Diskuse

Za volantem Fordu Mustang GT Cabrio. Jaká je po letech minulá generace slavného pony caru?

24.6.2018

Ford Mustang je ikonou, jedním z nejpopulárnějších modelů americké automobilky a autem pro spoustu nadšenců. A jelikož aktuální model není drahý, je cesta k předchozí generaci ještě levnější.

 

  • 34 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 24.06.  13:49

    Hmmmm

    je to pěkný svezení...
    Smutný je, že Polo GTI by na to na okruhu mělo stačit...
    Ale to je něco jinýho.
    V polu GTI (atd) prostě takovej výlet jako v ´tangu neuděláš :-)
    • 45 Reagovat !

      foto DEVIL

      DEVIL 24.06.  14:02

      « Re: Hmmmm

      CO SEM PLETEŠ NĚMECKEJ PRSKOLET TY DEME*TE >:D
      • 34 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 24.06.  14:03

        « Re: Re: Hmmmm

        Právě jako že na toho Mustanga stačí, ty utřinose!
        Jinak prosím - napiš něco k věci.
        Aha
        není co...nic nevíš.
        Tak si alespoň přečti nějaké fostekovi postřehy a drž svůj sprostý pysk.
        :-!
        • 34 Reagovat !

          foto DEVIL

          DEVIL 24.06.  14:43

          « Re: Re: Re: Hmmmm

          FOSTEK JE DE*IL >:D
        • 21 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 25.06.  11:05

          « Re: Re: Re: Hmmmm

          Polo je 5metrové kupé?odkdy? >:D

          hele RR Silver Seraph taky přejede na okruhu Charger SRT8 a stál 30% toho co RR.

          Asi stejná logika >:D
  • 52 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 24.06.  13:57

    Akorát trochu nesouhlas s autorem

    Samozřejmě, že na rozdíl od playstationových jezdců a dalších chytrolínů jsem pro manuál ve sportovním autě. A štve mě, že pro moje auto nebyl k mání.

    Ale jsou i v kategorii sportovních aut vozy, které bych asi volil v automatu.
    Těžkopádný, ne moc brzdící a ne moc zatáčející(navzdory článku) Mustang na relativně vysokých gumách je jedním z nich. Vedle třeba MB SL.

    Čili "V Mustangu prostě řadit chcete"...nechci. :-)

    Ale kvituju s nadšením, že zrovna Amíci držej manuál. A to třeba i v Hellcatu.
    :yes:
    • 22 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 24.06.  18:15

      « Re: Akorát trochu nesouhlas s autorem

      Já mám VI. generaci a jsem za manuál rád :-), dnes už moc 8 válců s manuálem není.
    • 00 Reagovat !

      foto Romca001

      Romča001 09.07.  16:57

      « Re: Akorát trochu nesouhlas s autorem

      Souhlasím, řadit v tom prostě nechcete. Řazení je strašně tuhé. Měl jsem možnost Mustang řídit přes www.jizda-zazitkova.cz a bylo strašně tuhé. Camaro taktéž.
  • 41 Reagovat !

    foto R-r

    R+r 24.06.  14:20

    Mustang

    Osobni a realny nazor je ze od minule generace se auto zlepsilo.....je lip spracovane.....nicmene. motor na tu vahu neni zadny zazrak....brzdy jsou zoufale...a to mam manual..s automatem si do nedokazu ani.predstavit....a napsat ze autoje citelne..je jako mit sanky s abs.....auto je necitelne...a neposedne diky tuhe naprave...je to..z dalsich amerik......pro lasku a trpelivost majitele...a proto auto mam je jine je nedokonale a mam ho rad........))):)...
    • 42 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 24.06.  14:30

      « Re: Mustang

      Přesně tě chápu.
      Ale redakce asi úspěšně projířdí vlásenky i v koupací vaně a kolečkách.
      Mě hodně překvapilo přesné a příjemné řazení manuálu poslední generaci.
      Ale moc nezatáčí a NEBRZDÍ!
    • 11 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 25.06.  11:10

      « Re: Mustang

      Nový Mustang už tuhou zadní nemá a kdo nemá na nový Mustang, nemá si kupovat starý ale Camaro, které už od 2010 tuhou zadní nemá.....

      Brzdy....Camaro s V8 má třeba brzdy Brembo, kdo si koupí jen V6, může si tam dát brzdy jaké chce, správná kombinace kotoučů a destiček udělá divy...

      A váha? Kolik by to jako asi mělo vážit než 1700 Kg+?
      • 00 Reagovat !

        foto Tomas-Dusil-auto-cz

        Tomas Dusil, auto.cz 25.06.  16:31

        « Re: Re: Mustang

        S Camarem od roku 2010 jsem kdysi jezdil ve Švýcarsku (bylo to v rámci akce 100 Chevroletu) a pamatuji se, že se mi to auto dost líbilo. Jezdilo to jako dobrá evropská auta třídy GT. Jen to bylo takové rozměrnější, či přesněji širší. A ten osmiválec to byla pohádka. Ano ano, mělo to nezávislé zavěšení vzadu a rozdíl od soudobého Mustanga.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Uprchlíci zahltili tropické ráje. V Karibiku jich je už 100 tisíc

Uprchlíci zahltili tropické ráje. V Karibiku jich je…

Miliony Venezuelanů utekly ze své zbídačené země, kde panuje hospodářská krize. Sta tisíce z nich přitom…

Drsné záběry nehody: Řidič v plné rychlosti smetl chodce na přechodu!

Drsné záběry nehody: Řidič v plné rychlosti smetl…

Tyto záběry rozhodně nejsou pro slabé povahy! Zachycují totiž šokující nehodu, která se stala v Bratislavě, a…

 

iSport.cz

Měli být postrachem, jsou na dně. Nic trapnějšího jsem nezažil, říká Doughty

Měli být postrachem, jsou na dně. Nic trapnějšího…

Měli se vrátit mezi adepty na ty nejvyšší možné pozice a když v létě podepsali kanonýra Ilju Kovalčuka, byli…

Liberecký objev rostl pro Spartu, pak posílal životopisy: Byl jsem zoufalý

Liberecký objev rostl pro Spartu, pak posílal…

Dvě chycené penalty, pět čistých kont z šesti ligových zápasů. Brankář Filip Nguyen si aktuálně prožívá svůj…

 

Reflex.cz

Babiš: Můj syn nikdy neměl české občanství, ve Švýcarsku studoval

Babiš: Můj syn nikdy neměl české občanství, ve…

Premiér Andrej Babiš (ANO) dnes ve stručném vyjádření novinářům řekl, že jeho syn Andrej nikdy nebyl českým…

Babiš mladší: Můj otec lže, překročil červenou čáru. Nejsem vůbec pod dozorem

Babiš mladší: Můj otec lže, překročil červenou čáru.…

„Teď čtu v novinách, že můj otec řekl, že musím být pod ‚neustálým dozorem‘ vzhledem k mé pseudonemoci, které se…