Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus ST uspěl u zákazníků i na Nürburgringu

Ford Focus ST podpořil svoje výtečné prodejní výsledky zajetím traťového rekordu na nejslavnějším závodním okruhu v Německu.
Zpět na článek
1. 3. 2007 10:10
neregistrovaný "Ciello"
1. 3. 2007 10:14
neregistrovaný "ZZ"
1. 3. 2007 11:15
neregistrovaný "Ciello"
1. 3. 2007 12:24
neregistrovaný "ZZ"
1. 3. 2007 15:10
neregistrovaný "ZZ"
1. 3. 2007 15:35
neregistrovaný "Ciello"
1. 3. 2007 15:48
neregistrovaný "ZZ"
1. 3. 2007 16:37
neregistrovaný "Ciello"
1. 3. 2007 16:41
neregistrovaný "ZZ"
1. 3. 2007 11:13
neregistrovaný "manitou"
1. 3. 2007 12:42
neregistrovaný "Tibby"
1. 3. 2007 14:59
neregistrovaný "MaF"
1. 3. 2007 14:59
neregistrovaný "MaF"
1. 3. 2007 09:44
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 10:27
neregistrovaný "assasin-cz"
1. 3. 2007 14:48
neregistrovaný "FiestaS"
1. 3. 2007 14:52
neregistrovaný "FiestaS"
1. 3. 2007 11:08
neregistrovaný "assasin-cz"
1. 3. 2007 09:38
neregistrovaný "P."
1. 3. 2007 10:38
neregistrovaný "hm"
1. 3. 2007 11:03
neregistrovaný "manitou"
1. 3. 2007 11:45
anonym
1. 3. 2007 13:11
neregistrovaný "Pipo"
1. 3. 2007 13:59
neregistrovaný "Pipo"
1. 3. 2007 14:01
neregistrovaný "Pipo"
1. 3. 2007 14:06
neregistrovaný "Pipo"
1. 3. 2007 15:59
neregistrovaný "rest"
1. 3. 2007 11:13
neregistrovaný "911T"
1. 3. 2007 11:43
neregistrovaný "sir"
1. 3. 2007 11:18
1. 3. 2007 12:01
neregistrovaný "skl"
1. 3. 2007 13:49
neregistrovaný "simson"
1. 3. 2007 18:12
neregistrovaný "alessio"
1. 3. 2007 18:15
neregistrovaný "Alessio"
1. 3. 2007 14:46
anonym
1. 3. 2007 15:06
neregistrovaný "MaF"
1. 3. 2007 16:09
neregistrovaný "sargis"
1. 3. 2007 16:13
1. 3. 2007 21:00
anonym
1. 3. 2007 20:53
neregistrovaný "MaF"
1. 3. 2007 16:11
neregistrovaný "sargis2"
1. 3. 2007 19:16
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 19:51
anonym
1. 3. 2007 19:58
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 20:19
1. 3. 2007 20:38
anonym
2. 3. 2007 10:05
8. 3. 2007 23:33
neregistrovaný "equ"
12. 3. 2007 20:55
anonym
1. 3. 2007 09:09
Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Tak se držte, vážení! Astra OPC (ta, co údajně nezatáčí) porazila na "Nordschleife Nurnburgring" i tento Focus ST >:D >:D časem 8 minut 33 sec a stává se tak nejrychlejším HH ve své kategorii! Opel OPC rulez! [odkaz]
Rozbalit vlákno
66
anonym
1. 3. 2007 09:20
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
"ryspek" jak by řekl Ali-G; je to dáno tím, že OPC je jednostranně zaměřená (asi jako Focus RS, bude-li nakonec)
1. 3. 2007 09:28
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
:-) :yes: to je jasný, že Astra je méně vhodná pro běžný provoz než třeba Focus ST. Každopádně tímto dává jasně najevo všem "mistrům volantu" kteří tvrdí že nezatáčí >:D >:D že chyba je bohužel na jejich straně :-)
anonym
1. 3. 2007 09:44
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Nebo jim dava zapravdu...skratka si to borec rozjel krizem pres nordschleife >:D ;-) >:-[]
1. 3. 2007 09:45
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
To prihlasovani mi dneska dela nake problemy... >:D 8-s
1. 3. 2007 09:47
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
>:D PS: ;-) :yes:
neregistrovaný "Ciello"
1. 3. 2007 10:10
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
>:D není nad to si pochválit svůj příspěvek... >:D >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
1. 3. 2007 10:14
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
>:D :yes: Asi tak ;-)
neregistrovaný "Ciello"
1. 3. 2007 11:15
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
btw.. stále častěji si všímám nových Lexů po městě... IS... možná je to ten samej.. >:D ale vážně.. trochu rozběhli prodej a asi se jim daří lépe než v minulosti... vídím jich více než nových AlfaRomeo 159.. ale myslím, že dosáhli na strop... :yes:
neregistrovaný "ZZ"
1. 3. 2007 12:24
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Já vídám daleko více nových GS než IS. Vůbec včera byl nějaký divný den. Potkal jsem nádherné GS v takové červené.. jak bych to.. bordó to byla. Fakt pěkné. Nečekal bych, že taková hravá barva bude na velké repre limo tak dobře sedět. Pak jsem potkal Conti GT v černé... klasika... když jsem ale pak čekal na semaforu a skrz křižovatku projel bílý S-type, tak mi padla brada dolů. Fakt nádhera. Jenže asi za 15 vteřin projel DB9 >:D
1. 3. 2007 12:35
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
A pak jsi se probudil v parku na lavičce,s prázdnou láhví od vína v ruce... ;-) >:D
neregistrovaný "ZZ"
1. 3. 2007 15:10
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
??? Nikoho nezajímají tvoje plány na dnešní odpoledne. :no:
neregistrovaný "Ciello"
1. 3. 2007 15:35
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
>:D :yes: když si zajedeš lyžovat do Gstaadu do CH, tak takovej den budeš mít každej.. už ani Maybych mě tam nerozhodil po tom, co jakási panička vytahuje práskačky ze zadního sedadla v Bentley GT... >:D X5 jsem tam bral jako městskou dodávku.. Že ty jsi na lyžích...?!? >:D >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
1. 3. 2007 15:48
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
>:D >:D Snowboard >:D ;-) PS: Celkově už dobré?
neregistrovaný "Ciello"
1. 3. 2007 16:37
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
ne... doufám ale, že se v létě alespoň trochu projedu na biku... :-( žádná divočina ale je to na dobré cestě..
neregistrovaný "ZZ"
1. 3. 2007 16:41
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
No, takže žádná sláva. Doufám, že se uvidíme na příštím srazu ;-)
1. 3. 2007 10:20
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
proboha- teď to vidím... Mělo to patřit tomu anonymu, ale v tom ajfru... Stene se... ;-\
1. 3. 2007 10:28
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
;-)
1. 3. 2007 10:37
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
;-)
1. 3. 2007 10:28
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
>:D >:D >:D
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 10:21
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
:-) Jakmile se objeví na stole HH začneš hned hrotit diskusi vsuvkami o Astře OPC. Je ale zbytečné přehánět nedostatky Astry OPC prolašováním, "říkají o ní,že nezatáčí". Nevzpomínám si, že bych něco takového někde četl. OPC je brutálně rychlá, má dobré brzdy a dost přilnavosti na to, aby na okruhu jako je NS zajela výborný čas. Ale to z ní nědělá nejlepší hothatch, v tom je problém. Focus nejen, že je lepší pro každodenní použití, ale je to i lepší sportovní auto, jeho podvozek je agilnější a přitom komfortnější, nemá problémy z trakcí v záběru, má přesnější a vyváženější řízení, prostě souhra ovládacích prvků je pro nadšeného řidiče lepší než neurvalá reakce na plyn astry a zápas s krouťákem při každém výjezdu ze zatáčky pod plynem. Nijak to ale nesnižuje výkon astry na NS v rukou profi řidiče. Rozdíly na NS v sekundách jsou např. pro mně při hodnocení jakéhokoliv auta nepodstatné, každý kdo na NS párkrát sám jel, jistě velmi rychle přišel na to, že mezi normálními smrtelníky je málo lidí, kteří dokážou NS zajet pod devět, jedno v čem. A příklad, třeba taková Carrera S bývá považována (pokud pomineme puristickou GT3) za nejlepší sportovní auto pro každý den, vzhledem k mixu jejího výkonu, ovladatelnosti a komfortu, přestože taková Corvette (sice o 50 PS silnější) jí na NS naloží skoro 20 sekund. Měl bych ji tedy proto považovat za lepší sportovní auto? ;-)
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 10:23
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
problémy s trakcí, pochopitelně. FUJ. :*)
1. 3. 2007 10:31
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
celou tu dobu, kdy se zde o Astře OPC vedla nějaká diskuze, se ze tmy vynořovala početná skupina "Clarksonů" ktří prohlašovali že OPC je ukrutně nedotáčivá a v každé zatáčce se hrne po tečně ven... Proto jsem to vzpomněl. Jestli sis všimnul, nikdy jsem toto auto neobhajoval coby flexibilní auto pro běžné použití. Je příliš nekompromisní a neurvalé. V tomto je jednoznačně určitě ten Focus lepší, a přiznejme si- že takové důvody jsou v našich zeměpisných šířkách opravdu stále větším argumentem než čas na závodním okruhu. Celé to nahoře vzniklo především jako jakési poopravení faktu o Focusu ST coby rekordmanu na Nordschleife v dané kategorii HH. ;-)
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 10:44
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
o.k. ;-)
1. 3. 2007 10:46
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
;-)
1. 3. 2007 10:32
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Tahle tema ...je temou pro fakt dlohou diskuzi. Co teda je lepsi sportovni auto? To ktere zvladne okruh o par vterin lip, ale ridic musi vynalozit dva krat tolik usili? Ale usili ridice nic nemeni na tom, ze to pomalejsi auto by toho casu lepsiho auta nebylo fyzicky schopno dosahnout. Takze, panove, o cem vlastne je sportovni auto? Ma to byt auto pro sport, a teda co mozna nejrychlejsi, bez brani ohledu na to, co musi ridic vynalozit na to aby ten cas dosahl? A proto..je Focus fakt lepsi sportovni auto? Jasne, lepe se ovlada, ma vyrovnanejsi 'osobnost' ..ale na okruhu je pomalejsi...a teda..je horsi. Ale ako auto pro nas je urcite lepsi..konec koncu, nepochybuji o tom, ze kdyby dali do focuse par koni navic a ridice ktery by je ustrazil...nepochybuji, ze by to te astre nalozil.
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 10:43
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
O.K. faktem je, Astra OPC je na NS o 2s rychlejší než Focus ST. Focus je o cca 10 kW slabší, což může na 9 min. jízdy znamenat klidně i více než jen 2s rozdílu. Pro mně je to ale nepodstatné, HH nemá být puristický sporťák (aspoň tak to chápu já), ale praktické auto se sportovním charakterem. Pokud pominu praktičnost, je ve sportovnosti Focus lepší, vyjma jedné kategorie, rychlost v přímce. Podle mého to nebrání tomu, abych mohl říct, Focus ST je lepší hothatch než Astra OPC.
1. 3. 2007 10:49
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Prave na tu sportovnost sem ale narazel. Co je to sportovnost? Je to zajeti lepsiho casu nebo je to kombinace casu a vynalozeneho usili?
1. 3. 2007 10:58
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
podle mě by právě HH měl nabídnout více "živočišnější" zážitek... A pohodlí řidiče by mělo jít více stranou. U této kategorie se jaksi očekává, že řidič bude muset být zapojen více do hry, a že si tohle auto nekupuje jen díky potřebě rychlejšího předjetí. V tomto ohledu si myslím OPC vyžaduje větší pozornost a větší zapojení samotného řidiče než konkurence. Přesně tohle bych od sportovního hatche čekal. Řekl bych,že Astra v tomto směru přichází s tím starým dobrým přístupem, a že nevidí pojem HH jen v lepších sedačkách a sportovnějším volantu...
1. 3. 2007 11:05
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
ja si to myslim taky...je uplne jasne, ze i 'nudny' gti by ti v limitech svych jizdnich vlastnosti dokazalo poradne ovlazit zad potem. Ale nekdo chce treba stale mit ten pocit sportovyho auta...tvrdy podvozek, kolesa ktere ti reknou o kazdem kaminku na ceste, a motor ktery jenom ceka na to ze ti uklouzne prava noha...ja..ja bych si musel vybrat asi oboje >:D >:D >:D
1. 3. 2007 12:21
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
>:D
neregistrovaný "manitou"
1. 3. 2007 11:13
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Pokud má jít pohodlí STranou a řidič zapojen více do hry, pak bych očekával od OPC větší rozdíl v čase. I kdybych nakrásně připuSTil tvoji teorii, pak je jasné, že i když nebude u ST řidič tolik zapojen, ST mu svými dokonalými vlaSTnoSTmi pomůže držet s OPC krok. Každý očekává od HH něco jiného, někdo jako ty hard-core zážitek jednou za čas na okruhu, někdo jízdní komfort a rychloST v jednom, myslím, že ST tím kompromisem je definicí HH ;-)
PS: na takové laciné invektivy o ST a jen lepších sedačkách a sportovnějším volantu nebudu vůbec odpovídat ;-)
1. 3. 2007 11:29
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
ty invektivy- jak píšeš, nebyly použity proti ST, nýbrž proti jakémsi zobecněném chápání slova HH mnohými zákazníky.
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 11:30
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Trochu zaměňuješ význam slov "více zapojen do hry" s faktickým "více se nadřít". ST tě do hry vtáhne úplně stejně jako OPC jen je to zábavnější, protože funguje jako stroj lépe, ovládací prvky jsou v souhře, nic nekazí dojem. V astře vše překrývá pocit brutality a neurvalosti, přestože některé její části fungují dokonale.
1. 3. 2007 11:38
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Z mého pohledu nemá být HH uspůsoben tak, aby se dal řídit s jednou rukou z okna. Předpokládám že mi to auto nejen něco dá, ale že mi to dá za nějakou cenu... To je ten náš rozdíl pohledů. Jak píšu- ST je nepochybně flexibilnějším vozem, ale tohle by z mého pohledu nemělo stát při výběru opravdového HH v popředí zájmu- i když tomu tak bohužel je.
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 11:53
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Strkáš to pořád někam stranou, není řeč o "ruce z okna", Mari, ST je auto ostré jako břitva, je ale navíc dokonaleji sladěno, vše do sebe zapadá, precizní převodovka, přesné vyvážené řízení, OPC k téhle dokonalosti něco schází, přetlačuje to svou brutalitou, fakt nevím, jak ti to vysvětlit. Zkus ten Focus nebo i GTI nebo CTR, třeba jen takové dávkování plynu, vždyť to je pro sportovní jízdu strašně důležitá věc, v OPC je citelný turboefekt, plyn se jemně dávkovat nedá, utahuješ zatáčku, pak chceš trochu cvrnknout, jemně šlápneš, nic, trochu víc, buch skok, je to otravné. V takových věcech je rozdíl mezi dobrým a výborným HH, s flexibilitou na mně nechoď. A pokud jde o Opel, už jsem to psal několikrát, Astra OPC má stát na vrcholu, ale mnohem lepším HH, je sice slabší, ale přesto dokonalejší Astra GTC.
1. 3. 2007 12:02
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Já rozumím tvému pohledu a v jistých momentech dokonce souhlasím (že Astra GTC bude pro většinu asi lepší volba než OPC), ale já opravdu vnímám podstatu označení HH mnohem "hardcorověji"...
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 12:11
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Ano v tom to je, mělo by se zažádat o převedení Astry OPC do kategori HH, v tomto případě Hardcore Hatch. :-) ;-)
1. 3. 2007 12:20
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
>:-[]
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 11:25
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
:-O Sportovnost auta přece s nějakým zajetým časem až tolik nesouvisí. Vždyť mluvíme jen o okruhu, jedné specifické trati. Postav stejná auta na povrch běžné silnice, dostaneš jiné výsledky, postav je na šotolinu a vítězem bude zas někdo jiný, tak prostě otázka nestojí. Sportovností se myslí sportovní charakter auta, který samozřejmě předpokládá dostatečnou rychlost, tedy základem je motor s výkonem větším než má běžná produkce v dané třídě. Motor ale sám o sobě nestačí, takže dalším, ještě důležitějším, prvkem a poznávacím znamením sportovně zaměřeného auta je výborná ovladatelnost, to je alfa omega, auto jehož jednotlivé vlastnosti: agilita podvozku, brzdy, řízení a řazení, jsou špičkové a navíc funguje jejich souhra, to je auto se sportovním charakterem. No, a nakonec nějaký ten plast a křídlo aby měli kluci ten správný pocit. ;-)
1. 3. 2007 12:34
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Tibby"
1. 3. 2007 12:42
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Naprostý souhlas :yes:
1. 3. 2007 13:08
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Taktéž si myslím, že správný HH musí mít především univerzální schopnosti. A teď nemám na mysli schopnost odvézt rodinu na dovolenou, ale být dostatečně schopný i v běžných podmínkách tzn. na nerovné okresce, za deště, na sněhu atd.. Ne jen na hladkém suchém asfaltu okruhu. Protože, kdo si kupuje HH jen, aby ho honil po okruzích.
neregistrovaný "MaF"
1. 3. 2007 14:59
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Pravdu máš :yes:
neregistrovaný "MaF"
1. 3. 2007 14:59
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Pravdu máš :yes:
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 09:44
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Taky jsem už o tom četl :yes:
1. 3. 2007 09:47
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
:-) :yes:
neregistrovaný "assasin-cz"
1. 3. 2007 10:27
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
pokud vím,tak velké problémy s nedotáčivostí měla Vectra,ne Astra (viz. top gear) ;-\
1. 3. 2007 10:36
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Pokud bys zabrousil po diskuzích o Astře OPC, tak bys našel pár takových mistrů, co tvrdili že s ní jeli "střelbu" a častovali slovo šílená nedotáčivost. Paměť mám naštěstí dobrou. I když pomineme tuto patálii, tak výkon Asry v rukou zkušeného jezdce zaslouží rozhodně uznání, to jistě uznáš sám ;-)
1. 3. 2007 10:59
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Mne na Astre laka ta jeji divokost...Pripomina mi premotorovana auta z pred 20-ti let...kdy podvozky nebyli ani zdaleka to co dnes ale motory uz dokazali dat poradnej vykon...Takovej evropskej muscle car...A v case, kdy kazdej chce mit raketu s prilnavosti formule jedouci jako po kolejnicich jsou mi pociny jako treba OPC velmi, velmi sympaticke. Supr zazitku v autech je dnes mnoho...presne vyvazeny hothatch jako gti nebo ST...nebo perfektni jizdne vlastnosti mx-5 -ky ... nebo driftovani v EVO...nebo klasa v jagu...anebo vodvaz v OPC...a myslim, ze clovek ktery miluje auta musi respektovat kazdej styl a hlavne byt rad, ze jsou ruzna auta s ruznyma 'osobnostemi'...i kdyz jej nemusi zrovna milovat...
1. 3. 2007 11:08
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Přesně tak, píšu to trochu výše. Původní, mnohými tolik vzývaná, koncepce HH byla založená na trochu něčem jiném než dnes... Vzpomeňme Renault 5 Turbo... Astra OPC jde přesně v této staré filosofii- posadit řidiči opět obě ruce na volant a přesvědčit se o svých možnostech. Opel ukazuje, že nevnímá pojem HH jen jako obšití sedadel a volantu červenou nití, ale jako potřebu postavit opravdového nástupce těch starých dobrých ďáblů... Auta dnes tloustnou a zážitky z jejich řízení jsou tupější a obroušenější než dříve, proto si už dnes ani nikdo nespomene, jak živočišnou formu měly vozy které tuto kategorii kdysi založily. V tomhle ohledu dá OPC řidiči víc než konkurence :yes:
1. 3. 2007 11:24
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
ST chvalim jako auto..perfektne rychle a vyvazene...ale OPC, to musim v prvnim rade pochvalit jako cin, ideu, jako dusledek napadu udelat neco pro srdce lidi kterym je prave ta zivocisnost sympaticka vice nez vyvazenost...
1. 3. 2007 11:31
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
přesně, je to návrat k původní filosofii tohoto označení
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 11:44
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Tohle je mimo, R5 turbo byl úlet, rozhodně na takovém autě nebyla stavěna "původní filosofie" hothatche. S GTI I asi z nás, vzhledem k věku, nikdo moc zkušeností nemá, ale 205 GTI nebo Kadett GSi to jsou auta napňující filisofii HH v 80. letech.
neregistrovaný "FiestaS"
1. 3. 2007 14:48
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Tak :yes:
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 11:37
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Trochu falešná struna, ti staří ďáblové, Mari, byli divocí ne záměrně, ale proto, že je tehdy lépe neuměli postavit. Technika se pohnula, dnes jsou stroje dokonalejší, včetně těch ostrých, a sportovní zážitky za volantem se pro většinu zkušených řidičů nerovnají brutalitě a neurvalosti. CrazyJester to vystihnul, vám se líbí muscle cars, pak souhlas astra OPC je v něčem charakterem podobnější musclecaru než sportovnímu autu. Tohle už jen otázka preferencí, na druhou stranu, proč si pak rovnou nepořídit Mustanga. ;-)
1. 3. 2007 11:49
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
v zásadě to, že tehdy to "neuměli lépe postavit" neodráží pravý stav věci. Jde o to, co z pohledu řidiče řídit takové auto obnášelo. Zeptej se na to někoho kdo to zažil... Stále na to bude s nostalgií vzpomínat, přestože už třeba dávno jezdí moderním vozem- který by jej s přehledem v první zatáčce předjel s rozdílem třídy... Technika se neustále vyvýjí a vozy jsou lepší a lepší, tudíž i řidičsky průměrný člověk dosahuje s moderním vozem lepších výsledků, než mistr se starým. Přečti si zde na Auto.cz test OPC, kde najdeš vyjádření jistého bývalého soutěžního jezdce... Já myslím že to vypoví více, než jakékoliv další vysvětlování
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 12:02
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Chyba lávky Mari, takový Roehl bude vždy vzpomínat na to, jak jezdil s prvním quattrem, v druhé větě řekne, jéje jak my jsme ty auta tehdy neuměli stavět. To je podobné s tím R5 turbo, brutální auto, které ale sportovního charakteru moc nepobralo. Mari já jsem vlastnil (sice jen asi dva měsíce 205 GTi) vyměnil jsem ho za 320i coupe bez posilovače, mluvíme o konci 80. a zač. 90. let, v 93. jsem měl jednu z mála aster GSi v ČR, považuju se za člověka, který umí rozeznat a ocenit věci jako komunikativní řízení, dobře dávkovatelné brzdy nebo agilitu podvozku. Přesto všechno tvrdím, astra OPC neodpovídá původní filosofii hothatche a ani v jejím dnešním pojetí se v této kategorii neřadí mezi úplnou špičku.
1. 3. 2007 12:17
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
vidíš, a já to vidím zase jinak. Shodou okolností Peugeot 205 GTI (s pozdější jednadevítkou)jsem jistý čas něco málo najezdil a musím říct, že bych si pravý pojem HH s ním nespojoval- i když pro drtivou většinu bude právě on synonymem tohoto označení. Byl malý, výsostně obratný, hlučný a tvrdý. Pomalý rozhodně nebyl, to ne, ale představoval bych si krapet větší čardáš... Možná mu nechybělo mnoho, u takového vozu poznáš každých 10kW navíc. Představoval bych si vůz u kterého si na přišlápnutou trojku řekneš: Panebože, to je tedy nářez... A ten přeplňovaný dvoulitr Astry tohle opravdu dokáže... Každý vůz podává svůj výkon jinak, stejná čísla ještě nemusejí znamenat totéž. Astra OPC tímhle umí opravdu zapůsobit)
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 12:37
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Jo, otázkou je co od auta čekáš, mě šlo spíše o to, že se tu mezi sportovnost a neotesanost související s velkým výkonem dávalo téměř rovnítko. Na to je dobrou odpovědí třeba právě 205 GTi, pro mě příklad obyčejného praktického hatche své doby se sportovním charakterem, přestože nikdy nebyl ani nemohl být nejrychlejším auten na silnici. Zábava pro řidiče v praktickém balení to je dle mého dnes, stejně jako tehdy základní filozofie Hot Hatche. ;-)
1. 3. 2007 13:22
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Ano, zábava pro řidiče je určitě synonymen pro HH. Druhá věc je ta- že každý řidič si může pod pojmem "zábava" představovat něco jiného. O zábavu jde nepochybně jak u ST, tak i u OPC. Jenom každý z nich nabízí jiný pohled na slovo zábava... ;-)
neregistrovaný "FiestaS"
1. 3. 2007 14:52
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Ale tohle, co popisujes, neni Hot Hatch (kompaktni rodinny vuz, trochu opepreny), to je supersport, Mari.
1. 3. 2007 15:29
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
;-)
1. 3. 2007 12:52
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Presne jak to rika mari, pro mne taky nezalezi na tom ze to nedokazali lepe postavit. Jde o to jak to skratka bylo. Proc ne mustanga...protoze treba chci auto evropske..chci hatch...velka kola...chci 'obycejne' auto s neobycejnym vykonem...
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 13:06
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
Jo, rozumím, jde jen o to, že to „obyčejné auto s neobyčejným výkonem“ zákonitě neznamená nejlepší hothatch nebo nejlepší sportovní auto své třídy. Tak to prostě není, jinak preference OPC jako odpovědi na tvůj požadavek obyčejného ale supersilného auta, je pak celkem logická.
neregistrovaný "assasin-cz"
1. 3. 2007 11:08
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
:-) :yes: right
Avatar - Charger
1. 3. 2007 13:55
Re: Opel Astra OPC: NOVÝ REKORD!!!
tak astra není šíleně nedotáčivá...to právě ta vectra..nevim kde to ti lidi berou
neregistrovaný "P."
1. 3. 2007 09:38
Anyway,
fokin je delo :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hm"
1. 3. 2007 10:38
golf
uz by mali vypustit aj Golf.. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
1. 3. 2007 11:03
ST - SpravnejTah
Tou jsou věci mezi nebem a marim. ;-) Tak když začneme nepopulárním tabulkovým kovbojem, je jasné, že přeci jen 11 kW navíc u OPC by mělo nějakou tu sekundu z výsledného času ubrat. To ale není to podSTatné, nejpodSTatnější je, že i když je OPC řazena k nekompromisnímu nářadí, byla o pouhé 2 sekundy (což jak psal výše Dinar, s kterým výjimečně souhlasím ;-) rozdíl spíše zanedbatelný) na 20,8 km rychlejší. Tím je řečeno vše - na jedné STraně hard-core nářadí v podobě OPC a na STraně druhé kompromisní ST, které však i přes absenci 11 kW, udržel s OPC krok. Myslím, že při koupi auta bude spíše rozhodovat ta oblíbená možnoST do Delvity kompromisně bez driftu a na smyčce o 2 s pomaleji, než do Delvity hard-core a na smyčce o 2 s rychleji. oSTatně prodeje o hovoří jasně. ST :yes: správná volba ;-)
Rozbalit vlákno
3
1. 3. 2007 11:08
Re: ST - SpravnejTah
nemas nake problemy se ShifTem? ;-) >:D
1. 3. 2007 11:13
Re: ST - SpravnejTah
Ale já se s tím nerozporuju: Jak píšu- v našich zeměpisných šířkách rozhoduje také flexibilita celého vozu, a tady má Focus prostě navrch. To je snad každému jasné.
1. 3. 2007 11:16
Re: ST - SpravnejTah
Jistě, ST není jen správná volba, je to vynikající volba. Je to volba, kde se rozum snoubí se srdcem, praktičnost harmonizuje s dravcem, kde (jako zázrakem) z normálního běžného hatchbacku ti ve Fordu vykřesali za třičtvrtě mega klenot. Kdo kupuje tahle auta, zpravidla nemá zkušenosti s 911kami, a tedy se ploužíval do kopců v lepším případě v nějaké dýchavičné jednačtyřce... a ted... mainstreamových, sportovně luxusních, praktických 220 koní... je mi úplně jedno o kolik sekund, minut, či hodin je někdo jinej v cíli... neboť "já" přece vím, proč valím FORD FOCUS ST. :yes:
1. 3. 2007 11:06
ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
Nekřepči nejásej, jen tiše kývni hlavou, a směrem k ST zvedni palec k obloze. Já nechápu, co je to pořád za masturbace, my se tu dozvíme z článku, že ST zajelo výborný čas... a já mám dojem při četbě diskuze, že smyslem článku bylo, abychom se mohli dozvědět od kolegy, že někdo (OPC) je jěště rychlejší. Chápu, že úroveň takovéto diskuze sem patří také, ovšem očekávám ji spíše od intelktuálně mlhavějších kolegů, než-li od Mariho. Takže - hot hatch - není o tom, být všude nejdřív, hot hatch je o tom mít jaksi vizuálně takřka běžnou, praktickou káru z finančně velice přístupného segmentu, káru, která bude vybavena vyšlechtěným stádem potentních koníků... prostě je to taková odpověd na vyšší ligu, ligu geteček. Samozřejmě, že nejlepší je, si koupit 911ku, ale... musíš na ní mít. No, a protože se na počátku sedmdesátých let začalo vyrábět náčiní (GOLF1) které bylo jako stvořené pro další úpravy, a současně se se zvyšující životní úrovní v poválečném Západním německu vyrojilo mnoho nadržených jezdců, jimž se z kapesného nedostávalo na tu 911ku, zrodila se hvězda našich vesmírů - hot hatch. Skoro každý nemůže mít Porsche, ovšem skoro každý mít může STčko, GTIčko... A je tedy potřeba si napsat: Jaké vlastně má být auto s přívlastkem HOT HATCH? Tak především je to auto segmentu nižší střední (neprémiové, tedy mainstream) kolem třičtvtě miliónu. Dále se předpokládá, že musí být uživatelsky příjemné, to znamená, že naladění vozu musí naplňovat jak sportovní očekávání, tak jistý luxus jízdy. Ostatně vyrobit vřeštící bestii na 300 koních, to umí kde kdo, to není žádný um. Um je právě to, dokázat vůz naladit, sladit jeho vlastnosti a naplnit tak očekávání kupujících. A tohle dohromady umí dnes referenčně zejména dva zástupci této srdeční kategorie - GOLF GTI a FOCUS ST. Ano, to jsou přítulní přátelští kámoši za pár šlupek, pro každodenní jízdy do kanceláře, pro sobotní naplňování dravčích instinktů mladého býčka, jakož i na dovolenkové sakypaky. Kapiš? Tedy jde než o PSP - praktičnost, sportovnost, přítulnost. Mimochodem, v Top Gear č.2/2007 je vynikající test Mazdy 3 této kategorie (260 koní). Doporučuji každému, aby si ten test podrobně přečetl. Je tam pohled na HH totiž dokonale popsán, včetně posouzení rivalů -GTI a zejména jaksi stájového skorobráchy, tedy FOCUSU ST. Takže, pánové, pozor... rozlišujme, mezi nekompromisními sporťovními derivacemi z hatchbacků, tedy například OPC, a praktickými kámoši pro každý den, třeba GTI či ST... Kup si co chceš... jen musíš předtím vědět, co vlastně chtít máš... BRAVO ST :yes:
Rozbalit vlákno
17
1. 3. 2007 11:13
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
Souhlas. Ale vedet, co mas chtit, dneska, tak to da zabrat...Ale, musim dodat, ze takhle dnesni diskuse o OPC a ST je jedna z nejkultivovanejsich .. vsimas to...dva uplne odlisni zastupci HH a zadne nadavky ani urazeni ci posmesky... :yes: :yes: :yes:
1. 3. 2007 11:26
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
Ano, ano. :yes:
1. 3. 2007 11:23
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
Cítil jsem potřebu uvést na pravou míru dezinformaci o nejlepším času mezi HH. Není to zase tak mimo téma, jak se ti možná zdá. Já tě také nenapomínám za to, že tančíš Guru tance v diskuzích napříč celým spektrem článků... :-) Takže já cítím, že to sem prostě patří. Jistě Focus je nepochybně velmi dobrý vůz, ale dle mého nevystupuje z řady obdobných vozů, kterých je už celá řádka. Je to Focus v výkonným motorem, tvrdším podvozkem a optickou retuší. A přesně tohle cítíš i u jeho přímých konkurentů- s vyjímkou jediného Astry OPC. Ta totiž nabízí onen přístup, jež se za těch 20, 30 let úplně vytratil z evropských silnic. OPC není horší ani lepší než její konkurenti, ale rozhodně je diametrálně odlišná z pohledu řidiče. A za to jí patří velký dík!
1. 3. 2007 11:31
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
Ale ano, technicky je nepochybně stejně vyspělá, jen prostě ta sportvnost přebíjí praktičnost... proto jsem nahoře napsal tu poslední větu...
anonym
1. 3. 2007 11:45
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
No panove, ono nejde o to kdo je rychlejsi, ale kdo je rychlejsi V TE KATEGORII - TO BYSME MOHLI RICT ZE FORD I OPEL JSOU PROPADAKY VUCI PORSCHE! Jenze to je ono - KATEGORIE, ASTRA A FOCUS JSOU MOZNA AUTA STEJNE KATEGORIE Z HLEDISKA ZAMERENI TRHU A KONSTRUKCE, ALE UZ ANI NAHODOU STEJNE CENOVE KATEGORIE A O TO JDE, ASTRA S CENOU VYSSI O DESITKY PROCENT PORAZI FOCUS S ROZDILEM STATISTICKE CHYBY - ROZDIL DVOU VTERIN NEPOVAZUJI ZA FAKT, TO MUZE BYT ROZDILNOU TEPLOTOU POVRCHU A TEDY TRENIM, COZ SE NA CELE DELCE TRASY PROJEVI DVEMI VTERINAMI! a takovychto vlivu je samozrejme nescetne, vlhost vzduchu - vetsi hmota na litr - vetsi aerodynamicky odpor, atd. to ze si tady ty a GTI HONITE PERA JE PRO ME TEDY NEPOCHOPITELNE, V POMERU CENY A RYCHLOST TEDY VEDE JASNE FOCUS, TEDY SPORTOVNOST ZA PRIJATELNY PENIZ. CO SE TYKA KECU O AUTECH STEJNE KATEGORIE A ZE OPC JE JINA - GOLF GTI BY MEL BYT UDAJNE TAKE STEJNE KATEGORIE, A JAKY JE TO PROPADAK, PROTOZE 20 VTERIN UZ NENI STATICSTICKA CHYBA, ANI ODCHYLKA VLIVEM ODLISNYCH PODMINEK, ANI SCHOPNOSTMI RIDICE, ALE LIMITEM AUTA, A TO UZ JE SAKRA OSTUDA NA TO ZE JE TO UDAJNE STEJNA KATEGORIE, O CENE RADSI ANI NEMLUVE, TAKZE TO ZKRATIM, ASTRA JE VITEZ JAKYBY NEBYL - ROZDIL (A TO I KDYBY BYL VETSI) MUZE BYT ROVEN STATISTICKE CHYBE NEBO ROZDILU PODMINEK, DALE ZA TY PRACHY NENI O NIC LEPSI, AT UZ JE FEELING JAKYKOLIV, ZVLAST KDYZ NALADIT AUTO SPORTOVNE NENI PROBLEM, ALE NALADIT PODVOZEK TAK ABY BYL UNIVERZALNI, TO JE FYZIKALNI ZAZRAK, KDO NEZNA ZAKONITOSTI DYNAMIKY POHYBU NEPOCHOPI JA VELKY ZAZRAK TO JE. A DALE GOLF JE PROPADAK, NEKDO HLOUPY MUZE HAJIT ZE JE TO KVULI SLADENI KOMFORTU A SPORTOVNOSTI - BLBOST, PROTOZE TOTEZ PLATI PRO FOCUS VUCI KTEREMU JE PRAVE ONEN GOLF GTI PROPADAK.
A CO ZAVEREM? TEN KDO VYZNAVA NEJHORSI AUTO VE SVE KATEGORII JE JEDNOZNACNE BUD HLOUPY, NEZNALY, NEBO PROSTE VYBIRA ZNACKU SVE OBLIBY UPLNE NAHODOU, JAKO FOTBALOVY FANOUSEK TYM, PROSTE SI BEZ OHLEDU NA FAKTA VYBERE JEDEN TYM A TOMU FANDI, TAKOVATO LOGIKA JE PRO ME ZCELA NEPOCHOPITELNA VE VSI SVE IRACIONALNOSTI. ALE BUDIZ, JEHO VEC, JEN POKUD NAM TU DENNO DENNE NEKIDA BLABOLY O TOM JAK JE GOLF NEJLEPSI, PROTOZE NENI, JDE TEDY BUD O SPATNE VYCHOVANI, NEBO DUSEVNI PORUCHU CI EMOCIONALNI KOPLEX KTERY SI ZDE LECI, TAK AT TOHO RADSI ZANECHA A ZACNE SE CHOVAT JAKO NORMALNI CLOVEK.
1. 3. 2007 11:57
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
Celé to moje počínání jsi prostě nepochopil. Já jsem zde onen čas pouze zmínil, ale nestavím na něm existenci OPC... Já tady píšu úplně o něčem jiném: A to o tom, že Opel nabízí diametrálně odlišný způsob než jiné automobilky, a to zejména viděno z pohledu řidiče. Já tvrdím, že OPC je svou podstatou mnohem blíže původnímu pojetí kategorie HH, protože ta se postupujícím časem začala ubírat spíše směrem k flexibilně použitelnému rychlému harchi, zatímco Astra nabízí tu "emotivnější" část dnešního zaměření. Proto mám také pochopení pro to, že mnohým to prostě nevyhovuje.
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 12:13
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
dobrej blábol. >:-[] :no:
1. 3. 2007 12:18
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
A ty wolffe fandíš ve fotbale komu? :no:
neregistrovaný "Pipo"
1. 3. 2007 13:11
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
A zase musel spomenut GTI aj ked nepriamo ale predsa :no: Ako VW zalozil triedu HH a pod. Us som si chel pomysliet ten GTI dostal rozum a ani tu nespomenul GTI a hned ho stavia na piedestali a dokonca i pred ST aj ked nenapadne. Proste z prispevku o ST ho nenapadnyn spobom premenil na prispevok o GTI. Co dodat :no:
1. 3. 2007 13:51
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
Ach jo, Pipo, máš ty to se mnou ale těžké pořízení viď. Tak čti, to by se ti mohlo líbit: Za devatero dílnami a devatero dálnicemi, žil jeden malinký, ustrašení klouček. Říkali mu Hipo. Měl na hraní malé dřevěné autíčko a stále dokola žvatlal: "Já ci eště, já ci eště" Jeho tatínek se nad malým synkem slitoval a když mu bylo 5 vydlabal mu z kůry stromu na dvorku větší auto. Mělo na zádi malilinký nápis ST a na předku malilinké logo FORD... A ten náš milý Hipo žvatlal stále dál - "...eště... eště" A jeho tatínek ho chválil, hladil po hlavičce a zpíval mu ukolébavku "áno esté, áno, esté..." A pak zadrnčel na zrcátku ST pověšený zvonec a pohádky je, milý Pipo, konec.... P.S. Odhadoval bych, že tohle by už se ti možná i mohlo trochu líbit, Pipo. Co? ;-) :yes:
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 13:56
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
>:D >:D mám u tebe na čistírnu, pobryndal jsem se u toho kafem. :yes:
1. 3. 2007 14:11
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
>:D :yes:
neregistrovaný "Pipo"
1. 3. 2007 13:59
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
Dosta trapne ale ta reakcia k tebe sedi vela kecov o nicom a ze si aj tu nespomenul VW. Ja so proste z teba len znechuteny dufam ze reakcia us coskoro urobi tu upravu ze si budeme moct igonorovat prispevky niektorych prispievatelov a ver tomu ty "apostol" ze v tomto ohlade budes najoblubenejsi >:-[]
neregistrovaný "Pipo"
1. 3. 2007 14:01
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
Takto reakcia ta vystihuje, trapne a o nicom. Same kecy len sa divim ze aj tu si nespomenul VW. Us sa neviem dockat, ked reakcia umozni skryvat prispevky urcitych clenov us aby tu urobili ten filtel. A ver tomu ty moj "apostol" ze v tomto ohlade budes najpopularnejsi >:-[]
neregistrovaný "Pipo"
1. 3. 2007 14:06
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
Sakra aj z netom ;-)
neregistrovaný "rest"
1. 3. 2007 15:59
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
:yes: pekne napísané, súhlas
1. 3. 2007 16:18
Re: ST-RÁDÁNÍ HLUCHÝCH SLEPCŮ
:yes: ;-)
neregistrovaný "911T"
1. 3. 2007 11:13
Palubovka???
Ta palubovka predsa nie je z ST-cka. Kde su budiky nad stredovym panelom??? 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sir"
1. 3. 2007 11:43
Re: Palubovka???
ono navic tahle pristojovka neni ani z normalniho focusu....tam je jen podobny volant ktery odpovida starsi generaci..jinak je to nejake jine auto :D focus mam tak snad vim v cem sedim :D
1. 3. 2007 11:18
rekordni cas
jasne se zde pise ze focus ST zajel rekordni cas ve sve tride...to znamena rychlejsi nez astra! ;-) porovnani s nejakymi neoficialnimi casy nema s realitou nic spolecneho. navic severni smycka je hodne rychly okruh, zalezi zde hodne na maximalnim vykonu... narozdil treba od hockenheimu a jinych technickych trati
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "skl"
1. 3. 2007 12:01
iny test
Zaujimave... vo februarovom UK caspise Evo je test hot hatchov vcetne mnozstva detailov z jazd na okruhu a ST ma popri Civicu Type R, GTI, Leonu FR, Astre OTC a nejakej edicii Megane s LSD (ktory test vyhral a ma zdaleka najlepsie casy) najhorsi cas na okruhu a to napriek tomu, ze v priamke (0-100mph-0) bol druhy najlepsi...
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2007 13:06
Probrzdene vterinky
Nevim co tu resite s temi vterinami a nejakym oplzlym oplem. Uvedomte si, ze ty auta pokazde ridil clovek, pokazde jine malinko jinou stopu, nechce se zabit, takze nekde jede opatrneji, podle toho jak se v tom aute citi atd. Cas 10:08 dala Sabine Schmidt v tranzitu, coz je asi minutu a pul za STckem, takze nejaky vteriny nic neresi. Myslim ze dost z vas by Sabine Schmidt smazla i tim tranzitem, stli by jste sedeli v ST nebo OPC by bylo jedno :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "simson"
1. 3. 2007 13:49
trochu nadhledu
Jeden aspekt mi v téhle diskusi chybí, a to je skutečnost, že je moc dobře, že existuje takhle široká nabídka v kategorii HH. To je podle mého názoru SUPER! Možná jednou přijde doba, kdy se na tuhle možnost výběru bude jen vzpomínat, tak si je to teď třeba pořádně užít. Někomu sedne OPC, někomu ST, někomu GTI a někomu zase Type R.... to je přece paráda, ne?! Nemuset se přizpůsobovat a vybrat si to co chci! A o to jde, o ten pocit, že jedu v tom, co mám rád - jsou lidi, kteří se z toho stejného důvodu vozí třeba v Defenderu.
Rozbalit vlákno
2
1. 3. 2007 13:56
Re: trochu nadhledu
to je dobrý pohled :yes:
neregistrovaný "alessio"
1. 3. 2007 18:12
Re: trochu nadhledu
:yes:
Avatar - Charger
1. 3. 2007 14:02
Tak je to pěkný čas, ale....
o tomhle by Hot Hatche neměly být. Je to pěkný marketingový tah že je tak rychlý, ale zároven bych vybíral jinde protože ST je na mě moc civilizované.

BTW: Jaký je váš nejoblíbenější HOT HATCH?

U mě z předokolek: pro běžné použití Clio 197, pro hardcore zážitky vzácné Clio 182 trophy
ze zadokolek zabijácké Clio V6
a z čtyřkolek nové Audi S3 :-!
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Dinar
1. 3. 2007 14:07
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
:-) zrovna balím, hoši z B&B mají nový kit pro S3ku, prý brutál, v sobotu se bude jezdit, takže S3 :yes: Pokud jde o ty další, předokolky, tady se na 197 se shodnem, ale zadokolky pro mě jedině 130i. ;-)
Avatar - Charger
1. 3. 2007 14:10
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
no já jsem hodně na BMW, ale 130i mě nesedla... ;-\ snad to zlepší 135i...jinak tu S3 ti závidím :yes:
1. 3. 2007 14:09
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
Tak u mě je to myslím jasné... :-) ;-) ale z minulosti bych vzpomněl třeba Renault 5 Turbo nebo později Escort Cosworth
Avatar - Charger
1. 3. 2007 14:14
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
jj..pětka to byla dobrá štika ;-)
1. 3. 2007 14:29
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
Osobně miluju hardcore zážitky v poloze ležmo... ;-) a vlastně na silnici po nich ani netoužím. Vím ovšem, co je dlouhej táhlej, co jsou rychlé výjezdy ze zatáček a rychle podřazování před nimu... takže, mě spíš zajímá, co mi stojí na parkovišti před kanceláří. Abych, až to navečer sbalím, se sesunul na sedadlo, pustil si dokonalou muziku, nakop to a jel se projet. Projet tak, že se u toho nebudu nidit, že mi plyn půjde tzv. za nohou a tedy, že akcelerace, ty výjezdy ze zatáček budou prostě dokonale naplňovat moje srdce i duši. ono ani tak nejde o rychlost (nenarážím na tebe, Mari) jde prostě o to celkové sladění podvozku, řízení a motoru. Nechci nikdy mít přemotorované auto, zejména přemotorované na moje schopnosti... chci přiměřený (nenudný) výkon, chci aby můj, když už mermomocí mám vybírat HH "zaklekával" v zatáčkách, ale aby mě i hýčkal, jako v bavlnce... takže bych (opravdu) bez rozmýšlení dnes vskočil do GTI 200 koní nad nimiž by bděla převodovka DSG. Nic jiného mě víc neoslovuje. Ještě možná antracitové ST. Ale... asi bych už dnes do HH nešel... čas běží a roky nezastavíš, tak kdybych dnes nepotřeboval prostor, volil bych z nižší střední pravděpodobně prémiovku - BMW1... sakra, ale ta je uvnitř dost malinká... koukám k opasku... asi bych "musel" jít do AUDI A3. Také na dvou litrech a nad nimi to DSG.
1. 3. 2007 15:21
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
a je to tady panove..predposledni veta...GTI se priznal...on ne ze by takove OPC nebo CTR nechtel...on se do nich jenom proste nevleze...pak bych asi doporucil panovi S-Max...v antracitu, samozrejme >:D >:D
1. 3. 2007 15:38
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
>:D >:D Tak to bych raději držel sto dní hladovku 8-s >:D :yes:
anonym
1. 3. 2007 15:26
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
jo, myslím že jsi svůj pohled vysvětlil docela podrobně ;-) :yes: Jenom mě překvapuje že by jsi volil převodovku DSG, což mě trochu překvapilo- neb jsem myslel že preferuješ u ostřejšího kompaktu spíše klasiku.
1. 3. 2007 15:27
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
to jsem samozřejmě já :-)
1. 3. 2007 15:49
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
Jasně, že řadím pravačkou... To DSG jsem tam dal proto, že mě opravdu moc uspokojilo a chtěl jsem tím akcentovat zejména to, že už nechci vylítávat ze zatáček po dvou vnějších... V mainstreamu je to DSG opravdový zázrak... Největší průšvih je v tom, že do stovky odřadí rychleji než my... i když zase holt odpočívá ten levej nárt...
1. 3. 2007 15:58
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
no proto... Už jsem myslel :-) DSG je dobrý počin, je vidět že nad touto koncepcí špekulují i ostatní výrobci. Ale sakra manuál bude "in" věčně!
1. 3. 2007 16:17
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
:-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
1. 3. 2007 18:15
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
In bude, ale montovat se nebude ;-\ ...za nějakých 50 let to už na manuály nevidím :-(
anonym
2. 3. 2007 13:07
Re: Tak je to pěkný čas, ale....
za 50 let nebude ropa, nie manual
anonym
1. 3. 2007 14:46
Novy RS
Uz se tesime na noveho Focuse RS 4x4 s 6V.
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 3. 2007 14:51
Dejte si odprdel-e tu fotku ze stareho Focuse
Dejte si od***-e tu fotku ze stareho Focuse, vy amateri. Dik
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MaF"
1. 3. 2007 15:06
Palubní deska není z STčka ani z Focusu II !!!
Kdo tohle vyhodil ať se stydí, článek se týká prodeje v Evropě, okrajově pak o jiných trzích. My jsme v ČR a Focus s takovou palubkou se možná najde v USA a i to na trošku jinak vyhlížejícím focusu, než je toto STčko. Když je tak populární, pak nechápu, který amatér a neznalec z redakce motoristického webu může takový kix udělat. Celkem hanba...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sargis"
1. 3. 2007 16:09
OPC vs svet
Rad sa pridam k diskusii. Po prve, namerane udaje na okruhu nemozeme aplikovat do beznej premavky. Po druhe, ide o to, ako auto dokaze zaujat vodica a svojim sposobom vtiahnut do deja. Ano, s ST sa ide prijemne rychlo, ale na to tu mame aj AMG Medvede ci ine GT-cka. Polozme si otazku, ma byt HH viac hot alebo hatch? Alebo 50:50? Mam rad OPC (aj ked Merivu/Zafiru OPC som velmi nepochopil, presiel som sa OPC-kom a je nedotacave - ma vyssie umiestnene turbo i nasavanie, co zvysuje tazisko a odlahcuje kola - na vode je to zufale, ale je to bestia, huci, vrci, hryzie, po 20km mam dost. A preto je to moj dreamcar. Opel robi tuto vec po svojom a mozno je tak dobre, chce byt viac sportovcom ako komercnym tahakom.
Rozbalit vlákno
4
1. 3. 2007 16:13
Re: OPC vs svet
:-) :yes: PS: Opravdu je to tak zlé na vodě? Podvozek je dle mého názoru tvrdý a přilnavý až až, nebylo to třeba použitým pneu?
anonym
1. 3. 2007 21:00
Re: OPC vs svet
Moze byt, ale neskusal som prezut, bola to len taka promo jazda, ktoru som si nemohol nechat ujst. Ale pravda je, ze trochu klze.
neregistrovaný "MaF"
1. 3. 2007 20:53
Re: OPC vs svet
Ale ST vyhrává ´plně něčím jiným, než tím jak rychle se v něm jede. Napsal si to ale dobře, jde o to, jak dokáže auto vtáhnout řidiče, jaký pocit u něj navozuje a jak porci zábavy a adrenalinu mu nabídne. V tomto si myslím ST nabízí daleko víc než OPC. Není to jen můj názor, ale de facto všech testů, kde jsem viděl test OPC a potažmo ST. Doporučuji např. starý a dobře známý Top Gear, pokud vládneš angličtinou, pak se soustřeď na to, co se říká ke konci. Odoborníkům je jasné, v čem je OPC lepší, stejně jako v čem je lepší ST. Otázka je pak co kdo preferuje, nicméně se přiznám, že jsem z těch co, jim více řekne ST. Přesto chápu, že někdo na jiné straně a nedá na OPC dopustit. :-)Top Gear, doporučuji shlédnout: youtube.com/watch?…
Avatar - 2,7 RS
1. 3. 2007 22:20
Re: OPC vs svet
Nejsem si právě jistej, jestli Mariho přesvědčíš Top Gearem... ;-) Nebo že by Mari vstoupil do fanklubu Clarksona? >:-[]
neregistrovaný "sargis2"
1. 3. 2007 16:11
OPC vs svet 2
A aby som nezabudol - ani moje auto "nezataca". Mam podhustenu lavu prednu pneu a taha mi volant. Idem to dnes napravit. :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 19:16
Re: OPC vs svet 2
tak vidíš, ani ti točák nemusí tahat za volant >:D
anonym
1. 3. 2007 19:51
8.35
Konkurenční web uvádí stejné časi Astri a ST :-O autorevue.cz
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "hannibal lecter"
1. 3. 2007 19:58
Re: 8.35
zagooglil jsem trochu a u oplu jsem fakt našel čas 8"33s. [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
1. 3. 2007 20:19
Re: 8.35
nedávno jsem o tom něco četl: Manuel Reuter (dvojnásobný vítěz Le Mans a exlusivní testovací jezdec Opelu) jel s Astrou OPC dvakrát. V první jízdě byl naměřen čas 8:35 ale Reuter přiznal, že během jízdy udělal jezdeckou chybu, která se mohla na čase promítnout. Při druhé jízdě pak dosáhl času 8:33 a při rozhovoru řekl, že je spokojen. Takže :-) :yes:
anonym
1. 3. 2007 20:38
Re: 8.35
Proč ne. Možná kdyby byly ideální podmínky tak by čas ST vypadal jinak...
Avatar - King
2. 3. 2007 10:05
OT pro Dinara
Koukám, jak se tu zase rozjela vášnivá debata o HH, věčné téma. :-) tentokrát jsem na ní psychicky (a časově) neměl. Ale už jsem se dočkal, vyzkoušel jsem konečně CTR. >:-[] Jestli tě to zajímá, najdeš to tady [odkaz] . Jsem zvědavý na tvůj názor, až se ti dostane CTR do ruky, nezapomeň se pochlubit. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "equ"
8. 3. 2007 23:33
OT pro Dinara
ano, ale focus st je patvalec s objemom vysim nez 2l, zatial co astra je stvorvalec s objemom 2l..takze je jasne ze by mala dat vyse vykonu
Rozbalit vlákno
0
anonym
12. 3. 2007 20:55
jojo
krasa >:D
Rozbalit vlákno
0