Neboj, on Vám to strýček Donald vrátí a uvalí clo na BMW 30%. Na VW to bude 300% a na belickou čokoládu taky. Naopak se začně vozit hromadně Rosiskij Standard, Beluga, Běloje Zoloto, kaviár, Žigulovskoje pivo, losos a Lady budou s dotací. Včera se o tom zrovna bavil strýček Donald s Bratrem Volodou. Osobně sem jim to překládal >:D >:D >:D
Strýček Donald to začíná pěkně rozbalovat, to jo. Nenapadá mě žádný jiný politik, který začne první den ve funkci razantně plnit svoje sliby. Vždycky je to naopak.
Takže nejelpší je podporovat skopčáckou ekonomiku, která ze zdejších lidí ždíme suverénně nejvíc a pak jim německé firmy účtují za produkty o euro méně než v Mnichově, kde je ale průměrná výplata 3000 EUR zatímco tady 900. Nebo jim místo produktu co si nabízej doma na svém trhu vyrobeném v německu nabízí ošzenou polskou sra*ku ve stejným obalu.
A jestě jejich dědeček byl dost často nacista >:D >:D >:D To je úplně nejlepší. A českou ekonomiku jde těžko podporovat, když většina věcí českým majitelům dávno nepatří, neb byly velice "výhodně" prodány a rozkradeny nebo sou to experti typu Babiš >:D
Nezávidím, já bych vzadu ve svým Camaru fakt jet nechtěl, stejně jako bych nechtěl jet vzadu v 650i co sem měl. Já tam vozím brašnu s fotákem a igelitku >:D
Já tam vozím mimčo normálně. V USA mustang obstál velmi slušně. Myslím si, že v Evropě některým vadí expanze muscle car. A tak trochu odveta za dieselgate.
Ano, TT má v EU+EFTA výrazně vyšší čísla. 911 se prodává zhruba stejně. Víc se nejspíš prodá i 2er, 4er, A5 atd. Jen ve statistikách bývají ve stejné kategorii jako sedany a navíc skoro všechny mají zahrnuty i prodeje karoserií jiných než kupé. Kabriolety nevadí, ale SB, GC atp. ano. 2er kupé a kabrioletů by se mělo prodat myslím více než dvojnásobek toho, co Mustangů.
...1) mustanga kupuju pro sebe a ne jako rodinny auto, proč tam dozadu teda cpat nekoho. je to primarne 3dverove coupe urcene spise pro 2 dospele a sváču na zadní sedačku >:D 2) kastle je sice měkčí než u evropských kupátek, ale dovnitř neproniklo nic a nijak se auto nebortí, takže to, že to má jen 2 hvězdy je jen kvůli absenci elektronickych blbostí pro dementy, co neumí chodit přes přechody nebo neumí jezdit ve svým pruhu :-! me nijak netrápí. řidiče a spolujezdce ochrání a zbytek je mi fuuuuck :D
V americkém testu IIHS se prostor pro řidiče při small overlap pěkně zbortil, The dummy's position in relation to the door frame, steering wheel, and instrument panel after the crash test indicates that the driver's survival space was not maintained well.
[odkaz]
Camaro dopadlo podstatně lépe, The dummy's position in relation to the door frame, steering wheel, and instrument panel after the crash test indicates that the driver's survival space was maintained well.
[odkaz]
...každou plechovkou se dá narazit tak, aby se auto zbortilo ty inženýre >:D Stačí si ale vygooglit nehody daneho modelu a zjistis, ze tenhle poník je sice pomláceney, ale prostor pro posádku je velmi pevný a lidi přežívají >:D
To se jistě dá, IIHS ovšem naráží zcela shodným způsobem i rychlostí a je vidět, že prostor pro posádku je u Mustanga daleko více slisovaný než u Camara za shodných podmínek. S rostoucí rychlostí lze jistě dosáhnout stavu, že se zbortí i Camaro, to už ovšem bude Mustang slisovaný jak krabička od sardinek přejetá parním válcem. >:-[]
Přesně tak, tomu prostoru pro posádku nic není, sloupky nezborcené, podlaha, střecha. Děti vzadu nikdo nevozí a hodnoti bezpečnost auta podle ochrany chodců je 3,14ovina.
Když si dáš čelíčko o volant nebo palubku, tak ti moc nepomůže, že je kabina vcelku. A tvým (klidně dospělým) kamarádům vzadu ty řeči o tom, že tam nemají jezdit děti, taky moc nepomůžou.
Řešit cedulky je kravina pro úředníky, ochrana chodců je fajn ale měla by mít své meze a měla by mít menší důležitost. než ochrana posádky. Ale auto evidentně zklamalo i při ochraně posádky, pokud umíš číst.
Jak si můžeš dát čelíčko o volant, když je jasně vidět že vylítily bagy? Co to je že se ne zcela nafoukly? Já je vidím nafouklé dost.
Simtě, neviděl sem nikoho na srazu že by vezl rodinku v Camaru, Mustangu, Vette atd. Tím jezdí borci sami nebo vezme buchtu, když maj potřebu dotáhnout celou famili i s babičkou, vezme kočena druhou káru - třeba Jeepa a tam je naloží.
Pokud se ptáš, jak si můžeš dát čelíčko při špatně nafouklým airbagu, tak to je s tebou špatný.
Jak používáš ty svoje čtyřmístný auto je tvoje věc. Když výrobce vyrobí čtyřmístný auto, počítá se s tím, že tam můžou cestovat čtyři lidi. I kdybys jel výletním tempem jen z vesnnice do druhé vesnice, když tě někdo jiný trefí a někdo vzadu umře kvůli mizerné konstrukci auta, jedno ti to určitě nebude. Zrovna tobě podle mě ne.
To není 4 místné auto, to je 2 + 2 nouzové sedačky, pro max 10 leté děti a ty tam 90% majitelů nevozí, protože je 1) vůbec nemá; 2) je jim víc jak 10; 3) nemá potřebu je sebou všude tahat a kor v pony/musle caru s kterým se obvykle nejezdí na okresce 70 (což je oblíbené tempo půlky národa)
To znamená, že v nich nebylo (respektive do nich neproudilo) dost plynu. Tedy netlumily, jak měly. Takže jimi hlavy prolítly až na volant, respektive palubní desku. Jestli omezovač tělo nepodržel, jak měl, tak to líbání palubky pomohlo.
Chápu, že tahle auta nejsou o převážení lidí vzadu. A pokud se tam dá dobře dostat dětská sedačka, je to spíš bonus. Když už tam však sedadla jsou a jsou tam i bezpečnostní prvky jako pásy, tak by alespoň mohly řádně fungovat. I mnohem menší TT si vedlo lépe a to je vzadu mučírna (a to tam strčili vyšší figurínu, než je výrobcem udávaný limit - tak malou asi ani nemají :-) ).
Mimochodem, soudit využití auta podle srazu? Typickým příkladem, kdy chceš vozit děti v kupé, je rozvážka dětí po cestě do práce. Tam se klidně může lámat chleba - jestli kupé můžeš mít, nebo ne. Jedno můžeš mít vždy vpředu, s dvěma je to horší. Lidé to řeší i u 911; nepředpokládám, že by tomu tak u většího Mustangu nebylo. Dalším celkem běžným scénářem jsou dva páry; chlapi vpředu, ženské vzadu.
Fakt neznam nikoho, kdo by v ponycars jezdil ve 4 a už vůbec v dospělých.....na to tyhle kupé opravdu nejsou projektovaná.
Za nafouknutí bagů Ford nemůže - ten je nevyrábí, někdo mu to dodává a je otázka jestli je špatná celá série nebo jen zrovna tenhle konkrétní kus. Takatě to ostatně v testech fungovalo, v reálu už ne a to byl poněkud větší průser.
Každopádně sem si jistý, že to Ford napraví a případně udělá i potřebnou svolávačku.
Ač můžu s něčim nesouhlasit, furt nechápu proč řešit ochranu chodců. Prostě chodec nemá na silnici před jedoucim autem co dělat. To je základ. A mrvit auta (ať už vzhledově nebo technologicky) jenom proto že dementi před ně vlezou (nebo je jiní říděj) je zvrhlost. Prostě mrtvej chodec je přirozená přírodní selekce a neměl by s tim ovlivňovat vývoj aut.
Problém byl však i v ochraně řidiče a spolujezdce, airbagy se nedostatečně nafoukly (došlo ke kontaktu hlavy s volantem, respektive palubní deskou) a omezovač napětí je prý neadekvátní pro vzrostlejší osoby.
ze mustang ma zase az tak "netaha" ... skor camaro... tak dufam ze to je na tom podstatne lepsie ;-) ... kazdopadne mustang by si zasluzil lepsie ohodnotenie.... aj ked vieme ze sportove vozy to tu maju v tomto vzdy tazke..... vid novsie Audi TT dostalo napriklad 4 hviezdy pricom starsie A3 ma 5 hviezd...
ovsem najpodstatnejsia pri naraze je tuhost kasne... a nie kdejake el blbosti a pipatka a nalepky na skle ... ktore neraz spriavia na papieri aj jednu dve hviezdy co som sa fakt divil ale je to tak ... vo vysledku ale je to k nicomu ze jo ... kedze vzdy ide hlavne o kasnu...ta je pri naraze rozhodujuca... nalepka ma nezachrani
Tak určitě je fakt, že to moc slavně nedopadlo, na druhou stranu testy NCAP by měly být nárazové, tedy zkoumat jak ochrání posádku vozidla v okamžiku nárazu a odebírat hvězdičky za jízdní asistenty a ochranu chodců , místo aby třeba byla zohledněna kinetická energie vozu v okamžiku nárazu mi přijde dost zavádějící. Souhlasím s DEVILEM, že ochrana chodců tu nemá co dělat a jízdní asistenty jsou přinejmenším sporné.
Je to jak s testy dětských autosedaček, kdy bezpečnost podle německých, rakouských atd testů dělá jen 50% z celkového hodnocení a ani jedna ze sedaček na čelních místech neprošla švédským plus testem, který má jako jediný skutečně vypovídající hodnotu o bezpečnosti našich dětí .
Na nárazových zkouškách mají značný zájem pojišťovny a ty platí i za ty zlámané chodce. To je realita. Také si nevybírám auto podle ochrany chodců, ale tak to je.
Jinak v zahraničních článcích se píše: Euro NCAP says the result reflect the fact that Ford has engineered the car to score well in America’s different tests.
- to mi silně zavání poněkud nekorektním přístupem.
Realita je, že kupé moc netestují (dávají přednost masověji prodávaným modelům). Takže to podle mne celkem trefili, když napsali, že si u Fordu nemysleli, že Mustang otestují, a tak ho nepřipravili. Prý má model pro USA i víc elektronických asistentů, které by mu tu pomohly, ale Ford je do evropské verze nedal. Paradoxně je prý ochrana chodců to jediné, co Ford u evropské verze vylepšil (zřejmě aby získal homologaci).
Ford prý plánuje facelift, kde doplní chybějící výbavu, a má znovu projít testy. Tu poznámku o amerických testech si mohli odpustit. Pokud mysleli NHTSA, dalo by se to vzít, ale IIHS si to podle mne nezaslouží.
Že vyhodili nějakou elektroniku, je jedna věc. Když si nemyslí, že ji potřebují, aby to auto prodali. A člověk ji v seznamu výbavy neuvidí, takže bude vědět. Pokud by odflákli airbagy a bezpečnostní pásy, protože si nemysleli, že to někdo bude kontrolovat, to by bylo silné kafe.
Těžko. Homologaci má. Testy Euro NCAP jsou prakticky spotřebitelské. Můžeš absolutně propadnout a úřadům je to jedno. Leda by zjistili, že produkční kus nesplňuje nároky homologačních předpisů a automobilka zjevně prodává auta typově neshodná. Ano, to by mohlo vést k zákazu prodeje, odkupům, opravám atp.
všechna auta stejnými, výsledky si může prohlédnout každý, diskuse nad dvěma hvězdami mustangu je zbytečná.
Legrační je obhajoba mustangu zdejšími "Američany", dovedu si představit, jak by tu barici a indiáni povykovali, kdyby dvě hvězdy dostalo nějaké evropské (nejlépe německé) auto, to by bylo blábolení o ošizené evropské produkci atd. atp. >:D:no:
Já sám jezdím v německém autě, ale tohle testování je trochu přitažené za vlasy. Asistenti by něměli rozhodovat, sám s nimi v MB občas bojuju. Ochrana chodců je taky minimálně diskutabilní. V Evropě si šijeme testy dost namíru.... viz spotřeby a emise.