Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford kvůli slabé poptávce omezí koncem roku výrobu v Evropě

Slabá poptávka si vynutí omezení výroby v německé továrně Fordu. Situace se dotkne skoro čtvrtiny zdejších zaměstnanců.
Zpět na článek
23. 9. 2014 16:26
neregistrovaný "SR20"
24. 9. 2014 03:05
24. 9. 2014 14:41
neregistrovaný "SR20"
24. 9. 2014 03:07
24. 9. 2014 08:38
Avatar - Ada je zase tady
23. 9. 2014 10:23
S ohledem na interiér
se není co divit, že prodeje padají :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pekelná Micinka
23. 9. 2014 11:40
Re: S ohledem na interiér
Kdyby jen interiér, takový nemastný neslaný marketing... Celkově pak absence Mondea, když Passat už točí další generaci.
Avatar - WinDiesel
23. 9. 2014 12:55
Re: S ohledem na interiér
Velice vych-c-a-n-é nechat si zaplatit přechod na nové modely .....
Až naběhne nové Mondeo atd ....
Být německou vládou tak se na ně vyprdnu ale oni ty prachy dají, jde přece o zaměstnanost.
A konkurenti kterým se daří mohou jen skřípat zuby.
23. 9. 2014 13:56
Re: S ohledem na interiér
Hloupej kdo dava, hloupejsi kdo nebere.
24. 9. 2014 03:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
23. 9. 2014 13:46
Re: S ohledem na interiér
Tak to není jenom interiér 8-s
Avatar - iudex
23. 9. 2014 13:38
Výroba vs. dopyt
Tak ono by aj bol dopyt, ale po Mondeu, ktoré sa stále nepredáva, takže ťažko môže existovať reálny dopyt po neponúkanom výrobku.
Je teda zrejmé, že nedostatočný dopyt sa vzťahuje najmä k modelom Fiesta a Focus. Pri Focuse to chápem, výhrady k exteriéru i interiéru doterajšej verzie sú silné, to by sa ale malo zmeniť po facelifte, ktorý je všeobecne prijímaný pozitívne. Opäť ale platí to, čo pri Mondeu, že kým nie je Focus f/l v predaji, nemôže ani robiť predajné čísla. Na ruhej strane ma prekvapuje Fiesta, tá sa predávala dobre i pred f/l a faceliftovaná verzia ešte lepšie (napr. v Turecku som mal pocit, že každé druhé nové auto je Fiesta f/l).
Takže osobne sa domnievam, že je to skôr prechodné obdobie v dôsledku výpadku ponuky kľúčového modelu, resp. čakanie pred nábehom f/l verzie. A možno Ford práve toto šikovne využil a pýta si peniaze od vlády. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
23. 9. 2014 14:27
vadi mi maska
vobec ale vobec mi tam ten cumak z astona nepasuje... auto posobi na predok tazkopadne ..... predfaceliftovana fiesta na predku nemala chybu....... ale ten novy obrovsky cumak tomuto malemu autu nesedi ... som uprimny--- .... a v kontraste s nizkou zadnicou a celkovym profilom auta vyzera predok divne.... snaha spredu vyzerat ako o triedu vacsie auto tu moc estetiky neprinieslo..... interier je tiez riadny jukebox.... uz aj stare rio ho ma krajsi a prehladnejsi... nehovoriac o priestornosti nad hlavou u fiesty vzadu..... ktora je pod uroven nejedneho miniauta..... k tomu vysoke ceny ..... co ludi vedie ku kupe fiesty je tiez otazka na ktoru tazko hladam logicke odpovede..... je tolko lepsich a solidnejsich malych aut ze by som musel byt pijany aby som siel prave do mrnavej gycovej fiesty
Rozbalit vlákno
2
23. 9. 2014 15:21
Re: vadi mi maska
Kupujú ich kvôli výborným turbo benzinom a dobrými jazdnými vlastnostami
Čo niekedy je viac ako či sa mi páči alebo nie.
Priznám sa že taká Kia Rio sa mi veľmi pozdáva z vonku ale to je všetko.
Určite keby som chcel malý voz tak idem radšej do fiesty
23. 9. 2014 15:55
Re: vadi mi maska
Mozno keby tam vratili statu masku, predajnost by narastla. S tymi velkymi ustami je to OTRAS
neregistrovaný "SR20"
23. 9. 2014 16:26
omg
A my cakame na forda 4 mesiace, Kocurkovo tam maju.
Rozbalit vlákno
2
24. 9. 2014 03:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "SR20"
24. 9. 2014 14:41
Re: omg
Transit Custom l2h1, strieborna metaliza, 125k.
Avatar - lexi
24. 9. 2014 03:07
F F
Takže platí to samé co u Fiatu. Prodeje sic rostou ale otázka jak a kde. Tohle pak jasně ukazuje, že výrobní kapacity v Evropě jsou zhruba o třetinu vyšší než je potřeba. Nejprve se zpomalí linka, pak přijde tohle.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - maros
24. 9. 2014 08:38
Re: F F
A přitom by stačilo tak málo. Stačilo by vyrábět kvalitně. Nešetřit u zákazníka až na kost. Používat trošku naddimenzované součástky. Ford by pak nestačil vyrábět, by mu lidi ruce urvali.

Ale to ne, to oni raději budou ořezávat už tisíckrát ořezané. Zisky musí zůstat stejné ! 8-s