Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford loni prodělal 12,7 miliard dolarů

Automobilka Ford si v minulém roce sáhla na samé dno a v dalších dvou letech plánuje obrat ve vývoji prodejů a tržeb. Minimálně do roku 2009 však zůstane v červených číslech.
Zpět na článek
26. 1. 2007 08:39
anonym
26. 1. 2007 08:44
26. 1. 2007 14:10
neregistrovaný "Houba"
26. 1. 2007 20:46
anonym
29. 1. 2007 09:16
neregistrovaný "kraken"
26. 1. 2007 09:26
neregistrovaný "Tomm"
26. 1. 2007 09:42
neregistrovaný "spokojený"
26. 1. 2007 10:43
neregistrovaný "Pipo"
26. 1. 2007 09:56
neregistrovaný "majo1982"
26. 1. 2007 10:14
neregistrovaný "¨jarda vod vedle"
26. 1. 2007 10:49
neregistrovaný "Pipo"
26. 1. 2007 11:17
26. 1. 2007 20:44
anonym
26. 1. 2007 18:17
anonym
26. 1. 2007 20:26
anonym
28. 1. 2007 11:17
neregistrovaný "CAW"
26. 1. 2007 15:11
neregistrovaný "Jogi"
26. 1. 2007 20:32
anonym
26. 1. 2007 16:50
neregistrovaný "Franta"
28. 1. 2007 07:39
neregistrovaný "jiricek"
28. 1. 2007 11:24
neregistrovaný "CAW"
27. 1. 2007 20:25
neregistrovaný "ford"
28. 1. 2007 15:25
neregistrovaný "Franta"
28. 1. 2007 15:32
anonym
28. 1. 2007 18:04
neregistrovaný "Ben"
30. 1. 2007 01:44
neregistrovaný "trhni si"
27. 1. 2007 21:22
neregistrovaný "yaroukh"
29. 1. 2007 13:10
neregistrovaný "Ivan"
29. 1. 2007 15:42
neregistrovaný "CAW"
30. 1. 2007 01:43
neregistrovaný "444"
anonym
26. 1. 2007 08:39
;-o
ooo la la la ;( huuups...jj, Ford je Ford a dokud bude vedeni v Americe, jako ze bude...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - freeman
26. 1. 2007 08:44
Manager
Mne sa hlavne páči ako sa všetci vrcholový manageri usmievali na autosalóne v Detroitu. To je fakt sila. Nie čo ako smotánka na lodi TITANIC. A koľko rokov vlastne môže takto automobilka fungovať ? Tomuto sa hovorí americký sen ! Aj keď si v * si v pohode. 8-s
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Houba"
26. 1. 2007 14:10
Re: Manager
Jo a ty bys tam brečel a řikal : nekupujte naše auta stejně sme v pr co ty chytráku.
anonym
26. 1. 2007 20:46
Re: Manager
Freemane mě by taky zajímalo, jaký výraz ve tváři těch managerů by byl dle tebe správný.
neregistrovaný "kraken"
29. 1. 2007 09:16
Re: Manager
A PRECO BY MALI PLAKAT MANAGERI - VO SVOJICH FUNKCIACH SI UZ AJ TAK ZAROBILI TOLKO, ZE UZ NEMUSIA ANI ICH GENERACIE NIKDY ROBIT - TAK SA USMIEVAJU AKO SA KONCI JEDNA KAPITOLA ICH ZIVOTA - A O ROK ALEBO DVA ZACNE DRUHA - PRI NEJAKEJ INEJ FIRME ALEBO PRI UZIVANI SI SVOJICH PENAZI
neregistrovaný "Tomm"
26. 1. 2007 09:26
:-)
No tak to je síla. To jsou kucí šikovný. Teď jen aby nové Mondeo nevyjelo už s logem čínské společnosti Fjord...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spokojený"
26. 1. 2007 09:42
Světlo na konci tunelu nevidím
S těmito produkty rozhodně ne :no:

Edge je poháněn novým vidlicovým šestiválcem objemu 3,5 litru o výkonu 195 kW

Five Hundred pohání nový zážehový šestiválec s objemem 3.5 litru poskytující maximální výkon 191 kW

Vzhledem k rostoucím cenám benzínu je velice pravděpodobné, že zákazníci podobné mastodonty kupovat nebudou, nebudou a nebudou >:D :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pipo"
26. 1. 2007 10:43
Re: Světlo na konci tunelu nevidím
A ty co cakas ze tam budu 2.0 predavat. To keby tam mali take motory tak si Ford us naozaj nikto nekupi. Jedno je spotreba a jedno je objem. Vies sice ropa ide hore ale toto su objemove triedy motorov, ktorych sa to netyka to skor motory od 5.0 hore. Toto je pri takychto autach zaklad ;-)
anonym
26. 1. 2007 11:17
Re: Světlo na konci tunelu nevidím
tak se ty pomatenče mrkni, jaký motory v tý třídě dává konkurence; běž radit někam do Rumunska, tam bys uspěl, v US bys Ford položil do konce roku >:D
neregistrovaný "majo1982"
26. 1. 2007 09:56
Yeah!
hlavne ze americti manazeri :no: ví jak na to. Jeste ze par let spatky (jeste pred Enronem) nam povidali ve firme (trochu nadsázky) ze americký manager je v podstate buh. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "¨jarda vod vedle"
26. 1. 2007 10:14
ford
BRAVO FORD :yes: :yes: :yes:
:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pipo"
26. 1. 2007 10:49
Uvidime
No ten Focus je hroza ale pre americanov asi lepsi ako sucasny co sa tych 500 ta podla mna je krajsia lebo predosla tvar mi moc nerezala a myslim ze ta nova designova tvar fordu prospieva myslim ze ako amerike sice konzervativne riesenie ale neni to zle. A ten Edge to je sila, skoda len ze sa nedovaza to auto sa mi paci take pekne suv(aj ked to oni volaju crossover) Je to proste sila to auto posobi takym silnym dojmom tie boky a male okna a tvar skoro ako pri spot coupe no proste sila. Dugam ze bude nejaky individualny dovoz rad by som ho videl aj na nasich cestach. No a co sa tych tej financnej situacie drzim fordu palce bola by skoda prist a tuto automobilku. Myslim si ze ford sa z toho vyhrabe aj ked mozno za cenu straty Jaguaru, Land Roveru a Aston Martinu no a uvidime co bude s Volvom. Ford :yes:
Rozbalit vlákno
0
26. 1. 2007 11:17
DRUH NA VYMŘENÍ
Naprosto hochštaplerská manažerská rozhodnutí spolehlivě potopí jakýkoliv podnik. Připočteme-li k tomu spoléhání se na jedinou podpěrnou nohu v podobě pikapů a klasicky americkou produktivitu práce, pak se lehce může stát- že se jednoho rána Ford probudí, a zjistí že je mrtvý...
Největší škoda by ovšem byla, že to může stáhnout k zemi i evropskou odnož, a to by bylo neštěstí. Právě ta jediná ještě drží vlajku tohoto kdysi slavného koncernu hodně vysoko. Věřím že se Ford z toho vyhrabe, nejdřív ale bude muset zaměstnat odpovídající personál pro vedení. A místo tučného odstupného by měl současnému managmentu zaplatit pobyt na Guantanámu... Místo toho aby se soustředil na vlastní prosperitu, stará se jako Matka Tereza o mrtvolky malých ztrátových automobilek
Rozbalit vlákno
1
anonym
26. 1. 2007 20:44
Re: DRUH NA VYMŘENÍ
Zatím jsem ve všech srovnáních viděl, že "klasicky americká produktuvita" nad tou evropskou ční, neboť Evropa nejsou jen Němci. Něco jiného je efektivita výroního procesu, která je opravdu tristní (pravděpodobně i v porovnání s evropskou konkurencí, o japonské nemluvě, a nejspíš by se mohli učit rovnou od Ford of Europe).. To bylo jen pro upřesnění.
26. 1. 2007 11:36
Tezko se s tim srovnavam
Skoro kazdy ma nejakou tu automobilku, ktera ho bere za srdce. Pro me je to Ford, mam doma momentalne 3 (taunus turnier, scorpio cosworth, fiesta), a ani na jedno auto nedam dopustit. Takoveto zpravy me nemohou vubec potesit. Ale snazim si to vysvetlit. Pokud propustili 38tis lidi s odstupnym (nevim kolik to muze byt, ale kdyby $1000, tak je to $38mil), coz zdaleka neni ve vysi dosazene ztraty. Doufam ze se z toho nejak vyhrabou, Henry se asi otaci v hrobe. Mozna by to chtelo vymenit management, nevim. Kazdopadne drzim palce, at se to zmeni.
Rozbalit vlákno
4
26. 1. 2007 17:15
Re: Tezko se s tim srovnavam
...s odstupnym mas urcite pravdu, ale jsem si jistej, ze nebude pod prumernym rocnim platem, tj. 30-40 000 USD.
anonym
26. 1. 2007 18:17
Re: Tezko se s tim srovnavam
Mozna ze by sis mel koupit neco novejsiho :-) z techto starych kusu uz ford moc nema.
anonym
26. 1. 2007 20:26
Re: Tezko se s tim srovnavam
odstupný je standardně 100.000 USD, ale není to strop, četl jsem i 140k; na penzi Ford platí i po propuštění a odstupný v tom nehraje roli
neregistrovaný "CAW"
28. 1. 2007 11:17
Re: Tezko se s tim srovnavam
odstupne zavisi aj od toho kde pracujes v ktorom zavode , nie vsade ponukaju , a kolko mas odrobenych rokov do 5r. 50000 , 5-8 r. 75000 , nad 8r. 100000
neregistrovaný "Jogi"
26. 1. 2007 15:11
Nevsimli si trendy
Uplne by stacilo keby predavali v USA uz davnejsie europske modely. Urcite by sa v amerike az tak dobre nepredavali japonci , keby tam mali focusy a mondea
Rozbalit vlákno
2
26. 1. 2007 17:17
Re: Nevsimli si trendy
Jenze oni v Amerike focusy a mondea prodavaji. V tom chyba nebude, spis v cene, ztrate image, kvalite let minulych atp.
anonym
26. 1. 2007 20:32
Re: Nevsimli si trendy
Mondea se tam neprodávají (tedy ne v US, v Mexiku prý lze koupit z evropské provenience Forda cokoli), Mondeo Mk1 se prodávalo jako Ford Contour nebo Mercury Mistyque; v bledě modrém je to s Focusem - prodává se Focus Mk1 (byť teď čerstvě po inovaci).. Podle posledních náznaků se už ASPOŇ možnost prodeje evropských modelů ZVAŽUJE. Dosud zněla v případě Focusu (po kterém se nářky ozývají nejčastěji a jehož obdobu by Ford of NA potřeboval nejvíce) odpověď vždy nějak takto: V Evropě je tento segment stěžejní a poměrně prestižní, proto je možné Focus prodávat za ty ceny, za které se prodává; v USA je situace jiná, proto by to nefungovalo. (Před faceliftem nebytl problém koupit nového Focuse za $10k.)
neregistrovaný "Franta"
26. 1. 2007 16:50
Americké automobilky se potápějí
Americké automobilky se potápějí ze dvou důvodů:
1.mají silné odbory, které prosadili, že automobilky připlácejí rentu i svým bývalým zaměstnancům,dnes důchodcům.
2. mají postavené výrobní linky na velká auta - bohužel, a na velké motory. Fakt není technologicky jednoduché "překopat" automobilku na menší stroje. A této situace využívají japonské automobilky.
Rozbalit vlákno
5
26. 1. 2007 17:18
Re: Americké automobilky se potápějí
S tema odborama 100% pravda.
anonym
26. 1. 2007 20:38
Re: Americké automobilky se potápějí
Kvalita v případě Fordu stále není úplně OK (dle JDPower za rok 2006 těsně pod industry average (co by za to ovšem dal Nissan)) a design pořád není tak svěží, jak by být mohl. Existují vyjímky: Fusion za více než rok své existence neměl jediný recall (což mu může závidět i Camry a Accord), Edge je krasavec (ale kvalitu prověří až prvních pár měsíců prodeje); ale jinak to vypadá, že u Fordu věří, že všechno zvládně chromovaný gril.
neregistrovaný "jiricek"
28. 1. 2007 07:39
Re: Americké automobilky se potápějí
........vazeni nezapominejte, u Forda maji noveho CEO; chlapika z Boeingu. Mlady Ford uznal, ze "na to" nema. Takze se uvidi. V Boeingu byl ten clovek velmi uspesny.
neregistrovaný "CAW"
28. 1. 2007 11:24
Re: Americké automobilky se potápějí
Ford Edge ako aj Lincoln MKX su naj z naj , mozes mi verit lebo v tom zavode pracujem , vsetko sa robi tak aby nebol ziadny recal, vymenil sa aj manger zavodu ktory chcel zmarit tento produkt
anonym
28. 1. 2007 11:43
Re: Americké automobilky se potápějí
kéž by to nebylo jen tvoje (i moje) zbožné přání :-) :yes:
neregistrovaný "ford"
27. 1. 2007 20:25
ford je fajn
chce to športiak za rozumnu cenu
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Franta"
28. 1. 2007 15:25
Re: ford je fajn
Myslím, že to chce spíše "americký" Mondeo. Těch se prodá víc. Tedy jednoduchou "americkou" malou limuzínu bez chyb.
anonym
28. 1. 2007 15:32
Re: ford je fajn
"americký" Mondeo je Fusion
neregistrovaný "Ben"
28. 1. 2007 18:04
Re: ford je fajn
...športiak za rozumnu cenu...

= Mustang :-!
neregistrovaný "trhni si"
30. 1. 2007 01:44
Re: ford je fajn
:-O :-O :-O :-O :-O
neregistrovaný "yaroukh"
27. 1. 2007 21:22
Náklady US automobilek
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ivan"
29. 1. 2007 13:10
Nejak som zneistel
Mám vo výhlade nové Mondeo ktoré má tento rok vybehnúť, ale po Toyote Avensis by som si asi na..... do čapice. Ak to krachne nie som si istý či by mi mal kto držať záruku ..................
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "CAW"
29. 1. 2007 15:42
Re: Nejak som zneistel
Zneistel si Fordom? Tu som niekde cital ze Mondeo v Europe je ako Fusion v Amerike. Pokial je to tak , nemas sa coho bat , je to super auto mam vela znamich ktori to jazdia su velmi spokojni, a Ford do krachu nepojde!
neregistrovaný "444"
30. 1. 2007 01:43
666
;-) :-| ;-\ :-( :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
0