Je u nás v ČR dost mastná...
Nebot' v USA....Pricing starts from ...$45,990 !!
DNEŠNÍM KURZEM cca 988 tis...Kč
Dovoz a clo a marže prodejců jsou nemalé..
Re: ZRÁDCE NÁRODA KDO KOUPÍ TEMNOU STRANU AMERIKY !!
No jenže ty referuješ na cenu v USA, která je bez Dealership, Manufacturer a Government Fees a která je bez všech Taxes. Tyto položky se stát od státu značně liší, takže V USA nelze uvádět koncovou cenu, resp. tu uvidíš až na účtu od prodejce v konkrétním místě. Naopak u nás je cena s DPH koncová, resp. nejvyšší možná ze které můžeš ukecávat slevu. Takže těch našich 1.135 mio vs amerických 0.988 mio je celkem srovnatelná, jsou státy, kde bys v USA zaplatil ve finále více a jsou státy, kde bys zaplatil o něco méně, rozdíl ale není rozhodně nijak dramatický.
Re: ZRÁDCE NÁRODA KDO KOUPÍ TEMNOU STRANU AMERIKY !!
Ano , je fakt , že se cena může v USA lišit..jako i tady v EU..může být i nižší :-)
150 tis rozdíl není malá suma..čekal bych tady cenu kousek nad milion kč..ale to se možná některý prodejce dostane.
Jinak fakt pěkné auto..s dětma si ho nekoupím , možná na důchod.. ;-)
Ale to aby důchodce začal šetřit..vypadá lépe než Škoda Karoq.
Re: ZRÁDCE NÁRODA KDO KOUPÍ TEMNOU STRANU AMERIKY !!
Nejde o to, že se cena může lišit, jde o to, že jsi uvedl cenu bez daně a všech dalších poplatků v USA a porovnáváš jí u nás s cenou s DPH a mluvíš rozdílu 150 tis. To je prostě absolutní nesmysl. Pokud ty ceny chceš porovnávat, tak u nás vezmi cenu bez DPH, pak takové porovnání bude mít smysl.
Re: ZRÁDCE NÁRODA KDO KOUPÍ TEMNOU STRANU AMERIKY !!
1. Rekl bych, ze ochrana deti selhala v evropskem i americkem testu. Muj rozum mi rika, ze pokud mi na rodine zalezi, dam od nej ruce pryc.
2. Proc si mam hned sedat do prcka co ma pet hvezd, proc si nemuzu sednout do srovnatelneho auta, ktere ma lepsi ochranu deti ?
3. Pokud vim, tak i Mustang uz taky brzdi sam v ramci nouzoveho brzdeni
4. Opravdu srovnavas stary skodovky a ziguly s vozy jako je Mustang ?
Re: ZRÁDCE NÁRODA KDO KOUPÍ TEMNOU STRANU AMERIKY !!
Vždy budu radši v pořádném autě s poctivým blokem přede mnou. Ne Stang nepropadl.
[odkaz]
V USA v nich vozí děti kde kdo, já se jako dítě kdysi taky vozil. Nemám strach vozit syna v kusu poctivého železa. Já samobrzdící mustang nepotkal, ty snad ano?
Re: ZRÁDCE NÁRODA KDO KOUPÍ TEMNOU STRANU AMERIKY !!
Pokud vím, "facelift" (tak to označovali, ale asi to byl nový modelový rok - všechny objednané zhruba od poloviny roku) měl přinést autonomní brzdění v základu. Ford to avizoval v reakci na první test EuroNCAP. Už ho i testovali (bude to pomalu půl roku). Nic jim to však platné nebylo. EuroNCAP jim za to body nedal kvůli špatné ochraně krční páteře, byť si samotné brzdění pochvalovali.
Re: ZRÁDCE NÁRODA KDO KOUPÍ TEMNOU STRANU AMERIKY !!
Ach jo, celou dobu se bavime o bezpecnosti deti na zadnich sedackach a ty sem das odkaz, ve kterym se o tom vubec nepise 8-s
Tady najdes fotky z testu autosedacek:
[odkaz]
32 ze sta mi proste prijde malo. Logika, ze kdyz to tak dela kde kdo, je to v poradku- myslel jsem, ze ty se tu prezentujes jako neovce ....
Nove Mustangu uz by mely brzdit sami.
Btw: citace z odkazu, ktery jsi dal ty:
Právě zde Mustang neuspěl, odnesl si pouze žluté hodnocení A, tedy „acceptable“ (přijatelné). Top Safety Pick neziskal (tuhle vetu o Top Safety jsem musel upravit, pry spamuju 8-s . Kabina neposkytuje dostatek prostoru k přežit
Klidne se nech tim tvym poctivym kusem zeleza zabit ....
Re: ZRÁDCE NÁRODA KDO KOUPÍ TEMNOU STRANU AMERIKY !!
Je mi jedno, jestli je auto americky, evropsky, japonsky atd.
Taky dobre vim, ze test je test a realna nehoda je neco jinyho.
Ale pokud vidim auto, ktery ziska v ochrane deti 32%, kdy nejhorsi melo 60%, je tam neco spatne a necejtil bych se moc dobre, kdybych v nem mel vezt svoje dite.
To snad chapes.
Re: ZRÁDCE NÁRODA KDO KOUPÍ TEMNOU STRANU AMERIKY !!
cenu tam mas zlu. ecoboost zacina na 26 bez sales tax a gt na 36 bez sales tax. dolezite je ale to ze u nas sa predava verzia z performance pack co je 2.5 pri ecoboost a 4 pri GT. Tak ci tak je cena tuto vyssia ale vacsinu rozdielu robi 20% dph a 10% dovozne clo.
že je to neobratná těžká kráva o hmotnosti sedanu střední třídy. Takže i když se do něj dá silnější V8, sporťák to stejně nebude. To by musel mít o půl tuny míň.
No, vzhledem k té délce vozu a k tomu, že je to dělaný auto ještě ze železa a né z papundeklu jak některé mastné "sporťáky" v Evropě a i k tomu, že ten pětilitr je pěkná bestie, jede na SVOU kategorii velmi dobře.
Ale vždyť to po něm nikdo nechce! Je to pokračovatel slavné tradice muscle cars ze šedesátých a sedmdesátých let, pokračovatel americké klasiky. Kára ke který klidně příjdeš ve vošoupanej jeansech a vytahanym triku (což by třeba u 911ky asi vypadalo trochu blbě, pokud je ti nad třicet), nastartuješ ten úžasnej osmiválec, zařveš si do toho rykotu při túrování "power!" a vyrazíš. A to, že tě na okresce dá každé BRZ je ti úplně u zádele!
Takové nepochopení ducha daného vozu aby jeden pohledal.
Ps.: 457 koní (to fakt ten V8 točí přes 7000? Pane jo!) a 530 Nm v atmo 5,0l V8 (sakra, to je paráda!) rozhejbou i vrata od stodoly.
No vyzera ze z tiena minulosti vystupil mustang ale nie jeho chapanie vacsinou ludi. Mustang uz nie je v poslednej generacii len muscle car (tym je dnes skor challenger a charger) a BRZ ho neda na ziadnej okreske. Ani mustanga ani camaro.
Opravdu? Vybavuju si x pasáží, kde by BRZ Mustangu zmizelo - silnic pro jedno auto a žádnou chybu je spousta... stejně jako x dalších, kde by tomu bylo naopak :-)
Asi to bude tým, že to má rozmery strednej triedy, dĺžka skoro 4,8 metra presahuje Passat, o šírke 2,08 m nehovoriac ;-) Mne príde hmotnosť 1720 kg primeraná daným parametrom. Koľko by si čakal, že bude vážiť takto veľké auto s 5-litrovým osemvalcom? Nájdi mi iné porovnateľné kupé s osemvalcom, ktoré váži výrazne menej.
Sice mas pravdu s temi rozmery, ale on je mustang uvnitr velky (a cca i tak kvalitni) jako 2er, tedy coupe nizsi stredni. Porovnavat to touhle optikou (auto uvnitr nejak velke, schopne se dostat na 100km/h za nejaky cas) uz tech 1,8t mustangu vedle 1,5t takove 240i nevypada nijak ruzove.
Pokud clovek chce GT, pak mustang nejspis poslouzi vic, ale pokud toto neni vylozene podminka za ne o moc vic uz muze byt (hola, ale) premie.
IMHO foukany r6 nebude vazit moc jinak nez atmo V8 (snad bych i tipl, ze r6 bude vazit vic). Urcite bych ten vahovy rozdil neomlouval tim co je pod kapotou, spis tim jak dlouha je ta kapota. :-) Ale ano, v8 neni r6, 300k neni 400k, mustang asi ma byt kusem auta, a tak by se dalo pokracovat...
...ale furt mi to neda, dustojne motorizace jsou obe, vysledny performance jak na stovku tak na 200kmph skoro stejny. Ja proste vidim 240i jako nejprimejsi konkurenci (ikdyz je bawor o par set tisic drazsi).
Väčšinou s Tebou súhlasím, ale tu si hrubo mimo. Ak hľadať konkurenta pre Mustang z bavorskej stajne, tak rozhodne nie kompaktné kupé 2er (najmenšie z ponuky BMW), ale naopak z opačnej strany, t.j. 6er, ktoré je Mustangu rozmerovo najbližšie. A tam napr. trojliter 640i váži 1840 kg (s xDrive). A tiež je to auto o dllllllhej kapote a málo miesta vo vnútri. To by si mohol bavorským vyčítať, že 6er má horšiu dynamiku ako 2er, váži strašne veľa a využitie miesta vovnútri v pomere k vonkajším rozmerom je biedne. Skrátka T (ale aj ja) si cieľová skupina pre 2er a nemôžeš vytýkať 6er, že nespĺňa Tvoje predstavy. Presne tak aj Mustang.
6er ale nemá horší dynamiku než 2er (pokud jí tedy dopřeješ odpovídající motor). A u BMW si mohu vybrat, u Fordu ne. Ano, 2er je dost odlišné auto. Ale cenově je mu nejblíž a v téhle relaci není moc na výběr. Na Mustang budou koukat i lidé, kteří nehledají nutně GT. S 6er si moc konkurovat nebudou; za ty peníze jsou dva osmiválcové Mustangy. Nebo tři.
No a práve to treba Mustangu kvitovať. Stojí polovicu ako porovnateľný bavorák a umožňuje vstup do ligy veľkých kupé aj tým, ktorí by mali horko-ťažko iba na to baby-BMW.
Btw. že 6er nemá horšiu dynamiku ako 2er? Ak sa bavíme o porovnateľných verziách, tak má a o hodne. Rozdiel medzi 240i a 640i (obe s AT, xDrive) je 225 kíl. Dostupná je len hodnota na 100km/h, ktorú 2er zdolá za 4,4s, 6er za 5,2s, to je rozdiel triedy. Áno, 6er ide motoricky ešte vyššie, až po M6, ale to je úplne iná liga (hlavne cenová). Takže tá možnosť výberu u BMW pre človeka s badžetom +/- na Mustang/2er je teoreticky pekná, ale prakticky nanič.
Skrátka a dobre Mustang Ti ponúkne auto veľkosti 6er s 8-valcom za cenu nižšiu ako 2er so 6-valcom, punktum.
Pro mne porovnatelná verze neznamená základní motor v jednom a vrcholný v druhém. Odpovídající je M2 proti M6, 240i proti 650i, 230i/ 220i proti 640i (jo, 2er má víc motorizací [218i jsem vynechal], takže to úplně nevychází, ale myšlenku snad chápeš). Je jasné, že se stejným motorem na tom bude hůř. A zatímco u 6er by mi základ stačil, u 2er bych se mu radši vyhl. RWD kupé však na trhu v téhle cenové moc není a 20i by se v nejhorším asi dal; chtělo by to vyzkoušet. Což celkem pěkně odráží ty odpovídající dvojice (hlavní slabinou 30i je, že to není šestiválec, ale pojede slušně).
On je ale důvod, proč je Mustang o tolik levnější než 6er. Vedle sebe nepůsobí jako konkurenti.
A proto ho spíš srovnávám s 2er a 4er. Jen se člověk nesmí divit tomu, že jsou ve svém pojetí odlišná.
Také jde o to, co si vlastně kupuješ. Jde ti jen o ty rozměry? Já třeba preferuji vnějšími rozměry menší auta. Velké rozměry jsou mi k ničemu (nepotřebuji ani moc místa uvnitř, ale to je alespoň něco pozitivního); akorát mi lezou na nervy, kdykoli jsem ve městě nebo na úzké okresce (moje má na šířku něco jako 2,25 i se zrcátky - zkus se s tím někde protáhnout). Velká kupé mám rád z úplně jiných důvodů. A Mustang neuspokojí.
Někde na netu je i srovnávací český test 6er a GT Mustangu. Velikostně a motoricky mohou být srovnávány. Cenově samozřejmě ne a ani technickými fíčurami. V případě váhy v pohodě ano. určitě spíš než s BMW 2er
Nevím, jaká je situace dnes, ale dříve uměli udělat cenu. I na relativní holátko (zase tak hrozné to nebylo, to důležité dali "zdarma" :-) ). Schválně jsem se šel podívat, jak vypadá ceník po faceliftu, a koukám jako péro z gauče. Všude automaty, včetně M240i. Manuál (ze zážehových) jen u 218i (v Německu). WTF? Kdy se tohle stalo? Důsledek blížícího se konce?
Soucasny Mustang ma dle Wikipedie 1600-1700 kg. A dle tebe by mel mit o pul tuny min? S cim bys to chtel srovnavat? Vzdyt vazi stejne jako treba Mercedes SL.
Jo, na trhu sutecne jsou o pul tuny lehci auta jako treba Subaru BRZ, Mazda MX-5 nebo Audi TT, jenom je taky nepohani petilitrovy V8.
Jen pro srovnání váží totéž co C 63 AMG. Doporučuju před závěry si jej nejdříve zkusit. Podle mě výborné GTčko, v případě Shelby GT350pak ostrý sporťák, který vypráší mnohé evropské.
Já si naopak klidně dovolím tvrdit, že problém Mustangu není.
Řečeno jinak, Mustang problém prostě nemá.
Fordu můžeme jen tleskat za velmi důstojné znovunastartování legendy. U 1. novodobé generace to nebylo na 100%, ale 2. je prostě paráda.
A to auto mě absolutně neoslovuje.
Asi tak, přestě vystihli mezeru na světových trzích..u nás za ty peníze (na začátku za mega) s atmo V8 a možností manuálu prakticky nemá moc konkurenci. Proto je nejprodávanějším sporťákem na světě. Díky za něj a za každé sportovnější auto s poctivým velkým motorem...páč jich už je fakt málo, zvláště u nás.
Sa modli, aby sem neprisiel do testu, lebo nad 3 hviezdicky to neda :-)
Nechap to zle, ale fakt na tom aute okrem na nase pomery extremneho motora za relativne malo penazi nevidim nic vynimocne (teda este image) a aj chapem ludi, co si ho kupia iba kvoli tomu pomeru cena/vykon a menu Mustang (nie Stang...).
Za vsetky tie testy a hodnotenia si osobne myslim, ze "In many ways the Mustang falls short of expected standards, but it’s also an enormous amount of fun and great value for money." je uplne vystihujuce. A zabava pri jazde je to hlavne.
Inak 8valec tociaci 7500, to je uzasna vec. Asi aj ta spotreba :-)
Mustang tu v testu byl. Tedy jako kabriolet. Dostal čtyři. A to se čtyřválcem.
Jen moc nechápu to rozplývání se nad otáčkami. Neřeknu, kdyby to bylo přes 8. Ale 7,5? Leda by měl turbodmychadlo. Není to špatné, ale mezi atmosférickými motory nic extra.
Hodnocení tady mě celkem netankuje. Mi to auto přijde hodně výjimečné. Za každým se ohlédnu. Majitelé se sdružují. Prima je individualizace, která je opravdu hodně pestrá. Já jsem rád, že jsem si mohl ještě pořídit atmo 8 válec, do budoucna to nepůjde a nebo to už bude jen pro pár vyvolených.
Jen bych doplnil, že ta 1.retro generace, méně sofistikovaná a méně evropská, je právě podle mnohých lepší Mustang, než aktuální generace - nebál bych se tedy napsat, že se znovunastartování povedlo na 100% už u generace minulé.
Nesouhlasím, ale neříkám, že to tak není, resp. že to někdo nemůže vnímat jinak.
U aut obecně těžko hledat univerzální hodnocení, protože vnímání jednotlivcem je prostě subjektivní. V kategorii Mustangu, kde se hraje více na emoce je to ještě markantnější. ;-)
Pro sebe si to auto neumím představit a kvituju posun u 2. gen k sofistikovanější jízdě, byť zde nemám srovnání, jelikož jsem se k 2. gen řidičsky nedostal, takže musím vycházet z dojmů někoho jiného. Ale toto je ovlivněno tím, jak já subjetivně vnímám zábavu za volantem a kde ji hledám.
Nezakážou? S budoucími normami už takové 8 válce nebudou. V Evropě už je nedělají. Vždyť už zabili víceméně atmosférické motory kvůli CO2. Nezastaví se, dokud nám nevnuté svoje pseudoekologické elektrické a samořídící nesmysly, pokud k tomu budou mít moc.
Dík, Eleanor nebyla moje. Ta je mimo mé možnosti. Ale v rodině a už šla pryč. Nikdo si tu neuměl poradit s tím závodním motorem tak, aby fungoval, jak by měl. Na ucho seřídit karburátor atp. Šla do Německa. Já se aspoň inspiroval tím lakem... :-)
To je excellent nápad! Pruhy! Na bílou červené, ale bílé na červenou to už není ono. Snad černé. Myslím, že Mini si s pruhama docela úspěšně hraje. Ale tady to vypadá docela sexy....Ale bacha, myslím, že velikost tu také hraje roli.... ..[odkaz]
No úplne top čo sa týka pruhov je Ford GT. S jeho konfigurátorom som sa hral ako malý chlapec: biele pruhy na červenej, čierne na žltej, modré na bielej... paráda, bez tých pruhov to potom akosi nie je ono. [odkaz] Za mňa ale top klasika biele Frozen white na červenej Liquid red.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Já bych volil k té červené stříbrné pruhy, i k té modré. Na žluté se ta černá se žlutou podle mě moc bije. Ano, vím, černá je tam téma po obvodě vozu. I ty bílé pruhy na červené se s červenou dost bijí.
Ta šedá Magnetic, co Ford nabízí teď, je dost tmavá. Já bych to pak spíš viděl na ten stříbrný Ingot, což je asi odstín těch tvých pruhů. Bílá platinum by mě také zajímala. Na polepy jak dělaná.... ;-)
Inak aj bavorskí nastúpili na trend oranžových. Okrem Sunset orange na faceliftovanom 1er a 2er je to nádherná Skhir orange na 3er/4er, to je naživo úplná extáza:
[odkaz]
[odkaz]
Tak ta oranžovočervená v horním odkaze je BOMBA! Taková by mě nevadila a každý týden bych ji měl nablískanou.... ;-) Na tom spodním obrázku už to jaksi není ono, i když je to asi to samé auto. Bráno z jiného úhlu a barva už je kapku jiná. V kofigurátoru ale nic moc.... ;-\
Sakhir je v nabídce už dlouho. Pokud mě tedy paměť nešálí, tak ji měla při uvedení pomalu končící M6 a byla snad i k M paketu. Pro M6 to byla myslím prezentační barva, ale jistý si nejsem. A vzpomínám si, že Z4 měla nějakou oranžovou, ale jméno nevím. Měli k tomu i pasující interiér (oranžová Alcantara, jej :-) ). Předtím měli žlutou.
Ponuka je ojedinělá! Jestli tě M4 v man. opravdu láká, tak neváhej. Těch je a bude na trhu asi jako šafránu..... :-! Dědkové potřebují 4 dveře, protože si dávají na zadní sedadlo čagan nebo francouzké hole... ;-)
Peníze ti v rakvi budou na *. Život je krátký a je ho potřeba žít! Tak těch peněz nelituj. Pokud rodinu uživíš a nestrádá, tak si nemáš co vyčítat. :-!
Jen mě tak napadlo. Díváme se tady na 2 1/2 roku stárý M4. Já vím, je to BMW, ale za tý prachy (i menší), se dá pořídit nový Mustang s osmiválcem......ano, na nějaké řádění na okreskách asi nic moc, ale jinak na delší přesuny bude dobrý. Nevím jistě, nikdy jsem je nejel, jen mě to tak napadlo.... ;-)
Ale zas premáhať šeď jedinou inou farbou je trochu primitívne, nemyslíš? Akoby iné farby neboli. Teraz je moderná táto a punktum.
Pripomína mi to nedávnu dobu, keď bol na vrchole slávy Jožka Černýá. Bez ohľadu na miesto, čas, typ relácie či televíziu, vždy spieval len "Červené jablúčko" do zblbnutia. Akoby už nič iné zaspievať nevedel.
A kde píšem o JEDINEJ inej farbe? Jasne hovorím o pestrejších FARBÁCH, nie FARBE. Teda nielen oranžová, ale aj iné výraznejšie farby, či už žltá, červená alebo trebárs zelená.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Pokiaľ vidím testy, tak každé druhé auto je nejaký druh "coupé", a teda športové auto.
Tak si vyberte, lebo raz máte coupé 4 dverové, raz 5 dverové, raz pomaly kombík, inokedy tereniak, a zrazu 2 dverové?
Nejak v tom máte guláš.
Historicky bylo kupé auto s malým prostorem za přední řadou sedadel. Používali je třeba obchodní cestující, kteří si vzadu vozili vzorky. Dodnes to ve striktní definici přežilo (pokud vím, například SAE to tam pořád má). Například S Coupé tedy není kupé, ale dvoudveřový sedan; protože má na kupé prostě příliš mnoho místa vzadu (alespoň nemá B sloupek, jak se na kupé patří). Ale markeťákům je to jedno.
No ono to je pro ty trhy, kde jsou auta od objemu šíleně zdaněná....Holandsko, Dánsko. Je rozdíl, když tě 4 válec vyjde na 1,5 milionu a 8 válec na 3,2 milionu ala Holandsko. To jsou země, kde hrají ekofašisti první ligu a jsou tak napřed.
Svět se v pr.del obrací. ;-\ Vůbec nejde jen o Mustang, tyhle nehorázný, zlodějský pokuty/daně jsou mega pokrytectví. Z.mrdy co tohle uzákonili bych nechal doživotně za trest jezdit v nějakém Citigu. Ale oni si beztak vozí *** za státní peníze v luxusních limuzínách.
Jasně, že nejde jen o něj. A souhlasím, tohle je šílené. Doslova nám nutí svoje představy... a mě tím strašně štvou, prototže ničí moji vášeň a koníček v jednom.
:yes: Pokrytectví vládne Evropě. U nás méně, ale možná je otázkou času než některého lempla napadne okopírovat západoevropské praktiky. A vzhledem k rozmachu novodobé levice bude hůř.
Verim, ze spousta lidi si kupuje auto jen proto, ze se jim libi. Proc by nekdo takovej mel utracet 150k navic, kdyz ho nezajima motor, dynamika atd. ?
Ja bych vzal osmival, vsak jsem po nem na zacatku prodeju pokukoval, ale nakonec z toho seslo.
Asi tam nejaky posun bude, ale namatkou v clanku z r. 2015 na tomto webu byla cena za V8 fastback s manualem 1.105m ... dnes je to o 180k vic. To uz je celkem dost... pritom dolar sel tento rok vyrazne dolu. Hmm...
Tak to mam holt smulu... zrovna kdyz po necem zacinam pokukovat. Chci to novy a kolem mega by to slo. Ale 1.3-1.4, tvl to je o fobii vic ;-\ .
A samozrejme s automatem pro starsi pany...
Ja nevim jak moc jsi to zkoumal, ale mne prijde camaro ve vnitr takovy stisneny s blbym vyhledem. I Challenger mi v tomto smeru prijde lepsi. Ale za ten je s 8 valcem u nas raketa. A taky jak uz tu nekdo rikal, servis na forda je jednodussi.
u Fordu půst.
Dle ceny za sestivalec se nekdo ve Fordu zblaznil. Jedine auto, ktere se jim v CR opravdu dobre prodava a oni to takhle napalej, no to jsem zvedav.
Ekobust za 1,2 milose se koupi leda blazen, vzdyt to stavalo snad 880k "zaklad". Osmivalec je uz jen (prinejlepsim) zajimava nabidka, rozhodne ne neodolatelna. Predevsim prave kvuli tomu osmivalci.