! Moc se mi libí!!!
:yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JohnyM"
9. 11. 2007 23:29
Nááádhera
Nádherný auto s výbornými jizdními vlastnostmi :yes:
Bravo FORD :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 11:08
JASNY KRAL!
Subaru Impreza WRX STI je jasný král HotHatche!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 11. 2007 14:50
Re: JASNY KRAL!
kde jsi na tom byl??????