Nejnovější Ford Mustang, který se vůbec poprvé oficiálně prodává na našem trhu, zaznamenal obrovský prodejní úspěch. Přesto se již nyní hovoří o budoucím faceliftu.
Nemá ale pomůže to splnit emisní limity jinak je jasne ze kdo chce pravého mustanga tak si vezme 5.0 v šesti kvaltu. Třeba Američani berou z 90% automat.
U tak silnýho motoru by bylo myslím dostatečných i 5. Jen je to složitější, výrobně dražší a náchylnější na poruchu. Reálný přínos pro řidiče to nemá žádný spíš naopak. Honba za víc kvaltovou převodovkou je stejný nesmysl jako honba za víc megapixelama u foťáku.
vyzera to tak ze cielom automobiliek dnes uz nie je vyrabat take auta ktore by vydrzali zakaznikom co najdlhsie ( to by vela nepredali ) ... to mas ako s elektronikou.... dnesne nove televizory ti uz tiez nevydrzia 20 rokov..... ani fotaky ... okrem digitalov mam aj klasicky fotak praktica na film... ten fotak ma 30 rokov a stale funguje.... u dnesnych novych digitalov uz taketo nieco nehrozi .... ono tie dnesne fotaky uz za 5 rokov vymenis aj dvakrat .. a s autami to je podobne uz.. vidim tu istu paralelu
inak samozrejme... 6st automat by urcite stacil to mas pravdu ;-) .... ale podla mna ani 10 nebude konecne cislo.. niekde na nete najdes ... ze ford uz chysta aj 11 stupnovy automat... kvantita vitazi
Naprosto souhlasím bude to další "kurvitko" ale tak nastesti porad je na vyber ale bohužel se obavám ze doba kdy bude jen "super automat" se rychle blíží...
A pak se budou kluci ve vládě divit, že je průměrný stáří auta 14 let. Jestli to není tím, že se produkují auta o který se zákazníci zase tak neperou. Jestli to takhle půjde dál, tak si lidi budou zuby nehty držet starý auta a dojíždět je jak dlouho to půjde. Kdyby byl v automotive nějaký jiný pokrok než ten EKO, tak to zákazníky bude motivovat ke koupi novýho vozu jako tomu bylo ještě před 20 lety. Jestli budou předhazovat zákazníkům jen novinky v podobě 10 stupňových převodovek a super ekologický aut, tak ty prodeje moc nepofrčej.
Něco na tom bude. Doma máme těsně "předkrizové" auto, slouží dobře. Kdybychom teď šli pro nástupce, získáme vůz, který lépe vypadá, má pár elektronických číčovin k dobru, ale jinak výrazně osekaný a s ekomotůrkem...
Ale já hlavně nechápu význam? Víc kvaltů vidím spíš jako nevýhodu než jako výhodu, když pominu zbytečnou složitost takový převodovky a tím i větší náchylnost na poruchy, tak jako velkou nevýhodu vidím krátký rozestupy mezi jednotlivými stupni a tudíž prakticky nemožnost používat manuální mód (protože by se řidič uřadil). Pokud nechám převodovku v automatickým módu tak je to ještě horší, protože nevím kdy mi převodovka zařadí a jet zatáčku na mokru ve který mi převodovka třeba dvakrát změní kvalt, tak to bych se hodně bál, že zadní náprava (specielně u toho Mustanga) ztratí adhezi a já budu auto lovit po silnici. Prostě totální srágora. Nechtěl bych takovou špajzku do auta ani kdyby vycházela o 100 tis levnějš než manuál.
stacil by 8 ZF, to je asi najlepsia prevodovka pre auta... a 9 ZF by som dal do autobusu tam by to pasovalo a u tohto auta by som volil manual 6 a v8... perfektne
Naprosto souhlasím bude to další "kurvitko" ale tak nastesti porad je na vyber ale bohužel se obavám ze doba kdy bude jen "super automat" se rychle blíží...