Nevypadá to jako Aston ..jen lehce ta přední maska naznačuje. Ale vem si , že i Focus EV má podobnou "tvář" , nebo FL Taurusu pro 2013 . S tím má nové Mondeo /Fusion velmi podobne úzké přední světla. Je to jen o tom, že v tom Aston chceš vidět, tak jako v dalších autech najdeš podobné prvky na jiná...auta...
podobný je jen tvar násavacího otvoru, jinak světla úplně jiná....nárazník jiný....kapota jiná.
..vem si ten lem u Fordu kolem celé masky....ten Aston nemá.
Ale chápu, že se ti nelíbí, každý má jiný vkus....toť o tom žádná.
No koukám a krom toho horního lemu/lomení a výrazného horizontálního dělení, nic podobného nevidím :-) ..zbytek ..ať spodek nárazníků....tak kapota..tak světla....tak nárazníky a pak celá silueta auta je úúúplně odličná :-) teda krom toho že to má 4 kola >:D
To bylo nejspíš na mě :-) . Nelíbí. Druhou generaci si tehdá koupil strýc.....nemusím říkat, že druhá generace spíš připomíná nějakého vesmírného mola :-) Tředí...no tohle bylo s celého výběru asi to nejlepší hlavně tím, že si na nic nehrálo, ale kvalita byla otřesná stejně jak focus toho samého roku výroby jezdil tím šéf....nemohl si stěžovat protože ho dostal >:D a čvrtá vzhledově se mi prostě nalíbí je to celé takové neforemné, přeplácané a děsně kýčovité....ale jedná se o můj subjektivní pohled na věc ;-)
skratka budes mat auto podobajuce sa na aston martin za zlomok ceny. Staci odmontoval identifikacne loga ford na aute. Aj tak sa tie dizajnove prvky medzi jednotlivymi autami prelinaju. Ak zoberies najsilnejsiu verziu 2liter Ecoboost tak to este bude aj svizne jazdit.
Přesně to mě napadlo,hned jak jsem to auto viděl... Pěkné nové auto od Astonu Martin >:D Jinak z profilu hodně podobné současnému Mondeu. Asi nejen číňani kopírují... :-)
Ja ho tam tiež vidím. A považujem to za dobré. Ak sa inšpirovať, tak potom tými najlepšími a tým z hľadiska dizajnu Aston je a vždy bol. Plus Ford k značke AM má historické dôvody, takže je to aj možno odkaz na tento fakt.
No mně se to také líbí... Ale co na to řeknou chudáci u Astonu? Těm se asi líbit nebude, že design jejich exkluzivního zboží kopíruje masová automobilka. Koneckonců výjimečnost je to, proč zákazníci utrácejí horentní sumy za tuto značku... Navíc kopírování všeobecně neuznávám. Je to výraz bezradnosti, když nedokážeš vymyslet něco stejně dobrého a musíš se uchylovat ke kopírování... Takže já dávám Fordu :no:
Temi historickymi duvody mas na mysli fakt, ze Ford Aston koupil a kdyz zjistil, ze tam moc dalsiho odbytu pro Visteon nenajde, tak ho zase prodal a ted mu krade designove prvky?
No, mozna, ze to slovo krade mohlo byt v uvozovkach, ale v zasade ano. Fordu by melo byt soufl z toho, co predvedl. I kdyz to Mondeo vypada dobre, o tom zadna, ale ten napad je "vykradeny".
Jednak šlo o tvoji první poznámku o koupi a Visteonu, prodeji a krádeži -> tak popořadě. Historicky ( cca před více než 20-ti lety Ford vlastnil jak Astona, tak Jaga, včetně Volva, z nichž vytvořil tzv. PAG. Jag díky tomu přežil, Aston taktéž (prodán manažerům ) a Volvo ač prodáno rejži, se těší jakémusi zdraví též.
Koukněme o vrátka vedle k sousedům od GM, jak to zaonačili se Saabem, což je ale ouplně jiná písnička, že ? Tak že plačky okolo Visteonu jsou mimo - apropo, co se týče dodavatelů, subdodavatelů, jsou si výrobci v jednání velmi podobní...
Že si něco vypůjčili je zřejmé - historicky Ford Astona vlastnil a do jaké míry to bude mít nějakou dohru se uvidí ( myslím, že žádnou ) - náznaky byly zřejmé i ze studií. Představená verze předpokládané nové generace Mondea je klasickou "evolucí" ( záď je corpus delicti ), spíše retuše stávající generace - až na onu masku ( interiér taktéž ).
No nevím,nevím čoeče... Po Fordu jsou všechny automobilky ( Volvo,Jag,Aston ) ve stavu klinické smrti... Většina sice ve vlastnictví číňanů,ale to na věci nic nemění... Mrkneš-li se na GM,situace je stejná, Saab ve vlastnictví číňanů již prakticky zkrachoval, Opel ač dál ve vlastnictví GM má vyhlídky asi stejné,jako to Volvo... Neříkám,že to byla čistě vina mateřských koncernů, jak jejich dceřiné automobilky skončili. Ale stavět Ford nad GM je stupidita... A z historického hlediska má Aston propletené kořeny s Fordem asi stejně, jak Škoda s Volkswagenem... To znamená vůbec! ;-)
Ale ale, to jsou mi věci - Jag ve stavu klinické smrti, AM taktéž, Volvo taky...hm - a jak jsi na to prosím tě přišel ??? Ad jedna, pro opáčko: Ford prodával značky ve zdaleka lepším stavu, v případě Jagu dokonce v momentě téměř vyvinutého nového vozu ( aha, to platili z prodeje upomínkových předmětů...)...Dá se říci, že se ke svému portfoliu chovali lépe než GM ( a to opomenu GM slavný nákup kultovního Lotusu a jeho rychlý následný prodej malajsiskému Protonu ) A v jakém stavu byl ten Jag a AM před koupí stratégu, rozviň svoje teorie. Pro konstatování, co je stupidita, máš tragickou optiku. Měl by jsi si ujasnit jednak pojmy jako nemoc, resuscitace, rehabilitace, kolaps, klinická smrt a jejich aplikaci co by příměr stavu automobilek... Docela bavíš - rozpovídej se ještě.
Slovo "historicky" mělo patřit do úvozovek - pro mnohé zdejší (možná včetně tebe ) to je historie je, kolikráte hluboká.
Máš recht , škodovka to není a jak jsi někde budovatelsky odhodlaně v diskuzi plamenně tvrdil: Kdo nekoupí Škodu, nemá to v hlavě v pořádku...
A to už jsi mu nepřipomněl že Sabba prodával GM ve stavu klinické smrti a rozhodně to nebyli Čiňané kdo ho dorazili. Pán se jeví jako znalec v oboru. >:D A jinak máš recht Ford tyhle značky před smrti de facto zachránil a prodal je v daleko lepším stavu. BTW. s Fordem a Visteonem už to taky není jak bývalo jen někteří si toho ještě nevšimli.
Diky, nechcelo sa mi hladat ;-) myslim, ze dnes sa podoba viac aut na seba aj napriek tomu, ze dizajnove vzory sa patentuju, ale zjavne nie je problem prejst s podobnym tvarom
..uvádíte že pro USA je 2,5T ...co já vím ,tak tam používají atmosféru 2,5l (4válec).
Jinak AWD Fusion měl.....nový taky bude mít. Tudíž do Mondea taky půjde.
To stejně platí pro "hybridy"
Jen jak koukám si musíme zvyknout na el. ruční park brzdu.
A propo..nová Vámi uváděná délka je téměř shodná jako u stávající verze.
Jen je rozdíl zdali porovnáváte sedan nebo liftback (sedan nynější generace 4,85m a uváděný Fusion 4,87m)
Délka je vztažená k současnému Mondeu, nakonec celý článek je o Mondeu. Srovnání s předchozím americkým Fusionem českého čtenáře asi příliš nezajímá...
Tak to napíšu jinak.... když současné Mondeo má 4,85 a Vy tvrdíte že bude o 9 cm delší na 4,87 ...tak mě ty počty nejdou dohromady. Navíc kde jste ten údaj vzali ? Jo pokud se bavíme o rozměrech liftbacku....tak možná....ale počítám, že rozměry všech 3 karoseriíí nikde uvedene nejsou a tudíž jediný údaj je délka sedanu, který je shodný s délkou US Fusionu.
A propo...já nikde nesrovnával přechozí US Fusion, ale nynější sedan Mondea s novým Fusion/Mondeem :-)
Edit: koukám že T u motoru 2,5T jste si opravili, tak dik za to , ze jsem vas na to upozornil :) ale jeste si opravte ze je to ctyrvalec a ne petivalec...to jsem taky psal :)
Délka současného Mondea: Sedan 4,850m Liftback 4,784m Kombi 4,837 holt by se měli páni redaktoři seznámit s rozměry které jsou běžně dostupné na stránkách Fordu.
BTW. Na fotkách Fusionu je evidentně sedan tak jako na renderech Mondea. Takže opravdu je tam rozdíl 2cm a ne devět.
U mě při vyběru auta design nehraje nějak vyznamnou roli ale tomuhle autu bych odpustil snad i HTPčko pod kapotou. Nejhezči auto běžne produkce. Ford :yes:
Nikdy bych v téhle kategorii neváhal a bral bych Mazdu 6. Ale tohle je fakt krásný... Fakt krásnej Aston Martin >:D Snad se Mazda taky předvede s novou šestkou :-) Zatím to vypadá podle konceptu famózně ale všichni víme, co se ještě může stát...
nezní >:D tedy když to srovnám s V6 nebo s petivalcem od Volva..tak to nejni ono....je jen ticho..a. ticho >:D a pak....to není uplne to nej. Snad mám s čím srovnávat, když Ecoboost jsem měl a mám jako první v cr >:D a jak V6 duratec 2,5 tak 2,5T jsem jezdil....to posledni jeste obcas jedu..mame ho v rodine :))
Opravdové dělo. Cancy, že tohle je podobné tomu či onomu jsou bezpředmětné. Passat je taky podobná Latitůdě a je to v poho.
Tohle je další dělo ....spolu s P508..... :yes::yes::yes:
ale jo, od dob sierry konečně zase celkem pěknej ford. ale naprostá bomba je interiér včetně palubky, asi o 1000 světelných let dál před současným nevkusem. moderní až futuristický a přitom velmi vkusný :yes::yes:
Pod toto sa mozem podpisat. Hlavne po pataliach ake mal Ford s interiermi v prechadzajucich generaciach, ktore sa vzdy museli riesit faceliftom. Tentokrat to vyzera ako zasah na prvu supu, navyse si zachovava istu konzervativnost narozdiel od mladickeho a blazniveho Focusa.
Jak tu už zaznělo, dost nám zastonovatělo, ale jinak nadšením nehýřím. Amerika z něj kouká každým coulem včetně rozměrů, které vypadají na další posunutí extrému třídy.
Chválám interiér, který vypadá konečně důstojně, což se o aktuální generaci moc říct nedá.