Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mondeo Tri-Fuel: Světová premiéra univerzála na autosalonu v Lipsku

Na výstavě Auto Mobil International v Lipsku představí Ford novou verzi řady Mondeo, která jezdí na tři druhy paliv.
Zpět na článek
13. 3. 2009 00:58
neregistrovaný "yaroukh"
13. 3. 2009 21:29
neregistrovaný "yaroukh"
13. 3. 2009 21:25
neregistrovaný "yaroukh"
13. 3. 2009 17:41
neregistrovaný "yaroukh"
13. 3. 2009 17:44
neregistrovaný "yaroukh"
13. 3. 2009 14:45
14. 3. 2009 11:57
neregistrovaný "yaroukh"
13. 3. 2009 00:58
Inferior interior
Dle mýho má Mondeo, co do vzhledu, 2 slabý místa; interiér je jedním z nich. Dřevo asi není třeba zmiňovat, ale on i ten "stříbrnej" plast (S-Max, Galaxy) je na vyhazov.
Rozbalit vlákno
17
13. 3. 2009 01:58
Re: Inferior interior
čert vzal imitace dřeva - tovární LPG se počítá - s výhledem na 5 let nejlepší investice.
...jenom nepochopili že nádrže mají být obráceně - 30 litrů na benálolíh a dvounádrž na 80 litrů LPG
13. 3. 2009 08:24
Re: Inferior interior
oblozeni z imitace dreva zmenili hned po prvnich testech a prislusne kritice....dali tam opet tmavy dekor (podobny tomu co byvalo vminulych modelech) a ten uz tak hrozny neni. I tak nejradeji titanko x a me se ten interier libi >:-[]
13. 3. 2009 10:58
Re: Inferior interior
sice to nemá s trifuel nic společného ale souhlas na 100%... ten interiér je pomsta designéra...
13. 3. 2009 11:48
Re: Inferior interior
Souhlas, je fakt strašný! To není horní hranice střední třídy, tak laciný a nedotažený vnitřek bych čekal u mainstreamu.
13. 3. 2009 12:00
Re: Inferior interior
Zajimave je, ze si na tohle stezuji hlavne Cechacci...
13. 3. 2009 13:04
Re: Inferior interior
Je to zvlastni...ale bud ti lidi v tom aute nidky nesedeli anebo jen hledaji a zvelicuji pidi drobnosti..
13. 3. 2009 14:52
Re: Inferior interior
To nevím, ale já jsem v něm seděl zrovna předevčírem. Auto moc hezké, prostorné, komfortní, ale ta palubka je fakt otřesná. Laciná a se spoustou nedodělávek. Tady se mohli o dost víc snažit!
13. 3. 2009 15:30
Re: Inferior interior
Co konkretne mas na mysli?
13. 3. 2009 17:18
Re: Inferior interior
Nic jen blbe keca >:D Po pravde nic tak dobreho jeste u Fiatu nevidel. Tak dostal strach. ;-)
13. 3. 2009 21:33
Re: Inferior interior
Blá blá... blbě kecá tak akorát MrtvýVýtah (mimochodem, dobrý nick)... Co se nelíbí mi? Stříbřenkový přeplácaný rádoby elegantní plastový interiér... Fordu fandím a design se mi líbí, ale interiér Mondea je spolehlivý důvod, prož bych ho nekoupil. I když 100 lidí 100 názorů... ;-)
13. 3. 2009 22:32
Re: Inferior interior
Zdravím,
tak ja mam Mondeo Titanium X, nejaký polrok, a interier mi vobec neprekaza. Myslim, ze dost spravi to, ze mam velku navigaciu uprostred a tak sa mi zdaju tlacitka lepsie usporiadane, ako ked je len radio a ovladanie klimatizacie zvlast. S tym navigacnym systemom sa mi to zda velmi podarene, myslim, ze jedna z najkrajsich palubiek. To uz nehovorim o palubke Titanium S, ta klavirna cierna zanechava dojem. Ale to je len moj subjektivny nazor vlastnika auta.

Celkovo som s autom spokojny /30.000km/, akurat len asi jednu vytku by som nasiel. Uz by som nesiel do naftoveho motora, ale radsej zobral 2,5 V5 benzin.

Predtym som mal auto s benzinovym motorom, a asi mi viac vyhovuje priebeh benzinového motora.

Preto aj tuto novinku Tri-fuel vitam, ak by to robili s tym najsilnejsim benzinom, tak nie je o com ...
neregistrovaný "yaroukh"
13. 3. 2009 21:29
Re: Inferior interior
Konkrétně je docela děsivej ten "stříbrnej" střed se "stríbrnejma" tlačítkama. Připomíná mi tu módu "industrial" hi-fi věží z přelomu století.
13. 3. 2009 17:06
Re: Inferior interior
Jen zvelicujes, proti interieru Fiat je to luxus. A nikdo ti to nenuti, Mne se libi i to Ghia drevo.
neregistrovaný "yaroukh"
13. 3. 2009 21:25
Re: Inferior interior
Jsem Ford-fan, takže konstatovat pochybení Fordu mi rozhodně radost nedělá.
Navíc bláboly o Čecháčcích jsou už docela profláklá argumentační berlička.
neregistrovaný "yaroukh"
13. 3. 2009 17:41
Re: Inferior interior
Zatr-sakr, máš recht. Chtěl jsem tím příspěvkem říct, že by bylo fajn, kdyby společně s podobnými (jistě zásadními) vylepšeními taky dotáhli ten interiér. Nějak mi to vypadlo. ;-\
13. 3. 2009 17:12
Re: Inferior interior
Hodne subjektivni vnimani designu! Jsou auta ktera designem interieru jsou na tom daleko hure treba Passat nebo Mazda6. Mondeo ma velmi kvalitni interier hlavne ve verzich Titanium a to navrcholu segmentu, tak to vidim ja.
neregistrovaný "yaroukh"
13. 3. 2009 17:44
Re: Samozřejmě :))
Deadlift nesouhlasí s kritikou modrého oválu. Jaké překvapení. :-)
13. 3. 2009 06:17
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
13. 3. 2009 10:13
Re: mohli udelat i verzi
vzhledem k cene CNG a jeho dostupnosti by to moc slavne s jeho prodejem nebylo, jinak prestavbu na CNG si muzes doprat sam u externi firmy, ale jesi se ti chce utratit penize za pohon kterej stoji na provoz vic nez LPG a to cca 2x tolik a s mensim dojezdem, tak hura dotoho :-)
13. 3. 2009 10:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 3. 2009 12:22
Re: mohli udelat i verzi
all in one tak leda nalejt do kamen (v případě zkapalněných plynů rychle)

..domácí plničky jsou gut, ale stojej tak kilo kilo pade ne? Nevím jakej je tam rozdíl na dani u pumpy a doma (asi podstatnej) ale i tak je to velka investice
13. 3. 2009 13:11
Re: mohli udelat i verzi
problem je jinde, CNG basti o neco vic nez jeste LPG, vpodstate na 70 litrovou nadrz do ktere natankujes cca 10kg CNG (tankuje se na kilogramy a cena CNG je cca 20-21kc za kg, tam kde to maj na litry te spis okradou) ujedes s prumernym autem jako je treba Fabka cca 200-250km

ted si vem ze by ti v aute pribyla dalsi obrovska nadrz jeste na CNG a nekde naboku dalsi hrdlo na plneni a dojezd se zvedne jen o 200-250km, asi malokdo by chtel Mondeo kde bude pulka kufru zabrana obri nadrzi na CNG, proste i obyc toroid LPG zabere jen misto po rezerve a 40litrovou takovou nadrz ujedes pres 300km s obdobnym autem a to je toroid 13", treba ja mam toroud 55 litru misto rezervy 16" a ujedu nanej s A6kou lehce pres 400km, pridanim nadrze na CNG bych si ubral v kufru cca tretinu mista a dojezd bych si zvetsil jen o asi 200km s investici pres 60tisic
Avatar - kolmar
13. 3. 2009 14:45
kto bude prvy?
Tak fordu za toto mondeo davam :yes: len je jeden velky problem!! Kto bude prvy? zakaznik si nekupi auto kde nema do neho co natankovat (berte to s rezervou, lebo LPG a bendzin je na kazdom kroku) no mam na mysli E85!!
Prave bendzinky na spominane palivo u nas prakticky este niesu (oproti severu kde su ovela viac popularne) takze neni co natankovat.

Taketo multi auta su super! mozno to donuti predajcov s palivami uvazovat a pridavat "dalsi stojan", hoci navratnost investicii bude dlhsia, no ale casom sa to spravi. Cize vysledok? prvy budu zakaznici s takymito autami (hoci viem, ze len velmi male %-to...) ktori budu zo zaciatku chodit zvecsa na LPG a sem-tam bendzin no a ked ich bude viac tak mozno sa objavi aj u nas E85 a zacne sa brat aj toto... :-!
Rozbalit vlákno
2
13. 3. 2009 15:00
Re: kto bude prvy?
vetsina zakazniku spis bude zajimat jen to LPG ktere je levnejsi a tedy jim usetri penize, E85 je jen ekobublina o par kacek drazsi nez N95, takze nato bude jezdit jen par zelenych :-)
Avatar - kolmar
13. 3. 2009 15:21
Re: kto bude prvy?
No hej, ono to LPG som spominal ako prim... len casom mozno ceny naturalu stupnu do visin a bude vsetko inak, mozno bude E85 namiesto bendzinu a LPG forever.... uvidime casom, no raz sa to budovat musi zacat ;-)

PS: a potom je tu este tych "par zelenych" :-)
Avatar - hedvin
14. 3. 2009 11:57
a ST?
at radši koukaji postavit nejake ostre ST. :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0