Diskuse

Ford Mustang Bullitt prozradil českou cenu. Spěchejte, novodobé filmové legendy bude jen pár!

11.6.2018

Nová verze Mustangu inspirovaná automobilem z legendární automobilové honičky je poháněna pětilitrovým osmiválcem s 338 kW.

 

  • 60 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 11.06.  16:13

    Musím říct

    že cenovka Mustangu je velmi sympatická a příplatek za tuhle limitku je také velmi snesitelný.
    Ford
    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 11.06.  16:42

      « Re: Musím říct

      suhlasim... mustang celkovo ma za mna ferove ceny.... aj jeho predaje u vas su tiez da sa povedat az vyborne ... ale hlavne tato generacia mustangu sa mi voci predoslej uz opat paci :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto Korendir

        Korendir 12.06.  09:38

        « Re: Re: Musím říct

        1,4 mil. za 313 kW a limitku k tomu. To není férový, to je úplně nemožný (v dobrým slova smyslu) :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.06.  09:57

      « Re: Musím říct

      Súhlas. Kupovať Mustang, určite by som chcel práve túto limitku. R4 v Mustangu (notabene teraz po emisnom a výkonovom priškrtení) nemá opodstatnenie, k Mustangu proste treba V8. A pri tom nečakane malom príplatku by už bol hriech nekúpiť si Bullita, takú exkluzivitku za také peniaze človek nikde inde nedostane. Toto je future classic a auto, ktoré má zmysel hýčkať si v garáži.
  • 40 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 11.06.  18:17

    Paráda!

    Doprovodné video jasně demonstruje, proč má mít pořádné auto pohon zadních kol, manuální převodovku a poctivou mechanickou ručku! :-) :yes: :yes: :yes:
    • 40 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 11.06.  21:29

      « Re: Paráda!

      Takových už je málo. Hrozně málo. Možná i proto se Mustangu ve světě i doma daří.
      • 02 Reagovat !

        foto wladyk

        wladyk 11.06.  22:00

        « Re: Re: Paráda!

        Je to nádhera, ale nechápu proč to tak nabubřele nazývat "filmová legenda". Ta je pouze jedna a tahle to rozhodně není. Nehrála v žádném filmu.
        • 20 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 11.06.  22:46

          « Re: Re: Re: Paráda!

          Tak je to duchovní nástupce zeleného Mustangu S.McQueena. Ten odkaz je tam jasný. Tohle auto má styl! Vůz je tak ikonický, že nemá ani znak na kapotě. Líbí se mi, když jsou speciální verze odlišeny tak, že to poznají jen fanoušci. Nepochybuju o tom, že Steve McQueen by jednoho chtěl
      • 30 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 11.06.  22:13

        « Re: Re: Paráda!

        Bohužel máš pravdu, ty nejlepší automobilová desetiletí už jsou pryč a niky se nevrátí... :-O ;-\ :-( :no: :no:
        P.S. Asi poslední mohykán, který výše uvedený recept na maximální řidičskou zábavu splňuje, je v Evropě současná generace 3er. Už se jí to ale bohužel také krátí a mám hrozné tušení hraničící s jistotou, že mechanickou ručku už se jejím tvůrcům nepodařilo obhájit a že její místo zaujme odporné tlačítko! :-( :-( :-( :-( :-(
        • 14 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 11.06.  22:24

          « Re: Re: Re: Paráda!

          ja si naopak myslim,že aj napriek dojeniu motoristov a rôznym reštrikciám máme zlaté časy pre “benzínové hlavy”.
          • 40 Reagovat !

            foto prezdivany-alias

            přezdívaný alias 12.06.  00:06

            « Re: Re: Re: Re: Paráda!

            Tak ty osobně mít zlaté časy musíš :yes:

            Ale obecně si nejsem těmi zlatými časy jistý. Existují skvělé volby pro petrolheady, ale nějak se přesouvají do vyšších cenových sfér. Tenhle Mustang je světlou výjimkou. Dnes bohužel platí:
            - v mainstreamu nejsou víceválce
            - v prémii nejsou atmosférické motory (jsou zkrátka modely, kam by se hodily)
            - ať už v mainstreamu nebo prémii, silnější benzínové motory jde málokdy kombinovat s manuální převodovkou
            - všude jsou elektrické posilovače řízení, které fungují hůře než hydraulické - nefungují špatně, ale drobný krok zpět to je
            - sportovně se tvářící modely často nemají vypínatelnou stabilizaci (vím, že to jde řešit, ale není to oficiální cesta), přitom dříve ji měla vypínatelnou i auta bez jakýchkoli sportovních ambic
            - motory ztratily díky přísným emisním normám něco ze své ostrosti
            - ruční brzda na tlačítko

            Kdyby se dělaly například takový Jaguar XE nebo Giulia ve verzi s atmosférickým šestiválcem, RWD a manuálem, byla by to naprosto "řidičská" auta, která však lze normálně používat (jsou to sedany), a jejichž cena se neplete s cenou rodinného domku. To mi dnes na trhu chybí.
          • 11 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 12.06.  04:09

            « Re: Re: Re: Re: Paráda!

            Souhlas! ;-)
            • 12 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 12.06.  08:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

              Rozhodne dnešné autá jazdia oveľa lepšie ako čokoľvek pred 10 rokmi a v porovnaní s 90. a 80. dokážu aj bežné športové modely šliapať na krk vtedajším superšportom. Pre vodiča hľadajúceho športovosť je to raj.

              Na druhej strane ak sa na to pozriem ocami petrolheada, ktorý chce rýdzo zábavné auto je to dnes ťažké. V cenových hladinách mainstreamu zmyzli malé zábavné autá ako Twingo RS alebo minulý Swift Sport. Atmosférické motory ostali len v posledných mohykánoch - Mazda a Toybaru a kompresorom dopované motory (podľa mňa to najlepšie) sú prakticky mŕtve. Ak niekto chce čisté spojenie s autom, tak ho musí hľadať v špecialitách ako Caterham, čo povedzme si úprimne je veľký kompromis. Športové autá sp príliš zamerané na čísla a univerzálnosť. Samozrejme peniaze riešia každý problém, ale to už je iný príbeh :-)

              Sám musíš uznať, že placka čo preháňaš po okruhu je úplne iný level prežitia ako hociktoré tvoje auto akokoľvek výkonnejšie. Takéto autá bolo možné kúpiť a umreli, aj keď samozrejme s iným výkonom. Na druhej strane bola to tá najčistejšia zábava za volantom v stále rozumných rýchlostiach - napr. Peugeot 103 Rally, Swift Gti.
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 12.06.  09:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                Jednak také autá stále sú (GT86/BRZ), jednak môže ísť aj trochu o spomienkový optimizmus. A tiež logický vývoj. Tie zábavné autá minulosti by v dnešnej premávke boli zúfalo pomalé, zadok by si s nimi vytrela kdejaká služobná Octavia a to by majiteľ asi psychicky ťažko niesol. Takže logicky treba aj ten výkon. Zober si to Toyobaru, skvelý príklad puristického auta, RWD, manuál, točivý atmosférický motor, žiadni asistenti, nízka hmotnosť, skrátka sen každého petrolheada. A kto ho kupuje? Skoro nikto. Pretože nemá výkon a je pomalé. Veď aj taká Fiesta ST ho vycvičí nielen v priamke, ale aj v zákrutách na okreske, zabavíš sa s ňou garantovane a pritom stojí o 10t eur menej. A ešte aj o triedu nižšie nájdeš zábavné autá, napr. Up GTI (podľa niektorých zábavnejšie auto ako Polo GTI a Golf GTI). Takže stále sú zábavné a dostupné autá a nie je pravda, že je ich menej, ako v minulosti.
                • 00 Reagovat !

                  foto Redmex

                  Redmex 12.06.  10:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                  Pre mna jedinym aktualnym prikladom je Miata aj ked je to 2 miestny roadster. Prave ona mi pripomina stary pristup - lahke auto s relativne slabym motorom a aj tak je s 1.5 slusne rychla. Jasne treba si tu rychlost zasluzit, ale to je prave ta zabava.
                  Jasne, nie si najrychlejsi (aj ked dynamiku ma lepsiu ako 150 koni v nizsej strednej) a hlavne si mozes zajazdit na hociktorej ceste 3. triedy a vyborne sa bavit. Ze neatakuje rychlosti 200 km/h je prave vyhoda. Samozrejme na okruh to nie je, to povazujem za iny druh zabavy :-) Realne na tej 3. triede a zatocenych okreskach nebude ani nahodou rychlejsi ani ten Golf Gti ;-)

                  Ani to BRZ + GT86 mi nepride ideal, je uz vcelku velka a k tomu relativne slabe. Je menej vtahujuce do deja, tym ze je lepsie izolovane a tym vznika ten pocit toho, ze je vlastne pomale...

                  Jasne to co popisujem je moja predstava zabavneho auta, realne je to 2. skor az 3. auto v rodine, takze tam nevadi absencia praktickosti. Ak by som sa oprostil od cenovky, tak samozrejme stale je tu slusny vyber - Alfa 4C, nova Alpina, Lotusy, Caterhamy atd. len uz to nie su auta pre masy.

                  PS. Samozrejme ak sa na to pozriem menej ultimativne, tak vykonne a prijemne sportovo kompromisne auta su dnes vsade a lahko dostupne. Tu nie je o com. :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 12.06.  09:25

            « Re: Re: Re: Re: Paráda!

            Presne tak. Nikdy v histórii neboli tak dostupné také výkonné autá. Cez 200 koní v supermini, 400 koní v kompakte, autá, čo urobia stovku pod 5 sekúnd za 36t eur... Kedy také bolo v minulosti? Takže nie, sú to napriek frfľaniu rôznych starých Alfistov dobré časy pre petrolheadov.
            • 20 Reagovat !

              foto prezdivany-alias

              přezdívaný alias 12.06.  09:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

              Tak přesně tohle nemá s "petrolheadstvím" nic společného. Výkon a zrychlení v přímce mají i obří prémiová SUVčka se silnou naftou.
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 12.06.  09:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                OK, takže podľa Teba dnešné hotheče nevedia zatáčať? Skús sa zviesť s nejakým HH so samosvorom a porovnaj to s tou "starou klasikou" a uvidíš, kto tie zakrútené okresky zvládne lepšie.
                P.S. A výkon vždy bol imanentnou súčasťou "petrolheadstva". Petrolhead: Enthusiast of powerful petrol (gasoline) engines or cars. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto prezdivany-alias

                  přezdívaný alias 12.06.  10:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                  S dnešními HH máš pravdu, v tom ti neodporuji. A výkon je samozřejmě fajn. Nelze to na něj však omezit.
                  • 10 Reagovat !

                    foto nippon

                    nippon 12.06.  10:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                    Iudex hovorí o rýchlosti a ty o zábave. Trochu si nerozumiete. Zábava je určite dôležitejšia ako rýchlosť.
                    • 00 Reagovat !

                      foto speedfred

                      speedfred 12.06.  10:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                      a teraz čo je tá zábava? Pre jedného rýchlosť,iný má rád keď naháňa prdleľ po ceste další hľadá brzdné body atd atď. Každý to máme asi inak.
                    • 00 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 12.06.  10:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                      Určite je potrebné oboje. Dvanásťvalcová 7er bude super rýchla, ale nie zábavná a GT86 bude zábavná, ale nie rýchla. Ja ale tvrdím, že dnešné hotheče, či už je to malá FieSTa alebo nadupaný Focus RS sú aj zábavné, aj rýchle a ich ponuka je bohatšia ako kedykoľvek predtým, preto tvrdím, že dnešná doba rozhodne nie je zlá pre petrolheadov.
                      • 00 Reagovat !

                        foto nippon

                        nippon 12.06.  11:08

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                        Myslím, že je horšia. Už neexistujú pony cars, muscle cars sú už len 3, neexistuje veľa malých výrobcov ako Triumph, TWR, Lancia...
                        • 00 Reagovat !

                          foto iudex

                          iudex 12.06.  11:17

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                          Trošku sa Ti to pletie, práveže Mustang je typický pony car. Mustang bol vlastne zakladateľom tejto kategórie.
                          • 00 Reagovat !

                            foto nippon

                            nippon 12.06.  11:31

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                            Dobre, takže zostal jediný a čo ďalší?
                            • 00 Reagovat !

                              foto iudex

                              iudex 12.06.  12:09

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                              To je skôr otázka na kolegu Cherokeeho/Magistra, on sa vyzná viac v US trhu.
        • 02 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 12.06.  04:09

          « Re: Re: Re: Paráda!

          Velký kulový!

          Stejně nebo i líp než 3er jezdí XE nebo Giulia, C-Klasse se taky povedla...aut je právě teď spousta!
          • 00 Reagovat !

            foto Magister

            Magister 12.06.  09:06

            « Re: Re: Re: Re: Paráda!

            A které z nich nabízí více válcovou atmosféru + zadokolku + manuál + vypnutí stabilizace + třeba tu ručku. Žádné. Z XE dokonce vypadává onen kompresorový 6 válec, což je velká škoda. C-Klasse je hodně těžká. Za to mají 1500 nesmyslných asistentů a funkcí, hraní si s mobilem atp. A vrcholné verze pak stojí 2 mega v holobytu.
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 12.06.  09:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

              Problém je, že zákazníci tie puristické verzie sami nechcú. Ak by bol po nich taký dopyt, výrobcovia by boli hlúpi, keby ich neponúkali. Ale nie je. Ako píšeš, stále je u BMW (a len u BMW) k dispozícii kombo šesťvalec+RWD+manuál. A kto to kupuje? Minimum ľudí, väčšinou vo forme M2/M3. Bežné verzie typu 340i sa v tejto konfigurácii predávajú minimálne, buď si zákazník zvolí automat (a ono niet moc divu, špičkový 8°ZF proti podpriemernému manuálu), alebo si zvolia istotu xDrivu. Tak niet divu, že to výrobcovia obmedzujú a tlačia tie verzie, ktoré sa najlepšie predávajú. Samozrejme sám som za možnosť čo najširšieho výberu, ale z ekonomického hľadiska tomu plne rozumiem.
              • 00 Reagovat !

                foto Magister

                Magister 12.06.  10:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                To by byla pravda, kdyby tady právě nepřišel globální ford se Stangem...a jak vidno, daří se mu. Už tady uvádí i limitky a spol., čili asi je pevný v kramflecích. Já bych ocenil, kdyby tu tak byla o Vette nebo Charger...jen kdo by je tu prodával...
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 12.06.  10:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                  Ja netvrdím, že nie je priestor pre športiaky s RWD a manuálom, bol a vždy bude. Akurát že nás je dosť málo, aby sme dokázali spraviť veľké čísla a akokoľvek si automobilky môžu chcieť pestovať základňu skalných petrolheadov, predaje robí tá masa, čo chce automaty a všemožnú elektroniku. Už som spomínal kolegu, ktorý si kúpil A4. Má síce základný motor 1,4, ale to mu je jedno, vytešuje sa z fičúr typu prémiové audio, navigácia s Google maps či adaptívneho tempomatu. A to sú pre automobilky zaujímavejší kupujúci ako ja, čo si nič z uvedeného nepriplatí.
          • 10 Reagovat !

            foto kari-laz

            kari.laz 12.06.  09:23

            « Re: Re: Re: Re: Paráda!

            Je smutný, že dnešním "řidičům" stačí říct "stejně nebo lépe jezdí...." A přitom vyjmenuješ povozy, co prostě jen "jedou". Ale kde je staré dobré soužití s autem,když pracuješ se spojkou, předvídáš situace, aby jsi byl připraven zařadit, když s autem souzníš a ne jen v něm jedeš a přidáváš plyn. Možná jsou tebou jmenovaná auta rychlá, zvládnou super čas i na okruhu....ALE.... ten pocit soužití s autem, kdy mám vše ve svých rukou prostě nemají.
            • 01 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 12.06.  09:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

              Predvčerom som jazdil na motokárach. Taký pocit spätosti s autom a precítenie jazdy nemáš (a nikdy si nemal) v žiadnom cestnom aute. Skús a aj E36kový bavorák Ti bude pripadať ako odťažitá limuzína. ;-)
              Ale vážne, j dnes si môžeš kúpiť kopec šoférskych áut a nemusí to byť rovno Cayman GTS, stačí aj Swift Sport za pár šupov a budeš v nich mať pocit tej spätosti a kontroly garantovane.
          • 01 Reagovat !

            foto Korendir

            Korendir 12.06.  09:35

            « Re: Re: Re: Re: Paráda!

            s pájou souhlasím, právě dnes je takový výběr sportovních a řidičských aut, jako nikdy v minulosti. Nevím proč ty nářky.
            A že podléhají změnám a elektrifikaci komponent, je vývoj. Jeden by neměl zůstat viset v minulosti jak zastydlík.
            • 10 Reagovat !

              foto prezdivany-alias

              přezdívaný alias 12.06.  09:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

              Pokud ta elektrifikace funguje hůře, než řešení před tím - viz posilovače řízení -, jde možná tak o cost-cutting, ale rozhodně ne o vývoj.
              • 00 Reagovat !

                foto Korendir

                Korendir 12.06.  10:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                Mě ale nepřipadají ty auta horší, spíš naopak.
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 12.06.  10:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                to si možno vraveli aj pred xy-rokmi keď sa začali montovať hydraulické posilnovače ako to už nie je ono,chýba cit a tak podobne.
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 12.06.  10:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

                  Ako hovorí label, najväčší pocit spätosti s autom si mal, keď si si ho musel sám naštartovať kľukou. Vyžadovalo to chlapa, pekne vykasať rukávy a zaprieť sa. Odkedy je kľúčik, ktorým otočí aj dieťa, to už nie je ono. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 14.06.  09:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Paráda!

              Výběr je obrovský ano, pokud máš 4 miliony + nebo zkousneš oturbený 4 hrnek s vyhoněným výkonem na max.

              V opačném případě sou na výběr akorát Stinger, Genesis a pár amerik a možná japonců....
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.06.  09:22

          « Re: Re: Re: Paráda!

          Už som spomínal, že som nažíval s "gombíkovou rúčkou" 4 roky. Ako stará konzerva som nadával, že to nie je oproti mechanickej ono. Ale za ten čas som postupne zistil, že mi ani raz tá možnosť zatiahnuť páku nechýbala. Naopak teraz som sa vrátil k ručnej klasike a zistil som, že je to horšie. Už sa mi asi 3x stalo, že som nedostatočne zatiahol ručnú a auto sa mi pomaly rozbehlo a ja som (na veľké pobavenie okolostojacich) skákal šípku do auta, aby som ho stihol zabrzdiť. To sa s elektrickou nikdy nestane.
          A argument odsadenia zadku tiež nemá pre mňa význam, na to sú hnané zadné kolesá.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Násilnický syn akčního hrdiny Van Damma opět zaútočil! Na spolubydlícího vytáhl nůž

Násilnický syn akčního hrdiny Van Damma opět…

Nejmladší syn hvězdy akčních filmů Jeana-Claudea Van Damma (57) Nicholas Van Varenberg (22) je podle žaloby…

Na Trutnovsku hoří barokní zámek! Byl na prodej za 14,5 milionu

Na Trutnovsku hoří barokní zámek! Byl na prodej za…

V Horním Maršově na Trutnovsku od dnešního rána hoří nevyužívaný a chátrající barokní zámek. Střecha zámku…

 

iSport.cz

Hrdina Jablonce Hrubý: Bylo to napínavé, ale konečně mám nulu

Hrdina Jablonce Hrubý: Bylo to napínavé, ale konečně…

Lepší než on by byla už asi jen cihlová zeď. Jablonecký brankář Vlastimil Hrubý byl včera v Edenu neprůstřelný,…

Bohemians vzali gól, ofsajd nebyl. Atentát a loupež, psali hráči po remíze

Bohemians vzali gól, ofsajd nebyl. Atentát a loupež,…

Týden poté, co dala Plzeň vítězný gól po ofsajdové situaci, se ve FORTUNA:LIZE objevil další případ, kdy bylo…

 

Reflex.cz

Opět povinná vojna v Česku? Je to nesmysl, ministr Metnar by měl řešit úplně jiné věci

Opět povinná vojna v Česku? Je to nesmysl, ministr…

Ministr obrany Lubomír Metnar (za hnutí ANO) prohlásil, že by podpořil opětovné zavedení povinné vojenské služby…

Za krvácení a modřiny jen pokuta. Rusko dekriminalizovalo domácí násilí. Jaký je výsledek?

Za krvácení a modřiny jen pokuta. Rusko…

V únoru 2017 ruská státní Duma dekriminalizovala některé formy domácího násilí. Pokud k násilí na ženě a dětech…