Dle mýho má Mondeo, co do vzhledu, 2 slabý místa; interiér je jedním z nich. Dřevo asi není třeba zmiňovat, ale on i ten "stříbrnej" plast (S-Max, Galaxy) je na vyhazov.
čert vzal imitace dřeva - tovární LPG se počítá - s výhledem na 5 let nejlepší investice.
...jenom nepochopili že nádrže mají být obráceně - 30 litrů na benálolíh a dvounádrž na 80 litrů LPG
oblozeni z imitace dreva zmenili hned po prvnich testech a prislusne kritice....dali tam opet tmavy dekor (podobny tomu co byvalo vminulych modelech) a ten uz tak hrozny neni. I tak nejradeji titanko x a me se ten interier libi >:-[]
To nevím, ale já jsem v něm seděl zrovna předevčírem. Auto moc hezké, prostorné, komfortní, ale ta palubka je fakt otřesná. Laciná a se spoustou nedodělávek. Tady se mohli o dost víc snažit!
Blá blá... blbě kecá tak akorát MrtvýVýtah (mimochodem, dobrý nick)... Co se nelíbí mi? Stříbřenkový přeplácaný rádoby elegantní plastový interiér... Fordu fandím a design se mi líbí, ale interiér Mondea je spolehlivý důvod, prož bych ho nekoupil. I když 100 lidí 100 názorů... ;-)
Zdravím,
tak ja mam Mondeo Titanium X, nejaký polrok, a interier mi vobec neprekaza. Myslim, ze dost spravi to, ze mam velku navigaciu uprostred a tak sa mi zdaju tlacitka lepsie usporiadane, ako ked je len radio a ovladanie klimatizacie zvlast. S tym navigacnym systemom sa mi to zda velmi podarene, myslim, ze jedna z najkrajsich palubiek. To uz nehovorim o palubke Titanium S, ta klavirna cierna zanechava dojem. Ale to je len moj subjektivny nazor vlastnika auta.
Celkovo som s autom spokojny /30.000km/, akurat len asi jednu vytku by som nasiel. Uz by som nesiel do naftoveho motora, ale radsej zobral 2,5 V5 benzin.
Predtym som mal auto s benzinovym motorom, a asi mi viac vyhovuje priebeh benzinového motora.
Preto aj tuto novinku Tri-fuel vitam, ak by to robili s tym najsilnejsim benzinom, tak nie je o com ...
Zatr-sakr, máš recht. Chtěl jsem tím příspěvkem říct, že by bylo fajn, kdyby společně s podobnými (jistě zásadními) vylepšeními taky dotáhli ten interiér. Nějak mi to vypadlo. ;-\
Hodne subjektivni vnimani designu! Jsou auta ktera designem interieru jsou na tom daleko hure treba Passat nebo Mazda6. Mondeo ma velmi kvalitni interier hlavne ve verzich Titanium a to navrcholu segmentu, tak to vidim ja.
vzhledem k cene CNG a jeho dostupnosti by to moc slavne s jeho prodejem nebylo, jinak prestavbu na CNG si muzes doprat sam u externi firmy, ale jesi se ti chce utratit penize za pohon kterej stoji na provoz vic nez LPG a to cca 2x tolik a s mensim dojezdem, tak hura dotoho :-)
all in one tak leda nalejt do kamen (v případě zkapalněných plynů rychle)
..domácí plničky jsou gut, ale stojej tak kilo kilo pade ne? Nevím jakej je tam rozdíl na dani u pumpy a doma (asi podstatnej) ale i tak je to velka investice
problem je jinde, CNG basti o neco vic nez jeste LPG, vpodstate na 70 litrovou nadrz do ktere natankujes cca 10kg CNG (tankuje se na kilogramy a cena CNG je cca 20-21kc za kg, tam kde to maj na litry te spis okradou) ujedes s prumernym autem jako je treba Fabka cca 200-250km
ted si vem ze by ti v aute pribyla dalsi obrovska nadrz jeste na CNG a nekde naboku dalsi hrdlo na plneni a dojezd se zvedne jen o 200-250km, asi malokdo by chtel Mondeo kde bude pulka kufru zabrana obri nadrzi na CNG, proste i obyc toroid LPG zabere jen misto po rezerve a 40litrovou takovou nadrz ujedes pres 300km s obdobnym autem a to je toroid 13", treba ja mam toroud 55 litru misto rezervy 16" a ujedu nanej s A6kou lehce pres 400km, pridanim nadrze na CNG bych si ubral v kufru cca tretinu mista a dojezd bych si zvetsil jen o asi 200km s investici pres 60tisic
Tak fordu za toto mondeo davam :yes: len je jeden velky problem!! Kto bude prvy? zakaznik si nekupi auto kde nema do neho co natankovat (berte to s rezervou, lebo LPG a bendzin je na kazdom kroku) no mam na mysli E85!!
Prave bendzinky na spominane palivo u nas prakticky este niesu (oproti severu kde su ovela viac popularne) takze neni co natankovat.
Taketo multi auta su super! mozno to donuti predajcov s palivami uvazovat a pridavat "dalsi stojan", hoci navratnost investicii bude dlhsia, no ale casom sa to spravi. Cize vysledok? prvy budu zakaznici s takymito autami (hoci viem, ze len velmi male %-to...) ktori budu zo zaciatku chodit zvecsa na LPG a sem-tam bendzin no a ked ich bude viac tak mozno sa objavi aj u nas E85 a zacne sa brat aj toto... :-!
vetsina zakazniku spis bude zajimat jen to LPG ktere je levnejsi a tedy jim usetri penize, E85 je jen ekobublina o par kacek drazsi nez N95, takze nato bude jezdit jen par zelenych :-)
No hej, ono to LPG som spominal ako prim... len casom mozno ceny naturalu stupnu do visin a bude vsetko inak, mozno bude E85 namiesto bendzinu a LPG forever.... uvidime casom, no raz sa to budovat musi zacat ;-)