Malý pětidveřový hatchback se po vzoru Fiesty dočkal varianty Active. V útrobách pak najdeme novou dvanáctistovku dostupnou ve dvou výkonových verzích.
Kdy už Ford konečně pochopí, že evropské automobilové trhy jsou daleko náročnější, než trhy jihoamerických (či přímo rozvojových) zemí?! Tohle Ka+ sice není taková designová tragedie, jako Ecosport, ale pořád je to auto s vysokopontonovou karoserií sedící na maličkých kolech. A to je prostě hnusné a žádný facelift to nemůže odstranit... Chabé prodeje tomu samozřejmě odpovídají. Pokud si myslí, že tímto strojem nahradí veleúspěšnou Fiestu minulé generace (která byla podstatně levnější než ta současná), tak je to naprosto bláhové! :-O:'-(8-s:no:
P.S. Poučil se Ford alespoň z propadáku současné generace Mondea a připravuje už jeho nástupce opět šitého na míru evropským požadavkům?! Nebo už v D segmentu definitivně hodil ručník do rignu a vyklidí pole Passatu, Superbu a nové Insignii? Zahodit tak skvělou tradici by bylo holé šílenství, ale nároky Evropy na vozy střední třídy jsou opravdu jiné v Evropě, než v USA, víš Forde? Stačilo by, kdyby sis udělal pořádnou marketingovou studii!...
To auto není hezký - subjektivní pocit, někomu se může líbit.
Ale objektivně je drahý. BTW předchozí generace se doprodávala za cca 170tis? Ano vím, byl to třídvéřák atd. ale ten rozdíl u malého auta je prostě propastný...
Z čeho usuzuješ, že to bude objektivně drahé? Já jsem cenu ještě nikde neviděl...
Navíc je to konkurent Fiatu Panda a tam člověk o kráse nemůže ani vtipkovat, natož hovořit :-D.
Takto malých aut s atmosferickým motorem a zvýšenou světlou výškou opravdu moc v Evropě není (Panda, Fiorino, Ignis) a proto mi to neřijde jako úplné šlápnutí vedle.
Navíc Dacia dokazuje, že vzhledový i kvalitativní lowcost je v Evropě dost úspěšný, tak proč to taky nezkusit (jenom bych asi zkoušel pod jinou značkou, ať si tu svoji nepoškozuji, ale takovou Ford nemá...).
Tak tento jihoamerický fordí vozík oproti Sanderu opravdu nemá nejmenší šanci, protože: Sandero je 1) podstatně pohlednější, 2) Nesrovnatelně levnější. :-) Samozřejmě vím, že to Ka+ má pravděpodobně mnohem lepší jízdní vlastnosti i kvalitnější interiér, ale na to se v tomto segmentu opravdu moc nehraje...
Však neříkám, že má konkurovat Sanderu, spíš bych to viděl na tu Pandu a tam to tak hrozný rozdíl nebude.
Já bych to nezatracoval předem, třeba to nebude taková hrůza a cenu taky ještě neznáme.
Nedávno mě Ford příjemně překvapil v oblasti malých aut, tak bych mu dal šanci.
Asi ano.
Uvidíme, jaké budou výbavy, Ka+ má dnes jen jednu, dalo by se říct, že skoro plnou :-D.
Je tam klima, mlhovky, el. okna, infotainment, to není teritorium Sandera.
Ale třeba tam dají nějaké chudší výbavy ála Jižní Amerika a dostanou se ke 200k, uvidíme.
Design je subjektivní, ale mně se třeba Panda líbí daleko víc než tohle.
Že to bude drahé usuzuji z toho, kolik to stojí teď, nebo snad předpokládáš že FL verze bude levnější? To by jsi byl dost naiva.
Nevěděl jsem, že se ještě prodává, ale už jsem to napravil.
Podle výbavy to ale vypadá, že to nebude žádné holátko a cenově by to mohlo zůstat zhruba stejné. Oproti stejně výkonné Pandě to není nikterak dražší, žádnou tragédii tam nevidím.
tieto brazílske zmrtky by ani do eu nemali posielať. Možno tu upichnú pár ks, ale zbytočne si kazia povesť človek ohrnie nos potom aj nad riadnymi modelmi. Značka, ktorá často podsúva brazílsko ázijské úchylky si nakoniec taký imidž aj vybuduje.