Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus zlevnil o 22 tisíc, stojí od 299.990 Kč

Ford má novou cenovou politiku. Zrušil akční slevy a snížil ceníkové ceny všech verzí Focusu. Zákazník proti poslední akci ušetří 22 tisíc korun.
Zpět na článek
5. 4. 2013 09:57
5. 4. 2013 10:05
5. 4. 2013 11:23
5. 4. 2013 10:06
5. 4. 2013 11:12
5. 4. 2013 11:52
5. 4. 2013 11:58
5. 4. 2013 12:09
5. 4. 2013 13:41
5. 4. 2013 21:02
5. 4. 2013 11:52
5. 4. 2013 13:39
5. 4. 2013 13:52
8. 4. 2013 07:30
8. 4. 2013 08:46
5. 4. 2013 15:09
5. 4. 2013 16:48
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
5. 4. 2013 10:21
5. 4. 2013 10:26
5. 4. 2013 10:58
5. 4. 2013 10:42
5. 4. 2013 11:42
5. 4. 2013 11:45
5. 4. 2013 16:04
5. 4. 2013 16:26
5. 4. 2013 19:00
5. 4. 2013 20:51
5. 4. 2013 21:23
5. 4. 2013 21:41
5. 4. 2013 21:44
5. 4. 2013 11:49
5. 4. 2013 12:56
5. 4. 2013 13:01
5. 4. 2013 13:23
5. 4. 2013 13:44
5. 4. 2013 14:24
5. 4. 2013 14:00
5. 4. 2013 15:06
5. 4. 2013 19:06
5. 4. 2013 16:27
5. 4. 2013 21:21
6. 4. 2013 09:47
5. 4. 2013 16:54
5. 4. 2013 19:10
5. 4. 2013 19:24
5. 4. 2013 19:36
5. 4. 2013 19:49
5. 4. 2013 20:31
6. 4. 2013 11:45
5. 4. 2013 19:04
5. 4. 2013 19:08
6. 4. 2013 11:00
anonym
Avatar - KANKUNEN
5. 4. 2013 09:57
Focus
nepotřebuje slevu, potřebuje novou palubku, přední nárazník a nerozteklé zadní světla.
Rozbalit vlákno
15
5. 4. 2013 10:05
Re: Focus
Je to tak.
Ještě bych přidal - jiná přední světla, nahradit pidi kolečka klimatizace, displays na úrovni dnešní doby.
Avatar - jeylkey
5. 4. 2013 11:23
Re: Focus
predni podle me jsou v pohode, ale ta zadni =/ pripominaji mi brain slugs [odkaz]
Avatar - kaa
5. 4. 2013 10:06
Re: Focus
Tak to sedí. Ještě bych taky přidal tu nedovřenou kapotu.
Avatar - Atlis
5. 4. 2013 11:12
Re: Focus
no ale potom by to bol golf a kto by chcel prosim ta jazdit takou krabicou :-!
Avatar - KANKUNEN
5. 4. 2013 11:52
Re: Focus
už nežer ty fordí tabletky. Lidi jsou přinucení kupovat Golf, protože se jim bizarnosti nelíbí.
Avatar - Choochoo
5. 4. 2013 11:58
Re: Focus
OII se prodavala at vypadala jako evropske auto i jako korejsky Daewoo. Rozhodujici byl kufr a bizarnost nikdo neresil ;-) Tak jako dnes nebude nikdo resit napravu OIII z techto kupujicich. Chce to Focusa combi nabidnout za dobrou cenu a prelepit s nim billboardy OIII vsude po meste a uspech se dostavi co nevidet ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2013 12:09
Re: Focus
Takže podle tebe stačila O II k tomu, aby z ní najednou bylo bizarní Daewoo, jen změna předních světel a retuše masky? Jka bys potom nazval design 9.G. Civicu? >:-[]
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 13:41
Re: Focus
Mě ten Civic silně evokuje vozítko, který jezdím po povrchu měsíce >:D Až v budoucnosti budem kolonizovat jiné planety, jsem si jistý, že u kosmonautů bude tenhle civic jasným hitem >:D
5. 4. 2013 21:02
Re: Focus
civic predposlednej generacie je krasny, velmi podarene auto, tiez poriadny experiment, ale aspon podla mna ovela podarenejsi ako interier sucasneho focusu, ktorym sa auto diskvalifikuje samo.
Avatar - Choochoo
5. 4. 2013 11:52
Re: Focus
Souhlas, pristrojovka Focusu me prijde hodne podobna I30 a te se dari jinak. Poladit predek, tak to bude jedno z hezcich aut interierem i exterierem
5. 4. 2013 13:39
Re: Focus
Tak to je sice fakt, ale sleva s prodeji jistě taky slušně zahýbá...
Jsou ceny, za které člověku i ošklivý vůz "zkrásní".
Avatar - dal
5. 4. 2013 13:52
Re: Focus
Každému se líbit nemusí ale za ty peníze je to férová nabídka a 380tis. za 1,6Ecoboost při dostačující výbavě je absolutně bezkonkurenční. Komu nevadí design, tak dostane super auto za super prachy.
8. 4. 2013 07:30
Re: Focus
Dostacujici vybavou myslite ten sporak, plechova kola a absenci jakekoliv alespon trochu pokrocilejsi vybavy? To je uplne bezkonkurencni, kdyz si vezmu co za tyhle penize dostanu v podstate u jakekoliv konkurence. >:D
Avatar - dal
8. 4. 2013 08:46
Re: Focus
Tak vyjmenuj konkurenci, která nabídne obdobnou výbavu a 110kw motor za 380tis.
5. 4. 2013 15:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 10:21
a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
a zistime ze skodovka si z nas robi * :yes:
Rozbalit vlákno
70
Avatar - Choochoo
5. 4. 2013 10:52
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
take me napadlo pri sleve pod 300 ;-)
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 11:09
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
pohlad na slovenske ceny:

kia ceed 1,6GDI 99KW ( zakl. vyb. LX ) - bonus 900eur -
cena: 13 590eur

renault megane 1,2TCe 85KW ( vyb. advantage ) - bonus 1000eur -
cena: 14 290eur

-------------------------

skoda rapid 1,2TSi 77KW ( zakl. vyb. active ) - bonus 1000eur -
cena: 13 230eur

PS: este podotykam ze zakladna vybava ceedu ako aj vybava advantage u megana je uplne inde ako zakladna vybava active v rapide ;-) , bubnove brzdy na zadnych kolesach v rapide su tiez asi dalsi skodovacky vtip, este ze volant je v serii ....

niekto sa v skodovke musel zblaznit.... ( a potom ze preco sa rapidu vobec nedari )

ceny octavie sem uz ani nedavam... to je uz uplne mimo zdravej logiky

skodovka tento rok minimalne na slovensku padne na zadok :yes:
Avatar - jeylkey
5. 4. 2013 11:32
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
skoda, rapid jako takovy nevypada vubec spatne, kdyby jen mel cenu jako jeho realna konkurence :-O
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 11:35
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
keby stal rapid TSi 77KW 11 000 eur nepoviem pol slova ;-) ... vsetko nad tuto cenu je totiz ( vzhladom na vybavu a technicku vyspelost rapidu ) prehnane a nezmyselne.....
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 11:47
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
To musíš všude tahat Kiu a Škodovku?! Panebože:D Ty seš už fakt nemocnej :-) Tak si kup Ceeda a na Škodu se vykašli.. tady se řeší Focus a za 300 tisíc je to parádní kup a mě se to auto líbí a i dobře jezdí...
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 12:02
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
63KW je vo focuse podla teba paradny kup?

prvy realny konkurencie schopny motor je 1,6 92KW a tam je cena uplne inde
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 12:12
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Jak reálně konkurenceschopný. Toppere veřejně se tě tu tážu, co máš za auto ty a s jakým výkonem? Prosím řekni mi to

63Kw je pro nenáročného řidiče - důchodce, popojíždky po městě uplně dotačující. Jinak verze se 77kw ten Focus jede normálně i mimo město a za 319 tisíc. Jel si v tom někdy?! Já jo. Máme doma auto 1.6 75kw benzín nižší střední třídy a NIKDY jsem s nim nebyl brzdou provozu a div se i předjíždět se s tim dá a to jsem zvyklý na diesel.
Za 380 máš Focuse s 1.6 Ecoboostem a 110kw a to už je slušný výkon na takovyhle auto.

Jinak když už vychvaluješ pořád ty Kii jezdil sem s jejich auty, které měly papírově daleko větší výkony a ty auta tak nejely. Jediný dobrý motor byl 2.0 Crdi a starej 2.0i co se dával do ProCeedu ( a i ten na 100kw byl línej oproti EU autum). Ty benzínový 1.4 a 1.6tky nejedou tak dobře na to kolik maj v papírech uváděno s tim se taky někdy svez proboha! Pak tu můžeš kázat papírovej kovboji >:D A prosím odpověz mi na otázku, moc mne to zajímá, když ti stačí až 92kw.
Avatar - Anonym
5. 4. 2013 12:28
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Ja mam sice auto s vykonom vyse 130kW, ale predtym som mal auto s 63 kW, a musim uznat, ze beznemu cloveku na posuvanie sa po meste a kludnu jazdu po okreske to musi stacit.

Vacsia vykonova rezerva je super vec (a ze viem o com hovorim), ale drtiva vacsina ludi to naozaj nevyuzije, a akurat budu jazdit s vyssou spotrebou. A rovnake je to u vsetkych automobiliek, stavim sa, ze u vsetkych ludia beru skor tie najmenej vykonne motorizacie, kvazi bez ohladu na vykon, pretoze ako je zname, peniaze su vzdy az v prvom rade.

A na to, co topper jazdi za auto som fakt zvedavy aj ja :-)
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 12:31
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Tak tak.. Já začínal na 47kw HTP a žiju :-) neumřel sem, dopravilo mne auto kam sem potřeboval a dokonce i po dálnici.. Krásně to popsal jeden uživatel včera pod diskuzí o Octavii kombi. Dříve jezdila auta do 50kw a taky lidi žily :-)
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 12:37
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
ja tiez jazdim doteraz aj s feliciou 50kw okrem lancera a tiez zijem.. ono felda ma kratke prevody takze v meste to ma slusny odpich a auto ma 900kil takze ono to aj celkom ide pri nizsich rychlostiach...

suhlasim s tym ze kedysi mali auta ovela nizsie vykony a bohate to stacilo lenze dnes su auta podstatne vacsie tazsie a maju sirsie gumy.... dnes ani 80kw nie je vela... na nejaky bezny hatch
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 12:43
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Nejde o tom co je "vela" ale co ti stačí k normální jízdě a potřebě.. auto je spotřební věc. Když nemam prachy, naco si budu kupovat Focus ST, když mi na moje potřeby bude stačit Focus 1.6 77kw ? Ty tu hovoříš o tom, že jediný motor který je zkousnutelný je až 92kw.. proto sem se tak vytočil.
Avatar - iudex
5. 4. 2013 12:46
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Najvtipnejšie je, keď tých 92 kW ako minimum spomína vodič Felicie 1,3.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 12:54
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
no jazdim aj s inym autom.... a aj v praci jazdim s roznymi autami... takze triafas mimo ;-)
5. 4. 2013 14:20
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Poslyš,mladej, ty jezdíš autem? No to je mi novinka.A kdy proboha, když celé dny visíš na tomto webu a píšeš pikačoviny, od rána do večera :-! Já bych na to fakt neměl čas.Fascinují mně lidé, co se ke všemu vyjadřují :no:
Avatar - white label
5. 4. 2013 13:15
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Ta 1,3ojka stačí do Felicie, ale do AUTA už to chce minmálně těch 92kW. >:D ;-)
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 12:58
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
v poriadku sekol som sa... tych 77KW by sa uz dalo ;-) :yes:

kazdopadne na tak velke auta ako focus alebo astra nie je 77-80KW vobec vela... ano staci to ale chce to aj trosku rezervu....
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 12:32
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
lancer 1,6 sportback 1,6 86KW 154Nm .....

a ono to nie je az take delo ver mi ;-)

na nizsiu strednu triedu dnes nejakych 77kw je uz tak akurat..... nevravim ze malo ale rezerva tam uz nie je..... no a 63KW to je fakt uz nic moc...
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 12:36
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
To neni tvoje auto, to je tvých rodičů, alespoň si to tu hlásil. Mě zajímá jaký auto je tvoje kterým jezdíš. Lancer neni dělo, to vůbec ne, jen je to normální auto pro normální provoz, tak proč by nestačil focus se 77kw 150Nm na běžnou jízdu????? za 319 tisíc?! Vysvětli... a těch 63kw do města + občas za město v jednou- dvou lidech??
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 12:38
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
ale ja s tym autom jazdim aj teraz mi stoji pred barakom ... :-) a aj s feldou ....

77kw je tak akurat... nie je to malo ale chyba tam rezerva.... je pravda ze lancer treba dost vytacat a pacia sa mu vyssie otacky .... takze ine auto s inak polozenym kroutakom na tom moze byt aj pri papierovo nizsom vykone podobne dobre
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 12:40
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
No hurá >:D a Felda má kolik kw? 44?50? nebo máš 1.6tku? Stačí ti to?
Já zařínal na 47kw Seat Cordoba HTP a ve 2 lidech mi to bohatě stačilo... jezdil sem s tim jak po ČR tak u vás v SK a nikdy sme s tim nebyli brzdou provozu a to sme s ní jezdily ještě jako rodina s plnym kufrem na dovolenou než sem měl papíry.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 12:41
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
vyssie ti to pisem pod tvojim inym priespvkom ze 50kw felda
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 12:45
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Jinak 77kw je dotačující na auto co váží kolem 1,3 tuny. Když k tomu ještě přidáš TSI, tak dostaneš i příjemný průuběh a nemusíš se tak trápit díky turbu.. ZKUS SI PROSÍM ty auta někdy projet, abys pochopil jak to funguje. Děkuju
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 12:53
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
tiez som jazdil s htp fabiou v praci ( 47KW ) a bol som na nej v cechach ..... v novom jicine... auto ide slusne , siel som sam ,, hranicny prechod makov v pohode... auto slape aj v kopci ( jediny problem su kamiony ).... na dialnici 160 ... celkom hravo to dalo .... bohuzial dalsi faktor je bezpecnost... clovek sa pri vyssich rychlostiach akosi uz neciti bezpecne v takomto aute... mne felda dala aj 170 ked som nemal elektrony a majitelia octavii na dialnici cumeli jak bager na tvrdu hlinu ale nie je ot uz ono.... ta rezerva vykonu je dnes uz nutna... zijeme v rychlej dobe a aj auta sa zrychluju a vykon je dnes dolezity faktor aktivnej bezpecnosti.... samozrejme vsetko s mierou... 150KW zase netreba...
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 12:59
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
No vidiš mě to HTP z kopce dalo tacho 190km/h a díky tomu že to nebyla Fabia, ale Seat, ktery byl trochu lépe zpracovanej, než Fabia 1, tak to ani tak drsnej zážitek nebyl. Zkoušel sem pak Fabii 1 s 1.9 TDI a ta ve 180 i když motor jel, tak zbytek auta se klepal... Tohle je kus od kusu....

Rychlejší doba je, ale rychlostní i povrchové limity silnic a dálnic zůstavají stejné...
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 13:06
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
no hej ... limity su rovnake a aj predpisy len my sa stale viac ponahlame :yes:

tachace niekedy zvyknu klamat... takze tachometrovych 180 moze byt realnych 168 napr... zvyknem nosit niekedy na dlhsie cesty aj gps navigaciu nacapenu v lanceri na okne a porovnavam a gps ukazuje napr 130km za h ale tachac 140 .. je tam asi 7 percentna odchylka....

na felde tych 170 co dal tachac tak to asi mohlo byt takych 160 realne... neviem.... kazdopadne su odchylky pri vacsich rychlostiach dost znacne
Avatar - iudex
5. 4. 2013 12:38
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Odpoviem za Toppera: jazdí na autobuse, auto nevlastní a všetky jeho príspevky len tak sršia teoreticko-katalógovým prístupom .
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 12:40
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
;-) prid niekedy do kosic a mozeme dat stretko ;-) a dones svoje auticko :yes:
Avatar - iudex
5. 4. 2013 12:45
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
A požičia Ti mamička auto, aby si mal na čom prísť? ;-)
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 12:49
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
>:D :yes:
Avatar - iudex
5. 4. 2013 14:32
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Je fajn, že to berieš športovo. :yes: >:D
Avatar - white label
5. 4. 2013 14:35
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
SpÍš, bych napsal, že je dobře, že dokáže brát realitu s humorem... >:-[] ;-)
Avatar - iudex
5. 4. 2013 14:39
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
No tak nejak som to i myslel. ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2013 14:46
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Aha, no já to bral tak, že "bere športovo" fakt, že si z něho děláš srandu. :-)
Avatar - iudex
5. 4. 2013 15:10
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
To tiež, určite lepšie byť simplexnejší a neurážať sa za to, než byť byť súčasne aj nedotklivý. >:D A Topperovi treba každopádne uznať, že nie je vulgárny ani útočný; len si skrátka melie tie svoje "múdrosti".
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 16:02
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Jako Kalousek, jako Kalousek.... >:D
Avatar - white label
5. 4. 2013 16:20
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Přesně jak píšeš:
[odkaz]
>:-[] ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
5. 4. 2013 16:48
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Ta ty ši z Košicoch?
Avatar - iudex
5. 4. 2013 12:44
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Edit: tak to už aj priznal, že sám auto nevlastní a jazdí na aute rodičov. >:-[] Toľko k jeho teoretizovaniu o výbere nového auta. >:-[]
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 12:55
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Má Škodovku, na kterou tu pořád nadává.. :-) Nechápu... přitom Felicie bylo fajn auto, taky jsme ji mívali :-)
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 13:18
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
felicia je fajn a hlavne nenarocne auto akurat vela zerie.... ale ono dnesne skodovky su uplne inde aj kvalitou ale aj cenou ktora je az moc prehnana uz a nezodpoveda tomu co zakaznik dostane ...
Avatar - white label
5. 4. 2013 13:09
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Topper říkal, že nejlíp se auto hodnotí z místa dětské sedačky, kde máš dostatečný odstup a nadhled... >:-[] ;-)
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 13:15
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
>:D :yes: :yes: :yes:
5. 4. 2013 18:56
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
S Ceedem předchozí generace 1,4/77kW (slovenská verze) jsem jel plně naložený a musím naopak říci, že na 1,4ku to jelo i bez vytáčení překvapivě slušně (rozuměj "lépe, než bych od 1,4ky čekal"), a to jsem zvyklý na benzinový dvoulitr s 96kW.
5. 4. 2013 11:48
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
di do pr*dele s eurama pis to v korunach
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 12:03
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
na slovensku uz od r 2009 platime eurom.. co je to koruna?
Avatar - kaa
5. 4. 2013 12:27
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Koruna je to, s čím jste platil před čtyřmy roky. To za prvé. A za druhé jste na českém portálu, tak slušnost velí se přispůsobit a nehonit si tady triko. Já se na slovenským portále taky přispůsobuji a není to zas tak těžké.
Avatar - idam.i
5. 4. 2013 14:32
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Snáď to nie je taký problém si to prerátať ? Či keď ideš do Nemecka tak tiež vyžaduješ ceny v korunách.Navyše pri porovnávani cien v jednotlivých krajinách je euro lepšie. ;-)
P.S. Tu si ozaj nikdo nehoní triko
5. 4. 2013 17:45
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
ja jsem tu doma a nevim proc bych mel neco preretavat. jestli chces jit na zahranicni server tak se prizpusob a nebo si jdi na svuj auto.sk a tam si mel svoje kraviny o cenach na slovensku.
Avatar - white label
5. 4. 2013 17:49
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Trochu dospělého nadhledu by vám kluci rozhodně neškodilo. A pokud chcete, aby se tu Slováci chovali jako hosté, bylo by taky dobré, se i k nim jako k hostům chovat.
A to, že jste Češi, nebo česky píšete, ještě neznamená, že jste na tomto webu (doslova) doma. Doba společného socialistického vlastnictví naštěstí skončila a i tento web má svého konkrétního majitele, kterému navíc nikdo z nás nic neplatí a "každý klik" má pro něj stejný přínos, ať je od kohokoliv.
Avatar - idam.i
5. 4. 2013 18:39
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Bože môj :'-(
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 18:42
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Jen klid, všichni takoví nejsme a já si to klidně přepočítám....tyhle výlevy taky miluju. ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2013 19:14
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
:yes:
(viz 17:49)
5. 4. 2013 20:27
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
co to je za nazory? to tady budem psat ceny ve finskejch markach izraelskejch sekelech nebo v librach?
Avatar - iudex
5. 4. 2013 20:35
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Kľud, vlastenče. Tri zo štyroch susedných štátov Česka používajú euro, tak človek, ktorý vystrčil nos z rodnej dediny sa s ním snáď už stretol. KdežtoTvoje šekely sú trošku mimo.
5. 4. 2013 20:48
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
pro mne je cena v sekelech uplne stejne zajimava jako ta slovenska v eurech.
vsimnul jsi si nadpisu? Ford Focus zlevnil o 22 tisíc, stojí od 299.990 Kč
Je tam nejaka zminka o eurech?
Avatar - white label
5. 4. 2013 21:00
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Tou první větou se chválíš, nebo si spíš sám na sebe stěžuješ. Každopádně o tobě (v tomto ohledu) dost vypovídá.
5. 4. 2013 22:42
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
jezdis si kupovat auto na slovensko?
Avatar - white label
5. 4. 2013 23:03
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Na Slovensko jezdím taky (auto jsem si tam sice zatím nekoupil, ale v Německu už ano a taky za eura), stejně jako do Rakouska nebo Německa a třeba teď koncem února jsem byl v Egyptu a tam jsem taky platil jen v eurech, stejně jako na dovolených v oblasti Středozemního moře apod., takže přepočítat si jakoukoli cenu v eurech (na naše koruny) mi nedělá sebemenší problém. Kurz koruny k euru a kalkulačku znáš?
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 21:28
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
No vidíš, a pro mě je to tvoje pindání stejně zajímavý jako pro tebe slovenská cena v eurech...Jseš host na serveru o autech, tak se podle toho chovej. >:D
Avatar - white label
5. 4. 2013 20:39
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Taky nevím, kde na ty svoje "arogantní názory" (viz i má reakce na ně ze 17:49) chodíš. Možná sis toho zatím nestihl všimnout, ale eurem se ani zdaleka neplatí jen na Slovensku, ty náš "izraelský agorote". ;-)
5. 4. 2013 11:46
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Voci dizajnu Rapidu (aspon pokial ide o exterier) tu prakticky nikto nic nenamietal. Je to pekne, pohladne auto. Len ta cena! Keby bola trosicku nad Fabiou, poviem ze je to skvely kauf, a ludia mozu zacat nahradzat svoje prve Fabie za Rapid. Ale takto? Ta cena Rapidu je stale zly vtip...
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 12:07
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
:yes: :yes: :yes:

zly vtip je slabe slovo

skodovka si z poctivych slusnych obcanov ( ktori jej v minulosti prispeli nemalou mierou k terajsiemu uspechu ) robi jednoducho pr.del... tie ceny su vysmechom pre poctivpo pracujucich ludi... toto je zdieranie a v tom je ( nemecko ) majstrom
5. 4. 2013 22:49
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
pr*del si uz skodovka dodelala [odkaz]
5. 4. 2013 14:42
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Tak za 300 už máš Rapida se slušnou výbavou a TSI 63 kW. Navíc je Rapid oproti Focusu prostornější. Tím ovšem nechci říct, že se mi Focus nelíbí ;-)
Avatar - cerrbion
5. 4. 2013 11:05
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
tak nejak, design je otazka vkusu, me taky ten predek moc nezaujal, ale nevadi mi, kazdopadne za 300k zakladniho focuse nebo zakladniho rapida, podle me neni co resit. Ford :yes:
5. 4. 2013 11:58
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Taky nechápu, proč srovnáváš Rapida z Focusem. Rapid je "třída sama pro sebe" tak ať si z cenou a výbavou poradí sám. Neznám nikoho, kdo chce Focuse, aby se nejdřív projel z Rapidem. :-)
Avatar - Starfighter
5. 4. 2013 13:02
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Zejména, když srovnáš Rapid s alespoň trochu porovnatelnou karosérií Focus sedan, který je bratru za 360 kKč v základním Trendu. Čili rozdíl 100 kKč.

>:-[] >:-[] >:-[]
5. 4. 2013 21:59
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
A teď pohled na český trh, toto je český server: Rapid s lepším motorem, srovnatelnou výbavou: 284 900 (Active Fresh 63 kw) - a Focus Sedan? 309 900, což je rozdíl 25 000 KČ (1000 eur) ve prospěch Rapidu ;-)
Avatar - iudex
5. 4. 2013 22:25
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Lowend vs. mainstream, hrušky a jablká. ;-)
6. 4. 2013 12:52
Re: a teraz si tieto ceny porovnajme s cenami rapida
Já vím, ale zkoušel jsem to aspoň trošku srovnat ;-)
5. 4. 2013 10:21
Focus
No nevím jak Vy,ale mě se docela líbí, jak interiér tak exteriér. Ale je to otázka vkusu...
Rozbalit vlákno
17
Avatar - nielblack
5. 4. 2013 10:26
Re: Focus
Ja jsem na tom stejne , me se taky libi. Kazdemu se ale nelze logicky zavdecit... :-!
Avatar - Choochoo
5. 4. 2013 10:58
Re: Focus
Presne, kazdemu sedi neco jineho a za tyhle penize je to pri srovnani s konkurecnim 3-hrnkem 1,2 a uplne jinou vybavou slusna nabidka ;-)

Zadek mi nevadi, predek trochu slabsi. Celkove na me nepusobi nijak extra horsi nebo lepsi nez konkurence
Avatar - Emel
5. 4. 2013 10:42
Re: Focus
Líbí se mi kombík, to je takové malé Mondeo... v hezké barvě, na větších kolech... minule jsem potkal nějaký sportpaket a ten byl vyloženě super. S 1.6EcoBoost za 400 je to solidní nabídka.
Avatar - iudex
5. 4. 2013 11:42
Re: Focus
V kombíku zaniknú najväčšie dizajnové nedostatky Focusa a vyzerá oveľa lepšie, ako hatch. Mmch. práve mám ponuku vyskúšať si kombíka v ST verzii, tak uvidím, či sa mi tam bude chcieť ísť, ale každopádne ST kombík vyzerá najlepšie z celej rady F III.
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 16:04
Re: Focus
A co už by se ti chtělo... ;-) Chápu, že ses namlsal posledně tou eRZetou z letiště domů a zpět, ale dej STéčku šanci.... >:-[]
Avatar - white label
5. 4. 2013 16:26
Re: Focus
Tak tenhle iudexův příspěvek (na který reaguješ) jsem přehlédl, v jeho světle mé případné jasnovidecké schopnosti rychle vadnou... :*) >:D
Avatar - iudex
5. 4. 2013 19:00
Re: Focus
Teoretizujem, uvažujem... zatiaľ. ;-)
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 20:51
Re: Focus
Nic proti Astře (nebo něco jo, ale nechci zdržovat ;-) ), ale FoST kombi by jako druhý auto pro manželku nebyl špatný... >:D
Avatar - white label
5. 4. 2013 21:23
Re: Focus
Souhlas, to můžu jen potvrdit... :yes: >:-[]
Avatar - iudex
5. 4. 2013 21:41
Re: Focus
Jak pre manželku, manželke ostane to druhé prerastené obtlstlé auto (aj tak na ňom jazdí hlavne ona) a ja ako skromný manžel sa uspokojím s o triedu menším... estéčkom. >:D
Avatar - white label
5. 4. 2013 21:44
Re: Focus
Tos byl vždycky tak skromný a milující manžel? >:-[]
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 11:49
Re: Focus
Zvenku je Mondeu podobný, ale v interiéru je to diametrálně odlišné hlavně prostorem a i zpracováním :-) Nicméně Focus kombi je pro mě jedno z nej aut nižší střední :-)
Avatar - Emel
5. 4. 2013 12:56
Re: Focus
Prostorem samozřejmě ano, ale i Focus je pro rodinu vyhovující. Zpracování a design mě nijak neohromily ani u Mondea...
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 13:01
Re: Focus
Design nesoudím, ale focus na mne působil plastověji. Mondeo má vevnitř lepší materiály, aspon Titanium verze.
Avatar - Emel
5. 4. 2013 13:23
Re: Focus
Teď jsem jel v jednom novějším a aspoň už tam byl plast imitující kartáčovaný hliník místo plastu imitujícího stříbřenkový plast :-)... zato ale byla fůra chromu všude možně včetně volantu... no, alespoň nebyl v místě úchopu jako u C5.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 13:44
Re: Focus
Já tam mam teda chrom na palubce (aspon myslim, jelikož to působí věrohodněji než v jiných autech) . Ty stříbřenkový plasty sem zase zpozoroval jak u Octavie II, tak i u VW ( Jetta/Passat/Golf :-) Ono si nevybereš >:D A asi to bude i výbavou. Tohle je všechno mainstream :)
5. 4. 2013 10:54
Stále pěkné auto..
..jen nevím proč Ford pořád nedodává tu velko dotykovou 8mipalcovou obrazovku,jako v USA Focusu, tak v Usa Kuze atd...:-// Interier tim hodne ziska...
Ale i tak dle me jedno z nej povedenejsich aut v teto tride :-)
Rozbalit vlákno
5
5. 4. 2013 11:45
Re: Stále pěkné auto..
Amici maju na to dost staznosti, Microsoft vydava aktualizacie (podobne ako boli kedysi u Fiatu na mrznuce Blue&Me) a riesi pomale a zmetene reakcie systemu. Casom to snad daju do pouzitelneho stavu.
5. 4. 2013 12:32
Re: Stále pěkné auto..
Anine..co jsem cetl, tak posledni generace to uz ma poresene dobre, jen nekteri lidi jsou lenivy si precist navod :-)

Btw koukal jsem , ze se da do Focusu C-Maxu sehnat i neoriginal viz.

[odkaz]

maji tam nekolikatero verzi ruznych vybav :-)
5. 4. 2013 12:40
Re: Stále pěkné auto..
To vyzera iba ako klasicke multimedium. Americky Sync ma aj SOS, hlasove ovladanie a ovlada aj klimatizaciu, kurenie, ventilator,... takze jedine, ze mas manualnu klimu a vyhrievane sedacky na tlacitko, co asi nebude problem v EU verzii.
5. 4. 2013 13:48
Re: Stále pěkné auto..
TAk se podivej poradne na interier Focusu...tam je vzdy klima zvlast....nenti to jako napr. u meho Mondea...kdy je to jeden panel dohromady (klim, navi, radio, atd)

..samozrejme me stve, proc tu neni origos v nabidce....:-/
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 14:42
Re: Stále pěkné auto..
Dohromady myslíš jak? to neni jeden přístroj - radio/navi a klima. Jen je to v jedny rovině, kdežto u focusu je to vespod v záhybu, ale vyndat mužeš jen jednu vec. Já radio měl venku :-)
Avatar - strýček BOB
5. 4. 2013 11:34
Focus & Rapid
Koukám, že místní rejže fans už srovnává ceny Focusu a ceny Rapidu. Focus je jistě cenově výhodnější. Vybírat nový vůz, tak se na Focus zajdu alespoň podívat. Zapomínáte však, že automobilka má být hlavně v zisku, což se Škodě daří a evropské odnoži Fordu už moc ne ;-\ Tak proč Rapid zlevňovat, když je to prodejné i za vyšší ceny. Čas na slevy Rapidu jistě přijde, prostor na to je >:D
Rozbalit vlákno
39
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 11:38
Re: Focus & Rapid
rapid je predajny za vyssie ceny? a kde? v ktorom state europy je rapid uspesny?

ved ani u vas doma v cechach sa bohvieako nepredava... a si pozri predaje inde v europe... mizeria je slabe slovo
Avatar - strýček BOB
5. 4. 2013 11:45
Re: Focus & Rapid
Odhaduji, že kapacita linky Rapid/Toledo bude někde kolem 120tisíc kusů ročně a tomu budou odpovídat i plánované prodeje obou modelů. Když linka pojede na 60-80% kapacity, tak to bude slušné. Škoda to má jistě velmi dobře spočítané na rozdíl od Fordu >:D

Co netuším, jaké prodeje Rapidu máte naplánované v rejže klubu...
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 11:50
Re: Focus & Rapid
mna by tiez zaujimal predaj ceedu v skodovke.... zatial nula bodov 8-s
5. 4. 2013 11:50
Re: Focus & Rapid
60-80% kapacity a bude to "slušné"? Ha ha ha. Pán je znalec. Ekonom. >:D

Svatá prostoto. 8-s
Avatar - strýček BOB
5. 4. 2013 11:58
Re: Focus & Rapid
No vídíš a přitom jsi mohl napsat tak málo. Skutečná plánovaná kapacita linky Rapid/Toledo a kolika procetní vytížení linky = ziskovost, že? >:-[] :no:
5. 4. 2013 11:49
Re: Focus & Rapid
Toppere, toppere :-) Mě by zajímalo, jak moc by se Rapid musel prodávat, abys jej označil za úspěšný model. Ano, škodovka do něj vkládala asi větší naděje, ale být třetím!!! nejprodávanějším autem v ČR, úspěšnějším než VW Golf, mi zas až tak slabé nepřijde. Že ty se tu oháníš statistikami, ale vůbec tě nenapadlo se na ně aspoň podívat? ;-)
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 11:58
Re: Focus & Rapid
rapid nie je zle auto.... ako vravim za 11 tacov TSI 77KW a je to... uspech zaruceny a zakaznik dostane za adekvatnu cenu adekvatne auto... vzhladom na ceny konkurencie je vsetko nad tuto cenu ( 11 000 eur za TSI 77KW ) nezmysel.... len si pozri ceny inych aut ktore su technicky vyspelejsie jak napravou , podvozkom, tak aj v interiery, vybavou a pod... a porovnaj si to s rapidom.... ( auto nerobi len dlzka ) skus si pozriet ci auto ma kotuce aj vzadu, ci ma kvalitne plasty v interiery, ci ma alebo nema tvrde vyplne dveri, , kratke alebo dlhe sedaky a ci ma kvalitne tie sedadla a dobre tvarovane.. ako je na tom so zakladnou vybavou - ci sa za klimu priplaca alebo nie... , ci mas v zaklade napr 6 airbagov alebo 8..... a lahko prides na to ze rapid je za cenu 13tisic eur neskutocne predrazeny.... tu nie je o com... uz i20 ma v zaklade kotuce aj vzadu...bavit sa tu o rapide ako o lacnom aute ani nema zmysel.... to auto si skodovka sama pos.rala a nielen cenou ale aj setrenim na nespravnych miestach.... ja som rapidu fandil a tesil som sa na neho .... bohuzial je rapid asi najvacsim sklamanim ake som zazil za poslednych 10 rokov co si pamatam... naposledy ma velmi sklamala 207 od pezota a snad este MB C predoslej generacie s tymi spojenymi okryhlymi svetlami.... nie je to le no cene.... je to aj o vybave...... a v rapide sa bohuzial zakaznikovi nedostane to co by uz mal byt standard.... a spominana cena je tiez uplne mimo .... ved si zober ze za tu cenu holeho rapida s bubnami mozem mat ceed GDI.... uznaj ze hadam nie je tazke si domysliet kam pojde zakaznik.... o zarukach, imidzi, kvalite a dizajne uz ani nepisem radsej.. to by bol debakel
5. 4. 2013 12:22
Re: Focus & Rapid
Velmi pěkný sloh, akorát úplně, ale totálně a naprosto off topic :-) Jestli jsi to nepochopil, narážel jsem na tvé prohlášení "ved ani u vas doma v cechach sa bohvieako nepredava... ". Co má tohle proboha společného s předražeností Rapidu??? Kde jsem psal byť jen slůvko o výhodnosti a nevýhodnosti Rapidu, že na to reaguješ 20 řádky textu? A kdes proboha přišel na to, že nepovažuji Rapid za předražený? Jediné, na co jsem reagoval, byl ten prodejní "ne"úspěch, nic víc. Na to reaguj, jenže to by sis musel přiznat chybu, a to ty zásadně neděláš ;-) Kolik by se tedy v ČR mělo prodat Rapidů, aby byl u nás prodejně úspěšný? Pro tvou informaci, prodeje za únor 2013 (za leden byl Rapid ještě úspěšnější):

1, Octavia - 1014 ks
2, Fabia - 686 ks
3, Rapid - 364 ks
4, Golf - 358 ks
5, Superb - 309 ks

A ještě jedna poznámka, nejsem fanda Rapidu, nechci si ho koupit a nezastávám se škodovky. Jen mě zajímá, co považuješ za prodejní úspěch, když třetí nejprodávanější auto na trhu je ti tak málo.
5. 4. 2013 14:24
Re: Focus & Rapid
Vždyť je to blb a plácá nesmysly úplně ke všemu, už by ho redakce mohla blouknout, je to neskutečné, 100 spamů denně, dělá tu akorát bordel:no: :no:
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 12:30
Re: Focus & Rapid
ja netvrdim ze tretie miesto je v cechach zle umiestnenie ( aspon som to nepostrehol ) ... bohuzial ale predajnost a uspech modelu zavisi od viacerych trhov a nielen od toho vaseho domaceho.... kde je skodovka doma.... skus sa pozriet na predaj rapidu v nemecku polsku slovensku madarsku rakusku francuzsku a pod.... to ze je rapid u vas vpredu je fajn ale z hladiska celkoveho trhu a predajnosti je rapid velkym sklamanim zatial... ocakaval sa vacsi predaj a aj u vas v cechach sa cakalo ze viac podkuri fabii a octavii a ono nic....

ved fiatu puntu sa tiez v taliansku relativne dari ze? ale mimo talianska je to mrtve auto ... to len taky detail
5. 4. 2013 12:42
Re: Focus & Rapid
Bože můj, je toto možné? Tak ještě jednou, tvoje věta "ved ani u vas doma v cechach sa bohvieako nepredava... ". No já nevím jak ty, ale teda já v této větě (ta, která je vyznačena uvozovkami, aby to bylo jasné) jasně postřehl, že říkáš, že se v ČR moc dobře neprodává ;-) Takže opakuji znovu, abys to snad konečně jednou pochopil, reagoval jsem na tvé vyjádření ohledně údajně mizerných prodejů v ČR. Ne v Evropě, ne o celkových prodejích ve světě a už vůbec ne o nějaké předraženosti Rapidu vůči konkurenci. V ČR.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2013 13:00
Re: Focus & Rapid
no ani u vas v CR nie su predaje vobec nejake super.... ved sa pozri kde je fabia s octaviou.... a zase tiez nie ste nejaky velky trh.... tento vysledok rapida nespasi....
5. 4. 2013 13:40
Re: Focus & Rapid
Takže v tom případě chceš říci, že třetí místo není moc? Tudíž tvoji oblíbení korejci, které cpeš do každé diskuze, jsou naprostý ležák, když se jich prodalo jen 272 ks (i30), 225 ks (Ceed), resp. 290 ks (i20), nemluvě např. o i40 (53 ks)? Tak proč potom všude hlásíš, jak brutálně jsou ti korejci úspěšní, když auto, které má o polovinu více prodejů ve stejné třídě, úspěšné není? Něco mi tu nehraje :-)
Avatar - Emel
5. 4. 2013 13:52
Re: Focus & Rapid
Prodeje nejsou nic moc, ne to třetí místo. Deformace domácího trhu je věc jiná, nemůžeš čekat, že Kia porazí Škodu v ČR, stejně jako nemůžeš čekat, že Škoda porazí Kiu v Korei.

Pro tvou informaci, v Korei jsou v Top 20 pouze 3 auta od jiné značky než H&K:
[odkaz]
Avatar - white label
5. 4. 2013 14:06
Re: Focus & Rapid
S tím samozřejmě zcela souhlasím, na druhou stranu nelze měřit úspěch korejců v Evropě podle výsledků na ČR/SR trhu, to ovšem nemyslím na tebe, ale obecně.
Avatar - Emel
5. 4. 2013 19:44
Re: Focus & Rapid
Ty úspěchy jsou i na evropském trhu lepší, než úspěchy evropských značek na korejském trhu. Nikoli ovšem zásluhou toho, že by Korea dělala lepší auta.

Argument, že je Rapid v ČR třetí a teda vo co de je prostě mimo.
Avatar - white label
5. 4. 2013 20:09
Re: Focus & Rapid
Na prodejní výsledky současné Škody Rapid se ale musíš dívat (u nás i v Evropě vůbec) optikou faktu, že se jedná o malý sedan, což je na evropské poměry karosářská varianta poměrně hodně nepopulární/neatraktivní/neoblíbená a pokud se neprodává za hodně nízkou (myslím znatelně nižší, než za kterou se Rapid aktuálně prodává), nemá na tomto trhu větši šance uspět prakticky pod žádnou značkou. A s příhlédnutím k tomuto faktu se nejeví třetí místo vůbec špatně, a to i přesto, že se jedná o domácí trh. Snad nikdo si nemohl myslet, že by podobný sedan! od Škody přeskočil Octávku (liftback/kombi), nebo fabii (htchback/kombi) s podstatně praktičtějšími a žádanějšími karoseriemi na tomto trhu. Pokud chce tady Rapid dál růst, potřebuje nejen nižší cenu, ale i variantu kombi.
Avatar - iudex
5. 4. 2013 20:16
Re: Focus & Rapid
Rapid je malý sedan? Si si istý? ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2013 20:24
Re: Focus & Rapid
Dobře, tak ne malý (co je dnes ještě malý, a jak malý, sedan, a co už naopak ne?), ale menší sedan... :-)
Avatar - iudex
5. 4. 2013 20:29
Re: Focus & Rapid
Labele, pozri si ešte raz fotky Rapidu, lebo inak Tvoj image dokonalého znalca v mojich očiach utrpí. Nie malý sedan, ale malý LIFTBACK! :*) ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2013 20:42
Re: Focus & Rapid
Aha tak tobě nešlo o to, že by měl být malý... :-O :*)
Tak sorry no, aspoň jasně vidíš, že nejsem cílová skupina Rapidu! >:D
Ale vedle Octávky (se stejnou karoserií) stejně nemá šanci, leda by byl doslova "za babku". :-)
6. 4. 2013 08:40
Re: Focus & Rapid
Jen takový dovětek. On jde ten Rapid koupit "skoro v plné výbavě" za něco lehce nad 300 tyček. Toliko realita ze salónu - na ceníky se vyprdni. Octavii za to neseženeš, ale taky je to podstatně lepší vůz než Rapid. ;-)

Já bych zdejším mudrcům, co nadávají na cenu Rapidu, doporučoval, aby se šli jen ze zvědavosti zeptat. Budou mile překvapení.
Avatar - Emel
6. 4. 2013 09:46
Re: Focus & Rapid
Šel jsem se zeptat... tedy, ještě v prosinci... a o slevách se nikdo bavit nechtěl... respektive, nabídli mi nějaký defend-lock zdarma.
Avatar - woody-alien
6. 4. 2013 12:34
Re: Focus & Rapid
To máš tedy pravdu, často čtu o tom, jak ceníky Škodovky neplatí a prodejci házej slevama. No nevím, možná blbě vypadám, ale kdekoliv jinde (včetně VW) mi nějakou slevu pro podchycení nabídli hned. Prodejci Škodovky se tvářej jak Sfinga...a maximálně se snažej prodat nějakou skladovku. Zkoušel jsem asi tři a dál mě to přestalo zajímat.
Avatar - Jaros71
6. 4. 2013 17:54
Re: Focus & Rapid
Tak zkus Porsche Brno nebo Praha..
Slevy na VW a Škodu od -5 do -15% z ceníku dle typu vozu se dají domluvit.. ;-) ;-)
Osobní zkušenost..
Avatar - woody-alien
6. 4. 2013 18:37
Re: Focus & Rapid
Jasně, taky netvrdím, že to jinde není jinak. Na druhou stranu Škodovka není nějaký extra zboží, abych kvůli ní jezdil půl republiky a místní prodejci by měli pochopit, že doba, kdy se auta prodávala sama už je pryč. ;-)
Avatar - trapid
5. 4. 2013 20:36
Re: Focus & Rapid
No až na to, že Rapid JE právě ten tolik oblíbený liftback ;-) .
Avatar - white label
5. 4. 2013 20:46
Re: Focus & Rapid
Jj, pardon-zkrat, beru zpět. Ale i tak má handicap pouze jedné kar. varianty (proti Fabii/Octavii/Superbu).
Avatar - white label
5. 4. 2013 20:54
Re: Focus & Rapid
Promiň, za ten zkrat s tím sedanem, takže platí pouze ten závěr, že Rapid má (proti těm dvěma před ním) handicap jediné kar. varianty. A pak, Octavia je celkově lepším liftbackem za příliš podobnou cenu.
5. 4. 2013 14:41
Re: Focus & Rapid
To samozřejmě nečekám. Jde mi jen o to, kolik by se těch Rapidů muselo prodat, aby to podle toppera nebyl propadák i na českém trhu. Být třetí nejprodávanější škodovkou ze sedmi (před Superbem, Yetim, Roomsterem a Citigem) a třetím nejprodávanějším autem na českém trhu vůbec mi vůbec nepřijde (ani na "domácím" pokřiveném trhu) jako propadák. I já bych samozřejmě čekal, že by se po uvedení Rapidu k němu přelilo nemálo zákazníků od Octavie a tyto dva modely by se trochu více srovnaly, než je tomu dnes... ale označit to prodejní neúspěch vzhledem k výše uvedeným číslům... mi nepřijde zrovna trefné.
Avatar - Emel
5. 4. 2013 12:58
Re: Focus & Rapid
Každá Škoda je ve své třídě na špici. Prodeje Rapidu byly hodně za očekáváním, jednou z reakcí Škody je zvýhodněná nabídka Fresh pro Rapid.
Avatar - qwert88
5. 4. 2013 14:03
Re: Focus & Rapid
upřímě řečeno kdybych stál před rozhodnutím jestli Rapida,nebo Focusa,tak bych bral Rapida ,ale pozor s atmosferickou 1.6kou od Forda,TSI teda NE,to už raději mikro 1.2 3válce
Avatar - white label
5. 4. 2013 14:15
Re: Focus & Rapid
A já bych zrovna nebral ani Rapida ani tu 1,6 atmo od Fordu. ;-)
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 16:06
Re: Focus & Rapid
Jseš zmlsanej, já bych Rapida celkem bral...[odkaz] >:D ;-)
Avatar - iudex
5. 4. 2013 19:01
Re: Focus & Rapid
:yes: Nie je Rapid ako Rapid(e). ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2013 19:09
Re: Focus & Rapid
Jj.:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Bristol
5. 4. 2013 19:44
Re: Focus & Rapid
v česku může bejt úspěšné kde co s šípem ve znaku...viz právě zmíněný rapid ;-) jestli jim to sežerou za hranicemi se uvidí...hlavně zcela jistě budou muset nasadit jinou cenovou politiku jinak ho 301, C-Elyseé, Fluence a další roztrhají prodejně na kousky...
5. 4. 2013 11:39
1,6 Ecoboost Titanium
za 430 tyček je skvělá nabídka, výbava bohatá. Z konkurence za stejné peníze snad nový Leon FR, ale slabší 1,4 TSI 90kW, podvozek, trošičku větší kufr (v reálu ten objemový rozdíl ale není vůbec markantní), pro zbytek chalupářů je tu kombi. :yes:
Rozbalit vlákno
1
5. 4. 2013 21:42
Re: 1,6 Ecoboost Titanium
Za uvahu jeste stoji Toyota Auris 1,6 MT Style za tu samou cenu. Sice "jen" 132-konova atmosfera (vzadu ma multilink), ale za to s parkovacim asistentem, vyhrivanyma sedackama, multimedialnim systemem s BT, natacecima xenonama, bezklicovym vstupem a startovanim, atd. Chybi jen navigace a panorama. Tri dny jsem v tom jezdil a kdyz si clovek zvykne na ne-evropskou palubovku (digitalky na palubovce!!!, tlacitka jak v kombajnu, ...), tak se s tim autem szit da. Je prijemny vedet, ze clovek dneska za tyhle penize dostane uz poradnej kus auta.
5. 4. 2013 11:44
Skoda, citate???
Focus „za 300 tisíc“ má ve výbavě Trend ESP, šest airbagů, KLIMATIZACI, rádio s USB, centrální zamykání S DALKOVYM OVLADACEM, PALUBNI POCITAC, KOZENY VOLANT, denní svícení, elektricky nastavitelná a vyhřívána zrcátka, elektrické stahování předních oken nebo výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Octavia III v zakladnej vybave "Ambition" nema klimu, central bez dialkoveho ovladania, palubny pocitac tiez chyba, ani kozeny volant v zaklade nie je. A to je pritom OctaviaIII o ~65 tisic Kc drahsia.

Ano, chapem ze na jednej strane je uplne nova Octavia, a na druhej uz trochnu osumely Focus, ale ten rozdiel je stale dost velky. V cene, aj vybave...
Rozbalit vlákno
57
Avatar - JFK
5. 4. 2013 12:13
Re: Skoda, citate???
žiš co to furt je za hornouherský pindy? Focus s oktávkou? Kde má malej focus rozměry a prostor octavie, co ty jeho laciný plasty v tom laciným designu? Proč to rovnou srovnat s dáčia lodgy? :no:
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 12:19
Re: Skoda, citate???
>:D Už si se podíval do oktávky nižší výbavy než je elegance?:D Pak něco řikej o plastech ve focusu:D Je to 1:1 >:D

Interiér Focusu sice nedosahuje kvality mondea ( aspon v tech základních verzí ), ale O III active a ambition zas nemá na OII ve stejných výbavách.... Takže plichta :-)

Prostor je věc druhá... tam má oktávka navrch.

A design? za 1 je to věc vkusu a za 2. opět tě odkážu na oktávku bez výbavy elegance.. to je taky nádhera sama o sobě :-) Když chceš něco hezkýho musíš přitopit jak u Focusu, tak u Octy... tak u všech aut..
Avatar - JFK
5. 4. 2013 13:21
Re: Skoda, citate???
Tak se podívej na technologii výroby plastů (pěnování x PP). Designem má OIII jasně navrch, protože ten patvar focusu obzvláště v zadních partiích už byl out v době jeho premiéry. ;-)
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 13:27
Re: Skoda, citate???
Naco technolgii, ta mne nezajímá jako kupce, já si tam sedl a v autě za půl míče sem se opravdu tak necítil.. všude černočerný plast a místy i pekně tvrdý.. to OII je lepší a hezčí a když porovnám OIII i OII oproti konkurentům z VW.. tak na nej taky nemaj..

Design je subjektivní věc. Taky mi interiér focusu nseděl , než sem ho viděl naživo a posadil se za volant.
Avatar - JFK
5. 4. 2013 14:01
Re: Skoda, citate???
Je známo, že spousta lidí vkus nemá a autům příliš nerozumí, proto se prodávají vozy jako je Focus. Zpracování plastů je drahé pěnování + kašírování (OIII) nebo sprostej lacinej PP, a toho je focus plnej.
Avatar - dal
5. 4. 2013 14:06
Re: Skoda, citate???
To by mne zajímalo jaké plasty má OIII, když tvrdíš Focus = sprostej lacinej PP ale nepleť sem nějaké úpravy, chci vědět jestli PP,PA,PC,ABS a pod.
Avatar - JFK
5. 4. 2013 14:07
Re: Skoda, citate???
PP je PP a plast z ABS je ABS, to bys snad mohl vědět, jakej je mezi nima rozdíl malý chemiku.
5. 4. 2013 14:10
Re: Skoda, citate???
Materiálový inženýr promluvil...
Avatar - dal
5. 4. 2013 14:50
Re: Skoda, citate???
No to jsi toho odpověděl. Já jsem byl jenom zvědavej na tvoji odpověď, po tom co jsi dělal chytrýho u používaných plastů při výrobě Focusu. Tak aby jsi věděl, tak kdo nejvíce šetří nejen na kvalitě používaných plastů je právě Škodovka, která tlačí své dodavatele do co nejlevnějších materiálů. Jak jsou plasty potom slícovány, barveny nebo pokoveny je už věc druhá. Máš smůlu, že jsem dělal u dodavatele plastových dílů nejen pro Škodovku ale i např. pro Ford, Peugeot, Citroen, kterí zrovna plasty používají o řád kvalitnější.
Avatar - JFK
6. 4. 2013 10:50
Re: Skoda, citate???
Smůlu máš ty chytráku, třeba s Faurecia interior systems nebo Proseat jsem spolupracoval 5 let a technologii použitých materiálů znám narozdíl od tebe velmi dobře, protože jinak bys nenapsal takovej blábol. Lacinou PP přístrojovku OIII teda fakt nemá....
5. 4. 2013 14:31
Re: Skoda, citate???
jestliže byl Focus out v době premiéry out, tak OIII je totálně za zenitem když zadní partie je kopie staré Audi A6 :-)
Avatar - JFK
5. 4. 2013 14:36
Re: Skoda, citate???
ty seš taky kopie A6 ;-) Jinak hovořím o nadčasovosti, což je v kolizi s tím patvarem fokusu
5. 4. 2013 14:43
Re: Skoda, citate???
Přesně tímhle eufemismem ("nadčasový", "osvědčený", apod.) obhajovali komunisti zastaralé křápy, které byly 100 let za opicema ...

OIII je zkrátka low cost model za přemrštěnou cenu (takový druhý Rapid) - technicky nemá až do motoru 1.8 ani na toho Focuse, za to je ale dražší.

Ale proti gustu žádný dišputát ... klidně piš barde, střádej a až budeš mít milión, tak si ten zázrak techniky kup ;-)
Avatar - JFK
5. 4. 2013 14:48
Re: Skoda, citate???
To se pleteš, právě hesly jako máš ty se oháněli komunisti ;-)

Až bude Ford dosahovat hospodářských výsledku VW, tak mi něco vykládej o křápech :-!

PS: jezdím prémiovou nekoncernovou značkou, takže jsi opět mimo ;-)
5. 4. 2013 14:53
Re: Skoda, citate???
Furgone, ty jsi demagog par excellence ... v tom co píšeš si neustále protiřečíš, argumenty žádné nemáš a jen okopáváš kotníky jak malé dítě.

Hospodářské výsledky technické řešení spolu opravdu nesouvisí, neboj, až ti začnou růst vousy tak to možná pochopíš.

P.S. Tu 20 let starou prémiovou značku řídí tatínek? :-)
Avatar - JFK
5. 4. 2013 14:59
Re: Skoda, citate???
OK, tak si užij ten hightech ekobůst, co znáš od charouze z výlohy a lešti bráchovi dál toho vohnilýho eskorta, možná ti ho za pár let půjčí, až se budeš chtít projet >:-[]
Avatar - trapid
5. 4. 2013 20:47
Re: Skoda, citate???
>:D
hoši, vy mě teda bavíte při pátečním večeru :yes:
5. 4. 2013 12:45
Re: Skoda, citate???
Jako jednomu z prvních novinářů v ČR se mi do rukou dostala Octavia ve verzi Ambiente. Tedy nikoliv nabušené verze Elegance a musím říct, že přes nesporné kvality je to především nuda. Všude akorát tmavé plasty, které jsou sice asi kvalitní a jen tak vrzat nebudou, ale stejně se mi interiér Focusu líbí víc. I v základu vypadá hodnotněji.
5. 4. 2013 14:32
Re: Skoda, citate???
Řekl bych že Octavia a Focus jsou auta stejné třídy, tedy nižší střední. Octa jen v duchu své tradice sedí na pomezí nižší střední a střední třídy. Tedy nabízí poněkud více prostoru než je v dané třídě obvyklé. Jinak srovnatelná auta, dokonce i základní motorizací tuším 65kW.
5. 4. 2013 12:22
Re: Skoda, citate???
Navíc co se týče jízdních vlastností, Focus má multilink a Octavia III za vyšší cenu torzku ...
Avatar - JFK
5. 4. 2013 13:23
Re: Skoda, citate???
No zrovna ten, kdo preferuje fokus by rozdíl stejně nepoznal, pokud by si to nepřečetl ve světě motorů >:-[]
5. 4. 2013 13:44
Re: Skoda, citate???
No ja bych rekl, ze to jde poznat az az..projet se a uvidis :-)
Avatar - JFK
5. 4. 2013 13:58
Re: Skoda, citate???
Mě o podvozku OIII nemusíš přesvědčovat, znám ho velmi dobře ;-)
5. 4. 2013 14:04
Re: Skoda, citate???
oukej...tak pak musíš uznat, že rozdíl tam je :-)
Avatar - JFK
5. 4. 2013 14:08
Re: Skoda, citate???
ale 90% uživatelů Fordu Focus ten rozdíl nepozná
5. 4. 2013 14:25
Re: Skoda, citate???
Jsem si jistý že 100% uživatelů Fordu Focus rozdíl pozná - hned jakmile přesedne z Focusu do OIII.

Když je člověk na torzku zvyklý tak mu to nepřijde, ale když přesedneš z auta s multilinkem do auta s torzkou tak to pozná každý - jízda s jednodušší nápravou je proti tomu jak jízda smrti na praseti.

Pochybuju že jsi ve Focusu vůbec někdy seděl ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2013 14:33
Re: Skoda, citate???
Na to, aby získal osobní zkušenost s multilinkem nemusel/nemusí sedět zrovna/jen ve Focusu... ;-)
5. 4. 2013 14:33
Re: Skoda, citate???
Jj....až bych nepoužil tak ostrá slova..je to tak....kdo přesedne zpět....tak se nstačí divit...teda pro mě byla zklamaní o O2 ...hlavne jak to ma malá sedadla vepředu...oproti staré Kii Ceed ..brbrbr...po dlouhě době jsem mohl se svést nizsi stredni...a jsem rád za svoje auto >:D
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 14:46
Re: Skoda, citate???
O II neni špatná, ale proti Mondeu (jestli porovnáváš s mondeem dle tvého auta na MACZ) je to jiná liga... ale to i OIII... Stejně tak jiní zástupci střední třídy vs Octa.
5. 4. 2013 14:50
Re: Skoda, citate???
Neboj ja predtim mel Focuse 2jku:))) Ale mel jsem i FF 3jku na par dnu abych si to porovnal....a ted s O2 do Svycarska a zpet... a mezitim Kii a teda...viz co jsem psal, pokdu to jde takhle rychle v sledu..muze to clovek porovnat...a halvne kdyz za par dnu s temi auty najede radnou porci km.

Jen me irituje, ze novinari tlaci O3 (potazmo O2) tam kam nepatri.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 15:02
Re: Skoda, citate???
Já mám přímé porovnání s OII facelift pořád, jelikož vedle mého auta s ní občas jezdím průběžně (má ji přítelkyně) :-) Ano, podvozek prostě neni takovej a motor (je to 1.2 TSI) taky ne, ale na běžné užívání je to plně dotačující vůz a dá se už konečně sedět i vzadu oproti O 1 :-) (měřim 188cm).

Mě spíš iritují ti, co se ohánějí litrama kufru, protože i když to na papíře vypadá super a pokoří tím střední třídu, realita je jiná >:D
Avatar - JFK
5. 4. 2013 14:37
Re: Skoda, citate???
Jak jsem řekl, 90% uživatelů ten rozdíl náprav na stejném autě nepozná.
5. 4. 2013 19:17
Re: Skoda, citate???
To taky....někdo holt je hotový z kufru..někdo raději hbite mrstne vozdilo...ale davat to v testech pomalu jako to nej nej nej :D:D
Avatar - white label
5. 4. 2013 19:23
Re: Skoda, citate???
Myslíš, že zrovna ta hbitost a mrštnost je primárně zrovna o víceprvku? Zkus o tom přesvědčit třeba majitele MRS, nebo CTR 8.g. :-)
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 20:57
Re: Skoda, citate???
Jistě, takovej ceed 1 s multilinkem si dával MRS k snídani. ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2013 21:21
Re: Skoda, citate???
Cože si dával Ceed 1 k snídani, MRS? Myslíš MléčnouRýžiSkořicovou z Kunína. >:-[]
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 23:01
Re: Skoda, citate???
Tak.. cenově určitě >:D
5. 4. 2013 14:12
Re: Skoda, citate???
Koupil ji strejda?
5. 4. 2013 14:28
Re: Skoda, citate???
myslím že člověk s nickem "Furgon" jezdí spíš v Avii, takže počítám že informace o OIII má z "první ruky" - říkal to nejspíš jeden kamarád kamaráda strejdy ;-)
Avatar - JFK
5. 4. 2013 14:41
Re: Skoda, citate???
Jsou tu i lidi, kteří se pohybují ve vývoji aut, narozdíl od vás tlachalů, co si hrajou na experty podle toho, co jim zrovna v sobotu ráno naservíroval zbyněk meruňka v autosalonu ale živí se prodejem mobilních telefonů a dlouhou chvíli zabíjí auto.cz a novinkách a rozenají od sebe akorát typ avie :-!
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 14:48
Re: Skoda, citate???
Ale i když děláš na vývoji, tak koncovém zákazníkovi je jedno, jakou použijete metodu. Je to o tom, že je to ošklivý... ( mluvíme o interiéru levnějších verzí OIII rozumíme?)... O tom to je.. a ne, neboj neprodávám telefony a na autosalon taky nekoukám >:D
Avatar - JFK
5. 4. 2013 14:50
Re: Skoda, citate???
Tak to jsem teda fakt rád ;-)
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 14:53
Re: Skoda, citate???
Člověka, který do toho nevidí jak ty (aspon jak říkáš), tak zajímá jak to jede, jak to vypadá, kolik se toho tam vejde a hlavně! kolik to stojí. A buď si jistý, že poznají rozdíl v nápravě.. Pokud doteď jezdily v autě s multilinkem, tak to poznají. Sám sem tomu taky neveřil a je to velký rodzíl.

P.S mluvíš jak P.R od škodovky....
Mě se OIII celkem líbí, nic proti ní, ale ostatní dělají taky kvalitní auta a vyjadřovat se o nich jako ty... tohle by inteligentní člověk nedělal...
Avatar - JFK
5. 4. 2013 15:05
Re: Skoda, citate???
To že má druhej na věc zcela odlišnej názor pro inteligentního člověka neznamená, že druhej není inteligentní nebo že je z PR škodovky, ale to je tvoje věc.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 15:10
Re: Skoda, citate???
Ale mluvíš tak >:D Neřikám, že jsi...
5. 4. 2013 14:48
Re: Skoda, citate???
ano, někteří lidé se pohybují okolo vývoje aut, což ty Furgone podle toho co píšeš rozhodně nejseš ;-)
Avatar - JFK
5. 4. 2013 14:51
Re: Skoda, citate???
co si myslíš ty, jako člověk s příspěvky s nulovou vypovídací hodnotou, je zcela irelevantní >:-[]
5. 4. 2013 15:01
Re: Skoda, citate???
Přečti si po sobě prosím ty voje výpotky ... nulovou vypovídací hodnotu mají ty tvé kecy typu "všude jsem byl, od všeho mám klíče a všemu rozumím".

Svá tvrzení nejsi schopný podložit žádnými fakty a tvé technické znalosti evidentně končí u listování ve Světu motorů. Diskuze s trotlem tvého typu je ztráta času ;-)
Avatar - dal
5. 4. 2013 15:04
Re: Skoda, citate???
Já si také myslím, že ty vyvíjíš maximálně koště nebo tě živí maminka.
Avatar - JFK
5. 4. 2013 15:08
Re: Skoda, citate???
Tak ještě jednou, co si myslí individua s příspěvky s nulovou vypovídací hodnotou je naprosto irelevantní ;-)
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 15:11
Re: Skoda, citate???
No, tady už urážíš a vyvracíš svůj příspěvek výše.. tohle neni individuální odlišný názor, ale urážka :-) Má úcta.. :-)
5. 4. 2013 15:13
Re: Skoda, citate???
... Furgon se zacyklil :-)
Avatar - Andromeda
6. 4. 2013 03:25
Re: Skoda, citate???
Jako by ten slovník vypadl z klávesnice někomu úplně jinému , místně známému -> jsi plagiátor, nebo jde o další nick, těžký střelče z "vývoje" ???
Avatar - Katikakus
6. 4. 2013 20:29
Re: Skoda, citate???
Z detske sedacky ale tezko posoudis jizdni vlastnosti...
Avatar - Jaros71
5. 4. 2013 18:48
Re: Skoda, citate???
Pokud bereš horší motory tak ano..
Já bych šel do 2.0 TDI 4*4..to má multilink!!
Avatar - trapid
5. 4. 2013 21:02
Re: Skoda, citate???
Teď jsi mi připomněl test O2 TDI SCOUT v loňském čísle Autofora. Cena vozu ve výbavě SCOUT 999.000,- Kč. Tohle může za Octu vysolit jen šáde-maniak.
Avatar - Bristol
5. 4. 2013 19:45
Re: Skoda, citate???
Focus III rozhodně zatím není staré ani ošumělé auto...dyť se prodává nějaké dva roky...ani ne
Avatar - white label
5. 4. 2013 13:18
A co STéčko?
V ČR by hlavně měli snížit cenu (jinak povedeného) STéčka, která je tady postavená na hlavu (viz srovnání s cenou za G7 GTI performance).
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 13:28
Re: A co STéčko?
Jo, to je pravda, za 900 kombi.. to je dost nastřelený. Za to seženeš Mondeo v plný palbě :-)
5. 4. 2013 13:44
Re: A co STéčko?
STecko ma jit cenove dolu....rapidne...dle ofico zprav :-) jinak furt se da za normalni penize koupit v zahranici :-)
Avatar - iudex
5. 4. 2013 14:36
Re: A co STéčko?
Zrovna dnes som o tom debatoval s Koišom z Fordu: hovoril, že cena ST je u nás ďaleko najnižšia zo všetkých okolitých trhov, ale že ČR je extrém.
5. 4. 2013 14:59
Re: A co STéčko?
Tak ono si to staci overit primo na webech ne...a tam vidim Polsko od 615 cca..Nemcky taky tak Anglie...atd....
Avatar - iudex
5. 4. 2013 15:24
Re: A co STéčko?
Tak som to narýchlo pozrel (konkrétne kombík v základnej výbave):
SK: 28190 eur,
DE: 28900 eur,
PL: 28500 eur,
ČR: 34950 eur.
Takže nakoniec Koiš neklamal, u nás je ST najlacnejšie a oproti ČR je rozdiel extrémny.
Avatar - white label
5. 4. 2013 15:50
Re: A co STéčko?
:yes:
Takže kdybych chtěl STéčko, jedu k vám.
Tak mě napadá, že v tobě vrtá malý červík, že bys vyměnil svůj Focus II kombi za Focus III kombi ST? ;-)
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 16:11
Re: A co STéčko?
Ty na Slovensko dohodíš šutrem, tak udělej něco pro zdraví a dojdi si pro Focuse pěšky... >:-[]

Stejně by sis na to s Fordem musel zvyknout... >:D
Avatar - white label
5. 4. 2013 16:13
Re: A co STéčko?
>:-[]
Ale řekni sám, že by to kompaktní HotKombi nebyl pro iudexe "trejd" jako hrom, minimálně srovnatelný s aktuálním příchodem Jágra k Boston Bruins. >:D ;-)

edit: vidím, že už ses s tou rychloeditací nakazil ode mě. :-O :*)
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 18:50
Re: A co STéčko?
Znáš to sám nejlíp. Přece se říká "Kdo rychle edituje, dvakrát edituje..." >:-[]
Avatar - white label
5. 4. 2013 18:57
Re: A co STéčko?
Malinko bych jen upravil formu: "Kdo rychle edituje, stihne to minimálně dvakrát..." >:D
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 19:01
Re: A co STéčko?
>:D To už by sis mohl dát jako motto... ;-)
Avatar - iudex
5. 4. 2013 19:05
Re: A co STéčko?
Toto nemôžem pochopiť, pretože NHL nesledujem, takže neviem, či je trejd Jágra pre Boston výhra, alebo naopak. A poznajúc Tvoj náhľad na dizajn FF III, tak neviem. ;-\ ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2013 19:12
Re: A co STéčko?
Tak pohled na design FF III hb máme oba velmi podobný. Ale tady jde o STéčkové kombi a to myslím dost zásadně mění náš pohled, tedy nejen ten tvůj. ;-)
Avatar - iudex
5. 4. 2013 19:03
Re: A co STéčko?
Vŕta veru, dnes mi ubral dosť z pracovného času. ;-) Ono vŕta viac to ST, než ten Focus. Alebo tiež: kilowattov sa mi žiada. >:D
Avatar - white label
5. 4. 2013 19:20
Re: A co STéčko?
No, velmi rád bych tě případně uvítal v našem Moravsko-Slovenském "Hot clubu"! :-O :*) >:D
Avatar - iudex
5. 4. 2013 19:29
Re: A co STéčko?
Tak zrovna do klubu teplých sa mi nežiada, ale hothatch klub by som si nechal páčiť. :-) A možno by som potom bol sám skupina, jediný člen a predseda klubu hotcombi. >:D
Avatar - white label
5. 4. 2013 19:37
Re: A co STéčko?
No, aspoň bys tam neměl mezi hošany s Octavií RS combi žádnou vážnější konkurenci! >:D >:-[]
Avatar - iudex
5. 4. 2013 19:42
Re: A co STéčko?
>:-[]
Ale vážne, Octa je tak na hrane a medzi hot ju neradím, rovnako ani Octaviu kombi.
Avatar - white label
5. 4. 2013 19:50
Re: A co STéčko?
Samozřejmě, Octa RS combi je taky "HotCombi" a ve své třetí generaci bude její benzínová verze s kombíkovým FF III ST určitě taky srovnávána. ;-)
Avatar - iudex
5. 4. 2013 20:23
Re: A co STéčko?
Tak určite. Ale súčasná OCta RS so svojimi 200k je tak akurát na tej hranici (200k v Tvojom malom obratnom aute je niečo iné ako o pol triedy väčšia a ťažšia Octa kombi) a s ohľadom na svoje rozmery, ako i celkový charakter ju skôr radím medzi najvýkonnejšie bežné verzie áut NST (obdobné platí pre 308 GTi). Nová O III RS by mala mať výkon ako Golf GTI, teda 220, možno 230k a to by spolu s nižšou hmotnosťou oproti minulej generácii bol citeľný prírastok a teda plnohodnotné hotkombi.
Avatar - white label
5. 4. 2013 20:26
Re: A co STéčko?
Jo, přesně tak jsem to myslel.
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 21:01
Re: A co STéčko?
Jako fakt se nezlobte, ale jak to nemá nafťák, čtyřkolku a řádnou světlou výšku, tak je to maximálně warmkombi. Váš Áda. >:D
Avatar - white label
5. 4. 2013 21:13
Re: A co STéčko?
Jj, jak to vláčí břicho po zemi, tak to je konečná, nemluvě o kelímcích na pivo... >:-[]
5. 4. 2013 17:30
Re: A co STéčko?
jjj a jeste porovnat vybavy ;)...jinak je to sul nul :-) v CR sice daly do zakladni vybavy hodne...ale za ty prachy :-) Jeste ze ta moznost porad je :-)
Avatar - white label
5. 4. 2013 17:42
Re: A co STéčko?
Pro Ford v ČR pracují pouze ženy? ;-) :-)
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 18:40
Re: A co STéčko?
Tím by se ovšem ledaccos vysvětlovalo... >:D
Avatar - white label
5. 4. 2013 18:54
Re: A co STéčko?
Minimálně současné směřování globálního designu Fordu.... >:-[] ;-)
Avatar - Atlis
5. 4. 2013 15:03
Re: A co STéčko?
no on Kois trosku keca, cena ST je v PL taka ista ako na SVK... ;)

ale cena v CR je fakt uplne mimo...
Avatar - iudex
5. 4. 2013 15:17
Re: A co STéčko?
Možno si len prihrieval polievočku, ja som to po ňom neoveroval, viem iba situáciu v ČR.
Edit: viď môj príspevok vyššie.
5. 4. 2013 15:24
Re: A co STéčko?
Pokud Ford dodrží slovo, tak bude ST přeceněno od 1.5. Jsem zvědav jak moc půjde cena dolů, pokud se ST stane stejně zajímavou a relativně bezkonkurenční nabídkou jako klasický Focus po přecenění, tak bude stát stejně jako G7... :-!
Avatar - iudex
5. 4. 2013 15:27
Re: A co STéčko?
No aby sa tá cena v ČR dostala do reality (viď môj príspevok vyššie o cenách ST inde), budú musieť ísť hodne dolu. Momentálna cena je neudržateľná.
5. 4. 2013 15:38
Re: A co STéčko?
Tak neudržitelnou bych ji nenazval...Ford v ČR rozhodně nestojí a nepadá s ST, ale minimálně by se tu díky snížení ceny mohl nějaký ten kousek prodat....
Avatar - white label
5. 4. 2013 15:55
Re: A co STéčko?
Jde taky o to, že na Slovensko si může pro ST zajet prakticky každý Čech, protože odpadá problém jazykové bariéry. Takže Ford v ČR je ve finále sám proti sobě.
5. 4. 2013 16:02
Re: A co STéčko?
To samozřejmě ano a pokud někdo chce ST tak by tu administrativu a cestu navíc za tu nemalou ušetřenou sumu měl podstoupit :-)
5. 4. 2013 13:24
nabídka zajímavá
ale bral bych neexistující kombinaci 1.6/77kW Titanum s 6tikvaltem. Kombi s třívalcem 1.0 za 424 tisíc? Ne děkuji, ne že bych se bál, že to nepojede, ale tyhle složité minimotory s přepňováním mě iritují. Za pár let odejde turbo nebo jiná kravina a platit drahé opravy se mi nechce. Preferuji osvědčené atmosferické benzinové motory ikdyž to to bude brát o litr víc.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - qwert88
5. 4. 2013 13:57
Re: nabídka zajímavá
přesně tak,moje řeč,to raději línější 1.6ku,kde se toho nemá moc co vy...t
5. 4. 2013 14:29
Re: nabídka zajímavá
Ta 1,0 je draha kvuli tem zemim, kde ekoterorismus pokrocil dale, nez u nas. Napriklad holandsko. Tam za vetsi motor platite nekrestansky penize. Takze, kdyz chcete jezdit levne, musite si priplatit.
Avatar - qwert88
5. 4. 2013 14:00
Focus a I30
myslím,že Focus nebude konkurent pro Rapida,tam jsou specifičtí zákazníci co jim de především o to aby měli škodovku a velký kufr,Focus teď poleze do trní I30 a Ceedu,kteří jsou v prodejích na špici hned po škodovkách,musím říct,že Ford toho nemá moc co nabídnout,vzhled nových Fordů nic moc,jízdní vlastnosti taky už nejsou co byly a vevnitř toho místa třikrát není.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Jaros71
5. 4. 2013 14:56
Re: Focus a I30
Souhlas..!!
Focus se nepovedl je malý a bez většího zavazadelníku blbě prodejný!
Nová Fiesta faceliftem zeškaredla..!!
KUGA je podobné sklamání..uvnitř málo prostoru, kufr se zvětšil ale je pořád nejmenší ze všech SUV.. :-( :no: :no:
Na SUV je exterier celkem povedený..dovnitř raději nenahlížet a nesedat... :no: :-!
Nemá ani průvlak na lyže - to má každá naše Škodovka... >:-[] Děsné..
Avatar - Atlis
5. 4. 2013 15:06
Re: Focus a I30
odid od monitora a chod si s tymi autami zajazdit... prestanes trepat somariny :-)
Avatar - qwert88
5. 4. 2013 16:45
Re: Focus a I30
Atlis: nikam chodit nemusím,v Focusu III jsem již jel a nic moc,jezdil jsem soukromě s Focusel II 1.6TDCI 66kw motor suchý,dynamika odost horší než v případě Fabie II HTP 51kw,dál jsem jedil s Mondeo 2.0 107kw,takže ty auta dobře znám a můžu potrvdit pravidlo,že Ford má dobré podvozky,v dalších disciplínách je bohužel průměr a současní korejci Hyndai,Kia už jsou o kus před Fordem
Avatar - iudex
5. 4. 2013 19:06
Re: Focus a I30
Myslím, že Atlis nereagoval na Teba. ;-)
A inak hodnotiť motoricky Ford na základe skúsenosti s najslabším dízlom vo Focuse, resp. na základe predpotopného Duratecu v starom Mondeu nie je moc objektívne. Ten FF III mal EcoBoost?
Avatar - qwert88
6. 4. 2013 11:41
Re: Focus a I30
no Ecoboostem jsem tedy skutečně nejel,ale 1.6 atmosferou.ale pravda je,že malé turbínky fordu docela jsou,už jich pár jezdí a že by na to někdo nadával?za tsi...však víme >:D
5. 4. 2013 15:15
Re: Focus a I30
Tak tak, vůbec se nepovedl a téměř se neprodává. >:D
5. 4. 2013 15:34
Re: Focus a I30
Průvlak na lyže je bod výbavy, kvůli kterému by sis nekoupil Kugu ale Yettiho? No, je to samozřejmě tvoje věc, ale je to hodně zvrácený názor...

Když to shrnu...Focus se nelíbí každému, stejně tak jako jakékoli jiné auto (mě se třeba nelíbí nová Octavia zepředu a kombinace LED denního svícení s rozsvícenými světly je u O3 k smíchu...to musel bejt někdo sjetej když to vymýšlel), nicméně Focus v té výbavě za aktuální cenu je asi nejlepší nabídka na trhu (korejci ani francouzi pořád nedosahují kvalit Fordu ve všech ohledech).
Fiesta po F/L je pro cílovou skupinu v ČR dost nevhodná (většina z nich, tzn. těch starších lidí si raději koupí i20 nebo Fabii kvůli designu), jinak je to pořád skvělé auto.
Kuga se povedla. Jdi a vyzkoušej si ji. Očividně jsi v ní neseděl, jen jsi si o ní asi přečetl v nějakém našem skvělém automotive periodiku a o jejich kvalitách tu asi mluvit nemusíme.
Mondeo? Na svůj věk patří stále mezi 3 nejlepší auta střední třídy (mainstream).

Já v modelové řadě Fordu problém nevidím, možná je potřeba ty auta vidět na živo (na obrázku ten design, který má zajímavou myšlenku (narozdíl od Škody, kterou zmiňuješ), tolik nevynikne) a hlavně je potřeba se v těch autech svézt a pak teprve člověk procitne a přestane psát kraviny v diskuzi na auto.cz.
Avatar - Atomas
5. 4. 2013 16:09
Re: Focus a I30
Na Focuse jsem se byl podívat a dokonce jsem se s ním i svezl. Nevím, kde jsem udělal chybu, ale nějak mi unikla ta avizovaná kvalita. Pobavil mě divný plast interiéru, jejich provedení (např. u loketní opěrky). Sranda nastala, když jsem chtěl loketní opěrku zavřít a zacvaknout a zdárně se to podařilo asi napopáté (patrně nepřesně vyrobené dírky pro opěrku). Když jsem se nahýbal do kufru u kombíka, tak se zadní nárazník trochu pohnul, až jsem měl pocit, že někde chybí uchycení (o neestetických odtokových dírkách ani nehovořím). Místa na zadních sedadlech nic moc a svezení mne taky nenadchlo (1.0 Ecoboost). A to nehovořím o provedení přístrojové desky. Další detail, který mi vadí - není možné vyměnit prasklou žárovku svépomocí. U světel je málo místa. Pro mě je Focus zklamáním a takový Ceed má v kvalitě provedení silně navrch.
5. 4. 2013 16:27
Re: Focus a I30
Žárovku vyměnit neumíš, opěrku zacvaknout neumíš, natankovat bys uměl? :yes:
Avatar - white label
5. 4. 2013 16:30
Re: Focus a I30
Asi mu nedošlo, že Focus III je dělaný primárně pro "umělce"... ;-)
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 18:46
Re: Focus a I30
>:D :yes:

Proto mi (rozuměj umělcovi) klidně vleze do záběru... ;-)
[odkaz]
Avatar - Atomas
6. 4. 2013 08:39
Re: Focus a I30
>:D Tak to bude problém focusů. V ČR je asi málo umělců. Osobně preferuji auta, kde vše funguje jak má a auto vyžaduje běžné schopnosti údržby. Nedávno jsem měnil žárovku na Cliu a to taky nebyl žádný med. Francouze jsem proklínal. U Focusu se k prvním dojmům přidal zejména interiér a přístup prodejce (bohužel), který se snažil veškeré nedostatky omlouvat jediným argumentem, že koupí s motorem 1.0 Ecoboost budu mít alespoň auto s nejlepším benzínovým motorem na trhu oceněným titulem engine of the year ;-)
Avatar - Jaros71
5. 4. 2013 18:43
Re: Focus a I30
Jsem z Brna..asi nevíš že je tady Autosalon a dnes jsem si tam tyto všechny auta prolezl!!
Ford byla katastrofa..jedno horší než druhé..design ještě OK..interiery děsné a auta malé!!
Nejlepší byla Mazda CX5 a překvapivě Mitsubishi Outlander..
VW tam nebylo,takže Tiguana vynechám.. a ten bych bral místo toho Yetiho!!
Proti novému Fordu Kuga mají prostor a i zavazadlový prostor je k něčemu..!!
Škodovka byla ale asi nejlepší expozicí vč.kvality aut..jen sedadla v nové Octavii byly krátké..Rapid je měl lepší..divné. ;-)
Ford byl děsný sklamání!!! :no: :no: :no:
Takže Nagano jsi úplně mimo..
Avatar - Doval
5. 4. 2013 21:21
Re: Focus a I30
Ohodnotit auto ako "katastrofa" iba po navsteve autosalonu je dost odvazne. Treba si s nim prejst zopar tisic km, vyriesit s nim zopar rizikovych situacii a az potom auto hodnotit. Focus soferujem bezne. Interier je otrasny, ale kedze pocas jazdy pozeram na cestu a nie na plasty, tak mi to je jedno. Batozina sa do kufra kombi zmesti v pohode. Tesnejsi interier mi nevadi, lebo nemam 110 kg. Focusu odpustam vsetky jeho nedostatky vdaka jeho bezpecnemu podvozku. Samozrejme su aj lepsie podvozky, ale v porovnani s mojou Octaviou II je to rozdiel. Octavia sa vdaka tuhemu a buchotavemu podvozku tvari stabilne az do prveho vyhybacieho manevru, kedy sa ukaze, ze donutit auto k zmene smeru nejde az tak rychlo. Focus je tiez nervozny, ale na oplatku drzi a ihned reaguje.
Ale spat k povodnej teme - na autosalony nechodim, pretoze kvalita auta sa ukaze az pocas jazdy a nie pocas ohmatavania interieru
Avatar - Jaros71
5. 4. 2013 22:52
Re: Focus a I30
Mýlíš se Dovale..
S Kugou jsem se projel..
Jízdně je to slušné,prostě Ford podvozky umí..
Diesel už taková pecka není,je dost hlučný na rok 2013..a spotřeba byla přes 9,5 litrů.. :no: :no: :no: :no:
Po Mazdě CX5 kde jsem jezdil za necelých 6 l to byl šok..a motor byl méně výkonný..!
A Mazda jela mnohem líp..a tišeji..
Focus je na tom podobně..jen má ještě hnusnější design..! A proti staršímu modelu má malý kufr.. :-!
Soudruzi asi někde udělali chybu..cena to už nezachrání! ;-\
Avatar - Doval
6. 4. 2013 09:47
Re: Focus a I30
ten diesel je naozaj zly, mame najslabsiu verziu 1.6 70 kW a je to uplne mrtve. Je hlucny, auto na volnobeh trasie ako stare TDI a kombinovana spotreba 6,2 tiez nie je bohvieco. Esteze to nie je je jediny motor v ponuke
7. 4. 2013 16:47
Re: Focus a I30
Wow...to že jsi z Brna mě mělo vystrašit nebo rozesmát? :-)
Nebudu ti tady vyvracet tvoje zaručené pocity z jedné návštěvy na autosalonu. Ford dělá kvalitní auta, jen je potřeba chtít tu kvalitu vidět a neřešit kvalitu plastů jazykem (tak jak jsi to předpokládám na tom autosalonu dělal ty). Stísněnost interieru u Focusu je, ale pokud nemáš přes metrák, tak ti to může být jedno (mě to třeba vyhovuje, protože mám pocit, že kolem mě je auto a ne prázdnota). Velikost kufru má vždycky řešení...u Focusu kombi, které odstraní i pro někoho nelíbivá zadní světla. U Kugy velikost Kufru (jestli 400 nebo 500 litrů) fakt neřeším...pokud někdo potřebuje v autě vozit denně ledničku, tak si nekupuje SUV...takže asi tak.
K té spotřebě, kterou popisuješ níže...pokud jsi jel Kugou v dieselu a měl jsi spotřebu 9,5, tak není chyba v autě, ale v té spojce mezi volantem a pedálama, ty brněnskej pepíku...

jdi a kup si tu svoji škodovku, když to byla nejlepší kvalita na autosalonu... :no: ale pak nebreč, že se ti to strašně sere a nebo, že ti to někdo ukradl u OBI...
Avatar - petrumr
5. 4. 2013 16:54
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - white label
5. 4. 2013 17:08
Re: pod kytky
Snad ty baby nebyly až tak blbé jako ty a uměly aspoň trochu pravopis a mluvit spisovně..., píšeš jako by tě ty baby "bYly" nejen do očí.
8-s
Avatar - petrumr
5. 4. 2013 19:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
5. 4. 2013 19:24
Re: pod kytky
Tak tak. Tá gramatika ešte i mne ako cudzincovi kole oči, ale na druhej strane poznajúc názory Petrumra, ani ma to nejak neprekvapuje. :-!
Avatar - petrumr
5. 4. 2013 19:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
5. 4. 2013 19:41
Re: pod kytky
"Rychlíku", baby se na podobné akce platí především za to, jak vypadají, ne za to, co ví/neví!
Pokud nechápeš ani tak základní věci, tak příště na podobné akce raději vůbec nechoď. :-O :*) >:-[]
5. 4. 2013 19:49
Re: pod kytky
On chudák netuší že hostesky tak maximálně někdo od automobilky schválí, ale zaměstnává je někdo jiný a ten je nebude jednou školit o autech a podruhé o tom jaký je rozdíl mezi arabicou a robustou. ;-)
Avatar - petrumr
5. 4. 2013 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - qwert88
6. 4. 2013 11:45
Re: pod kytky
a nemyslíš náhodou modelky co se u auta jen natřásají,to je jasné ta ti o autě moc nepoví >:-[]
5. 4. 2013 19:04
Re: pod kytky
Ano půjde. Auta jsou nanic. jak jsme se zde dočetli Focus je neprodejný. No holt nezbývá než říct R.I.P Ford.
P.S. Nepše se na "autosaloně" nýbrž na autosalonu.
Avatar - petrumr
5. 4. 2013 19:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
5. 4. 2013 17:25
Problém není pouze v ceně
problé je v tom, že modely Ford jsou mírně řečeno nepovedené, Focus to odnesl z evropských modelů snad nejvíc... Tím spíš, že předchozí generace patřily k tomu NEJ ve třídě... Jenže zatímco dříve to NEJ znamenalo nejlepší, dnes to nej spíš značí nejhorší (samozřejmě s velkými uvozovkami).

Jinak řečeno - možná by se to za 250 dalo prodat...
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Jaros71
5. 4. 2013 18:45
Re: Problém není pouze v ceně
Souhlas..je to bídný model!!! :no: :no:
5. 4. 2013 18:57
Re: Problém není pouze v ceně
Pravdu máš a navíc neprodejný. >:D >:D >:D
Avatar - petrumr
5. 4. 2013 19:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2013 18:56
Re: Problém není pouze v ceně
Co jsi představuješ pod pojmem evropský model?
Avatar - white label
5. 4. 2013 19:05
Re: Problém není pouze v ceně
Model určený pro evropský trh, lišící se výrazněji např. od toho pro trh americký, a to případně i přes společný název. Pro Ford (zejména dřív) typické, tedy než začal "blbnout" s globálním designem a některými globálními modely. ;-)
5. 4. 2013 19:10
Re: Problém není pouze v ceně
Otázka nebyla směřovaná na tebe. Nicméně ano souhlas, nádherný příklad byl kdysi Escort který byl evropský a pak Escort USA který nejen že neměl ani stejný design ale i základ byl Mazda 323. Dnes je vše jinak a nazvat Focus III evropským modelem je celkem omyl.
Avatar - rohYpnol
5. 4. 2013 19:21
Re: Problém není pouze v ceně
otázka možná nebyla na WL, nicméně je vidět, že když napíšu evropský model, je to vcelku uchopitelný pojem, protože si pod ním minimálně WL i já představujeme to stejné >:D ;-)
5. 4. 2013 19:23
Re: Problém není pouze v ceně
Pak nehovoř o Focusu jako evropském modelu, já vím co jsem otázkou sledoval a vím co je evropský model. Focus to není.
Avatar - white label
5. 4. 2013 19:35
Re: Problém není pouze v ceně
Taky vím, jak jsi to myslel (stejně tak vím, jak to myslel původně on), ale pochop, že se to dá uchopit různě. Focus I a II prodávaný v Evropě ještě evropský model byl, no a jako takový odnesl přechod na III. g. v globální režii Fordu. Takže původně (po dvě generace) evropský Focus to skutečně pří přechodu na současnou g. odnesl.
5. 4. 2013 19:44
Re: Problém není pouze v ceně
To ano odnesl, nicméně Focus I i II v USA byl velmi podobný tomu EU, opticky se lišil v maličkostech. Problém který vidíš budou asi asijské trhy, nicméně není se Fordu co divit, Evropa jde dlouhodobě dole vodou a konec tomu není vidět, rozumím Fordu že nemá smysl se na tento trh soustředit. Ostatně to jde vidět na nové generaci Mondea které už dost dlouhou dobu lítá po Americe jako Fusion a do Evropy se mu moc nechce.
5. 4. 2013 19:21
Re: Problém není pouze v ceně
Holt z něho udělali globální model. Asi proto ta přístrojovka a rádio ve stylu čísnké hi-fi věže z 90. let. Ve výsledku může být Ford s Focusem spokojen, v USA i Číně prodeje rostou.
Avatar - rohYpnol
5. 4. 2013 19:27
Re: Problém není pouze v ceně
já neříkám, že Ford udělal špatný krok, ale pro evropského zákazníka je to zkrátka "pozvánka ke konkurenci". Proč se trápit nepodařeným pojetím Focusu, když můžu mít skoro dokonalý Golf, skoro skoro dokonalou Octavii/Leon, povedenou i30, osvědčeného Mégane atd.? Výběr je velký a Ford to prostě mydlí evopan neevropan, one Ford.
5. 4. 2013 19:39
Re: Problém není pouze v ceně
Správně a o tom to je. Pár zákazníku z Česka Fordu prodeje neudělá. A jak to aktuálně vypadá z evropským trhem aut, není se Fordu co divit. Najdi si propady jen za minulý měsíc.(Nemyslím ČR spíš takové DE, FR, E.)
Avatar - rohYpnol
5. 4. 2013 20:10
Re: Problém není pouze v ceně
Ford zkrátka Evropu hodil přes palubu. A právě proto mu to jako evropsky smýšlející zákazník vracím a jednoduše říkám Ford NE ;-)
5. 4. 2013 20:27
Re: Problém není pouze v ceně
Tretie najpredávanejšie auto /tesne za Astrou/ v triede a 7. celkovo za r. 2012 v Európe je stále viac ako dobrý výsledok. :yes: Octavia, megane,Leon, I30, ceed .... >:D
Nehovoriac, že za 1 a 2/2013 je v triede jasne druhý za Golfom, takže o nejakom neúspechu v Európe sa určite nedá hovoriť.
Avatar - flyboyeda
5. 4. 2013 19:33
Dalyší hnusný FORD
když to vidím je mi špatně je to hnusné,nekvalitní nudné bezpohlavní,prostě FORD
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
5. 4. 2013 19:47
Re: Dalyší hnusný FORD
Pokud trváš na zřetelné "pohlavnosti" automobilky, pak máš prakticky pouze jednu plnohodnotnou volbu: [odkaz]
5. 4. 2013 19:50
Re: Dalyší hnusný FORD
Tak teď už chybí jen GTI aby zvolal své: "dnes velmi zřetelné BRAVO" ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2013 19:55
Re: Dalyší hnusný FORD
Myslím, že propagace modelu jisté nejmenované automobilky z Apeninského poloostrova nepatří zrovna k GTI-ho oblíbeným aktivitám tady na webu. >:-[] ;-)
5. 4. 2013 20:00
Re: Dalyší hnusný FORD
Mně se to spojilo s tím tvým "zřetelné" a navíc ten odkaz byl dokonalý. :yes:

Btw. Francii bych na Apeninský poloostrov zrovna necpal. Tedy rozhodně ne sídlo té jisté automobilky.
Avatar - white label
5. 4. 2013 20:11
Re: Dalyší hnusný FORD
Nepochopil jsi! Narážel jsem na to tvé "BRAVO":
"Tak teď už chybí jen GTI aby zvolal své: "dnes velmi zřetelné BRAVO"" :*) ;-)

P.S. Neboj, zeměpis (a zvlášť zeměpis Evropy) byl můj nejoblíbenější předmět už na ZŠ.
Jinak doteď jsem na těchto diskusích čítal pouze o "bezpohlavnosti" VW, takže tímto má u mne Ford jedno malé diskusní +.
Avatar - woody-alien
5. 4. 2013 21:06
Re: Dalyší hnusný FORD
A neměli byste na skladě kromě jasně pohlavní a bezpohlavní produkce taky něco hermafroditního ? ;-)
5. 4. 2013 19:43
Ford to prá dělá špatně...nedělá.
Ford Focus celosvětově patří k nejprodávanějším autům. Takže globálně se to povedlo na jedničku. A Evropa je aktuálně dost nezajímavý trh pro automotive...
A tyhlé nové ceny Focus jsou jednoznačně výborné. Focus s 1,6 150koní Ecoboostem je skvělé auto - umít být hodně rychlé ale zároveŇ jet se slušnou spotřebou. Kdo u konkurence něco podobného nabídne za 380 reskpektive 420? A Focus mě se líbí ale ano má nedostatky kufr by mohl byt o něco větší u HB. V interiéru u základních výbav žádná sláva. Týden jsme ho měl a byla to radost řídit a vozit se v něm.
Rozbalit vlákno
3
5. 4. 2013 20:06
Re: Ford to prá dělá špatně...nedělá.
Jj souhlas.....jak rikam, jedine co me chybi ..je ta velka dotykova obrazovka./navi , ktera stred pristrojovky krasne zklidni....nechapu proc to zde nenabizeji a v USA ano

...v Usa zas pro zmenu nemaji vsechny bezpecnostni asistenty v nabidce :))
5. 4. 2013 20:17
Re: Ford to prá dělá špatně...nedělá.
To ano v interiéru je pár opravdu hrozných věci.
- manuální klima - šílene ovladače. Ale to mě netrápí. Auto musí uměr regulovat samo...
- Ty základní displeje jak v kapličce tak radio - to někde dostal Ford asi zadarmo.
atd.

Ale celkově je to i tak povedené auto. A to co dělá auto autem pro mě je na špičce - podvozek, motor, brzdy...atd. A mě osobně se i líbí.
6. 4. 2013 19:53
Re: Ford to prá dělá špatně...nedělá.
Je to tak, ten interier je zuriva "Knoflikova valka"!
Avatar - jozephko
5. 4. 2013 21:19
Cenník z roku 1993
Pred vyše 20 rokmi - na jeseň 1992 ešte za spoločného štátu - som si kúpil prvý ročník Auto Katalógu - pre rok 1993. Mám ho pred sebou a sú v ňom "zaujímavé" ceny áut - ešte v Kčs, napr. pri Forde (v zátvorke počet dverí):
- Fiesta C 1.1.i kat (5): 445.050
- Fiesta CLX 1.8 D kat (5): 508.750
- Escort CL 1.4 (5): 466.800
- Escort CL 1.4 i kat. (5): 539.600
- Sierra CL 1.6 i kat (4): 629.800
- Sierra GL 1.8 TD combi: 769.200 (mala výkon 55 kW)
Napríkad taký Citroen XM Break TD stál 1.605.600, ale BMW 525 TDS Touring ABS (:-) ) automat "len" 1.328.650
Rozbalit vlákno
4
5. 4. 2013 21:53
Re: Cenník z roku 1993
zajímavé :yes:
Avatar - trapid
5. 4. 2013 21:54
Re: Cenník z roku 1993
Jó to byly časy. Tehdá jsem autosalony ještě sjížděl se školou v rámci doplňkové výuky jako žák.
No nic. Zatlačit slzu a jedem dál... .
Cena vozů neustále klesá.
Vzpomínám, když kámoš kupoval nového Golfa V v holobytu, tak byl štěstím bez sebe, když si pro něj mohl jet přes půl republiky k prodejci, který chtěl jako jediný v ČR pod 400 tisíc Kč.
Avatar - Well-being
5. 4. 2013 22:21
Re: Cenník z roku 1993
Jo jo, cena vozů klesá a cena ropných produktů stoupá ... ;-)
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 23:08
Re: Cenník z roku 1993
Jojo ale to už ty ceny byl trochu dole. My kupovali v té době Jettu V comfortline 1.6 za necelých 600 :-) Dnes za 600 máš plnou palbu v naftovym dvoulitru :-)
Avatar - wladyk
5. 4. 2013 22:35
To nepomůže.......
Cena hezká. Auto ne. :no:
Rozbalit vlákno
0
6. 4. 2013 08:32
Na Slovensku vsetko po starom !!!
... Focus od 13.332 EUR !!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 4. 2013 11:00
Dlouhá cesta
Chápu, že když nový Focus nebyl vyvíjený pro evropský trh, že se nám nebude líbit, spíš je alarmující, že když se nelíbí nám, tak tvrdíme,že se Fordu nepovedl. Je to neprodávanější auto na světě - prodává se na stejných kontinentech jako jiné modely a přes to se s Corollou pořád přetahuje - v minulé i v této generaci.

Auta už prostě nebudou vyvíjený pro Evropu především, takže si musíme zvyknout na tuhé zadní nápravy, asijský palubky, horší plasty, které Amíkům nevadí a další a další.

Cena Focuse je podle mě v pořádku. Nejlepší model za 500, nejlacinější za 300 a střed za 360 - to je vážně v pohodě ne?
Rozbalit vlákno
20
7. 4. 2013 09:19
Re: Dlouhá cesta
Ano bude třeba si začít rychle zvykat na to že Evropa není a zdá se že ani nebude pupek světa. Teď zasanovali Kypr a už to vypadá že každou chvíli natáhne ruku Slovinsko, a zdaleka to asi nebude konec. V Evropě se bude třeba učit žít levněji, přestát se natřásat jak tady je vše nejlepší a přizpůsobit se realitě.
Avatar - white label
7. 4. 2013 17:53
Re: Dlouhá cesta
Mrkni na mou reakci na tebe z 5.4. 20:11

Bylo by dobré si taky uvědomit, že žádná! automobilka není sama pupkem světa.
To, že je evropský trh momentálně v dlouhodobější krizi není rozhodující, to může časem potkat jakýkoli (i podobně velký) trh a žádný trh není absolutně bezedný.
Dobýt (v mnoha ohledech) nejnáročnější a méně "spotřební" evropský trh není dlouhodobě vůbec jednoduché (nejen mnoho japonských značek, které relativně snadno dobyly trh americký trh, by tom mohlo vyprávět) a Fordu se to v poslední době poměrně dařilo (ať už se současnou Fiestou, nebo s FF I. a II. g.), takže zbytečně postupně "vyklízet" podobně vydobyté pozice (viz FF III, nebo poslední zprávy ohledně nového Mondea) se může časem Fordu překvapivě nepříjemně vrátit.
8. 4. 2013 07:42
Re: Dlouhá cesta
Ford se vracet nebude, Ford je proste jedna z tech znacek, ktera v Evrope prohrala a nema na to, aby tady nadale pusobila. Krize nastavila latku mnohem vyse nez byla a mnoho automobilek uz na ni proste mit nebude. Je to o maximalni efektivite vyroby pri zachovani spickovych technickych parametru, to proste kazda automobilka neda. V dobe kdy auta v Evrope stala dvojnasobek toho co jinde sem mohl dodavat kazdy trouba, ted kdyz je mistni trh narocnejsi nez kdekoliv jinde, ale zaroven ceny jsou stejne nebo dokonce nizsi nez v USA, uz uspeji jen ti nejlepsi. Zatimto vypada na jasneho viteze VW Group a uvidime kdo dalsi s nim udrzi krok, Fiat se zda byt mimo hru (mozna se vrati ciste k produkci miniaut), z francouzskych automobilek prezije asi jedna, vidim sanci pro dvojici Hyundai/Kia (s jednotnou nabidkou), Toyota a to bude mozna take vsechno.
Avatar - iudex
8. 4. 2013 09:17
Re: Dlouhá cesta
A ako si Ty marketingový odborník vysvetľuješ, že Ford je európska dvojka (za r. 2012)? Focus je dlhodobo jedno z najpredávanejších áut v Európe, v rámci svojej triedy je dvojkou hneď za Golfom. Fiesta dokonca bola vo svojej triede za r. 2012 jednotkou; takže o akej prehre tu splietaš? 8-s
8. 4. 2013 09:49
Re: Dlouhá cesta
Tak se zkus podivat na celkove trendy prodeju. Minuly rok klesaly prodeje Fordu skoro dvakrat rychleji nez klesal trh, za letosni rok rozdil jeste akceleroval (aktualni pokles trhu Euro 22 1-2/2013 7.5%, pokles Fordu za stejne obdobi 18.4%!), Financni ztrata 1.5 miliardy dolaru jen za rok 2012. Takhle vypada ekonomicka katastrofa v primem prenosu. Pokud ztracis 20% trhu dva roky po sobe, tak to uz je pomalu cas na to zacit si kopat hrobecek.
Proc mluvi Ford o restrukturalizaci v EU? Slovo restrukturalizace nikdy nepadne dokud neni firma na samotnem kraji propasti.
8. 4. 2013 09:56
Re: Dlouhá cesta
Kdy říkáš a řekni i b. Už jsme to tady zmiňovali. Jen německý trh za minulý měsíc padnul skoro o 20%. Ne Evropa není a nebude nějaký (zřejmě dlouhý) čas důležitým trhem. A to že Ford zkrachuje je zbožné přání kteří nemají tuto značku rádi, nicméně pravda vypadá jinak a Ford je stále jednou z největších firem v automobilovém průmyslu a koneckoncu si nevede špatně ani v Evropě viz Fiesta, Focus.
8. 4. 2013 10:05
Re: Dlouhá cesta
Přesně tak, to že v Evropě Ford prodělal 1,5 miliardy není zase takový problém, protože v USA loni vydělal 5 miliard, takže je na tom pořád dost dobře a tou restruktualizací je myšleno hlavně změna chování vůči dealerům, změna marketingu, obměna modelové řady, snížení nákladů na výrobu (aktuální produkce v Belgii bude asi ta nejdražší na světě) a další kroky. Nicméně to není o tom, že se jedná o poslední záchranné kroky firmy na pokraji propasti...Ford se pouze poslední pár let nevěnoval Evropě, protože to není tak zajímavý trh a vrátilo se mu to poklesem prodejů a finanční ztrátou...to teď asi hodlá řešit a změnit.
Nicméně psát tu o Fordu, že se jedná o nekonkurence schopném plevelu svědčí o tvém přehledu o automotive trhu... :no:
8. 4. 2013 12:50
Re: Dlouhá cesta
Uvadel jsem jasna cisla. Minuly rok klesal Ford skoro dvakrat tak rychle jako EU 22 trh, letosni rok klesa uz dvaapul krat rychleji nez EU 22 trh. Co je na tom tak tezce pochopitelneho, ze to vyvolalo takovou odpoved zcela mimo misu? :-!
8. 4. 2013 13:36
Re: Dlouhá cesta
A koho ještě zajímá Evropsky klesající trh? A, pardon tebe.Škoda že automobilky zajímá Čína, Indie, Rusko a USA.
8. 4. 2013 17:28
Re: Dlouhá cesta
Zajima vsechny jen nekteri na nej uz proste nemaji. Evropsky trh mozna klesa, ale stale je to objemem utracenych penez nejvetsi automobilovy trh a pravdepodobne jeste dlouho bude. Cinsky trh je velky objemem prodanych aut, ale v prumeru jsou to mala levna auta s minimalnimi marzemi, americky trh je mensi a treba rusky trh je v teto kategorii nejvetsich svetovych trhu zcela usmevny, to same trh indicky.
A to vubec nemluvim o faktu, ze rust cinskeho trhu je podle vseho docasny a budoucnost americke ekonomiky velmi nejista.
Avatar - white label
8. 4. 2013 18:35
Re: Dlouhá cesta
To myslíš vážně, že dnes už vlastně nikoho evropský automobilový trh nezajímá? Zkus to vysvětlit třeba korejcům, že se tady angažují úplně zbytečně a hlavně na špatném místě/trhu. ;-)
8. 4. 2013 09:51
Re: Dlouhá cesta
Obávám se že ten návrat evropského trhu nebude tak rychlý , Ford v Evropě zdaleka není před smrtí a že by vyklízel pozice, díky příjmum na ostatních trzích si může dovolit i nějakou ztrátu. Pouze v rámci restrukturalizace netlačí na Evropský trh jako na svůj hlavní, nicméně totéž dnes děla i Evropská jednička VW. Viz představování nových modelu v Číně a ne v Evropě atd.Článek o tom že BMW chystá levnou značku pro Asii taky něco vypovídá.No co bych tu vyprávěl ti kteří chtějí vidět tak vidí a jde to napříč značkami, kdo nechce neuvidí.
Avatar - white label
8. 4. 2013 18:31
Re: Dlouhá cesta
Jak doplácí evropský zákazník na aktivity německých automobilek (např. VW a D3) v Číně? Tak, že tam někde představí nějaký model, nebo že plánují levný model pro Čínu?
To ale není srovnatelné s tím, jak se např. dotýkají důsledky globalizace Focusu III zákazníka evropského Fordu, který se musí přizpůsobit vkusu, prioritám a nárokům, které převládají v jiných částech světa.
8. 4. 2013 07:35
Re: Dlouhá cesta
V pohode? Za tuhle osizenou plecku? Kdyz realne o sto tisic korun mene (u vybavenejsich kousku) muzu mit moderni auto vyvijene podle evropskych nikoliv US standardu? Ford proste ukazuje, ze na Evropu uz nema. Stal se obeti evropske krize, ktera tridi zrno od plev v kategorii automobilek, Ford je holt tim nekonkurenceschopnym plevelem.
Problem Focusu je, ze americke socka auto (a Focus v USA nikdy nicim jinym nebyl) nema sanci uspet v Evrope v nizsi stredni, coz je kategorie kterou si v Evrope narozdil od USA kupuji auta i sofistikovanejsi kupujici.
8. 4. 2013 09:47
Re: Dlouhá cesta
Čistě ze zvědavosti...co si představuješ pod tímto konkrétně za auto? "Kdyz realne o sto tisic korun mene (u vybavenejsich kousku) muzu mit moderni auto vyvijene podle evropskych nikoliv US standardu?" To mi chceš říct, že v nižší střední seženeš za 400 000Kč stejně vybavené auto jako Focus za půl mega???

8-s
8. 4. 2013 09:58
Re: Dlouhá cesta
Bez problemu, on totiz Focus za 500.000Kc zas az tak vybaveny neni. Kdyz si vezmu podle aktualniho zlevneneho ceniku Focus Titanium s 1.6 Eco tak mam zaklad 450.000Kc, k tomu jeste 8000Kc abych nemel vzadu svihadla a mel parkovaci senzory, 10.000Kc za keyless, 25000Kc za xenony, 25.000Kc za navi, 9000 za vyhrivani sedacek (u top vybavy!!!), 14000Kc metla, A jsem na 540.000Kc a to stale nemam vsechnu celkem beznou vybavu konkurence, proti treba Hyundai Style (coz neni ani nejvyssi vybava) mi stale chybi polokozene sedacky, ktere u Forda kostuji dalsich 25.000Kc!
A to vubec nemluvim o dieselech, ktere stoji jeste vetsi raketu.
8. 4. 2013 10:03
Re: Dlouhá cesta
Plácáš něco o moderních evropských autech. Asi myslíš Golf, Leon a Octavku z moderní zadní nápravou. A když máš argumentovat moderním Evropským autem vytáhneš Hyundai. Máš opravdu zajímavé myšlenkové pochody.
8. 4. 2013 10:15
Re: Dlouhá cesta
Přesně tak, to že vytáhneš korejce jsem nečekal...neříkal, že H/K dělá špatná auta, to rozhodně ne, ale pořád po delší zkušenosti zjistíš, že to prostě ještě není ono...

No a k těm tvým kalkulacím...Focus HB stojí v 1,6 EB 110kW 429 990 (to korejec ani nenabízí...na tu jeho 1,6 GDi stačí 1,0 EB 92kW a tam jsme na ceně 405 000).

Takže:
Focus 1,0 EB Titanium 405 000Kč
i30 1,6 GDi Trikolor s paketem Style 410 000Kč
(Focus má navíc SYNC s emergency voláním, i30 zase sedačky v kombinaci koženka/látka - chvíli jsem v tom v létě jezdil a nechtěl bych to ani zadarmo...zlatá kůže)

Takže máme za stejnou cenu Focus a i30 ... můj názor je, že více kvality je na straně Focuse a to neřeším ani podvozek a jízdní vlastnosti Focuse...
8. 4. 2013 11:06
Re: Dlouhá cesta
Pomineme-li, ze ten Focus ma litrove foukane trivalcove prditko se vsemi dusledky z toho plynoucimi typu nevyrovnany chod ci nejista zivotnost, tak ten Style ma mnohem vice vybavy, namatkou napriklad predni a zadni parkovaci senzory, vyhrivani prednich sedacek, parkovaci kameru, keyless, destovy senzor a dalsi veci krome jiz zminovane polokuze. Realne tam je vybava za minimalne dalsich padesat tisic ve Fordich cenach, takze bych je vybavou rozhodne nesrovnaval.
Jinak kvalitou jsou ta auta opravdu nesrovnatelna, Ford atakuje Dacii, zatimco Hyundai se snazi konkurovat Golfu. Realne na trhu uz neni moc aut osizenejsich nez Ford, cokoliv co neni videt a par veci co i videt jsou je orezane nakladove na kost a to i u drazsiho Mondea natoz u Focusu. Jizdni vlastnosti Focusu jsou generaci od generaci horsi, takze dneska uz to bude s tim Hyundaiem realne srovnatelne.
8. 4. 2013 09:59
Re: Dlouhá cesta
>:D >:D >:D Dobrý komik. V které estrádě vystupuješ?