Automobilce Ford se opět povedlo připravit malý hot hatch, který přitahuje kromě pozornosti i zákazníky. Nová Fiesta ST patří k nejrychleji prodávaným vozům na evropském trhu.
To je skvělý výsledek a je jen důkazem toho, že Ford pořád umí stavět prvotřídní hot-hatche. A hlavně neudělal takovou zásadní chybu, jako Renault u nového Clia RS nebo koncern VW u svých malých ostrých hatchbacků, totiž že to auto nezabil dvouspojkovou samočinnou převodovkou! Jen tak dál, Forde! :-):yes::yes::yes:
Já bych nenapsal, že Renault to "zabil". Ono na jednu stranu ten požitek z jízdy, kdy máš řadičku v ruce a můžeš kvrdlat, to je bomba, na druhou stranu už teď se ukazuje, že Clio IV. RS má lepší hodnoty než III., a navíc asi si v Dieppe spočítali, že RS bude prodejně úspěšnější s automatem. Uvidíme, jak to nakonec dopadne, ale Clio RS zůstalo jedním z nejlepších malých HH.
Každopádně Fiesta ST bude dobrý auto, o tom není pochyb.
Právě že o několik desetin vteřiny lepší čas na odkruhu u malého hot-hatche zase tolik nejde, hlavní je přece požitek z jízdy a k tomu já potřebuji tři pedály a "kvedlačku" a asi nebudu sám! Ideální stav je , když si zákazník může mezi manuálem a automatem sám vybrat.
Určitě patří Fordu velká gratulace, hothatch je to opravdu skvělý. :yes:
Jen s tou převodovkou prostě nesouhlasím. Co je za problém u dvouspojkové převodovky? Proč i mnohem věhlasnější značky dávají do svých sportovně laděných modelů automaty? >:-[]
Snímky otřesné, ani z jednoho úhlu to fordu nesluší, člověk musí tiše velebit zdejšího pana fotografa na testech. Doufejme, že reál bude pro Fiestu příznivější. Samozřejmě, že kvalit estetického účinku POLA [odkaz] fiesta nemůže dosáhnout ze své podstaty jakéhosi vyjukaného candáta, ale jako diskusní mastrurbační nástroj zdejších předmaturantů by tu mohla sehrát poměrně přitažlivou roli.
P.S. Pokud se tu někomu stýská po manuálním kniplu, doporučuju návštěvu technického musea...
přes 3000 srdcařů objednali přes 3000 eSTéčkovejch fijest :-)
P.S. Kdo neumí řadit , doporučuji zopakovat si autoškolu ... nebo si zapni stejšn hoď do něj GT 5 a nastav úroveň beginner jojo režim s automatickou převodovkou >:D >:D
A pokud i tak tě svádí sportování koukni [odkaz]
zhruba od 0:20 se stane zázrak a to několikrát po sobě ... někdo tahá za něco co v tom autě není >:D ale co jsem chtěl říct , přesně v 0:27 se to stane , aaaha žádný DSG , žádná elektronicka ruční brzda jojo a tak to má bejt i u VW to ví :yes:
Manuálně řadit umí každý hejhula. Většina řidičů na zdejších silnicích má manuál. Jenomže my tu nyní píšeme o kvalitním sportovním nářadí a zde prosťáčci jásají nad manuálem >:D Asi jsou přepracovaní z... plejstejšnu >:-[]
přesně tak ale já věřím že někomu to může dělat fakt problém zařadit manuálně >:D pro ty méně schopné a pro ty co se chtějí ukázat ale přitom se na křižovatce při rozjezdu neztrapnit je automat jasná volba , ještě by bylo fajn kdyby se dal dokoupit i řidič aby jsi se jako pyšný majitel kvalitního sportovního nářadí mohl kvalitně svézt >:D >:D
Á děda nám navštívil i toto fórum a zase nám přidal něco ze svých mouder ;-) Není nad to, když někdo nedokáže zhodnotit design, respektive vše co konkuruje koncernu je škaredé, neforemné apod.
Srovnávací test ukáže, jak na tom ten tvůj bezpohlavní sporťák pro senilní staroušky >:-[]
No jak vidíš, ty jsi dokonalým ilustrativním příkladem, že vkus není záležitostí mladého věku. Se vkusem se rodíš, ten buďto máš nebo nemáš. Samozřejmě, že se můžeš vzdělat, ale nikdy (pokud nemáš dar vkusu) nemůžeš promlouvat do věcí této kategorie. Jestliže vnímáš horní fiestu jako emisara automobilové krásy - [odkaz] >:D >:-[] asi se v tvé estetické výchově někde stale velká chyba...
Zde například ukázka opravdu špičkového, dotaženého designu (z předmětné velikostní třídy) - [odkaz] Konfrontuj si to s "candátem" 8-s >:D:no:
A ty vkus vyučuješ nebo máš patent na vkus? Já se vzdělávat nepotřebuji, nejsem ovcí, která by poslouchala něčí rady. Vidíš, zase jsi se netrefil rozhodně ho nepovažuji za "emisara automobilové krásy", od toho jsou tu jiní. Jen ti nemusím přitakávat, když zde velebíš bezpohlavní auto.
U tebe se stala chyba ve výchově obecně, přijmout názory jiných je tvůj věčný problém. To se také nenaučíš, to ti musí být dáno.
Ukazuješ mi v podstatě sériový vzhled Pola, páprdovské sterilní auto, že si z toho dědo sedáš na zadek, se nedivím. Tak seď dál, každý máme jiný vkus ;-)
GTi nepochopil ( a to mu uz vravim stale ... viac ako 3 roky ) ze dizajn je subjektivna zalezitost.... a ze nie kazdemu sa musi pacit to co on dava kazdemu za priklad...
suhlasim s tvojim nazorom... chyba bude kdesi vo vychode a v neschopnosti prijat iny nazor a pochopit inych a to ze kazdemu sa paci nieco ine a ze to co on povazuje za nadheru nemusi byt nadherou pre ineho....
Design sám o sobě je velmi objektivní disciplína. Proto existují muzea moderního umění a designu, školy na design apod. A tam žádný brak nenajdeš (tedy snad ;-) ).
Co je subjektivní, je VNÍMÁNÍ designu. O tom (nesprávně) píšeš ty. Protože i člověk, který žádný vkus nemá, má právo na to, aby se mu něco líbilo. Tedy toho sádrovýho šprtajzlíka si na tu zahradu klidně může postavit.
Ale ty sám ze své podstaty nemůžeš hovořit o tom, jak obecně kvalitní je to design. ;-)
Takže design objektivně posoudit může jen člověk na to študovaný? Pokud bych to tak bral, tak potom mají dobrý design úplně všechna auta, protože žádná automobilka nezaměstnává amatéry.
První věta - ano. Druhá věta, i mezi automobilovými designéry jsou propastné hranice.
I když určitě víš, že o designu automobilů z drtivé většiny nerozhoduje designér, ale vedení automobilky, konstruktéři a ekonomové. A kvalitní design něco stojí.
Budeme-li to tak brát, pak tedy Fiat Multipla předfaceliftové verze je prostě nadčasové krásné auto s exkluzivním designem ;-) Mě se líbí, ale myslím, že velká většina bude tvrdit opak a na jednu stranu jim rozumím ...
Tos nikde psát nemusel. Tvou premisou je, že v muzeiích moderního umění a designu nejsou žádné braky. Fiat Multipla si našel svoje místo v Muzeu moderního umění v New Yorku. Z toho vyplývá, že jeho design je z hlediska tvého názoru objektivně skvělý... Co na tom je k nepochopení?
No to víš, je kritika a kritika. Jedna vychází z objektivních faktů a druhá se snaží opírat o výmysly ;-)
Tak znovu, ty si svět ohýbáš podle svého názoru a nejsi schopen objektivity. Což zde v diskuzi opět potvrzuješ.
A viz třeba právě ten Fluence. Je to jedno z nejhorších aut na trhu, je jen velmi málo (jednotky) modelů horších, ale naproti tomu je velmi mnoho (desítky ba dokonce stovky) aut lepších. To jsou ty tvé "výmysly" v reálu. Něco, co se nedá obhájit... :-!
Svět si neohýbám podle sebe, ty něco prohlásíš a pak se k tomu nemáš a neříkal jsi to? >:D Když aspoň něco napíšeš, tak si za tím stůj, pak nevypadáš jako chlap....
K Fluencovi, já ti neberu tvůj názor, že pro tebe je to jeden z nejhorších vozů. Reálné podklady sice nemáš a tak zde se zde můžeš opírat o vlastní domněnky.
Chlapče, už jsem poznal, že ty si bereš jen něco, vypichuješ z kontextu a pak se to snažíš překrucovat. To jsi celý ty.
A k tomu pekáči, tohle pozná každý člověk, který má zkušenost s vozy obdobných tříd. Tam není o čem diskutovat, tam není co dokazovat. To je prostě fakt a jestli ty sám to nejsi schopen objektivně zhodnotit, je ukázka tvého rozhledu. :-!
Další co došel k poznání. Něco prohlásíš, pak si za tím nejsi schopen stát. Já nic nepřekrucuju, jen stavím na tvých myšlenkách. Nejsi-li schopen to pochopit, problém není na mé straně.
K tomu pekáči jsi krom jednoho příspěvku mimo téma nenapsal vůbec nic. Chápu, že ses s autem neměl možnost setkat a viděl jsi jej pouze přes sklo a hned tolik poznání najednou. Mlátíš tu prázdnou slámu a ještě jsi nic kloudného k tomu nenapsal. Až si to reálně vyzkoušíš, hodnoť. Jinak jsi to udělal dobře, nemáš k tématu co kloudného říct, mlčíš. U testu Fluence se ti to podařilo.
Přesně jak psal GTI. Jen tu tancuješ po zádech ostatních. To je ubohé. Já nikde nikdy Multiplu nevzpomínal, nekomentoval, nezařazoval. To je opět tvá práce.
K Fluence jsem napsal několik odstavců, protože jsem měl čerstvou osobní zkušenost. Že ty jsi neseděl/nejel ani v Meganu, který beztak stál vedle, již dostatečně vypovídá o tvých pochybných hodnotách, zkušenostech a měřítkách, kdy nejsi schopen objektivně zhodnotit kvality vozu. Fluence má tři devizy, cenu, prostor, a relativní komfort jízdy. Ve všem ostatním propadá i proti tomu přestárlému Meganu, který se již nechytá na obyčejnou kompaktní konkurenci.
Ale tohle zjistí úplně každý, kdo má nějaké zkušenosti s oněmi vozy a nemusí si vůbec nic nalhávat, jak to zde činíš ty. Za to se styď. :-!:no:
PS: Já tu opravdu nekomentuju kdejaký článek, byl jsem týden v zahraničí, ale teď jsem si to přečetl a na co v testu přišli? Je tam vše napsané. Vše, co jsem Fluenci vytýkal. Ten test je pravda pravdoucí. Nic víc, nic míň.
Nepochopil jsi nic, vůbec nic. Vysvětlovat ti to stále nehodlám. Všechno, co jsem k tomu chtěl říct, jsem řekl. Co si ty nebo GTI myslíte je mi relativně putna. Jen ti připomenu to, že pokud vy dva berete diskuzi nad něčím jako tancování po zádech, tak je to pak těžké. Mám vás na háku, tak čao :-)
Ty se tady snažíš otočit celej svět, nějak nechápeš, že mimo jsi ty. Možná ti to někdy dojde. :-!
A jak koukám na ten závěr toho testu. Ano, i ten Rapid je lepším vozem než Fluence. To je taky čistá pravda, se kterou nic nenaděláš. Dokonce na to přišli i testéři a ne jen v jednom testu...
Chceš-li se bavit o tom srovnávacím testu, tak pod diskuzi napiš příspěvek, třeba ti tam někdo odpoví, když ti diskuze nestačila, tady jsme OT ;-) Pokud ti stačí jen bezmyšlenkovitě přejímat názory ostatních, přečti si nejen ten srovnávací test, ale ty další čtyři předtím...
Znovu ti opakuju, testy zde jsou mi nějak u zádele, já mám vlastní zkušenost. Že je stejná, jako závěr onoho testu, jen dokazuje, že test je psán rozumem a taky pravdivě. Já žádný myšlenky nikdy od nikoho nepřejímal, na to mám svoji vlastní hlavu a své vlastní zkušenosti.
Co kdo tam píše v diskuzi je naprosto irelevantní, většinou se beztak jedná jen o naříkání nad vlastní šrajtoflí, lhaním do vlastní kapsy, nulovou osobní zkušeností s oním vozem a dokazování si něčeho nad testérem, který za svoji profesní kariéru otestoval více aut (a má tedy měřítka srovnání), než kdejakej mladej hejhula, kterej se ho snaží vyškolit na diskuzi.
Co tvrdíš ty, jsou jen blbosti ze kterých čouhá vlastní mrzký rozhled a nezkušenost.
Já ti to neberu, pro mne taky bylo nejlepší auto na světě Opel, když jsem ho jezdil, ale dnes tvrdím, že to byl největší pekáč, co jsem měl. A tebe procitnutí teprve čeká, to jsi zde již mnohokrát prokázal...
Takže tebe opravdu vážně neberu, jen se ti (s prominutím) - směju...
Proboha já nechci, abys tu přijal mé názory, to bych dokonce považoval za svojí dokonalou diskusní prohru. Naopak, já sem chodím i proto, že tu narážím na týpky třeba jako jsi ty, tedy mladý kluk, který si to rozdává s celým světem. Akorát to má jeden malej háček - nevíš, neznáš a neumíš. V mých očích tě to nedegradaje, neb u tebe s tím přirozeně počítám, avšak ty se s tím svým problémkem vyrovnávej o řád lépe, než tu předvádíš.
Co se týká fiesty, tam je ta designová nedostatečnost stejně intenzivní jako u nového focusu. Osobně mě to trochu i mrzí, neb mám pro ford poměrně vyvinutou náklonnost, zejména v historických souvislostech - capri, sierra, no aktuálně holt je trochu slabší. Trochu hodně.
Jak tě čtu ty budeš ten týpek na cingrlátka, když ti schází na čistém, dokonalém tvaru karoserie POLA, no vždyť ti to píši opakovaně - ty nemáš vkus. Ale tohle prober s nějakým odborníkem, uvidíš, že to potvrdí. Trovna tak ti ale mohu napsat o zdejších diskusních kolezích, kteří vkus mají (nejedná se o naivitu, kterou nyní čekáš, že jsou to nadšenci do VW, nikoliv), nebudu je jmenovat neboť pro tebe je tato informace bez významu. Do vkusu nemůžeš veřejně promlouvat, můžeš tu jen dělat to co děláš, tedy skákat tu kolegům po zádech... :-!
ja polo GTi tiez nepovazujem za nejaku dizajnovu nadheru ... kedze je to vcelku nudne auto bez urazky ..... a to si myslim ze vkus mam..... a ma ho aj grifith.... to ze sa niekomu paci nieco ine sa hadam myslim sa da pochopit.... je to tak tazke uznat ze nemusi kazdy povazovat za dizajnovy vrchol toto co ty?
V com mas problem? V tom ze ked ti niekto napise ze sa mu paci ine auto ako tebe tak to nedokazes prekusnut a kazdeho musis presviedcat o tom ze to co sa paci tebe sa musi pacit aj jemu? ... ja vw povazujem za nudne auta... ale nejdem sa o tom bavit... chcem povedat to ze tvoj nazor je len tvoj nazor.... ja mam zase iny nazor... ja ta o mojom nazore nepresviedcam a nevnucujem ti ze najkrajsia je kia rio alebo P208..... tak sa nesnaz ani ty ludom vnucovat nieco ked dobre vies ze kazdy to vidi inak a kazdy clovek je iny.....
Že ty víš, kolik mi je. Jo ty vlastně víš všechno ;-) Rozdávám s celým světem? To sis zase něco vymyslel. Mě jen irituje "chytrost" některých lidí, to hned nemusí být celý svět? To nepřeceňuj...
Jsi jako kolovrátek. Tvůj páprdovský přístup, který zde bude říkat ostatním, co je designově nejlepší, kdo vkus má a kdo ne apod. je opravdu velmi zcestný a jen dokazuje, že přijmout názor jiný, než máš ty je pro tebe problém.
Zakončil bych to zde asi tak, já mohu veřejně promlouvat prakticky do všeho, do čeho budu chtít. Ať už jde o vkus nebo něco zcela jiného. Neboj tebe za kolegu vážně nepovažuji a jestli bereš diskuzi jako skákání kolegům po zádech, pak to zde budeš mít hodně, hodně špatné. :-!
Nauč se číst, nikoliv já, ty (TY) tu nic jiného neděláš než, že skáčeš kolegům po zádech. Copak jsi někdy zažil, že bych třeba já reagoval na tvůj příspěvek, vždy je to tak, že zahájím vlákno a ty přiskočíš s těmi svými naivitami a já ti odpovím. O tom to je, plníš tu roli vometáka, votrapy. Jen se podívej na diskuse. Vždy za bukem čekáš, co kdo napíše, a pak skočíš na kolegu, ty přece nikdy nenapíšeš první příspěvek vlákna. Ale to sem už nepatří, to je záležitost charakteru člověka a ten v tvém zájmu nehodlám pitvat :-!
Jak vím (plus mínus) tvé stáří? :-) No dovol, to se jako domníváš, že ty tvé nevyzrálé věty tu má někdo považovat za diskusní projev dospělého chlapa? >:D
Ano ty zahájíš své vlákno a rozdáš nám moudrost a všichni si z tebe mají sednou na zadek. Já tedy ne, s tvým názorem nesouhlasím, nesdílím tvé názory a tak na to napíšu názor svůj. Bereš-li toto jako skákání po zádech, je to tvůj názor. Já to považuji za diskuzi. Vždy za bukem čekám a nenapíšu první příspěvek vlákna - na to ti můžu napsat jen jedno - LŽEŠ ! Pokud se domníváš, že ten kdo napíše milion slov jako první je výherce, tak není.
Kopáním kolem sebe se zde stáváš jen trapnější diskuzní figurkou.
A tím, jak zde píšeš další a další příspěvky formátu toho posledního, se zde identifikuješ jako diskuzní nýmand. Urážky jsou jen malinkou třešničkou na dortu tvého prostého projevu.
Btw. kde jsem řekl, že skáčeš kolegům po zádech ty, můžeš citovat prosím?
Na své úvodní příspěvky vláken se soustřeď, tam se pozná na co máš a na co nemáš. A opusť svou nehoráznou praxi vometáka. A nauč se číst, píši ti to opakovaně - nikoliv já, že skáči ale ty (TY) neustále skáčeš jen druhým kolegům po zádech.
Nechi tě urazit či urážet! Chováš se tu jak osmiletý rozmazlený fracek.
Každý si udělá o tobě obrázek sám, píšeš zcela z cesty a tvé moralizování si k srdci brát opravdu nehodlám. Kdo se tu jak chová dokazuje tato konverzace s tebou ostatní si udělají obrázek sami. Ty jsi totiž jediný,který sežral všechnu moudrost světa.
A to, že ani nerozumíš psanému textu a otázce, to je jen celé završuje.Přijmout názor ostatních není slabost, vnucovat názor ostatním je úchylka.
Na GTIho se vykašli je to řidičský amatér a adorant VW. Má pocit že všechno ví a všechno zná, nicméně už tu má z něj legraci každý kdo má IQ vyšší než sedmdesát.
Hm a mě se třeba líbí jak Fiesta, tak Polo. O čem toto svědčí? >:D
Polo je pravda usedlejší, ale celkem pohledná zmenšenina Golfu (ten se mi už při své velikosti líbí méně) a Fiesta je zase svěží, agilně a sympaticky kompaktně vyhlížející samostatný model (nepřipadá mi jako zmenšenina Focusu).
O čem to svědčí ? Vlastně o ničem, prostě máš svůj názor a nejsi "zakořeněnej" v nějakým schématu. Mně se zase o dost víc líbí Golf GTI než Polo GTI a pokud se týká Fiesty ST - takhle ještě ano, tlama/netlama [odkaz] ale zadek [odkaz] se mi nelíbí. Zmenšenina Focusu ST to opravdu není, to je zas úplně jiná kapitola.
Zas jen ukazuje umele dodelane a doladene fotky Pola versus obyc fotky Fiesty.....at si nasadi ty popelnikove bryle na svoje slepoočky a zajde se podívat do autosalonu......pak v prvnim okamziku..hend na to v druhem...a tretim....zjisti ze Fista je o jednu svetelnou miru hezci....povedenejsi.....a pak to svezeni chmmmm :-)
Ano ten v němž je Passat VIII "skorophaeton". Asi se bude prodávat jen v Číně. U CC píšou že se ho v Deutshlandu prodává pouze 10%, ale o stránku dál už fabulují že vystřídá sedany. Bože ten plátek je vážně dobrý jak TV Nova s Bleskem dohromady.
a v pred minulem dile..Ford je francouzska automobilka.....nebo test Kugy...otvirani kufru kopnutim neni nic noveho....tj pravda...ale muzou dopsat, ze jako jedina to umi i kopnutim zavrit.
Prvni testy nove octavky..nikdo nepozna rozdil v zadnich napravach....v dalsich....ono uz ten rozdil je..ale to vite..jen na hrbolate ceste....coz je v cR 90%
dalsi srovnavacka..Golf s torzkou vzadu ma stejne body za podvozek jako Focus a BMW1 :D:D
A taky nám vysvětlil, že kdo u malého hot-hatche vyžaduje manuál (který modely koncernu VW nenabízejí, což je ubohé), tak neumí řídit >:D Zajímavé, všichni ostatní si logicky myslí, že je to právě naopak. Asi GTI nezvládá dávat při podřazování meziplyny >:-[] >:-[] >:-[]
Taky se mi líbí věta že řadit umí každý jejhula. Za prvé to většinou není pravda a za druhé to neumí sám velký GTI a to ho žere. Stejně tak jako neumí projet vlásenkou a tudíž je jeho modlou "dlouhej tahlej". A v zimě by bez 4x4 nevyjel ani z garáže.Ještě jsem si vzpomněl že ze zadokolkou nemůžeš na hory. Holt pan je znalec a skvělý řidič.
Koukám, že zase ode zdi ke zdi. Buď umí manuálně řadit každý hejhula anebo si "všichni ostatní LOGICKY (Opravdu logicky ? Nebo je to jen další předsudek ? ;-) ) myslí, že je tomu právě naopak".
O tom, že je Fiesta ST opravdu povedený malý hot-hatch,už nejspíš není třeba pochybovat. Posuzování designu je prý hodně individuální. Budiž. Za sebe tedy říkám, že prostě ne vždy se povede skloubit jízdní schopnosti s povedeným vzhledem. Ale naštěstí to není rozhodující, jinak by totiž o takovou Imprezu nebo E87 slušný člověk ani nezavadil. ;-) Ajajaj, nemlaťte mě. >:D
Fiesta ide na dracku kto na nu nema bude mat aspon hnacku. Zozenem nejaku kacku a kupim si peknu hracku ale pokial si siahol Fieste na klucku neodolas zajicku. Vysiel som dnes na ulicu a nemal pri sebe bielu palicu Fiesta je velka kraska ludom od VW naskakuje vraska. U Fordu si plnia vacky a v VW chytaju hnacky. Polo tiez ma schopnosti ale co ta nuda a tupe jazdne vlastnosti. Kto chce fun a jazdi rad bude s Fiestou kamarat. Kto chce mysi kozisek Polo bude jeho pisek... Hadky sem a hadky tam zevraj ja uz vsechno znam... V kapse mas jen par liber a tak nedostals ani ten uver... Tak sem stal smutne u bazaru a cumel do velkyho seznamu. Chtel bych neco do mesta neco pekny a chutny prave jak nova Fiesta....Slava ti moja malicka konci se moja pisnicka la la la la zajtra mne ceka ma malicka.....