Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford B-Max: Malé MPV bez B-sloupku

Ford se u sériového provedení modelu B-Max rozhodl pro postupné odhalování. Po fotografiích exteriéru je zde pohled na vůz s otevřenými dveřmi.
Zpět na článek
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2012 08:44
v malych mpv sa mi viacej pozdavaju klasicke dvere
ako tie posuvne bez B stlpika kde jednak je toto riesenie nakladnejsie, pre male deti je nastupovanie a vystupovanie vdaka systemu otvarania dveri obtiazne a navyse B stlpik je fajn vec napriklad pri bocnom naraze, nejake dvere bez stlpika ho nenahradia a ked dojde pri bocnom naraze k preliaceniu zadnych dveri tak ich ani neotvorite a oprava je 3 krat drahsia. B stlpik je fajn vec aj pri prevrateni sa.

Predpokladam size ze nikto sa nebude snazit to potvrdit v praxi ale isto je riesenie klasickych dveri praktickejsie lacnejsie aj v pripade opravy. Preto ak by som volil male mpv urcite by som sa rozhodoval len medzi tymi modelmi ktore maju klasicke dvere aj vzadu. Ale je to len moja volba, auticko je to pekne sikovne a niekomu sa zase mozu pacit tie posuvne dvere a svojich zakaznikov si isto najde.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 4hill
13. 2. 2012 10:20
Re: v malych mpv sa mi viacej pozdavaju klasicke dvere
Ty necháváš svoje děti vystupovat a nastupovat samotné? :-O
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2012 10:40
Re: v malych mpv sa mi viacej pozdavaju klasicke dvere
nemam deti ale je jasne ze aj 10 rocne decko sa s posuvnymi dverami natrapi viac ako 6 rocne s klasickymi
Avatar - 4hill
13. 2. 2012 11:39
Re: v malych mpv sa mi viacej pozdavaju klasicke dvere
tak nevím co ti je jasné..dokud dítě potřebuje sedačku tak mu stejně musíš otevřít a uvázat ho.dítě které ji nepotřebuje s tím nebude problémy mít..Jako druhé auto máme Kangoo se šoupačkama a mladej s nima má méně práce i když auto stojí v kopci než když se otlouká dveřma od Volva a stejně pak na ně nedosáhne aby je zavřel..Nehledě na mnohem lepší přístup k zadní sedačce což ocení hlavně ti pro které je vůz navržen.Nesud věc se kterou nemáš žádnou zkušenost.. :-!
13. 2. 2012 13:22
Re: v malych mpv sa mi viacej pozdavaju klasicke dvere
on topper má potřebu ke každému novému článku honem něco napsat >:D ikdyž blbost, ale přece >:D
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2012 17:11
Re: v malych mpv sa mi viacej pozdavaju klasicke dvere
vacsinou pisem k veci na rozdiel od teba ;-)

pravda sa nepaci nikomu preto radsej pomlcim o tebe

:yes:
14. 2. 2012 17:48
Re: v malych mpv sa mi viacej pozdavaju klasicke dvere
jojo k věci o které nemáš ani páru :-) toť hodnotné jako dycky >:D
15. 2. 2012 07:16
Re: v malych mpv sa mi viacej pozdavaju klasicke dvere
Souhlas, taky nedám na posuvné dveře dopustit, když stojíte na parkovišti, tak vám stačí 25 cm, abyste tam ty děti dali, s normálníma dveřma se tam člověk už nedostane. Nehledě na to, že třeba v tom Kangoo (nebo Doblu nebo Berlingu) nemusí člověk dávat dítě někam dolu do temného tunelu, ale má ho ve své výšce, neničí si záda a netluče sebe ani dítě do hlavy.
Spíš se divím, že se ještě nedělají přední dveře posuvné. Realizovat by to určitě šlo.
14. 2. 2012 18:55
Re: v malych mpv sa mi viacej pozdavaju klasicke dvere
skus nakladat do sedacky male dieta s posuvnymi a potom s klasickymi dverami ked sa na teba niekto nalepi na parkovisku a potom daj vediet. Posuvne dvere su lepsia volba
14. 2. 2012 21:26
Re: v malych mpv sa mi viacej pozdavaju klasicke dvere
svatá pravda! diskutéři bez dětí neví o čem píšou :-)
Avatar - Slavek-TDM
13. 2. 2012 13:53
Tuhost kastle
To vypada, ze se konstrukteri dost vyradili. Ale koukam na subtilni A sloupky a tak si rikam, jaka je asi tuhost karoserie. Pri otevrenych dverich bude treba asi parkovat jen na rovince, protoze jinak si nedokazu predstavit, ze se takovato dira da rozumne udrzet ve stalem tvaru, aby sly zavrit vsechny dvere... :-O
Rozbalit vlákno
5
13. 2. 2012 14:48
Re: Tuhost kastle
spytaj sa oplakov ktory maju merivu :-)
14. 2. 2012 21:21
Re: Tuhost kastle
Meriva ma B sloupek :-) jen se u ni otviraji zadni dvere opacne "dozadu" ;-)

[odkaz]
Avatar - pumpkin
13. 2. 2012 18:27
Re: Tuhost kastle
No to by bol dobrý trapas. >:D
Určite to bude mať riadne pevný rám.
Avatar - Slavek-TDM
13. 2. 2012 20:20
Re: Tuhost kastle
Tak nevidel jsem to nazivo, ale pokud neni pouzita nejaka specialni konstrukce nebo materialy, kroutit se to bude, otazka je jak moc. Treba novej Forester ma problemy se zaviranim kufru, kdyz se stoji v krizeni.
14. 2. 2012 10:37
Re: Tuhost kastle
Tuhost sa preveri pri narazovych testoch. Ale nemyslim si ze by Ford nieco v tomto smere zanedbal, a urcite poriadne vystuzili aj dvere. Kazdopadne pokial ide o prakticku stranku veci, tento system otvarania dveri je podla mna lepsi nez to co ma Opel Meriva...
Avatar - das_autos
14. 2. 2012 16:02
Dobrá věcička
Ty posuvný dveře je fakt dobrá věcička a určitě nejvíc to ocení maminy s malejma dětma a oproti klasickejm dveřím je to jasná výhoda.Ford má navíc největší paletu MPVček a je opravdu z čeho vybírat.B max,C max +grand,S max a Galaxy.
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2012 01:30
Marketingové blbiny
Automobilky vymýšli ptákoviny, aby měli na čem založit marketimgové kampaně. Meriva má protisměrně otevírané dveře a aby mohla do reklamy napsat "dveře jako u Rolls Royce". Tesla model S bude mít dveře otevírané nahoru. Ford B-max bude svou reklamu zakládat na nejširším vstupním otvoru. Bez ohledu na to, že stejně v místě sloupku bude tak jako tak většinou stát opěradlo předního sedadla. Proti tomu je předchozí generace Superbu s jeho legendárním marketingovým deštníkem ve výplni dveří, ješté docela umírněným marketingovým přístupem.

Všimněte si, že aby měli velké střešní okno a mohli psát něco jako "kdo říká, že za jízdy neuvidíte hvězdy", jsou ve střeše vzpěry jenom na začátku a na konci. Nikoliv uprostřed, jak bývá zvykem. Je možné, že se Fordu opravdu povedlo udělat takovou konstrukci, která při stadardních nárazových testech odolá. Otázka je, zda i při nestandarním nárazu v provozu, nebo při převrácení, které se veřejně nezkouší. A už vůbec je otázka, jak bude tuhé při otevřených dveřích. Opravdu mají takové ptákoviny smysl?
Rozbalit vlákno
0