Tohle je děs a hrůza, je úplně jedno kolik to bude stát. Zvenku, zevnitř, hatch, sedan, kombi, všechno je to otřesné. Pod volantem jde vidět zaslepení otvoru pro klíček, takže si dokážu představit onu obvyklou láci zamaskovanou do kosmu, se kterou se modrý ovál poslední dobou prezentuje.
Uvádzacie ceny sa mi javia ako primerané. Pre porovnanie najväčší konkurent Golf stojí v Nemecku základnej výbave Trendline s porovnateľným motorom (1,2 TSI - 77 kW) 18675 eur, teda o 825 eur viac (a to si treba priplatiť za 5-dverák, na druhej strane má 6 -st.). Astra 1,6 16v stojí v základe 18490 eur. Teda oproti obom silným nemeckým hráčom má miernu cenovú výhodu. Naviac Ford (aspoň v našich končinách) má po čase vždy bližšie k akciovým cenám, ktoré potom odsúvajú cenníkové ceny mimo reality.
Opakujem, cena je nemecká, nastavená s ohľadom na konkurenciu, a to nižšie. U nás bude prispôsobená našim pomerom a situácii na našom trhu, teda iste nižšia ako nemecká. A predpokladám, že bude rovnako ako v DE nižšia ako u Golfa.
Ford vypustí pár nedůležitých a jeden důležitý prvek z výbavy a hned bude cena se základním motorem "už od..." Co na tom, že si za další funkční a komfortní prvky bude nutno připlatit nebo vzít vyšší verzi výbavy, kde ta možnost bude.
Tak na východ od nemecka sú tzv. "cenovo citliví spotrebitelia"..takže ponúkať menej vybavenú základnú verziu dá zmysel. A samozrejme, ford to nedotiahne tak ďaleko ako škoda s tour verziou oktávie..
Opel taky ne, dokud nezačal s první Classic. Peugeot vzkřísil 206 dokonce už po ukončení její výroby, takže to není až tak nemožné. Rozhodnou prodeje nového modelu.
Ceny su prehnane 8-s (berem ze su to uvadzacie ceny)
O take 3 roky za cca 19 000 eciek kupim na SK dieslovy dvojliter s automatom v slusnej vybave.
Ja mam FoFo II po Fl r.2009 kupeny novy za 14 000 eciek a rok predtym stal 700 000 Sk.
Je pravda ze bola kriza ale aj tak ten prepad !!!
Mam rad Focusy a nedam na ne dopustit ale tu tretiu generaciu zbabrali a ked si ju niekto kupi tak ozaj len kvoli jej jazdnym vlastnostiam.
Na první pohled mi to taky přišlo ... zmatené. Na pohled druhý jsou divné víceméně jen typ svislé výdechy, vše ostatní je tam, kde má být. Uvidíme naživo, u našeho Forda jsem už viděl stát nového Grand C-Maxe, budu se muset zastavit, podívat a posadit. Jsem docela zvědavý :*)