Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mondeo Vignale: Italský styl pro nové Mondeo (nové foto)

Ford chystá novou luxusní verzi svých aut. Varianta Vignale bude poprvé prezentována na novém Mondeu.
Zpět na článek
4. 9. 2013 15:07
4. 9. 2013 15:27
4. 9. 2013 16:30
4. 9. 2013 17:22
4. 9. 2013 19:30
4. 9. 2013 15:11
4. 9. 2013 15:50
4. 9. 2013 15:49
4. 9. 2013 15:47
4. 9. 2013 16:22
4. 9. 2013 16:36
10. 9. 2013 10:04
4. 9. 2013 15:52
4. 9. 2013 16:19
4. 9. 2013 18:35
4. 9. 2013 20:28
4. 9. 2013 16:24
4. 9. 2013 16:25
4. 9. 2013 18:37
4. 9. 2013 15:39
4. 9. 2013 15:43
4. 9. 2013 17:30
4. 9. 2013 18:11
4. 9. 2013 19:03
4. 9. 2013 20:43
4. 9. 2013 15:02
Nemůžu si pomoci
ale to řešení "čudlíků" na středové konzoli mi, obzvláště v této vrcholné verzi, přijde naprosto děsivý 8-s
Rozbalit vlákno
7
4. 9. 2013 15:15
Re: Nemůžu si pomoci
Souhlas chtělo by to ovladač na středovém tunelu, jaké má MB a další....

Ale jinak se mi to auto libí. Je to taková trochu lepší výbava individual a vzali to víc z gruntu. Každopádně škoda, že se Mondeo neprodává u nás myslím, že by mělo slušnou prodejnost v Evropě...současná generace není špatné ale...
4. 9. 2013 16:00
Re: Nemůžu si pomoci
Americky styl
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
4. 9. 2013 20:03
Re: Nemůžu si pomoci
TESLA MODEL S : [odkaz]

HLINÍKOVÁ TVRZENÁ KOSTRA = 5* V TESTU BEZPEČNOSTI NHTSA [odkaz]
2X KUFR
NÍZKÉ TĚŽIŠTĚ ROZLOŽENÍ 50:50 DÍKY BATERII U PODLAHY KAPAL.CHLAZENÉ ZÁRUKA 8 LET / 200.000km [odkaz]
ELEKTROMOTOR INTEGROVÁN DO ZADNÍ NÁPRAVY ÚČINNOST 80% BEZÚDRŽBOVÝ
POHON ZADNÍCH KOL [odkaz]
AKCELERACE 6,2 SEKUND 225kW V ZÁKLADU [odkaz]
NABÍJENÍ SUPERCHARGER 120kW / 480km / 40 minut [odkaz]
SPOTŘEBA 80Kč / 100km (24kWh / 100km) ČESKÉ ELEKTŘINY
NO EMISE [odkaz]
4. 9. 2013 20:22
Re: Nemůžu si pomoci
Proboha už zase ??? 8-s

Tak si to konečně kup a dej nám pokoj.
4. 9. 2013 23:57
Re: Nemůžu si pomoci
Nulové emise? Jakpak a z čeho se asi vyrábí ta elektřina? Jakou účinost a ztráty má přenosová soustava od "elektrárny" až po baterie v autě?
5. 9. 2013 09:33
Re: Nemůžu si pomoci
Nulove emisie pri prevadzke auta. Ani spalovaci motor neuvadza emisie vyroby energii.
5. 9. 2013 09:35
Re: Nemůžu si pomoci
eSko ma velmi dobry dizajn, ale prave ten tablet v interieri je presne rodiel medzi US stylom a EU stylom, aj ked pre mna je lepsia tato linuxova verzia v eSku na rodiel od microsoftoveho Fordu
4. 9. 2013 15:07
Mondeo
Dneska sem dvě nové Mondea okukoval u prodejce a musím říct, že je to prostě pecka. Těším se, až se začne oficiálně prodávat.
Rozbalit vlákno
4
4. 9. 2013 15:27
Re: Mondeo
Ani není třeba čekat...stači si trochu připlatit:
[odkaz]
4. 9. 2013 16:30
Re: Mondeo
ta cena je ale strasna. U toho prodejce v Novem Jicine maji hned dva kousky vystavene, ale cenovku za oknem nemeli, takze cenu nedokazu odhadnout. Milion ovsem ani omylem.
Avatar - CHerokee
4. 9. 2013 17:22
Re: Mondeo
Souhlas.. za takové peníze se kupují auta prémiových značek...
Avatar - Midlosek
4. 9. 2013 19:30
Re: Mondeo
To by snad mohl koupit jen nesvéprávný jedinec. Za nové se platí mnohem méně - [odkaz]
4. 9. 2013 15:11
BOŽE, BOŽE
Nástupce doslova uondaného Mondea, s více starou než novou karoserií, má dostat modelingovou trasfúzi v podobě kosočtverců na sedadlech. Takhle se to přece nedělá. Dělá se to tak, že se udělá výborné auto v základu. Co si do něho doobjednáš za extra, to je jenom tvoje věc, ale hlavně, hlavně se to dělá tak, že se čas od času udělá nová generace. Přesně tak, jako to za chvilku udělá evropská produkční jednička - VOLKSWAGEN. Přijede nový Apoštol, a opět tu všem nakope... no, to ani snad nemohu naplno napsat, ty ale víš co, viď...

A když už chceš, jako výrobce, ostřeji vystrčit třídní růžky z modelového davu, nemůžeš kopnout do zadku všechny, co jezdí na tom základu, ale musíš přijít se zřetelně jinou, odvozenou karoserií přesně, jak to opět učebnicově předvedla evropská produkční jednička s modelm CC.

No jo, no, někdo holt vyšívá kosočtvrce, jiný vyrábí (Das) auto.

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-!
Rozbalit vlákno
51
4. 9. 2013 15:18
Re: BOŽE, BOŽE
Nové mondeo vypadá výborně a jediný problém je, že v Evropě zatím nění, což je dost velká chyba...

A mluvit o nových generací u VW je dost vtipné - ať už golf nebo Passat....
4. 9. 2013 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 9. 2013 15:19
Re: BOŽE, BOŽE
jj passat je fakt vyhra >:D
4. 9. 2013 15:27
Re: BOŽE, BOŽE
Počkej tím výborným autem v základu myslíš to das auto, co je tu s námi od roku tuším 2004, tedy 9 let? Jinými slovy proč dělat novou generaci a někam se posunout, když stačí facelift a budeme to vydávat za novou generaci a nikdo si toho nevšimne? >:D

Nevím nevím, zda-li je tohle ta správná cesta. Passat rozhodně není špatná volba, ale přecejen je svým designem už zastaralý (FL to jen zjemnil). Tohle Mondeo je dál a vypadá výrazně lépe. Má jen jednu chybu a to už tu někdo poznamenal, že se ještě neprodává ;-)
4. 9. 2013 15:50
Re: BOŽE, BOŽE
Tohle mondeo nevypadá vůbec, asi ti nedošlo, že je rok 2013.
4. 9. 2013 16:13
Re: BOŽE, BOŽE
Jo ty narážíš na rok 2015 uvedený v článku? Já nemluvím o téhle verzi Mondea Vignale, ale na novém Mondeu jako takovém, které je za louží už v prodeji. Bohužel tady ne...
Avatar - CHerokee
4. 9. 2013 17:26
Re: BOŽE, BOŽE
Nové Mondeo - Fusion v USA vypadá hodně dobře, daleko lépe než obstaróžní Passat.
Avatar - Midlosek
4. 9. 2013 19:57
Re: BOŽE, BOŽE
Tak za to si hodně koupíš ;-)
4. 9. 2013 20:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
4. 9. 2013 15:27
Re: BOŽE, BOŽE
No nový Apoštol by měl nakopat... protože nynějšímu nakopalo Mondeo >:D

P.S. Tohle bych si taky nekoupil, ale klasický titanium určtě ano! :-)
Avatar - grifith
4. 9. 2013 15:45
Re: BOŽE, BOŽE
On se ten apoštol musí setsakramentsky snažit, když například podvozek ani po několika nových modelech, či faceliftech, nedokázal náskok Mondea dotáhnout...
4. 9. 2013 15:49
Re: BOŽE, BOŽE
>:D Ale nenakopalo. Jsou to obě dvě dobrá auta, Apoštol sice o fous v komplexu lepší, ale tak to už v Evropě chodí :-)
Avatar - iudex
4. 9. 2013 15:42
Re: BOŽE, BOŽE
Netreba to prežívať, je to len výbavový stupeň, presne ako Laurin&Klement u Škody. Bývalá značka luxusných automobilov, dnes len označenie najvyššej výbavy. Takže nič nové pod slnkom a nejaká irónia v zmysle "kosoštvorce na sedadlách" nie je namieste (to by som sa potom musel smiať aj zo Škody).
4. 9. 2013 15:47
Re: BOŽE, BOŽE
Vidím problémek. Toto není běžná jaksi vrcholná výbava modelu, jde o snahu posunout to výše, vymanit se z "pouhého" mondeo-světa - jiná příď, nárazník. Nejde samozřejmě o kosočtverce, s tím souhlas, ovšem jde právě o něco jiného.
Avatar - iudex
4. 9. 2013 16:15
Re: BOŽE, BOŽE
Je to Mondeo? Je. PR automobilky sa vždy snaží spraviť z produktu niečo viac (hlavne niektoré "supermainstreamové" ;-) ), ako čím je, ale realita je taká, že Mondeo Vignale je len vyšší stupeň výbavy oproti povedzme Mondeo Titanium.
4. 9. 2013 16:22
Re: BOŽE, BOŽE
No ale jistě chápeš, že zde nejde jen o tu výbavu, nýbrž o přepracování předku včetně nárazníku.
Avatar - iudex
4. 9. 2013 16:32
Re: BOŽE, BOŽE
To ja aj M-paket u bavorákov a nik kvôli iným tvarom nárazníka netvrdí, že je to problém, lebo povedzme 3er s M-paketom sa hrá na niečo viac, než je a (Tvojimi slovami) snaží sa vymaniť z 3er-sveta.
4. 9. 2013 16:36
Re: BOŽE, BOŽE
Zde nejde o nějakou hru, jde o to, že u toho BMW se z toho daného výběru nijak nemáš vymaňovat, prostě máš verzi "M", resp. pohledovou "M", u mondea jde o něco jiného, jde o snahu implantovat, že máš něco jiného, lepšího než "jen" mondeo. Takhle to na mne působí.
Avatar - iudex
4. 9. 2013 17:12
Re: BOŽE, BOŽE
A ono to tak je, Vignale je lepšie (lepšie vybavené, s hodnotnejšími materiálmi) ako bežné, skromnejšie vybavené Mondeo. Nič viac, nič menej.
Avatar - Ozzman
4. 9. 2013 18:37
Re: BOŽE, BOŽE
Však tahle věc fungovala i na nynějším Mondeu před faceliftem. Srovnej si základní dve verze a pak ghiu a titanium. Každá měla jinou přední masku a jednalo se pouze o výbavové stupně. Já tenhle model chápu tak, že nahrazuje Ghiu :-)
Avatar - DawQa
5. 9. 2013 08:47
Re: BOŽE, BOŽE
je to asi jako octavia rs (stupeň výbavy) odlišení od běžných modelů octavie. :-!
4. 9. 2013 18:52
Re: BOŽE, BOŽE
tobe osle vadi ze folcvagn neprepracuje predky ani u jinejch generaci a jinde to muze byt otazka vybavy
Avatar - Dinar
4. 9. 2013 17:07
Re: BOŽE, BOŽE
Proti konceptu, stupeň výbavy navíc, nic nemám, problém je jeho provedení. Vůbec nechápu srovnání např. s m-paketem, tohle je zvenku us chrom cirkus, vevnitř šikmo prošívaná kůže v takovém autě zas kýč jak bič, Laurin Klement i s jeho imitací dřeva je proti tomu vrchol vkusu. K tomu, jak se Mondeo v Evropě profilovalo (praktická sportovnost), se tenhle styl nehodí, navíc chromovou vyumělkovanost už v Evropě jede Citroen.
Avatar - iudex
4. 9. 2013 17:16
Re: BOŽE, BOŽE
Ford už dávnejšie v minulosti profiloval výbavové stupne nielen čo do výbavy samotnej, ale aj zamerania: niektoré išli smerom k športovosti (napr. Trend vo Focuse I mal športovejší podvozok či sedadlá, rovnako dnes Titanium S v Mondeu), iné smerom k luxusu (napr. Titanium je zamerané smerom ku komfortu či luxusu). Teraz pridal novú výbavu ako vrcholnú luxusnú. Nič nepochopiteľné a popravde ma prekvapuje, ako to Teba či GTIho irituje.
Avatar - Dinar
4. 9. 2013 17:38
Re: BOŽE, BOŽE
Popravdě docela mě překvapuješ, jak jsem Tě měl možnost poznat, netipoval bych Tě na někoho, kdo by si pořídil auto s chromovanými koly. Co se iritování týká, neirituje mě, že Ford s touhle maškarádou přišel, jeho věc, jen říkám, že podle mého u Evropanů s tím úspěch mít nebude, co mně irituje, je srovnání s m-paketem nebo LK, které jsou svým provedením, z hlediska vkusnost, jinde.
Avatar - iudex
4. 9. 2013 19:12
Re: BOŽE, BOŽE
Tipuješ správne, chrómové disky rozhodne nie sú môj štýl. Vignale proste ber ako najlepšiu výbavu Mondea, ani Ford to nevydáva za samostatný model v štýle DS. Ja by som uprednostnil tú športovo zameranú výbavovú líniu (Titanium S), ale chápem, že sú ľudia, ktorí idú skôr po tom okázalom luxuse a do ich (ne)vkusu sa triafa Vignale.
Avatar - Ozzman
4. 9. 2013 18:40
Re: BOŽE, BOŽE
To si pleteš..

titanium je sportovněji zaměřené - chromované doplnky interiéru, agresivnější maska.. titanium S je nadstavba titania se spoilery

pak byla Ghia, která představovala "luxus" v podání mondea - dřevěné dekorace, světlý interiér ( nebylo pravidlem), jiná maska...

:-)
10. 9. 2013 10:04
Re: BOŽE, BOŽE
Ted na to maji titanium X .....kůži na palubovce...výplně dveří komplet v kůži..atd...

Jinak koncept Vignale chapu....nekterym lidem je jedno..jeslti jezdi ve Fordu nebo v BMW...chcou napr lepsi servis.....necekat nez na ne prijde rada (i to se stava napr v Mercedesu...ze idkyz je clovek objednany na urcitou hodinu/minutu..t.ak tam 20 min ceka, nez maji cas :-/)

Nekomu se ten styl muze libit...tak si objedna co nejvic WOW serepeticek do napr. Mondea...a jeste si rekne...stejnak proti premii usetrim...atd....chute lidi jsou ruzne.....tak budme radi za kazdou novou moznost individualizace :))
4. 9. 2013 15:45
Re: BOŽE, BOŽE
k cemu se vyjadrujes ty tupy osle?
4. 9. 2013 15:52
Re: BOŽE, BOŽE
Nedráždi hada... není to tak dávno, co jsi dostal posledního diskusního zaracha, tak si nekoleduj o další opáčko.
4. 9. 2013 16:00
Re: BOŽE, BOŽE
Vysvětli mi, prosím, proč pořád místo Passat píšeš Apoštol ?
4. 9. 2013 16:11
Re: BOŽE, BOŽE
protoze to se oslik
4. 9. 2013 16:19
Re: BOŽE, BOŽE
Jak já, píše to zde takřka každý :-) A každý také ví, že model Passat má u odborné i poučené laické veřejnosti synonymum - APOŠTOL. Slogan snad znáš, ne: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ. Je to má historická diskusní spontaneita, která nezapadla, viz. zdejší článek, cituji: "K diskusím na AUTO.CZ patří stejně neodmyslitelně jako červená k Ferrari, kulatá světla k jeho vysněné 911 nebo kostkovaná sedadla ke Golfu GTI. Motoristickému světu dal slova jako APOŠTOL, BERTOŇÁK nebo PASSÁTNÍ. Říká si GTI."

Ale já vím, tys mě chtěl jen pošťouchnout, viď ;-) Ovšem jestli budeš chtít ještě vysvětlit slovo Bertoňák, tak to asi se mnou sekne >:D ;-)
Avatar - CHerokee
4. 9. 2013 17:30
Re: BOŽE, BOŽE
To je hezké, ale u nás si pašíka každý spojuje s policajty. Takže se neříká apoštol, ale passat plný prasat. Müsli!
4. 9. 2013 17:34
Re: BOŽE, BOŽE
Slogan mě tedy absolutně míjí. Mám jinou realitu a samozřejmě i sny. Tak možná proto. :-)

Přesto dík za snahu.
4. 9. 2013 18:35
Re: BOŽE, BOŽE
Jen aby ses dnes v noci nekousl do jazyka... >:D ;-)
4. 9. 2013 20:17
Re: BOŽE, BOŽE
Dobře tedy, dám si dnes zuby do skleničky. :-)
4. 9. 2013 20:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2013 16:19
Re: BOŽE, BOŽE
Tak ti člověče nevim co je na tý tvý práci blbější, jestli chválit každej koncernovej klumpr nebo plivat na cokoli jinýho. Fakt těžká volba >:-[]
4. 9. 2013 16:24
Re: BOŽE, BOŽE
Zkus mokrý hadry. Před použitím vymraž.
4. 9. 2013 16:23
Re: BOŽE, BOŽE
on ten passat sice dostal facelift nazvany novy model ale akosi stale nestaci na to stare mondeo >:D

inak zaujimave, ze superb L&K ti nevadi, no ti vidis v luxusnejsej verzii problem. Znamena to ze ten text plati aj pre superb? Ci zase mas dva svety pre seba? Toto je uz na liecenie kamarat... ;-)
4. 9. 2013 16:25
Re: BOŽE, BOŽE
A tobě nevadí, že mondeo má jezdit na dvou předcích a na dvou předních náraznících. Má to logiku?
Avatar - pumpkin
4. 9. 2013 16:59
Re: BOŽE, BOŽE
nevadí, aj tak ho to nespasí
4. 9. 2013 17:14
Re: BOŽE, BOŽE
osliku a u oktavky ti dva ruzny predni narazniky navadej?
4. 9. 2013 17:19
Re: BOŽE, BOŽE
U octavky je to ok? U passatu(r36)? Fabia? Scouty? Golf? Audi? To bola od teba dost hlupa a autisticka poznamka ktora len dokazuje aky si zaslepeny a bez zabran tu klames predovsetkym sam sebe. Mne osobne to nevadi lebo mne sa zatial snove mondeo nepaci ako celok ale dve rozne verzie u vyrabaneho modelu je bezna vec. Svoju argumentaciu tu nezvladas podobne ako sam apostol v testoch s konkurenciou ;-)
4. 9. 2013 18:37
Re: BOŽE, BOŽE
Tohle není o argumentaci, to je o přístupu k výbavému rozpětí. A ten je u horního mondea v dané výbavě velmi podivný.
4. 9. 2013 20:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 9. 2013 08:35
Re: BOŽE, BOŽE
Můj názor je přesně opačný a myslím, že to tak vnímá většina diskutérů.
Ústřední sluvo je INDIVIDUALIZACE - je to směr kterým se ubírá a ještě hlouběji bude ubírat automobilový svět. Lidé budou chtít za své peníze získat přesně to, co se jim líbí. Budoucnost není půl milionu stříbrných golfů s 16" stříbrně lakovanými koly. Budoucnost je individualizace.
Dodavatelé komponent se s tím již nějakou dobu perou - klesají jim objemy na jednotlivý typ komponenty, narůstá počet typů... Musí upravit sklady, logistiku apod.
Když se tedy vrátíme k Fordu - snaží se ze změny chování získat co nejvíce - nabízí model který opět rozšíří záběr, naláká lidi. Upřímně, něco podobného včetně exteriéru dělal v minulosti nejen Ford, ale i jiní výrobci.
Myslím, že to zbytečně prožíváš a mečíš jak potrefená koza.. Ale třeba se ti líbí tuzingové hrátky na ochcáfkách některých čecháčků...
5. 9. 2013 08:56
Re: BOŽE, BOŽE
Passat rozhodně nekopnul v roce 2005 (představena současná generace s faceliftem v roce 2010) zákazníky do * s výborným základním modelem s tím odporným gumovým volantem a superplochými sedačkami... aby to auto stálo za něco, tak trendline byl naprosto nepoužitelnej...Tím neříkám že Mondeo trend bylo a je nějaký terno, ale všem měřme stejnym metrem, frajere.... :yes:

a tvrdit o budoucím passatu že všechny nakope je v době brutálních úspor v branži smělý tvrzení, notabene když ho nikdo ani na fotce neviděl....
Avatar - donPedro
4. 9. 2013 15:23
Tož počké ...
... to je jako to nové Mondeo co si možná bude možné někdy v příším roce koupit i u nás ve staré dobré Evropě? Jenom ezlipak nechodí kucí managerský vod Forda na lekce malérů k panu účetmínu >:D
Rozbalit vlákno
10
Avatar - iudex
4. 9. 2013 15:40
Re: Tož počké ...
Oprostiac sa od detského vysmievania a berúc do úvahy tvrdú ekonomickú realitu, je to sakra ťažké rozhodovanie vedenia. Máš určitú limitovanú výrobnú kapacitu, ktorou nestíhaš objektívne pokryť trhy na celom svete. Ktoré trhy uprednostníš? Tie, na ktorých sa predá povedzme 20000 Mondeí ročne, alebo tie, kde sa predá 500 ks ročne? Vo Forde logicky uprednostnili tú prvú možnosť a nové Mondeo uviedli na najväčších trhoch, kde sa predá najviac áut. My v Európe to vnímame osobne až urážlivo, realita je ale taká, že celá Európa dohromady nespraví Fordu také čísla, ako USA alebo Čína a najprv pokryjú najväčšie trhy a postupne aj trhy menšie až okrajové. Ako obyvateľa toho okrajového trhu ma to štve, z ekonomického hľadiska je to ale najlogickejšie a v pozícii člena top-managementu by som nerozhodol inak.
Avatar - pumpkin
4. 9. 2013 16:48
Re: Tož počké ...
Krok je to logický, ale aj tak sa neviem ubrániť dojmu, že Mondeo v Európe akosi zmeškalo vlak. Stačí si to zobrať z pohľadu fleetu (ktorý podľa mňa pri Mondeu tvorí významné percento). Povedzme, že viaceré spoločnosti nakúpili Mondeá v roku 2008. Kúpia po 5. rokoch ten istý, už výbehový model znova, alebo budú ešte rok čakať kým sa Ford rozhodne prísť do Európy s novou generáciou?
Avatar - donPedro
4. 9. 2013 16:58
Re: Tož počké ...
No právě ... aneb jsi přesně trefil hřebíček na hlavičku.

V Evropě to jde jaksi na levačku. Už delší dobu. Ostatně i ta fordí strategie jest toho důkazem. Kupní síla se zde zmenšuje - proč tomu tak je by si vyžádalo poměrně obsáhlou ekonomicko-politicko-sociologickou studii, výrazně přesahující možnosti této diskuse a ostatně i zaměření webu tohoto. Pád železné opony měl/mohl snad čemusi pomoci, obávám se však v konečném důsledku je to minimálně jen plichta, ne-li hůře. Brusel (rozuměj EU) je už jak to bývalé RVHP, v něčem možná i horší.

U Forda buďto za a) nestíhají vyrábět pro celý svět vč. Evropy, tož to odnesla zrovna ta Evropa, či za b) není nové Mondeo až taková hitparáda jak to na fotkách vypadá (o čemž by mohly svědčit i poslední generace modelů menších, Fiesta a Fokus, rovněž globalizovaných), popřípadě x dalších možností, které však memá moc smyslu zde rozvádět. Mně jakožto zákazníkovi to však může býti celkem u zadele, nevyberu-li si u Forda tož koupím jinde, však to oni chtějí moje prašule, tož ať se starají.

V članku zmiňované Mondeo vyšperkované, bude předpokládejme cenově již někde ve vodách D3, tedy se ho prodá "pár" kousků nadšencům modrého oválu. Neb jak víme tož D3 kráčí mílovými kroky kupředu, a na to Ford nemá a ani nikdy neměl - víme jak dopadl PAG (a taky GM se SAABem), fčíl jsou na tom exPAGovci řek bych lépe, čili vidíme že to jde, jen to "modří" jaksi asi moc neuměli.

Suma sumárum, ať si managment Fordu dělá co chce, jde jim o jejich židle a naše peníze. S touhletou politikou ovšem ty moje nedostanou.

Tož tak.
4. 9. 2013 18:11
Re: Tož počké ...
S D3 to ide v prvom rade co sa tyka kvality smerom dolu bohuzial. Sice maju krasne moznosti vybavy ale clovek aby sa modlil k tomu aby mu to nezhaslo cele.
Mondeo ccelkovo nic moc, a tato chrom vybava otras, moj nazor, moje vnimanie..
5. 9. 2013 22:38
Re: Tož počké ...
V Evropě ještě za skluz může přesun výroby z Genku do Valencie. "Vítězství" odborů...
Avatar - anti99
4. 9. 2013 19:07
Re: Tož počké ...
iba statisticky doplnim aby bol jasny ten rozdiel trhov a dovod preco mondeo este v EU nie je; Fusion alias Mondeo v US cca 181000 rocne, 20 tis je za mesiac. [odkaz]

Nove Mondeo sa v US predava skoro tak ako golf v EU / rocny priemerny predaj odhad /
[odkaz]
Avatar - donPedro
4. 9. 2013 23:01
Re: Tož počké ...
Statistika nuda je, má však cenné údaje, neklesejme na mysli ona nám to vyčíslí ... tož každá domácí automobilka bývá zpravidla na tom svém trhu domácím tak nějak první, Ford by tedy měl celkem logicky míti zájem býti number one v USA, o tom žádná. Jenže se nám zde v Evropě natolik etabloval, že ho bereme jakožto značku evropskou, čemuž zase napomáhal jeho evropský výrobní program (a rověž i PAG, jehož prodej taky do kasičky něco málo v časech zlých přihodil) odlišný od zbytku světa, USA nevyjímaje. Ovšem v posledních pár letech pod pláštíkem globalizace, ale hlavě příčinou krize, došlo ke drastickému šetření čehož přímým důsledkem je (nejen) fordí globalizace modelů, kterážto jest hlavním viníkem toho že Fusion se prodává o dost dřive nežli Mondeo. Hlavní však bylo a je překonati krizi, což jak se tak jeví, se Fordu daří. Jiní se v tom oproti Fordu plácali a plácají jak nudle v bandasce, pokoušeje vynudliti se za pomocí různých pochybných obézliček. Jedinou ovšem možností jak z bryndy ven jest to kouzelné slůvko restrukturalizace, v níž by dle mého mohl býti dáván Ford ostatním za vzor. Ovšem to stále nic nemění na tom že evropští zájemci o nové Mondeo jsou až tím třetím vzadu, což se ne každému musí líbit, že. Tož tak.
Avatar - Otrava
4. 9. 2013 16:39
Re: Tož počké ...
Na druhou stranu, bylo by fér přiznat, že současně nabízené starší Mondeo není žádný outsider. Prostoru má dostatek, jízdní vlastnosti i komfort slušný, motory dobré, dokonce i vcelku spolehlivé... a pochází z doby, kde nebyly tak silné tlaky na úsporu jako poslední dobou...
Jo, už je trochu okoukaný a opomínaný, ale stále velmi dobré auto za slušnou cenu, tak mě trochu překvapují ta prodejní čísla.
Avatar - donPedro
4. 9. 2013 17:07
Re: Tož počké ...
Přesně ... stávající Mondeo je pořád natolik dobrý kočár že se zde může ještě vesele prodávati. A zároveň mohou panovati jisté obavy že novinka, ač třeba i designově povedeněší, může pod kabátem skrývati jisté důsledky "katování kostů", čemuž by možá mohlo napovídati i to že se prodává všude jinde než v Evropě, ktérážto je tak nějak na tu techniku náročnější (a čím vyšší třída, tak tím i více - neb D3).
Avatar - Warrual
4. 9. 2013 15:39
Ford
Exterior ;-\
Interier (pořádtuneníblicísmajlík)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
4. 9. 2013 15:43
Re: Ford
ďakujeme za hodnotný názor. ;-)
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2013 16:17
ta bocna linia
ja v tom trosku vidim C5ku ( aj to zalomenie stlpika ) [odkaz] ... ale len tak uplne minimalne...

zvnutra sa mi to auticko paci ovela viac ako zvonku co nie je od veci zistenie ;-)
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2013 16:17
Nadšení to ve mě nevyvolává....
...tedy alespoň ve smyslu srovnání se současnou generací. Z profilu je to velmi podobné současné generaci, jen s vyjímkou sníženého zasklení (platí i pro kombík). Předek ve stylu Astonu také není můj šálek čaje, stejně jako asymetrický design dvojice hlavních budíků. Ty renaulťácké kosočteverce na čalounění tomu vysloveně nesluší (to snad ale nebude problém levnějších verzí) a katastrofální chyba je instalace debilní elektrické parkovací brzdy (pokud není nabízená pouze jako alternativa k poctivé mechanické klasice). Podtrženo a sečteno nevidím žádný důvod, proč si nyní nekoupit dobíhající "zastaralou" generaci, která je ještě plně vyvinutá podle evropského vkusu a potřeb :yes: :yes: :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2013 17:30
Doufám
že ty chromový rámečky a lišty v interiéru jsou zase provedený z lacinýho plastu,tak jak to Ford už předvedl vícekrát. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - anti99
4. 9. 2013 18:11
pekne kombi
na fotkach vyzera velmi dobre, ale ak by chceli pripravit luxusnejsiu / vynimocnu / verziu od mondea tak by pouzili lincolna MKZ pre tych 10-15%.
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2013 19:01
Už to nebude dlouho trvat...
...a boule na kapotě na ochranu chodců bude táááák veliká, že přes ni nepůjde vidět na cestu.
Proč?
Protože bezpečnost je hlavní a kdyby to mělo zachránit jen jediný lidský život...bla bla...

To auto nevypadá jako Mondeo, ale jako jeho nepovedená karikatura. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CountachSV
4. 9. 2013 19:03
VosolVosla
Musím se přiznat, že jsem se zaregistroval z jednoho jediného důvodu. Abych se vyjádřil. >:D Rád bych poznamenal, že by se mi hrozně líbilo, kdyby toho pobudu s hermelínem za ráfkem a ve flekatejch trenkach, toho GTI-ho někdo vyčíhnul a za ty jeho chytré kecičky mu dal pěkně přes držku >:-[] . Hezký večer přeji. Na Auto.cz docházím již asi 10 let, ale co onen Onan provádí v dnešní diskusi, to si opravdu zaslouží pleskanec z každý strany chytré tlamy.
Rozbalit vlákno
3
4. 9. 2013 20:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 9. 2013 11:17
Re: VosolVosla
Jaks viděl v nadpisu osla, už ti spustila palcovací pistolka >:D
5. 9. 2013 11:17
Re: VosolVosla
Tak kvůli tomu, abys ukázal, žes to u večeře přehnal s testosteronem ses ani registrovat nemusel.
Povím ti tajemství, na které za pár let taky přijdeš: Chlapi obvylke svoje spory řeší tím, že si to vyříkají. Dát někomu přes hubu - to dělaj jen řepáci, kterejm sláma čouhá z uší.
Avatar - 3_diamanty
4. 9. 2013 20:55
zvnutra je to celkom do pohody auto
ale zvonku ta boule na kapote a astonacka maska.... uff... to je tazky uder aj pre nefundovaneho zaujemcu ...... pripomina mi to prerastenu zabu

rozhodne toto vyzera lepsie : [odkaz] :yes: a to sa jedna uz o par rokov starsie auto

nuz kto umi ten umi ;-) :yes: kazdy mame moznost vyberu :yes: peace ;-)
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2013 21:19
... RECYKLÁT ...
Recyklovaný kus papíru lze znovu počmárat, můžeš si s ním utřít pozadí, ale na víc se nehodí. V 5x recyklovaném autě snad jezdit nebudeš?!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
4. 9. 2013 21:34
Mne sa páči...
...samozrejme, klasické nové Mondeo, hlavne liftback. Vonkajší dizajn je podľa mňa veľmi vydarený, s "Aston face-om" nemám problém. Interiér konečne vyzerá k svete (myslím z Fordov so súčasným dizajnom, ak nepočítam Ranger či Tourneo/Transit Custom, tie sú tiež pekné). Táto verzia sa mi však nepáči, aspoň teda nie zvonka. Predná mriežka by mala byť čierna, horná aj spodná,takisto na zrkadlách a diskoch je toho chrómu až príliš - teraz to nevyzerá luxusne ale skôr lacno - k "Tesco tuningu" to nemá ďaleko - aspoň podľa obrázkov. Chróm si môžu/dovoliť iné autá. Interiér ale vyzerá celkom kvalitne, no problem.
Rozbalit vlákno
0