Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v červenci 2009: Prvenství ve střední třídě pro Ford Mondeo

Ve střední třídě se v červenci udála velká změna na prvním místě – pomyslné zlato nezískal ani Superb, ani Passat, ale Ford Mondeo.
Zpět na článek
12. 8. 2009 09:11
12. 8. 2009 09:41
12. 8. 2009 10:29
neregistrovaný "RayBan"
12. 8. 2009 10:33
12. 8. 2009 11:00
12. 8. 2009 14:32
12. 8. 2009 14:49
12. 8. 2009 15:01
12. 8. 2009 15:04
12. 8. 2009 20:43
12. 8. 2009 11:37
12. 8. 2009 13:07
12. 8. 2009 12:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 14:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 14:15
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 14:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 8. 2009 11:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 8. 2009 11:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 13:57
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 13:59
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 15:07
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 8. 2009 17:13
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 8. 2009 15:57
neregistrovaný "RayBan"
12. 8. 2009 19:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 20:16
neregistrovaný "Donovan"
13. 8. 2009 09:10
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 8. 2009 09:11
Mondeo
Mondeo mě s 1. flekem překvapilo víc než kdyby se naše repre probojovala na MS do JARu >:D Počítám, že asi někdo nakoupil řádnou flotilu. Pokud ne a úspěch se bude opakovat, tak klobouk dolů.

Co mě ale vůbec nepřekvapuje je propadák Laguna. Ale vzhledem k tomu jak vypadá, se není čemu divit.
Rozbalit vlákno
11
12. 8. 2009 09:41
Re: Mondeo
Za chvilu pride nas Guru a upravi tabulku do spravneho tvaru:
1. skoda superb
2. vw passat
3. seat exeo :-)
neregistrovaný "RayBan"
12. 8. 2009 10:29
Re: Mondeo
>:D
12. 8. 2009 10:33
Re: Mondeo
Taky hledím... Že Passata , ale Superba hmm. Zřejmě domací patrioti odjeli na dovolenou. Je fakt že v naší hladové dolině potkávám víc Mondei než Superbů. To samé i Fabia/Fusion v prospěch Fordu. Jediné kde je to jednoznačné pro Škodu je Octavia/Focus. Zatím.
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 11:00
Re: Mondeo
Tak to není tím, co potkáváš... Ono člověk, který má rád nějakou značku, tak ne úmyslně, ale zcela podvědomě pozoruje věci, které ho zajímají a má je rád. Ty máš rád Fordy, vidíš hodně Fordů. :-) Já zase vidím více Fabií než Fusionů a více Superbů ;-) No a moje přítelkyně vidí kolem cest jen samé psy >:D
12. 8. 2009 14:32
Re: Mondeo
Tak budu počítat. U nás na vesnici. 1x Fabie. 3x Fusion. V nejbližším okruhu 1x Mondeo 0x Superb. Ve větším 1x Superb 3x Mondeo. A ještě větším 2x Superb 5x Mondeo. A Fusion nepočítaně. Fabia se objeví většinou s pražskou značkou jako auto obchodního zástupce.
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 14:49
Re: Mondeo
Jako taky vylezu před panelák s zkusím těch 150 aut kolem rozpočítat ;-) , ale ruku na srdce, čeho je vidět více nerozhoduje, čeho se prodá ano ;-)
12. 8. 2009 15:01
Re: Mondeo
Tak jasně. Ale právě je to zvláštní, že v tom našem chudém kraji překvapivě, tak drtivě domácí značka nepřibývá, jak by se dalo podle prodejů soudit. Zvlášť u toho Superbu to překvapuje no a Fábia na masovku taky nic moc. Ještě co jsem si všim, tak třeba ix55 je celkem hojná.
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 15:04
Re: Mondeo
Jo takhle, tak to se nedivím. To je podle kraje. Tady v Brně třeba jezdí převaha Octavek, Fabii, Fusiona já osobně nepotkávám. Naopak doma na severu jezdí hodně Thalie atp. Je to hodně ovlivněné místem. A taky často lokálním prodejcem. Třeba u nás na dědině postavil kdysi Showroom Škoda, všichni měli Feldu, když ho ale kopil jiný majitel a přidal k ní ještě Kiu, tak po dědině jezdí Ceedy.
Avatar - twistedTSD
12. 8. 2009 20:43
Re: Mondeo
jj, to je pravda :yes:
Avatar - kolmar
12. 8. 2009 11:37
Re: Mondeo
Ani mna laguna naprekvapuje svojim biednym uspechom. Co uz ano tak to je Accord... je to ovela kvalitnejsie a podarenejsie auto. Jeho predaje su... ano poviem to MIZERNE, zeby v tom bola cena?? alebo uz dole spominana preferencia vasich zapadnych susedov...

PS: asi nejlepsie francuzke auto - new C5 tiez dieru do sveta nespravilo...
12. 8. 2009 13:07
Re: Mondeo
neviem čo sa furt čudujete číslam Laguny :-|

drží sa stabilne okolo 30kusov mesačne, sem tam 40, teraz pod 30. Podobně ako Pežó alebo C5. Predaje Apoštola asi v našich končinách nikdy nedosiahne.
12. 8. 2009 09:14
Avensis vs Mazda 6
Len by som chcel upozornit ze text a tabulka pre tieto 2 automobily si nekoresponduju.
Inak dobra praca ako vzdy :-)
Rozbalit vlákno
0
12. 8. 2009 09:37
Proboha co tam dělá ta Delta?
to je asi nějaký šotek, ne? >:D (ty tři prodané kusy asi bohužel ne... :'-( )
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
12. 8. 2009 09:50
Preco nie jednotka?
I ked uz trochu prerastené a dost tazké, s otrasnými napodobeninami dekorácií v interiéri, stále je Mondeo velmi dobré auto a za slusnú cenu, tak preco nie jednotka na trhu? Nech si to Ford uzije.
A poucit by sa mohli i slovenskí predajcovia Fordu, ako sa dostat na celo predajnosti, lebo s ich súcasným prístupom to daleko nedotiahnu. :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Pierro
12. 8. 2009 10:23
Re: Preco nie jednotka?
Tak nemohu než pogratulovat Fordu. Mondeo je bezdiskuzně jedno z nejlepších aut své třídy. Ano, je trochu přerostlé (to ovšem Insomnia a Apoštol také) a má v některých verzích tragický interiér. Jinak ovšem jde o velice solidní auto. Všem kritikům doporučuji svezení a možná změní názor... ;-)
Avatar - iudex
12. 8. 2009 10:34
Re: Preco nie jednotka?
Insomnia >:D >:D >:D To si ma pobavil. :-)
12. 8. 2009 13:27
Re: Preco nie jednotka?
Souhlas :yes:

V novém Mondeu jsem jel sice zatím jen vzadu, v kombíku, ale svezení to bylo parádní. Asi proto, že to byl taxan a platila to firma >:-[] Ne, vážně, tenhle měl i interiér slušný :yes:

Třeba manželčina šéfka teď dostala novou Kugu. Na plecháčích (asi holt se kvůli krizi šetří i na managmentu) teda nic moc, a to se mi jako Kuga fakt líbí. Tak jsem rychle nakoukl do interiéru a ten pseudohliníkový PVC středový kolotočovopouťový basmek... no fujtajbl. Hodně lidí tady koncernu vytýká nudný interiér, souhlas, ale kdo nic nedělá nic nepokazí. Ford bohužel dělal....
12. 8. 2009 16:32
Re: Preco nie jednotka?
Ono to nie je chyba predajcov, ale toho že Ford na Slovensko Mondeá jednoducho nedodáva
12. 8. 2009 10:31
Akční modely
Nemá smysl dělat dalekosáhlé závěry z jednoho měsíce, ale jedna věc stojí za povšimnutí - jak Mondeo, tak Passat se nyní nabízí v akčních modelech, které jsou zcela jasně postaveny proti sobě.
Mondeo je k mání jako Enterprise a jako Exclusive, Passat jako Business a Executive. Akční nabídka VW zahrnuje širší paletu motorů, ale stejně se drtivá většina obou typů prodá jako diesel 2.0 (popř. 2.2 v Mondeu). A ve finále bylo za tento měsíc úspěšnější Mondeo. Uvidíme jak to bude dál, rozhodně držím Fordu palce a čekám, co s tím vším provede Opel a Insignia. :yes:

BTW: Nízké prodje Laguny mě opravdu překvapují, vzhledem k cenám by v této třídě určitě patřila k mým favoritům. No, mezi většími auty dávají čeští zákazníci stále přednost německým značkám (vč. Fordu, byť tam je "německost" trochu sporná), což moc nechápu a pokládám to z velké části za důsledek předsudků. ;-\
Rozbalit vlákno
54
Avatar - marek.g
12. 8. 2009 10:35
Re: Akční modely
nízké prodeje Laguny mě právě vůbec nepřekvapují.Dokud to auto bude mít ten tragický předek prodeje se nezlepší... :-! No Mondeo se pěkně rozjelo.jestli tohle tempo udrží tak nakonec toho Apoštola převálcuje :yes:
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 10:58
Re: Akční modely
Ono to není jen tím předkem, ono to bude chtít to auto facelift a přejmenovat, prostě trochu si pohrát s marketingem
Avatar - marek.g
12. 8. 2009 11:05
Re: Akční modely
možná by stačilo najmout do svých služeb doktora :-! ten už by tady rozjel pořádnou kampaň ve stylu Apoštol tvých snů atd. >:-[]
Avatar - Pierro
12. 8. 2009 11:44
Re: Akční modely
tady už nepomůže ani zkušený demagog či právník. Prostě si chlapci musíte přiznat jeden fakt. Laguna vznikala jako konkurent apoštola, mondea a jiných konkurentů a již od počátku si nastavila vysoké cíle. Minimálně prvním bylo převálcovat své francouzské soupeře a tím druhým pak dostat se na špici své třídy. Jak se zdá, bohužel nepovedlo se ani jedno ani druhé. jediné co se Renaultu skotečně povedlo, bylo výrazné zlepšení kvality své střední třídy, ovšem za cenu značně kontroverzního designu, který prostě zákaznická veřejnost nepřijala. Řekněme si to otevřene - Laguna jak je stylová a pěkná zevnitř, tak je bohužel ošklivá a nepěkná zvenčí. Trochu to zachraňují kupé a kombík, ale ten předek se jednoznažně nepoved a prodeje jen dávají za pravdu mým slovům. Je to škoda, tady Renault propásl obrovskou šanci. Po designových experimentech typu Vel Satis, Avantime a minulý Mégane, mohlo dojít konečně k designovému ztvárnění, které bude v sobě skrývat jak prvky avantgardy tak i elegance, které by zákazníky spíše sbližovaly, než dělily na dva tábory (líbí-nelíbí). Bohužel došlo k situaci, kdy u renaultu zjistili, že avantgardní ulička je slepá a teď se snaží s auty no řekněme méně nápadnými. Bohužel však tento nastolený styl nějak netáhne. Laguna se evidentně moc nechytila a jak to bude po první vlně nadšení u nového Méganu ukáže jen a jen čas. Lift Clia je hrozný, nové Twingo jakbysmet. Když budu mluvit sám za sebe, nevidím jediný důvod, který by mne svedl ke značce s kosočtvercem ve znaku... Pokud frantíka, tak v dnešní době jedině Citroen... :-!
12. 8. 2009 11:50
Re: Akční modely
Mně ten předek Laguny zas tak moc nevadí a ve verzi GT (která by se mě týkala) mi celkem vyhovuje. Kupé je samozřejmě jiná liga, jezdí fantasticky a je IMHO velmi krásné.

Za podobnou cenu bych určitě preferoval C5 (to je ostatně můj mainstreamový favorit v této třídě), ale nízká cenovka posouvá Lagunu do jiných sfér...
Avatar - Pierro
12. 8. 2009 11:56
Re: Akční modely
Tak v zásadě se shodnem. Myslím, že Laguna za peníze které za ní Renault žádá rozhodně není špatné auto. Když odmyslím ten nemožný předek, dá se říci, že jako kupé či kombi je pohledná. Bohužel však přední partie je největší slabinou Lagun. Dívej se kolem sebe a zkus sledovat kolik jich potkáš... nejspíše žalostně málo. Tohle auto udělalo technicky a spolehlivostí obrovský krok dopředu. designově však šlo totálně do kytek. A jak už jsem psal slabé prodeje Lagun jsou toho důkazem. Tenhle model byl a je zklamáním i na domácím francouzském trhu... :-|
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 13:20
Re: Akční modely
To koukání kolem sebe nefunguje ;-) Já kolem sebe nevidím Fusiony a kolik jich prý jezdí.

Laguna potřebuje facelift, nové jméno... zbytek by šel, nemá řízení Fordu, ale naštěstí ani jeho interiér, nemá image Passatu, ale naštěstí ne jeho záď, nemá barokní linky Insomnie, ale naštěstí se vzadu dá sedět a palubka není z filmu vřískot
12. 8. 2009 13:51
Re: Akční modely
Ani nove jmeno kazdy rok tomu nepomuze, jedine ze by to prodavali pod Dacii, Dacie Laguna zni dobre, jako vice spolehlive. >:D

Jinak to bude porad jen Renault, ktery porad stoji na servise a to lidi jiste vedi, ty co to chteji realne videt. A nekoukaji jen po prikopech u silnice.
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 14:50
Re: Akční modely
Hele, Ádo, ty trpíš schizofrenii!

Tak nám rozepiš ty statistiky poruchovosti Laguny II dle TUV, ADAC a třeba dle JD Power, co už tady mimochodem někdo udělal.
12. 8. 2009 16:34
Re: Akční modely
Krome vasich kecu jeste Laguna 2009 zadnou opravdovou spolehlivost nepredvedla stejne jako Megan. To se prokaze az za dva, tri roky.

TUV 2009 2-3 letych automobilu
[odkaz]

52. misto Ford Mondeo

111. misto ma Renault Laguna, to je fakt hruza.
12. 8. 2009 15:12
Re: Akční modely
Ty jako příznivce Fordu, okupujícího ve všech třídách poslední příčky v kvalitě, by jsi toto téma raději neměl vytahovat.
12. 8. 2009 16:35
Re: Akční modely
TUV 2009 2-3 letych automobilu
[odkaz]

52. misto Ford Mondeo

111. misto ma Renault Laguna, to je 2x fakt hruza.
12. 8. 2009 16:40
Re: Akční modely
Dle Adacu okupuje Ford se všemi modely poslední místo. Statistika aut co tě nedovezou domů.
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 16:42
Re: Akční modely
Hele, ale udělají STK, to je prostě důležité, na co dojet domů? ;-)
12. 8. 2009 17:38
Re: Akční modely
no není sranda. A dle TUV má Ford v první pětce hned 2 auta. Fusion se dělí o 3 místo s Porsche. Jo tady je zakopaný úspěch i u nás. Menší auto s kvalitou Porsche. Passat dělí 0.6% od Mondea, ale to má nahrkáno víc km.
12. 8. 2009 20:11
Re: Akční modely
ADAC je zkreslen tim, ze ne vsechny vyjezdy zlutych andelu u vsech automobilek dela prave ADAC, nektere maji jine nebo vlastni asistencni sluzby. Coz je prave priklad vysledku ADAC u Fordu.

Podstatne srovnatelnejsi a objektivnejsi je Dekra a TUV, kde na tom Ford je dobre a Renault krome Clia do 50 tisic, spatne.

[odkaz]

Tvoje reakce dokazuje, jak velky gulas v tom mate. Nebo je to jen chaba snaha delat z Renaultu spolehlivou znacku, ktera vseobecne porad neni.

Ale Ford ano.

Treba J.D. Power v US Ford u Mustangu vede ve sportovni tride, v pick-upech vede s F150.

[odkaz]
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 20:56
Re: Akční modely
JD Power v USA je pro Evropské auta tak důležitý asi jako mrtvému kabát. F150 je totiž takové typické auto pro Evropana. Do lídlu pro rohlíky s tím jezdí celá Dolní Lhota

A Renault snad má svou asistenčku? Víš jistě, že Ford ne?

Daleko více jsou vypovídající hodnocení uživatelů, kteří si pak spočítají, kolik jich auto stojí a jak složí.

Případně testy Autobildu, kdy mají auta stejné podmínky.
Avatar - twistedTSD
12. 8. 2009 20:52
Re: Akční modely
Dacia Laguna, to zni dobre >:D >:D
Avatar - kolmar
12. 8. 2009 11:56
Re: Akční modely
tak tak... pravda... no ale s designom pomaly... pride Avantime a bude "coro-moro" (nic v zlom kamo :-)

PS: aj pre mna je najlepsie francuzke auto C5
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 12:17
Re: Akční modely
Kámo, mě se Laguna líbí čím dál, tím víc ;-)
A konkrétně její příď je jako dobré francouzské víno, které zraje do fantastické podoby...

Kdybych si měl vybrat auto střední třídy a nechtěl bych zbytečně rozhazovat, vezmu Lagunu. Prodává se za pohádkové peníze a kvalitou se řadá k nejlepším. Překvapilo mě umítění v letošním německém J.D. Power, ve kterém se celkové umístila čtvrtá a ve své třídě byla nejlepší (ano, porazila i takové velikány typu Prius, Mazdu 6, Accord, byť jen o kousek... pozice Apoštolů snů je jaksi mimo >:D

Ale jinak je C5 pecka :yes:
Avatar - marek.g
12. 8. 2009 12:21
Re: Akční modely
já jsem pivař.víno mi nechutná...tím se vysvětluje má nechuť k současné Laguně :-! >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 14:00
Re: Akční modely
K pivu mi sedne Passat >:D
Avatar - marek.g
12. 8. 2009 14:10
Re: Akční modely
no mě se ať si říká kdo chce co chce líbí nejvíc Superb.Mé pořadí je
1.Superb
2.Insignia
3.C5
4.C-klasse
5.Accord
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 14:15
Re: Akční modely
Na Superbu mi vadí tvarování pozadí a jeho propojení s profilem... tady hodně ujeli.

Insignia se mi začíná líbit v kombíku, který je velmi dynamický a zajímavý. Akorát ta lišta na víku zavazadelníku mi pořád vadí...

C5 je parádní, na ní mnoho chyb z mého pohledu nevidím. Akorát bych jí vytknul menší čistotu tvarů (zejména v přímém srovnání s Lagunou)

Céčko se mi po delší době začalo celkem líbit (kromě základního kombíku 8-s )

Accord je na můj vkus moc překombinovaný (zejména zezadu), ale líbí se mi na něm atletická forma karosérie...
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 14:53
Re: Akční modely
Tak já přidám své pořadí, prvně bez ohledu na cenu:
S-Classe
Accord
C5
Laguna
Superb
407
Mondeo
Passat
.... někde vzadu Insignia, pro mne zklamání desetiletí, baroko nezabralo

Zapojím-li cenu:
Laguna
C5
Superb
Accord
Mondeo...
Avatar - iudex
12. 8. 2009 16:08
Re: Akční modely
Zrejme si myslel C-Classe, nie? ;-) S-ko valcuje o dve triedy vyssie.
P.S. Tak predsa o nieco otvorenejsie o Tvojich preferenciách. :yes: A ten Renault tam vidím, takze moja povodná asociácia (Renault + mozno Tvoje meno Ronald = Ronault) nebola tak mimo misu ;-)
Avatar - white label
12. 8. 2009 16:17
Re: Akční modely
Já mu to říkám furt, že ten nick je příliš tendenční a bude s ním mít "potíže"... ;-)
Tohle je jen další důkaz... >:-[]
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 16:27
Re: Akční modely
Četl jsi tu srovnávačku Megana Coupe a Scirocca? Nepřekvapila. Jen mne zamrzel autor, který kritizoval napodobeninu výfuku, ono to je totiž příplatkový prvek a ne standard... tohle jsou prvky výbavy pro nějakého taliána na ježdění kolem pláže :-!
Avatar - white label
12. 8. 2009 16:32
Re: Akční modely
Kde jsem ji měl číst? Někde tady?
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 16:34
Re: Akční modely
[odkaz]
Je to sice napsáno tak trochu, no prostě pro autofun, ale budiž... aspoň nějaké mnou očekávané srovnání. Jo to oceňování smajlíky je děs, to vymyslel kdo?
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 16:23
Re: Akční modely
Jo, C-classe, ujelo mi to, ale nekoukáme na cenu, ne, tak klidě S >:D

No jo, je to smíchanina jména a značky Renault. Popravdě doma jednoho mám, jsem spokojený, ale dovedu si představit jezdit i jiným autem. Včera jsem se tady s Whitem rozplýval v SZ na Sciroccem ;-)
Avatar - iudex
13. 8. 2009 09:22
Re: Akční modely
Úprimnost sa cení. :yes:
Avatar - kolmar
12. 8. 2009 21:10
Re: Akční modely
dobry vkus... no ja by som ich trosku prehodil :-!

1. Accord
2. 6
3. Superb (vyhral o 4x4)
4. C5

Nieco ako laguna passat ci 407 - to nemam v laske vobec...ani len velke pismena im nedavam >:D (Insignia sklamala priestorom vzadu, inak OK
13. 8. 2009 10:48
Re: Akční modely
Moje TOP 5: 1. Mazda 6
2. BMW 3
3. Honda Accord
4. Subaru Legacy ( současné, ne to co se bude prodávat po Franktfurtu)
5. Škoda Superb

Neberu to jen podle designu ale i podle motorů, jíízdních vlastností, poměru cena výkon...
Avatar - kolmar
12. 8. 2009 12:38
Re: Akční modely
Ja som to vedel, ze ma hned odhalis >:D no zatial ako to tu vyzera si jeden z mala, ktoremu sa face laguny paci... napr. ja by do nej nesiel ani keby bola o 100 tis. lacnejsia ako Accord/6-ka/Mondeo/C5... kazdy sme iny 8-s

J.D. Power som nevidel... a pozicia Laguny pred 6-kou ci Accordom je pre mna tak trochu sci-fi, kam ten svet speje ;-)

PS: vcera som umyl, vylescil, povysaval a dnes prsi :'-( chystam sa na cesty... az ma srdce boli...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 14:03
Re: Akční modely
Mudím objektivně uznat, že má Laguna nejneobvyklejší masku mezi Tebou jmenovanými vozy. Tím si mě ale získává, protože má opravdový charakter. Není prvopánová a člověk jí musí přít na chuť postupně... o to je ten cit k automobilu trvanlivější :-)

Laguna v J.D. Power - ten překvapivý výsledek se týká německých výsledků. O to je to překvapivější.

U nás taky prší...
12. 8. 2009 15:08
Re: Akční modely
Pokud jde o design jsou v čele samé kýče. Král Mondeo, Passat, Superb / ten snad ani není kýčovitý, ale rovnou hn.... /. Výrobci znají většinový vkus a lidem se rádi přispůsobí. U Passatu asi přijde radikální obrat v další generaci a pak už to bude v pohodě / alespoň u Golfa a Pola to tak bylo /. je tam velice znát italská ruka, která dokaže při podobném zadání překročit hranici kýče. Jen nechápu některé koncernové obdivovatele, jak se jim múže naráz líbit pojetí Passatu a zároveň Pola nebo nového Golfu. To pojetí designu je opravdu hodně odlišné.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 8. 2009 11:30
Re: Akční modely
Pojetí designu současného Passatu a novinek v podobě Golfu a Pola je opravdu rozdílné.

Na hatchbacích pracoval Walter de Silva -> italská ruka pro detaily a čistotu tvarů, okořeněnou ostrými rysy, aniž by z toho vznikl kýč. Ale celkově vzato, nový styl pečlivě rozvíjí ten starý (viz Passat), jak je u VW zvykem...
Avatar - kolmar
12. 8. 2009 21:06
Re: Akční modely
No ano, ta maska tomu najviac skodi (ak to mozem tak napisat). Je vela aut na ktore si treba zvykat, ktore sa nam zapacia az v nejakej "super" edition alebo po facelifte.

No napr. co si povedal na prvy pohlad na Accord nazivo?? podla mna auto ako lusk na prvy pohlad...ako aj napr. C5 ci mondeo...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 8. 2009 11:26
Re: Akční modely
Accord jsem při příchodu nové gnerace vnímal jako originální vůz. Nikoli proporčně, ale po stránce designových prvků. Má ostře řezané rysy a vypadá neokoukaně.

Ale třeba záď se mi zdá až moc překombinovaná. Více se mi líbila u minulého Accordu... v případě Toureru je to přesně naopak.
Avatar - Pierro
12. 8. 2009 12:44
Re: Akční modely
Avantime, kolikkrát se tu už omílalo - makačka na sobě samém, studium, mrskačka jazyků a postupné zrání - to jsou věci na které se zaměř. Do té doby přijde nová generace tvého francouzského miláče a pak se možná i názorově shodnem. Zatím doporučuju mokrý hadry, já si skočim pro suchou pemprsku a nějak to zvládneme. Jinak prímovej den... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 13:57
Re: Akční modely
Pierro, už bych Ti doporučil Ronaulta. Tohle není jen recese, ale klinický případ >:D
12. 8. 2009 13:50
Re: Akční modely
Avantime, jsme ohrožený druh. Mně se taky Laguna jako celek líbí, předek je prostě "jiný", chvíli jsem mu přicházel na chuť, ale teď už ho beru všemi desíti. Grandtour v GT, v benzinu samozřejmě, černá metla a vyškolím i Pierra v dlouhém táhlém >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 13:59
Re: Akční modely
Taky jsem si na čumák chvíli zvykal... a nakonec se to povedlo. Ale pro jistotu by se jí neměl člověk koukat přímo do očí :-) Hlavně ne ti, kteří ji vidí poprvé.
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 14:55
Re: Akční modely
Já si na čumák nějak nezvykl, na GT ale kupodivu hned... ta lišta má něco do sebe.
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 13:17
Re: Akční modely
Tak do jisté míry souhlasím, až na ten konec. Například C5 na chuť ne a ne přijít. Prostě hrajeme si na němce, to je ostuda pro Francouze a každý Francouz by měl o tvůrce téhle reklamy zlomit tvrdou bagetu 8-s
12. 8. 2009 15:20
Re: Akční modely
On prostě nemúže každý výrobce naplácat na masku půl kila chromu ikdyž si to lidi žádají. U Renaultu asi mají záklopku, která to dál nepustí.
12. 8. 2009 16:36
Re: Akční modely
Absolútny súhlas.
Zvnútra vyzerá laguna super, ale zvonku...
Jediné čo sa mi páči, je GT v kombíku v tej bledučkomodrej metalíze...
Avatar - Ricardo
12. 8. 2009 12:05
Re: Akční modely
A co apoštol tvých dnů? >:D
Avatar - Pierro
12. 8. 2009 12:09
Re: Akční modely
mluvíš snad o stodvaciášku, mistrovi driftů a vítězi dlouhých táhlých??? >:D
Avatar - kolmar
12. 8. 2009 12:53
Re: Akční modely
tak tak... a kto by neveril tu je dôkaz >:D

[odkaz]
Avatar - Pierro
12. 8. 2009 12:54
Re: Akční modely
>:D >:-[] :yes:
12. 8. 2009 14:17
Re: Akční modely
Řekl bych, že ten enormní nárůst mondea nebude v akční nabídce. Podle mě je to podobný, jako ty audi na festival.
12. 8. 2009 23:11
Re: Akční modely
Takže je to jasný, těch 100 Mondeí bylo pro Madonnu.
12. 8. 2009 13:49
ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Přehřátá červencová čísla. Umístění některých je samozřejmě logicky výjimečné. Umístění jiných je samozřejmě logicky stndardní. Jestli je tu někdo, kdo se domnívá, že čísla Mondea nejsou dosažená výjimečnou hromadnou obměnou vozového parku jisté velké společnosti, ať to napíše... Koneckonců... o to bolestnější bude srpen, září, říjen, listopad, prosinec, leden únor, březen, dubem, květen, červen, červenec, srpen, září, říjen, listopad, prosinec, leden únor, březen, dubem, květen, červen, červenec, srpen, září, říjen, listopad, prosinec, leden únor, březen, dubem, květen, červen, červenec, srpen, září, říjen, listopad, prosinec, leden únor, březen, dubem, květen, červen, červenec, srpen, září, říjen, listopad, prosinec, leden únor, březen, dubem, květen, červen, červenec...

Prostě... BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
45
12. 8. 2009 14:00
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Smím se zeptat která firma nakoupila Mondea ve velkém ?
12. 8. 2009 15:12
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Taky by mě to zajímalo...
12. 8. 2009 16:30
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Nevím který podnik nakoupil, ale dávám tomuhle zásadně silnější akcent, než pololetním prémiím...
12. 8. 2009 16:50
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Kdyz to nevis, tak si davej ten tvuj hloupy a silnejsi akcent jen ke svemu VW. Nedelej ze sebe chytreho, kdyz si dodneska jeste lames hlavu, v cem je uspech Ford Fusionu. ;-)
12. 8. 2009 17:19
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Aha, takže ten nákup nějaké flotily je jen předpoklad...
12. 8. 2009 17:28
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
GTI zije jen z predpokladu, nez rano vstane, tak predpoklada ze..., pak nez se vymoci tak predpoklada ze..., ...a pak kdys zacne tukat do tlacitek na klavesnici, tak predpoklada i na roky, desetileti a stoleti dopredu :-) sis nevsiml jak jsou ted na TV popularni vestci? GTI predpokladal a vestci se toho chytili a vydelavaj natom balik kazdej den :-!

veskere podobnosti v tomto postu jsou ciste nahodne a pouze predpokladane
12. 8. 2009 17:38
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Ve stejné rovině, jako předpoklad tvůj, že to tak není. Bohužel pro tebe, je tak znatelný nárůst jinak než fleetem obtížně vysvětlitelný. Abys mi dobře rozuměl, je mi jedno, na jakém místě je Mondeo, jen akcentuji tu mimořádnost aktuálního umístění.
12. 8. 2009 14:07
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Uved nam zde tu dobre fungujici spolecnost, co nakoupila ty Mondea, at jim muzeme blahoprat k dobre volbe, at ji muzeme hromadne uvadet jako referenci, pouzitelnou pro ty spolecnosti, ktere dosud v CR kupovaly prikazem Skody a VW. Snad pristi mesice udela dobre rozhodnuti i dalsi ceska firma nebo i rozumni jednotlivci.
12. 8. 2009 14:12
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Většina firem u nás je napojená, nebo provázaná, nějakým způsobem na VW, takže s tím nic nenaděláš. Užij si pár dní slávy. Pokud ovšem jeden místní diskutér neměl s těma 35% pravdu a k těm prodejům to nepřispělo.
12. 8. 2009 16:39
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Jakych 35%? U Fordu nakupuji hodne i soukromni zakaznici, tak aby jsi se nespletl. To ze VW je za Fordem v CR a Skoda straci podil na trhu i diky Fordu je toho jen dukazem. Proste Ford a jine slusne znacky jsou dobra alternativa v tehle zemi, kde koupit neco od Skody nebo VW je skoro narodni povinnost stejne jako treba v Nemecku.
12. 8. 2009 17:29
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Prodeje ostatních značek jsou každý měsíc +/- stejný. To, že se mondea oproti minulýmu měsíci prodalo 2x tolik, neni rozhodně tím, že by národ dostal rozum.
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 15:01
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Tady musím souhlasit, nevím, jestli to bude navždy jako naše přátelství se Sovětským svazem, ale dvojku Passat-Superb u nás ještě pěkných pát let nikdo neporazí
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 8. 2009 15:07
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Já se domnívám, že toto celé jenda flotila nebyla, ale ruku do ohně za to nedám... :yes:
12. 8. 2009 16:31
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Nikoliv celé, myslím tím jen to množství, které zapříčinilo ten měsíční skok.
neregistrovaný "Smrtakzed"
12. 8. 2009 17:13
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
tak jsem to nemyslel... myslel jsem částečné množství, které mělo podíl na tom skoku... rozumíme si :-) , ale stejně si myslím, že o tak velkém nákupu by někde byly informace a proto se mi to tak nezdá... ty víš "kdo" to byl, jestli to "někdo" byl? >:-[]
12. 8. 2009 17:35
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Ne nevím. Možná to tu někdo napíše.
12. 8. 2009 15:38
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Zdravím tě GTI,
to že patříš k folklóru AUTO.CZ a vlastně dotváříš jeho celkový výraz všichni už dávno víme, ale v jednom stále jasno nemám a to v tom, zda jsi skutečný živý člověk, nebo jen nějaký potrhlý robot naprogramovaný a provozovaný společností VW.
neregistrovaný "RayBan"
12. 8. 2009 15:57
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
to druhé ...
12. 8. 2009 16:17
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Podle mého je GTI recesista - maximalista ;-) , protože vážně ty jeho příspěvky míněny určitě nejsou, na to je moc inteligentní. :yes:
12. 8. 2009 16:34
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Recesista si nearchivuje svoje příspěvky několik let dozadu, aby je pak zase vytáhl.
Avatar - Ronault.
12. 8. 2009 16:38
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Tomu se říká grafomanie kombinovaná tak trochu s narcismem ;-)
12. 8. 2009 16:39
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Proč ne? Dobrá recese může být aktuální i po letech... Navíc ty starší věci na blogu jsou humorné, ale recese to tak úplně není, ta se projevuje hlavně kdykoliv GTI píše o koncernu VW. Asi nej byl Fox - mistr elegance, to byla opravdu recese jak řemen :yes: >:D
12. 8. 2009 17:52
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Aspoň jde vidět, že jeho příspěvky jsou i po letech aktuální. ;-)
12. 8. 2009 16:32
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
srpen, září, říjen, listopad, prosinec, leden únor, březen, dubem, květen, červen, červenec, srpen, září, říjen, listopad, prosinec, leden únor, březen, dubem, květen, červen, červenec, srpen, září, říjen, listopad, prosinec, leden únor, březen, dubem, květen, červen, červenec, srpen, září, říjen, listopad, prosinec, leden únor, březen, dubem, květen, červen, červenec, srpen, září, říjen, listopad, prosinec, leden únor, březen, dubem, květen, červen, červenec... doufám, že jsem tě uklidnil... ;-)
12. 8. 2009 17:12
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Na robota mi ta odpověď přijde snad až příliš banální (a navíc s překlepy), takže přece jen jsi asi živý člověk. Já si myslím, že by bylo dobré, kdyby AUTO.CZ mohlo zveřejnit tvou fotografi (nebo třeba hned celou sérii fotografií - např. ty a tvoje auto, ty s celou rodinou a autem apod.), protože tak bychom si my všichni ostatní, kteří máme rádi auta (ne jen některá auta, jako ty) při čtení tvých jinak bezesporu navýsost zábavných textů mohli udělat lepší a komplexnější názor na čtený text. (Knihy slavných autorů jsou přece taky obvykle doplněny nějakou lichotivou fotografií a krátkým popisem důležitých mezníků autorova života).

Takže GTI, najdi v sobě kus odvahy a zjev se světu!
12. 8. 2009 17:34
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Nepoplet´sis to tu s večerní drbnou pro nezadané? Tohle je ostrej server o ostrejch autech pro ostrý drzky. Věnuj se tu více autům a o to méně diskutérům.

Jinak... mokrý hadry na hlavu se fasujou vlevo, hned vedle vrátnice. Nezlob se, ale ne ty tvé plačky nelze opravdu napsat nic jiného...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 8. 2009 19:26
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
..."Věnuj se tu více autům a o to méně diskutérům"... toho se drž.
12. 8. 2009 20:11
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Jinak GTi... mokre hadry od TDi kamen na hlavu se fasuji vlevo, hned vedle Skodovacke vratnice. Nezlob se, ale na ty tve VW placky nebo presneji splasky nelze opravdu napsat nic jineho... >:D
Srpen, zari, rijen....
Avatar - Pierro
13. 8. 2009 08:18
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Ty koukej šoupat nohama a držet zobák. Věnuj se autům a ne pruzení nových diskutérů. Od toho jsem tu já tvůj plagiátor. Takže pro příště až přijde nový kolega, zkus ho slušně pozdravit a pokecat si. Ne ho hned shazovat. Kapiš?? :-!
Avatar - marek.g
13. 8. 2009 09:33
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
:yes: :-!
Avatar - Pierro
13. 8. 2009 10:21
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
na malé nezbedy a nevychované doktory platí pouze a jediné - pořádná facka... ;-) :-) Ostatně jak včera?? nebyly doma řeči??
Avatar - marek.g
13. 8. 2009 10:52
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
tak tak na hrubý pytel hrubá záplata...včera v pohodě.řeči nebyly vždyť jsem přišel na pohodu a svěží >:-[] >:-[]
Avatar - Pierro
13. 8. 2009 11:20
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
jak se ti zamlouvala stará hospoda?? ;-)
Avatar - marek.g
13. 8. 2009 11:29
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
jo pohoda.takové hospy mám nejradši :yes: vozový park projíždějící kolem taky solidní :yes:
12. 8. 2009 19:12
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Už akoby som tú fotku videl, v popredí GTI pred zánovným Apoštolom tvojich snov, napravo manželka v ostrej verzii brazilskej líšky a naľavo deti v šľapacích Golfoch, všetci v koncernových tričkách. >:D
Avatar - white label
12. 8. 2009 20:12
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
"Zajímavá kompozice", jak na politickou objednávku, nejsi už "trochu" deformovaný z té předvolební kampaně ČSSD nejen tady na webu... 8-s ;-)
12. 8. 2009 21:25
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
No jasne , moja hlavná záľuba je sledovanie českej predvolebnej kampane >:D >:D >:D
neregistrovaný "Donovan"
12. 8. 2009 20:16
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
>:D :yes:

No tak aspoň ta chybějící čárka mezi lednem a únorem zodpověděla nevyřčenou otázku, zda to celé datluješ, nebo jsi už pronikl do tajů ctrl+c ctrl+v :-)
12. 8. 2009 16:40
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Hmmm, to by muselo znamenať zhruba 100 kusov Mondeií,
ak uvážiš, že táto trieda sa vo firmách rozdáva od vyššieho stredného managamentu, tak to potom musí byť veľmi veľká firma(ČEZ ?), alebo to jednoducho bolo veľa menšín nákupov naraz...
12. 8. 2009 17:14
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Nechaj ho, ved vidis ze ma z toho nervy nadranc. Taky sok, Mondeo pred Apostolom! A este aj pred domacim favoritom! Dnes bude GTI ozralej jak dalmatinsky cap...
12. 8. 2009 17:40
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Nejen dnes.
12. 8. 2009 17:41
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Duben 170ks, květen 119ks, červen 172ks, červenec 330 ks. Myslíš, že jsou Vánoce a veľa drobných nákupů? Ostatní značky jedou +/- stejně, takže v tom asi něco bude.
13. 8. 2009 09:45
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Myslel som, že sa náhodou zišli nákupy povedzme 20 firiem po 5 áut...

Druhá varianta je, že Fordu sa konečne podarilo zvýšiť výrobné kapacity a dodali autá naobjednávané ešte niekedy zjari...
Avatar - Pierro
13. 8. 2009 10:28
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
něco v tom urřitě je. Od včerejšího večera mám nějakou močopudnou. Furt strašim na záchodě či mušli. Snažil jsem se myslet na fleetová portfolia našich kĺientů ale je mi to k prdu. Co mám proboha dělat??? :-O
13. 8. 2009 10:27
Re: ANOMÁLNÍ ANOMÁLIE
Vždyť to je to samé jako úspěch A6 / A8 kvůli karlovarskýmu festivalu, tak neblbni, nemáš to za potřebí. Ber to tak, že v ČR je jen málo soukromých osob, který vytáhnou 700 tisíc a jdou si koupit auto střední třídy domů. Od téhle třídy výše jsou to takřka všechno fleetové nákupy
Avatar - bubucci
12. 8. 2009 16:51
Mondeo - proč ne
Mondeo je dost povedené, tak proč by se nemělo kupovat ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
12. 8. 2009 21:08
tak tehle diskusi jsem se fakt zasmal :-D
jednou se mondeu zvysi prodeje a nekteri experti jsou v sedmym nebi a posmivaji se vw...to ze se jednou zvedly prodeje jeste vubec nic neznamena tak pockejte na dalsi mesice ;-)
Rozbalit vlákno
9
12. 8. 2009 21:21
Re: tak tehle diskusi jsem se fakt zasmal :-D
Majitelé 407ček se VW nikdy nesmějí. Majitelé 407ček vědí své a touží po C5 s novým naftovým 3litrem. Tak jako v Tescu připadne 1 kg prodané čabajky od Picka (Hu) na 20 kg bítešské čabajky od řeznictví Sláma s. r. o. (Cz). Fajnšmekr koupí Picka a ne Slámu. A na tuny si hrají pouze dodavatelé prostějovské klobásy. Jejich zákazníkům je jedno, že požívají sojový lysát nebo separovaný drůbeží separát.
12. 8. 2009 23:09
Re: tak tehle diskusi jsem se fakt zasmal :-D
Tím chceš říct, že majitelé C5 a P407 jsou fajnšmekři?

Ale jo, pobavils >:D >:D >:D
12. 8. 2009 23:27
Re: tak tehle diskusi jsem se fakt zasmal :-D
No jistě! Obzvláště na klobásy značky PRADA >:D
12. 8. 2009 23:40
Re: tak tehle diskusi jsem se fakt zasmal :-D
Prada klobásky neznám, já jako obyčejnej smrtelník se spokojím s domácími :-)

Taky jsem myslel, že tady na autu.cz je jen jeden opravdovej fajnšmekr, ale jak tak koukám, rostou nám tu jak houby po dešti >:D
12. 8. 2009 23:24
Re: tak tehle diskusi jsem se fakt zasmal :-D
Jdu si uříznout kus uheráku
Avatar - white label
12. 8. 2009 23:42
Re: tak tehle diskusi jsem se fakt zasmal :-D
Možná davá přednost ceně 407, aby si pak mohl dovolit ten PICK...
;-) >:-[]
13. 8. 2009 11:18
Re: tak tehle diskusi jsem se fakt zasmal :-D
:-)))) Tak na tom něco bude >:D
13. 8. 2009 09:42
Re: tak tehle diskusi jsem se fakt zasmal :-D
Myslel som, že sa náhodou zišieš nákup povedme 20 firiem po 5 áut...

Druhá varianta je, že Fordu sa konečne podarilo zvýšiť výrobné kapacity a dodali autá naobjednávané ešte niekedy zjari...
Avatar - twistedTSD
13. 8. 2009 11:02
Re: tak tehle diskusi jsem se fakt zasmal :-D
ja bych proste pockal s oslavama jeste aspon 2 mesice :-)
12. 8. 2009 21:30
Mondeo, nebo Superb.
A není to jedno kdo z nich vyhrál? Stejně tady všichni co tu diskutujeme, sedláme kočáry, jejichž tabulka prodejů je o dva řády níž a cena o 1,5M výš.
Rozbalit vlákno
4
13. 8. 2009 07:32
Re: Mondeo, nebo Superb.
O dva řády níž? Podle mě Uno a Escort s Favoritem ani v tabulce nebude ;-)
Avatar - Pierro
13. 8. 2009 08:22
Re: Mondeo, nebo Superb.
hele chlapče, jezdils některý z tebou zmíněnejch aut?? Říká ti něco Escort RS Cosworth anebo Uno Turbo?? Neztrapňuj se, tyhle auta by ti vytáhli i tu pověstnou nudli z prťky.. >:-[]
neregistrovaný "Smrtakzed"
13. 8. 2009 09:10
Re: Mondeo, nebo Superb.
Ty jo! Uno turbo mě minule natrhlo na sprintech... sakra... ale nevadí!!! kamarád postavil pak protivníka - jedničkovýho golfa v 1,6 naftě, kterej jezdil u německý pošty řadu let a nacpal do něj turbo z Karosy... ani 300 koňová alfa neměla šanci dokud neshořel >:-[] holt naše prehistoriké koráby nemají konkurenci na rovinkách a ani v dlouhejch táhlejch :yes:
Avatar - Pierro
13. 8. 2009 10:46
Re: Mondeo, nebo Superb.
stodvaciášek na tebe... >:D
12. 8. 2009 23:38
Mondeo, nebo Superb.
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2009 08:59
Tržní válečné pole
13.8.2009 Praha
Gratuluji Fordu k vítězství v jedné z 12 bitev tohoto roku. Zajisté úspěch, který může mít několik příčin. Překvapivý manévr na bitevním poli ? Ústup nepřitele z již obsazených pozic (trvalý / dočasný ) ? Získání čerstvích posil ?
Každopádně první vítězství ze 7 bitev má zatím na válku jen nepatrný vliv a je otázkou, jak se budou boje odehrávat v dalších měsících. Válečné nadšení v táboře dnešních vítězů (fans) lze pochopit, ale zkušení válečníci pro které vypadá celá válka lépe jsou velkoryse klidní.
Před válkou byli prognózy analytiků zdrženlivé a byli očekávány tuhé boje. Na jedné straně konvenční zbraně, ale výhoda velmi dobře opevněných pozic. Na straně druhé nová mega-zbraň a solidní zázemí. Bohužel se pro útočníky ukázalo, že mega-zbraň není tak mega, jak se zprvu zdálo a na opravdovém bojišti není tak účinná, jak se jevila při laboratorních testech. Naopak obránci těžili a stále těží maximum z již obsazených pozic a je velmi obtížné je vytlačit.
Pro auto.cz válečný zpravodaj v první linii figurka
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2009 09:43
Je to fajn vysledok pre Mondeo
A nic by na tom nezmenil ani fakt, ze za tohtomesacnym vysledkom Mondea je obnovenie niektorej firemnej flotily. Passat a Superb su v tejto triede najcastejsie kupovane auta do firiem a statnej spravy. Tieto nakupy sa premietaju do statistik kazdy jeden mesiac a napriek tomu to tu nikomu zily netrha, vysledky nespochybnuje a tabulky neprepisuje.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
13. 8. 2009 11:20
Je to fajn vysledok pre Mondeo
Marku, jak se ti zamlouvala stará hospoda?? ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - marek.g
13. 8. 2009 12:31
Re: Je to fajn vysledok pre Mondeo
čéče už jsem ti odpovídal...že ten lesní technik včera ti ňák nesedl?nejsi nějak ve formě ;-)