Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Mondeo Titanium X Sport: nové vrcholné provedení

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (50)
Automobilka Ford uvádí nové provedení výbavy modelu Mondeo, které bude na vrcholu nabídky a zároveň nastupuje nový turbodiesel o objemu 2,2 litru.

Ford Mondeo Titanium X Sport je vrcholným provedením tohoto modelu a bude k dispozici s pětidveřovou karoserií nebo ve verzi kombi. Nabídka pohonných jednotek bude obsahovat zážehový přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 l s výkonem 162 kW (220 k) a nový turbodiesel 2.2 TDCi. Vznětový agregát nabídne výkon 129 kW (175 k) a Mondeo s tímto motorem má dosahovat maximální rychlosti 223 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,7 s. Kombinovaná spotřeba s touto pohonnou jednotkou se má pohybovat na hodnotě 6,2 l na 100 km a emise CO2 mají být 165 g/km. Obě pohonné jednotky budou standardně spolupracovat s šestistupňovou manuální převodovkou.

Exteriér provedení Titanium X Sport se od ostatních verzí Mondea bude odlišovat osmnáctipalcovými litými koly a dvojicí chromovaných koncovek výfuků. V interiéru je nové čalounění s výrazným červeným prošíváním, kombinující kůži s Alcantarou. Kůže je použita i na věnec volantu a manžetu řadící páky. Prvky na palubní desce a výplních dveří, které mají standardně vzhled hliníku, mají v této verzi úpravu pianovou černí.

Standardní výbava Mondea Titanium X Sport obsahuje autorádio Sony, které pojme šest CD, dešťový senzor, přední i zadní parkovací asistent, duální klimatizaci a startovací tlačítko Ford Power. Dalšími vylepšeními Mondea oproti standardní verzi Titanium jsou bi-xenonové světlomety, hliníkové pedály a sportovní podvozek.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (50)
Avatar - Pierro
7. 5. 2008 15:48
Re: Předstupeň eSTéčka
babo velmi efektné drevo v interiéri ponúka aj volvo - svetlé drevko s matným povrchom... ;-)
Avatar - Pierro
7. 5. 2008 15:20
Re: Předstupeň eSTéčka
babo, s mondeami - so starým aj s noým mám zkůseností za volantom pomerne dosť. Máš pravdu, starší model sa subjektívne zdal akosi viac "šoférskejší". Riadenie malo viac citu ako nová generácia. Naopak podvozok mi pripadá lepší u nového, ničmenej vyššia hmotnosť mu uberá na hbitosti a ťažký predok je poznať. S hondou 2,4 (tvojou) zkúsenosť nemám, riadil som dvojlitra a musím povedať, že sa jednalo o velmi príjemné auto. Naopak Alfa ma vobec nenadchla. 156 bola o niečom inom... Passat nie je zaujímavý ničím, odchádzajúca vectra špatná. Teším sa na novú C5.
Avatar - Pierro
7. 5. 2008 15:06
Re: Předstupeň eSTéčka
horšie drevo v súčasnosti ponúka hádam len čína...
Avatar - Pierro
7. 5. 2008 15:02
Re: Předstupeň eSTéčka
Babo, ale pokial sa nepletiem, Tebou zmiňovaná Alfa 159 je minimálne rovnako ťažká. A podvozkovo na Mondeo nemá. Ale s tou velkosťou som s tebou za jedno. Mondeo tak trochu prerástlo. Ale počkaj na Insigniu. To len bude tank... ;-)
Avatar - Pierro
7. 5. 2008 14:40
Re: Předstupeň eSTéčka
Babo never tomu. Uvidíš, keď príde nová ST budeš velmi mile prekvapený. To auto je sice velké, ale má jeden z najlepších "predokolých" podvozkov vobec. S drevenou prístrojkou súhlas - to je na úrovni sektorového umakart. nábytku z prd tridciatych rokov... 8-s