Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus ST: sportovní srdce

O čem se delší dobu pouze spekulovalo, stalo se skutečností. Ford definitivně potvrdil, že představí na mezinárodním autosalonu v Ženevě nový Focus ST.
Zpět na článek
15. 2. 2005 11:48
neregistrovaný "yo"
15. 2. 2005 12:09
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
15. 2. 2005 12:02
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 12:35
neregistrovaný "dmx"
15. 2. 2005 12:46
neregistrovaný "Kuba2k"
15. 2. 2005 13:47
neregistrovaný "major"
15. 2. 2005 14:38
neregistrovaný "nortel"
16. 2. 2005 11:41
neregistrovaný "Alan"
15. 2. 2005 13:50
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 14:49
neregistrovaný "Marťas"
15. 2. 2005 15:07
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 15:21
neregistrovaný "Marťas"
15. 2. 2005 15:38
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 15:02
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 2. 2005 18:05
neregistrovaný "Krutibrk"
15. 2. 2005 12:06
neregistrovaný "Jirka"
15. 2. 2005 12:56
neregistrovaný "PePe2001"
15. 2. 2005 13:56
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 14:01
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 14:46
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 15:52
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 16:54
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 17:34
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 18:08
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 15:53
neregistrovaný "ciello"
15. 2. 2005 16:38
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 17:00
neregistrovaný "ciello"
15. 2. 2005 17:16
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 17:40
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 18:16
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 18:22
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 19:42
neregistrovaný "MIC"
16. 2. 2005 10:49
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 17:36
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 18:23
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 18:30
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 08:54
neregistrovaný "nortel"
16. 2. 2005 10:59
neregistrovaný "Bart"
16. 2. 2005 17:06
neregistrovaný "Jakub"
15. 2. 2005 14:46
neregistrovaný "nortel"
15. 2. 2005 14:57
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 12:28
neregistrovaný "Alan"
15. 2. 2005 21:01
neregistrovaný "bubu"
15. 2. 2005 15:35
neregistrovaný "Sir Patislav"
15. 2. 2005 15:28
neregistrovaný "Wik"
15. 2. 2005 16:59
neregistrovaný "4xri"
15. 2. 2005 17:31
neregistrovaný "lalok"
15. 2. 2005 18:07
neregistrovaný "Kalbien"
15. 2. 2005 18:28
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 19:47
neregistrovaný "lalok"
15. 2. 2005 19:42
neregistrovaný "Alan"
16. 2. 2005 01:21
neregistrovaný "asihloupej"
16. 2. 2005 08:49
neregistrovaný "MichalH"
16. 2. 2005 09:39
neregistrovaný "Sir Patislav"
16. 2. 2005 09:59
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2005 10:13
neregistrovaný "radio"
16. 2. 2005 11:09
neregistrovaný "MichalH"
16. 2. 2005 11:14
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 12:05
neregistrovaný "MichalH"
16. 2. 2005 13:30
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 14:40
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2005 15:34
neregistrovaný "radio"
16. 2. 2005 16:55
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 17:22
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 17:35
neregistrovaný "Krutibrk"
16. 2. 2005 17:52
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 18:27
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 19:51
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 2. 2005 21:09
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 07:12
neregistrovaný "MichalH"
17. 2. 2005 08:42
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 08:47
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 08:48
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 11:50
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 10:09
neregistrovaný "GTI"
17. 2. 2005 10:23
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 11:09
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 11:35
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 11:45
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 12:13
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 12:33
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 12:43
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 12:54
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 13:04
neregistrovaný "GTI"
17. 2. 2005 13:19
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 13:54
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 14:04
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 14:18
neregistrovaný "mates"
20. 2. 2005 22:52
neregistrovaný "TRUCKER"
neregistrovaný "yo"
15. 2. 2005 11:48
220 koni
162kW mi vychadza na cca 220 koni a nie 200.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
15. 2. 2005 12:09
Re: 220 koni
Je to tak. Byl to překlep. Díky za upozornění, už je to opraveno.
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 12:02
OSTRÉ?
Prodám¨- auto se zadním nevkusným křídlem, co má mlhovky v chromovaných rámeččích a trochu tuningově naražený čumáček. Auto, které zvenku i zevnitř náležitě ocení jen barvoslepý. Auto s kvalitním sezením a s kapličkou a la citro, v které je teploměr oleje - ten cením já. Auto vhodné pro toho, kdo chce vypadat jako ten co řídí ostrej hatch a neuměl si vybrat. Zn. - přecházím na jachty, tam se ještě ctí linie.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "dmx"
15. 2. 2005 12:35
Re: OSTRÉ?
" Auto vhodné pro toho, kdo chce vypadat jako ten co řídí ostrej hatch a neuměl si vybrat"

zblaznil si sa? Ved Focus RS je stale najlepsi hothatch tak co tu melies o tom ze kto riadi Focusa nevie si vybrat...
neregistrovaný "Kuba2k"
15. 2. 2005 12:46
Re: OSTRÉ?
No, rozhodne lepsi nez Golf GTI
Navic tohle nema byt hothatch, na ten si jeste musime pockat. Hot bude az Focus RS
neregistrovaný "major"
15. 2. 2005 13:47
Re: OSTRÉ?
A čo RS Cosworth - odľahčený RS? Ten nebude? Resp. niečo podobné? Ford síce Cosworth predal, ale predal aj značku?
neregistrovaný "nortel"
15. 2. 2005 14:38
Re: OSTRÉ?
No o Cosworthte som zatial nepocul, ale asi nebude ani treba. RS ma byt stvorkolka 2,0 Turbo 300PS. Ked k tomu pripocitas este ten podvozok, co proste Ford vie. Dakujem pekne... Potom bude velmi zaujimave zrovnanie s WRX a EVOm
neregistrovaný "Alan"
16. 2. 2005 11:41
Re: OSTRÉ?
Přesně tak, až bude ta čtyřkolka, to bude teprve něco!!!Na co je mi 220 koní na přední nápravu, na nic! Ale 4x4 to je něco úplně jiného...
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 13:50
Re: OSTRÉ?
No jeste, ze si muzes koupit uzasne vyvazeny a stylisticky velmi vkusny VW, ze?
neregistrovaný "Marťas"
15. 2. 2005 14:49
Re: OSTRÉ?
Delší dobu si čtu tvoje příspěvky a snad v 90% jen samá kritika. Ono někomu je těžké se zavděčit, že?! Měl bys přijít s něčím inteligentnějším jako vetšina lidí tady, protože začínáš být nudný.
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 15:07
Re: OSTRÉ?
Myslíš s chválou abych přišel? To považuješ za inteligentnější? Pokud tě nudím, nečti mně. To mně hochu, mně nenudí ani tvá zpráva. Jen marně tápu, kde ses projevil ty. Myslím inteligentně. Pokud jsem tvé sentence přehlédl, omlouvám se. Jinak jsem rád, že to tu občas jiskří.
neregistrovaný "Marťas"
15. 2. 2005 15:21
Re: OSTRÉ?
Jistě že nemusíš přijít s chválou, to taky po nikom nemůžu chtít, vždyť co člověk to názor. Ale aby někdo pořád jen kritizoval většinu vozů, co není z produkce VW, je poněkud zarážející.
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 15:38
Re: OSTRÉ?
Teď tě musím opravit. Nekritizuji mimo VW produkci. Jen letmo se ohlédnu a směje se ne mně nové Punto za to, jak jsem ho vychválil. O Saabu raději nemluvím, tam to pěkně vře. Ocenil jsem i Favorita, mrkni na to. V podstatě miluji všechna auta. Každé však trochu jinak. Až přitvrdim u VW, doufám, že oceníš.
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 2. 2005 15:02
Re: OSTRÉ?
kluku ty si datel
neregistrovaný "Krutibrk"
15. 2. 2005 18:05
Re: OSTRÉ?
Já bych si ho klidně vybral, měl jsem čtyři roky focus a nemám ambice řídit "hot hatch", ale jen následovníka super auta v trochu ostřejší, byť stále neostré úpravě Líbí se mi i ta neobvyklá barva, nelíbí se mi ani trochu volant. Konečně se mi taky začalo líbit GTI. Já jsem vlastně docela spokojenej parchant
neregistrovaný "Jirka"
15. 2. 2005 12:06
bez titulku
Me se libi, rozhodne vic nez nizsi verze.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "PePe2001"
15. 2. 2005 12:56
Re: bez titulku
JJ, fakt docela mazec. Rozhodně vypadá líp, než konfekční Golf GTI
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 13:56
NE NE NE
Nechce se mi ani věřit, když čtu ty oslavné sentence na ten pomeranč. Opravdu se vám líbí to křídlo? Ta příšerná modrá na sedadlech (byť recaro)? a to stříbro ve všech rohách? Vždyť, kde je nějaký styl toho auta? OPC mně nijak nevzala. Ovšem ve vztahu k tomuhle musím uznat, že tam to je o něčem, tam to je dravec. A GTI? Tam sedí každej šroub, tomu věřte.
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 14:01
Re: NE NE NE
Co se tyka barvy, tak nezbyva nez souhlasit. Snad to budou delat i tradicni modre. Ale jinak se souhlasit neda! Jsi velmi, velmi kriticky ke vsemu co pochazi od Fordu a velmi, velmi nekriticky ke vsemu od VW To uz skoro vypada jako nejaka nemoc.
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 14:46
Re: NE NE NE
Tak Teda, já to napravím (trochu). Ford, ten co vymyslel pásovou výrobu aut vyráběl na počátku minulého století model T. Ten motorizoval Ameriku. Tu ameriku co má člověk v srdci. Ty dlouhé rovné prašné cesty, co vedou k naději na lepší zítra. Umaštěné montérky a šátek u krku. V ústech ten prach a opuštěná benzínka kdesi za horizontem... Když to ted časově střihnu, tak mé mládí jelo v kastli capri. FORD CAPRI. DĚLO. Můžeš ho vidět na Nově v profesionálech. Pak přišla Sierra. Vytočená přístrojovka - tak to bylo něco. Designově úplně něco jiného, než jezdilo kolem. Jo, a my v tý době cinkali klíčema. Můžu tu napsat oslavu na "blinkry v rohu" u nevímjaké Fiesty - úžasné. To je můj Ford. Jenže přišly těžké roky, Mondeo spí, Focus také. Fiesta má moc velká světla a gumovou manžetu řadící páky (bože). Jsem kritický tam, kde jsem přesvědčen, že to není ono. O VW jindy - ne tady, ne teď a ne takhle...
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 15:52
Re: NE NE NE
Basnicke strevo ti teda rozhodne nechybi Proc mas dojem ze Mondeo a Focus spi?
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 16:54
Re: NE NE NE
Že spí? Jo - Konfekční (o přístrojovce F 1 velkoryse nepíši) bez vzruchu, studené. Chybí jim jen špetka. Ta je ale důležitá. Jdeš kolem toho 200 koňového, co má z pletiva větráky a - a nic, prostě nic. Projdi se kolem A6 (nové A6), ta s tebou zacloumá - to jako příklad. Kombi deriváty v obou případech fádní, menší až trapný. Stačí? Jo a ta špetka? Kdybych ji znal, nesedím tady a projektuju nove Fordy, viď.
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 17:34
Re: NE NE NE
Tak me treba Focus fadni neprijde. Kdyz to porovnam treba se Skodovkou, tak tam rozhodne nejaky napad je. Kdyz jsem si v roce 98 koupil Focuse, tak mi dokonce vetsina lidi rikala, ze jsem udelal chybu, ze to auto vypada moc moderne a nikdy se to nebude prodavatNa me pusobi Ford uz od uvedeni Ka velmi pokrokove a jejich auta ve me vzbuzuji emoce(pozitivni). Je to samozrejme vec osobniho vkusu, ale zrovna Ford bych bral jako inovatora Nr1
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 18:08
Re: NE NE NE
Konečně jeden, co v něm taky auta vzbuzujou emoce. Je jedno, jestli tě nabuzuje Focus nebo Stilo. O tomhle to je. Dík za text.
neregistrovaný "ciello"
15. 2. 2005 15:53
Re: NE NE NE
čeče, tak ti nevím... že máš vyhraněný názor na auta který jsou vidět už téměř jen ve filmech pro pamětníky.. O.K...! Ale připadá mi že jsi jak z jiné doby.. moc pozitivních komentářů jsem od tebe fakt nečetl... Anebo jsi ty právě ten PR manager od VW..! Ale taky jsem od tebe neviděl ani jeden komentář k vozu GTI nebo VW obecně..?! vlastně jo -Golf+... jistě.. kdo by zapomněl tvůj komentář, že je VW trpělivý a že jiní mu prošlapávají cestičku.. a když pak vyjede s něčím VW, ostatním padají brady.. (nemyslel jsi doufám Golf+).. protože zrovna tady se nabízí jednoznačnej (z mnoha) přemožitel a tím je právě Focus C Max...!!! od Forda. řek bych jak designově tak celkově povedenější auto než ten Golf+...!! To je fakt..!! A navíc ho vidíme na silnicích a ne v profikách nebo v Dempsey & Makepeasová....
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 16:38
Re: NE NE NE
Povedlo se ti to. Těm - filmům pro pamětníky - jsem se od srdce zasmál. Nejsem PR manager od VW. To bylo také dobré. Předhazuješ mi Forda C Max. Tak Ti upřípmně píšu, že tohle auto je moc, moc krásné. Má švih, sportovní šmrnc, jede a sedí. I ty v něm sedíš skoro normálně, jak v sedanu. Prostě, toho C Maxe oceňuji. To je auto co si na nic nehraje a je tím, přesně tím, co od něj chci. Golf plus jsem jěště naživo ani neviděl, ani tedy nejel, na to čekám. Myslím, že to bude dobré. Myslím, že vedle plusu teď C max trochu zestárne. Jen trochu, neboť bude mít výdrž. Sportovně vypadá. Ne jak ten pomeranč, co sportovně vypadat chce. O GTI napíši jindy. Jo a starý desky (teda auta) jsou hezký. Te Ford Capri, to bylo fakt něco.
neregistrovaný "ciello"
15. 2. 2005 17:00
Re: NE NE NE
jo, Capri bylo dobrý... ale to je minulost... Stejně jako počitač.. kdysi byla pecka i 386 s T602... jenže dneska jsme trochu jinde... A to nemyslím dál jen technicky, ale i nároky atd... Asi by se ti nechtělo psát na stroji..?!! co..?!? no..!! Takže do minulosti můžeš jít jen tehdy, pokud se to týká designu ale s moderním pojetím, jinak technicky musíš jít jen dopředu... Takže zbytečný jsou tvoje nostalgický (nebo jaký) řeči typu ..-jo to byla auta..!- Zavání mi to trochu -tenkrát jsme se měli líp..!! FUJ..!! (ani nevěřím, že jsem to napsal..!!) Takže nevím, jestli jsi neuvízl někde v období Boney-M a Randal & Hopkirk.. a ztratil jsi vnímání a kontakt se současností...?!? A ještě ten CMax.. nevím jestli vedle nevýraznýho Golfa zestárne... hmmm... asi ne..!! Ale je teda fech, že se ti tady ty články netrefují do gusta.. ne a ne..! třeba nám redakce napíše něco na VW a třeba i GTI nebo podobné... to třeba počtem... už se těším.. rád se bavím...
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 17:16
Re: NE NE NE
Větu, že jsme se měli kdysi lépe, tak tu by ze mně nedostali ani na mučidlech, to si piš. S technikou s tebou souhlasím. Člověk musí jít dopředu. S těma Bony M jsi mě zas dostal, zadržuju smích, špica. Pokud tě tak rozparádilo to, že chválím C Maxe, tak věř, že upřímně. Stejně tak upřímně kritizuji pomeranče. Články tady mi seděj, někde jsem tu psal, že se kochám tím, na co mohu dnes koukat. Redakci chválím. Dost dlouhou dobu jsem četl jen jeden černobílý časopis o motorismu. Smutné. Takže já si to užívám. Od tebe čekám, že mou nostalgii budeš tolerovat. Třeba jízlivě. Líbí se mi, že umíš napsat vtipný slovo. Hodně vtipný slovo. A věř, že nevyznávám staré dobré časy, kdy jsme " s James Deanem proháněli porscháky po kočičích hlavách". Jen se trochu bojím, že skutečně ta nejhezčí auta už byla vyrobena... To to zas od tebe schytám.
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 17:40
Re: NE NE NE
Nemas tak docela pravdu, ze nejhezci auta byla vyrobena. Uz jsme nekde o tomhle debatovali Treba Focus je presne ten pripad, kdy se auto za relativne kratkou dobu nesmazatelne zapsalo do historie! Focus posunul nizsi stredni tridu tam, kde dnes je a vubec dokazal rozhybat "stojate vody". Sakra, nejak jsem se od tebe nakazil tema metaforama Doufam, ze ze me nakonec nebude poeta
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 18:16
Re: NE NE NE
Focuse bych mezi nejhezčí auta neřadil. Má dobré prodeje. Já už se tu bojím napsat něco poeticky kritického - od zítřka jen chválím.
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 18:22
Re: NE NE NE
Jen pis, neboj se Ale beda jestli nebudes psat veci, ktere se mi libi!!
neregistrovaný "MIC"
15. 2. 2005 19:42
Re: NE NE NE
Po velkem prodejnim uspechu Mustanga v USA se Ford rozhod k vytvoreni evropske verze. A v roce 68 byla zahajena vyroba 1 generace Capri. Vuz se setkal s mimoradnym ohlasem. Do roku 87 jich vyrobil necele 2 000 000 kusu !!! Na sportovni kupe nevidany uspech. Nasledujici typ Probe uz takove prodejni uspechy nemel. Sice Capri je historie ale predevsim je to legenda evropskeho automobilismu. Ver ze majitele techto aut stale ziji kouzlem CAPRI. Je to mimoradne auto ( neni to jen o technice ... proste design, provedeni doba v ktere se prodavalo a mnoho dalsich veci bylo v naproste symbioze, vzajeme se doplnovalo a podporovalo). Toto auto neni jen hmatatelne dilo, ale stejne jako mnoho veci co lidi delaji, tvori, do ceho vkladaji svoje umeni ziska sveho DUCHA. A ten tady bude i kdyz my uz ne. Je to hodnota ktera nepomiji (hudba, malirstvi, socharstvi, ale i jine treba i konstrukce auta), pral bych si aby lide si vice vsimali techto hodnot. Protoze kdo se neumi koukat do historie tezko muze hodnotit soucasnost a predpovidat budoucnost.
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 10:49
Re: NE NE NE
Krásné vyznání.
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 17:36
Re: NE NE NE
C-Max je Ok a Focus a Mondeo ne? Zvlastni
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 18:23
Re: NE NE NE
Upřesňuji - C MAX vede svou třídu. Sedí, je takový, jaký má být. Focus 1 - lehký komplex z konkurence, nejistý, s touhou být jiný. Mondeo - jisté, nevzrušivé, hůře dýchá. Focus 2 - Kastle o pět let pozadu, sčímmámjezditjezdiFocustenjedobrej. Možná...
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 18:30
Re: NE NE NE
Focus 1 komplex z konkurence? Proboha z ktery a proc? Stejne by me zajimalo, ktery auto z tridy Mondea ti prijde vzrusive?
neregistrovaný "nortel"
16. 2. 2005 08:54
Re: NE NE NE
si myslim ze je to vsetko vec vkusu, ked sa porovna taky Focus 1 s Golfom 4, no neviem,focus ma dost zvlastny ten interier, napr. mne sa prilis nepaci, ale asi im o to slo, urobit nieco ine ako prave VW, teda nie az tak strohe... Ale na druhu stranu z vonku vyzera velmi pekne a porovnavat podvozky snad nema ani cenu. A co sa mondea a passatu tyka, tak obe auta maju nieco do seba, obe presli pomerne vyraznym faceliftom, ale sa mi zda ze tu je mondeo trosku vpredu... ked uz nicím inym tak aspon variabilitou.
neregistrovaný "Bart"
16. 2. 2005 10:59
Re: NE NE NE
Pridam se k nazoru Matese, ze nechapu, v cem Mondeo nebo Focus spi. Je to holt vec nazoru, ale treba Focus I mi pripada stale genialni, hlavne po faceliftu. Focus II uz je o nicem, seda konfekce s hrbem na zadech. Nevim, proc ho tak "zkrouhli", prvni generace se prece moc dobre prodavala... No a k tomu ST - nelibi se mi celkove (muj nazor, nikomu ho nenutim). Hlavne mi pripada, ze fotky nekoresponduji s textem, neboli to sedy (modry) na sedadlech mi jako kuze rozhodne nepripada...
neregistrovaný "Jakub"
16. 2. 2005 17:06
Re: NE NE NE
Předek auta je dost dobrej, ale zadek je hodně hnusnej a palubka ? Horší už jsem dlouho neviděl.
neregistrovaný "nortel"
15. 2. 2005 14:46
Re: NE NE NE
Co sa VW tyka znami ma vo firme 5 Golfov z toho zvikne byt vzdy jedem v servise, momentalne su tam dva. Bude to asi vazne skvele auto. Apropo, ked si zaplatis po 60.000km cca 70.000,- lebo ti budu musiet vymenit kompletne riadenie a potom Ti ho este ukradnu, pretoze VW sa hodne kradne, zostane Ti len ten privesok GTI, poistovna Ti vyplati tak 50% z ceny auta mozes si ist spokojne kupit jazdenu octaviu, ta je aspon kvalitnejsia.
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2005 14:57
Re: NE NE NE
To je téma - spolehlivost. Každé auto (teď nepíšu o Oltcitovi) z aktuální produkce je spolehlivé. Teď také nepíši chválu na VW, ale lidi co nejezděj Porsche ti poví, že VW je za držáka. A to je. Poruchy u všech, nejen u VW jsou výjimkou. Co koupíš, jezdí. Neznám dnes auto v pangejtu čekat na opravu. Nevím, co dělaj žlutí andělé dnes. (Mně jednou jeden zubama na dece u silnice vyměnil hlavu motoru na škoda 100 - za tři hodiny jsem jel dál). Samozřejmě je problém honit po našich silnicích Renaulty a a spol. To pak díly na nápravu jen frčej.
neregistrovaný "Alan"
16. 2. 2005 12:28
Re: NE NE NE
No tím Renaulty a spol. zřejmě myslíš francouzský auta? Já musím z vlastní zkušenosti říct že Passat (B5)1.9TDi (81kW) tak ten jsem proháněl po českých silnicích denně a tam na přední nápravu (jak píšeš) frčely díly jak na běžícím pásu a byly to pěkně drahý (jak bývá u VW zvykem) opravy. Jinak motorově bez problémů až na ten tradiční hluk TDička,ale to člověk přežije... Renaulty nemusím, ale francouzský auta na tom ze spolehlivostí nejsou špatně (mimo diesely samozřejmě)...
neregistrovaný "bubu"
15. 2. 2005 21:01
Re: NE NE NE
Nechci se priklanet na starnu spolehlivosti ani na jednu stranu, ale co se tyce statistik, vezmeme, ze golf a focus budou priblizne stejne kvalitni. Ale co rozdil je,ze kdyz si priblizne za stejnou cenu koupite golf nebo focus, tak za nejakych par let co to budete prodavat, dostanete za ford mnohem mene nez za jakykoliv vuz z koncernu VW a to se musi zapocitavat do kupni ceny noveho vozu. Nerikam, ze to je spravne, ale proste to tak je, skodovky sou ojety taky relativne drahy a nic s tim nenadelame, snad to je vyssim zajmem, ale je to tak. Proto kdybych se rozhodoval, radsi si koupim Passat nez Mondeo i kdyz se mi mondeo libi vic, protoze vim, ze to auto budu jednou zas prodavat a byl bych s odpustenim idiot kdybych si koupil to co na cene spadne mnohem vice... Az budu mit tolik penez abych si mohl mezi dvema podobnyma autama vybrat to co se mi opravdu vic libi, tak to bude jina...
neregistrovaný "Sir Patislav"
15. 2. 2005 15:35
Re: NE NE NE
Hmmm barva v realu nemusi byt tak zla...ale u rcite bude i jina v nabidce...treba nejaka ruda :o) sedadla modre nejsou spise bych rekl ze je to odstin sede...kridlo...jsem zvedav jak bude vypadat v realu...kola jsou naprosto krasne...taktez provedeni vyfuku, ten chrom v zadu okolo mlhovek..no nevim nevim....jinak musim rici parada :o) posledni srovnavaci test GTecek v AutoTipu...vyhral Golf....doufam jen proto ze zde jeste nebyl focus ST :o) ..koukam ze to bude asi motor z volva :o)
neregistrovaný "Wik"
15. 2. 2005 15:28
No,ano
Povedená kára,ale hlavně motor.Ten vypadá nadějně.Ty ukazatele tlaku oleje...,by měl mít každej sporťák.Nevím jestli je má i GTI-čko,ale kdyby je neměl,tak se nabízí otázka.A na co?Vždyť golf je ten nejlepší,ten nic takovýho nepotřebuje,soudruzi z NDR to mají vychytaný.A nebo ,že by se jen tak sportovně tvářil?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "4xri"
15. 2. 2005 16:59
bez titulku
Hezky, jen škoda, že ještě nejsou k motůrku parametry
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lalok"
15. 2. 2005 17:31
Paráda....
...lidi nevim co máte, mně se to vcelku líbí. I to, podle vás nevkusný, křídlo. Mlhovky by se mně beztak raz dva rozbily, ale co se týče vzhledu, tak nejsem proti. Přístrojovka, budíky a sedadla taky ok...
Pokud bych mohl srovnávat, tak z trojice Golf GTI, Astra OPC a tento Focus, tak Golf by vypadnul hned v prvním kole... pak už by to bylo na dlouhý rozmýšlení...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kalbien"
15. 2. 2005 18:07
Cena?
No kazdej mame jinej vkus... ja uz jsem vyrostl z toho aby auto bylo z venku krasny a radsi se v nem svezu... mel jsem focuse driv a jeho podvozek byl genialni... ted mam a3 ktera jede o pulku vic a zere min... taky se mi mnohem min libi a je mi to uplne jedno.

Mam pocit ze nejdulezitejsi je, co bude focus stat?
Protoze to bude nakonec to co bude u GTI, OPC nebo ST rozhodovat... kdyz bude stat o sto tisic vic tak tech sto nacpu do toho aby golf vypadal aby se za nim kazdej otocil pokud jsem clovek kterymu na tom zalezi... Tak kolik tipujete?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
15. 2. 2005 18:28
Re: Cena?
Otazka je, jestli ten Golf bude i po investici do vzhledu jezdit tak jako ten Ford. Cena by mela byt dulezity, nikoliv urcujici faktor pri vyberu auta!!! A k tomu tipu, podle toho jak soucasny trh s auty vypada bych si tipnul, ze bude +- za stejne penize jako konkurence. Videl bych to v poradi od nejdrazsiho: GTI, ST, OPC- s rozdílem max v radech 10kKc.
PS. Tu A3 jsi koupil kvuli cene?
neregistrovaný "lalok"
15. 2. 2005 19:47
Re: Cena?
No tak minulá generace ST170 stála v základu 850tis. Takže bych to viděl zhruba nastejno. Když si to budeš chtít kloudně vybavit, tak si minimálně ten miliónek připrav...
neregistrovaný "Alan"
15. 2. 2005 19:42
fajnový motor
ukradli zjevně od koncernového Volva - ve verzi 162 kW (S40/V50). Mám ho v S60 (154 kW) a jedná se skutečně o bezvadně nalazenou pohonnou jednotku, až na to, že není vysokootáčková - na to byli zákazníci předchozí verze ST zvyklí a podle mne je to jediný mínus. Nicméně vzhledem k tomu, že se jedná o nízkotlaké turbo lze jistě předpokládat i rozumnou trvanlivost a vzniká zde do budoucna i výkonová rezerva pro vysokotlace přeplňovaný RS, takže jsem přesvědčen že čtyrkolák RS se u této generace konat bude.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "asihloupej"
16. 2. 2005 01:21
prosím pomóc.....
prosim vás, mrknite se na ten test "M-B C220 CDI kombi- stále na vrcholu" a řeknite mně co je na té fotce č.11 To sem nepochopil co to je na tom stropě a pořád mně to vrtá hlavou. Možná sem to v textu přehlídnul, ale prostě nevim co to má být... Dííííky...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MichalH"
16. 2. 2005 08:49
vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
Nemůžu si odpustit reakci na ty stylisticky dokonalé reakce. Avšak více než jejich forma mě zaujal obsah. Každé auto by mělo vzbuzovat emoce. Ale překvapuje mě, že někdo kdo tady píše o Capri, může napsat o vzrušující A6? Proboha. Chladný kalkul německých managerů, technika VW v rádoby líbivém kabátě prodávaná za ještě vyšší cenu? A dostanete za to nějaké emoce? Podle mě ne... Žádné novodobé audi není auto pro řidiče...
V GTI sedí každý šroubek? Ano, do té doby než se sám uvolní a vyšroubuje. Kdo má jakoukoliv zkušenost s Golfy 2., 3. a 4. generace ví, že by raději jezdil Focusem. Samozřejmě, najdou se výjimky, ale co sleduji u mých přátel (já VW z mnoha důvodů nevlastním), jejich vozy více stojí než jezdí. I ty slavné GTI!
A teď mi prosím napište něco o stylu Golfů? Kde je ta špetka? V čem? Možná ji nevidím! V přístrojovce? V odvážném inovativním designu, který přinesl něco nového třeba jako Focus 1? V technice, kterou měli jiní již před lety? Nechci být zaujatý, ale skoro mi nic jiného nezbývá...
A k OPC - dravci Možná tak vypadá, ale věřím, že jakmile stane GTI a OPC tváří v tvář tomuto ne moc barevně a designově líbivému, ale zajímavě pojatému vozu, uvidí jenom to zadní křídlo, které lehce překrývá zadní světla...
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Sir Patislav"
16. 2. 2005 09:39
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
Nezbyva nezli souhlasit...reakce dle meho gusta...dokonce ja jsem mel rad prvni pristrojovku ve focusu 1 i v prvnich mondeiich...nebavims e o kvalite provedeni ale o designu...ale kvuli nemeckemu trhu museli zacit delat takove fadni nudne veci jako ma golf/pasat....a k tomu motoru...jde videt ze tohle bude motor na hodne dlouho...a pro tunery jak delany aby si sami mohli jednoduse zvednout vykon .....design se me libi s venku i zevnitr :o) a tesim se na srovnavacku....
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2005 09:59
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
... díky za ty správný slova který jsem v sobě nenašel...!!!
neregistrovaný "radio"
16. 2. 2005 10:13
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
také se připojuji, jen to nevidím až tak černě s německou produkcí - BMW se přece jen odlišuje, jak stylem exteriéru, interiéru, tak i technikou. trochu mne zaskočil ten motor, čekal jsem, že když je ve Fiestě ST 2litr, bude ve focusu 2litr s turbem (kolem 135 - 140 kW) a zbude místo pro RS s pohonem 4x4 a stejným motorem jen v brutálnější výkonové verzi (180 - 190 kw). no uvidíme, bude-li RS
neregistrovaný "MichalH"
16. 2. 2005 11:09
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
Nevidím to černě s německou produkcí. Nechci zpochybňovat některé nesporné kvality zmiňovaných aut. Podle reakcí je zřejmě svezení s GTI překvapivě slušné a Opel v historii ukázal, že vyrobit slušný hot hatch umí a s kvalitou šli taky nahoru, ale v kontextu toho o čem se tady v předchozích reakcích psalo, bych to viděl osobně na ten Focus.
O BMW nechci psát, protože bych musel být pozitivně zaujatý
Ještě jedna poznámka - někde jsem tady četl, že to není hot hatch, že ten bude až RS (nebo možná taky nebude pokud ho nevyrobí). Otázka zní, kolik koní musí mít hatchback, aby ho někdo označil za hot hatch? To někomu proboha nestačí 220 koní? To musí mít 300 a pohon 4x4, aby byl dost hot? Dyť to úplně popírá ideu původních hot hatchů! (byť samozřejmě lehce přizpůsobenou současným nárokům) Já bych tedy auto, které má 220 koní (a třeba i o něco míň), kvalitně sportovně odladěný podvozek, sportovní sedačky atd. směle za hot hatch označil. 300 koní a 4x4 pasuje toto auto výkonama někde mezi sportovní a supersportovní vozy - nikoli hot hatche... Ale to může být jenom můj názor.
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 11:14
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
Rozdíl? Jenoduché. Golf má tvary jisté, designová vyrovnanost, v tahu časem zapamatovatelné. Pak jsou značky, co lítaj od zdi ke zdi, žádné historické souvislosti z modelu na model, bezradnost, jen snaha, vytržené v času. Golf je "těžký" na pohled, jestli chápeš co je "těžký na pohled". V době třeba golfu 2 jezdil Fiat Ritmo, pamatuješ na Kadeta? Kde jsou ty tvary? Nikde. Golf2 je ovšem stále vidět i v golfu5. Píšu útržkovitě. Asi to ani jinak nejde. Kdo to necítí, nevidí. Nová A6? Souhlasím, že zde nesedí tak to - vzrušující. Podívej se na ní zezadu. To je absolutní linie. Jistě, že nemůžou dělat nejkrásnější zadní boční okno, které okupuje BMW. Ale uměj napojit zadní sloupek na kufr. To umí málokdo.
neregistrovaný "MichalH"
16. 2. 2005 12:05
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
Chápu co se snažíš říci. Bohužel nemohu souhlasit. Já si nemohu pomoci, ale v Golfu 5 toho moc z Golfu 2 nevidím. Možná je to o tom, že kdo chce, ten to tam vidí a kdo nechce a nemá k tomu vztah to prostě nevidí. Rozhodně spíš vidím toho Kadeta v těch Astrách a předchozí Astry v té nové, byť nejsem příznivce Opelu. A v každém případě si myslím, že současný model Focusu rozhodně navazuje na předchůdce, jen není tak radikální. Ale ty základní linie tam jak u Astry, tak u Focusu jsou. Ano, máš pravdu, že Audi je prostě designově "dotažené"! Bez řečí. Ale přesto nebo právě proto na mne působí jako chladný kalkul a naprosto mě nevzrušuje. Uznávám ho pouze z té "objektivní" stránky. Ale se vzrušením ze starého Audi Quattro (myslím to "soutěžní" kupé), byť mělo celkem nevyvážený design, nemá nic společného. Dokonalost ne vždy přežije časy a zůstane zapamatována.
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 13:30
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
Ok.
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2005 14:40
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
ve směs misím souhlasit s Michalem... ale obecně, v dnešní době jen málokdo může čekat historickou návaznost linií u masových aut... víc řídí ženy, je větší konkurence modelů, změnili se majitelé - tudíž i trochu filozofie, je kladen větší důraz na bezpečnost, na aerodynamiku atd.. to jsou věci které to hrozně ovlivní a v hlavní řadě poptávka. Skupina VW má tak silné PR, že "určuje" poptávku. (nerad to říkám, ale je to tak).. a další je, že menší auta mají kratší vývojovou periodu než luxusnější auta.. Proto má třeba Audi dotaženej design.. a přenáší to na menší modely (A3) - A2 byla vyjímka potvrzující pravidlo. Na Golf 5 nevidím moc z Golf I/II.. ale vlsatně jo.. ta podobnost.. 4 kola, okna, 3/5 dveří, výfuk, volant, sedadla, určitě to má i motor... Jestli chceš podobnost s historickým modelem.... tady je - Range Rover..!! Defender, Discovery, Jaguar... K tomu Range R, ten je "stejnej" téměř od počátku kdy začal jezdit. a vidíš ho tak i z dob profíků, první Audi quattro, Boney-M... a i toho Capri... A už tehdy to bylo AUTO.. vždyť Boddie s Doyelem v Capri honí pořád nějaký padouchy v Range Roveru nebo Jaguaru... Jako v současnosti z nějakýho americkýho filmu... akorát nyní tam něják postrádám to Capri.. Ani Simmir Gerchan (nebo jak) nejezdí v Capri ale zloduši si vždy uměli vybrat... už si jen dělám legraci... ale víš co tím asi chci říci...
neregistrovaný "radio"
16. 2. 2005 15:34
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
máš pravdu, RR je pořád stejnej a přitom novej a moderní, ale s tím vývojem designu je to těžký, Mercedes se snaží pořád stejnou masku zachovat, ale pak nemám kam jít s vývojem a výsledkem je přešlapování na místě, Audi to samé, Renault s pokusem Avantime a Vel Satis (kde jsou ? - v propadlišti dějin !), Seat je taky dobrý příklad, konzervativní předchozí Toledo Leon a Cordoba a najedenou takový skok s Alteou a novým Toledem, žádná návaznost, žádná tradice. Pro mě je v tomhle ohledu jedničkou a lídrem BMW, se svojí komplexností, jednička, pětka, Mini, jen ta trojka je trochu konzervativní, ale možná se do ní ještě zakoukám a přijdu ji na chuť
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 16:55
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
Tak úplně teda nevím, cos chtěl řící, ale po tom Simírovi jsem dostal zachvat kašle z toho jak se tu mlátím. Paráda. Doufám, že sis už přečetl mou repliku na tvou reakci na pasata.
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 17:22
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
Tada ne na Pasata. Na A6 combi. Spíš, nebo co? A vlastně, za Pasáta čekám pochvalu.
neregistrovaný "Krutibrk"
16. 2. 2005 17:35
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
Zřejmě máš patent na rozum, GTI, zajímalo by mě, kde bereš všechny ta moudra Jsi Václav Král? Redaktor Světa motorů? Montér z Boleslavi? Prodavač z autobazaru? Nebo kdo? Co příspěvek, to kategorický soud. Taková studnice vědomostí, to se jen tak nevidí. Zajímám se o auta dost dlouho, ale smekám před tvým citem pro detail, krásu, proporce... Já to chci taky cítit!
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 17:52
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
Rád bych ti, Krutibrku odpověděl. Nemám ale na co reagovat. Napiš něco o autech. Nevzpomínám si, že bych tady od tebe teď něco četl. Napiš názor. Zkus to. Než odešleš, přečti a řekni si - jo, tohle obhájím před celým světem. Zkus to. Jsem zvědav co z tebe vypadne. Čekám.
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 18:27
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
Nechci byt zlomyslny ani jizlivy, ale zrovna ty nevynikas tou obhajobou pred celym svetem. Vestinou par "politickych" reakci, ale dolozitelne argumenty uz ne. Neber to ve zlym, ale takhle to vidim ja. Vetsinou to je slusne slohove cviceni
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 2. 2005 19:51
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
jj, ja to nechtel rikat :o)
neregistrovaný "radio"
16. 2. 2005 21:09
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
jj, slohy mu jdou
neregistrovaný "MichalH"
17. 2. 2005 07:12
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
Pánové, nechci nikoho urazit ani nikoho hájit, ale GTI tady zatím napsal víc k věci než vy! Mělo to hlavu a patu a dalo se na to reagovat a diskutovat o tom. Taky bych mohl začít někoho urážet pro jeho názory a styl projevu, ale nedělám to a jaksi to sem nepatří. Akorát by si někdo pomyslel něco o mojí inteligenci. Tak zkuste raději hodit do placu něco k věci než se zabývat slohovým stylem GTI.
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 08:42
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
Spatne jsi to pochopil. GTI nikdo neurazi ani za prispevky, ani za sloh! Naopak je to prijemne oziveni diskuze, to ano. Ale podivej se schvalne treba na celou tuto diskuzi a uvidis, ze treba zrovna me GTI na spoustu otazek vecne neodpovedel Tak to jsem mel ma mysli. Tolik jen k te "obhajobe pred celym svetem".
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 08:47
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
no a vo tom to právě je, neříkám, že je špatný, že něco komentuje, ani netvrdím, že to nemá hlavu ani patu, navíc se mi líbí, že nikoho neuráží, jen jsem napsal, že to je slušný slohový cvičení a za tím si stojím, věci jdou někdy napsat stručněji a výstižněji, ale rozhodně mu to nevyčítám, každý má právo napsat svůj názor. s tím souvisí i ta druhá půlka, že jsme toho tolik nenapsali ? vyjadřuji se pouze když chci a není snad důležité kolikrát a kolik toho napíšu (kvantita vs. kvalita)
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 08:48
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
No vidis, ja to rekl a uz po me jdou A tak to mam cely zivot, trpim za nevymachanou hubu
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 11:50
Re: vzrušující A6? kvalitní VW? OPC dravec?
neregistrovaný "GTI"
17. 2. 2005 10:09
Těm, co je to baví
Radio, Matesi, MichaleH, Yaroukhu, Hynku, Viléme, Jarmilo, Všem
Vám děkuji za názor. Sice bych byl radši, kdybychom rozebirali křivky aut, než mé texty, ale (až na toho krutibrka, ten to nezvládl - četl jsem tu od něj zatím jen to, co napsal o mně a o to nestojím) vlastně o tom to je, o postoji, o znalostech, o pocitech o toleranci. Trochu mě mrzí, že Mates ode mně nedostal věcné odpovědi. Neuvědomuji si, že bych se vyhýbal, to zpravidla nečiním. A toho pomeranče fakt neberu.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 10:23
Re: Těm, co je to baví
já ti dám pomeranče, póóóčkej
ale teď vážně, je pravda, že co člověk to názor a je to jen dobře, to je motor diskuse - je však velikánská škoda, že si ty vozítka nemůžeme osahat, pojezdit - to by to potom jiskřilo velikánská škoda
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 11:09
Re: Těm, co je to baví
Tak si to tolik neber Nechame debat o h..e a budem se venovat autum Co takhle vyzvat redakci, aby se zamysleli, jestli by nebylo dobry registrovat uzivatele a pokazde, kdyz bude nejaky test, tak jednoho-dva vylosovat a na ten test pozvat?
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 11:35
Re: Těm, co je to baví
jsem pro, ale nevidím to růžově, napíšeš to ty nebo se mám nějak angažovat taky ?
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 11:45
Re: Těm, co je to baví
No ja tise doufal, ze to sepise GTI Ale kdyz to nepujde jinak, tak ja to napisu Ale ta myslenka mi opravdu neprijde tak hloupa (protoze je moje ). Jen nevim jakou formou to redakci dorucit, aby to nevypadalo jen jako prani jednoho ctenare?
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 12:13
Re: Těm, co je to baví
no myslím si, že by bylo dobré dát ten text do nějaké diskuse a napsat, že kdo souhlasí, tak ať pošle mail se subjektem souhlasím na adresu (možná by bylo vhodné se s některým redaktorem nejdříve domluvit, aby ji nejdříve vytvořili, třeba testovani@auto.cz nebo anketa@auto.cz) nebo bude lepší napsat šéfredaktorovi, zda by nezveřejnili anketu, zda jít tímto směrem
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 12:33
Re: Těm, co je to baví
Trochu mi to pripomina, jak jsme na zakladni skole psali na lavici: "kdo si mysli, ze XY je vul at nakresli vagon" u nekterych jmen byl slusnej vlak Ale vazne, ten napad s anketou neni spatny Zkusim to domyslet a neco vytvorit. Mas nejaky mail, na ktery bych ti mohl poslat pracovni verzi?
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 12:43
Re: Těm, co je to baví
promatesa@centrum.cz
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 12:54
Re: Těm, co je to baví
OK, poslu to hned jak neco vymyslim.
neregistrovaný "GTI"
17. 2. 2005 13:04
Re: Těm, co je to baví
Myslím, že tolik zas nás redakce mít ráda nemůže. Pokud ano, pak musíme doporučit, aby auta nafotili ještě před tím, než nám je svěřej. Abychom tu neglosovali zprávy z černé kroniky. Jinak je to výborný nápad.
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 13:19
Re: Těm, co je to baví
já si myslím, že jednou za měsíc 2 čtenáře, to není hrozné, a neboj se, auta jsou pojištěná, doufám
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 13:54
Re: Těm, co je to baví
Ani by nam je nemuseli pujcovat. Staci kdyz nas svezou a budeme na vlastni oci videt, jak to vlastne probiha. Me by to teda stacilo Je jasny, ze bysme si museli uhradit cestovni naklady, ale za ten zazitek to urcite stoji!
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 14:04
Re: Těm, co je to baví
no nejdřív musí být svolní, pak už záleží na nich, zda náklady, zda řízení, myslím si, že by to server oživilo, teda hlavně testování a hodnocení
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 14:18
Re: Těm, co je to baví
To je fakt. Porcujeme prase, ktery jeste beha po lese
neregistrovaný "TRUCKER"
20. 2. 2005 22:52
Re: Těm, co je to baví
No teda, Matesi, fakt dobrý nápad. I když si taky nejsem až tak jistý kladným ohlasem redakce, protože tak jako tak by jim onen čtenář byl více či méně jako přítěž, ale nápad to byl skvělý. Jsem zvědav, jak se to vyvine. Ovšem řízení vidím dost černě, protože po pár čtenářích (resp.zdemolovaných autech) by jim asi málokterý prodejce ještě nějaké auto k testování půjčil! Ovšem souhlasím, že i v roli spolujezdce by to mohlo být celkem dobrodružné!