Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mustang s novým šestiválcem: 3,7 V6 Ti-VCT aneb downsizing po americku

Ford ani rok po faceliftu Mustangu nezapomíná na inovace této modelové řady, a tak pro modelový rok 2011 připravil nový motor 3,7 V6, který nahradí stárnoucí 4,0 V6.
Zpět na článek
1. 12. 2009 09:48
1. 12. 2009 12:14
1. 12. 2009 14:10
1. 12. 2009 14:45
1. 12. 2009 15:04
1. 12. 2009 16:12
1. 12. 2009 16:33
2. 12. 2009 01:50
1. 12. 2009 22:09
1. 12. 2009 11:52
2. 12. 2009 22:53
neregistrovaný "nextrom"
3. 12. 2009 09:59
1. 12. 2009 09:48
Mustang
Tomu se rika vymena motoru...Konecne odpovidaji vykon obsahu.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Barrichello
1. 12. 2009 10:09
Re: Mustang
Jo konečně motor, který má odpovídající výkon. A snese sorvnání s konkurencí.
Avatar - iudex
1. 12. 2009 12:14
Re: Mustang
No na euópsku a japonskú konkurenciu mu stále pár kW chýba (napr. Z370 má z rovnakého objemu 248 kW, teda o 21 kW/30 k viac), ale oproti predchádzajúcej ostude 4,0 V6 - 157 (!) kW je to obrovský pokrok. :yes:
1. 12. 2009 14:10
Re: Mustang
Zadnych 21 kW/30 k...

Z370 pro Evropu ma 327 PS (241 kW / 323 hp)...
[odkaz]

Mustang pro US (pocitano s nizsim US oktanovým benzinem) 309 PS (227 kW / 305 hp).

Tak ne 30 ale 18 hp. S evropskym bezinem bude rozdil jeste mensi. Tak ze radove 13-15 hp. Tak nic strasneho.

Za dalsi u 370Z jde o vrcholnou hlavni motorizaci. Mustang je s 3.7 tou zakladni a nejlevnejsi verzi, kde je dulezita velmi spotreba a ne jen maximalni udavany vykon.
Avatar - iudex
1. 12. 2009 14:45
Re: Mustang
Nehádam sa, cerpal som údaje z auto.z a tam udávali 248 kW; mozno to mierne upresnili.
P.S. U Nissanu ide o vrcholnú motorizáciu, rovnako ako o základnú motorizáciu, je to totiž jediný motor, pokial viem. >:-[]
1. 12. 2009 15:04
Re: Mustang
Teda v americe jsem cerpal jen tri mesice, ale to cislo, co maji u benzinu, neni oktanove, jejich benzin je priblizne stejny jako nas, jen to cislo charakterizuje neco jineho, ted si nevzpomenu co

jo tady to je: [odkaz]é_číslo
maji to proste jako jiny prumer, proto se jevi nizsi, ale je priblizne stejne
1. 12. 2009 16:12
Re: Mustang
Jiste, ale priblizne stejne to neni, v EU 95 mereno dle RON odpovida US 90-91 mereno dle AKI.

Ale v USA zacina benzin na 87 AKI / 85 AKI, ne rozhodne na 91 AKI.
1. 12. 2009 16:33
Re: Mustang
no ja zadny odbornik nejsem, ale na wiki je to napsano docela jasne, takze by to odpovidalo, ze americky 87 unleaded je tak natural 92 zhruba, coz neni zadny velky rozdil
2. 12. 2009 01:50
Re: Mustang
Ano zhruba 91-92 velky rozdil to neni, tak 2-4 kone na vykonu jak pisi.
Avatar - ryman
1. 12. 2009 22:09
Re: Mustang
souhlas.. konecne motor, za ktery se nebudes muset v evrope stydet..
1. 12. 2009 11:52
Paráda
Tohle je teprv auťák.
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 15:14
Puvodni motor 4.0 byl evropske provenience
Tento puvodni motor 4.0 z rady Cologne je evropske kontrukce. Byl vyvinut v Koline nad Rynem a tamtez se i vyrabel. Jedna se o "prevrtany" motor ze Scorpia.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
1. 12. 2009 16:18
Re: Puvodni motor 4.0 byl evropske provenience
O tom nikdo nepochybuje, nebo ano?
neregistrovaný "nextrom"
2. 12. 2009 22:53
Re: Puvodni motor 4.0 byl evropske provenience
No ja o tom trochu pochybuju. Neni ten kolinsky(Cologne) sestivalec jen uriznuty forduv americky V8 ??
1. 7. 2010 11:24
Re: Puvodni motor 4.0 byl evropske provenience
ty jsi vul >:D
Avatar - Barrichello
3. 12. 2009 09:59
Scorpio???
Kdy skončilo prosim tě Scorpio?? 1998? Nebo tak nějak....

Ano, nikdo o tom nepochybuje, že je to nesmysl ovšem :o))
Rozbalit vlákno
0