Ford ani rok po faceliftu Mustangu nezapomíná na inovace této modelové řady, a tak pro modelový rok 2011 připravil nový motor 3,7 V6, který nahradí stárnoucí 4,0 V6.
No na euópsku a japonskú konkurenciu mu stále pár kW chýba (napr. Z370 má z rovnakého objemu 248 kW, teda o 21 kW/30 k viac), ale oproti predchádzajúcej ostude 4,0 V6 - 157 (!) kW je to obrovský pokrok. :yes:
Z370 pro Evropu ma 327 PS (241 kW / 323 hp)...
[odkaz]
Mustang pro US (pocitano s nizsim US oktanovým benzinem) 309 PS (227 kW / 305 hp).
Tak ne 30 ale 18 hp. S evropskym bezinem bude rozdil jeste mensi. Tak ze radove 13-15 hp. Tak nic strasneho.
Za dalsi u 370Z jde o vrcholnou hlavni motorizaci. Mustang je s 3.7 tou zakladni a nejlevnejsi verzi, kde je dulezita velmi spotreba a ne jen maximalni udavany vykon.
Nehádam sa, cerpal som údaje z auto.z a tam udávali 248 kW; mozno to mierne upresnili.
P.S. U Nissanu ide o vrcholnú motorizáciu, rovnako ako o základnú motorizáciu, je to totiž jediný motor, pokial viem. >:-[]
Teda v americe jsem cerpal jen tri mesice, ale to cislo, co maji u benzinu, neni oktanove, jejich benzin je priblizne stejny jako nas, jen to cislo charakterizuje neco jineho, ted si nevzpomenu co
jo tady to je: [odkaz]é_číslo
maji to proste jako jiny prumer, proto se jevi nizsi, ale je priblizne stejne
no ja zadny odbornik nejsem, ale na wiki je to napsano docela jasne, takze by to odpovidalo, ze americky 87 unleaded je tak natural 92 zhruba, coz neni zadny velky rozdil
Tento puvodni motor 4.0 z rady Cologne je evropske kontrukce. Byl vyvinut v Koline nad Rynem a tamtez se i vyrabel. Jedna se o "prevrtany" motor ze Scorpia.