Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford: Manuální převodovka pro 2,0 EcoBoost (149 kW, 176 kW)

Zájemci o silný benzinový Ford už nebudou odkázáni jen na dvouspojkovou převodovku.
Zpět na článek
10. 8. 2011 10:09
9. 8. 2011 16:39
Hurá....nebo ne? :D
...tak než jsem objednal Ecoboostika, tak se ve mě to pralo hlava nehlava....možnost jen automatu?? já zarytý "manuálec"? a teď....bral bych vůbec ten manuál? ....když je to takové pohodlí......ale ano bral...přeci jen je manuál lehčí a tím pádem méně zatěžuje předek auta....to je , ale už jeho poslední výhoda :-O
Rozbalit vlákno
5
9. 8. 2011 22:07
Re: Hurá....nebo ne? :D
Na čo chodíš na stránku venovanú autám, keď jedinú výhodu manuálu vidíš v tom, že je lahší? Smutné... Potom sa čudujeme, že z BMW sa stáva mainstream a pózeri, čo si ho kupujú ani netušia, ktorá je hnaná náprava - vylízané mozgy ničia aj to posledné, čo ešte na tomto svete za niečo stojí... Bohužiaľ.
9. 8. 2011 22:37
Re: Hurá....nebo ne? :D
Já jsem za možnost manuálu moc rád, ale za co nejsem je zrušení úžasného šestiválce. Máme ho doma, takže vím o čem mluvím. Aktuální Mondeo ke mně tedy nepůjde... I když má "nové" Mondeo o 10kW víc, čtyřválec už nikdy... Takže to bude důvod ke změně značky... bohužel pro Ford... ;-\
Jen můj pohled na věc, nic víc, nic míň...
10. 8. 2011 00:28
Re: Hurá....nebo ne? :D
Technicky je nový čtyřválec EcoBoost daleko lepší motor než staré šestiválce. Čtyřválec EcoBoost bude v novém RS a už se seriovým výkonem 350-60 koní. ;-)
10. 8. 2011 08:22
Re: Hurá....nebo ne? :D
Jedinou výhodou 6tiválce je jeho sametový zvuk....to brumlání...ten běh...a poté zvuk při zrychlování. Bohužel když nás někdo svazuje emisemi a spotřebou...tak pak už vyhrává Ecoboost. Ten pro změnu nejde slyšet "vůbec" ..to je tak asi jediné mínus :-) ale výkon, přuznost..lehkost vytáčení...spotřeba...náklady na výrobu (podívejte za kolik si dneska koupíte 240koní v EB a kolik stál 6tiválec) toť vše hraje pro novinku.

Btw. jezdil jsem v Mondeu jak 6tiválce , tak 5tivalce (ten ještě máme doma) tak ted ecoboostem...tak snad s dovolením nějaké srovnání mám.
10. 8. 2011 08:19
Re: Hurá....nebo ne? :D
Ale klíííd :-) nebavíme se o autě na víknedy..nebo pro zábavu...ale s tím, že ročně najezdíš 50-60 tis km. A tam už se bohužel pohodlí počítá...zejména v kolonách...pohyb po městě atd.....pokud jezdíš jen jendou za čas nebo kousek do práce z práce tak to nepochopíš. Navíc dnešní automaty jsou jinnde. Pokud chceš řadit ..máš možnost....pokud pořád něco vyřizuješ přes telefon a nechceš se řazením zaobírat...tak jedeš na automat....btw..dnešní automaty řadí rychleji než člověk manuálně...atd....proč jinak by se dávali do supersportů že :-)
10. 8. 2011 10:09
Správně
krasavec! Exteriérem jako by z oka vypadnul tomu mémo...:)
Je dobře, že dali do nabídky i manuál, osloví tím víc zákazníku.
Rozbalit vlákno
0