Kvalita auta poznáš vždy a pouze na lítaný hujdě, pajo.
Nechceš snad posuzovat kvalitu káry na půl roku starým kousku s 15 tis km, že ne?
Ta se pozná po těch 200 tis, pokud tam je. V jakým stavu je interiér, co vše funguje a nefunguje z výbavy, co se za tu dobu muselo / nemuselo vyměnit, jak to jede atd....
Hujda co jezdila do ofiko servisu, že - se tam o ní nepostarali? proč má zamlžený přední světla? že by výrobní vada? A další věci....
Nemá smysl diskutovat s někým "kdo nechce vidět realitu"
Ne, kvalitu posoudíš u auta u kterýho víš jak se k němu majitel choval. Vezmu jako příklad svoje firemní auta, záleží na tom, kdo s ním jezdí a dva identický kousky vypadají v jednom případě jako hodně užitej a nekvalitní křáp a druhej jako výstavní auto.
K těm světlům...že by špatně opravená bouračka?
Jenže to nebyl jedinej kousek. Ostatně když si anlistuje tady na moje.auto recenze 6xx nebo M6, někdo to tam taky zminuje....
To by musela být půlka 6tek opravená bouračka, trochu nereálný....navíc při menší tukanci se světlům nic nestane nebo bude někde viditelná prasklina , při větším se zpravidla rozbijou a dávaj se tak jiný......
Samozřejmě pokud by ta kůže měla lepší údržbu, mohla by na tom být líp. O tom se nepřu. Ale 3 megám to stejně neodpovídá.... V takový Sklasse je trochu jiná kůže...
A koľko by si od takejto konfigurácie očakával? 4 sekundy?
Porovnaj si konkurenciu: taký Jag XK8 cabrio s 5,0 V8 má 5,6s na sto, BMW 650i cabrio má 5,0s, Maserati Gran Cabrio má 5,3s a Camaro Convertible 6,2 V8 má 5,4s. Takže Mustang s 5,5s nie je nijak mimo.
Samozrejme ak porovnáš s Ferrari California či 911 Turbo, je ten čas Mustangu slabý, ale to je úplne iná liga (nielen cenovo).
Jeden Pony už tu byl (Hyundai), jistý zdejší nick o něm umí dokonce "zasněně" vyprávět. ;-)
Co se "krásy" týče, nemají si tihle dva "poníci" moc co vyčítat, v případě tohoto "pseudoretro" FM GTC je to navíc korunováno "povedeným" odstínem bledě zelené metly.
Bottom lin je že je to přeci šrot a poctivý euro-tradicionalista si msíto toho koupí chcílýho Beetle či široko-daleko nebo vysolí místo 1mega 2,8 za BMW 6xx :o)))
Což je cena za kterou se dá přivést už celkem slušná Corvette nebo Saleen Mustang a to sme zas trochu někde jinde :-)
Já vím jak 6ka jede. Proti motoru a podvozku nemam výhrady, taky to jikde nezminuji.
Ale kvalita materiálů a práce zdaleka neodpovídá té ceně co to stálo jako nové....
Ta kůže je opravdu pouze průměr, ty světla sou trapný.....inteiér provedením a designově neurazí, ale žádná super pecka to není, konzervativní, většinou černé plasty, jedndouché a bez výraznějšího nápadu. A to 6xx považuji za prakticky nejhezčí BMW a asi jediný co bych si byl kdy ochoten koupit....
S tebou je to jak s hrachem a zdí, nebo jako s větrnými mlýny. Nemám čas tu rozebírat tvoje zcestný myšlenkový pochody. Už po FL BMW6 je vidět patrnej vliv nenáviděnýho Audi, který zcela prémiový materiály dávala i do nejnižších řad a tlak na zbytek německý trojice se vrátit k lepším materiálům.
To, že se kůže musí jako přírodní materiál ošetřovat je věc známá každýmu, kdo někdy něco koženýho vlastnil a že bych zrovna tebe bral za relevantního tvarovýho kritika to určitě ne.
Jojo, kůže se ošetřovat musí, o tom žádná. Ale ona nebyla pokraskaná nebo děravá, ona byla prostě ošoupaná. Ale celkem zančně volant, boky sedaček, barva tý kůže prostě v čudu, lidově řečeno...
Ja mám pochybnosti, či radenie medzi pony cars je správne, skôr by som Mustang radil medzi muscle cars. Auto, ktoré výkonovo začína na 305 k a končí na 662 k si zmäkčilé označenie poník asi nezaslúži. Ak veľkoobjemový päťliter nie je dostatočný na klasifikovanie ako muscle car, tak čo potom? A verzia Shelby GT500 s prepĺňaným V8 a výkonom 486 kW (662 k) je už v lige superšportov. Tam samozrejme nepatrí pre nedostatočné jazdné vlastnosti, ale muscle car to rozhodne je.
Ja si až tak na škatuľkovanie nepotrpím, ako pony cars by som označoval tie slabšie a ako muscle cars tie silnejšie. Wikipedia ale rozlišuje tieto dve kategórie a do každej radí iné autá. Každopádne Mustang s 5,0 V8 sa mi jednoznačne pýta do kategórie muscle car.
Mustang byl první "pony car" a přestože poník není zrovna symbolem síly, pony cars nikdy brzdou provozu nebyly, jde prostě jen o variaci na slovo mustang...čili mustang logicky nemůže nebýt pony car.
Zbytočne to prežívaš. Mustang v dobe svojho vzniku skrátka kategóriu "Pony cars" založil a tak je jednoducho jej ideovým predstaviťeľom. Či už prístupom ku konštrukcii (podvozok Falconu) a spočiatku aj motorizáciami( poväčšinou slabučké R6)
To že do toho neskôr začali riadne bušiť, bola spôsobené skôr predajným úspechom a Shelbyho osobou.
Pre predstavu taký typický Muscle Car bol Charger. Robustná konštrukcia, cca. 5m dĺžky a od začiatku len s V8. U Forda skôr Fairlaine alebo Galaxie.
tomuhle rikam auto,auto ma byt tvdrohlave,vzpurne a musite s nim zapasit,vsechno by melo jit ztuha a s tim autem se musite zzit a ne,ze si sednu doma na gauci a mam pohodu,kdyz ridite takova auta,teprve potom si uvedomite co je to automobil a jak jste dobri ridici...
auto to bude zaujimave ale ta podivna farba kazi dojem a celu tu krasu :-( , uplne sa stracaju linie a akasi dravost, chce to jasne cervenu farbu [odkaz]
povedal by som ze zrychlenie 5,5s mi pride dost slabe ked si vezmem ze to ma 312kw , maximalka u sportoveho auta s vykonom 312kw "len" 240? kdesi spravili amici chybu :-O
Zato evropské auta s 300Kw mají maximálku o 10 km větší....pak je tam omezovač že, který se dá samozřejmě vyřadit, ovšem padá tak většinou záruka.
Takže jago kde je problém? Pokud někdeo jezdí takžý den po dáonici nebo okruhu 250 a víc, asi Mustang pro něj není tím pravým vozem, ostatním je to putna...
Omezovače se týkají hlavně Němců. A u sportovněji zaměřených aut buď mají vyšší limit/ nemají omezovač, nebo ti dovolí si připlatit za odstranění/ posunutí (může být podmíněno výcvikem). Určitě se najdou výjimky. 309 kW (420 PS) stačí na řekněme 290-310 km/h (v závislosti na autě - 1,9 tuny by neměl být problém na té spodní hraně).
Drtivá většina němců má omezovač na 250.....A Kupé s V8 už krom němců dělá jen Jaguar, který tam mimo XKR-S má taky 250 a pak ještě italové s maserati, ferrari....ale to už sme někde úplně jinde cenově i kategorií
Kdo potřebuje aby to jelo přes 250, tak Challenger SRT8 jede 265, sice stojí o něco víc než Mustang, ale proti evropě pořád pakatel...
Akorát je moc těžkej no.
Maserati není zase tak daleko od Jaguaru. Ještě Aston Martin a Bentley, když už jsi do toho zatáhl Ferrari.
M6 nemá omezovač na 250. 650i je pořád obyčejná civilní verze. E Coupé se jako AMG nedělá a SL má myslím posunutí omezovače za příplatek. Audi velká kupé nedělá a největší RS mají posunutí omezovače za příplatek. R8 pak omezovač nemá.
To je ten probém který pramení z místních zvyků. To není sportovní auto. Sportovní auto je třeba Toyota GT86, nebo Mazda Miata. Takové BMW 6 taky není sportovní auto, nebo nedejbože Eclipse, jakkoliv se tomu tak v americe říká. (Ale Hyundai Tuson se taky řiká "truck")
Proč má každá recenze amerického auta nádech posměchu? Mustang je ve své třídě špička. Silný, spolehlivý, nádherný,.... Tyhle rádobyvtipná přirovnání ke dvacet let starým korejcům (která jsou lživá) naprosto ignorují, že by nějaký řidič mohl mít jiný vkus než Škoda Fabia, VW Golf, nebo BMW 3.
Mustang nabízí za dané peníze nádherný kus auta, což Škoda ani Korejci nikdy nenabízeli. Samozřejmě česká média raději neustále chválí interiéry jako je tento: [odkaz] S takovou "objektivitou" si pošklebování zaslouží spíše čeští motorističtí odborníci, kteří vidí hnusné šedé fauvé plasty v barvách duhy. Asi proto, že se načichali toxických ftalátů vzniklých při jejich měkčení.
:yes::yes::yes:
Za mě. Velmi dobře napsáno. Až se místním zamindrákovaným vw-fanatikům rozsvítí, že do melounu můžou mít auto s pořádným motorem a ne oturbíčkovaným třičtvrtělitrovým jedenapůlválcovým rachtákem, se asi nedočkáme.
Evropa nic za daný peníze nenabízí, tak je to alespoň nutné zkritizovat. Jak ubohé.
Konkurencí pro "rozpláclýho brouka se spoilerem" je Corvette nebo Viper, přestože tyto vypadají k světu a vícjak půlstoletí netuní nudný vzhled prvního auta automobilky.
No to víš, pravý eurdržek a patriot přeci půjde a koupí si za stejnou sumu VW Široko-daleko(NIC) s chíplým 4válcem nebo kadla kadla dehtákem a bude jásat jaký má super podvozek.
Ovšem že v tomhle případě motor absolutně nestíhá podvozek mu už vadit nebude a v kopci ho dá i 15 let stará V6 která má dneska cenu 50 táců >:D >:D >:D
Nezlob se, ale ja v tom zadny posmech nevidim, podle me je ta recenze napsana naprosto objektivne a to rikam jako clovek, ktery za volantem ameriky stravil 90tis. kilometru.
Nevim jaky auto mas, ale pravda je, ze ty auta zerou, na to jaky maji motory jsou liny, v pruznym zrychleni te da kdejaky 2l tdi, ve vnitr vypadaji jako by je nekdo udelal pred 20 lety(tohle rozhodne neplati pro vsechny) a na to jak jsou veliky z venku nemaji moc mista uvnitr.
Pokud se na ty auta divas rize pragmatickym zpusobem nemas duvod si nekoupit octavku v tdi.
Pokud auta nesledujes pouze pragmatickym zpusobem je to razem jina vec, ale minimalne v evrope podle me plati, ze US auta si kupuji lidi kteri je zkratka maji radi.
Vazne myslis, ze ukazat fotku interieru skoro 20 staryho auta nizsi stredni tridy v zakladni vybave, proti autu, ktere se stale prodava zacit spilat mediim je na miste??
Ja tiež s tým testom nemám problém, je tam to podstatné a jasne je uvedené, že záleží na prioritách. Ak Ti ide o kvalitu plastov a vypracovania interiéru, nie je to auto pre Teba. Ak chceš maximum výkonu a poriadny motor za málo peňazí, choď do Mustangu.
Akurát by som nepaušalizoval, konkrétne tento Mustang nie je žiadna motorická hrôza, naopak je to moderný motor na európskej úrovni, ako technikou, tak i výkonom: žiadny predpotopný OHV s nízkym litrovým výkonom, ale Ti-VCT 48v s variabilným časovaním, pekne točivý motor s vrcholom pri 6500 rpm, solídny litrový i celkový výkon a dostatočná dynamika (5,5s na stovku je čas porovnateľný s euŕopskou konkurenciou: Jag XK8, Mase Gran Cabrio).
Cetl jsem pro jistotu svuj prispevek nekolikrat, tvoji reakci nekolikrat a porad nechapu co ti v tom neni jasny.
Proc bych nemohl porovnavat TD a velky atmosfericky benzin, brani tomu neco krome EGA??
Octavie SDI je lina potvora, ale jezdi za polovonu toho co jezdilo to Aleko, to urcite vis i ty...
Jenže ta Fabia je z roku 1999 a tehdy stála 3x míň než tento Mustang. Právě o tom to je, Mustang vevnitř nevypadá jako milionové auto - na rozdíl od třeba BMW Z4.
No zrovna BMW ako príklad superkvalitného hodnotného interiéru by som nedával, na svoje peniaze nevyzerajú ani menšie bavoráky, obzvlášť v základných výbavách.
Já bych řekl, že toto www.auto.cz/…28i-nechteny-pok… je úplně jiná dimenze. To samé SLK [odkaz] ať neřešíme jen BMW. Samozřejmě Mustang je zase za ty peníze jiná dimenze výkonu.
Já v Mustangu (červený kabriolet, plátěná střecha) seděl (nejel), už je tomu sice drahně let, ale bylo to v době, kdy se tu začaly objevovat první kousky. Pravda je ta, že to auto bylo mizerně zpracované. Na něco takového tu nejsme zvyklí. Sice z dálky vypadá perfektně, ale čím jde člověk blíže, tím kouzlo rychle vyprchává. Design vypadá z dálky dobře, jenže to provedení 8-s - hodně kulhá, a jakmile se člověk začne interiéru dotýkat, jednoduše ho zklame. I ta Z4 je oproti Mustangu interiérově opravdové milionové auto.
OK. Ale aj tá 1er (ešte lepšie 1 kupé dosluhujúcej generácie) sa ľahko dostane do cenovej úrovne Mustangu a stále je to interiérový holobyt, ktorý prémiovosťou nekypí.
Takhle Lukáši, priority amíků jsou někde jinde a jestli někdo jezdí na plasty ať jde psát pro "štrikujeme_háčujeme.cz". Jestli chce srovnávat pan redaktor Fabii a Mustanga, minul se povoláním.
Tu Fabii sem vnesl Lonestarstate... Na druhou stranu auto by mělo mít vlastnosti odpovídající jeho ceně, a to v případě interiéru tohoto (už nejspíš nevyráběného) Mustangu určitě neplatí. Je nesmysl kvůli tomu shazovat celé auto, ale bylo by trestuhodné opomenutí to přejít mlčením - to by jedině podpořilo některé výš prezentované názory. Mustang je takový sportovní lowcost s vynikajícím motorem a působivým (i když nepříliš sofistikovaným) designem. Jasně, srovnatelně motorizovaný Jaguar XK stojí dvojnásobek (a vyrábí se skoro stejně dlouho), ale ten cenový rozdíl nevznikl z ničeho. Jakkoliv respektuji schopnosti Mustangu, není to zrovna komplexně navržené auto.
Mustang je levná kára určená pro zábavu. Se základními V6kama jezdili v USA často studenti a úplně obyčejní lidi, dělníci, střední vrstva.
Prostě kára na blbnutí, žádné luxusní granturismo...
Jaguary mam rád, XK je nádherný auto.
Ale že by dobové ročníky třeba z let kolem 2005-09 odpovídaly ceně, to ruku na srdce nejde říct. Problémy s adaptivním tempomatem, problémy s voličem převodovky, kdy to slavné otočné kolečko zůstavalo zalezlé a nešlo tak řadit, problémy s ruční brzdou a opět kvalita kůže neodpovídá cenovce 3 mega. To v žádném připadě.
Opět sem v tom seděl, takže vím.
Ten otočný volič převodovky ale XK dostalo až právě v roce 2009 při prvním faceliftu. A problémy s tím byly hlavně u sedanu XF... elektronická parkovací brzda je prokletí skoro vždy - od Passatu, přes Jaguar po Maserati, o tom žádná. Snad se nový Mustang obejde bez ní.
ano, předtím tam byl J-Gate. S tím sice problémy nebyly, co se týče ovládání, ale zase měla ta ZF 6HP26 u některých X350 a XK problémy s měničem, a to ty že autům lítaly za studena po nastartování tak prvních 15km otáčky než se to ohřálo, pak to řadilo naprosto perfektně. Ovšem během těch prvních 15km to nad 50 škubalo autem. Kdo to nechtěl dávat opravit popisoval, že takto s tím šlo jezdit desítky tisíc km, nijak se to nezhoršovalo....
Stačí si přečíst diskuzní fora v anglii a usa, přehrátí SW převodovky nepomáhá, závada je podle borců v měniči....
Mne třeba zarazila malá kritika brzd. To byl jeden z největších dojmů, které jsem si z Mustangu odnesl - to auto nemá brzdy. Když ho vezmeš pod krkem, tak odejdou, než řekneš švec.
Řídil jsem GT500. A Shelby jede. Jen nebrzdí. >:-[] Proto mě dostává, když někdo kecá něco o Porsche a jak je drahé. Je mi k ničemu, že jsou tahle auta levná, když nefungují tak, jak očekávám a potřebuji.
Mi teda přijde dosti slabej (jak se chova v zatackach? Nejaka pretacivost treba?), jinak vcelku souhlas.
Akorat teda za nejakejch sest sedm tisic co jsem jezdil s sestivalcem, jsem zadny nebezpecny poskakovani na rozbity silnici neobjevil.. Co ja vim, treba je ten motor fakt takovej rozdil anebo ho ladej vic do tvrda.
Kdyby to nekoho nahodou zajimalo, jakoze netusim proc by sakra melo:), mam tady nekde blogovej zapisek o tom, jak na me pusobil ten slabsi v USA.
Mustang, to je oříšek. Auto s image drsňáka - pořádný motor, pořádný zvuk, náhon na zadek, chlapácký design... máme v Evropě vůbec co proti tomu postavit? V Evropě jsou podobné vozy doménou prémie... a pak ano, takový Jaguar XK je zřejmě po všech stránkách lepší auto. Problematické je srovnání ceny vzhledem k tomu, že Mustang se oficiálně nenabízí... ale i přesto, Jaguar za 2,6M je evidentně několikanásobně dražší. Je velká škoda, že mainstreamové evropské značky svorně na sportovní vozy zanevřely a nabízí jen jakési HotHeče, což je evidentně zcela jinak zaměřené auto.
Samozřejmě, jsou tu nějaké pochybnosti. Bavil jsem se nedávno s kamarádem o nejlepším sportovním autě za mega a protože to nebyla teoretická diskuse, padlo Camaro (které oficiálně stojí o něco málo víc). Byl ho projet a označil ho za největší zklamání letošního roku. Výkon a zvuk tam byl, ale ve spojení s automatem a horším podvozkem nebylo auto schopné přetavit výkon v reálnou dynamiku. Snad s manuálem by to mohlo být lepší...
Je výkonnější, ale horší. Pokud ti nestačí 200 koní, tak budeš mít život mnohem složitější. Záleží, co budeš chtít obětovat. Ideální situace samozřejmě je, že obětuješ další milion a budeš tak mít na Caymana (S). :-) Když teď pominu Lotusy a 4C, tak pod Caymanem nenajdeš vyváženější auto. Někomu možná nezbyde, než čekat na silnější verzi. Ale ta také zadarmo nebude.