Ceny Kugy Ford odvážně nastavil výše. Za osm set tisíc dostáváte nejen dvoulitrové TDCi, ale také slušnou výbavu. První vozy budou k dispozici již během několika následujících měsíců.
Tiguan jre za nizsiu cenu, ale u fordu ocakavam akciove ceny, a iked uvidime, ci budu stihat vyrabat. lebo kde je dopyt, nie je potreba robit speci ceny
Rád nechávám sklouzávát i v tomto segmentu své pohledy po vyzrálých, ladných a očekávaných křivkách aut. Například... TOUAREG, mistr vizuální ladnosti, který inspiroval TIGIho k témuž. Miluji též bezkonkurenční vyváženost a harmonii celku ixtrojky, která se mi vlastně líbí více a více... Nebo Mercedes M-klasse... to je vizuální svátek. O GL nemluvě. Asi nejdál z hlediska zahranění, z hlediska ostrosti výrazu došla ixpětka, ovšem ty hrany nejsou samoúčelné, dokonale podtrhují potenci toho auta. BMW X5 ve své aktuální vizáži je lekce absolutního brusu - ostrá jak břitva, přitom, přitom, podíváš-li se na ní... zdá se ti, že bys to takhle přece dokázal udělat též. Možná v tom tkví umění bohů designu... vnuknout ti nepřímo tuhle myšlénku. A co ty, co tobě kdo vnukává? Jak ceníš v tomto kontextu, Kugu.
P.S. Cena za vybavenou KUGU je tedy jasná... Meloun. Minimálně.
Re P.S: poopravujem -maximalne melonik..titanium je bezne navyssia vybava toho auta(teda pokial nexces zlaty volant)
Tiguan v poronatelnej vybave stoji cca 912 000 - cize neni naky velky rozdiel..ale ako bolo povedane-pokial sa predava tak naco znizovat ceny :-) a esteneco- X petku a emko sem nemiesaj. to su auta uplne o inom
ceny som myslel Kc .. boli na stranke dealera cize som si ix nevymyslel..ten zlaty volant len obrazne- na mysli som mal najvyssie vybavy bez individ. doplnkov. a tam sa tie dve lisia len o nake 3 tisicky..teda ak si to dobre pamatam..cize nieje az tak drahy oproti tiguanu..medzi nimi budu rozhodovat skor sympatie a ne cena
Ta cena za Kugu je dosti vysoko nasazená, ale to se změní. Pochopitelně coby VWňák sis asi nepřečetl detaily, Ford tady razí cenovou politiku přes vybavené vozy, osobně si nemyslím, že to je nejšťastnější cesta, ale se stejne vybaveným Tiguanem budou na stejné úrovni. A jinak průpovídky o ladných křivkách Touaregu nebo Tiguana.. :-) no dobrá, u tebe věřím tomu, že to myslíš vážně, ale jinak bych tu ladnost hledal úplně někde jinde, určitě ne pak v řadách na pohled nudných VW.
Do Freelandera pojdu minimalne ti, co chcu od SUV tej triedy aj nejaky vykon mimo cestu a nielen sa flakat po asfalte..v tom je Freelader bez konkurencie da sa povedat vo svojej triede. A zase..ked SUV tejto triedy na cestu tak CR-V...cize ja by som paletu modelov tychto "strednych" SUV obmedzil na Freelander, CR-V a pripadne Tiguan (aby sa nemcuri nahodou neurazili) a ostatne by som zrusil ;-) (som zvedavy kolko idiotov ma teraz bude brat smrtelne vazne a doslovne >:D a budu tu nemiestne reagovat)
Zatím jen stručně: design poutavější a modernější než u spíše klasického Tiguanu, ale zatím slabý motor. Snad dají později něco, co se vyrovná 200 turbo koníkům Tiguanu.
tak to je fakt. ale ked si ford pozical poznatky 4x4 od land rovera tak sa podla mna je na co tesit..s mazdou spolupracuju na mensix automobilox tak si asi povedali ze z obalti of road ma viac skusenosti LR..to len moj nazor:)
Ford je nejhorší automobilka co znám.Měl jsem už několik značek aut,ale ford je suverene nejhorsi!!!!Mam novy model galaxy a jsem s nim 2x mesicne v servisu!!!! A ochata kterou projevuji ke svym zakaznikum stoji za ***
tyhle afektovaný, rádoby podložený výlevy mám nejradši. Já mám rok starýho focuse, najezdil jsem zatím 50tis km a jsem spokojenej. Věděl jsem jaký auto si chci koupit a co od něj očekávám a to naprosto splňuje.
:-) Plně souhlasím,od r.1999 mám už 3tího a další bude zase Ford.Zkuste si nakonfigurovat např. Fóbii ve standardní výbavě nového Focusu.To co má Focus v základu k tomu si Fóbie nemůže ani čuchnout.1,6TTdi v základu 436tis.A to nemluvím o ceně servisu Ford 500Kč/hod. Fóbka 1100Kč/hod. a voškubou tě jak holuba kdykoliv projedeš bránou.
Já mám forda a do forda jezdím jen pro olej a filtr, protože s ním není vůbec žádný problém. Mám dvě mondea. Absolutně skvelé a bezporuchové. A 5litrů oleje 5W-30 s filtrem stojí 1002Kč. Rozvody 3250Kč. Prostě super! :-)
Milujem tieto zvasty...s autom treba v prvom rade vediet zaobchadzat a v druhom sa on starat...ja mam 11 rokov staru fiestu a ide bez problemov...casto to nie je len o aute ci automobilke, asle skor o majitelovi :-|
to je fakt... je umenie najazdit 600 000 kilakov na escorte bez poruxy- len olej a brzdove oblozenie :-) ..servis sa nemoze hadzat na auto- to je cisto vec firmy ktora ho prevadzkuje
Presne taak..mam v robote niekolko exemplarov co maju nad 500 000 a jeden dokonca nad 800 000..vsetko je na nom sice menene (v ramci servisu vozidla, cize je ako nove prakticky), ale nikdy sa nepokazilo same od seba alebo tak. ale toto su uz extremy o tych je skoda pisat. V beznej prevadzke proste treba autu venovat nalezitu starostlivost aj mimo navstevy servisu, klasickym pripadom takej starostlivosti je Alfa ci Fiat..pokial sa o ne naozaj clovek stara, tak sa nekazia a potom sa clovek len smeje a kruti hlavou kam chodia vsetci na tie keci o "spolahlivosti" talianov...(vlastna skusenost)
A víš proč? Protože sis koupil nový model auta. Kdyby sis teď koupil novou Lagunu, nebo Mondeo, tak dopadneš stejně. Příště si kup něco, co je na konci své morální životnosti, ale je to vychytané. Nebo japonce.
tak s tím nesouhlasím mám jeden z prvních modelů galaxy II vůbec vyrobených, převzal jsem ho v 06/2006 , dnes najeto 56tis a žádný problém s ním nebyl, pouze jedno vrzání a to bylo hned odstraněno.
Tak buď rád a klepej na dřevo. Ford má dnes lepší kvalitu než dřív, ale poruchovost u nových modelů bude vždycky - první zákazníci jsou takoví betatesteři vždycky a všude. I to je důvod proč např. u SW se objevují beta verze - funkčně je to hotové, ale nejsou pochystané všechny eventuality které mohou za provozu nastat.
Achjo. Uz to konece pochopte, ze je to o tom, jaky kus auta chytite. 8 lidi muze mit stejny auto a u 5ti bude OK a 3 budou porad v servisu.
Takze tri lidi budou porad na forech tvrdit jak je tahle znacka XXX nanic a 5 lidi ji bude chvalit.
Pro ty co kritizuji, chci rict at se nekdy zamysli - jedna kapka nedela dest (jedno auto co se kazy neznamena ze cela automobilka je spatna). Nesnasim vety typu, treba: Forda jsem mel a kazil se, tak uz nikdy tuhle znacku nechci. Nebo, soused ma Skodu a porad je v servise, to je hrozna slupka to nechci. To by jste si totiz uz nikdy zadny auto nekoupily.
Jo a jak tu nekdo psal, ze se kazilo BMW za 2,5 mil. tak budte v klidu, to je uplne mozne, sam znam podobne priklady. Nevim proc by se to nemohlo dit. Je to taky jenom auto.
Musím jedině souhlasit měl jsem Ford Scorpio druhé řady. A auto bylo častěji v servise než na silnici a ochota v servisu na bodu mrazu. Nyní mám volvo S80 auto absolutně bez poruch a servis na jedničku.
předražené a to i na česko, kde jsou nejdražší auta v unii, hlavně jsem zvědavý na nového Forestera - v Německu je v druhé výbavě (ze čtyř) za cca 726.000,-Kč (v USA za cca 360.000,-Kč) a tahle Kuga je proti subaru "hadr", o Tiguanu ani nemluvím :-)
V Dansku jsou automobily drahe pouze pro rezidenty. Je to dano tzv. luxusni dani (dani za luxus). Pro nas jsou automobily zakoupene v Dansku naopak velice levne.
V Dansku se plati tzv. dan z luxusu. Automobil di ni patri take. Tzn. dan zaplati za automobil cca 2x vice nez cech. Vyrobci automobilu na toto reaguji a prodavaji automobily levneji nez napr v CZ. Pokud tedy zakoupis automobil v Dansku a prevezes ho do CZ, vydelas na nem vic nez po zakoupeni v Nemecku.
Za tie peniaze co stoji tiguan by som cakal trosku viac ako vychrdly touareg s interierom golfu plus 8-s tragedia ako vie VW zabit takuto kombinaciu a sprosty lud mu to stale zere a kupuje tie ... o dusu..sak co uz..ti co maju rozum sa vozia v inom :-!
MILUJEM..nie..skor OBDIVUJEM ludi ktori hodnotia auto ktore ani nevideli..ci si naky numerolog ktory dokaze urcit vlastnosti auta na zaklade ceny? alebo zaryty tiguanista ktory by to auto obhajoval aj voci prototypom buducnosti? :-)
Jako nástavec na pen*s je to fakt drahé. Kdo potřebuje podepřít chábé ego a ..... pak ať vrazí dvě stovky do modré pilulky a uspokojení se dostaví levněji.
v německém ceníku je cena za titanium 4x4 30.600,- Euro, v přepočtu při dnešním kurzu 25,50 je cena 780300,-, u nás to koupí jenom blb nebo ten kdo má dost peněz na rozhazování.
Ty ceny jsou, jak bývá v poslední době u Fordu zvykem, hodně nadsazené. Holt chtěj zkasírovat nedočkavce a za půl roku bude nový ceník jako to udělali u Mondea, včetně motoru 2,2 TDCi.
Důvod ke koupi za zveřejněné ceny pro trochu informovaného zákazníka nevidím, technický základ Kugy je totiž společný s LandRoverem Freelander II, který se nyní dá pořídit s motorem 2,2 TDCi v akční verzi LE za cenu 799 tis. Kč (v ceně jsou přitom litá kola, automat.klima, metalíza...).
tedy Fordu rozhodně nechybí, a to jak ve smyslu představených cen, tak ve smyslu "nabídky" motorů. Nabídnout dnes model s jednou motorizací (byť později se nejspíš objeví i nějaká další) je ostuda nehodná evropské automobilky. :no:
Z v poslední době zveřejněných cen nových modelů aut pro český trh už celkem logicky vyplývá, že nakupovat auta u nás nedává smysl, ještě navíc v kombinaci s už prakticky nepoužitelným finančním leasingem. Nákup za hotové, kdekoliv jinde v Evropě, bude nutností, pokud si člověk nebude chtít připadat jako blb podporující dobře živená česká zastoupení. ;-\
Což o to, nákup v zahraničí je jedna věc, ale kde to potom servisovat, pokud člověk nebydlí v příhraničí? Spousta značkových servisů u nás si např. účtuje o polovinu vyšší hod. sazbu, když zjistí, že auto bylo koupeno mimo oficiální českou distribuční síť.
Nemohou ty vyšší české ceny jen odrážet nákupní zvyky českého zákazníka? Tj. možná oficiální ceníky slouží hlavně pro nabídku následné "slevy" která je pro většinu zdejších zákazníků nezbytnou součástí koupě. Situaci v Německu ovšem neznám, možná i tam jsou slevy 10-15% z ceníkových cen běžné ... ?
Já jsme si včera nakonfiguroval Tiguana F/T s 1,4 motorem a pár drobnostmi do výbavy a cena při přepočtu EUR/CZK 25,55 vyšla na 730 tis CZK. No a u nás c Čechách ho nabízejí za 811. Jedinou omluvou (ale velice chabou) je, že posilování koruny je až nenormální, loni na podzim stálo EURO 28,60 a dneska 25,05. Ale to je všude - Marks a Spencer s velkou pompou hlásí, jak zlevnil trvale všechny výrobky, ale když se člověk podíval ještě před vánocemi na etiketu a viděl cenu v librách, tak se musel smát. U nich až doletoška libra stála onech 45 CZK....
Jinak nevím, ale podle AMR nebo Autosalonu nemusím servisovat (ani záruky) auto ve značkovém servisu - netýkala se toho také bloková vyjímka? A jak by mi mohli naúčtovat přirážku na sazbu? To je diskriminace - maximálně mohou dát zákazníkovi slevu, ale přirazit 50%, když auto není koupeno u nich?
Chudá nabídka motorů mě netrápí. Zaprvé - je to teprve začátek a nabídka se zcela jistě rozšíří. A zadruhé - 2l nafta byla, je a bude v daném segmentu nejžádanější. Takže ono je sice hezké mít 50 motorů, ale 90% prodaných aut bude s tím, který už mají. Podívej se na statistiku Tigiho.
2,0 nafta bude v daném segmentu nejžádanější, dokud se nebudou nabízet benz. motory, které k charakteru SUV sednou. Při srovnání obvyklých benz. dvoulitrů s turbodýzly v libovolném malém SUV vyjde vždy jako vítěz nafta, benzinům chybí krouťák, a i malá SUV jsou už přece jen dost těžká. Když ale zmiňuješ Tiguan, zrovna u něj není třeba zaklínat se naftou, 1,4TSI umí s autem hýbat velmi podobně jako 2,0 tdi a 2,0 TSI je úplně jinde, jak výkonem tak charakterem, auto to pozdvihne zas o kousek výš, to, že se přesto objednávají hlavně 2,0 tdi je prostě setrvačnost jak zákaznická tak prodejců, přijít do VW s tím, že chceš benzín je v posledních letech chápáno prodejci VW málem jako faux pas, většina z nich ještě ani nejela ve všech TSI a automaticky nabízejí vše s tdi. A pokud jde o Kugu, problém Fordu je spíš v tom, že do ní v benzínu nemá pořádně co dát.
No ono to s tím benzínem v SUV asi nikdy nebude tak horký. V tomhle segmentu ropáka chápu, protože s podobnou dynamikou bývá rozdíl 30% a výš a navíc spousta kupujících nezajímá charakter motoru či "sportovnost" motoru. Pro spoustu je důležitý, že se vyškrabou na hory a na chajdu a pak taky ta spotřeba. 1.4TSI určitě není špatný motor, ale v souvislosti s Tigim mi to nějak nepasuje. Ideální bude do Golfu, ale v SUV - nevím, nevím.
vsimli ste si to?? diskusie u forda su ako husenkova draha hooore dooole... kazdy si tu s kazdym vymiena nazory a ja to nechapem.. ja fordu fandim a pride mi ich design skvely.. kto povie ze je Kuga skareda tak to uz je vec vkusu ale nechapem to.. je to skvele vyrazove auto... skor mi vadi ze vobec maju v ponuke le 2-oj kolku taketo auta by mali byt cisto 4x4!!! ja mam forda mal som forda a budem mat forda... je to skvela znacka zamerana skor na pocity z jazdy co ja obzvlast ocenujem... Nove MONDEO je skvele a dufam ze ked sa zveziem v tomto auticku budem si to hovorit TIEZ!!!! co sa RX-7-micky tyka tak to je trocha ine auto.. a motor co tam je je zasa uplne niekde inde a designovo .. no myslim ze KUGA je na tom lepsie....
uz ked tak MX..ale to je jedno..suhlasim. ja mam tez fordy a fordy aj budem mat..no po motorovej stranke im xyba SILA .. to sa prejavilo ze som si zaobstaral starsu lagunu V6 ..taky naky motor co ma 100 za cca 6 sekun a popritom si vypyta v priemere 9 litrov mi v modrom ovale xyba..ale spolahlivost a vlastnosti tyxto aut su famoozne (musim si zaklopkat na drevo)
ja som u mojho mondea to riesil tak ze u firmy MAXItdi som si dal do auta cip.. ma to teraz 145 koni a spotreba klesla o 0,5 litra.. auto je neskutocne pruzne maximalka sa moc nezvysila no pruznost je super.. a mam pocit ze auto je take kludnejsie.. stalo to asi 8000SK.. takze pohodaaaa
To máš naprostou pravdu, když porovnáš design hlavních konkurentů, tak Ford vypadá bezpečně nejlíp a podařilo se mu něco, co má tak akorát možná Citroen. Vytvořil jednotný charakter všech vozidel (jak skvěle do toho zapadl face-lift Focusu!), aniž by se jednalo o zvětšeniny jako v případě Peugeutu, kde v poslední generaci nerozeznáš pomalu 207 od 307. Na Fordu je dneska prostě vidět a poznat, že to je Ford, i kdyby ten modrý oválek neměl. A to je styl, to je kvalitní design.
Zajímavé je taky, že ve Frankfurtu byla studie Fiesty (Verve) a studie Kugy. A zatímco Fiesta je prakticky totožná s konceptem (vypadal úžasně...), tak Kuga se liší (hlavně předek) a musím přiznat, že studie nevypadala tak dobře jako produkční typ - i když ten jsem naživo ještě (a logicky) neviděl.
Mondeo se povedlo a autem roku se podle mně bohužel nestalo, protože by to byl další ford v řadě.
Na druhou stranu si nemyslím, že jeho konkurenti by byli slabí - nadávání na všechny ostatní značky tady sice patří u některých k bontonu, ale mám takový dojem, že malá SUV jsou zrovna třída, kde na vyložený trapas nebo úlet nenarazíš. Co mně ale těší (i když mám rád Hondu...), že jak Kuga, tak Tiguan tak Nissan (QK) jsou evropská SUV a například dodonedávna vedoucí neevropskou konkurenci (Toyota, Korejci, Suzuki)začínají docela předstihovat a to nejen v designu.
Re: BMW ceny přepočítává dle aktuálního kurzu eura k datu pr
Horsi kdyz ojednas a pak Euro skoci nahoru >:D To to reseni v praxi stejne jen o domluve s prodejcem jako vsude jinde. A to uz vubec nebore krasne ceny za Mpaket par kol a podvozek a stoji to ze by slvoek po...sral.
no, kdo myslel, ze bude levnejsi...ja tedy ne, navic nazivo (opet) zklamani z Fordova interieru, ale proti gustu...on Tiguan taky zrovna uvnitr neexceluje, ale je to zase VW
ked hovoris ze :Tiguan taky zrovna uvnitr neexceluje, ale je to zase VW ....na to sa da povedat jedine... ale Kuga je zase ford .je to len na konecnom maitelovi co si vybere :-)
ale je to zase VW, prave, raci koupim drasiho dobre vybaveneho Forda s levjsim servisem nez opacne levne VW s zakladni vybavou s cenou predrazenych nahradnich dilu jako u japoncu.
Navic rozumny clovek si po pocka na to az Ford nahodi sve akcni nabidky -20% dolu a vsadim se ze budou prave na tento motor 2,0 TDCi.
Ta velikost zavazadlového prostoru je tragická, kvůli tomu už o Fordu Kuga neuvažuji (a teď tu nějaký všeobecně moudrý člověk napíše, ať si koupím Transita nebo Avii).
Kde se o té schránce na dně kufru doctu? (Dosud jsem o tom nic neviděl.) Jak má tato schránka velký objem? Dá se schránka propojit (sundáním nějaké přepážky) s hlavním zavazadlovým prostorem?
Dá se schránka propojit (sundáním nějaké přepážky) s hlavním zavazadlovým prostorem? presne tak mrkni na predesle info o Kuga zde na serveru je tam i foto. Ta prepaska dela to ze mas kufr v rovine to konkurence nema a da se vyndat. Raci si to nazivo prohledni a to neplati jenom o Kuga, nez udelas zaver.
Kuga sa mi paci, uz sa tesim ked bude na SK, videl som ju iba v bielej farbe ale velmi sa mi paci. Iny motor v nej ani nepotrebujem ten diesel je fajn. Cena okolo melka, to pojde dole k tomu este -DPH a jedno pohodove auto v garazi ;-)
jasně pane, že jsme těch testovacích jízd hodně zažili, viděli, četli... qashqai testován byl, tak mě řekněte s čím srovnáváte? a za 250 navíc si k tomu můžu koupit malé auto na nákupy
Panové a budoucí majitelé kugy a tiguanu, běžte se projet v cx-7 a pak třeba změníte názor. To auto, ale to už jste asi četli v různých testech nemá moc chyb a je tam motor, kterej u tiguanu ani ve fordu nikdy,ale opravdu nikdy nebude.Nemluvím o designu ten už je úplně jinde a za ty prachy. Proč byla asi za měsíc leden mazda cx-7 nejprodávanějším SUV, protože chytří zvedli *, projeli se a zaplatili za něco co jim dá nejen kvalitu, individualitu, ale taky pořádnej zátah.
Do Tiguanu už lze objednat i světový motor roku 2.0 TFSI se 147 kW. Vzhledem k nižší hmotnosti Tiguanu proti Mazdě je docela možné, že ve zrychlení na tom bude VW lépe, ale nevím, údaje jsem nehledal.