Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus se stal nejprodávanějším autem světa, výroba se zvyšuje

Třetí generací Focusu se Ford opět trefil do černého. Ze všech nových automobilů se prodává nejlépe a poptávka neustává.
Zpět na článek
14. 8. 2013 10:50
14. 8. 2013 10:58
14. 8. 2013 11:05
14. 8. 2013 11:20
14. 8. 2013 11:24
14. 8. 2013 12:12
14. 8. 2013 14:02
14. 8. 2013 15:23
14. 8. 2013 15:20
14. 8. 2013 14:45
14. 8. 2013 15:22
14. 8. 2013 15:33
14. 8. 2013 19:45
14. 8. 2013 12:11
14. 8. 2013 20:23
14. 8. 2013 23:58
14. 8. 2013 12:19
14. 8. 2013 12:43
14. 8. 2013 11:22
14. 8. 2013 11:34
14. 8. 2013 11:47
14. 8. 2013 12:23
14. 8. 2013 11:25
14. 8. 2013 11:46
14. 8. 2013 13:58
14. 8. 2013 12:22
14. 8. 2013 12:44
14. 8. 2013 12:47
14. 8. 2013 15:26
14. 8. 2013 15:27
14. 8. 2013 15:38
14. 8. 2013 17:36
14. 8. 2013 18:51
15. 8. 2013 01:39
14. 8. 2013 15:26
14. 8. 2013 12:40
14. 8. 2013 16:21
14. 8. 2013 16:46
15. 8. 2013 10:18
15. 8. 2013 12:06
14. 8. 2013 17:31
14. 8. 2013 22:20
15. 8. 2013 00:57
15. 8. 2013 08:11
15. 8. 2013 11:16
15. 8. 2013 10:51
15. 8. 2013 11:28
15. 8. 2013 12:17
15. 8. 2013 12:18
Avatar - iudex
14. 8. 2013 10:50
Smeč
Bolo by veľmi jednoduché využiť túto nahrávku a zasmečovať proti všetkým odporcom dizajnu Focusu ;-) , ja len skonštatujem fakt, že názory tu na acz nie sú úplne reprezentatívne (i ja sám mám stále s jeho dizajnom problém) a i po zohľadnení všetkých faktorov (započítavanie F II a pod.) je zrejmé, že sa to auto musí vo svete páčiť, inak by sa tak nepredávalo.
V tomto kontexte je zaujímavé, že na Slovensku sa Focus nedostal ani do prvej dvadsiatky najpredávanejších áut, napriek (konečne) dobrým cenám (už od 12990 eur, kombi za cenu hatchu).
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2013 10:58
Re: Smeč
V česku taky nic moc, první desítku obsadila škodovka s Hjondé doplněný vo Golf a Ceed
14. 8. 2013 11:05
Re: Smeč
Ja sa necudujem, ze sa na SK a v CR nepredava - dizajn exterieru a interieru prinajmensom pochybny, 1.0 l trojvalec nikto nechce atd.

Ze je tak velmi predavanym autom nie je podla mna velmi dobry signal, lebo bude ford pokracovat v tej dizajnovej aj motorovej linii. Dnes uz u Fordu okrem fiesty fakticky nie je co kupit...
14. 8. 2013 11:20
Re: Smeč
Ked tu bol rozhovor so zastupcom Fordu, tak tvrdil, ze o 1.0 zaujem je, ale to mohlo znamenat vselico.
Avatar - JDM
14. 8. 2013 11:24
Re: Smeč
Dnes uz u Fordu okrem fiesty fakticky nie je co kupit...to nějak asi není pravda když ford prodává nejvíc na světě >:D

Spíš to mělo být takhle . " Já bych si u Fordu dnes kromě Fiesty nic nevybral"

To že zdejší diskutéři , profesionálové přes design a místní znalci tu nad Focusem III zvracejí , za hranicemi tohohle koncernovýho světa je Focus no:1 . Tak někde bude něco špatně ale kde ??? >:-[]
14. 8. 2013 12:12
Re: Smeč
Dohledávat statistiky z roku 2004/2005 kdy se začal prodávat FocusII nechci... Ale prvních 2-3 roky byla druhá generace brána vlažně a krytizována za horší jízdní vlastnosti než původní Focus z roku 1999. Osobně se mi také začala líbit časem a stejné to mám i nyní, na agresivní čupmák vystupující z davu "koncernové" nudy (až na Seat) rád podívám a je to auto, které v inzercích sleduji...
14. 8. 2013 14:02
Re: Smeč
Přesně, v roce 1999 přišel Focus I a bylo to velké zklamání, po roce už to šlo a po dvou to bylo hezký auto...vlastně dodnes to není šereda, druhá generace lautr to samý a třetí to samý - nadčasový design sice nesedne ihned jako třeba hyundai/kia, ale taky nezestárne tak rychle.

Focus hatchback s 1,6i 92kW je super volba, pokud není pouze na dálnice.
Avatar - white label
14. 8. 2013 15:23
Re: Smeč
Co se vnějšího designu týče, nešlo, nelze a nikdy nepůjde nesporné kvality designu Focusu I s Focusem III srovnávat... ;-)
Design Fo I byl/je/bude na poměry třídy téměř ikonický, po původním designu Fo III neštěkne pes nikdy, už jeho první facelift promluví poměrně jasně. Spojovat aktuální světový prodejní úspěch Focusu (zvlášť na trzíchh jako jihoamerický a čínksý) primárně se samotným designem Fo III je hodně krátkozraké.
14. 8. 2013 15:20
Re: Smeč
Jak ho "sleduješ v inzercích"?
Avatar - white label
14. 8. 2013 14:45
Re: Smeč
Kdes přišel na to, že: "ford prodává nejvíc na světě"???
Aktuálně prodává "pouze" nejvíc vozů (v dané třídě) pod stejným názvem (Focus), a to i díky tomu, že třeba Toyota a VW neprodávají (v této třídě) hb, sedany a kombi pod stejným názvem, tedy tak, jak to dělá Ford aktuálně s (globálním) Focusem. Co se samotných prodejů týká (když nebudeme řešit zisk), je větší důvod k oslavě prodávat nejvíc celkově v dané třídě (a ještě lépe celkově vůbec), ale to je trochu jiná kapitola.
14. 8. 2013 15:22
Re: Smeč
To máš recht, ono čtení mezi řádky a uvědomování si souvislostí je občas problém.
Přesto na výsledky Focusu čumím, zas taková pecka to podle mně není (a to mám projeto prakticky vše, kromě ST, ve kterém se nedá dost dobře sedět).
Avatar - white label
14. 8. 2013 15:33
Re: Smeč
"Čumíš"? Dyť Focus na tom byl se světovými prodeji velmi dobře už za rok 2012, viz i článek který tu k tomu byl...
VW v této třídě prodává nejen pod různými typy (Golf/Jetta) ale (na stejném techn. základu) i pod různými značkami (VW, Audi, Škoda, Seat).
14. 8. 2013 19:45
Re: Smeč
Cely svet je spatne...ale ACZ na tom nebude o nic lip >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2013 12:11
Re: Smeč
Jako že máme vyšší nároky na motory a lepší vkus než zbytek světa? >:D >:-[]
14. 8. 2013 20:23
Re: Smeč
To víš,národy které vylezly z trabanu,stodvacitek, moskvicu atd. jsou velmi náročné,navíc tyto národy vydělávají čtvrtinu toho co zapadni země, takže takoví lidé hned tak do něčeho nesednou, to svět je holt méně náročný, no co, no...tak to alespoň probere na netu a svět mezitím prosperuje a roste a i ty dálnice buduje či opravuje.Tu se akorát zváni ať na auto.cz nebo jinde :no:
14. 8. 2013 12:19
Re: Smeč
asi te 1.0 EB nebude taký ako ho opisuješ, keď je 2 x po sebe motorom roka vo svojej kategórii... Mimochodom mám ho doma niečo vyše roka a nemôžem naň povedať jedno krivé slovo... treba sa vňom najprv odviesť a potom kritizovať...
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2013 12:43
Re: Smeč
Ale houby jen ve svý kategorii, je to světovej motor roku i v absolutnim hodnocení! :yes:
14. 8. 2013 11:22
Re: Smeč
pozri sa ale, v ktorých krajinách sa to auto predáva najviac... brazília a čína... a tu si musíme povedať dve dôležité veci :

1. sú to jedny z najväčších trhov na svete
2. treba si pozrieť aké dizajnové "katastrofy" sa v týchto krajinách dajú predať a aj sa pradávajú

takže sa ani nedivím, že sa tam focusu tak darí.

chráň nás boh od doby, keď budú automobilky podriaďovať dizajn týmto trhom a budú to pre ušetrenie nákladov na vývoj, predávať po celom svete, teda aj v európe.
ach bože, ono sa to už vlastne deje :'-(
Avatar - iudex
14. 8. 2013 11:34
Re: Smeč
Bohužiaľ pre nás Európa so svojim náročným a precitlivelým zákazníkom prestáva byť pre niektoré automobilky prioritou a prispôsobujú sa trhom, kde predávajú najviac. Asi si musíme zvykať, že tými trhmi bude Čína a spol. a týmto trhom sa bude výrobca dizajnom prispôsobovať. Len málo automobiliek zrejme dlhodobo zvládne výrobu odlišných modelov pre rôzne trhy.
Samozrejme ako európskemu zákazníkovi mi nadbiehanie čínskemu vkusu vadí, pri Forde však našťastie nejde len o dizajn, ale aj o to, ako auto jazdí a to je stále európska špička (notabene modely ST).
14. 8. 2013 11:47
Re: Smeč
k technike som sa nevyjadroval, len čisto k dizajnu... čo sa týka techniky, tam s tebou súhlasím a dokonca si myslím, že v tejto oblasti majú zákazníci mimo EU (vďaka ekonezmyslom z bruselu) navrch... ;-\
Avatar - twistedTSD
14. 8. 2013 12:23
Re: Smeč
V Brazílii se ošklivka neprodává, mají tam stále Focus II. A jak říkáš, k čínskému vkusu se asi vyjadřovat netřeba.
14. 8. 2013 11:25
Re: Smeč
Z nasho pohladu moze byt Octavia najpredavanejsie auto, ale svetova tabulka ukaze, ze sa predava menej, nez u nas takmer neznamy Cruze.
Co je nezvratny dokaz, ze globalne auto nemoze byt uspesne vsade (napr Focus), ale asi staci, ak bude dostatocne uspesne co spolu s usetrenymi nakladmi da vacsi zisk, ako rozne lokalne modely (napr Passat). Tak teda neviem, ci robia chybu vo Forde alebo vo VW?
14. 8. 2013 11:46
Re: Smeč
Otazka znie, ci tie predajne cisla v pripade Octavie nie su nahodou ovplyvnene aj vyrobnymi kapacitami a koncernovymi preferenciami?
14. 8. 2013 13:58
Re: Smeč
To se uvidí, komu to bude fungovat lépe. Pokud se bavíme o absolutním zisku, může to být tak i tak. Strategie Fordu je méně riziková, strategie VW má větší potenciál.
Avatar - twistedTSD
14. 8. 2013 12:22
Re: Smeč
No a? Tím, že se stane nejprodávanějším autem světa (k čemuž přispěl hlavně obrovský úspěch v Číně), se MŮJ názor na design přece nijak nemění. ;-)
14. 8. 2013 12:36
Re: Smeč
o tvuj nazor nejde, protoze ten je stejne debilni jako vsech VW fans. ty proste jen vstrebej informaci ze FF je nejprodavanejsi auto na svete.
Avatar - twistedTSD
14. 8. 2013 12:47
Re: Smeč
Ani není nutné na to reagovat, ty ze sebe dokážeš spolehlivě udělat vola sám. :yes:
14. 8. 2013 15:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2013 17:10
Re: Smeč
z tebe nikdo vola uz ani delat nemuze, ty ses volem narodil. uz si vstrebal trotle informaci ze FF je nejprodavanejsi auto na svete nebo furt mlatis pestickama do stolu ze si to neprejes.
Avatar - white label
14. 8. 2013 17:36
Re: Smeč
V prvé řadě se nauč slušně chovat, až pak zkus dospěle diskutovat...
14. 8. 2013 18:36
Re: Smeč
s lidma krom te vasi VWdebils particky se da diskutovat v pohode
14. 8. 2013 18:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
15. 8. 2013 01:39
Re: Smeč
Nejen, že obsah tvých příspěvků nedává smysl (jsem zlý VWfan a dnes neusnu z úspěchu Focusu), nejsi ani schopný je trochu slušně vyjádřit...
14. 8. 2013 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 8. 2013 12:40
Re: Smeč
nemyslím, že se musí zrovna extra líbit. Ford do něho jednak nabízí zajímavý motorizace. Za druhý to auto je technicky povedený už 3 generaci po sobě. Je to prostě levný, nenáročný, solidní, bezpečný a praktický auto pro rodiny i jedince, tak jako byly už Mk1 a Mk2. Čili se vůbec nedivím, že se tak dobře prodává. Jenom design auto neprodává.
14. 8. 2013 16:21
No a co....
Že se Focus III výborně prodává díky rostoucím prodejům v Číně, Indii a Jižní Americe vůbec nic nemění na tom, že je to zvenku i zevnitř hodně nevkusné auto a navíc se špatně využitým obestavěným prostorem (snad metr hluboká přístrojová deska, superširoký středový panel, malý kufr atd.). Po jízdní stránce je to sice pořád nadprůměr, ale s litrovým tříválcem bych si ho tedy vážně nekoupil (byť vím, že je to mimořádně povedený agregát). V automobilovém světě mám prostě určité nepřekročitelné hranice a tříválec v nižší střední třídě je jasně překračuje. Ale takové ST, to by jistě mělo něco do sebe. Celkově vzato se mi ale mnohem, mnohem více zamlouvá nový Leon :-) (ano vím, abych dostal zadní víceprvek, musím volit 1.8 TSI, kdežto Focus ho má standardně). Ale i tak mi Leon sedí daleko víc :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
14. 8. 2013 16:46
Re: No a co....
Ja to vnímam tak, že čím ideš v cenníku Focusu vyššie, tým je to lepšie: dizajnom či motormi: kombi je dizajnovo krajšie, ako krátka verzia a ST vyzerá najlepšie. R3 v nižšej strednej nesedí ani mne, atmosféry 1,6 sú slabé, ale 1,6EB je výborný motor, o dvojlitri v ST snáď netreba debatovať. Preto ak Focus, tak kombi 1,6EB, najlepšie potom ST kombi.
Avatar - Emel
15. 8. 2013 10:18
Re: No a co....
Jo, kombík se mi líbí dost :-) . Jen nevím s tím 1.6EB, zaslechl jsem nějaké zvěsti o ne úplně oslnivé dynamice apod... musel bych to projet.
Avatar - iudex
15. 8. 2013 12:06
Re: No a co....
Vnímanie dynamiky je samozrejme subjektívne, ale ja som z 1,6EB v mojom aute skoro nadšený aj po dvoch rokoch. Nie je to samozrejme ST, ale s autom si pekne poradí v každej situácii, aj v kopcoch, aj na diaľnici, aj s naloženým autom. A to všetko pri výbornej spotrebe. Jediný otáznik visí nad spoľahlivosťou, to som za 40t km nemohol zistiť.
14. 8. 2013 17:31
Re: No a co....
I v Indii? Byl jsem tam teď dva týdny a nevzpomínám si, že bych viděl jediného Focuse kterékoli generace (ani na indických stránkách Fordu není o Focusu zmínka, že by ho prodávali). Naproti tomu v USA, tam jich jezdila kvanta už minulý rok a nyní tam musí být přefocusováno, hlavně v bílé barvě, která mu překvapivě moc sluší.
Avatar - white label
14. 8. 2013 22:21
Re: No a co....
Prodává se dobře Focus, nikoli pouze FoIII, viz. Jižní Amerika, kde se FoIII neprodává.
14. 8. 2013 18:44
Mimoeurópsky dizajn
Písal som už pred rokmi, keď Ford zrušil dizajn centrum v Európe a presunul ho do US, že s novou vlnou globálnych modelov, Ford prestane akceptovať požiadavky EU zákazníkov.

Focus je presne tak urobený aby sadol trhom, kde ho chcú najviac predávať.

Objektívne, dnes je EU kupec dosť grotesktná osoba.
Človek, ktorý vyžaduje dokonalý čistý dizajn, špičkové tvary, perfektné materiály vonku aj vnútri, sci-fi techniku ale je zadĺžený až po uši a ochotný často zaplatiť nanajvýš 8 000 eur za nové auto (viď predaj najlacnejších značiek ako Dacia atď., ktoré v EU trhajú rekordy). :-!

Ak si Európan, si predsa slobodný si kúpiť hocijaké pekné auto (napr. čokoľvek z prémie).
Keď na to nemáš ?
Tvoj problém !
Globálny Ford Ti s tým nepomôže a zostáva Ti len VW >:-[]
Rozbalit vlákno
1
14. 8. 2013 20:25
Re: Mimoeurópsky dizajn
Já Vám moc nechci brát iluze o globálním úspěchu aktuálního Focuse. Jen bych podotknul, že třeba v té Číně nebo Brazílii se prodává i Focus II a vám tady jeho prodeje slouží jako obhajoba pro focus III.
14. 8. 2013 19:36
Není se čemu divit
Je to velmi dobrý vůz. Jen nemá nekonfliktní design. :-!
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2013 22:20
Design
Ked uz nic ine zvalme veci na design. To je viac ako trapne. Co nema tvary ako Golf tak je kontraverznym autom .......... Oblecme sma sa zase vsetci do sustakovych teplakov dajme si zrkadlovky a budeme vyzerat vsetci stejne >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
15. 8. 2013 00:57
Re: Design
Šusťákové tepláky a zrcadlovky? Tak to bychom právě všichni vypadali jako FoFo III a spol., to radši toho Golfa - normální džíny a ležérní čistou polokošili... ;-)
15. 8. 2013 08:11
Re: Design
Nechci se hádat , ale teplákovou soupravu s třemi pruhy, čapku kšiltem dozadu a discobrýlé vnímám spíš jako doménu golfdriverů
Avatar - Atlis
15. 8. 2013 11:16
Re: Design
No, presne tak sa oblieka kazdy priemerny Pepan, bez stipky stylu... ;)
15. 8. 2013 10:51
Design...
Je fakt sranda si cist vetsinu nazoru odborniku na vsechno zde >:D Proste vyjde informace ze se novy focus vyborne prodava ve svete a zaryti koncernisti to nemuzou prenyst pres srdce a tak si proste najdou zacnou vymyslet nesmyslny argumenty. Měli by jste hlavně psát...."podle mě" je focus hnusnej, nelibi se mi ...atd , a ne to psat jako by jste mluvili za celej národ, jakoby tomu tak skutecne bylo. Myslim, že kvality a uspechy generací focusu není třeba komentovat,mluvi za sebe. Ja osobne nechápu zálibu čechů v designu VW a jejich autech obecně, a kdyz to je na jinych trzich ve svete jinak..tak hned máte zas argumenty jak oni sou uplne out a my ti nej >:D ...ja bych blil >:D
Mě osobně se nový Focus (krom svetel u hatchbacku) velice libi, sedel sem v nem,dle me skveli auticko. Me osobně az neskutecne konzervativní (a cimdal vic) design koncernu totalne hnusí a nikdy me nezaujal. Za ty prachy si predstavuju auto ktery vypada trochu k svetu na tu dobu,ktery ma nejakej smrnc,charisma....to se u VW hleda tezko. A nezkousejte sem hazet neco jako ze VW je kvalitativne,spolehlivostne vyse nez ostatní značky >:D >:D ... typicka v češích zaryta blbost. Mám s nimi ja i spousta lidi z okoli mnoho zkusenosti, takze vim o cem mluvim.
Abych to ukoncil...Dnes je skoro uplne jedno jaky auto si koupite, zalezi na jakej kus narazite a jak se starate (spolehlivost) a věc designu je na každým jedinci.
Rozbalit vlákno
4
15. 8. 2013 11:28
Re: Design...
Dovolil bych si s řadou věcí ve tvém příspěvku nesouhlasit. Focus III jistě není technický špatný (podvozek, motor 1.6 Ecobboost) má ale špatně využitý obestavěný prostor - spolujezdec je doslova utiskován obrovským středovým panelem a přístrojová deska je vystrčená snad metr před čelní sklo, nemluvě o nedostatečném objemu kufru hatchbacku (oproti předchůdci výrazné zhoršení). A ještě jsem neslyšel o nikom, komu by se pouťový a celkově přeplácaný design přístrojové desky líbil, nemluvě o řešení přídě, které vypadá, jakoby nebyla dovřená kapota motoru a o tvaru zadních svítilen se snad už ani nemá cenu zmiňovat. Co se týče konzervativního designu koncernu VW, je zajímavé, že výborně funguje celosvětově, tedy nejen v Evropě, ale i třeba v USA nebo v Číně a Japonsku. Je pravda, že VW a Škoda má auta konzervativněji řešená, ale to mi právě velmi vyhovuje. A že by snad poslední generaci Golfu, Octavie nebo Seatu Leon chyběla líbivost a elegance, to mi snad nebudeš chtít tvrdit, nebo ano?
15. 8. 2013 11:59
Re: Design...
nesouhlasit klidne muzes (ale to je tak asi vsechno :-D)...proto zduraznuju ze je to vec kazdyho jedince! Jinak interier mi hlavne prisel velice kvalitne zpracovany a co se tyce prostoru...proboha,je to nizsi stredni trida, na tuto tridu sem s v tom necitil nijak stisnene a práve se mi libilo jak me ta palubovka jakoby obepinala, me se to libi. a abnormalne strohy design VW interieru se me proste nelibi. Interiery mnoha Japoncu nebo francouzu jsou taky extravagantni. Proste Ford zkousi prichazet s novymi vecmi, novymi vystrelky...u nekterych pripradu se zadari,jindy ne, zde dle prodeju je videt ze se podarilo, není takovej "přizdisrač" jak VW. Ja zas vim o spouste lidi kterym se prave Focus libi, i jeho interier. A samozrejme nepopiram uspechy VW ve svete, proste jak rikam..je to na jedinci a i daleko ve svete maji lidi ruzny vkus, nekomu vyhovuje vic extravagance,jinymu zas strohost, takze asi tak. Nova Ostavia...pro mě hnus, bok a zadek jaks taks ale predky novych VW a Skoda - katastrofa pro me,hlavne ta Octavia. A co se tyce vnitrniho prostoru a objemu kufru...tak kdyz budu chtit auto prostorny pro 5 lidi nebo kufr jak krava...tak si koupim stredni tridu a ne focuse.
Neprisel jsem sem debatovat a donekonecna si vymenovat argumenty. Jen sem napsal svůj nazor a za tím si stojim!!!
Avatar - iudex
15. 8. 2013 12:17
Re: Design...
Ono ale Focus naozaj zle využíva vnútorný priestor, najlepšie to uvidíš, ak si porovnáš minulú a túto generáciu. Medzigeneračne naozaj Focus ponúka menej priestoru vovnútri, a to ako pre pasažierov, tak pre batožinu. Pritom dvojkový Focus bol jedným z najpriestrannejších áut v triede, na šírku tam bolo na pomery triedy neskutočne miesta, aj pozdĺžne to bolo slušné, v kombi sa dozadu posadil aj takmer dvojmetrový človek; kufor hatchu bol i napriek multilinku nadpriemerne veľký. To všetko v novej generácii padlo a Focus sa razom stal podpriemerne priestranným autom. A o toto medzigeneračné zhoršenie práve ide.
15. 8. 2013 12:18
Re: Design...
S tvým posledním odstavcem naproto souhlasím, aneb "tak to ma byt, tak je to spravne!". Já si také stojím za svým názorem, ale právě jejich výměnou se obohacujeme. Že je ale na poslední generaci Focusu hodně patrný jeho odklon od evropského designu a vkusu je neoddiskutovatelný fakt (Fordu se tento krok jasně vyplácí), a já mám jako Evropan právo si nad tím povzdechnout. Výrazný mezigenerační pokles prodeje Focusu v Evropě dokazuje, že určitě nejsem sám. Druhá generace po faceliftu mi prostě seděla daleko, daleko víc, to je celé.
20. 8. 2013 16:15
ja osobne problem
vidim v pozdlznom priestore pre posadku a v oriestore pre prednu posadku. To je jediny dovod, preco som to auto nekupil. Inak mi tam nic zasadne neprekaza a 1.6EB je parada do daneho auta. Skoda, za necelych 19t eur , kombik je skvela cena, len ten priestor :-(
Rozbalit vlákno
0