Diskuse

Ford Fusion Calero: Je libo další malé SUV?

7.12.2006

Móda robustního vzhledu ala SUV je v plném proudu a do rostoucí řady takových vozů se připojil i Ford Fusion.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.2006  11:02

    Dotaz

    Nikde v článku se nemůžu dopátrat informace o pohonu. Bude to aspoň haldexová čtyřkolka nebo se u Fordu inspirovali pozérstvím koncernu VW?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ponq" [194.149.119.XXX] 07.12.2006  11:09

      « Re: Dotaz

      Myslim, že forďáci nemaj k dispozici čtyřkolku pro tuhle platformu, takže se nejspíš bude jednat o předokolku. Tím spíš, že to není nikde uvedeno. S příchodem 4x4 do fusionu by se náležitě pochlubili. Já osobně jí očekával od vstupu fusionu na trh, ale nekonalo se a ani nebude ;-\ ikdyž look tohodle fordečka vyloženě vybízí k domýšlení si pohonu i zadku. Proto i "pózerské" oplastování mi na něm vůbec nevadí a myslím, že mu dokonce přidává na výrazu, solidním výrazu, na rozdíl od oplastovaných předohrabivých MPV...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.70.86.XXX] 07.12.2006  11:26

        « Re: Re: Dotaz

        Myslim ze v nove genareci bude mit plne 4x4 jako Cros MAX ! nebo nove Mondeo
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "vlasto" [62.152.229.XXX] 18.01.2007  13:07

          « Re: Re: Re: Dotaz

          no niekde som cital, ze uz to nebude fusion, ale nejaky ford B max
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 07.12.2006  12:37

      « Re: Dotaz

      Stydlíne... ty se neorientuješ na diskuzi... Tak ti to osvětlím - když VW vyjede na jedné poháněné nápravě, je to špatně, a když na jedné nápravě vyjede Ford je to také... dobře :-) ;-) Rozumíš, to je tu takovej folklór, kritizovat VW... Tedy, abych to nepřaháněl, kritizují malí. Myslím jako duchem, vědomostmi. Takže tenhle Fordík, to je milej pokus o městskou skákačku, kterou nebudeme zatracovat pro absenci 4x4, protože má jiné výhody. Je mírně vyšší než Fiesta, prakticky oplastovaná do městské džungle, a můžeš si v ní hrát na semaforech na stylového kovboje. Podle mého - nedoceněný model. Škoda, že nepíše oddaný fanatik Fordu, náš kolega Mates, on by nám vysvětlil, jak máme přesně chápat pohony. :-) ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.12.2006  13:23

        « Re: Re: Dotaz

        S tím folklórem máš pravdu, stačí se podívat na diskuzi pod článkem o Škodě Roomster Scout....
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 07.12.2006  14:29

          « Re: Re: Re: Dotaz

          Jistě, ale člověk musí umět :číst", aby pochopil, jaký příspěvek za to stojí a jaký se hodí leda do koše dějin.
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 07.12.2006  13:41

        « Re: Re: Dotaz

        Výnimočne (aj keď to nie je po prvý a snáď ani posledný raz) s Tebou súhlasím. Je to podobný počin ako v prípade škodováckeho Roomsteru Scout. Pekný zovňajšok v štýle SUV, určenie do mesta. Pekné, štýlové aj praktické detaily. Správne.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [195.92.35.XXX] 07.12.2006  13:43

        « Re: Re: Dotaz

        Co to tu zas trepes? Fusion je model odzaciatku prezentovany ako spojenie/crossover (preloz si slovo fusion ak ho nechapes) kompaktu, maleho vanu a SUV.... o tom ci tak naozaj je sa mozme bavit, kazdopadne je uz v zaklade charakterovo inde ako Polo s vymenenym naraznikom... Co ale nic nemeni na tom, ze so standardnym prednym pohonom je to v obidvoch pripadoch trosicku trapne.
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 07.12.2006  14:28

          « Re: Re: Re: Dotaz

          Já? Co ty tu třepeš? P.S. Běž se na to POLO s vyměněným nárazníkem podívat. A když je postavíš vedle sebe, ani vteřinu nebudeš rozmýšlet, které se ti líbí víc. V tomhle to VW s Polem udělal dokonale.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "sk" [195.92.35.XXX] 07.12.2006  15:29

            « Re: Re: Re: Re: Dotaz

            Jo to sedi, ani vterinu :) Pozrem na to, vstanem a odidem niekam inam :)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Mike" [68.197.5.XXX] 07.12.2006  13:48

        « Re: Re: Dotaz

        Ja myslel, ze se tady diskutuje o autech, ne o nazorech jinych :no:
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 07.12.2006  14:25

          « Re: Re: Re: Dotaz

          A on ti někdo v té diskuzi brání... Tedy, že ale diskutuješ o autech :-) Tak to honem dohoň... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Mike" [68.197.5.XXX] 07.12.2006  15:53

            « Re: Re: Re: Re: Dotaz

            No jenom ti pripominam...abys nezapomnel, vis, kdyz se navazis do jinejch, ze resi tvoje nazory...kaze vodu, pije vino;)
            • 00 Reagovat !

              foto GTI

              GTI 07.12.2006  16:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

              Ale mě to nemusíš připomínat... jak vidíš, se stydlínem problémy nemáme a ty se tu snažíš hrát roli kazatele morálky... Nějak se ne a ne dostat k tématu, viď ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Mike" [68.197.5.XXX] 07.12.2006  16:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                Vsiml sis jak se ti prasi od ust :-!
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "andree" [195.70.145.XXX] 07.12.2006  18:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                GTI: Proc porad ostatni nazyvas "stydliny", kdyz se sam stydis jit z barvou ven ohledne tveho auta? Ja odpoved znam, ale ostatni ne. :)
      • 00 Reagovat !

        foto Jozki

        Jozki 07.12.2006  14:09

        « Re: Re: Dotaz

        "Tedy, abych to nepřaháněl, kritizují malí. Myslím jako duchem, vědomostmi." Toto by som na tvojom miete nepouzival. Ty kritizujes tiez. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 07.12.2006  14:24

          « Re: Re: Re: Dotaz

          Nevytrhávej má slova z textu... já píši o bezduché kritice VW...
          • 00 Reagovat !

            foto Jozki

            Jozki 07.12.2006  14:31

            « Re: Re: Re: Re: Dotaz

            Vsimol si si to ;-) . Nemohol som odolat podpichnutiu. ;-) :-) A ta kritika VW je prve co som si vsimol u Mileho stydlina (bacha na nick). V poslednom case bola prilezitost kritizovat plasty - Touran ale ocividne plasty vadia len na jednej znacke. ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto GTI

              GTI 07.12.2006  14:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

              Přesně.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 07.12.2006  14:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

              Kritizuji je i Fordu, on už patři pod VW? >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto GTI

                GTI 07.12.2006  14:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                No... hele, že by VW přebral evropskou větev i s Astonem a Jaguarem :-) může být... To by byla diskuze >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 07.12.2006  14:34

          « Re: Re: Re: Dotaz

          On chce jen vyvolat flamewar, asi nemá na odpoledne nic v plánu >:D
          • 00 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 07.12.2006  14:41

            « Re: Re: Re: Re: Dotaz

            Mírni se, stydlíne. Chovej se jako chlap. Nebo si aspoň na něho hraj.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 07.12.2006  14:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

              Mírni se GTI, a starej se o své mužství >:-[] >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto GTI

                GTI 07.12.2006  15:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                Víš vůbec, co to je? >:D ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 07.12.2006  15:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                  Nějaký druh mušky? ;-) >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "anonym" [195.92.35.XXX] 07.12.2006  15:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                    >:D >:D :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto GTI

                    GTI 07.12.2006  16:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                    Pušky >:D ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "sk" [195.92.35.XXX] 07.12.2006  15:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                  Presne, rekni nam prosim neco o svem muzstvi, vsichni to tu chceme slyset :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 07.12.2006  15:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                    Nééé, na to přesně čekal... >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto GTI

                      GTI 07.12.2006  16:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                      >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.12.2006  14:32

        « Re: Dotaz

        Neorientuji se na diskuzi, orientuji se na fakta. Tvoje nastavování zrcadel je mi také ukradené, úsudek a názor mám svůj vlastní. kritizoval jsem to u VW, VW (čti Škoda) a kritizuji to i u Fordu. 4x4 by se mi líbila už u "běžného" Fusionu a s tím oplastováním tam tu potřebu cítím ještě silněji. Na závěr poznámka: Na Tvé osobní útoky nebudu reagovat, bratře v Kristu. Naopak, nastavuji druhou tvář a čekám další skvělé moudro.
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 07.12.2006  14:36

          « Re: Re: Dotaz

          Nechápu, jak oplastování může souviset s potřebou 4x4... 8-s :-) ;-) Fakt ne, to se na mne nezlob. A nemrač se, stydlíne... Když tak mrkni odpoledne do nějakého seznamu aut co jedou na 4x4 a přeměř jim plasty... Klid, stydlíne ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 07.12.2006  14:53

            « Re: Re: Dotaz

            Nechápeš, oplastování karoserie a zvýšený podvozek s tím bezesporu souvisí. ta auta si hrají na něco, co nejsou. Jako ideální příklad, jak by to mělo být, vidím o třídu výš Scénic RX4, první Renault co mě opravdu dostal. To samé očekávám od podobných kousků o třídu níž, tváří se jako SUV, vypadají skvěle (a to jsem neupřel ani jednomu ze tří v poslední době omýlaných aut!), ale bez oné nepostradatelné třešničky na dortu v podobě 4x4 mi to přijde mírně falešné a prázdné.
            • 00 Reagovat !

              foto GTI

              GTI 07.12.2006  14:59

              « Re: Re: Re: Dotaz

              A co ještě postrádáš u těchto aut? Naviják? Poziční světla na rámu kapoty? Prosím tě, nikdo nic přece nemaskuje, jen prostě oděli stávající model do moderních jeansů... to je všechno. Ty děláš, jako by absence 4x4 to auto technicky degradovala na popojíždění po parkovišti. 99% aut jede na jedné nápravě... Plasty neplasty. 99% aut jezdí jen po silnicích (kde bys jako chtěl v tom terénu jezdit? )
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 07.12.2006  15:08

                « Re: Re: Re: Re: Dotaz

                Mluvím o naprosto jednoduchém 4x4, Haldex, které by pomohlo třeba když jedeš takovémto SUV na chatu 99 % cesty jen na jednu nápravu, ale posledních 500 metrů je po blátivé cestě do kopce. Stačí aby víc zapršelo a na chatu prostě nedojedeš, poněvadž plasty a světlá výška tě tam nevytáhnou...
                • 00 Reagovat !

                  foto GTI

                  GTI 07.12.2006  16:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                  Naprosto jednoduchý 4x4 neexistuje... zvyšuje se váha vozu, jeho cena... pochop, to se nevyplatí. Jinak máš pravdu, ano, jak jsem tu psal - rozhodující jsou třeba i dva metry... nojo, ale tak to chce koukat jinam, výš... víš? ;-) :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "sk" [195.92.35.XXX] 07.12.2006  15:55

                « Re: Re: Re: Re: Dotaz

                Co na tom aute vadi? Nevkus a vidlackost. Auta ktore sa vizualne hraju na nieco cim ani nahodou nie su, su trapne. Asi ako prehnita stodvacina s remusom a spojlermi. Aspon keby sa na to hrali poriadne, keby to naozaj vyzeralo ako SUV a jazdilo ako fiesta, tak ked po tom niekto tuzi, tak preco nie. Takto to auto ale o majitelovi dava dost zvlastny signal....
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 08.12.2006  08:48

                « Re: Re: Re: Re: Dotaz

                Myslím že Stydlín chce říci to, že na co jsou ty plasty a vyšší světlá výška??? logick prece proto, abych auto o něco nepoškodil, má ho to chránit. A před čím??? pravděpodobně před kameny, kmeny stromů, blátivými cestami, namrzlými horami sněhu, světlá výška kvůli průjezdům členitým terénem někde v horách, brodění se říčkami a tak... No bez 4X4 si tyto aktivity nedovedu moc představit. Dvoukolka je dost hendikepovaná a podle mě takovou "výbavu" nepotřebuje, protože se prostě a jednoduše nevydá tam, kam se vydá směle čtyřkolka. Proto je toto na dvoukolce celkem podivné. Je to pouze design, nikoliv funkčnost. Jako kdybych kdyz jedu ve meste do prace do kancelare se oblekl misto do kvadra do plastovych chranicu na exetremni sporty... Naprosto bezúčelově. Asi tak.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  08.12.2006  12:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                  no jo...prostě to ber jako výbavičku na přecpané parkoviště před delvitou (pancíř proti košíkům)...o ničem víc to není. Pro 4x4 musíš holt k jinému obchodníkovi...
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 08.12.2006  12:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                    My víme ke kterému, že ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "vlasto" [62.152.229.XXX] 18.01.2007  14:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz

                  fusion ma plasty proti kolikom na parkovisku, nakupnym vozikom v podzemnej garazi, proti slecnam parkujucim hned vedla mna, kym ja sedim v kine, proti expertom cuvajucim okolo teba na krizovatke atd.. vyssiu svetlu vysku ma jedine kvoli obrubnikom a je to bezosporu genialna vec. fusion do mesta nepotrebuje 4x4, ale plasty a svetlu vysku tam uplatni nekonecne velakrat. fusion nie je auto do terenu, je to auto do mesta a nic ine sa nehra. ak si pojdem opekat na luku do lesa, tak ma tam fusion dovezie s mensimi problemami ako napr. taka fabia a aj nejaky ten sram na plaste od trna ma skor preboli ako sram na laku. cize je lepsie uplatnitelny aj na nespevnenych plochach, aj ked pre ne nie je urceny. nie vsetko, co vyzera "hranato" musi byt urcene na pariz dakar.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Dan Vořechovský" [62.77.119.XXX] 07.12.2006  12:48

      « Re: Dotaz

      V původní tiskové zprávě taková informace není. Vzhledem k tomu se osobně domnívám, že Fusion nějaký druh pohonu 4x4 nedostane. Tento model je zřejmě určen spíše do měst jako forma individualizace a nikoli jako snaha o lepší průjezdnost, dejme tomu, lesních cest :-).
      • 00 Reagovat !

        foto emylak

        emylak 07.12.2006  14:02

        « Re: Re: Dotaz

        Taky sii myslim ze 4x4 nedostane, fiesta se s tim taky nedela (a asi ani nebude) a s fiestou sdili fusion myslim dost dilu, hlavne co se tyce podvozku. Ale stalo by to za hrich :)
    • 00 Reagovat !

      foto Humbert

      Humbert 07.12.2006  17:01

      « LSD vs. 4x4

      Jsem odchovanej na dvoukolkách a tak se vás chci zeptat; zabudování 4x4 do auta přináší rozměrové, finanční nároky. Třeba u tohoto Fusionu, který vychází podvozkově z Fiesty, dokážu pochopit absenci 4x4. Proč ale nepoužili na poháněné přední nápravě diferenciál se zvýšenou svorností? Pokud si dobře pomatuju, tak třeba Citroën jej použil, když udělal oplastované Berlingo. U sportovních zadokolek se používá běžně. Používá se i u sportovních předokolek (nově Alfin Q2, Focus RS, Mazda 3 MPS, ...). Má to takový negativní dopad na pohodlnost řízení? Terénním schopnostem by to pomohlo (viz Offroady) a bylo by to jednodušší na zástavbu do vozu i levnější než 4x4. A další dotaz: nešlo by udělat jen elektronické nebo mechanické uzamčení (nebo jen vyšší svornost) předního diferenciálu pro dobu nutnou (přítomnost v terénu)?
  • 00 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 07.12.2006  13:18

    4x4

    Musim souhlasit s GTI. Tento vuz je do mesta jako delany. Skoda, ze je zakazniky tak nedoceneny. Sam bych dal prednost Fusionu pred Fiestou. 4x4 by byla tresnicka na dortu, hlavne v zimnich mesicich.
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 07.12.2006  14:35

    Fusion jsem vždycky hájil.

    Zejména první Fusion se mi moc líbil. Ten facelift už tolik ne, ale tohle vypadá zase parádně. Žádné organické výstřednosti, pěkné, jednoduché a přímočaré tvarování a přitom žádná krabice. Co se týká vzhledu, pro mě jasnej vítěz kategorie. Takže tak. A to oplastování mu docela sluší.. Dokonce si myslím, že třeba v tý stříbrný metalíze mu prospívá. A ještě k tomu je praktický. :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 07.12.2006  14:39

      « Re: Fusion jsem vždycky hájil.

      Jo. Člověče, já byl nedávno v Drážďanech a na parkovišti stálo POLO Cross, já se kvůli tomu vrátil a lezl jsem kolem něho - velmi silně mě uhranulo, je vyšší, a ty plasty ho tak jako zdrsní... já nakonec bych hlasoval pro to POLO. I když chápu tvou charakteristiku, zejména v té přímočarosti :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Pekelna-Micinka

        Pekelná Micinka 07.12.2006  14:43

        « Re: Re: Fusion jsem vždycky hájil.

        Já Polo Cross ještě neviděl, ale "obyčejné" je pěkné, aspoň poslední 2 generace jsou opravdu na špici segmentu, takže věřím, že bude taky pohledný. Mě možná v týhle kategorii oplastovaných "teréňáků" víc sedí ty plochý boky Fusionu. Polo je zase elegantnější, rozhodně má nad Fiestou navrch.
        • 00 Reagovat !

          foto marianek

          marianek 07.12.2006  14:49

          « Re: Re: Re: Fusion jsem vždycky hájil.

          Bohuzel se spolehlivosti na tom zase tak dobre neni. z koncernovych vozu je na uplnem chvostu.
          • 00 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 07.12.2006  14:53

            « Re: Re: Re: Re: Fusion jsem vždycky hájil.

            Jo, prodávej to jako stavebnici lego a musíš si to sestavit sám v garáži... marianku, marianku, zanech prosím písní amatérů a nepěj falše o spolehlivosti.
            • 00 Reagovat !

              foto marianek

              marianek 07.12.2006  15:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fusion jsem vždycky hájil.

              Vypada to, ze jsi na tom s vedomostmi tak spatne jako s nekterymy nazory. Muzu ti prelozit nasledujici. [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto GTI

                GTI 07.12.2006  16:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fusion jsem vždycky hájil.

                Finsky neumím ani nadávat :-) Marianku... tahle témata, ta na diskuzi vlastně nepatří. jediné, co tu platí je, napsat - koupil jsem si POLO, za rok najel 50tisíc a to a to se mi porouchalo... jinak se tu umlátíme statistikama. Já už ke spolehlivosti napsal asi 1500 příspěvků. Nechci ti sahat teď do svědomí, ale měl bys vědět, že statistikami se tu ohání zejména ti, kteří volant neměli nikdy v ruce...
                • 00 Reagovat !

                  foto marianek

                  marianek 07.12.2006  16:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fusion jsem vždycky hájil.

                  Spis to obcas vypada, ze sve nazory opisujes z netovych stranek VW. Pokud nemam vlastni zkusenosti s produktem, snazim se ziskat co nejvice informaci z neovlivnenych zdroju. (Napr. ve Finsku neni "domaci" automobilka a navic je to zeme s neexistujici korupci) To same, nebudu se vyptavat na Volvo ve Svedsku. A nakonec o koncernovych vozech si neprectu nic neovlivneneho ve str. Evrope.
                • 00 Reagovat !

                  foto marianek

                  marianek 07.12.2006  16:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fusion jsem vždycky hájil.

                  Statistiky se vytvareji prave z tech .... "koupil jsem si Fusion a najel s nim bezproblemovych....". A proto statistikam verim vic, nez jednitlivci. Jednou jsem do firmy koupil sluzebni Volvo S80 a po pulroce jsem ho musel vymenit. To ale neznamena, ze Volvo je nespolehlivym vozem. Slo asi o pondelni verzi. Kdyz mne nekdo rekne "Koupil jsem si Polo a najel v roce bezproblemovych 50000km", tak mu odpovim "GRATULUJU koupil sis dobre auto". Pokud chces debatovat o vozech, musis se na problem divat ocima nezucasneneho, neovlivneneho svou oblibenou znackou.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Humbert

                    Humbert 07.12.2006  17:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fusion jsem vždycky hájil.

                    :yes: Jsem rád, že jsou tu i lidé, kteří chápou funkci statistik a čísel. Osobní zkušenost je dobrá pokud jde o holky, ale o poruchovosti značky, modelu ti před jeho koupí nic neřekne. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Humbert

                  Humbert 07.12.2006  17:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fusion jsem vždycky hájil.

                  Fajn. Tak nám řekni, co se ti porouchalo >:-[] a co si si koupil... :-) Ať víme, odkud čerpáš své názory.
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 07.12.2006  14:55

          « Re: Re: Re: Fusion jsem vždycky hájil.

          S boky - dobrej postřeh. To POLO cross mě přizemnilo tím, jak se z té elegantní noty přerodilo v dravce... opravdu jsem byl ohromený.
    • 00 Reagovat !

      foto donPedro

      donPedro 07.12.2006  16:49

      « Re: Fusion jsem vždycky hájil.

      Tož mně se zas líbí víc po faceliftu, tak nějak po něm dospěl, zdá se mi. No a tahle úprava jest pověstná třešnička na dortu. 4x4 by určitě snesl, ne každej potřebuje "do lesa" SUV o rozměrech dobře rostlého tanku. Králem ve třídě "babyMPV" je však Meriva od Adama - byť je tedy spíš taková kulatě elegantní, kdežto Fusion má výzor poctivého pracanta, který je mi ostatně blíže, v tomto případě však vítězí až neuvěřitelná variabilita interiéru. Tož tak.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Novis" [85.71.35.XXX] 07.12.2006  19:56

    Další v řadě zoufalců

    Nemohu se zbavit dojmu, že prodeje aut prudce klesají, když všichni začínají oplácávat vozítka plastem kolem dokola, jenom aby se trošku přiživili na vlnce SUV. Po technické stránce nic nového pod slunce, a po stránce designu, nevím, mně osobně to neosloví, ale jiným se to může líbit, takže hrrrrr na ně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [195.28.75.XXX] 16.12.2006  19:57

    pato

    nedavno som si kupil ford fusion 1,4 16V myslel som si ze to bude slabe ale nato ze to ma len 80k ide to fakt slusne ani fabia,thalia,xara nemaju sancu a spotreba je uzasna max6,5l a to pri 3000-3500ot. co je 110-140km rychlost vybava je slusna aj priestor cena tohoto modelu je 400000sk
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "hum" [213.81.171.XXX] 28.12.2006  08:33

    no

    kde sa daju objednat tie plasty? :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Banjo" [193.109.180.XXX] 19.01.2007  11:43

    Na Fusionu

    Na Fusionu mě zaujal vnitřní prostor (5 lidí v pohodě a pohodlí) a cena v edici Gold (od 289 000 Kč). Takže kdybych teď kupoval něco nového a měl na to 300 litrů, byl by to rozhodně jeden z adeptů...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [82.100.11.XXX] 17.08.2007  17:56

    Kalabumbalačkalár

    Největší bombou tohoto vozítka je motor jeho parametry a hlavně spotřeba, 1,8 TDCI z focusu umí 4,1-4,7 1/100km s klimatizací max. 5,0 l/100km(1,6 TDCI z fusionu je lepší,pod 4l/100km max:178km/h je až dost).Dál je to interier a výbava odzkoušená z fokusu 1 a 2, :yes: ;-) Prostě du do něj ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [82.100.11.XXX] 17.08.2007  17:58

    Kalabumbalačkalár

    :yes: Jo a Fusion Calero s motorem 1,6TDCI 16V to je nářez :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nelinka (7) zarůstá kůží, hrozí jí kolaps a tělo jí funguje jako „papiňák“

Nelinka (7) zarůstá kůží, hrozí jí kolaps a tělo jí…

Když se Anetě (32) narodila císařským řezem dcera Nela (7), viděla ji sotva pár vteřin. Pak holčičku odvezli na…

Cyklistická sezona začíná. Nezapomeňte na správnou výbavu!

Cyklistická sezona začíná. Nezapomeňte na správnou výbavu!

Léto je už v podstatě opět tady. S jeho příchodem se můžeme těšit i na pohodové dlouhé večery a výlety plné…

 

iSport.cz

Šéf IIHF: Příští MS? Češi v Bratislavě, domácí v Košicích! A řeší brankáře

Šéf IIHF: Příští MS? Češi v Bratislavě, domácí v…

Čeští hokejisté po sedmém místě na MS v Kodani a Herningu klesli v žebříčku IIHF z páté příčky na šestou. Proč…

Cleveland vyrovnal s Bostonem sérii, James zazářil 44 body

Cleveland vyrovnal s Bostonem sérii, James zazářil 44 body

Basketbalisté Clevelandu vyhráli čtvrtý zápas finále Východní konference NBA nad Bostonem 111:102 a v sérii…

 

Reflex.cz

Jsme, jaké jsme: Fotografie stoletých žen, které promlouvají o vlastní kráse

Jsme, jaké jsme: Fotografie stoletých žen, které…

Ženy často touží splňovat standardy krásy, i když je jim více než 100 let. Dokumentární fotografka Arianne…

Dakar jinak. Fotoreportáž Martina Straky z nejtěžší rally světa

Dakar jinak. Fotoreportáž Martina Straky z nejtěžší…

Rally Dakar je známá hlavně fotografiemi, jež přinášejí dramatické sportovní záběry. Poušť, duny, hory, brody,…