Ford se v honbě za co nejhospodárnějším provozem svých modelů pustil v případě pick-upů F-150 do experimentu s hliníkovou karoserií, který nyní zdržuje zahájení výroby.
ne v kolech ale za mriezkou pred chladicom...toto bude mat aj napr. Cayenne facelift. Nie je to ale len kvoli aerodynamike ale aj napr. na rychlejsie zahriatie motora.
to mi přijde k smíchu dělat takovou velkou krabici lehčí, aerodynamičtější a pak tam strčit 5 litrovej osmiválec se stop startem. A kde je teď ten Ada? Ať napíše dejte tam radši pořádnej diesel nejlépe od koncernu VW :-)
Na európske podmienky to naozaj znie vtipne. "Urobili sme všetko pre zníženie spotreby" a za tým nasleduje veta "ponuka motorov obsahuje 5 litrový osemvalec" >:-[]
Je to asi stejně tak vtipné jako když jsme vám v Evropě udělali 1.2 turbo s výkonem amosferické 1.6 aby jsme snížili spotřebu a emise. Spotřeba je vlastně stejná pokud udržujeme stejné jízdní tempo, ovšem díky přímému vstřiku benzínu emise stouply holt narvem vám do benzíňáku filtr. Takže hurá. A teď kdo je vtipnější EU či USA?
na prvý pohľad veľa, no pri cenách benzínu v USA je priemerná spotreba na diaľnici pri 120 km/h porovnateľná s európskymi 7 litrami na sto. Zdá sa vám to veľa ? Na také auto ?