Myslim, že forďáci nemaj k dispozici čtyřkolku pro tuhle platformu, takže se nejspíš bude jednat o předokolku. Tím spíš, že to není nikde uvedeno. S příchodem 4x4 do fusionu by se náležitě pochlubili. Já osobně jí očekával od vstupu fusionu na trh, ale nekonalo se a ani nebude ;-\ ikdyž look tohodle fordečka vyloženě vybízí k domýšlení si pohonu i zadku. Proto i "pózerské" oplastování mi na něm vůbec nevadí a myslím, že mu dokonce přidává na výrazu, solidním výrazu, na rozdíl od oplastovaných předohrabivých MPV...
Stydlíne... ty se neorientuješ na diskuzi... Tak ti to osvětlím - když VW vyjede na jedné poháněné nápravě, je to špatně, a když na jedné nápravě vyjede Ford je to také... dobře :-);-) Rozumíš, to je tu takovej folklór, kritizovat VW... Tedy, abych to nepřaháněl, kritizují malí. Myslím jako duchem, vědomostmi. Takže tenhle Fordík, to je milej pokus o městskou skákačku, kterou nebudeme zatracovat pro absenci 4x4, protože má jiné výhody. Je mírně vyšší než Fiesta, prakticky oplastovaná do městské džungle, a můžeš si v ní hrát na semaforech na stylového kovboje. Podle mého - nedoceněný model. Škoda, že nepíše oddaný fanatik Fordu, náš kolega Mates, on by nám vysvětlil, jak máme přesně chápat pohony. :-);-)
Výnimočne (aj keď to nie je po prvý a snáď ani posledný raz) s Tebou súhlasím. Je to podobný počin ako v prípade škodováckeho Roomsteru Scout. Pekný zovňajšok v štýle SUV, určenie do mesta. Pekné, štýlové aj praktické detaily. Správne.
Co to tu zas trepes? Fusion je model odzaciatku prezentovany ako spojenie/crossover (preloz si slovo fusion ak ho nechapes) kompaktu, maleho vanu a SUV.... o tom ci tak naozaj je sa mozme bavit, kazdopadne je uz v zaklade charakterovo inde ako Polo s vymenenym naraznikom...
Co ale nic nemeni na tom, ze so standardnym prednym pohonom je to v obidvoch pripadoch trosicku trapne.
Já? Co ty tu třepeš? P.S. Běž se na to POLO s vyměněným nárazníkem podívat. A když je postavíš vedle sebe, ani vteřinu nebudeš rozmýšlet, které se ti líbí víc. V tomhle to VW s Polem udělal dokonale.
Ale mě to nemusíš připomínat... jak vidíš, se stydlínem problémy nemáme a ty se tu snažíš hrát roli kazatele morálky... Nějak se ne a ne dostat k tématu, viď ;-)
Vsimol si si to ;-) . Nemohol som odolat podpichnutiu. ;-):-) A ta kritika VW je prve co som si vsimol u Mileho stydlina (bacha na nick). V poslednom case bola prilezitost kritizovat plasty - Touran ale ocividne plasty vadia len na jednej znacke. ;-\
Neorientuji se na diskuzi, orientuji se na fakta. Tvoje nastavování zrcadel je mi také ukradené, úsudek a názor mám svůj vlastní. kritizoval jsem to u VW, VW (čti Škoda) a kritizuji to i u Fordu. 4x4 by se mi líbila už u "běžného" Fusionu a s tím oplastováním tam tu potřebu cítím ještě silněji. Na závěr poznámka: Na Tvé osobní útoky nebudu reagovat, bratře v Kristu. Naopak, nastavuji druhou tvář a čekám další skvělé moudro.
Nechápu, jak oplastování může souviset s potřebou 4x4... 8-s:-);-) Fakt ne, to se na mne nezlob. A nemrač se, stydlíne... Když tak mrkni odpoledne do nějakého seznamu aut co jedou na 4x4 a přeměř jim plasty... Klid, stydlíne ;-)
Nechápeš, oplastování karoserie a zvýšený podvozek s tím bezesporu souvisí. ta auta si hrají na něco, co nejsou. Jako ideální příklad, jak by to mělo být, vidím o třídu výš Scénic RX4, první Renault co mě opravdu dostal. To samé očekávám od podobných kousků o třídu níž, tváří se jako SUV, vypadají skvěle (a to jsem neupřel ani jednomu ze tří v poslední době omýlaných aut!), ale bez oné nepostradatelné třešničky na dortu v podobě 4x4 mi to přijde mírně falešné a prázdné.
A co ještě postrádáš u těchto aut? Naviják? Poziční světla na rámu kapoty? Prosím tě, nikdo nic přece nemaskuje, jen prostě oděli stávající model do moderních jeansů... to je všechno. Ty děláš, jako by absence 4x4 to auto technicky degradovala na popojíždění po parkovišti. 99% aut jede na jedné nápravě... Plasty neplasty. 99% aut jezdí jen po silnicích (kde bys jako chtěl v tom terénu jezdit? )
Mluvím o naprosto jednoduchém 4x4, Haldex, které by pomohlo třeba když jedeš takovémto SUV na chatu 99 % cesty jen na jednu nápravu, ale posledních 500 metrů je po blátivé cestě do kopce. Stačí aby víc zapršelo a na chatu prostě nedojedeš, poněvadž plasty a světlá výška tě tam nevytáhnou...
Naprosto jednoduchý 4x4 neexistuje... zvyšuje se váha vozu, jeho cena... pochop, to se nevyplatí. Jinak máš pravdu, ano, jak jsem tu psal - rozhodující jsou třeba i dva metry... nojo, ale tak to chce koukat jinam, výš... víš? ;-):yes:
Co na tom aute vadi? Nevkus a vidlackost. Auta ktore sa vizualne hraju na nieco cim ani nahodou nie su, su trapne. Asi ako prehnita stodvacina s remusom a spojlermi. Aspon keby sa na to hrali poriadne, keby to naozaj vyzeralo ako SUV a jazdilo ako fiesta, tak ked po tom niekto tuzi, tak preco nie. Takto to auto ale o majitelovi dava dost zvlastny signal....
Myslím že Stydlín chce říci to, že na co jsou ty plasty a vyšší světlá výška??? logick prece proto, abych auto o něco nepoškodil, má ho to chránit. A před čím??? pravděpodobně před kameny, kmeny stromů, blátivými cestami, namrzlými horami sněhu, světlá výška kvůli průjezdům členitým terénem někde v horách, brodění se říčkami a tak... No bez 4X4 si tyto aktivity nedovedu moc představit. Dvoukolka je dost hendikepovaná a podle mě takovou "výbavu" nepotřebuje, protože se prostě a jednoduše nevydá tam, kam se vydá směle čtyřkolka. Proto je toto na dvoukolce celkem podivné. Je to pouze design, nikoliv funkčnost. Jako kdybych kdyz jedu ve meste do prace do kancelare se oblekl misto do kvadra do plastovych chranicu na exetremni sporty... Naprosto bezúčelově. Asi tak.
no jo...prostě to ber jako výbavičku na přecpané parkoviště před delvitou (pancíř proti košíkům)...o ničem víc to není. Pro 4x4 musíš holt k jinému obchodníkovi...
fusion ma plasty proti kolikom na parkovisku, nakupnym vozikom v podzemnej garazi, proti slecnam parkujucim hned vedla mna, kym ja sedim v kine, proti expertom cuvajucim okolo teba na krizovatke atd..
vyssiu svetlu vysku ma jedine kvoli obrubnikom a je to bezosporu genialna vec. fusion do mesta nepotrebuje 4x4, ale plasty a svetlu vysku tam uplatni nekonecne velakrat. fusion nie je auto do terenu, je to auto do mesta a nic ine sa nehra.
ak si pojdem opekat na luku do lesa, tak ma tam fusion dovezie s mensimi problemami ako napr. taka fabia a aj nejaky ten sram na plaste od trna ma skor preboli ako sram na laku. cize je lepsie uplatnitelny aj na nespevnenych plochach, aj ked pre ne nie je urceny. nie vsetko, co vyzera "hranato" musi byt urcene na pariz dakar.
V původní tiskové zprávě taková informace není. Vzhledem k tomu se osobně domnívám, že Fusion nějaký druh pohonu 4x4 nedostane. Tento model je zřejmě určen spíše do měst jako forma individualizace a nikoli jako snaha o lepší průjezdnost, dejme tomu, lesních cest :-).
Taky sii myslim ze 4x4 nedostane, fiesta se s tim taky nedela (a asi ani nebude) a s fiestou sdili fusion myslim dost dilu, hlavne co se tyce podvozku. Ale stalo by to za hrich :)
Jsem odchovanej na dvoukolkách a tak se vás chci zeptat; zabudování 4x4 do auta přináší rozměrové, finanční nároky. Třeba u tohoto Fusionu, který vychází podvozkově z Fiesty, dokážu pochopit absenci 4x4. Proč ale nepoužili na poháněné přední nápravě diferenciál se zvýšenou svorností? Pokud si dobře pomatuju, tak třeba Citroën jej použil, když udělal oplastované Berlingo. U sportovních zadokolek se používá běžně. Používá se i u sportovních předokolek (nově Alfin Q2, Focus RS, Mazda 3 MPS, ...). Má to takový negativní dopad na pohodlnost řízení? Terénním schopnostem by to pomohlo (viz Offroady) a bylo by to jednodušší na zástavbu do vozu i levnější než 4x4. A další dotaz: nešlo by udělat jen elektronické nebo mechanické uzamčení (nebo jen vyšší svornost) předního diferenciálu pro dobu nutnou (přítomnost v terénu)?
Musim souhlasit s GTI. Tento vuz je do mesta jako delany. Skoda, ze je zakazniky tak nedoceneny. Sam bych dal prednost Fusionu pred Fiestou. 4x4 by byla tresnicka na dortu, hlavne v zimnich mesicich.
Zejména první Fusion se mi moc líbil. Ten facelift už tolik ne, ale tohle vypadá zase parádně. Žádné organické výstřednosti, pěkné, jednoduché a přímočaré tvarování a přitom žádná krabice. Co se týká vzhledu, pro mě jasnej vítěz kategorie. Takže tak. A to oplastování mu docela sluší.. Dokonce si myslím, že třeba v tý stříbrný metalíze mu prospívá. A ještě k tomu je praktický. :-):yes:
Jo. Člověče, já byl nedávno v Drážďanech a na parkovišti stálo POLO Cross, já se kvůli tomu vrátil a lezl jsem kolem něho - velmi silně mě uhranulo, je vyšší, a ty plasty ho tak jako zdrsní... já nakonec bych hlasoval pro to POLO. I když chápu tvou charakteristiku, zejména v té přímočarosti :yes:
Já Polo Cross ještě neviděl, ale "obyčejné" je pěkné, aspoň poslední 2 generace jsou opravdu na špici segmentu, takže věřím, že bude taky pohledný. Mě možná v týhle kategorii oplastovaných "teréňáků" víc sedí ty plochý boky Fusionu. Polo je zase elegantnější, rozhodně má nad Fiestou navrch.
Jo, prodávej to jako stavebnici lego a musíš si to sestavit sám v garáži... marianku, marianku, zanech prosím písní amatérů a nepěj falše o spolehlivosti.
Finsky neumím ani nadávat :-) Marianku... tahle témata, ta na diskuzi vlastně nepatří. jediné, co tu platí je, napsat - koupil jsem si POLO, za rok najel 50tisíc a to a to se mi porouchalo... jinak se tu umlátíme statistikama. Já už ke spolehlivosti napsal asi 1500 příspěvků. Nechci ti sahat teď do svědomí, ale měl bys vědět, že statistikami se tu ohání zejména ti, kteří volant neměli nikdy v ruce...
Spis to obcas vypada, ze sve nazory opisujes z netovych stranek VW. Pokud nemam vlastni zkusenosti s produktem, snazim se ziskat co nejvice informaci z neovlivnenych zdroju. (Napr. ve Finsku neni "domaci" automobilka a navic je to zeme s neexistujici korupci) To same, nebudu se vyptavat na Volvo ve Svedsku. A nakonec o koncernovych vozech si neprectu nic neovlivneneho ve str. Evrope.
Statistiky se vytvareji prave z tech .... "koupil jsem si Fusion a najel s nim bezproblemovych....". A proto statistikam verim vic, nez jednitlivci. Jednou jsem do firmy koupil sluzebni Volvo S80 a po pulroce jsem ho musel vymenit. To ale neznamena, ze Volvo je nespolehlivym vozem. Slo asi o pondelni verzi. Kdyz mne nekdo rekne "Koupil jsem si Polo a najel v roce bezproblemovych 50000km", tak mu odpovim "GRATULUJU koupil sis dobre auto". Pokud chces debatovat o vozech, musis se na problem divat ocima nezucasneneho, neovlivneneho svou oblibenou znackou.
:yes: Jsem rád, že jsou tu i lidé, kteří chápou funkci statistik a čísel. Osobní zkušenost je dobrá pokud jde o holky, ale o poruchovosti značky, modelu ti před jeho koupí nic neřekne. ;-)
Tož mně se zas líbí víc po faceliftu, tak nějak po něm dospěl, zdá se mi. No a tahle úprava jest pověstná třešnička na dortu. 4x4 by určitě snesl, ne každej potřebuje "do lesa" SUV o rozměrech dobře rostlého tanku. Králem ve třídě "babyMPV" je však Meriva od Adama - byť je tedy spíš taková kulatě elegantní, kdežto Fusion má výzor poctivého pracanta, který je mi ostatně blíže, v tomto případě však vítězí až neuvěřitelná variabilita interiéru. Tož tak.
Nemohu se zbavit dojmu, že prodeje aut prudce klesají, když všichni začínají oplácávat vozítka plastem kolem dokola, jenom aby se trošku přiživili na vlnce SUV. Po technické stránce nic nového pod slunce, a po stránce designu, nevím, mně osobně to neosloví, ale jiným se to může líbit, takže hrrrrr na ně.
nedavno som si kupil ford fusion 1,4 16V myslel som si ze to bude slabe ale nato ze to ma len 80k ide to fakt slusne ani fabia,thalia,xara nemaju sancu a spotreba je uzasna max6,5l a to pri 3000-3500ot. co je 110-140km rychlost vybava je slusna aj priestor cena tohoto modelu je 400000sk
Na Fusionu mě zaujal vnitřní prostor (5 lidí v pohodě a pohodlí) a cena v edici Gold (od 289 000 Kč). Takže kdybych teď kupoval něco nového a měl na to 300 litrů, byl by to rozhodně jeden z adeptů...
Největší bombou tohoto vozítka je motor jeho parametry a hlavně spotřeba, 1,8 TDCI z focusu umí 4,1-4,7 1/100km s klimatizací max. 5,0 l/100km(1,6 TDCI z fusionu je lepší,pod 4l/100km max:178km/h je až dost).Dál je to interier a výbava odzkoušená z fokusu 1 a 2, :yes:;-) Prostě du do něj ;-)